Και μιας ο λόγος για ιμάντα εκκεντροφόρου και "δακρύβρεχτες" και "αιματηρές" ιστορίες με "επαγγελματίες" του χώρου, να πω και εγώ την εμπειρία μου από το Rover 414. Λίγο πριν τα 100.000 χλμ μου έκοψε ιμάντα εκκεντροφόρου με συνολική ζημιά κάπου στα 500ευρώ (βαλβίδες, ωστήρια και δεν ξέρω εγώ τι άλλο...). Το συνεργείο που πήγαινα ως τότε δεν μου είχε πει ποτέ κουβέντα για αλλαγή. Όταν μετά από λίγο καιρό άλλαξα συνεργείο (γιατί γενικότερα δεν ήμουν ευχαριστημένος), πάω στο καινούργιο και με το που του λέω ότι έχω 100.000 χλμ: "ιμάντα εκκεντροφόρου άλλαξες? Κάθε 60.000 θέλει αλλαγή!!!"
Αχ αυτοί οι Κ......
Πάντως να πω ότι το αμάξι γενικά ήταν πολύ καλό (αν εξαιρέσουμε τα σοβαρά προβλήματα αξιοπιστίας). Τώρα το έχει ο πατέρας μου και ακόμα το χαίρομαι όταν το πηγαίνω καμία βόλτα.
Α... και 103 ίπποι από 1400cm3 δεν είναι και λίγοι!!!!