Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

LandRover και Crash Tests! Πόσο ασφαλείς είμαστε τελικα!

Θέλετε να ρωτήσετε ή να μοιραστείτε κάτι που είναι άσχετο με τις μοτοσυκλέτες και τα τετρακίνητα; Στείλτε το εδώ!

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 17 Ιουν 2006, 20:01

Με αφήνει άναυδο το εύρος της κοινωνικής ευαισθησίας που διακρίνει κάποιους από τους προλαλλήσαντες. Προτείνω την πρόσθετη περιμετρική ενίσχυση των αυτοκινήτων σας με ράγες τραίνου ή και μπουντρέλια ώστε να αυξηθεί το αίσθημα ασφαλείας για σας και τις οικογένειές σας.
Παράκληση: Ενημερώνετέ μας για τις συνήθεις διαδρομές σας και τα μέρη που συχνάζετε μήπως και εμπλακούμε εμείς ή και αγαπημένα μας πρόσωπα σε ατύχημα με τα σούπερ ασφαλή αυτοκινούμενα δρεπανηφόρα άρματά σας.
Αλήθεια, η μελέτη που επικαλείστε, αναφέρει ποσοστά επιβίωσης των συνεμπλεκομένων στα ατυχήματα με τα ασφαλέστατα landies;;; :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό discogirl » 18 Ιουν 2006, 00:56

δηλαδη αν εσυ πχ. οδηγουσες δικυκλο θαπρεπε οσοι οδηγουν αυτοκινητα να αυτοκτονησουν απο τυψεις
για κοινωνικη αναλγησια;
Άβαταρ μέλους
discogirl
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 73
Εγγραφή: 18 Φεβ 2006, 14:35

Re: LandRover και Crash Tests! Πόσο ασφαλείς είμαστε τελικα

Δημοσίευσηαπό axilleas » 18 Ιουν 2006, 08:07

tasos953 έγραψε:Με αφήνει άναυδο το εύρος της κοινωνικής ευαισθησίας που διακρίνει κάποιους από τους προλαλλήσαντες. Προτείνω την πρόσθετη περιμετρική ενίσχυση των αυτοκινήτων σας με ράγες τραίνου ή και μπουντρέλια ώστε να αυξηθεί το αίσθημα ασφαλείας για σας και τις οικογένειές σας.
Παράκληση: Ενημερώνετέ μας για τις συνήθεις διαδρομές σας και τα μέρη που συχνάζετε μήπως και εμπλακούμε εμείς ή και αγαπημένα μας πρόσωπα σε ατύχημα με τα σούπερ ασφαλή αυτοκινούμενα δρεπανηφόρα άρματά σας.
Αλήθεια, η μελέτη που επικαλείστε, αναφέρει ποσοστά επιβίωσης των συνεμπλεκομένων στα ατυχήματα με τα ασφαλέστατα landies;;;

"Και για να το πω πιό απλά και ας είμαι αναίσθητος, όταν οδηγώ στον δρόμο προτιμώ να είμαι σε ένα αυτοκίνητο που είναι πιό γερό και πιό στοιβαρό από αυτό που θα πέσει επάνω μου (ή και θα πέσω επάνω του γιατί ποτέ κανείς δεν ξέρει πότε θα φταίξει σε κάτι) "
Παντελής Γιαμαρέλος, 14 Ιουν, 2006 - 17:38

disco έγραψε:μόλις καρφώσω έναν ταξιτζή θα δημοσιεύσω τα αποτελέσματα

Ακόμα;; Μα τι κάνεις τόσες μέρες;
Η επιστήμη σε χρειάζεται!
Τελείωνε... :twisted:
Άβαταρ μέλους
axilleas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 09 Ιουν 2006, 15:55

Δημοσίευσηαπό pantg » 18 Ιουν 2006, 09:46

Φίλε Τάσο καλημέρα,

Θεωρώ ότι όλοι οι οδηγοί ΟΛΩΝ των οχημάτων που παρέχουν προστασία στους επιβαίνοντες λαμβάνουν σοβαρά υπόψη τους το ποσοστό αυτό προστασίας και το πόσο ασφαλέστερο είναι το όχημά τους σε σύγκριση με τα υπόλοιπα στον δρόμο.
Ετσι λοιπόν δεν βλέπω γιατί είναι έλλειψη κοινωνικης ευαισθησίας το να επιλέγεις ένα αυτοκίνητο το οποίο έχει δώσει δείγματα ανώτερης αντοχής από κάποιο άλλο.

Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΩΣ στο θέμα των προσθέτων εξαρτημάτων. Για αυτό το λόγο άλλωστε και το ένα από τα δύο μου αυτοκίνητα έχει χάσει αυτόν τον εξοπλισμό και ας ήταν τοποθετημένος από το εργοστάσιο όταν παρήχθει το όχημα. Το μόνο που έχει παραμείνει είναι το rollcage το οποίο στο τέλος τέλος δεν νομίζω ότι ενοχλεί κανέναν εξωτερικά.
Πάντως τα bullbars (γιατί κυρίως σε αυτά αναφερόμαστε) είναι όντως κάτι που δεν ταιριάζει σε αυτοκίνητα που χρησιμοποιούνται σε αστικό περιβάλλον ή στην ουσία σε μέρος που δεν έχει ζώα στους δρόμους (αν και αυτό πολλές συμβαίνει σε αστικό περιβάλλον) ή κλαδιά κλπ να προεξέχουν από τις άκρες του δρόμου ή της πορείας που ακολουθεί ένα 4χ4 εκτός δρόμου.

Οσο για την διαδρομή που ακολουθώ μην ανησυχείς συνήθως είναι περιορισμένος στο νομό Αττικής (αστειεύομαι)

Πάντως θα εμμείνω στο θέμα του ότι όταν ο οδηγός του Σαββατοκύριακου που περνάει στο αντίθετο ρεύμα σε κλειστή στροφή και πέσει επάνω μου θα προτιμήσω να είμαι μέσα στο κάμελ με το bullbar.
Η δική του βλακεία θεωρώ ότι μπορεί να μην με βλάψει μόνο με την δική μου κοινωνικά αναισθησία (και όπως σαφώς το δήλωσα είναι κοινωνικά αναίσθητος όταν πρέπει)

Στο ιδεατό κόσμο θα έπρεπε όλα τα αυτοκίνητα να έχουν την ίδια ασφάλεια και αντοχή, επιδόσεις και κατανάλωση, όψη ακόμη και χρώμα.
Το μοντέλο δοκιμάστηκε όμως και απέτυχε παταγωδώς καθώς ο άνθρωπος κινείται από ταπεινά ελατήρια και επιδιώκει την πρόοδο, εξέλιξη και βελτίωση των συνθηκών ζωής και αύξηση των υλικών ζωής και της απόλαυσης αλλά και ασφάλεια του σε προσωπικό αλλά και οικογενειακό επίπεδο. (μην μου πείς ότι αυτό δεν μας καλύπτει όλους? Ποιός μπορεί να ομολογήσει ότι θα προτιμούσε να πλουτίσει η κοινωνία με την δική του εργασία και εκείνος να μείνει στο ίδιο επίπεδο, απλώς να έρθουν πιό κοντά του οι φτωχότεροι? Ολοι μας προτιμούμε με την εργασία μας να πλουτίσουμε πρώτα εμείς περισσότερο και μετά αν αποτέλεσμα αυτής είναι και η βελτίωση του επιπέδου των άλλων τόσο καλύτερα. Οχι όμως ότι είναι η άμεση και ουσιαστική μας προτεραιότητα οι άλλοι)

Επαναλαμβάνω όμως (και είμαι σίγουρος ότι και στην πρώτη μου καταχώρηση το διάβασες αυτό) ότι σε οριακές καταστάσεις όπου παίζεται η ζωή μου ή η ζωή της οικογενείας μου έναντι κάποιων άλλων προτιμώ να βγούμε εμείς κερδισμένοι.

Χαιρετώ και προς αποφυγή παρανοήσεων κατανοώ το πνεύμα το γραπτού σου και συμφωνώ μαζί του.
pantg
 

Δημοσίευσηαπό RaNtApLaN » 18 Ιουν 2006, 09:56

Ίσως σας απογοητεύσω παιδιά...αλλά δέν είστε τόσο ασφαλείς όσο νομίζετε :shock: :shock:

Για του λόγου το αληθές μπορείτε να κοιτάξετε το παρακάτω link

http://www.youtube.com/watch?v=rIKu1UDo ... nd%20rover

Crash test LR Disco vs Renault Espace
Άβαταρ μέλους
RaNtApLaN
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 151
Εγγραφή: 18 Απρ 2006, 18:18
Τοποθεσία: Ηράκλειο,Κρήτη

Re: LandRover και Crash Tests! Πόσο ασφαλείς είμαστε τελικα

Δημοσίευσηαπό pantg » 18 Ιουν 2006, 10:14

axilleas έγραψε:
tasos953 έγραψε:Με αφήνει άναυδο το εύρος της κοινωνικής ευαισθησίας που διακρίνει κάποιους από τους προλαλλήσαντες. Προτείνω την πρόσθετη περιμετρική ενίσχυση των αυτοκινήτων σας με ράγες τραίνου ή και μπουντρέλια ώστε να αυξηθεί το αίσθημα ασφαλείας για σας και τις οικογένειές σας.
Παράκληση: Ενημερώνετέ μας για τις συνήθεις διαδρομές σας και τα μέρη που συχνάζετε μήπως και εμπλακούμε εμείς ή και αγαπημένα μας πρόσωπα σε ατύχημα με τα σούπερ ασφαλή αυτοκινούμενα δρεπανηφόρα άρματά σας.
Αλήθεια, η μελέτη που επικαλείστε, αναφέρει ποσοστά επιβίωσης των συνεμπλεκομένων στα ατυχήματα με τα ασφαλέστατα landies;;;

"Και για να το πω πιό απλά και ας είμαι αναίσθητος, όταν οδηγώ στον δρόμο προτιμώ να είμαι σε ένα αυτοκίνητο που είναι πιό γερό και πιό στοιβαρό από αυτό που θα πέσει επάνω μου (ή και θα πέσω επάνω του γιατί ποτέ κανείς δεν ξέρει πότε θα φταίξει σε κάτι) "
Παντελής Γιαμαρέλος, 14 Ιουν, 2006 - 17:38


Φίλε Αχιλλέα,

ξέχασες και αυτό

"" Και ας με πείτε αναίσθητο, αντικοινωνικό ή εγωιστή. Τουλάχιστον δεν ντρέπομαι να το πω ανοικτά και νομίζω ότι όλοι τελικά προτιμούμε να σώσουμε τους εαυτούς μας όταν το θέμα φτάνει στο "εγώ ή ο άλλος". ""

Παρακαλώ όταν χρησιμοποιεί κάποιος τμήμα των γεγραμμένων ας κάνει τον κόπο να παραθέτει πλήρες το νοητικό σύνολο.
Για αυτό το λόγο άλλωστε και οι προτάσεις είναι χωρισμένες σε παραγράφους. Ενα γραπτό κείμενο αποτελείται από νοητικές ενότητες με αυτοτέλεια εννοιών και έτσι πρέπει να επαναλαμβάνεται αλλιώς μπορεί να χάνει το πραγματικό και πλήρες νόημά του. Δεν νομίζω ότι τουλάχιστον στο φόρουμ αυτό αρμόζει η τεχνική του κιτρινισμού. Ειμαι σίγουρος πως δεν υπήρχε καμμία τέτοια πρόθεση όμως το σημείο "΄τελικά προτιμούμε να σώσουμε τους ευαυτούς μας όταν το θέμα φτάνει στο "εγώ ή ο άλλος" " είχε σημαντικότατη θέση και έκανε την διαφορά στο κείμενο το οποίο επιλεκτικά παρέθεσες. Θα έπρεπε ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να βρίσκεται και αυτό εκεί. Για αυτό και γράφτηκε στο τέλος, για να επιτείνει την σημασία του και να δώσει το πραγματικό στίγμα των λέξεων της παράθεσής σου.

------------

Εσύ Αχιλλέα δεν θεωρείς αυτονόητο το να είσαι καλύτερα εξοπλισμένος και ασφαλέστερος από τον αντίπαλο? Αυτό άλλωστε δεν φροντίζουμε όλοι οι έλληνες να συμβαίνει όσον αφορά την αμυνα της χώρας μας και ας δημιουργεί αυτό δυσβάστακτο φορτίο από πλευράς φορολογικής μας επιβάρυνσης για χρήματα που στην ουσία δεν θα έπρεπε να δίνονται για εξοπλισμούς σε όπλα αλλά για έργα κοινωνικής υποδομής και υποστήριξης των κοινωνικά αδυνάτων?

Ολοι μας δεν προτιμούμε ένα όχημα που είναι ασφαλέστερο από τα γύρω μας? Ποιός θα χάριζε την ζωή του ή αυτές της οικογενείας του για να σωθεί κάποιος άλλος εν τέλει?

------------

Παρακαλώ μην βάζουμε παρωπίδες και αρχίζουμε τις πολιτικώς ορθές δηλώσεις σε αυτό το φόρουμ όπου στο κάτω κάτω της γραφής δεν έχουμε τίποτα να μοιράσουμε πλην των γνώσεων που έχουμε αποκτήσει σε κάποιο θέμα και των απορειών που μας προκύπτουν επ' αυτού.
Ας αφήσουμε τα μεγαλόσχημα λόγια και τις δηλώσεις να τις εκτοξεύουν οι πολιτικοί (αυτοί άλλωστε κυκλοφορούν όλοι σχεδόν με θωρακισμένα αυτοκίνητα, αστυνομική συνοδεία και προστασία και όλα αυτά είναι πληρωμένα με λεφτά των Ελλήνων πολιτών, δηλαδή δικά μας και σαφώς όχι δικά τους)

-------------

Χαιρετώ
pantg
 

Re: LandRover και Crash Tests! Πόσο ασφαλείς είμαστε τελικα

Δημοσίευσηαπό axilleas » 18 Ιουν 2006, 17:46

pantg έγραψε:Φίλε Αχιλλέα,

ξέχασες και αυτό

"" Και ας με πείτε αναίσθητο, αντικοινωνικό ή εγωιστή. Τουλάχιστον δεν ντρέπομαι να το πω ανοικτά και νομίζω ότι όλοι τελικά προτιμούμε να σώσουμε τους εαυτούς μας όταν το θέμα φτάνει στο "εγώ ή ο άλλος". ""

Παρακαλώ όταν χρησιμοποιεί κάποιος τμήμα των γεγραμμένων ας κάνει τον κόπο να παραθέτει πλήρες το νοητικό σύνολο.
Για αυτό το λόγο άλλωστε και οι προτάσεις είναι χωρισμένες σε παραγράφους. Ενα γραπτό κείμενο αποτελείται από νοητικές ενότητες με αυτοτέλεια εννοιών και έτσι πρέπει να επαναλαμβάνεται αλλιώς μπορεί να χάνει το πραγματικό και πλήρες νόημά του. Δεν νομίζω ότι τουλάχιστον στο φόρουμ αυτό αρμόζει η τεχνική του κιτρινισμού. Ειμαι σίγουρος πως δεν υπήρχε καμμία τέτοια πρόθεση όμως το σημείο "΄τελικά προτιμούμε να σώσουμε τους ευαυτούς μας όταν το θέμα φτάνει στο "εγώ ή ο άλλος" " είχε σημαντικότατη θέση και έκανε την διαφορά στο κείμενο το οποίο επιλεκτικά παρέθεσες. Θα έπρεπε ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να βρίσκεται και αυτό εκεί. Για αυτό και γράφτηκε στο τέλος, για να επιτείνει την σημασία του και να δώσει το πραγματικό στίγμα των λέξεων της παράθεσής σου.


Παντελή δεν το ξέχασα,

Την παράθεση την έκανα διότι συμφωνώ απολύτως στα γραφόμενα σου, και ειδικότερα στο κομμάτι που είναι μέσα στην παρένθεση (ή και θα πέσω επάνω του γιατί ποτέ κανείς δεν ξέρει πότε θα φταίξει σε κάτι) "

Σ΄ αυτό θα ήθελα να δωσω περισσότερη έμφαση, για τον φίλο μας tasos953 και για το "Παράκληση: Ενημερώνετέ μας για τις συνήθεις διαδρομές σας και τα μέρη που συχνάζετε μήπως και εμπλακούμε εμείς ή και αγαπημένα μας πρόσωπα σε ατύχημα με τα σούπερ ασφαλή αυτοκινούμενα δρεπανηφόρα άρματά σας. "

Το υπόλοιπο (που δεν πήρα) δεν το πήρα διότι το θεωρώ αυτονόητο... Δεν νομίζω δηλαδή να σε πεί κάποιος αναίσθητο, αντικοινωνικό ή εγωιστή επειδή επέλεξες ένα ασφαλές αυτοκίνητο για να μετακινείς την οικογενεια σου, ούτε επειδή σε μια δύσκολη στιγμή θα προτιμήσεις, όπως όλοι μας, να ειναι ο άλλος κι όχι εσυ...

Απλα το κομμάτι που πήρα θα μπορούσε κάποιος να το χαρακτηρίσει ως μία σοφή κουβέντα... 8)

pantg έγραψε: Εσύ Αχιλλέα δεν θεωρείς αυτονόητο το να είσαι καλύτερα εξοπλισμένος και ασφαλέστερος από τον αντίπαλο?


Όσο γι αυτό, και βέβαια το θεωρώ αυτονόητο... Αφησα κάπου να εννοηθεί κάτι διαφορετικό;
Εννοείτε οτι έτσι πρέπει να είναι!
Άβαταρ μέλους
axilleas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 09 Ιουν 2006, 15:55

Δημοσίευσηαπό axilleas » 19 Ιουν 2006, 09:00

Δειτε αυτο...
http://www.youtube.com/watch?v=4bBoKWfzT_U
Το ενδιαφέρον κομμάτι ειναι απο το 23ο δευτερολεπτο, μεχρι το 45ο...
Άβαταρ μέλους
axilleas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 09 Ιουν 2006, 15:55

Δημοσίευσηαπό disco » 20 Ιουν 2006, 08:31

axilleas , δεν μπαίνω σε τέτοια καρούλια που να με κάνουν θεο. σαν κράνος με ρόδες είναι. άσε που κινδυνεύεις να βρεθείς με ένα τιμόνι στον κόλο.!
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό axilleas » 23 Ιουν 2006, 20:57

disco, οτι είναι καρούλι είναι!

Εγώ ακόμα προσπαθώ να πιστεψω οτι εκανε την Μερσεντες χάλια και αυτο δεν τσαλακώθηκε καθόλου...

RaNtApLaN έγραψε:Ίσως σας απογοητεύσω παιδιά...αλλά δέν είστε τόσο ασφαλείς όσο νομίζετε :shock: :shock:

Για του λόγου το αληθές μπορείτε να κοιτάξετε το παρακάτω link

http://www.youtube.com/watch?v=rIKu1UDo ... nd%20rover

Crash test LR Disco vs Renault Espace

Φίλε RaNtApLaN,

Σου αντιπαραθέτω το βιντεάκι με το Smart και την 200αρα...

Παρ' ολα αυτά εξακολουθώ να προτιμώ να είμαι στην 200αρα, οταν αν μη γένοιτο, "συναντηθούμε" καπου με κανένα Smart! ;)
Άβαταρ μέλους
axilleas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 09 Ιουν 2006, 15:55

Δημοσίευσηαπό disco » 24 Ιουν 2006, 10:24

πριν λίγο καιρό είδα ένα τέτοιο που έπεσε πάνω σε ένα κάδο με σκουπίδια, το πως έγινε δεν έχει να κάνει με το τι είδες εκεί πέρα. άσε, έγινε σαν τσαλακωμένο χαρτί. όσον αφορά το βίντεο με το δίσκο, το είδαμε με έναν φίλο φαναρτζή και καταλήξαμε στο ότι αν το λεωφορειακή ήταν 10cm πιο δεξιά τα αποτελέσματα θα ήταν ανατρεπτικά. το ίδιο είπε και ένας φίλος εμπειρογνώμονας που έχουν δει τα ματια του τα τελευταία 30 χρονια κάμποσα πράματα. άλλωστε τα στοιχεια της ερευνας αλλα και τις πραγματικότητας αλλα μας λένε. ακόμα θέλω να είμαι μέσα στο "χρεπι" μου όταν θα συναντηθώ με ένα τέτοιο λεωφορειακή και τότε θα δούμε αν και κατά ποσο θα είναι έτσι.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό vagelis » 24 Ιουν 2006, 11:08

Τον περασμενο Σεπτεμβριο ειχα ενα ατυχημα με το Disco μου,απο τις δεξιες μπαρες πηγα στις αριστερες τισ μισοκαβαλησα τουμπαρισα και σερνομενος με τον ουρανο πηγα παλι στις απεναντι μπαρες και σφηνωσα απο κατω με τις ροδες να κοιτανε ουρανο,μεσα στο αυτοκινητο ειμασταν εγω και η γυναικα μου τι παθαμε; ΤΙΠΟΤΑ,βγηκαμε απο το παραθυρο που ειχε σπασει με κατι ψιλομολοπες,δεν θελω να σκεφτομαι τι θα ειχα παθει με αλλο τουτου.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό firelord » 26 Ιουν 2006, 10:08

συμφωνω, απο δικες μου εμπειριες εξαλλου (ηδη απο οταν ειχα το Νιβα) επαψα να κυκλοφορω με το γολφακι, γιατι απλα τσατιζομαι με τον καθε βομβιστη αυτοκτονιας εκει εξω

εξαλλου τι ειναι πραγματικη κοινωνικη αναλγησια, ενας λανδροβερας που παει ηρεμα και ησυχα, η ενα σαξοραλοπεζο που παει σκασμενο παντου?
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό disco » 07 Ιούλ 2006, 16:53

VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό disco » 07 Ιούλ 2006, 17:55

VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Γενικές Συζητήσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 11 επισκέπτες