Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΑRB σε Disco 1 (24 spline)

Θέλετε να ρωτήσετε ή να μοιραστείτε κάτι που είναι άσχετο με τις μοτοσυκλέτες και τα τετρακίνητα; Στείλτε το εδώ!

ΑRB σε Disco 1 (24 spline)

Δημοσίευσηαπό firelord » 28 Ιουν 2006, 10:31

ωρε παλληκαρια,

α. υπαρχει ουδεις εκει οξω που εχει βαλει το ρημαδι? (ΒΑΓΓΕΛΗΗΗΗΗ)

β. τι βαλβολινες παιρνει (πισω διαφορικ.) οταν εχει εγκατασταθει, τις ιδιες ή αλλες?
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 28 Ιουν 2006, 13:29

Γιώργο αν θέλεις να σου δώσω στοιχεία ανθρώπου που έχει βάλει πολύ ευχαρίστως (φτάνει να συμφωνεί και εκείνος)

Πρόσεχέ τα όμως και μην τα ζορίζεις γιατί θα σου μείνει είτε το ΑΡΒ είτε το ημιαξόνιό σου (συνήθως το μακρύ) στο χέρι.

Λάδια βάζεις ΕΡ90 ή τα συνθετικά όπως έχουμε συζητήσει κατ' επανάληψη.

Και αν αρχίσεις να φτύνει βαλβολίνες από τα σωληνάκια εξαερώσεως του διαφορικού πάει να πει ότι ο μάστοράς σου δεν ακολούθησε ακριβώς τις οδηγίες τοποθετήσεως. Προσέξτε το σημείο του μήκους του μεταλλικού σωλήνα μέσα στο κέλυφος του διαφορικού ιδιαίτερα. Πολύ κοντό και θα φτύνει βαλβολίνες, πολύ μακρύ και θα φαγωθεί.

Πριν το τοποθετήσετε στο αυτοκίνητο κάντε έναν έλεγχο στο ότι οι βίδες του γκρουπ είναι ΣΩΣΤΑ και καλά βιδωμένες και ακόμη καλύτερα λύστε τις, βάλτε Loctite και ξαναβιδώστε τις (ρωτήστε τον πωλητή σε τί ροπή βιδώνονται). Τα πιό καινούργια μοντέλα έχουν υποτίθεται ασφάλειες στις βίδες του γκρουπ για να μην ξεβιδώνονται αλλά και αυτές ακόμη μερικές φορές δεν αντέχουν.

Το σωληνάκι υπερπίεσης τοποθετήστε το πολύ προσεκτικά και έτσι ώστε να μην μπορεί να πιαστεί από κλαδιά, σχοινιά κλπ αλλά προσέξτε επίσης να έχει και τόσο μήκος όσο επιτρέπει το να μην τεντώνεται εντελώς όταν κρεμάει πλήρως η ανάρτηση.

Ενα καλό μέρος για να το δρομολογήσετε είναι το μαρκούτσι του φρένου και από εκεί και μέρα με tie-raps μέχρι το σημείο εισόδου του στον άξονα.

Και φυσικά μην ξεχάσεις να βάλεις και ένα φιλτράκι στο κομπρεσεράκι ιδίως αν το έχει μέσα στο χώρο του κινητήρα. Ακόμη καλύτερα ένωσε την εισαγωγή αέρα του κομπρεσέρ με το φίλτρο αέρος.
Και βάλε και μία νεροπαγίδα στο κύκλωμα παροχής αέρα γιατί ο αέρας υπό πίεση έχει υγρασία και η υγρασία αυτή με τον καιρό (αν δεν αλλάζεις συχνά τις βαλβολίνες σου) θα σου οξειδώσει το λιπαντικό των αξόνων.

Κατά την άποψή μου η επιλογή των ARB είναι πλέον ατυχής αλλά αυτό είναι άλλο θέμα και η επιλογή δική σου.

Χαιρετώ και καλή επιτυχία στην εγκατάσταση και την χρήση.
pantg
 

Δημοσίευσηαπό vagelis » 28 Ιουν 2006, 15:08

Γιωργο απο βαλβολινες δεν αλαξα,τις ιδιες 80-90,αυτο που αλαξα ειναι κορωνοπηνια και ημιαξονια κατοπιν παροτρυνσης καποιου εγγλεζου για να μην κοπουν σε καποιο ζορι.
Μια δεκαετια τωρα προβλημα μηδεν.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό pantg » 28 Ιουν 2006, 15:18

Βαγγέλη αναφέρεσαι στο Series υποθέτω.

Με τον V6 (της Ford αν θυμάμαι καλά?) σίγουρα η ροπή θα είναι τόση ώστε να σου δημιουργήσει ίσως πρόβλημα και στο κιβώτιο ταχυτήτων ούτως ή άλλως.
Τα κορωνοπήνια που έβαλες ήταν 3.54 : 1 ή ακόμη πιό μακρυά?

Πολύ καλή επιλογή η ενίσχυση των ημιαξονίων.

χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό vagelis » 28 Ιουν 2006, 16:36

Tα κορωνοπηνια ειναι 4.11 /1 κατι ενδιαμεσο σειρα ΙΙΙ και R.R λογω μεγαλυτερων ελαστικων 9.5χ30χ15.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό firelord » 29 Ιουν 2006, 08:32

ευχαριστω παιδια,

ημιαξονια δεν εχω αλλαξει, εξαλλου ομως ειναι ευκολη η αλλαγη (στα πισω αναφερομαι), οποτε αυτο δεν με προβληματιζει ιδιαιτερα, μπρος πισω κοντα στην εναρξη της σεζον θα το κανω και αυτο τζαστ ιν κεις
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 29 Ιουν 2006, 09:19

Γιώργο καλημέρα,

το ή τα μπλοκέ διαφορικά νομίζω ότι θα πρέπει να είναι ίσως το τελευταίο πράγμα που θα πρέπει να βελτιώνει/αλλάζει κάποιος που χρησιμοποιεί το όχημά του για κανονική χρήση σε δρόμο και σχετικό οffroading με μόνο μερικές στιγμές πραγματικά σκληρής χρήσης.

Οχι ότι τα μπλοκέ (περιορισμένης ολίσθησης ή κατ' επιλογή ή και τα δύο) δεν αυξάνουν τις δυνατότητες και δεν διευκολύνουν το να γίνει ένα δύσκολο πέρασμα πολύ πιό εύκολο.

Ομως ιδίως τα κατ' επιλογή μπλοκέ τελικά τα χρησιμοποιεί κανείς πολύ λίγο χρόνο και ίσως σαν κόστος/απόδοση να μην συμφέρουν τόσο όσο μία προσεκτική και σωστή προστασία των μηχανικών μερών (ποδιές) και μία επέμβαση στην ανάρτηση (και ιδίως τα συστήματα που χαμηλώνουν την θέση των αμορτισέρ προς τα κάτω χωρίς να αυξάνουν το ύψος του αμαξώματος)

Ο λόγος που με βλέπεις επιφυλακτικό στα μπλοκέ (και όχι μόνο στα ARB, αλλά γενικά στα μπλοκέ και ιδίως στα κατ' επιλογή) είναι γιατί συνήθως το μόνο που κατορθώνουν στις πολύ δύσκολες καταστάσεις είναι να σε βάζουν πιό μέσα στα δύσκολα και τελικά να γίνεται ακόμη πιό δύσκολο το να ξεκολλήσεις όταν θα έχουν αποδειχθεί αναποτελεσματικά ακόμη και τα μπλοκέ (δηλαδή όταν θα έχουν χάσει πρόσφυση και οι τέσσερεις τροχοί ή θα έχει βρεί η "κοιλιά" του αυτοκινήτου)

Απλές σκέψεις κάνω.

Ομως την επιλογή φυσικά και την κάνει ο οδηγός του κάθε οχήματος. Απλώς προτείνω να μην παρασύρεται κανείς από το τί διαβάζει, βλέπει και βάζουν στα αυτοκίνητά τους οι άλλοι φίλοι αλλά να υπολογίζει το τί πραγματικά του χρειάζεται και πώς και πότε θα το χρησιμοποιήσει τελικά παράλληλα και με τις συνέπειες που η όποια βελτίωση/αλλαγή θα έχει στον συνολικό χαρακτήρα του οχήματος αλλά και σε εξαρτήματα που πιθανόν θα θελήσουν ενίσχυση μετά.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 29 Ιουν 2006, 09:27

Pantelh, οντως ειναι το τελευταιο που βελτιωνω στο θηριο

(λεμε τωρα, ολο και κατι θα ξετρυπωσω πχ θελω σκαλιτσα πισω, δογ γαρδ και πλαστικα φτερων για να τα σπαω)

απο την αλλη δεν θελω πισω λιμιτεδ (με βοηθαει το αυτο και το Βοργ Βαρνερ που λειτουργουνε μαγευτικα...)

πλεον τουτου θελω κατι να το αγκαζαρω εγω οποτε γουσταρω

η χρηση εκτος ειναι αναλογα με το στυλ του καθενος (πχ εσυ με την 4τοννη γκαμηλα δε βγαινεις και ελικες να εχεις χαχαχα 3 τοννοι το αμαξι και 1 τα σαντουιτς!)
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 29 Ιουν 2006, 10:28

Γιώργο

5 τόννοι.

3 η καμήλα, 1 τα σάντουιτς και άλλος 1 τόννος ο οδηγός. !!!!

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 29 Ιουν 2006, 12:22

τετρακίνητο όχημα και μάλιστα για καθαρά χρήση στο βουνό χωρίς μπλόκε το θεωρώ σαν άρμα χωρίς ερπύστριες....και ένας τόνος τα τελάρα με τις μπίρες.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό firelord » 29 Ιουν 2006, 13:40

εξαλλου αυτη ειναι η ομορφια των κατ' επιλογην. αν δεν το θες νιξ βαζεις. Ασε που φουσκωνεις και τα λαστιχακια λογω κοβρεσσορα
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 29 Ιουν 2006, 14:03

Αγαπητοί φίλοι,

περί ορέξεως κολοκυθόπιτα φυσικά για τα μπλοκέ.
Τα έχουμε ξανασυζητήσει και τελικά όλοι έχουμε συμφωνήσει ότι είναι θέμα προσωπικής επιλογής και αναγκών.

---------

Απολύτως σωστό το σχόλιο για τις μπύρες !!!!
Πού πας βρε Καραμήτρο χωρίς μπύρες !!!!!

---------

Γιώργο το κομπρεσσεράκι για τα λάστιχα παίρνει αρκετή ώρα και όπως και να είναι την ίδια δουλειά κάνει και ένα κομπρεσσεράκι για τα λάστιχα.
Οπως είπαμε όμως και πιό πάνω περί ορέξεως κολοκυθόπιτα και από εκεί και πέρα όταν μπαίνει το προσωπικό γούστο όλα τελειώνουν.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 29 Ιουν 2006, 14:07

αϊ χαβ δε μπιγκ ουαν

ΥΓ πως λεγονται στην καθομιλουμενοι οι δε ΟΝΕ?

(τρεις λαλουν και δυο χορευουν...χιχιιχ)
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό disco » 29 Ιουν 2006, 15:11

μπλόκε λέμε και να μπαίνει με το χέρι .άσε που αν πετύχει με το χέρι, τυφλά να έχει το αυτόματο!
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα


Επιστροφή στο Γενικές Συζητήσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 9 επισκέπτες