Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΜΕΝΑ 4Χ4 ΚΑΙ ΚΤΕΟ

Θέλετε να ρωτήσετε ή να μοιραστείτε κάτι που είναι άσχετο με τις μοτοσυκλέτες και τα τετρακίνητα; Στείλτε το εδώ!

ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΜΕΝΑ 4Χ4 ΚΑΙ ΚΤΕΟ

Δημοσίευσηαπό Galloper2.5td » 02 Ιαν 2004, 10:16

Ωραιες ολες οι μετατροπες.... ψηλοτερα αυτοκινητα, φαρδυτερα και τρακτερωτερα ελαστικα, με bull bar. roll cage, εργατες και προφυλακτηρες, και προβολεις ολων των ειδων, και σχαρες, και και και .....
αλλα.......
με το ΚΤΕΟ τι κανετε? τα ξαναμετατρεπετε στη αρχικη κατασταση οταν ερθει η ωρα της κρισεως η τολματε και περνατε με το σπαθι σας?
Εκθεστε τις εμπειριες σας...
Τελευταία επεξεργασία από Galloper2.5td και 02 Ιαν 2004, 10:53, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Galloper2.5td
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 15 Δεκ 2003, 16:42
Τοποθεσία: Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό aapo » 02 Ιαν 2004, 10:43

Tό πέρασε πρίν ένα χρόνο μόνος μου χωρίς παρεμβάσεις καί κανείς δέν μού είπε τίποτα σέ ΚΤΕΟ επαρχίας. LAND επαγγελματικλο μέ εργάτι κλπ. :!: :!: :!:
aapo
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 290
Εγγραφή: 14 Οκτ 2003, 17:05
Τοποθεσία: Αγιος Στέφανος

Re: ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΜΕΝΑ 4Χ4 ΚΑΙ ΚΤΕΟ

Δημοσίευσηαπό tazmania » 07 Ιαν 2004, 22:28

Galloper2.5td έγραψε:Ωραιες ολες οι μετατροπες.... ψηλοτερα αυτοκινητα, φαρδυτερα και τρακτερωτερα ελαστικα, με bull bar. roll cage, εργατες και προφυλακτηρες, και προβολεις ολων των ειδων, και σχαρες, και και και .....
αλλα.......
με το ΚΤΕΟ τι κανετε? τα ξαναμετατρεπετε στη αρχικη κατασταση οταν ερθει η ωρα της κρισεως η τολματε και περνατε με το σπαθι σας?
Εκθεστε τις εμπειριες σας...


Ένα Niva 1600 που είχα, το πέρασα με τον εργάτη μέσα από τον προφυλακτήρα (ο προφυλακτήρας ήταν 5 πόντους πιο έξω από το κανονικό) και με κοτσαδόρο. δεν μου δημιούργησαν κανένα πρόβλημα στο ΚΤΕΟ του Ελληνικού.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό grvit » 08 Ιαν 2004, 21:37

Και εγω επίσης απο φίλους που πέρασαν ξέρω οτι δεν ειχαν πρόβλημα (λιγο ψηλωμενα,προβολείς,Μ/Τ φαρδιά).Γενικώς με τα 4χ4 δεν φαίνεται να πολυδίνουν σημασία παρα μονο στα βασικά.Σε οτι αφορά τα λάστιχα,αρκει να μην εξέχουν απο τα φτερά ή τα εξτρα φτερά.....
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

Δημοσίευσηαπό yannis » 09 Ιαν 2004, 17:25

grvit έγραψε:Και εγω επίσης απο φίλους που πέρασαν ξέρω οτι δεν ειχαν πρόβλημα (λιγο ψηλωμενα,προβολείς,Μ/Τ φαρδιά).Γενικώς με τα 4χ4 δεν φαίνεται να πολυδίνουν σημασία παρα μονο στα βασικά.Σε οτι αφορά τα λάστιχα,αρκει να μην εξέχουν απο τα φτερά ή τα εξτρα φτερά.....


Εσύ grvit με όλες αυτές τις μετατροπές περνάς ΚΤΕΟ κανονικά;
Άβαταρ μέλους
yannis
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 287
Εγγραφή: 30 Δεκ 2002, 11:51
Τοποθεσία: Λιτόχωρο

Δημοσίευσηαπό grvit » 11 Ιαν 2004, 19:25

yannis έγραψε:
grvit έγραψε:Και εγω επίσης απο φίλους που πέρασαν ξέρω οτι δεν ειχαν πρόβλημα (λιγο ψηλωμενα,προβολείς,Μ/Τ φαρδιά).Γενικώς με τα 4χ4 δεν φαίνεται να πολυδίνουν σημασία παρα μονο στα βασικά.Σε οτι αφορά τα λάστιχα,αρκει να μην εξέχουν απο τα φτερά ή τα εξτρα φτερά.....


Εσύ grvit με όλες αυτές τις μετατροπές περνάς ΚΤΕΟ κανονικά;


θα περάσω.Tι εχω κανει για να μην περάσω? Το μονο εμφανες ειναι το υψος.Ας το κανουν οτι ελεγχο θελουν.Θα ανταποκριθει καλυτερα απο το stock.Ολα πανω του δουλευουν τελεια.Για ποιο λογο να μην το περασουν?
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene


Επιστροφή στο Γενικές Συζητήσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 43 επισκέπτες