Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

internet και virus. ΣΟΣ ΣΟΣ

Θέλετε να ρωτήσετε ή να μοιραστείτε κάτι που είναι άσχετο με τις μοτοσυκλέτες και τα τετρακίνητα; Στείλτε το εδώ!

internet και virus. ΣΟΣ ΣΟΣ

Δημοσίευσηαπό sacram » 25 Νοέμ 2005, 10:51

καλημέρα. ¨Εβαλα internet στο σπίτι μου πριν δύο ημέρες. Τα μονα site που έχω επισκεφθεί είναι το παρών, και το ΤΕΙ Αθήνας. Παρ'ολα αυτά, έχω αρκετούς ιοιύς και ακόμα περισσότερα spywares!!! Ανοίγουν σελίδες μόνες του κτλ κτλ. Τώρα , μετά από δύο 24ωρα το PC σέρνεται και πάει για format. :cry:

Μιας και απο δίκτυο είμαι άσχετος(μόνο σε κάνα off-road μπαίνω), ήθελα να σας ρωτήσω, τι προτείνετε να κάνω ώστε να μην έχω τέτοια προβλήματα??
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
:cry:
Άβαταρ μέλους
sacram
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1026
Εγγραφή: 28 Μάιος 2005, 19:49
Τοποθεσία: ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΑΣΠΗ

Re: internet και virus. ΣΟΣ ΣΟΣ

Δημοσίευσηαπό Dr.Format » 25 Νοέμ 2005, 10:57

sacram έγραψε:Μιας και απο δίκτυο είμαι άσχετος(μόνο σε κάνα off-road μπαίνω), ήθελα να σας ρωτήσω, τι προτείνετε να κάνω ώστε να μην έχω τέτοια προβλήματα ??

Πάρε και βάλε το Norton Antivirus (κοντά στα 30 euro) και κάθε μέρα πριν κάνεις οτιδήποτε στο WWW, να κάνεις Live Update δηλαδή ενημέρωση για τους καινούργιους ιούς :P
Άβαταρ μέλους
Dr.Format
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1468
Εγγραφή: 12 Φεβ 2003, 14:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: internet και virus. ΣΟΣ ΣΟΣ

Δημοσίευσηαπό sacram » 25 Νοέμ 2005, 11:02

το έβαλα έκανα και την ανανέωση, μου βρήκε 248 threats από τα οποία μπόρεσε να σβήση τα 235!!!! Επίσης εντοπίζει virus αλλά μου λέει οτι δεν μπορεί να τον σβήσει.
Επίσης το PC κάνει απόπειρες να συνδεθεί στο νετ μόνο του......
Άβαταρ μέλους
sacram
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1026
Εγγραφή: 28 Μάιος 2005, 19:49
Τοποθεσία: ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΑΣΠΗ

Re: internet και virus. ΣΟΣ ΣΟΣ

Δημοσίευσηαπό jimnys » 25 Νοέμ 2005, 11:04

sacram έγραψε:και πάει για format. .......


Ακου τον κατάληλο :D :D :D
Land Jimny Cruiser
Άβαταρ μέλους
jimnys
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 419