Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Αξεσουάρ για τα Land Rover μας!

Θέλετε να ρωτήσετε ή να μοιραστείτε κάτι που είναι άσχετο με τις μοτοσυκλέτες και τα τετρακίνητα; Στείλτε το εδώ!

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 26 Ιουν 2006, 18:28

μια φθηνή λύση
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό firelord » 26 Ιουν 2006, 18:40

αμαν παλληκαρι μου, τι'ν'τουτο?

που να το δειξω στη συζυξ που λεει οτι το ψηλωσα παλι (μια ιντσα...)
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό disco » 26 Ιουν 2006, 19:09

ωραίο το σκαμνάκι Στέφανε. και το λαστιχάκι καλο φαίνεται.........
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 26 Ιουν 2006, 21:14

Γεία σας παιδιά,

Απο την αρχή που το πήραμε το disco, πριν 11 χρονάκια κόλλησα μαζί του.
Ιδίως τα τευλευταία χρόνια που το χρησιμοποιώ μόνον εγώ, το ταίζω καλά και συνεχώς ψηλώνει και ομορφαίνει το σκασμένο.

Ετσι είναι αν έχεις Land Rover. Δεν ξεκολλάς από πάνω του.


Χαιρετώ και καλό βράδυ
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό firelord » 26 Ιουν 2006, 21:27

V8 ES ειναι Στεφανε?
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 26 Ιουν 2006, 22:41

stefanbalik έγραψε:Γεία σας παιδιά,

Απο την αρχή που το πήραμε το disco, πριν 11 χρονάκια κόλλησα μαζί του.
Ιδίως τα τευλευταία χρόνια που το χρησιμοποιώ μόνον εγώ, το ταίζω καλά και συνεχώς ψηλώνει και ομορφαίνει το σκασμένο.

Ετσι είναι αν έχεις Land Rover. Δεν ξεκολλάς από πάνω του.


Χαιρετώ και καλό βράδυ


Φταίνε οι ακανέδες Σερρών Στέφανε !!!!!

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 27 Ιουν 2006, 00:42

Εμ Παντέλο ακανέδες είναι αυτοί!!!!!


Το disco είναι MPi του 1995!!
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό axilleas » 01 Ιούλ 2006, 10:28

GALILAIOS έγραψε:Interesting...

Και περί τίνος πρόκειται;

ΚΑΛΗΜΕΡΑ :o :o


Εδω μπορείτε να βρείτε όλες της πληροφορίες για το Η2 by Hydrogen!

http://www.mylandrover.eu/h2_hydrogen.htm

Μιλησα με καποιον που το έχει βάλει σε σκάφος και έχει δει πολυ μεγάλη διαφορα!
Άβαταρ μέλους
axilleas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 09 Ιουν 2006, 15:55

Δημοσίευσηαπό disco » 03 Ιούλ 2006, 09:17

και το κόστος αυτού?
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 05 Ιούλ 2006, 10:08

Nίκο σου στέλνω προσωπικό μήνυμα

Παντελής
pantg
 

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 05 Ιούλ 2006, 10:29

Παντελή γειά σου,

και σεμένα στείλε!!!


Χαιρετώ σας



Στέφανος
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό disco » 10 Ιούλ 2006, 18:12

να ενα καλο .. http://www.africaland.it/alubam.htm
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 11 Ιούλ 2006, 15:15

disco έγραψε:να ενα καλο .. http://www.africaland.it/alubam.htm


Νίκο γειά,

το ουσιαστικό πρόβλημα στο χειροκίνητο κεντρικό διαφορικό LT230 δεν είναι η ποσότητα του λιπαντικού αλλά το ότι το μηχανικό αυτό συγκρότημα αυτό ΔΕΝ ΕΧΕΙ αντλία για την κυκλοφορία και το ψεκασμό του λιπαντικού στα επιμέρους εξαρτήματα (κυρίως στο πολύσφηνο του κιβωτίου ταχυτήτων και στο κεντρικό μικρό γρανάζι το οποίο παίρνει κίνηση από το πολύσφηνο του άξονα του κιβωτίου).

Το να βάλεις περισσότερο λάδι και απλώς να μεγαλώσεις το βάθος της "λεκάνης" που βρίσκεται το λιπαντικό δεν κάνει το λάδι να πηγαίνει πιό μακρυά και με μεγαλύτερη πίεση ή καλύτερα αποτελέσματα.

Ειναι περίπου σαν να μεγαλώνεις την χωρητικότητα του κάρτερ ενός κινητήρα αλλά να μην βελτιώνεις την αντλία ή τις διόδους και τα μπεκ ψεκασμού του λαδιού μέσα στον κινητήρα.

Βεβαίως υπάρχει ένα αρκετά σοβαρό πλεονέκτημα με την αύξηση της χωρητικότητας και αυτό είναι οτι ισως να υπάρχει μία μικρή μείωση της θερμοκρασίας του λαδιού για ίδιο χρόνο και ίδιες συνθήκες οδήγησης.
Ομως και η διαφορά αυτή σε έντονες συνθήκες λειτουργίας πιστεύω ότι δεν είναι τόσο μεγάλη όσο να δικαιολογεί την φασαρία του να το βάλεις.
Και τέλος σαν μειονέκτημα πιστεύω ότι όποιο εξάρτημα πετάγεται περισσότερο προς τα έξω και προεξέχει σπάει και πιό εύκολα.
Η απλή πλάκα του LT230 είναι σίγουρα πιό ασφαλής από το κάρτερ που στην ουσία είναι η πρόταση από την Ιταλία.

Βελτίωση του θέματος της ελλειπούς λίπανσης του πολυσφήνου και το κεντρικού γραναζιού υπάρχει με τον τροφοδότη λαδιού για τον οποίο έχουμε συζητήσει στο φόρουμ παλαιότερα και επίσης με την αντικατάσταση του κεντρικού γραναζιού με αυτό του νέου τύπου που έχει και τις τρύπες έτσι ώστε η εκνέφωση του λιπαντικού να βρίσκει δίοδο ανάμεσα από το πολύσφηνο και τα εσωτερικά δόντια του κεντρικού γραναζιού.

Χαιρετώ


Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 11 Ιούλ 2006, 16:10

Παντελή, ετοιμάζω ένα σετ κιβώτιο-κεντρικό το οποιο δεν θα με απασχολήσει ποτε ξανά. Είμαι τεμπέλης και βαριέμαι να φτιάχνω ΚΑΙ το δικό μου. Μην ξεχνάς ότι οι μοτοσικλέτες που επισκευάζω έχουν φτάσει τους 200 hp. απο 1000cc. πλέον. Αν δεις τα κιβώτια τους θα βάλεις τα γέλια, λες και τα αγοράζουν από τα Jambo bebe. Αν δεις όμως τα παρελκόμενα τους θα καταλάβεις πως ο αληταράς που του πίνει το αίμα δεν μπορεί να το σπάσει ΜΕ ΤΊΠΟΤΑ ακόμα και με τραβηγμένους από τα μαλλιά κινητήρες (θα μου πεις δεν είναι 2 τόνους! ok.). Μετά τον Αύγουστο θα σας το παρουσιάσω αναλυτικά.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό Green » 22 Ιούλ 2006, 11:17

Μπορεί να είνια και λίγο off topic αλλά πρέπει να το μοιρστώ μαζί σας...
Εχει χαλάσει η οθόνη στο ρολόϊ στο Freelander μου (μοντέλο 2000) και στην αντιπροσωπεία μου είπαν πως το νέο ρολόϊ κοστίζει ...200ευρώ!!!!!! :madman: :angry6:
Τρελός βέβαια δεν είμαι να τα δώσω, έχοντας μάλιστα μόλις πληρώσει 700 ευρώ για service με αλλαγή ιμάντα και αντλίας νερού. Θα εκτιμούσα λοιπόν κάθε βοήθεια έίτε για φθηνότερο ή μεταχειρισμένο ήοτιδήποτε άλλο.....
Άβαταρ μέλους
Green
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: 15 Φεβ 2005, 15:42
Τοποθεσία: Aγία Παρασκευή

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Γενικές Συζητήσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 20 επισκέπτες