Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Πως να αλλάξετε ηλιοροφή σε Land Rover!

Θέλετε να ρωτήσετε ή να μοιραστείτε κάτι που είναι άσχετο με τις μοτοσυκλέτες και τα τετρακίνητα; Στείλτε το εδώ!

Δημοσίευσηαπό disco » 29 Ιουν 2006, 15:07

για σιγά ρε μάγκες! γιατί δεν την κάνετε να ανοίγει και να κλείνει με το χέρι, σπαρτιατικά ναπουμε. Μανουαλ. άσε που αν πετύχει με το χέρι, τυφλά να έχει η αυτόματη!
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό firelord » 29 Ιουν 2006, 18:42

αντε παλι...μανια με τα χεροκινητα βρε παιδακι μου

(δεν το συνεχιζω αν και ειχα κατι καλο αλλα πικαντικο...)
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό workshop_rover » 06 Ιούλ 2006, 16:09

Χαιρετω απαντες.
Νεοεισαχθης στο site και τα κατατοπια του, που ακομα εξερευνω, οχι ομως και στο τι πραγματευεται, αφου το παρακολουθω πολυ καιρο ως επισκεπτης.
Ειμαι και εγω κατοχος ενος freelander επι εξαετια και βαλε, με 87.000 χλμ στο κοντερ και ευτυχως χωρις πολλα προβληματα κατω απο το καπο. Μόνο μια αλλαγη ιμαντων (υδραυλικου και a/c), ενος ντιστριμπιτερ, και προσφατα τεσσαρων μπουζι. Ουτε ιμαντα χρονισμου δεν αλλαξα, και αυτο γιατι ακολουθω τις οδηγιες συντηρησης απο ενα manual (Rave) σε cd που εχω εδω και μερικα χρονια.
Δεν συμβαινει ομως το ιδιο με το συνηθες προβλημα των freelanders, την ηλιοροφη.
Αν και η ηλιοροφη μου ειναι καινουργια, τα τελευταια δυο χρονια δεν τη χρησιμοποιω γιατι φοβαμαι πως θα χαλασει και παλι. Μεχρι και τον κονεκτορα εχω αποσυνδεσει απο το διακοπτη για την αποφυγη λαθους.
Καποια στιγμη λοιπον, αποφασισα να δω γιατι σπανε αυτες οι ρημαδες.
Πηρα τους παλιους μηχανισμους και αρχισα να τους ψαχνω. Διαπιστωσα οτι η κατασκευη τους ειναι τοσο πολυπλοκη και τοσο ευτελης, που αναρωτιομουν, πώς ενας λαος που ανηκει στο G8 παραγει τετοια προϊοντα.
Ψαχνοντας, λοιπον, βρηκα τρεις αιτιες που ευθυνονται για το συγκεκριμενο μας βασανο.
1. Η κακη εφαρμογη των μερων του κυριως μηχανισμου -με τους διαφορους μοχλους, γλιστρες και γραναζια, που δυσκολευει πολυ τη λειτουργια του. Αντιμετωπισα το προβλημα με πολλα... ανοιξε - κλεισε με το χερι, με τροχισμα των πλαστικων που "εβρισκαν" πανω στην αλουμινενια γλιστρα, και με λεπτοτερο λιπαντικο.
2. Το μικρο κομματι πλαστικου οπου πιανει η ντιζα για να θεσει το μηχανισμο σε κινηση, και που σπαει ευκολα (εδω δεν μπορουμε να κανουμε τιποτα), και
3. το προβλημα που δημιουργει η ιδια η ντιζα στην επαφη της με το γραναζι του μοτερ.



Αναμεσα στις σπειρες της ντιζας (κοκκινο βελος) εχουν τυλιξει ενα τριχωτο κορδονι για να συγκρατει λιπαντικο. Αυτες οι τριχουλες, με τη χρηση, κοβονται σε πολυ μικρα κομματακια και μαζι με το λιπαντικο σαν πηχτη λασπη, μαζευονται αναμεσα στα δοντια του γραναζιου (πρασινο βελος). Με τον καιρο σκληραινει, και αναγκαζει τη ντιζα να μην παταει καλα. Καποια στιγμη η ντιζα "καβαλαει" δοντια και τοτε ειναι που ακουγεται αυτο το φοβερο "κρρρρ" πανω απο την πλαφονιερα και βλεπουμε την ηλιοροφη μας να εχει ανοιξει μονοπαντα και, πολυ πιθανο, να εχει σπασει το μηχανισμο.
Αφαιρεσα τα κορδονια, εσφιξα λιγο το λαμακι σε σχημα "Π" που συγκρατει τις ντιζες και τις ψεκασα με γρασο για αλυσιδες -που κολλαει-.
Το αποτελεσμα δεν ειναι εμφανες, αλλα σιγουρα ολα δουλευουν πολυ πιο ευκολα.
Αυτα, για οποιον φιλο συνεχιζει να ανοιγει την οροφη του, και τα βρισκει αξια λογου να ασχοληθει με τη βελτιωση της.
Εγω εξακολουθω να μην την ανοιγω.
workshop_rover
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 489
Εγγραφή: 06 Ιούλ 2006, 13:45

Δημοσίευσηαπό firelord » 06 Ιούλ 2006, 19:00

αναρωτιεμαι αν γινεται πατεντα για χειροκινητη χρηση....

θυμαμαι στο 300 mpi ειχε μια ωραια μανιβελα
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό disco » 06 Ιούλ 2006, 19:06

εμενα έχει μια πλαστική λαβή και απλά το βιδώνω και το ξεβιδώνω! ούτε νερά μπάζει τίποτα.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό firelord » 06 Ιούλ 2006, 19:38

ναι, μια στρογγυλη, ετσι ειναι το 200

και βγαινει η ηλιορφη πληρως αν γουσταρεις αμαλαχει, γκαμπριολε. Σε καποια 200αρια εχει και θηκη πισω για αποθηκευση
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό disco » 07 Ιούλ 2006, 09:58

δεν το έχω δοκιμάσει δεν ξέρω αν βγαίνει μιας και στο βουνό έχει πάντα δροσιά.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό firelord » 07 Ιούλ 2006, 10:04

βγαινει...βγαινει
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό stelioskal » 09 Ιούλ 2006, 23:35

workshop_rover καλως ήλθες

Ερωτησούλα: Μπορεί κατα τη γνώμη σου να αλλάξει το γρανάζι του κινητήρα ή και όλος ο κινητήρας και η ντίζα ( ή τμήμα της) από άλλης εταιρείας?

Αίτημα προς του συναδέλφους: Επειδή όσες φορές άλλαξα ηλιοροφή ήταν μέ εγγύηση δεν έχω χαλασμένα τεμάχια (ως γνωστόν τα κρατάνε).
Έχει κρατήσει κανείς τα χαλασμένα και δεν τα χρειάζεται? Θα ήθελα να τα μελετήσω...

ΥΓ workshop_rover, για την φλαντζούλα σου δεν μας είπες τίποτα! Αντέχει ακόμη?? (άτιμη κενωνία...)
Άβαταρ μέλους
stelioskal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 28 Δεκ 2005, 22:52
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Δημοσίευσηαπό axilleas » 09 Ιούλ 2006, 23:49

Ρε παιδια...

Τι το ψαχνουμε και το μελεταμε δεν καταλαβαίνω... Εμένα χαλασε μια φορα και την εφτιαξα!
Αν ξαναχαλάσει, δεν θα την ξαναφτιάξω! θα την αλλάξω...

Υπάρχουν εταιρίες που παράγουν ηλιοροφές, ηλεκτρικές, χειροκίνητες και οτι αλλο θελεις!
Και να μην έχει το αυτοκίνητο απο το εργοστάσιο, το κόβουν και βάζουν!
Κι εμας που είναι και κομμενα; Μπορεί να πετυχουμε και καμια στα μετρα μας!

Με 300 ευρα εχεις βαλει ηλεκτρική ηλιοροφή άλλης εταιρίας και εχεις λύσει το προβλημα σου!
Άντε και σου πήρε 400...
(400 ευρα κανουν μόνο οι σιδηρόδρομοι στις δικές μας...)

Ενδεικτικά σας αναφέρω:
1) http://www.autotriti.gr/Autotriti/_maga ... ORY_ID=140

2) http://www.streetbeatcustoms.com/premspoilsun1.html (εχει και τιμη...)

3) http://www.ikaros.gr/html_gr/mainframes ... rofes.html
Άβαταρ μέλους
axilleas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 09 Ιουν 2006, 15:55

Δημοσίευσηαπό disco » 10 Ιούλ 2006, 08:58

Εύγε Αχιλλέα!
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό stelioskal » 10 Ιούλ 2006, 13:08

Σωστόοοοοοοςςςςςςςςς
Θα την ψάξω και θα ενημερώσω το πάνελ...
Άβαταρ μέλους
stelioskal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 28 Δεκ 2005, 22:52
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Δημοσίευσηαπό firelord » 10 Ιούλ 2006, 18:44

εξαιρετικο!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Γενικές Συζητήσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 24 επισκέπτες

cron