Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Νιούφης

Θέλετε να ρωτήσετε ή να μοιραστείτε κάτι που είναι άσχετο με τις μοτοσυκλέτες και τα τετρακίνητα; Στείλτε το εδώ!

Νιούφης

Δημοσίευσηαπό nikolaos_81 » 25 Απρ 2006, 20:19

Καλησπέρα παιδιά και καλώς σας βρήκα. Εδώ και λίγες μέρες έχω ένα XT600 του 2000 μοντέλο Motard. Το θέμα είναι ότι το "τσέκαρα" και κατάλαβα ότι δεν πατάει καλά τουλάχιστον απ'όσα ξέρω και απ'όσα άλλα μηχανάκια έχω δει. Νιώθω την μπροστινή ρόδα να ψαλιδίζει στις στροφές και το φοβάμαι λίγο. Απ'ότι παρατήρησα από τις μπουκάλες δεν το έχουν χαμηλώσει ούτε μισό εκατοστό (είναι πολύ λίγο, σχεδόν ένα δάχτυλο με το ζόρι). Το σκεπτικό μου είναι το εξής. Να του βάλω street λάστιχα (γιατί αυτά που έχει είναι με τακούνι) και να το χαμηλώσω κι άλλο κι αν είναι δυνατό να σκληρήνουν οι αναρτήσεις. Τα ερωτήματά μου είναι τα εξής:

1)πόσο είναι καλύτερο να το χαμηλώσεις ώστε να έχεις το καλύτερο αποτέλεσμα χωρίς να αλλάξεις τη γεωμετρία της μηχανής;
2)η πίσω ανάρτηση χαμηλώνει ή πρέπει να την αλλάξεις με άλλη πιο κοντή;
3)σκληραίνουν οι αναρτήσεις ή πρέπει να αλλαχτούν;
4)θα έχω καλύτερο πάτημα στις στροφές με street λάστιχα;
5)τί κόστος θα έχει όλη η δουλειά;


Αυτά. Συγνώμη για το μεγάλο post αλλά είμαι καινούριος στο χώρο και δεν ξέρω πολλά πράγματα. Θα περιμένω απαντήσεις σας.....
Ευχαριστώ.....
Άβαταρ μέλους
nikolaos_81
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 25 Απρ 2006, 20:05

Re: Νιούφης

Δημοσίευσηαπό markd » 25 Απρ 2006, 20:24

nikolaos_81 έγραψε:Καλησπέρα παιδιά και καλώς σας βρήκα. Εδώ και λίγες μέρες έχω ένα XT600 του 2000 μοντέλο Motard. Το θέμα είναι ότι το "τσέκαρα" και κατάλαβα ότι δεν πατάει καλά τουλάχιστον απ'όσα ξέρω και απ'όσα άλλα μηχανάκια έχω δει. Νιώθω την μπροστινή ρόδα να ψαλιδίζει στις στροφές και το φοβάμαι λίγο. Απ'ότι παρατήρησα από τις μπουκάλες δεν το έχουν χαμηλώσει ούτε μισό εκατοστό (είναι πολύ λίγο, σχεδόν ένα δάχτυλο με το ζόρι). Το σκεπτικό μου είναι το εξής. Να του βάλω street λάστιχα (γιατί αυτά που έχει είναι με τακούνι) και να το χαμηλώσω κι άλλο κι αν είναι δυνατό να σκληρήνουν οι αναρτήσεις. Τα ερωτήματά μου είναι τα εξής:

1)πόσο είναι καλύτερο να το χαμηλώσεις ώστε να έχεις το καλύτερο αποτέλεσμα χωρίς να αλλάξεις τη γεωμετρία της μηχανής;
2)η πίσω ανάρτηση χαμηλώνει ή πρέπει να την αλλάξεις με άλλη πιο κοντή;
3)σκληραίνουν οι αναρτήσεις ή πρέπει να αλλαχτούν;
4)θα έχω καλύτερο πάτημα στις στροφές με street λάστιχα;
5)τί κόστος θα έχει όλη η δουλειά;


Αυτά. Συγνώμη για το μεγάλο post αλλά είμαι καινούριος στο χώρο και δεν ξέρω πολλά πράγματα. Θα περιμένω απαντήσεις σας.....
Ευχαριστώ.....


Μήπως αντί για off-road.gr να το κάνουμε on-road.gr :P :lol: :razz: :lol: :P

Πλάκα κάνω!!!
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Re: Νιούφης

Δημοσίευσηαπό doc » 25 Απρ 2006, 22:00

nikolaos_81 έγραψε:Καλησπέρα παιδιά και καλώς σας βρήκα. Εδώ και λίγες μέρες έχω ένα XT600 του 2000 μοντέλο Motard. Το θέμα είναι ότι το "τσέκαρα" και κατάλαβα ότι δεν πατάει καλά τουλάχιστον απ'όσα ξέρω και απ'όσα άλλα μηχανάκια έχω δει. Νιώθω την μπροστινή ρόδα να ψαλιδίζει στις στροφές και το φοβάμαι λίγο. Απ'ότι παρατήρησα από τις μπουκάλες δεν το έχουν χαμηλώσει ούτε μισό εκατοστό (είναι πολύ λίγο, σχεδόν ένα δάχτυλο με το ζόρι). Το σκεπτικό μου είναι το εξής. Να του βάλω street λάστιχα (γιατί αυτά που έχει είναι με τακούνι) και να το χαμηλώσω κι άλλο κι αν είναι δυνατό να σκληρήνουν οι αναρτήσεις. Τα ερωτήματά μου είναι τα εξής:

1)πόσο είναι καλύτερο να το χαμηλώσεις ώστε να έχεις το καλύτερο αποτέλεσμα χωρίς να αλλάξεις τη γεωμετρία της μηχανής;
2)η πίσω ανάρτηση χαμηλώνει ή πρέπει να την αλλάξεις με άλλη πιο κοντή;
3)σκληραίνουν οι αναρτήσεις ή πρέπει να αλλαχτούν;
4)θα έχω καλύτερο πάτημα στις στροφές με street λάστιχα;
5)τί κόστος θα έχει όλη η δουλειά;


Αυτά. Συγνώμη για το μεγάλο post αλλά είμαι καινούριος στο χώρο και δεν ξέρω πολλά πράγματα. Θα περιμένω απαντήσεις σας.....
Ευχαριστώ.....



Κατ' αρχήν καλως ήρθες! Άλλωστε το Motard ανήκει και αυτό στα Off-Road!
Τι λάστιχα έχεις τώρα δηλαδή? Πως είναι Motard με τακουνάτο λάστιχο μπροστά? Για δώσε περισσότερες λεπτομέρειες!
1. Δεν είναι απαραίτητο να το χαμηλώσεις μπροστά, ήδη χαμηλώνει με την τοποθέτηση 17άρας ζάντας. Άλλωστε, από αυτό το χαμήλωμα μπορεί να σου κοσκινίζει μπροστά. Αν θες επιπλέον χαμήλωμα, πρέπει να το χαμηλώσεις και πίσω.
2. Χαμηλώνει με μετατροπή στο αμορτισέρ ή (πιο δύσκολο και μόνο από εξειδικευμένο μηχανικό) με αλλαγή στα λαμάκια του μοχλικού.
3. Σκληραίνει με αλλαγή ελατηρίων και ρύθμιση συμπίεσης πίσω. Μην κάνεις όμως υπερβολές, αφού δεν πρόκειται να το χρησιμοποιήσεις σε αγώνες! Όσο πιο μαλακό είναι, τόσο πιο προβλέψιμο...
4. Πες μας τι λάστιχα έχεις τώρα? Για το κράτημα εξαρτάται! Στο ελληνικό έδαφος, συχνά τα χωμάτινα είναι καλύτερα - πιο προοδευτικά και προβλέψιμα.
5. από ελάχιστο έως... όσο βαστάει η τσέπη σου!

Καλή δουλειά!

Υ.Γ. Για καλό και για κακό, κάνε μια ζυγοστάθμιση μπας και...
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό nikolaos_81 » 26 Απρ 2006, 10:38

Δεν είναι slic το λάστιχο. Έχει ένα μικρό τακούνι σαν την φωτογραφία και λέω μήπως φεύγει στις στροφές γι' αυτό το λόγο.
Έχω δει XT, KTM και πολλά Husvarna που είναι πολύ χαμηλωμένα κι είναι "κούκλα"!!
Πόσο θα πάει το χαμήλωμα με τη μετατροπή στο αμορτισέρ και αν ξέρετε κανέναν καλό μάστορα να μου προτείνετε καθώς και πόσο να το χαμηλώσω.
Άβαταρ μέλους
nikolaos_81
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 25 Απρ 2006, 20:05

Δημοσίευσηαπό sacram » 26 Απρ 2006, 10:52

το συγκεκριμένο λάστιχο είναι μια χαρα και δοκιμασμένο.
κατα τη γνώμη μου για αρχή κάνε ένα σερβις-βελτίωση στις αναρτήσεις και έλεγχο μήπως είναι ξεραμένα τα λάστιχα.
Πάντως οτι και να του κάνεις μη περιμένεις να γίνει και να στρίψει σαν KTM.
Είχα και εγώ xt600 κάποτε.....

Καλές βόλτες!!! :)
Άβαταρ μέλους
sacram
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1026
Εγγραφή: 28 Μάιος 2005, 19:49
Τοποθεσία: ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΑΣΠΗ

Δημοσίευσηαπό nikolaos_81 » 26 Απρ 2006, 18:19

Πιάνει καλύτερα δηλαδή από το να βάλω τελείως slik; Πάντως έχει γίνει ζυγοστάθμιση γιατί στην μπροστινή ρόδα έχουν βάλει βαριδάκι. Αν ξέρει τώρα κανείς κανέναν καλό μάστορα για να το χαμηλώσω ας μου γράψει.
Άβαταρ μέλους
nikolaos_81
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 25 Απρ 2006, 20:05

Δημοσίευσηαπό doc » 27 Απρ 2006, 02:55

nikolaos_81 έγραψε:Πιάνει καλύτερα δηλαδή από το να βάλω τελείως slik; Πάντως έχει γίνει ζυγοστάθμιση γιατί στην μπροστινή ρόδα έχουν βάλει βαριδάκι. Αν ξέρει τώρα κανείς κανέναν καλό μάστορα για να το χαμηλώσω ας μου γράψει.


Αμάν! Πια! μανία που σε έχει πιάσει με το χαμήλωμα!
Πας γυρεύοντας για τούμπα μου φαίνεται!

Τα λάστιχα που έχει έιναι μια χαρά! Για γράψε και τις διαστάσεις τους...
Είναι 17" μπροστά, ή 19"?

Πάντως, αν βάλεις σλικ, έχεις σίγουρα εξασφαλίσει τούμπα!
Αν νομίζεις ότι τα σλικ, ή τα στρητάδικα λάστιχα είναι πανάκεια, είσαι γελασμένος! :twisted: :P :P :razz: :P :twisted: :P

...και ξεκόλλα με το χαμήλωμα! Μια χαρά είναι το μηχανάκι σου! Ήδη έχει χαμηλώσει από ότι το περιγράφεις!
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό doc » 27 Απρ 2006, 02:59

Αν φοράς ΜΤ 60 - 17", καλά είναι, αλλά ζεσταίνονται δύσκολα...

Κρατάνε ελεγχόμενα, γλιστράνε προοδευτικά σε κακή πρόσφυση, και κρατάνε ιδανικά ΜΟΝΟ όταν το έδαφος έχει άγρια επιφάνεια! Πράγμα δύσκολο εν Ελλάδι...
Το συζητάμε για άλλα λάστιχα...
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό nikolaos_81 » 27 Απρ 2006, 17:57

Το λάστιχο είναι το MT60R και η διάσταση μπροστά 120/17. Δηλαδή όπως μου τα λέτε το XT ότι και να του κάνεις (χαμήλωμα, αναρτήσεις , λάστιχα) δεν προσφέρεται για μεγάλες κλίσεις στις στροφές όπως τα KTM και τα Husvarna.
Άβαταρ μέλους
nikolaos_81
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 25 Απρ 2006, 20:05

ΧΤ Μotard

Δημοσίευσηαπό doc » 27 Απρ 2006, 19:28

nikolaos_81 έγραψε:Το λάστιχο είναι το MT60R και η διάσταση μπροστά 120/17. Δηλαδή όπως μου τα λέτε το XT ότι και να του κάνεις (χαμήλωμα, αναρτήσεις , λάστιχα) δεν προσφέρεται για μεγάλες κλίσεις στις στροφές όπως τα KTM και τα Husvarna.


Όχι, δεν είπα κάτι τέτοιο! Οι κλίσεις στις στροφές δεν έχουν να κάνουν με την... μάρκα! Ένα Husqvarna TE 610 για παράδειγμα, έχει πολύ χαμηλότερο κέντρο βάρους από ένα KTM LC4 640, και στρίβει / πλαγιάζει με μεγαλύτερη σιγουριά. Το ΧΤ 600 έχει κάπως πιο άβολη θέση οδήγησης για επιθετική οδήγηση, και προδίδεται, ΟΧΙ από την σκληρότητα των αναρτήσεών του, αλλά από την ποιότητά τους!
Επαναλαμβάνω: Οι σκληρές αναρτήσεις, θέλουν και πολύ καλό οδόστρωμα, γερό πλαίσιο, μαλακά λάστιχα που ζεσταίνονται εύκολα.
Εσύ, αυτή τη στιγμή έχεις μαλακό πλαίσιο, ζεις σε μια ζώρα με άσφαλτο γυαλί, τα ΜΤ 60 είναι πολύ καλά αλλά ζεσταίνονται δύσκολα, αγώνες είναι κάτι που δεν το σκέφτεσαι... άρα είναι χίλιες φορές προτιμότερες οι μαλακές αναρτήσεις. Είναι πιο προβλέψιμες και ελεγχόμενες στα γλιστρήματα.
Ελπίζω να σε βοήθησα - όσο μπορούσα...
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό doc » 27 Απρ 2006, 19:35

A! και για τις κλίσεις, παίζουν ρόλο τα εξής:
1ον το οδόστρωμα
2ον τα λάστιχα
3ον η σωστή τεχνική του στριψίματος! (μπορεί δηλαδή, με τα ίδια χιλιόμετρα, με τα ίδια μηχανάκια - λάστιχα και στην ίδια στροφή - άσφαλτο, ο ένας οδηγός να χαροπαλεύει, ή και να πέφτει, ενώ ο άλλος να στρίβει "ξύνοντας" μαρσπιέ, με 30+ χιλιόμετρα και με ασφάλεια!)
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό karka » 27 Απρ 2006, 22:04

πολυ το κουραζεις βρε φιλε με τα λαστιχα κτλπ. καβαλησε τη κανε τις βολτες σου και αν σου βγει η ταχυτητα, η ορεξη, και το παθος θα οδηγηθεις χωρις να το καταλαβεις σε αλλα πιο "ειδικα" πραγματα. θα σε παει μονο του που λεμε το πραγμα. αν δεν σε παει..., μια χαρα ειναι το μηχανακι μαμα, μην το πειραξεις καθολου.
μεχρι τοτε μην κανεις τον ταρζαν να φορας αυτο το μαμημενο το κρανος γιατι κανει δουλει, και να κανεις παρεα με ατομα σαν τον doc που εχουν να σου δοσουν χρησιμες συμβουλες για πριν και μετα την τουμπα !!!!!!
Άβαταρ μέλους
karka
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 632
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 19:52


Επιστροφή στο Γενικές Συζητήσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 15 επισκέπτες