αποψε η λεσχη μας εβαλε τα θεμελια για εναν νεο θεσμο αγωνων αυτοκινητου στην ελλαδα.
ολοι θα ξερουν πια πως οι αγωνες super trial 4x4 γενηθηκαν εδω στην πατρα σε μια διοργανωση μοναδικη για τα ελληνικα δεδομενα.
οι χιλιαδες κοσμου που κατευθασαν παρακολουθησανενα θεαμα πραγματικα μοναδικο που ομοιο του δεν ειχαν ξαναπαρακολουθησει ποτε.
12 τεραστια αυτοκινητα παλεψαν μεχρι τελικης πτωσης για την κατακτηση της πρωτης θεσης μπρος στα ματια τους μολις 5-6 μετρα μακρυα απο αυτους!
αλματα σουζες και εντο... ειναι οι λεξεις που θα δανειζοταν κανεις απο τον χωρο του μοτοκρος για να περιγραψει αυτο που ειδε αποψε.
μοναδικες εικονες απο μοναδικα αυτοκινητα και ανεπαναληπτους οδηγους.
οι μονοι χαμενοι ειναι οσοι δεν παρακολουθησαν αυτο το event αν και η παραπανω απο μια ωρα ζωντανη καλυψη απο το super b εδωσε το δικαιωμα στους τηλεθεατες της δυτικης ελλαδας να απολαυσουν αυτο το μοναδικο θεαμα.
η τελικη τριαδα των νικητων ( και οι 12 ειναι νικητες μονο και μονο για την συμμετοχη τους) ειναι:
1) μανωλης πσιστακης κρητη 49" λαστιχο
2) χρηστος ναταγκας λαρισα 44" λαστιχο
3) σακης αρκουδας γρεβενα 40" λαστιχο
...απο που να αρχισεις και που να τελειωσει κανεις την αναφορα του σε αυτο το διημερο γλεντι της τετρακινησης.
το σαββατο ειχαμε τον -για πρωτη φορα στην ελλαδα- αγωνα super trial ενω σημερα κυριακη ολοκληρωθηκε και ο τελευταιος αγωνας (ο 5ος) του κυπελου ταϊαλ δυτ. ελλαδος.
ο αγωνας του κυπελου εγεινε στον ιδιο χωρο σε διαφορετικες ομως πιστες παραπλευρος της πιστας του super trial η οποια σημερα με καποιες τροποποιησεις φιλοξενησε την κατηγορια Κ3.
δυστυχως ο καιρος δεν ηταν συμμαχος μας σημερα και στο περισοτερο μερος της ημερας μας συντροφευε η βροχη.
η κατηγορια της Κ1 ξεκινησε με καθυστεριση μιας περιπου ωρας καθοτι η βροχη εκεινο το διαστημα ηταν αρκετα δυνατη και ολοι περιμεναμε να κοπασει καπως.
η Κ1 λοιπον επιχειρησε σε δυο διαφορετικες ειδικες. αρχικα ηταν σχεδιασμενες τρεις αλλα λογο καιρου και χρονου αφησαμε την μια εξω.
17 συμετοχες δηλωσαν το παρων στην Κ1 με τους 8 απο αυτους να ειναι μελη της λεσχης μας.
τα εμποδια ηταν σχετικα δυσκολα και οι λακοι γεματοι νερο σε τετοιο σημειο που δεν ηξερες που αρχιζει και που τελειωνει η γουβα.
ο αγωνας αρχισε αφου πρωτα χωριστικαν τα νουμερα συμμετοχης σε μονα και ζυγα για να κερδισουμε χρονο.
2 παραληλες ειδικες λοιπον τελουνται ταυτοχρονα και χωρις καθυστερησεις τελειωσε η Κ1
σειρα ειχε η Κ2 οπου και εκει ειχαμε τρεις διαφορετικες ειδικες.
λογο χρονου και καιρου συμπτιξαμε την μια και την καναμε διπλη (2 σκελη) και η τριτη εμεινε ως ειχε.
αυτη η τριτη τελικα ηταν και η ειδικη που εκρινει τον αγωνα καθοτι με το περασμα τον αυτοκινητων χαλασε σε τετοιο βαθμου που μερικα αυτοκινητα ειτε εβγαλαν ζημια ειτε δεν καταφεραν να την ολοκληρωσουν.
11 αυτοκινητα δηλωσαν συμμετοχη στην Κ3 και 1 απο αυτα ηταν απο την λεσχη μας ( να πουμε εδω πως για διαφορετικους λογους το καθενα τουλαχιστον αλλα 5 αυτοκινητα δεν συμμετειχαν απο την λεσχη μας σε αυτην τη κατηγορια).
με τον κοσμο να αδημονει για τα τερατα της Κ3 η προταση απο το μικροφωνο να βαλουν ενα χερακι και οι θεατες στην περιφραξη της Κ3 βρηκε ανταποκρηση και ετσι σε χρoνο dete τα καγκελα οριοθετισης στηθηκαν στην θεση τους και σε λιγο ξεκινησε και η τελευται κατηγορια της ημερας.
για πρωτη ισως φορα η κατηγορια Κ3 πλησιασε μια ανασα στο να γινει η κατηγορια με τις περισοτερες συμμετοχες.
14 συμμετοχες λοιπον στην Κ3 και ο αγωνας διεξηχθει αναμεσα σε διαστηματα βροχης και ηλιοφανιας.
τα εμποδια τροποποιηθηκαν σε σχεση με το σαββατιατικο super trial και τα πασαλακια βρηκαν την θεση τους πανω στους καδους τους κορμους τα βραχια και τα λαστιχα.
σχεδον 2 ωρες μετα ηρθε η ωρα τις απονομης χωρις προβληματα με αποτελεσματα ενστασεις κλπ.
ετσι λοιπον ολοκληρωθηκε αυτο το διημερο event αλλα παραλληλα και το κυπελο δυτικης ελλαδος trial 4χ4.
η λεσχη 4χ4 πατρας skarta ekato εβαλε τις βασεις.
μακαρι απο του χρονου να βρει μιμητες.