Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ο Ιαβέρης σχετικά με την Οδική συμπεριφορά μας

Θέλετε να ρωτήσετε ή να μοιραστείτε κάτι που είναι άσχετο με τις μοτοσυκλέτες και τα τετρακίνητα; Στείλτε το εδώ!

ο Ιαβέρης σχετικά με την Οδική συμπεριφορά μας

Δημοσίευσηαπό Mountaineer » 28 Απρ 2009, 11:50

έλαβα το παρακάτω με email και το δημοσιεύω γιατί πραγματικά αξίζει. Ειναι λιγο μεγάλο αλλά διαβάστε το ολοκληρο. Κι αν θεωρειτε ότι οι φιλοι σας πρέπει να το διαβάσουν, στείλτε τους το link...

Από την ομιλία του Ιαβέρη στη Ερμούπολη σε ένα άδειο (αδιάφορο) ακροατήριο:

1) Ξέρετε με πόσα χιλιόμετρα έπεσε πάνω στην κολώνα της μπασκέτας ο μπασκετμπολίστας Μπόμπαν Γιάνκοβιτς; Ε; Με τέσσερα (4) χιλιόμετρα την ώρα. Και έμεινε ανάπηρος, παραπληγικός.
Οταν λοιπόν το παιδί σας στέκεται λυμένο και όρθιο ανάμεσα στα δύο μπροστινά καθίσματα και φρενάρετε ή τρακάρετε με περισσότερα από 4 χ.α.ω., ξέρετε τί είναι πιθανό να γίνει; Και πόσο συχνά πάτε με 4 χ.α.ω.; Και πόσο συχνά ο απέναντί σας πάει επίσης με 4 χ.α.ω.;

2) Οταν ένα ΙΧ κινείται με 50 χ.α.ω. και τρακάρει σε σταθερό σημείο (κολώνα) ξέρετε με πόση δύναμη θα σκάσει ο επιβάτης που δε φοράει ζώνη στο ταμπλώ; Με δύναμη 3 τόνων. Μπορείτε εσείς να σηκώσετε 3 τόνους; Ο Πύρρος Δήμας σηκώνει κάπου 240 κιλά...
Είμαστε λοιπόν τόσο ηλίθιοι; Ναι είμαστε. Αλλά αν ρωτήσεις γύρω σου, όλοι πιστεύουν ότι ξέρουν να "οδηγάνε". Ρε δεν πάμε στο διάολο, λέω εγώ .

3) Όταν οι πίσω επιβάτες δε φοράνε ζώνη ασφαλείας (αλήθεια πόσοι από τους πίσω επιβάτες φοράνε ζώνη; ξέρετε με πόση δύναμη θα σκάσουν πάνω στους μπροστινούς; Τα ίδια, με 3 τόνους. Ε, λοιπόν τί νόημα έχει να φοράει ο μπροστινός επιβάτης ζώνη ασφαλείας, άμα δε φοράει ο πίσω;

4) Οταν η μαμά κρατάει το αγγελούδι της στην αγκαλιά, καθισμένη στο μπροστινό κάθισμα, ξέρετε με πόση δύναμη θα το συνθλίψει πάνω στο ταμπλώ, αν γίνει ατύχημα με μόλις 50 χ.α.ω.; Ε, τώρα πια ξέρετε. Με 3 τόνους. Θα βάζατε το παιδί σας να το συνθλίψει ένα φορτηγό 3 τόνων; Οχι; Ε, γιατί το κρατάτε στην αγκαλιά; Και μή μου πείτε ότι θα το συγκρατήσετε...

5) Λέει ο Ελληνας που τα ξέρει... όλα: "Αμα δε φοράω κράνος, βλέπω καλύτερα και στο κάτω κάτω μόνο τον εαυτό μου βλάπτω". Αλήθεια; Κλαμένος και μυξωμένος, πέρα από αηδία είσαι και σκέτη τύφλα. Την τύφλα σου δε βλέπεις. Αλλά ας το δούμε και αλλιώς. Αν πηγαίνεις με 80 χ.α.ω και φας τη μέλισσα στη μούρη, δεν είναι πιθανό να προκαλέσεις ατύχημα; Και ποιός θα φταίει τότε; Βλέπεις λοιπόν που το κράνος δεν είναι μόνο "δική σου υπόθεση";

6) Εχετε δει κάποιους πιτσιρικάδες με φτιαγμένα παπιά που έχουν (για μόδα; δεν ξέρω) ημιφορεμένο το κράνος, δηλ. το ακουμπάνε μέχρι το μέτωπο, κάπως σαν την περικεφαλαία του Περικλή; Θα το έχετε δει, δε μπορεί. Το ξέρετε ότι είναι χειρότερο από το να μή φοράνε καθόλου κράνος; Κι αυτό γιατί το ακουμπισμένο σαν περικεφαλαία κράνος σε πιθανή πτώση μπορεί να τραυματίσει τον αυχένα και να είναι αυτό η αιτία που θα αφήσει τον αναβάτη ανάπηρο. Το ίδιο ισχύει και για αυτόν που φοράει μεν το κράνος του αλλά το έχει λυμένο. Αμα είσαι λοιπόν τόσο ανόητος και έχεις το κράνος για περικεφαλαία ή το έχεις λυμένο, καλύτερα χωρίς κράνος.

7) Ξέρετε ότι πολλοί γονείς προσπαθούν οι ίδιοι (εν αγνοία τους βέβαια) να στείλουν τα παιδιά τους στον τάφο; Δείτε πώς: Πραγματικό γεγονός σε ελληνικό νησί.
Ο γιός συλλαμβάνεται μέσα στη νύχτα με μοτοσυκλέτα μεγάλου κυβισμού, χωρίς κράνος και χωρίς δίπλωμα από την αστυνομία. Οι αστυνομικοί παίρνουν μέσα στη νύχτα τηλέφωνο στο σπίτι του νεαρού και ειδοποιούν τους γονείς του. Το επόμενο πρωί πέφτουν από τον πατέρα τηλεφωνιές σε "παράγοντες" του τόπου και η κλήση σβήνεται και το θέμα είναι "λήξαν". Είναι όμως; Σε λίγο καιρό ο νεαρός σκοτώνεται με τη μηχανή χωρίς να φοράει κράνος. Τί έκανε ο πατέρας; Εδωσε το χείριστο παράδειγμα στο γιό του. Με τη στάση του τού είπε: "Δεν είναι κακό να οδηγούμε ενάντια στον ΚΟΚ, αρκεί να είμαστε σε θέση να μην τρώμε πρόστιμο και ποινές". Όταν ο πατέρας επιδεικνύει τη ... δύναμή του σβήνοντας την κλήση του γιού που οδηγεί χωρίς δίπλωμα,του "δείχνει" με ποιόν τρόπο πρέπει να πορεύεται στη ζωή. Γλύφοντας, παρακαλώντας και κοροϊδεύοντας τον ίδιο σου τον εαυτό και τους άλλους. Η παιδεία, επέμεινε ο Ιαβέρης, αποκτάται μέσα από το σπίτι. Το παράδειγμα των γονιών είναι το πιο ισχυρό παράδειγμα. Αλλά οι περισσότεροι γονείς είναι οι ίδιοι κάκιστα παραδείγματα.

8 ) Τί είναι για την ελληνική πολιτεία πιο κακό; Το να αποπειραθείς να κλέψεις λεφτά από μία τράπεζα ή το να αποπειραθείς να δολοφονήσεις κάποιον;
Ε, λοιπόν πιο κακό είναι το πρώτο. Δείτε γιατί:
- Αμα σε πιάσουν να κλέβεις μια τράπεζα, θα πας κατηγορούμενος στα ποινικά δικαστήρια.
-Αμα περάσεις με κόκκινο (άρα στην ουσία άμα αποπειραθείς να σκοτώσεις κάποιον άλλο που περνάει με πράσινο) πληρώνεις πρόστιμο 700 ευρώ. Κι άμα "τα έχεις τα φράγκα" και πληρώσεις μέσα σε 10 μέρες, σου κάνουν ΕΚΠΤΩΣΗ 50% και πληρώνεις 350 ευρώ.
μα πας να κλέψεις λοιπόν, πας φυλακή. Αμα πας να σκοτώσεις, πληρώνεις και με έκπτωση. Μή γελάτε, εμάς αφορούν αυτά.

9) Αλλά η ελληνική πολιτεία έχει μακρά θητεία στην υποκρισία. Τη μέρα που ψηφιζόταν ο νέος ΚΟΚ, ένα κανάλι την είχε στήσει στην είσοδο του γκαράζ της Βουλής. Σχεδόν κανένας βουλευτής δε φορούσε ζώνη....
Και πήγαιναν να ψηφίζουν για να πάει το πρόστιμο για τη ζώνη στα 700 ευρώ! Με έκπτωση 50%, αν πληρώσεις σε 10 μέρες, βεβαίως....

10) Να πάμε και στην Ελληνική Αστυνομία; Πόσες φορές έχετε δει αστυνομικό να φοράει ζώνη ασφαλείας στο περιπολικό; Μάλλον ποτέ ή σπάνια.
Δηλ. αυτός που σου δίνει πρόστιμο για μη χρήση ζώνης είναι ο ίδιος παράνομος. Τί να λέμε τώρα;

11) Ας δούμε όμως και το θέμα της συνήθειας. Κάθε μέρα σκοτώνονται περίπου 3 άνθρωποι από τροχαίο. Πλήρης απάθεια. Το θεωρούμε σαν κάτι φυσικό. Οταν όμως σκοτώθηκαν 21 παιδιά στα Τέμπη, όλοι μιλούσαν για «εθνική τραγωδία». Μα αφού σε 7 μέρες θα έχουμε πάλι συμπληρώσει άλλους 21 νεκρούς σε τροχαία! Κάθε εβδομάδα 21 άνθρωποι (νέοι ως επί το πλείστον) σκοτώνονται στους δρόμους. Αλλά είπαμε, το έχουμε ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ. Μόνο άμα είναι μαζεμένοι σε ένα τροχαίο 21 νεκροί ιδρώνει λίγο τ' αυτί μας. Αλλιώς, χεστήκαμε.

12) Αλλά ας το πάμε και παραπέρα. Πόσοι κάηκαν στις φωτιές της Πελοποννήσου το 2007; 80 άνθρωποι. Και πάλι ο κοιμισμένος στον καναπέ του Ελλην, ξύπνησε από το μόνιμο λήθαργό του και μίλησε για "εθνική τραγωδία". Οι 2.500 νεκροί κάθε χρόνο στα τροχαία τί είναι; Έχει διαφορά ένας άνθρωπος που καίγεται από έναν που σκοτώνεται σε τροχαίο; Για πείτε μου;
Και κλείνει την κουβέντα στο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου της Ερμούπολης ο Ιαβέρης, ζητώντας να μή χειροκροτήσουμε (γιατί τα χάλια μας δε θέλουν και χειροκρότημα) και ανακοινώνοντάς μας ένα ουσιαστικό και βαρύ σα σίδερο "Καληνύχτα σας".
"All that is gold does not glitter; not all those that wander are lost." -- J.R.R. Tolkien
Άβαταρ μέλους
Mountaineer
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 18 Φεβ 2005, 22:25
Τοποθεσία: Ηρακλειο Κρητης

Δημοσίευσηαπό MILTIADIS » 28 Απρ 2009, 15:41

Συμφωνοι,με ολα οσα λεει ο κ.Ιαβερης.
Αλλα ποιος θα μου εξηγησει τι γινεται με τα λεωφορεια και τα τρολευ ??
των οποιων η ταχυτητα ειναι 15-25 κμ/ωρα,και οι επιβατες καθε αλλο απο ασφαλεις ειναι.Κανενας καθισμενος δεν φοραει ζωνη,και οσον αφορα τους ορθιους αφηστε την φαντασια σας ελευθερη.
Αν λοιπον τα ΜΜΜ δεν φροντιζουν για την ασφαλεια των επιβατων τους και οι κκ.Ιαβερηδες δεν κανουν καμμια αναφορα σε αυτο το θεμα τι να σκεφτει ο καθενας μας.
Άβαταρ μέλους
MILTIADIS
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2006, 08:34
Τοποθεσία: ΚΕΝΤΡΟ,ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό georgeC5 » 30 Απρ 2009, 09:42

Μακάρι να είχαμε ζώνες ασφαλείας στα λεωφορεία μας...θα είχα και εγώ στην θέση του οδηγού...!!!
..The Phantom of the Opera..
..We Will Rock You..
..Mary Poppins..
..Mamma Mia..
..Hairspray..
..Wicked..
Άβαταρ μέλους
georgeC5
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: 29 Αύγ 2006, 13:41
Τοποθεσία: Vironas

Re: ο Ιαβέρης σχετικά με την Οδική συμπεριφορά μας

Δημοσίευσηαπό Researcher » 03 Μάιος 2009, 12:37

σωστός ο Ιαβέρης αλλά πιστεύω ότι τα πράγματα είναι ακόμα πιο χειρότερα!
Ποτέ μην αφήνεις τίποτα στην τύχη...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Researcher
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 04 Μαρ 2007, 08:36
Τοποθεσία: Πατήσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Freelander » 03 Μάιος 2009, 14:57

Ασχετο απλά για την ιστορία
τα ίδια έλεγε ο Αρης Σταθάκης πριν μερικά χρόνια από τα ΜΜΕ και απο τις εκπομπές του... πόσο κακοί πολίτες είμαστε... πόσο ανεύθυνο αδιάφορο και φορομπηχτικό είναι το (τότε) κράτος και τα μέτρα του.. πόσο τεράστια είναι η έλλειψη παιδείας... κλπ κλπ.

Μαυτά και μαυτά τον ψήφισε ο κοσμάκης μπας και αλλάξει ο ίδιος κάτι από όλα αυτά τα σωστά που έλεγε και τα στραβά που (δικαίως) ξεμπρόστιαζε δημόσια αλλά μετά το βουλευτιλίκι και το πόστο που ανέλαβε σε σχετικά υπουργεία ούτε που ξανα ακούστηκε κάτι...
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό Researcher » 03 Μάιος 2009, 22:25

Freelander έγραψε:Ασχετο απλά για την ιστορία
τα ίδια έλεγε ο Αρης Σταθάκης πριν μερικά χρόνια από τα ΜΜΕ και απο τις εκπομπές του... αλλά μετά το βουλευτιλίκι και το πόστο που ανέλαβε σε σχετικά υπουργεία ούτε που ξανα ακούστηκε κάτι...


Αφού τα ξέρεις πως είναι αυτά!
Κι όταν σε στριμώχνουν, η κλασσική ατάκα
"Εγώ κάνω προσπάθειες από τη μεριά μου, αλλά πρέπει να διατεθούν κονδύλια από το Υπ. Οικονομικών, εμπλέκεται και το ΥΠΕΧΩΔΕ, να γίνει η αντίστοιχη έκθεση από την Κομισιόν, να εγκριθεί από το ΣτΕπικρατέιας, να πάρουμε χαρτί από την πολεοδομία, να παρακαλέσουμε το Υπ.Εξωτερικών να κάνει έκκλιση στους "φίλους" αν μας επιτρέπουν να φτιάξουμε δρόμους, να προκυρηχθεί διαγωνισμός, μπλα-μπλα-μπλα....
Κι έτσι ο κόσμος σκοτώνεται, η οδηγική συμπεριφορά δυστυχώς παραμένει σχεδόν ίδια και κανείς δεν φταίει και φυσικά ούτε για τα στοιχειώδη, παραιτείται...
Ποτέ μην αφήνεις τίποτα στην τύχη...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Researcher
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 04 Μαρ 2007, 08:36
Τοποθεσία: Πατήσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 04 Μάιος 2009, 08:35

Οι παραπάνω διαπιστώσεις είναι λίγο-πολύ γνωστές σε όλους , απλά ο Ιαβέρης τις είπε συνοδευόμενες από νούμερα , τα οποία δεν ξέραμε και όπως φαίνεται είναι αμείλικτα . Βασική παράμετρος είναι να αλλάξουμε νοοτροπία εμείς οι ίδιοι και να μην βγάζουμε όλα τα απωθημένα και τα κόμπλεξ μας στην οδήγηση . Σίγουρα σε θέματα κακοτεχνιών , ολισθηρότητας δρόμου κ.α. έχει την ευθύνη το κράτος . Το οποίο όμως έχει και την ευθύνη της αστυνόμευσης . Και κάπου εκεί ο Νεοέλλην.....δεν θέλει και πολλά ζόρια ! Όλα καλά και άγια ...αλλά άμα κάνουμε τη στραβή : " έλα μωρέ δεν έγινε και τίποτα , ήμουν ..... λίγο παραβάτης , δεν θα το ξανακάνω κ.λ.π."
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

Δημοσίευσηαπό Tsounts » 07 Μάιος 2009, 06:49

Σωστός ο Ιαβέρης, τώρα το πότε θα αποκτήσουμε συνείδηση και θα βάζουμε το κοινό συμφέρον πάνω από το ατομικό είναι άλλο θέμα...
Άβαταρ μέλους
Tsounts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: 07 Μάιος 2008, 05:54
Τοποθεσία: Kalamaria, Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό skier78 » 01 Ιουν 2009, 21:20

Οταν το κράτος μας χαρίζει ολισθηρούς δρόμους και γεμάτους κακοτεχνίες και βάζει προειδοποιητικές πινακίδες για ολισθηρότητα οδού ,ανώτατη ταχύτητα, λακούβες κτλ. και ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΠΑΝΤΑ πηγαίνουμε έστω και λίγο πάνω από το όριο επειδή αγαπάμε το γκαζάκι και βρεθούμε ξαφνικά στο χαντάκι ή στον απέναντι :ΤΟΤΕ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ?
Υστερα από μία μέτρηση που έκανα από την έξοδο της Βέροιας μέχρι τα φανάρια της λαχαναγοράς Θεσσαλονίκης,είναι 65 χιλ και με ταχύτητα στάνταρ 120χλμ/ώρα διάρκεια 35 λεπτά.Με ταχύτητα στάνταρ 150χλμ/ώρα διάρκεια 30 λεπτά και κατανάλωση+3λίτρα ανά 100χλμ.και μεγαλύτερη απόσταση ακινητοποιήσης οχήματος αν ξαφνικά αντιληφθούμε κάτι μπροστά μας :ΤΟΤΕ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΡΕΧΟΥΜΕ?
MITSUBISHI PAJERO PININ 2.0 GDI
NISSAN SUNNY 1.6 4WD
SUBARU JUSTY 1.0 4WD
DAIHATSU TERIOS 1.3 '97
..........
Άβαταρ μέλους
skier78
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 406
Εγγραφή: 07 Οκτ 2007, 21:44
Τοποθεσία: Νάουσα

Δημοσίευσηαπό m.misk(j)is » 04 Ιουν 2009, 17:47

skier78 έγραψε:Οταν το κράτος μας χαρίζει ολισθηρούς δρόμους και γεμάτους κακοτεχνίες και βάζει προειδοποιητικές πινακίδες για ολισθηρότητα οδού ,ανώτατη ταχύτητα, λακούβες κτλ. και ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΠΑΝΤΑ πηγαίνουμε έστω και λίγο πάνω από το όριο επειδή αγαπάμε το γκαζάκι και βρεθούμε ξαφνικά στο χαντάκι ή στον απέναντι :ΤΟΤΕ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ?
Υστερα από μία μέτρηση που έκανα από την έξοδο της Βέροιας μέχρι τα φανάρια της λαχαναγοράς Θεσσαλονίκης,είναι 65 χιλ και με ταχύτητα στάνταρ 120χλμ/ώρα διάρκεια 35 λεπτά.Με ταχύτητα στάνταρ 150χλμ/ώρα διάρκεια 30 λεπτά και κατανάλωση+3λίτρα ανά 100χλμ.και μεγαλύτερη απόσταση ακινητοποιήσης οχήματος αν ξαφνικά αντιληφθούμε κάτι μπροστά μας :ΤΟΤΕ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΡΕΧΟΥΜΕ?


Σαφώς και φταίει το κράτος-το οποιο πρέπει να μας προσφέρει τουλάχιστον τα αυτονόητα- αλλά όχι μόνο το κράτος.
Φταίω κι εγώ αν δεν μπορώ να αξιολογήσω σωστά τις δυνατότητες του αυτοκινήτου που οδηγάω, την προσωπική μου εμπειρία στο τιμόνι, την κατάσταση στην οποια βρίσκομαι όποτε κρατάω τιμόνι και τις συνθήκες που επικρατούν έξω απο το αυτοκίνητό μου(καιρός, οδόστρωμα)
Αν ο δρόμος που αναφέρεις είναι η εγνατία γιατί οχι και με 180!
Αν όμως περνάει απο χωριά, τοπικά τότε πρέπει να επιβάλεται το 50 ή και λιγότερο.
Αυτό όμωσ δεν μπορεί κανείς να με υποχρεώσει να το κάνω.
Πρέπει να χωρέσει στο ξεροκέφαλό μου!
KJ 2004 3.7 Extreme Sport
WH 2009 3.0 crd Overland
Άβαταρ μέλους
m.misk(j)is
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 359
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 10:49
Τοποθεσία: Αργυρούπολη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 05 Ιουν 2009, 09:28

Κάτι ακόμα : Πόσους ξέρει ο καθένας μας (εκτός...από τον εαυτό του !!) που πίνουν πρίν οδηγήσουν . Είναι μεγάλο πρόβλημα πολύ μεγαλύτερο από ότι φανταζόμαστε .
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια


Επιστροφή στο Γενικές Συζητήσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 18 επισκέπτες