Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Θερμοκρασίες σε Freelander. ΓΙΑΤΙ και πώς αντιμετωπίζονται?

Θέλετε να ρωτήσετε ή να μοιραστείτε κάτι που είναι άσχετο με τις μοτοσυκλέτες και τα τετρακίνητα; Στείλτε το εδώ!

Θερμοκρασίες σε Freelander. ΓΙΑΤΙ και πώς αντιμετωπίζονται?

Δημοσίευσηαπό pantg » 25 Ιουν 2006, 10:46

Φίλοι Freelanderάδες,

αυτό μόλις ήρθε.
Ελπίζω να βοηθά.

http://web.tiscali.it/elise_s1/index.htm

Το ουσιαστικό είναι ότι βοηθά αρκετά στην κατανόηση του προβλήματος και αναλύει το τί έχει κάνει ο κατασκευαστής για να αντιμετωπίσει το πρόβλημα σε όποιο βαθμό είναι δυνατόν.

Θυμίζω ότι το site περιγράφει την εγκατάσταση του κιτ σε Lotus Elise αλλά τα βασικά είναι ίδια και φυσικά στο Freelander δεν χρειάζονται οι ψιλομετατροπες που απαιτούνται για να προσαρμοσθεί το κιτ στην Εlise.

Το σετ μετατροπής του συστήματος ψύξης που αναφέρεται στο άρθρο μπορούμε να το έχουμε στα 78 Ευρώ αντι για τα 89 Ευρώ τιμή λιανικής.
Για μεγαλύτερη ποσότητα από 5 σετ και πάνω η τιμή μπορεί να πέσει στα 75 Ευρώ

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό stelioskal » 26 Ιουν 2006, 01:07

Ελπιδοφόρα νέα....

There has been a new Rover made cylinder head gasket available from Land Rover since January 2006. It's a new multi-layer shim gasket (5 shims) plus a seperate steel shim which fits between the top side of the cylinder head gasket and the cylinder head (the sixth shim). The gasket & sixth shim is gloss 'black' and easily distinguised from the previous silicone type gaskets.
This gasket took 2 1/2 years to develop by MG-Rover at Land Rovers request and is by all accounts going to increase the reliability of these engines but it isn't going to remove the problem. I guess you could say that it's going to mask the problem sufficiently allowing a good increase in engine reliability.
One of the advantages being that the sixth shim removes the aspect of the cylinder head gasket surface being in direct contact with the flame rings of the cylinder head gasket. another is the aspect of the gloss black coating melting at 50 degrees C when the engine is first fired up and adhering to the aluminium of the block, the underside of the sixth shim and the shim's top side adhering to the cylinder head (this is to stop coolant leakage).
The sixth shim incidently is 0.012inch thick and that's as thin as it could be made to have any effect.
The 'new' gasket is also designed to be used in conjunction with a new oil ladder. This means the sump has to come off to have it fitted. Both parts are now readily available from any L/R main dealer.
Having this new head gasket fitted correctly and keeping the coolant temperature down is going to make a difference (increase reliability).
Άβαταρ μέλους
stelioskal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 28 Δεκ 2005, 22:52
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Δημοσίευσηαπό disco » 26 Ιουν 2006, 10:26

Όταν λύνουμε κεφαλές από κινητήρες με ξηρά χιτώνια πρέπει να αντικαθιστούμε τα όring τους από κάτω αλλιώς η νέα φλάντζα τα πατα και άλλο κάτω με τα αποτελέσματα που ξέρετε.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 26 Ιουν 2006, 16:20

Nίκο (Disco) γειά,

χωρίς να έχω προσωπική εμπειρία από τα "σωθικά" του 1.8 βενζινοκινητήρα της Powertrain/LandRover/Lotus/Caterham κλπ αλλά βασισμένος στο άρθρο του internet το οποίο αναφέρθηκε στην ενότητα αυτή μου φαίνεται ότι τα εμβολοχιτώνια στην περίπτωση του κινητήρα αυτού μάλλον δεν είναι ξηρά (δηλαδή να εφάπτονται σε όλους τους την επιφάνεια με το αλουμίνιο ή άλλο υλικό του σώματος (μπλόκ) του κινητήρα (όπως στα μοτέρ V8) αλλά υγρά (δηλαδή στηρίζονται σε μερικά μόνο σημεία πάνω στο μπλόκ) και βρέχονται/ψύχονται από το ψυκτικό υγρό και όχι μέσω της ψύξης του μετάλλου του μπλοκ.

Αλλωστε αναφέρεται και ρητά στο άρθρο όταν ονομάζει τα εμβολοχιτώνια "wet" iron liners (στην παράγραφο επάνω από το σχέδιο ανοικτού και κλειστού θερμοστάτη περίπου στο μέσον της σελίδας)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό axilleas » 26 Ιουν 2006, 18:06

stelioskal
Που το βρηκες αυτο, να το δουμε και εμεις;

Παντελή;
Αυτο που βρηκε ο stelioskal; Καλο;
Πές μας τι είναι και που μπορουμε να το βρούμε...

(και μην πεις στην αντιπροσωπεία!!) :-x
Τελευταία επεξεργασία από axilleas και 26 Ιουν 2006, 18:07, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
axilleas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 09 Ιουν 2006, 15:55

Δημοσίευσηαπό disco » 26 Ιουν 2006, 18:06

Ο συνεργάτης μου στο ρεκτιφιέ μετά από συζήτηση μου είπε για τις κεφαλές τον μικρών μοτέρ τις Rover (ix ξέρετε ποια μοντέλα λέω) ότι έχουν πολύ μαλακό(περισσότερη περιεκτικότητα καθαρού αλουμινίου στο Κράμα) αλουμίνιο! Φαντάζομαι το ίδιο θα ισχύει και για τον ;K; του freelander. Αυτό προϋποθέτει να ΜΗΝ ΤΑ ΤΣΙΤΏΝΕΤΕ ΠΟΤΕ ΠΑΓΩΜΈΝΑ. Δεν αρέσει στο "μαλακό" αλουμίνιο η απότομη μεταβολή θερμοκρασίας. λάβετε το σοβαρά και αυτόν τον παράγοντα υπόψιν. πιστεύω θα είναι στα συν τις προστασίας του κινητήρα σας. ίσος και για αυτόν τον λόγο να δίνουν όλο αυτό το κοκορέτσι με τα κολάρα και τους θερμοστάτες , για να έχουν πιο προοδευτική ανάπτυξη τις θερμοκρασίας.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό disco » 26 Ιουν 2006, 18:12

Εγώ θα έβαζα και έναν χειροκίνητο διακόπτη του ανεμιστήρα του ψυγείου για να αερίζεται πριν ανεβάσει μες στην κίνηση η στο βουνό.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό firelord » 26 Ιουν 2006, 18:43

φιλος του συλλογου Μαγνησιας το εκανε αυτο σε Disco mpi turbo, με τρεις θεσεις

αυτο, για κανονικη χρηση

ον, για συνεχη

οφφ για υδατινα περασματα

αν θελετε πληροφοριες να τον ρωτησω
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό disco » 26 Ιουν 2006, 19:04

Αλήθεια Λόρδε το 620 μπαίνει πάνω στο "χρεπι" ?
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό disco » 26 Ιουν 2006, 19:05

Αν ναι στο βουνό τι γίνετε? που την έχει την ροπή αυτό το πράγμα?
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 26 Ιουν 2006, 19:36

axilleas έγραψε:Παντελή;
Αυτο που βρηκε ο stelioskal; Καλο;
Πές μας τι είναι και που μπορουμε να το βρούμε...

(και μην πεις στην αντιπροσωπεία!!) :-x


Axilleas γειά,

θεωρώ ότι το καταλληλότερο μέρος για να αρχίσουμε είναι όντως η αντιπροσωπεία αφού η φλάντζα αυτή κεφαλής αποτελεί εργοστασιακό ανταλλακτικό.
Θα ρωτήσω και για αυτό και σας μεταφέρω ό'τι νεώτερο θα έχω.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 26 Ιουν 2006, 19:39

disco έγραψε:ίσος και για αυτόν τον λόγο να δίνουν όλο αυτό το κοκορέτσι με τα κολάρα και τους θερμοστάτες , για να έχουν πιο προοδευτική ανάπτυξη τις θερμοκρασίας.


ΑΚΡΙΒΩΣ !!!
Αυτό ακριβώς αναφέρεται και στο site το οποίο έχει σχέση με το σύστημα του νέου θερμοστάτη.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 26 Ιουν 2006, 19:44

firelord έγραψε:φιλος του συλλογου Μαγνησιας το εκανε αυτο σε Disco mpi turbo, με τρεις θεσεις

αυτο, για κανονικη χρηση

ον, για συνεχη

οφφ για υδατινα περασματα

αν θελετε πληροφοριες να τον ρωτησω


Γιώργο γειά,

χωρίς να είναι κακή η ιδέα δεν ήταν και απολύτως απαραίτητο να μπεί σε αυτόν τον κόπο (εκτός φυσικά από την υποσυνείδητο τάση όλων μας να θέλουμε να βάζουμε διακόπτες και κουμπάκια στο ταμπλώ μας μιά και όλοι κρύβουμε έναν πιλότο αεροσκαφών/πιτσιρίκο μέσα μας.

Τα ηλεκτρικά βεντιλατέρ παίρνουν πληροφορία από θερμικό διακόπτη και συνήθως στα σοβαρά περάσματα νερών ο διακόπτης αυτός ψύχεται ούτως ή άλλως οπότε δεν ενεργοποιεί τα βεντιλατέρ.
Επίσης τα ηλεκτρικά βεντιλατέρ συνήθως σταματούν όταν βρίσκονται μέσα σε σοβαρά νερά (ύψους της θέσεως των βεντιλατέρ) κάτι που τα μηχανικά δεν κάνουν καθώς έχουν την ροπή του κινητήρα και όχι ενός απλού μοτέρ (να διευκρινήσω ότι η ροπή των ηλεκτρικών μοτέρ παραμένει η ίδια από τις 0 έως τις ανώτατες στροφές λειτουργίας των ηλεκτροκινητήρων οπότε η μόνη διαφορά που υπάρχει είναι στο ότι αν ήδη λειτουργούν θα σταματήσει την φτερωτή η αντίσταση του νερού)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 26 Ιουν 2006, 19:46

μπαινει, σαφως (πριν απο λιγο μιλουσα με τον Κωστα, μηχανικο ΛΡ στο επαγγελμα) που το εκανε μονος του

ομως εχει διαφορες σε ηλεκτρολογικα και ηλεκτρονικα κατα τα λεγομενα του, τουτεστιν δεν ειναι plug & play, και γι'αυτο εγω προτιμησα τη λυση του 3.9 και ησυχασα!

τωρα για ροπες δεν γνωριζω ακριβη νουμερα αλλα απο προσωπικη μου εμπειρια μπορω να πω οτι εμεινα παρα πολυ ικανοποιημενος, ειδικα σε τεστ δραιβ σε βουνο, καμια απολυτως σχεση με το απλο μπι

αν θελεις να σου δωσω το τηλ. του για να σου δωσει περισσοτερες πληροφοριες
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 26 Ιουν 2006, 19:51

disco έγραψε:Αλήθεια Λόρδε το 620 μπαίνει πάνω στο "χρεπι" ?


Μπαίνει αλλά χρειάζεται προσοχή στο ποιό μοντέλο κινητήρα θα επιλέξει ο ενδιαφερόμενος.
Το μοντέλο με το ντιστριμπιτέρ απαιτεί μετατροπές (όχι δύσκολες όμως) καθώς το εξάρτημα αυτό είναι τοποθετημένο σε μέρος που πολύ απλά δεν χωράει στον χώρο του κινητήρα του Disco (βρίσκει στο διαχωριστικό του χώρου του κινητήρα με το χώρο εισαγωγής στο σύστημα εξαερισμού της καμπίνας επιβατών.

Αν βρεθεί μοτέρ τελευταίας γενιάς χωρίς ντιστριμπιτέρ ακόμη καλύτερα καθώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί αυτούσιο και χωρίς τέτοιες μετατροπές.

Το σύστημα ψυγείου νερού, ψυγείου λαδιού και ιντερκούλερ μπορεί να φτιαχθεί χρησιμοποιώντας ήδη υπάρχοντα εργοστασιακά ανταλλακτικά.

Χρειάζεται μία καλή μετατροπή/κατασκευή για τον λαιμό από την πολλαπλή εξαγωγής και του τούρμπο προς την εξάτμιση και ίσως θα ήταν καλό να γίνει και κάτι με τον εργοστασιακό καταλύτη του Mpi ο οποίος σαν κεραμικός δεν θα πρέπει να αντέξει τις αυξημένες πιέσεις και τις θερμοκρασίες του turbo. Προσωπικά σε αυτές τις καταστάσεις συστήνω μεταλλικούς που αντέχουν ούτως ή άλλως περισσότερο και στα χτυπήματα και στα περάσματα από κρύα νέρα (τα οποία καταστρέφουν τους κεραμικούς καταλύτες)

Χαιρετώ
pantg
 

Επόμενο

Επιστροφή στο Γενικές Συζητήσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες