Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ 4Χ4

4Χ4, Enduro, Trophy & Trial, Rally κ.α.

Re: ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ 4Χ4

Δημοσίευσηαπό epitropi4x4 » 17 Μαρ 2010, 19:19

H 5μελής εκλεγμένη επιτροπή της Λάρισας μετά τα τελευταία γεγονότα και σε μια ύστατη προσπάθεια βελτίωσης των αγώνων και προσέλκυσης νέων οδηγών προτείνει

Προτάσεις προς ΕΛΠΑ και νέα επιτροπή 4χ4 της ΕΛΠΑ (Το νούμερο στο τέλος κάθε πρότασης είναι οι ψήφοι της επιτροπής)

1) Nα αποσυρθεί ο νέος κανονισμός trophy και να επανέλθει ο παλαιός .Αν έχουν νέες προτάσεις οι οργανωτές και οι αγωνιζόμενοι μπορούν να τις στείλουν στην επιτροπή για να συζητηθούν. Δεν είναι δυνατόν να βγαίνει στον «αέρα»τελευταία στιγμή κανονισμός που δεν έχει συζητηθεί από τους οργανωτές των αγώνων trophy και wild terrain. 4-1
2) Να ανακοινωθεί ο ψηφισμένος από την 10 μελή τεχνικός κανονισμός trophy 4-1
3) 3. Συνάντηση στη Θεσσαλονίκη των ΛΕΣΧΩΝ-OΡΓΑΝΩΤΩΝ για συζήτηση των θεμάτων που αφορούν τους αγώνες 4Χ4. 30 Μάη 5-0
4) Να επανεξεταστεί ο γενικός και ο τεχνικός τριαλ για να εντοπιστεί το πρόβλημα των αγώνων trial. Να ψηφίσουν και να αποφασίσουν μόνο οι οργανωτές-εκπρόσωποι αγωνιζομένων αγώνων trial 5-0
5)Να επανεξεταστούν οι όροι ασφαλείας και όχι μόνο, των αντοχής απ όλους τους οργανωτές αγώνων αντοχής. 5-0
6) Να καταργηθεί η ετήσια licence 60,00 €.Δηλ να ισχύει η ημερήσια 20,00 € όπως ισχύει και στα ιστορικά 5-0
7) Να παραμείνουν παιδιές οι αγώνες 4χ4 για να μην ανέβουν κόστη 4-1
Να είναι δωρεάν οι αγώνες για Κ0 . Μόνο licence 20.00 € να πληρώνουν 4-1
9) Ανταποδοτικότητα αγώνων. Να γίνουν δωρεάν σεμινάρια για κριτές αλυτάρχες τεχν εφόρους στις πόλεις που διοργανώνονται αγώνες. Να πληρώσει η ΕΛΠΑ τα έξοδα . 5-0
10) Οχι στα υποχρεωτικά omologe καθίσματα ζώνες και κράνη 4-1
11) Όχι στην αγωνιστική ταυτότητα που επιβαρύνει και πάλι οικονομικά τους αγωνιζόμενους. Σεβόμαστε και αναγνωρίζουμε τις ικανότητες των τεχνικών εφόρων που κάνουν τεχνικό έλεγχο πριν τον αγώνα Δε χρειαζόμαστε και ταυτότητα. Ναι στην ηλεκτρονικού τύπου παρακολούθηση της εξέλιξης των οχημάτων 4-1

12) Δε θα βάλουμε τους αγωνιζόμενους του 4χ4 να πληρώνουν και 50,00 € το χρόνο για συμμετοχή στον ΣΟΑΑ 4-1
13) OXI στα κάτωθι υποχρεωτικά του νέου κανονισμού 4-1
2. Γενικό διακόπτη διακοπής ρεύματος
3. Ασφάλειες στο καπό και την πίσω πόρτα.
4. Πυρόσβεση από το 2011.
5. Και βέβαια στο
J-283 :Δίχτυα
Όχι στη επιβολή για χρήση διχτυών προσαρμοσμένων στον κλωβό ασφαλείας.
Και να επιτρέπετε η αλλαγή κινητήρα

και επίσης να επιτρέπετε συμμετοχή χωρίς πινακίδες στους αγώνες και ιδιαίτερα στα τριαλ κάτι που απαγορεύεται τώρα(η σε αυτούς που δεν απαιτείται κυκλοφορία σε δημόσιο δρόμο
Άβαταρ μέλους
epitropi4x4
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 17 Μαρ 2010, 19:18

Δημοσίευσηαπό epitropi4x4 » 18 Μαρ 2010, 07:03

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Πρώτα από όλα στο κομμάτι του προγράμματος.
1. Το πρόγραμμα θα έπρεπε να φτιάχνεται με στόχο το καλύτερο του σπορ και όχι με το ποιος θέλει να κάνει αγώνα.
2. Το πρόγραμμα πρέπει να είναι στημένο με βάση τις δυνατότητες των αγωνιζομένων και όχι τα θέλω και τις επιρροές των οργανωτών. Έπαθλα με 10 και βάλε αγώνες δεν έχουν θέση αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα, με βάση τη διάρθρωση του πίνακα συμμετοχών, το συνολικό αριθμό αγωνιζομένων και βέβαια την γενική οικονομική κατάσταση.
3. Το πρόγραμμα πρέπει να έχει να κάνει με την κατανομή και συγκέντρωση των αγωνιζομένων στη χώρα μας. Π.χ. Wild Terrain στην Καλαμάτα αυτή τη δεδομένη στιγμή θα ήταν άκαιρο, αφού οι αγωνιζόμενοι είναι από βόρεια και από τα νησιά.
4. Το πρόγραμμα πρέπει να βασίζεται σε καταξιωμένους διοργανωτές, δίνοντας σε νέους τη δυνατότητα να αποδείξουν την αξία τους. Δηλαδή; Έπαθλα με τους άξιους και κάποιοι, λίγοι, φιλικοί αγώνες για τους φερέλπιδες οργανωτές. Αν το κάνουν καλά, τους υπολογίζουμε στην επόμενη σεζόν στο σχετικό έπαθλο! Οι αγωνιζόμενοι δεν είναι υποχρεωμένοι να πληρώνουν για να μαθαίνουμε στην πλάτη τους, ούτε για να πειραματιζόμαστε.
5. Το πρόγραμμα πρέπει να βασίζεται, ποιοτικά και όχι αριθμητικά, στις αξιολογήσεις των αγώνων της προηγούμενης χρονιάς. Στις αντικειμενικές αξιολογήσεις, στις οποίες πρέπει να μετρούν πράγματα όπως η ασφάλεια, η προβολή, οι παροχές, η ικανοποίηση των αγωνιζόμενων, ο αριθμός συμμετοχών κλπ. Οι καλύτεροι σε βαθμολογία αγώνες πρέπει να συνθέτουν τα έπαθλα της επόμενης χρονιάς. Ότι δηλαδή αποφάσισε η συνάντηση της Λάρισας και η 10μελή της ΕΛΠΑ αλλά ποτέ δεν εφαρμόστηκαν

Οι αγώνες
1. Οι αγώνες πρέπει να διατηρούν τη διαφορετικότητα και το χαρακτήρα τους. Δεν χρειάζεται να είναι ίδιοι, δεν πρέπει να είναι ίδιοι. Απλά πρέπει να αναφέρονται στις ίδιες κατηγορίες αυτοκινήτων και να έχουν τουλάχιστον τα ελάχιστα όσον αφορά την ασφάλεια, την προβολή, τις παροχές.
2. Πρέπει να αναφέρονται στο σύνολο των αυτοκινήτων που μπορούν να λάβουν συμμετοχή σε αυτούς και όχι σε κάποιες μικρές, λαμπρές ίσως, εξαιρέσεις. Π.χ. κατηγορία Τ1 στους αγώνες αντοχής στην Ελλάδα δεν έχει θέση, γιατί απλά δεν έχουμε αυτοκίνητα Τ1. Ενημερωτικά ούτε Τ2 έχουμε!
3. Ο οργανωτής, όποιος και αν είναι αυτός, θα πρέπει να έχει την απόλυτη ευθύνη για την επιτυχία ή αποτυχία του αγώνα του. Παρεμβάσεις θα πρέπει να γίνονται μόνο στο κομμάτι της ασφάλειας, όταν και εάν αυτή πάσχει αποδεδειγμένα.

Οι κανονισμοί
1. Πρέπει να έχουν βάθος χρόνου και στόχους την ασφάλεια, την αύξηση των συμμετοχών, την αύξηση του ανταγωνισμού, την έλξη προβολής από τα ΜΜΕ.
2. Πρέπει να ελαχιστοποιούν το κόστος χωρίς να θυσιάζεται η ασφάλεια.
3. Πρέπει να λαμβάνουν υπ΄ όψη τα ιδιαίτερα ελληνικά χαρακτηριστικά (φορολογία αυτοκινήτων, ΚΟΚ, μορφολογία εδάφους, οικολογία κλπ.)
4. Οι όποιες αλλαγές πρέπει να γίνονται σε εύθετο χρόνο και να ανακοινώνονται αρκετά πριν εφαρμοστούν για να γίνεται δυνατή η προσαρμογή αγωνιζόμενων και οργανωτών.
5. Πρέπει να κινούνται στα γενικά πλαίσια των διεθνών κανονισμών, ούτως ώστε να μην είναι αδύνατη η προσέλκυση ξένων συμμετοχών, τουλάχιστον στο μέλλον.
Άβαταρ μέλους
epitropi4x4
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 17 Μαρ 2010, 19:18

Δημοσίευσηαπό jdelis » 18 Μαρ 2010, 08:57

Διαβαζοντας με μια γρηγορη ματια τις θεσεις της (5μελους) επιτροπης, συμπεραινω πως διαφωνει με το 90% των αλλαγων που εγιναν φετος. Επειδη εχω μπερδευτει λοιπον, μπορει να μας πει καποιος ξεκαθαρα (για μια φορα...) απο ποιον προηλθαν ολες αυτες;

1. Απο τα υπολοιπα μελη της (10μελους) επιτροπης;
2. Απο τα αρχικα μελη που μετα αλλαξαν αποψη;
3. Απο καποιον τριτο(ους);
4. Απο την ΕΛΠΑ;
5. Φτιάχτηκαν μονες τους;

Σε αναμονη μιας (ουσιαστικης ελπιζω) απαντησης.
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 594
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Shaka » 20 Μαρ 2010, 00:07

Πρώτα απ' όλα Γιάννη να μας πει αυτή η επιτροπή από ποιούς απαρτίζεται, ποιά είναι αυτά τα 5 μέλη (γιατί δε μπαίνουν κάτω από κάθε δημοσίευση τα ονόματά τους?)

Μετά να μας πει ποιόν αντιπροσωπεύει, καθώς η ΕΛΠΑ (χρόνια στο κουρμπέτι) έχει κάνει άιτηση για ομοσπονδία στην οποία συμμετεχουν και πολλές λέσχες 4χ4 ([από αυτές που εξέλεξαν την 5μελή επιτροπή - αυτές οι λέσχες συνεχίζουν να την στηρίζουν την 5μελη τώρα που θα μπουν στην ομοσπονδία?)

Στη συνέχεια καλό θα ήταν να αφήσει σε εμάς τους αγωνιζόμενους να αποφασίσουμε τι θα κάνουμε και να μην κόπτεται τόσο πολύ για το συμφέρον μας. Άλλωστε η μάζωξη στη Λάρισα έγινε για να κατοχυρώσουν τα δικά τους "λεσχικά" συμφέροντα απέναντι στους αγωνιζόμενους.

Γενικά υπάρχει μία σύγχιση και ένας διχασμός προσωπικότητας σε αυτή την 5μελή... Κόπτεται για τα συμφέροντα των λεσχών, ή προσπαθεί να αναλάβει ηγετικό ρόλο ανάμεσά μας? Δεν μπορώ να καταλάβω.

Και αυτό που μου φέρνει εμετό (συγγνώμη αλλά έτσι είναι) είναι η ξύλινη πολιτικάντικη γλώσσα που χρησιμοποιείται :
"Οι κανονισμοί
1. Πρέπει να έχουν βάθος χρόνου και στόχους την ασφάλεια, την αύξηση των συμμετοχών, την αύξηση του ανταγωνισμού, την έλξη προβολής από τα ΜΜΕ.
2. Πρέπει να ελαχιστοποιούν το κόστος χωρίς να θυσιάζεται η ασφάλεια.
3. Πρέπει να λαμβάνουν υπ΄ όψη τα ιδιαίτερα ελληνικά χαρακτηριστικά (φορολογία αυτοκινήτων, ΚΟΚ, μορφολογία εδάφους, οικολογία κλπ.)
4. Οι όποιες αλλαγές πρέπει να γίνονται σε εύθετο χρόνο και να ανακοινώνονται αρκετά πριν εφαρμοστούν για να γίνεται δυνατή η προσαρμογή αγωνιζόμενων και οργανωτών.
5. Πρέπει να κινούνται στα γενικά πλαίσια των διεθνών κανονισμών, ούτως ώστε να μην είναι αδύνατη η προσέλκυση ξένων συμμετοχών, τουλάχιστον στο μέλλον"


Τα αυτονόητα δηλαδή τα ανακάλυψαν τώρα και λένε ότι πρέπει να γίνουν.

Κάτι τέτοια έλεγε και ο Καραμανλής και άραξε στην Ραφήνα , κάτι τέτοια λέει και ο Παπανδρέου και θα δούμε που θα αράξει. Πρέπει το ένα και πρέπει το άλλο. Τι κάνατε τόσα χρόνια, πρέπει και πρέπει, τώρα θυμηθήκατε τα πρέπει που χάσατε το μέλι από τα χέρια σας και τα σκατώσατε? Και κόπτεστε για το 50άρικο στο ΣΟΑΑ ? (το οποίο είναι απαράδεκτο και πιθανά αντισυνταγματικό, θα δείξει...)

Σταράτες κουβέντες, μεστές, με ουσία έχετε να πείτε? Σας ακούμε. Από θεωρία σε αυτή τη χωρα και ΘΑ, έχουμε πήξει.
YOU HAVE TO TRY HARDER IF YOU WANT TO FOLLOW ME

RR P38
RRC BOBTAIL
EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
LAND ROVER MEETING
Άβαταρ μέλους
Shaka
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: 14 Σεπ 2003, 20:49
Τοποθεσία: Μαρούσι, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό jdelis » 30 Μαρ 2010, 09:21

Η "επιτροπη" ως συνηθως πεταξε αλλο ενα πυροτεχνημα και εξαφανιστηκε.

Ισως βεβαια ειναι καλυτερα, ωστε να μη μεταφερθει και εδω η παρακμιακη εικονα που βλεπουμε αλλου. Ο χωρος εχει εισελθει σε μεγαλο κατηφορο και αν καποτε δεν επελθει η "αυτοκαθαρση" (οπως λεει και ο Σαμαρας!) απο αυτους που τον υποβαθμιζουν, το μελλον του θα γινεται ολο και ζοφεροτερο...
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 594
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό kos4wd » 06 Απρ 2010, 17:29

Αγαπητέ κε Δελλή
Η επιτροπή ήταν είναι και θα είναι παρών μέχρι την 29 Μαίου που θα γίνει η συνάντηση αυτών που την εξέλεξαν με δημοκρατικές διαδικασίες.Πάνω από 30 λέσχες αν θυμάμαι καλά
Εκεί και οι 5 θα κριθούμε για τ αποτελέσματα μας. Το σίγουρο είναι ότι οι περισσότεροι (αν όχι όλοι) θα παραιτηθούμε για να μπορέσουν να μπουν κι άλλοι σε αυτή τη διαδικασία και να προσπαθήσουν να βοηθήσουν καλύτερα από τους προηγούμενους.Μήπως θα θέλατε να βοηθήσετε και εσείς?(Ειλικρινή ερώτηση)
Τα περί πυροτεχνημάτων παρακμιακής εικόνας αυτοκάθαρσης και λοιπά δεν αγγίζουν εμάς και ΄γι αυτό θα μείνουν ασχολίαστα.
Αγαπητέ κε Πέτραινα.
Ολοι γνωρίζουν ότι η επιτροπή αποτελείται από τους
Γώγου Θωμά Ορεστιάδα
Βλασακίδη Φίλιππα Ορεστιάδα
Αθανασίου Γιάννη Αθήνα
Μήλα Παναγιώτη Αθήνα
Χρηστο Σιδέρη Κω

Οπως είπε και ο κος Δελλής προτιμάμαι να μην χαλάσουμε το χώρο με αντιπαραθέσεις .
Θα δοθεί σε όλους η ευκαιρία στη Θεσσαλονίκη να κρίνουν τη κατάσταση.
Δε ΄νομίζω ότι βοηθάει κανέναν η οποιαδήποτε φαγωμάρα.
Φιλικά
Σιδέρης Χρήστος από Κω
Άβαταρ μέλους
kos4wd
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 401
Εγγραφή: 20 Δεκ 2002, 17:04
Τοποθεσία: ΚΩΣ

Δημοσίευσηαπό jdelis » 07 Απρ 2010, 09:27

Μια καλη αρχη για την αναβαθμιση του ρολου της "επιτροπης" θα ηταν να απανταει σε ερωτησεις που θετονται επι των ανακοινωσεων που κανει. Και κατονομαζοντας για μια φορα οσα καταγγελει πως αποφασιστηκαν εν αγνοια της.

Το να βοηθησω απο καποια θεση ειναι το τελευταιο που θα σκεφτομουν. Ο χωρος παραμενει διασκεδαση για μενα και η (οποια εστω) ενασχοληση μου στο μελλον θα παραμενει στα πλαισια της διατηρησης αυτης ευχαριστησης. Οταν παψει να με ευχαριστει εντελως θα σχοληθω με κατι αλλο...

Το αν ειναι παρακμιακη η οχι η εικονα που εμφανιζεται, προφανως μπορει να το κρινει ατομικα οποιος τα παρακολουθει. Και φυσικα τα προσωπικα κριτηρια καθενος διαφερουν ως προς τι συνιστα παρακμη η οχι. Μπορει αλλοι να το βλεπουν σαν ελπιδοφορα εικονα, αναβαθμιση του χωρου κλπ. Σεβαστες ολες οι αποψεις!
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 594
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Shaka » 08 Απρ 2010, 00:32

Αγαπητέ κε Σιδέρη,
δεν ήξερα ότι είστε πανελληνίως γνωστοί, ευχαρίστως να το δεχτώ αφού μου το δηλώνετε.

Εγώ σαφώς και γνώριζα την ξακουστή 5άδα, απλά μου έκανε εντύπωση ότι διατυπώνονταν διάφορα πράγματα κάτω από τον τίτλο "Επιτροπή 4χ4" χωρίς να είμαι σίγουρος ότι ήταν απόψεις και των 5΄, καθώς δεν μπορούσα να πιστέψω για κάποια από αυτά ότι ήσαστε σύμφωνοι όλοι. Από τη στιγμή που το δηλώνετε κάθε δήλωσή σας σεβαστή.

Σαφώς και δεν υπάρχει διάθεση αντιπαράθεσης, ούτε φαγωμάρας, μην παρασύρεστε... δεν συνομωτούν όλοι εναντίον σας (των 5 εννοώ).

Μακάρι να τα καταφέρετε και να ευοδώσει η προσπάθειά σας για Ομοσπονδία και Ομοφωνία στο χώρο του 4χ4.

Επειδή και μένα μου προτείνατε με pm, όπως και στον κύριο Δελή να πάρω μέρος σε αυτό, προφανώς για να δω πόσο δύσκολα είναι να κουλαντρίζεις το χώρο του 4χ4, αντίστοιχα και εγώ, όπως κι εκείνος, το κάνω για ευχαρίστησή μου και διασκέδαση και προτιμώ να βρίσκομαι στη θέση του αγωνιζόμενου.

Και το πλεονέκτημα που έχω εγώ σαν αγωνιζόμενος είναι ότι αν εσείς δεν τα καταφέρετε και σβήσουν οι αγώνες 4χ4 από το χάρτη εντός της ελληνικής επικράτειας, έχω την εναλλακτική της συμμετοχής σε αγώνες του εξωτερικού. :wink:
YOU HAVE TO TRY HARDER IF YOU WANT TO FOLLOW ME

RR P38
RRC BOBTAIL
EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
LAND ROVER MEETING
Άβαταρ μέλους
Shaka
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: 14 Σεπ 2003, 20:49
Τοποθεσία: Μαρούσι, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό kos4wd » 08 Απρ 2010, 15:55

Shaka έγραψε: δεν ήξερα ότι είστε πανελληνίως γνωστοί, :

Χωρίς σχόλια ,απλά εδω ειμασταν ......http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-11401.html Και σεις σε κάθε ποστ δεν βάζετε τ όνομα σας.Θεωρείστε ανώνυμος?

Shaka έγραψε: , απλά μου έκανε εντύπωση ότι διατυπώνονταν διάφορα πράγματα κάτω από τον τίτλο "Επιτροπή 4χ4" χωρίς να είμαι σίγουρος ότι ήταν απόψεις και των 5΄, καθώς δεν μπορούσα να πιστέψω για κάποια από αυτά ότι ήσαστε σύμφωνοι όλοι. :

Οσο δύσκολο κι αν σας είναι , αυτή είναι η πραγματικότητα.Το 5-0 σημαίνει ότι είναι ομόφωνη απόφαση και το 4-1 σημαίνει ότι διαφώνησε μόνο ένας


Shaka έγραψε: αντίστοιχα και εγώ, όπως κι εκείνος, το κάνω για ευχαρίστησή μου και διασκέδαση και προτιμώ να βρίσκομαι στη θέση του αγωνιζόμενου.

Και το πλεονέκτημα που έχω εγώ σαν αγωνιζόμενος είναι ότι αν εσείς δεν τα καταφέρετε και σβήσουν οι αγώνες 4χ4 από το χάρτη εντός της ελληνικής επικράτειας, έχω την εναλλακτική της συμμετοχής σε αγώνες του εξωτερικού. :wink:

Δεν είναι στο χέρι μας να επιρεάσουμε όσο θα θέλαμε για να μη γίνονται διάφορα στο χώρο.?Αλλοι κάνουν κουμάντο και το ξέρετε.(ΕΛΠΑ)
Σας ε'ιπε κανείς ότι εμείς δε θέλουμε να έχουμε την ευχαρίστηση τους ευ αγωνίζεσθαι?
Ενημερωτικά λοιπόν θα σας πω ότι ακόμα και τώρα ο κος Γώγου και ο κος Αθανασίου και ο κος Βλασακίδης και εγώ , είμαστε αγωνιζόμενοι.
Και όλοι μας έχουμε τρέξει και στο εξωτερικό (Φιλανδία Τουρκία Βουλγαρία) Ο Αθανασίου μπορεί να μην έχει τρέξει στο εξωτερικό αλλά έχει καλύψει δημοσιογραφικά αγώνες ..άρα κάτι ξέρει.Eγώ το λέω εννώοντας ότι δεν έχουμε να ζηλέψουμε τίποτα απ αυτούς.Τα καλά στοιχεία τα χουν πάρει οι Ελληνες οργανωτές.

Ξέρετε πόσο εύκολα για μας είναι να πάμε στο εξωτερικό να τρέξουμε?Εννοώ εμάς τους 3 που είμαστε παραμεθώριο.(ενα τσιγάρο δρόμο) Καταλαβαίνετε φαντάζομαι
Ομως είμαστε εδώ και παλεύουμε το θηρίο :D
Δε ξεχωρίζουμε λοιπόν σε κάτι.ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΙΣ είμαστε το ίδιο.
ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ
Μη μας ξεχωρίζετε
Τελευταία επεξεργασία από kos4wd και 08 Απρ 2010, 17:15, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
kos4wd
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 401
Εγγραφή: 20 Δεκ 2002, 17:04
Τοποθεσία: ΚΩΣ

Δημοσίευσηαπό Shaka » 08 Απρ 2010, 17:04

:wink:
YOU HAVE TO TRY HARDER IF YOU WANT TO FOLLOW ME

RR P38
RRC BOBTAIL
EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
LAND ROVER MEETING
Άβαταρ μέλους
Shaka
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: 14 Σεπ 2003, 20:49
Τοποθεσία: Μαρούσι, Αθήνα


Επιστροφή στο Αγώνες αυτοκινήτων

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες

cron