Nικο (Disco) αναφορικά με τα της ροπής.
Αυτοκίνητο που να έχει μετατραπεί με σετ από 620Τι δεν έχω οδηγήσει προσωπικά.
Εχω όμως οδηγήσει και για αρκετές ώρες και πολλά χωμάτινα χιλιόμετρα το πρώτο Μpi Discovery το οποίο φτιάχθηκε στην Ελλάδα (και μάλιστα ήταν αυτό που αξιολογήθηκε από τους Εγγλέζους) από τα χέρια του Φίλιππου Μητρόπουλου οταν δούλευε στην SPS κάτω από το κτήριο της ΒΙΑΜΑΧ (αυτό που θεωρούσαμε όλοι ως συνεργείο της αντιπροσωπείας)
Το αυτοκίνητο είχε φτιαχθεί κατόπιν παραγγελίας του ιδιοκτήτη της ΔΕΛΤΑ και το είχα οδηγήσει σε εκδρομή που είχε γίνει το 1993 για τα στελέχη της επιχειρήσεως και είχα βοηθήσει στην διοργάνωσή της μαζί με την ΕΥ ΖΗΝ.
Το αυτοκίνητο ήταν σαφώς δυνατότερο από τα Μpi (έκανα άμεση σύγκριση με το δικό μου άσπρο που έχει τώρα ο μηχανικός του firelord)
Oμως η ροπή του εμφανιζόταν ψηλά και απότομα (σαν κλασσικό turbo).
Aυτό οδηγεί σε σπινάρισμα όταν δεν πρέπει και σε σχετικά δύσκολες έως οριακές καταστάσεις είναι ακριβώς αυτό που δεν χρειάζεται ένας οδηγός τετρακινήτου εκτός δρόμου. Στον δρόμο όμως που την περισσότερη ώρα χρησιμοποιούμε τα αυτοκίνητα μας το σύστημα απέδιδε όμορφα και έκανε το οχημα να επιταχύνει πολύ καλά.
Το ίδιο συνέβει και με την μετατροπή του κινητήρα Μpi με πρόσθεση μηχανικού υπερσυμπιεστή (compressor δηλαδή) αντί για υπερσυμπιεστή καυσαερίων (turbo). Στην θεωρία ο μηχανικός υπερσυμπιεστής αποδίδει από πολύ χαμηλότερα αλλά στην πραγματικότητα οι ανάγκες του για δύναμη (δύναμη δηλαδή που τραβάει από τον στρόφαλο του κινητήρα) κάνουν η διαφορά να εμφανίζεται ψηλά και στην περίπτωση αυτή.
Το ότι ο Mpi στερείται ροπής χαμηλά τελικά είναι που κάνει και το compressor να κρεμάει εκεί που δεν θα έπρεπε.
-------------
Γιώργο συγγνώμη που θα διαφωνήσω με τον μηχανικό σου αλλά αν στο σετ συμπεριλαμβάνονται η πλεξούδα, το airflow, ο εγκέφαλος και οι αισθητήρες του 620Ti τότε το μόνο που χρειάζεται δεν είναι πατέντες αλλά το διαγνωστικό της Rover για να ξαναστηθεί ότι πιθανόν έχει "χαζέψει" από την ώρα που ξηλώθηκαν τα "καλούδια" από το αυτοκίνητο δότης (το 620) στο αυτοκίνητο λήπτης (το Mpi).
Πολλές φορές ο εγκέφαλος, η πλεξούδα, το airflow και οι αισθητήρες είναι από διαφορετικά οχήματα και αν υπάρχει και immobiliser στην εξίσωση τότε σίγουρα πρέπει ή να καταργηθεί ή να χρησιμοποιηθεί το testbook, T4 ή άλλο συμβατό διαγνωστικό.
Χαιρετώ