leipsippos έγραψε:Σοβαρα τωρα ρε παιδες , βαση ποιας δυναμης θα φυγει ο κορμος προς τα πισω, τι θα τον σπρωξει να φυγει τοσο γρηγορα και να υπερινικησει την τριβη με τους αλλους κορμους (μιλαμε για 20 μετρα μηκος και βαρος 2-3 τονους το λιγοτερο) και οχι μονο θα φυγει προς τα πισω και οχι στο πλαι, αλλα θα εχει τοοοοοση φορα που αντι να "κατσει" στην ασφαλτο, μολις βγει περισσοτερος απο τον μισο κορμο εκτος καροτσας, θα ΠΕΤΑΞΕΙ και 5-6 μετρα παραλληλα με το εδαφος για να καρφωθει στο πισω αμαξι! ΟΚ!
oi kormoi φέυγουν επειδή λύνεται - κοβεται ο υμάντας πρόσδεσης!
απο εκέι και έπειτα στην ουσία οι κορμοί είναι ελεύθερα σώματα με ταχύτητα ιδια με του φορτηγού την στιγμή που ελευθερώνονται...
μια μάζα του ενός και των δυο τόνων με μια ταχύτητα των 80χλμ/ωρα
έχει αποκτήσει ορμή 1000*22,2=22200 Kg*m/sec
poy προκειμένου να σταματήσει χρειαζεται μια ωθηση δυναμης F για χρόνο t των οποίων το γινόμενο να είναι F*t=22200
....
επειδή όμως οι κορμοί προσγειώνονται με μεγάλη ταχύτητα στο τραχύ οδόστρωμα... ακαριαίες δυνάμεις τριβής προσδίδουν ροπή στρέψης στους κορμούς και κατ'επέκταση και στροφορμή με αποτέλεσμα η κίνηση του κορμού να είναι ανεξέλεγκτη... γραμμική , περιστροφίκή περί των εγκαρσιο άξονα και περιστροφική περί τον διαμήκη άξονα του!