Χμμμ, Χμμμμ, Χμμμμμ,Χμμμ, Χμμμμ, Χμμμμμ, Χμμμ, Χμμμμ, Χμμμμμ, ( πηγαίνετε πίσω και ξαν΄αρχίστε).
Μ αρέσει ο τρόπος του συλλογισμόύ του
Pino, και ο φίλος μας μας δείχνει με τα post του ότι γράφει
όχι για να κριτικάρει αλλά για να βοηθήσει. (ο τονισμός έγινε μετά το post του Xtrail )Και όμως βρίσκομαι στην δύσκολη θέση να πρέπει να τον αντικρούσω . Ενας τόσο καλογραμμέμος συλλογισμός χρειάζεται και μια εξίσου καλή απάντηση , και ελπίζω με τον δικό μου άκομψο και καθόλου λιτό(αυτό πρέπει να είναι γνωστό πλέον) τρόπο να μην υποβιβάζω την μεγάλη σημασία του post του Pino.
Πρίν 4 μέρες όταν έψαχνα το web για λέσχες–club στην Ελλαδα έπεσα πάνω στο africa twin club ,το οποίο λόγω και μακροχρόνιας αποχής μου από το χώρο της μοτοσυκλέτας δεν γνώριζα την ύπαρξη του . Αυτό που πρόσεξα ήταν ότι τα νέα του site είχαν τελευταία φορά επικαιροποιηθεί το 2001! To φορθμ του site υπολειτουργούσε με post από 1 –20 μέρες μακριά , και τα περισσότερα από αυτά ήταν από γραφικά ωραία και forumistika όπως αυτό εδώ
http://www.eboards4all.com/79078/messages/736.html (ενδιαφέρον ) , έως απλές αγγελίες πώλησης όπως αυτό εδώ
http://www.eboards4all.com/79078/messages/746.html (καθόλου ενδιαφέρον) . Στο ίδιο το site δεν υπήρχαν links για συντήρηση, βελτιστοποίηση ,μετατροπή , οδήγηση , εκδρομές κλπ. Στο forum (το οποίο ξαναεπισκέφτηκα εχθές) κάτι διάβασα για εκδρομές και πανελλήνιες συναντήσεις αλλά παλαιότερα.
Αναφέρω τα παραπάνω σαν πρόλογο για να κάνω μια αντιστοιχία εδώ. Φαντάζομαι ότι όλοι γνωρίζετε τα club που υπάρχουν σε όλον τον κόσμο για Harley. Υπάρχουν club επίσης και για συγκεκριμένα μοντέλα της εταιρείας αυτής και δεν βλέπω κανένα από αυτά να έχει ούτε
πρόβλημα επιβίωσης , ούτε υπαρξιακό πρόβλημα επίσης. Σε αντίθεση το club της Africa twin στην Ελλάδα τουλχιστον χρειάστηκε να γίνει και Varadero (που θα με συχγωρήσετε , αλλα νομίζω ότι είναι σχεδίαση σε στυλ Tahoe) για να επιζήσει. Ο λόγος είναι για μένα προφανής. Τι μπορεί κάποιος να βάλει σε μια Harley και τι σε μια Africa twin? Πόσο πιο πολύ προσωπική εμπλοκή και εργασία χρειάζεται μια Harley και πόσο μια Africa Twin? Πόσο χρόνο δηλαδή θα ξοδέψει ο Harleas και πόσο o Africa Twinistas?
Στην Ελλάδα
δυστυχώς δεν έχει ακόμη φτιαχτεί ένα club για Samurai. Το λέω αυτό διότι το συγκεκριμένο 4χ4 είναι όσο πιο κοντά στην Harley για την Ελληνική πραγματικοτητα οσο σε αντίθεση μακριά είναι το Daihatsu Terios/Africa Twin. To Jimny μπορεί να μην έχει το hard offrad sex appeal του Samurai (εικόνα όχι ουσία), αλλά δεν είναι Africa Twin . Το ότι και το Jimny και η Africa Twin έχουν μηχανή εσωτερικής καύσης δεν κάνει αυτομάτως τα club τους συγκρίσιμα μεγέθη. Από την άλλη το jimny
EΙΝΑΙ το καλύτερο μικρό 4χ4 σε
Παραγωγή , με σετ μετατροπών που εμφανίζονται καθημερινά (κιτ 6inch ,ανάρτηση μόνον ,ετοιμάζεται να βγεί στην παραγωγή, το μόνον που μένει είναι άλλες σχέσεις για το εμπρός διαφορικό το πίσω είναι γνωστό και υπάρχουν) και μην ξεχνάτε ότι και το Sammy , πήρε αρκετά χρόνια για να καθιερωθεί ως offroad εργαλείο και ακόμη περισσότερο για να ενδιαφερθούν κάποιοι στην Αμερική και Αυστραλία να φτιάξουν aftermarket μετατροπές.
Το Jimny είναι εδω για να μείνει. Κάθε μήνα πουλιούνται πλέον ,2.500 Jimny . Το αυτοκίνητο είναι σκυλί και μετά από 5 σχεδόν χρόνια παραγωγής δεν έχω ακούσει παρά καλά λόγια για απλή χρήση και εξαιρετικά εάν κάποιος διαθέσει προσωπικό χρόνο για offroad. Θα πρόσθετα δε , ότι ένα club με ΚΤΜ ή GasGas (καλά το γράφω;) εάν υπάρχει και το τρέχουν σωστά ,έχει πολύ καλύτερες πιθανότητες με τον παραπάνω συλλογισμό.Τα παραπάνω ήταν απάνηση στο σκέλος του post που αναφέρεται στην σύγκριση μεταξύ Jimny και Africa twin.
Ομως ο φίλτατος Pino συνεχίζοντας ,έκανε ένα άλμα για αυτό το thread , που δύσκολα θα μπορέσω να ακολουθήσω/συμφωνήσω. Η αναφορά αυτή δεν έχει σχέση με το παράδειγμα που έδωσε και το μετέπειτα συμπέρασμα για την εξιδίκευση και το φόβο της αποτυχίας λόγω αυτής . Αλλά με την διαφωνία ύπαρξης οποιουδήποτε club – λέσχης – συλλόγου –σωματείου-οργανισμού που αναγνωρίζει ότι τα μέλη του έχουν ιδιαίτερες ανάγκες . Αυτό αντιλαμβάνομαι διαβάζοντας την τελευταία παράγραφο του post . Γιατί τα club ή όπως αλλιώς θέλετε πέστε τα Δεν διακρίνουν τους ανθρώπους , όπως στην περίπτωση του club της Harley σε αυτούς που έχουν Harley και αυτούς που δεν έχουν. Ο λόγος ύπαρξης ενός club είναι η ικανοποίηση των αναγκών των μελών του .Εάν τα μέλη του Club έχουν genuine ανάγκες που χρειάζεται να καλυφθούν (Harley) το Club προχωράει , εάν όχι (Africa Twin ) κάνει refresh στο site του κάθε 2 χρόνια. Ακόμη και ένα Video club εάν συμφωνούσα με τον Pino δεν θα είχε λόγο ύπαρξης και τα οικονομικά μου μου λένε ότι εάν δεν είχε λόγω ύπαρξης θα είχε μικρό χρόνο ζωής , όπως τα καταναλωτικά προιόντα που οι διαφημίσεις μας Αναγκάζουν να αγοράσουμε χωρίς να υπάρχει πραγματικά λόγος αγοράς τους.
Ευτυχώς ή δυστυχώς (διαλέξτε, εγώ διάλεξα ) δεν ζούμε για να περνάνε καλά όλοι οι άλλοι. Η χρυσή τομή λέει ότι είναι επίσης ανήθικο να μην υπερασπιζόμαστε τις δικές μας ανάγκες . Και η ανάγκη ενός οδηγού Jimny δεν καλύπτεται σώνει και καλά από μια γενική ,
ας είναι και πολύ καλή , λέσχη 4x4 που ¨πουλάει¨ ένα προιόν που μοιάζει με τα απορυπαντικά που κάνει φασόν το DIA . Πολύ καλό απρυπαντικό για τα λεφτά του (ρώτησα και έμαθα από πελάτες τους , δεν κάνω διαφήμιση), αλλά ούτε μαλακτικό έχει για κάποιους , ούτε σκληρό στη βρωμιά είναι για κάποιους άλλους .
ΙΜΗΟ.