από pantg » 19 Ιούλ 2006, 12:50
Γειά σου Γιώργο με τα ωραία σου !!!!
Του έβρεξες τα παπουτσάκια του ε????
(μην ξεχάσεις, όποτε μπαίνουμε σε αρκετά νερά (δηλαδή να καλύπτονται οι άξονες) ΠΑΝΤΑ να κάνεις έλεγχο στις βαλβολίνες των διαφορικών και των άκρων, δηλαδή και στις ασημένιες μπάλες μέσα.
Ακόμη και αν έχεις βάλει μακρύτερα σωληνάκια πάντα υπάρχει η πιθανότητα να τραβήξουν μέσα τους νερά οι άξονες, να οξειδωθούν οι βαλβολίνες και μετά άντε τρέχα για επισκευές και αντικαταστάσεις.
Ενας έλεγχος για νερά επιβάλεται πάντα. Ξέρω δεν είναι ευκολο αλλά αξίζει την ταλαιπωρία
Ο παθώς, μαθώς (καθώς έτσι χάλασα τον εμπρός άξονα της 93άρας καμήλας το 1996 στον Καρπενησιώτη μετά την διαδικασία επιλογής του, νικηφόρου ε?, πληρώματος για το Trophy εκείνης της χρονιάς.
Μετά από κάτι ώρες μέσα στον Καρπενησιώτη με το νερό μέχρι το ύψος των γονάτων μου μέσα στο αυτοκίνητο (τραβούσα τα 110 V8 που οδηγούσαν οι προς επιλογή διαγωνιζόμενοι και είχαν μείνει από ηλεκτρικά)
μπήκε νερό μέσα στον άξονα και κατά την επιστροφή στην Αθήνα, στην Εθνική Αθηνών - Πατρών λίγο πριν το Ξυλόκαστρο ακούστηκε το "ΣΚΡΙΤΣ" και "ΓΚΡΟΥΚ ΓΚΡΟΥΚ" μέχρι να σταματήσω και ο άξονας (ημιαξόνια, άκρα, πλύμνες, διαφορικό) μας είπε "γειά".
Από τότε πάντα έλεγχος τους εξαερωτήρες και φυσικά πάντα έλεγχος στις βαλβολίνες μετά από βαθειά παρατεταμένα περάσματα.
Ιδίως τις ζεστές ημέρες (τότε ήταν χειμώνας) αυτό θα έλεγα οτι επιβάλλεται.
Χαιρετώ