Ωπα μαστορα ωπα..
μη γραφεις κατεβατα γιατι θα χασουμε τη μπαλα ποιος απανταει σε ποιον και τι και με τις πολλαπλες παραθεσεις γενικά δεν το εχω....
Ας παμε ενα ενα λοιπον.
Κανονισμοι WT που εχω κατσει και μελετησει λιγο παραπανω...
Ακριβως αυτο που λες... ΔΕΝ εχουν νοοτροπια ΔΕΝ εχουν "στοχο" δεν εχουν φιλοσοφια αν θες που να κοιταει που ειμαστε τι εχουμε και το κυριοτερο
ΠΟΥ θελουμε να παμε....
Και η κυρια διαφωνια μου ειναι η entry. Γενικώς η entry. Και η "κατω των 36" και η "ανω των 36". Ας κανουμε οτι δε βλεπουμε οτι φωτογραφιζει τα TJ και νεωτερα πες μου εσυ που ξερεις ποιο διαολο "entry" καλα αυτοκινητο μπορει να φοραει 36αρια..... ή πχ Jimny 33αρια...
Και την long arm του θα εχει και τα king θα εχει και τα ARB του θα εχει και τους DANA 60++++++ και τα slip yoke eliminator και και.....
Χωρανε ρε "γνωστες" 36+ χωρις high line "καπα"????? και πειραγμενα φτερα????
Αν "αυτο" ειναι εντρυ εγω ειμαι κινεζος ιεραποστολος.....
και μετα διαβαζεις το αμιμητο "με τη μικρότερη πιθανή εξωτερική ζημιά."....... μη το γρατζουνισει ειναι το θεμα????
τι να πεις απο κει και περα....
Για που τα φταξανε ρε παιδια "αυτα"??? για το Κολωνακι ???????
που καθε coilover κανει 1.200+++ ??? χωρια τα αλλα???
Αναρωτιεμαι ποιος τους εγραψε.... Και τι δουλεια κανει....
Θεωρω περριτο να σχολιασω τα διαφωρα χαζα περι ζωνων καθισματων κ.λ.π. δεν εχει και νοημα.....
Να μου ελεγες περι εντρυ ΟΔΗΓΩΝ να σου ελεγα ναι.... στεκει εχει μια λογικη και φιλοσοφια πριν ξαμολυθω σ' αυτα που εσυ και 10 αλλοι τα εχετε για πρωινο να εχω "τριφτει" με το πραγμα γιατι αλλο 5 μαγκιες στη Καλιφορνια κι αλλο να κρεμεσαι σα τσαμπι σταφυλι απο τον εργατη σε .... 89 μοιρες κλιση...
Και απλους τεχνικους κανονισμους ( για την εντρυ παντα ) ωστε να αποφυγω τις μεγαλες ανομοιωτητες....
πχ με 2 απλους κανονισμους που ελεγχονται κι ευκολα
α. Εργοστασιακα σημεια στιρηξης της αναρτησης
β. λαστιχα μεσα στο φτερο.
ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ καταλαβαινεις πως μαζευεται το πραγμα.. ( ναι οκ καποια ειναι αυτονοητα τυπου πυροσβεστηρες αλλα φανταζομαι οτι δεν εννοεις αυτα οτι θες να συζητησουμε.)
Κι απο κει και περα η αλλη κατηγορια η "βαρατε βιολιτζηδες" με γενική αρχη "καντε βαλτε ΟΤΙ κατεβασει η γκλαβα σας και το πορτοφολι σας, ΑΡΚΕΙ ενα ΣΩΣΤΟ cage ενα σωστο καθισμα κι ενα σωστο ρεζερβουαρ"
Πραγματικα δε μπορω να καταλαβω την απαγορευση της 4διευθυνσης... Εδω φτασαμε στα full Hudro η 4διευθυνση μας μαρανε??? κατ' ουσιαν απλά full hudro και πισω δεν ειναι??? ( οκ καθ υπερβολήν λιγο....
Το ALTAS 4 δηλ που δινει κινηση οπου θες και με 50 σχεσεις ειναι..... νορμαλ και η 4διευθυνση το εξτρημ....
Αυτα για αρχη.
ΑΦΟΥ λοιπον εβλεπα τι "μαζευεται" θα εβλεπα αν σε επομενη μεθεπομενη χρονια θα ανοιγομουν σε "υποκατηγορίες" των ανωτερω...
Μη ξεχναμε οτι ενα ΒΑΣΙΚΟΤΑΤΟ λαθος που εκανε η κατ ουσιαν 2μελης Επιτροπή 4χ4 ηταν οτι "αφησε" τους κανονισμους στο 09, ενω τα αυτοκινητα ειχαν/εχουν προοδευσει στο 15, με συνεποια ο καθε αγωνιζομενος να τραβηξει το "δρομο" του ΧΩΝΟΝΤΑΣ ΧΡΗΜΑ ( αυτα που λεγαμε πιο πανω ) σε κατι που μπορει να ειναι και προς "λαθος κατευθυνση"....
Δες πχ τα χωροδικτυοματα. Σε καποια ετσι οπως εχουν φτιαχτει το νου σου μη παχυνης γιατι ουτε θα μπαινεις ουτε θα βγαινεις.. ( ποσως με απασχολει αν "λυγαει" απο κακη κατασκευη προβλημα σου εσενα που το πληρωσες κι αυτουνου που το εφτιαξε- αν γινει στραβη ομως να μπορει να βγει ο οδηγός με καιει, ειτε απο μονος του ειτε απο σωστηκά - φτου φτου μακρυα )
Αυτα θα 'αλλαζα" κατ' αρχην. Συν βεβαια οτι θα εκανα ενα πλανο 5ετιας ας πουμε...
τι θα εφαρμοστει φετος τι του χρονου κ.λ.π.
ωστε να μη ξεκιναει ουτε μια κατασκευη χωρις δεδομενους ( στα χοντρα ) κανονισμους για 5 χρονια....
Οχι ο καθενας κολλαει βαζει στηνει μονταρει οτι του κατεβει στην γκλαβα του γιατι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ κανονισμοι και μετα σου ερχεται κονιορδος να τρεξει με εκτρωματα...
Θα εβγαζα ΔΤΤ σε ολα ΤΩΡΑ "οπως ειναι" και με ισχυ για 3 πχ χρονια.
καλο κουτσο στραβο να τρεξει οπως οπως να κανει ο χωσας χρημα την καυλα του, κι αν μεν διορθωνεται οκ να το διορθωσουμε αν οχι ΑΝ ΜΗ ΤΙ ΑΛΛΟ να σεβαστω το χρημα που εχωσε σε λαθος κατευθυνση ( εξαιτιας την "κοιμομενης" επιτροπής 4χ4 ) ο αγωνιζομενος και να ξεκαυλωσει με αυτα που επενδυσε για καποιο χρονικό διαστημα...
Αλλα να αποτρεψω τον πολλαπλασιασμό του "λαθους", και καποια στιγμή να φυγουν τα "ζαβα" απο τη μεση, αφου ομως εχουν προσφερει ικανη αποσβεση "καυλας"
Αυτα ως γενική αρχη.
Ενα δευτερο εξ ισου σοβαρο που θα εκανα ειναι να "επιμορφωσω" τους αγωνιζομενους / κατασκευαστες...
Θεωρω απαραδεκτο το να μην ξερουν - ή να κανουν πως δεν ξερουν " τους κανονισμους, να κανουν οτι γουσταρουν ( ΚΑΙ λογω ελλειψης συγχρονων κανονισμών το ξαναλεω ) και μετα θα πρεπει να παμε "αναποδα" και να ταιριαξουμε κανονισμους στα τρεχοντα οχηματα.....
Δυστυχως τα παραδειγματα πολλά, και το κακο ειναι οτι εχουν πεσει ΠΟΛΛΑ χρηματα....
Να μαθουν οτι ΔΕΝ ΕΙΝΙ ΝΤΡΟΠΗ ΝΑ ΡΩΤΑΝΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΧΟΜΠΥ, κι οχι το "χαλασμενο τηλεφωνο" του μου ειπε ο ταδε που του ειπε ο δεινα...
(Θα εχει διορθωσεις για λιγο...)