Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

NISSAN PATROL τέλη,έξοδα κτλ?!?

Θέλετε να ρωτήσετε ή να μοιραστείτε κάτι που είναι άσχετο με τις μοτοσυκλέτες και τα τετρακίνητα; Στείλτε το εδώ!

NISSAN PATROL τέλη,έξοδα κτλ?!?

Δημοσίευσηαπό kserolouk » 25 Ιουν 2009, 09:21

Γειά σας παιδιά,

Θα ήθελα να πώ οτι είμαι κάπως άσχετος σε θέματα 4χ4(δεν εχω οδηγήσει ποτέ ένα) μιας και είμαι και σχετικά μικρος σε ηλικία για να αγοράζω αυτά που επιθυμώ πραγματικα(22). Παρόλα αυτα έχω λιώσει σε forums και στο internet να ψάχνω για τα καλύτερα off-roads μιας και θέλω στο μέλλον να πηγαίνω συνέχεια στα βουνά εδώ κοντα.

Το θέμα είναι πως έχω αρρωστήσει με τα εν λόγω οχήματα. Αν δω nissan patrol, isuzu trooper, land rover defender/discovery κατι με πιάνει.
Μιας και τα ανταλακτικά για land rover είναι πανάκριβα τείνω στα patrol.
Έχω πείσει το πατέρα μου να πουλήσουμε το αμάξι που έχουμε και να πάρουμε ενα μεταχειρισμένο 3πορτο patrol.

Απ τη στιγμή όμως που ειναι στα 2.500cc kai 3000cc ψάχνω τρόπους να γλιτώσω χρήματα από ασφάλειες, τέλη κυκλοφορίας(!!!) κ.τ.λ. (δλδ. άδειες αγροτικού/επαγγελματικού κτλ)

Ρώτησα έναν έμπορο αυτοκινήτων και μου είπε οτι αυτά τα έκαναν παλιότερα. Τώρα δε γίνονται!! Μόνο με άδεια ι.χ. δλδ θα μπορώ να το κυκλοφορήσω?

Δε το βλέπω με λίγα λόγια να το παίρνω...500+euro τέλη κυκλοφορίας;

Heeeeeelp!!! :)

Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Άβαταρ μέλους
kserolouk
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 25 Ιουν 2009, 08:32

NISSAN PATROL τέλη,έξοδα κτλ?!?

Δημοσίευσηαπό GIANNAGGELOS » 25 Ιουν 2009, 11:31

καλησπερα, ειμαστε κατοχοι δυο Galloper στην οικογενεια (3000cc x2) αυτα ταεχουμε σαν Ι.Χ. και ειναι συνολικα σε 4 ονοματα!!
δλδ εχουμε τελη+ασφαλιστρα+κτλ...
αποσο ξερω ακομα γινεται να βγαλεις 4χ4 για επαγγελματικο, αρκει να χεις ενα επαγγελμα να το δικαιολογεις!!!!
αλλα νομιζω κατι παιζει με τα πισω καθησματα!!

παντως ψαχτω το θεμα ξερω οτι γινεται!!
μονο και μονο απο τα λεφτα των τελων, θα ειναι σαν βαζεις καθε χρονο μια 4αδα λαστιχα!!!!