jimnys έγραψε:Στο 1600 cc είχα και εγώ τα προβλήματα , σωστός ο metal axe , πιστεύω οτι διαθέτουν ενα εκπληκτικό σύστημα τετρακίνησης , και για τους νεότερους σε εγγραφή στο forum , να αναφέρω οτι εγώ έχω εισάγει φωτό απο το καινούργιο niva στο gallery.
Αλλωστε δεν είναι τυχαίο που στο νέο niva το μόνο που έμεινε αναλοίωτο είναι το σύστημα τετρακίνησης.
Το niva είναι και θα παραμείνει το τέλειο εργαλείο εκτός δρόμου μην λέμε όμως ότι είναι πιο άνετο και απο το cherokee...
Οντως πιστεύω οτι κάθετε καλύτερα απο samurai , jimny και vitara (κοντό) στον δρόμο λόγω βάρους και σκληρότερων αναρτήσεων που διαθέτουν τα μικρά (ιδίως το jimny όπου και έχω την μεγαλύτερη εμπειρία προσφέρετε για να χωνέψεις μετά απο καταβρόχθισμα τεράστειων ποσοτήτων κρέατος και μπύρας) πράγμα που με μια μαλακότερη ανάρτηση λύνετε.
Σε σχέση τιμής - απόδοσης το niva σαφώς υπερτερεί.
Γενικά πιστεύω οτι είναι ένα τίμιο εργαλείο που με μερικές μετατροπές(κυρίως τιμόνι - ηλεκτρικά - κινητήρας) μπορεί να γίνει τελείο.
Τώρα αν ψάχνεις ποιότητα κατασκεύης εσωτερικού - εργοστασιακή αξιοπιστία-τεχνολογία-προυγμένη εικόνα-αξία μεταπώλησης - συμβατικότητα(μέχρι και η μίζα είναι αριστερά...) μάλον ψάχνεις λάθος αυτοκίνητο.....
Πολύ θα γούσταρα πάντως να είχα ένα , ενεβένεις στο καπώ ρε παιδί μου για να αγαντέψεις το ηλιοβασίλεμα και δεν σε νοιάζει.....
Το έκανε φίλος μου και ζήλεψα.......
Πρόταση στον NIVAρχηγό Τον συμφορουμιστή jimnys πρέπει να τον κάνουμε επίτιμο μέλος