Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Απο που βασταει η σκουφια του;

Θέλετε να ρωτήσετε ή να μοιραστείτε κάτι που είναι άσχετο με τις μοτοσυκλέτες και τα τετρακίνητα; Στείλτε το εδώ!

Τι μετραει;

Που φτιαχτηκε
13
68%
Που σχεδιαστηκε
6
32%
 
Σύνολο ψήφων : 19

Απο που βασταει η σκουφια του;

Δημοσίευσηαπό leipsippos » 03 Μαρ 2006, 16:25

Πας, ο ανεμελος καταναλωτης και αγοραζεις αυτοκινητο Ιαπωνικης μαρκας και τεχνολογιας το οποιο ομως εχει φτιαχτει στην Ευρωπη. Αγοραζεις βορειο ευρωπαικο μηχανακι που εχει φτιαχτει στην Ιταλια. Παιρνεις αμερικανικο αυτοκινητο σχεδιασμενο στην Ευρωπη και φτιαγμενο στην Κινα. Ποιο ειναι τι; ζαλιστηκα!

Το ΧΤ που πηρα , ειναι εργοστασιου κατασκευης MALAGUTI, oxi ΥΑΜΑΗΑ. Αλλα εγω το θεωρω Ιαπωνεζικο για τους εξης λογους


- Η εθνικοτητα του εργοστασιου που κατασκευαζεται δεν παιζει ρολο.
- Η φιλοσοφια πισω απο την κατασκευη παιζει.

Εχει σχεδιαστει το ΧΤακι και εχει εγκριθει η κατασκευη του απο την ΥΑΜΑΗΑ, τα υλικα και η τεχνογνωσια ειναι Ιαπωνικης προελευσης-φιλοσοφιας.

Περιμενω απο ενα Ιαπωνεζικο αν ειναι απλο στην κατασκευη να μην βγαζει πολλα προβληματα και να ειναι φθηνο χωρις ομως να εχω απαιτησεις στην πιοτητα και τις επιδοσεις.

Πας αγοραζες ενα ΥΑΡΙΣ αλλα ειναι (Edit:)φτιαγμενο στην Γερμανια, τι ειναι αυτο δεν ειναι Ιαπωνεζικο; Οχι Γερμανικο ειναι; Α μπα!
Τελευταία επεξεργασία από leipsippos και 15 Ιουν 2006, 12:37, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
leipsippos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 17:58
Τοποθεσία: Πευκόφυτοι Πετρώδεις Ορεινοί Όγκοι

Απο που βασταει η σκουφια του;

Δημοσίευσηαπό markd » 03 Μαρ 2006, 20:40

Νομίζω ότι πιό πολύ μετράει το που φτιάχτηκε και θα δώσω ένα απλό παράδειγμα.
Ιαπωνέζικο και Ισπανικό vitara!!!
Τα συμπεράσματα δικά σας.
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό almak » 04 Μαρ 2006, 08:38

Σημασία έχει που σχεδιάστηκε και ότι αυτό σημαίνει :wink:
Απο τον σχεδιασμό ξεκινούν όλα........

Και στην Τουρκία κατασκευάζουν αλλά απο σχεδιασμό τι???????

Έτσι όπως 'εθεσε το ερώτημα ο ποιητής η απαντησή μου είναι αυτή . Αλλιώς θα απαντούσα να κατασκευάζεται εκεί που σχεδιάστηκε απο αυτούς που το σχεδίασαν. Όμως εαν συνέβαινε αυτό πολύ φοβάμαι ότι τα αυτοκίνητα θα κόστιζαν πολύ , μα πάρα πολύ περισσότερο .....και θα αγοράζαμε το πρώτο μας καινούργιο αυτοκίνητο με την έλευση του εφάπαξ.....για όσους θυμούνται το εφάπαξ.

ΥΓ. Εφάπαξ= πως λέμε του αγίου τρέχα γύρευε ανήμερα :lol: :lol: :lol: :lol:
Αλέξανδρος Μακρής / Santa Fe 2.7 V6
Πρόεδρος B.R.A.T. (τομέας Ψυχραιμίας)
www.braters.gr
Άβαταρ μέλους
almak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 342
Εγγραφή: 18 Μάιος 2005, 15:12
Τοποθεσία: Aχαρναί

Δημοσίευσηαπό nec-r » 04 Μαρ 2006, 19:29

almak έγραψε: Αλλιώς θα απαντούσα να κατασκευάζεται εκεί που σχεδιάστηκε απο αυτούς που το σχεδίασαν.


Σίγουρα αυτός ειναι ο ιδανικός συνδυασμός.
Σιγα σιγα ομως θα πρεπει να αρχισουμε να τον ξεχνάμε... :?
Άβαταρ μέλους
nec-r
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 184
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:38
Τοποθεσία: Ολυμπιακό χωριό - Αχαρναί

Δημοσίευσηαπό leipsippos » 07 Μαρ 2006, 12:58

almak έγραψε:Αλλιώς θα απαντούσα να κατασκευάζεται εκεί που σχεδιάστηκε απο αυτούς που το σχεδίασαν.


Αυτη ηταν η αρχικη ιδεα οτι το ιταλικο αυτοκινητο φτιαχνοταν απο Ιταλους, το γερμανικο απο Γερμανους κ.ο.κ αλλα το θεμα μπασταρδεψε με την παροδο του χρονου και με το κεφάλαιο να αλωνιζει την υφηλιο για φθηνα εργατικα.
Εγω παντως συμφωνω και επαυξανω οτι στο μουλικο η σχεδιαση μετραει. Απο την στιγμη που ειναι αυτοματοιημενα τα περισσοτερα πραγματα δνε βλεπω τι διαφορα θα κανει ο Μαλαισιανος απο τον Γερμανο στο να παταει ενα κουμπι 15 φορες την ωρα για 8 ωρες που αλλαζει η βαρδια. Ιδιο κουμπι πατανε στο ιδιο μηχανημα.
Άβαταρ μέλους
leipsippos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 17:58
Τοποθεσία: Πευκόφυτοι Πετρώδεις Ορεινοί Όγκοι

Δημοσίευσηαπό xalk » 07 Μαρ 2006, 14:15

leipsippos έγραψε:
almak έγραψε:Αλλιώς θα απαντούσα να κατασκευάζεται εκεί που σχεδιάστηκε απο αυτούς που το σχεδίασαν.


Αυτη ηταν η αρχικη ιδεα οτι το ιταλικο αυτοκινητο φτιαχνοταν απο Ιταλους, το γερμανικο απο Γερμανους κ.ο.κ αλλα το θεμα μπασταρδεψε με την παροδο του χρονου και με το κεφάλαιο να αλωνιζει την υφηλιο για φθηνα εργατικα.
Εγω παντως συμφωνω και επαυξανω οτι στο μουλικο η σχεδιαση μετραει. Απο την στιγμη που ειναι αυτοματοιημενα τα περισσοτερα πραγματα δνε βλεπω τι διαφορα θα κανει ο Μαλαισιανος απο τον Γερμανο στο να παταει ενα κουμπι 15 φορες την ωρα για 8 ωρες που αλλαζει η βαρδια. Ιδιο κουμπι πατανε στο ιδιο μηχανημα.

ναι αλλα πιθανόν ο γερμανός να κανει δειγματοληπτικό έλεγχο στα 50 κομματια και στη Μαλαισία ακομα να ψάχνουν να βρούν τί ειναι αυτό...
Άβαταρ μέλους
xalk
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 239
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2004, 02:43

Δημοσίευσηαπό Bandit » 12 Μαρ 2006, 17:28

Μα τα εργοστάσια ούτως ή αλλως είναι ΠΛΕΟΝ χώροι μονταρίσματος και ΟΧΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ...
Τα τελευταία 15 χρόνια γίνονται αλλαξοκ...ες μεταξύ εργοστασίων σε θέματα κινητήρων, γραμμών παραγωγής, αναρτήσεων, πατωμάτων κτλπ... Τα περισότερα εργοστάσια έχουν κοινούς προμηθευτές (αντλιών :BOSCH,ZELDEX,) ηλεκτρικών(MAGNETI MARELLI,BOSCH)
αλλά και άλλων υλικών όπως (Τιμόνια, σαζμάν, απλούς συνδετήρες) κτλπ...

Συγκεκριμένα πριν 1 εβδομάδα γνώρισα ένα κύριο ο οποίος προμηθεύει AUDI,MERCEDES,VOLKSWAGEN,ALFA με διάφορα εξαρτήμτα τα οποία τα παράγει στο εργοστάσιο του (ΣΑΡΔΗΝΙΑ)... Σας διαβεβαιώ ότι μου έδειξε ένα συνδετήρα από ανοξείδωτο, ο οποίως έμπαινε μεταξύ αντλίας βενζίνης, σωληνάκι και τεπόζιτου από AUDI και από VOLKSWAGEN... Πανομοιότυποι σε όλα μέγεθος πάχος σχήμα εκτός ότι στο επάνω χείλος του συνδετήρα υπήρχαν 3 έναντι 4 'σπασίματα-δαχτυλίδια' τα οποία δεν επέτρεπαν στο σωληνάκι να βγεί εξαιτείας της υψηλής πίεσης βενζίνης.....

Μια άλλη φορά επισκ΄φτηκα ένα εργοστάσιο στη Γαλλία με πλαστικές μηχανές injection για τουε μυημένους και κατασκεύαζαν από τιμόνια AUDI, MERCEDES Μέχρι κινητά τηλέφωνα...

ΜΑΛΛΟΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ.

Τελικά αξίζει να δώσεις 120.000 ή και παραπάνω για έβα αυτοκίνητο τοοποίο μοιράζεται ίσως και το 65%(ή και περισσότερο) των ανταλλακτικών με ένα αξίας 45.000???...

ΑΑΑ! ΝΑΙ και ψηφίζω ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΚΕ, γιατί αν είναι να αγοράσω ένα γερμανικό και να το πληρώσω ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ, προτιμώ και η κατασκευή του να είναι στην Ευρώπη και όχι ΜΑΛΑΙΣΙΑ,ΤΟΥΡΚΙΑ,ΙΝΔΙΑ,ΤΑΙΒΑΝ,ΤΑΥΛΑΝΔΗ και δε ξέρω εγώ που...
Να μένουν και τα φράγκα σε εμάς 8) 8)
Άβαταρ μέλους
Bandit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 131
Εγγραφή: 25 Απρ 2004, 19:53

Δημοσίευσηαπό donald » 15 Ιουν 2006, 10:23

Κατά την εμπειρία μου δεν έχει καμιά σημασία ο τόπος κατασκευής ούτε και το όνομα της εταιρείας. Κάποτε ήταν αυτά. Για μένα σημασία έχει η αξιοπιστία του κάθε μοντέλου και η ανταπόκριση της εταιρείας κατασκευής μετά την αγορά.
Άβαταρ μέλους
donald
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: 26 Μάιος 2006, 13:05
Τοποθεσία: Πολίχνη Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό jimnys » 15 Ιουν 2006, 11:28

Συμφωνώ με τον donald μιας και δεν ξέρεις ακόμα και τα επώνυμα που έχουν κατασκευαστεί πλέον.
Το after sales service πρέπει να πέζει βασικό ρόλο...
Land Jimny Cruiser
Άβαταρ μέλους
jimnys
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 419
Εγγραφή: 20 Ιαν 2003, 17:32
Τοποθεσία: ΠΑΛΛΗΝΗ - ΠΙΣΣΩΝΑΣ

Δημοσίευσηαπό helias » 17 Ιουν 2006, 15:04

Κατά την ταπεινή μου πάντα άποψη, αυτή η ψηφοφορία μας έχει θέσει λάθος ερωτήματα. Μου θυμίζει κάτι από πολιτικά γκάλοπ.

Και βέβαια έχει πολύ σπουδαία σημασία και το πού φτιάχτηκε , αλλά και από ποιούς σχεδιάστηκε.
Και οι δύο αυτοί παράμετροι είναι ίσης σημασίας.
Εξ΄αιτίας όμως , όπως σωστά προαναφέρθηκε της "παγκοσμιοποίησης", αυτό που μετρά τελικά στον καταναλωτή είναι το αποτέλεσμα.

Κατά την άποψή μου λοιπόν αυτό που μετρά πάντα είναι το αποτέλεσμα, το οποίο και μόνο έχουμε στα χέρια μας και όχι οτιδήποτε άλλο.

Το ΑUdi A4 που είχα, ήταν εξοπλισμένο με αισθητήρες hitachi, δεν με ενδιέφερε και ούτε πρόκειτε, αυτό που μετράει είναι εαν το αποτέλεσμα ικανοποιεί τον αγοραστή.

Κατά την άποψή μου λοιπόν έτσι πρέπει να τίθενται τα ερωτήματα.
Έχουμε μέλλον πίσω μας !
Άβαταρ μέλους
helias
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 14 Φεβ 2006, 03:13
Τοποθεσία: Πεύκη Αττικής

Δημοσίευσηαπό pantg » 24 Ιουν 2006, 19:48

almak έγραψε:Και στην Τουρκία κατασκευάζουν αλλά απο σχεδιασμό τι???????


Φίλε almak,

στην Τουρκία συναρμολογούνται αλλά και κατασκευάζονται πολλά αυτοκίνητα. Για τα περισσότερα δεν μπορώ να σου πω.
Για τα Land Rovers όμως μπορώ να σου πω ότι εκτός από τα τουρκικής κατασκευής εξαρτήματα που κατασκευάζονται με βάση τα σχέδια και τις προδιαγραφές που διαθέτει και ορίζει το εργοστάσιο κατασκευάζονται και σχεδιάζονται και εξαρτήματα (και μιλάω για ενισχυμένα σασσι, ενισχυμένες αναρτήσεις, αλεξίσφαιρα μέρη αμαξώματος κλπ) για τα στρατιωτικών προδιαγραφών Land Rovers τα οποία φέρουν έγκριση από το ΝΑΤΟ και μάλιστα θεωρούνται από τα καλύτερα ελαφρά και μέσα θωρακισμένα οχήματα ταχείας ανταπόκρισης στο είδος τους.

Και είναι σχεδιασμένα στην Τουρκία (μην εκπλαγείς αν κάποια στιγμή το ελληνικό άχρηστο κράτος αγοράσει ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ από την Τουρκία τέτοια οχήματα. Προ καιρού το τουρκικό εργοστάσιο κατασκευής (όχι μόνο συναρμολόγησης) των στρατιωτικών Land Rovers (Οtokar) κέρδισε παγκόσμιο διαγωνισμό για την προμήθεια κανονικών και θωρακισμένων τετρακινήτων ασθενοφόρων και αστυνομικών οχημάτων για το σε αναδιοργάνωση Ιρακ. Η ελληνική βιομηχανία αμαξωμάτων και αυτοκινήτων πού είναι??????

Χαιρετώ
pantg
 

Re: Απο που βασταει η σκουφια του;

Δημοσίευσηαπό mirmidonas » 27 Ιουν 2006, 12:02

markd έγραψε:Νομίζω ότι πιό πολύ μετράει το που φτιάχτηκε και θα δώσω ένα απλό παράδειγμα.
Ιαπωνέζικο και Ισπανικό vitara!!!
Τα συμπεράσματα δικά σας.


Συμφωνώ απόλυτα , και θέλω να προσθέσω , ότι η παραγωγή κάθε τελικού προϊόντος , δεν είναι αποτέλεσμα αποκλειστικά και μόνο των μηχανών παραγωγής , αλλά και του ανθρώπινου δυναμικού της εταιρίας που το παράγει. (όσοι έχετε γνώση βιομηχανικής παραγωγής , το γνωρίζετε πολύ καλά) Έτσι λοιπόν , δεν είναι δυνατό να συγκρίνουμε την εμπειρία και την αντίληψη του Ιάπωνα - αρχιμηχανικού - υπεύθυνου κάποιου τμήματος -αλλά και του απλού εγάτη - της suzuki Ιαπωνίας , που δουλεύει 15-20 χρόνια εκεί μέσα , με την εμπειρία του Ισπανού ή του Ούγγρου ό οποίος ακόμα μαθαίνει το χειρισμό και τις δυνατότητες του μηχανήματος που χειρίζεται.
Καλά μαγυρεύει λοιπόν και η γυναίκα μας , αλλά σαν την μάνα μας όχι !!!
Άβαταρ μέλους
mirmidonas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 155
Εγγραφή: 26 Ιαν 2006, 06:22
Τοποθεσία: ΦΑΡΣΑΛΑ

Re: Απο που βασταει η σκουφια του;

Δημοσίευσηαπό donald » 27 Ιουν 2006, 13:00

mirmidonas έγραψε:
Καλά μαγυρεύει λοιπόν και η γυναίκα μας , αλλά σαν την μάνα μας όχι !!!


Ατυχές το παράδειγμα σας κύριε :?
Άβαταρ μέλους
donald
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: 26 Μάιος 2006, 13:05
Τοποθεσία: Πολίχνη Θεσσαλονίκη

Re: Απο που βασταει η σκουφια του;

Δημοσίευσηαπό pantg » 27 Ιουν 2006, 17:58

donald έγραψε:
mirmidonas έγραψε:
Καλά μαγυρεύει λοιπόν και η γυναίκα μας , αλλά σαν την μάνα μας όχι !!!


Ατυχές το παράδειγμα σας κύριε :?


ή στα αθάνατα λόγια του Οιδίποδα¨:

"Γιατί το φαί της γυναίκας μου έχει την ίδια γεύση με της μητέρας μου?
Ασε που κάνουν και το ίδιο κρεββάτι !!!!!"

(κάποιος να κλείσει το ψυγείο παρακαλώ........)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό leipsippos » 04 Ιούλ 2006, 13:00

Και επανερχομαι...
Το σιδερο που εχω σπιτι μου ειναι Phillips, ολλανδικη εταιρεια, αλλα ειναι φτιγμενο εκτος ΕΕ, καπου στην Ασια. Οταν εγω το πηρα το πληρωσα για Phillips, οπερ γνωστη εταιρεια με συγκεκριμενα στανταρ. Το οτι εχει φτιαχτει στην Λαικη δημοκρατια του Λαλακιταν τι με νοιαζει; Την ποιοτητα της phillips δεν αγορασα;
Ένας στο χώμα, χιλιάδες στον αγώνα!

"ΤΕΑΜ 100+"
Άβαταρ μέλους
leipsippos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 17:58
Τοποθεσία: Πευκόφυτοι Πετρώδεις Ορεινοί Όγκοι

Επόμενο

Επιστροφή στο Γενικές Συζητήσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 12 επισκέπτες

cron