Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Rally Albania 2008

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Re: Tης κοντής ψ..ής λαι τα μαλλιά της φταίνε !

Δημοσίευσηαπό Bleu » 13 Ιουν 2008, 15:20

Ρε Berg

Αυτος ειναι ο YOUTUBE?
Κοιταχτε με πως περνω τουμπες?

Ε που να τρεξει ο άνθρωπος ρε συ ?
Στην Ελλάδα?
Μπλιάχ.
Δε θα με ενοχλούσε η κριτική ενός αγωνα από κανενα
αλλα να στειλεις γραμμα διαμαρτυριας στον σπόνσορα....
Ενω ξερεις ότι μονο εσύ έχεις πρόβλημα....
Οι άλλοι περασαν απο φανταστικα(Geco) εως μια χαρα(Σπυρος) και αυτη η διαφοροποιήση λογω χαρακτήρα όχι τιποτα άλλο.
Και να απειλεις με μηνύσεις.......
Θα περιμενω να δω τι εχουν να πουν οι δικοι του σπονσορες.....
ΜΟΤΟ-4WD
Άβαταρ μέλους
Bleu
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 518
Εγγραφή: 10 Απρ 2005, 18:20

Re: Tης κοντής ψ..ής λαι τα μαλλιά της φταίνε !

Δημοσίευσηαπό alexandros » 13 Ιουν 2008, 16:12

Δυστυχώς αυτοί ήμαστε κύριοι,

Με στεναχωρεί το γεγονός ότι ένας από Έλληνες που βρέθηκε στο Αλβανικό Rally να μιλάει με αυτόν τον τρόπο και να μοιράζει υποδείξεις σε διεθνείς οργανισμούς.

Θεωρώ ότι αυτή του η στάση στιγματίζει όλους εμάς τους Έλληνες - αναβάτες που παρακολουθούμε (και λατρεύουμε) αυτούς τους αγώνες.

Κατά την άποψη μου θα πρέπει, οι λοιποί συμμετέχοντες, να κάνετε κάποιο ανάλογο υπόμνημα διαχωρίζοντας την θέση σας από αυτή του Νίκου Σπανού.
Τέτοιες στάσεις δεν μπορούν παρά να προκαλούν και να δημιουργούν λανθασμένες εντυπώσεις για την χώρα μας.
Άβαταρ μέλους
alexandros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3041
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 19:35
Τοποθεσία: Πάρνηθα

Δημοσίευσηαπό Berg » 13 Ιουν 2008, 23:55

Τουλάχιστον στο Off-Road.gr μπορούμε να λέμε την γνώμη μας ελεύθερα διότι αλλού επενέβησαν οι ειδικοί.

Φοβού τους χθεσινούς. :oops: :oops: :oops:
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό KaTaNaS » 14 Ιουν 2008, 13:05

Τα συγχαρητηρια μου σε ολους τους συμμετεχοντες!

πιστευω πως ο καθενας εκφραζει τον εαυτο του και μονο!

Δε χρειαζεται να αναστατωνεσται για τυχον αντιδρασεις... οπως επισης ο καθενας μπορει να δηλωνεται οπως θέλει ... ποσο μαλλον στην Ελλάδα όπου ο΄τι δηλώσεις είσαι!

Συγχαρητηρια και παλι!

μακαρι να ζησουμε κι εμεις εικονες σαν αυτες που ειδατε !
Άβαταρ μέλους
KaTaNaS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 851
Εγγραφή: 14 Δεκ 2005, 15:42

Δημοσίευσηαπό Berg » 14 Ιουν 2008, 23:56

KaTaNaS έγραψε:μακαρι να ζησουμε κι εμεις εικονες σαν αυτες που ειδατε !


Να είσαι σε ετοιμότητα! Ποτέ δεν ξέρεις. :P :P :P :P Αρκετά μας έχουν φάει τα μονοπάτια. Καιρός να ανοίξουμε και λίγο το γκάζι σε κανένα ανοιχτό κομμμάτι.
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 17 Ιουν 2008, 11:04

Δε ξέρω αν ήταν καλό ή κακό που έλειψα μερικές μέρες και δεν μπήκα στο «παιχνίδι» πάνω στην αναμπουμπούλα.

Η κατάσταση μου θυμίζει το «δυο γάιδαροι μάλωναν σε ξένο αχυρώνα».
Ο Δροσόπουλος (η ψυχή της αποστολής και η αιτία που ανεβήκαμε), πριν φύγουμε μας έλεγε συνεχώς: Κοιτάτε μην ανεβάσουμε την μιζέρια μαζί μας, πάνω στην Αλβανία.

Βλέπεις είχαμε ξεκινήσει την «Ελληνική γκρίνια» πριν ακόμα αποφασίσουμε αν θα πάμε στον αγώνα. Και τη συνεχίζουμε μετά.

Επι της ουσίας: Σε πολλά πράγματα ο Σπανός έχει δίκιο, ο τρόπος όμως που τα εκφράζει και πολύ περισσότερο η επιστολή προς τον χορηγό – ούς είναι το λιγότερο άκομψος και η κίνηση αυτή δεν βρίσκει σύμφωνους τους περισσότερους απο αυτούς που συμμετείχαμε και έχουμε μιλήσει μετά σχετικά (Κώστας, Σπύρος, Γιώργος, Αλέξανδρος).

Ναι η τελευταία μέρα ήταν εκτός θέματος. Οι τερματίσαντες δεν έφτασαν στο τέλος λόγω της αξίας τους, αλλά καθαρά από θέμα τύχης. Από θέμα τύχης λοιπόν «χαντακώθηκαν» αρκετοί αναβάτες και πληρώματα και βγήκαν άλλοι μπροστά.

Κρίμα για τον Voko, τον Carlini, τον Αλέξανδρο, τον Γιώργο, τον Νίκο και όλους τους άλλους που τον ήπιαν και έχασαν τη θέση τους στη γενική. Είναι χαρακτηριστικό ότι ο πρώτος στα αυτοκίνητα έφτασε στον τερματισμό... από άλλο δρόμο.

Ναι η ειδική την τελευταία μέρα ήταν ειδική trophy (αυτοκίνητο δεν την έβγαζε χωρίς εργάτη και επανειλημμένα δέθηκαν και ρυμουλκήθηκαν αυτοκίνητα. Αυτοκίνητα που είχαν εργάτες και μπλοκέ μπρός – πίσω καθως και 35’’ λάστιχα). Όμως ήταν από τις πιο όμορφες ειδικές και στο κάτω – κάτω αυτές είναι οι ειδικές που αρέσουν στους γείτονες μας. Κανείς δεν μας υποσχέθηκε κάτι άλλο. Και τελικά στο σύνολο του ο αγώνας ήταν κάτι το διαφορετικό.

Είναι κρίμα επίσης, που λίγο πριν την απονομή, όπως μου είπαν γιατί προσωπικά.... κοιμόμουν, έγινε πράγματι μια συζήτηση – αν μπορεί να την πει κανείς δημοψήφισμα- μεταξύ αγωνιζομένων, ύστερα από ερώτηση Έλληνα, χωρίς την παρουσία του οργανωτή (ο Edvin ήταν στο βουνό και προσπαθούσε να απεγκλωβίσει άτομα).

Ο ίδιος την επόμενη ημέρα σε εκτενή συζήτηση που είχαμε, ανάφερε ότι τελικά δεν είχε χρόνο να τσεκάρει την ειδική και σίγουρα δεν ήθελε να γίνει αυτό.

Έχω δει να γίνονται πολύ χειρότερα πράγματα σε Ελληνικούς αγώνες (μη τήρηση κανονισμών από τον οργανωτή, άθλιο road book, αλλαγή των κανονισμών ένα μήνα μετά για να καλύψει ο οργανωτής το λάθος των αποτελεσμάτων κ.α.) και κανείς δεν έβγαλε άχνα. Όχι μόνο αυτό αλλά ο οργανωτής μετά διατυμπάνιζε την ... επιτυχία του.
Εδώ (και αλλού), αντίθετα, ακόμα και άνθρωποι που δεν "έτρεχαν" ΜΕΣΑ στις ειδικές αγώνα δίνουν "οδηγίες προς ναυτιλλόμενους".


Κύριοι όλοι μας, γνωρίζαμε από την αρχή, ότι δεν γνωρίζουμε τίποτα για το συγκεκριμένο αγώνα και ανεβαίνουμε και βλέπουμε.

Κρίμα για τις κλίκες που από ότι φαίνεται υπάρχουν εκτός αγώνα. Σαφώς ο καθένας ανέβηκε για τους δικούς του λόγους. Άλλοι για να περάσουν καλά και να ξεφύγουν λίγο και άλλοι για το συμφέρον τους.

Μέσα στις ειδικές όλοι οι Έλληνες ήμασταν μαζί και βοηθούσε κάθε στιγμή ο ένας τον άλλο. (και τους ξένους)

Στην τελευταία ειδική της τέταρτης ημέρας, καθαρίσαμε με ρακί τα λάδια από το καπάκι του Νίκου, όλοι μαζί, για να μπορέσουμε να βάλουμε την κόλλα, που δώσαμε χωρίς δεύτερη σκέψη, εγώ, ο Doc και ο Κορολής, (θα δίνανε και οι άλλοι αν είχαν μαζί τους) για να μπορέσει να πάει στον τερματισμό.

Το σίγουρο ήταν ότι περάσαμε πολύ καλά και η φιλοξενία των γειτόνων ήταν κάτι παραπάνω από υποδειγματική.
Επίσης το σίγουρο είναι ότι ο Edvin και η Jiulia κατάφεραν να κάνουν ένα παιχνίδι που απαιτούσε ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ. Σε αυτό έκαναν και κάποια λάθη, (τα οποία τα αναγνωρίζουν) όμως έχουν όρεξη και βλέπουν μπροστά γιαυτό και θα επιδιώξουμε (τουλάχιστον μερικοί από εμάς) να βρεθούμε και εκεί και του χρόνου σε αυτό το παιχνίδι.

Υ.Γ. Κώστα σε ευχαριστώ που με έπεισες να έρθω πάνω....
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6822
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό SUVord » 17 Ιουν 2008, 16:04

ΔΡΟΣΟΠΟΥΛΟΣ και ξερό ψωμί!!!

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ σε όλους!!!

Φέρατε πίσω καμμιά TIRANA ή τις ήπιατε όλες;

ORE MIR!!!
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1360
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό superspy » 17 Ιουν 2008, 16:17

Πάνο... μας έλειψες..... Γίνεται Μάρτης χωρίς τη Σαρακοστή; Ακόμα εκεί θα είμαστε!
Η Tirana πολύ καλή.... Κουβαλάγαμε μερικές για δείγμα εδώ αλλά.... τις καθάρισε ο KosDros στο δρόμο...
Ξέρεις τώρα... κάθε τόσο στάση για φαί...
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6822
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό SUVord » 18 Ιουν 2008, 18:54

Σίγουρα εκεί θάμασταν αφού σίγουρα θάχα αφήσει στο Ελλαδιστάν και τα κοντά και τα μπλοκέ και τους εργάτες και τα 35άρια.Χωράνε όλα αυτά στο Maverick; Μπά.
Οσο για τον "ΛΙΡΑ ΕΚΑΤΟ" aka KosDros του την έχω φυλαγμένη.
Γιατί Κώστα παιδί μου έκανες τέτοιο ανοσιούργημα. Χάθηκε το νερό να πιείς να ξεδιψάσεις;
Κάτι τέτοια μου κάνεις και σ'αγαπώ εσένα κι όλους σας.
Εύχομαι του χρόνου να αξιωθώ να επισκεφθώ τα μέρη (βλέπε ΣΚΟΔΡΑ) απ' 'οπου κατέβηκαν οι προπαπούδες μου πριν απο 260 χρόνια περίπου.
Καλή ετοιμασία και ταξίδι στη Ρουμανία.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1360
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό kosdros » 21 Ιουν 2008, 16:34

Γεια σας παίδες!

Πάνο, δεν γινόταν με το νερό δουλειά. Είχε μπουρμπουλίθρες και έτσουζε τα μάτια! :D

Περί του RALLY ALBANIA τώρα
Θέλω να ευχαριστήσω με όλη μου την καρδιά τους διοργανωτές του γιατί
α) γνώρισα ανθρώπους καλόκαρδους, ανοιχτούς και έκανα καινούριες φιλίες τις οποίες θα κρατήσω και θα τιμήσω
β) σπάσαμε εκατέρωθεν ανασφάλειες και παραπληροφόρηση και γίναμε μια παρέα τραγουδώντας και γελώντας
γ) μου έδωσαν την ευκαιρία να επισκευτώ δύο χώρες από δρόμους που σαν τουρίστας δεν θα κινούμουν ποτέ
δ) είδα άλυτα προβλήματα που δεν έχουμε καθώς και προβλήματα που έχουμε εμείς που εκεί τα έχουν λύσει απλά

Ταξιδεύοντας ανοίγει το μάτι μας, ανοίγει και το μυαλό μας

Ρωτώ
έχει τόσο σημασία τελικά το roadbook?
έχει τόσο σημασία τελικά η ατέλειωτη απλή?
έχει τόσο σημασία τελικά η αναμονή πριν την ειδική?
έχει τόσο σημασία τελικά η θέση που τερματίσαμε?

Το μηχανάκι μας είναι το μέσο, όχι ο προορισμός μας!
O Δρ. Δρακατώρ!
kosdros
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 99
Εγγραφή: 06 Μαρ 2004, 17:26

Δημοσίευσηαπό Bleu » 23 Ιουν 2008, 14:11

ΠΩΣ ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΠΕΙ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ.!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
Bleu
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 518
Εγγραφή: 10 Απρ 2005, 18:20

Rally Albania 2008

Δημοσίευσηαπό geco » 30 Ιουν 2008, 15:15

"Γιατί αυτοί οι αγώνες, δεν είναι το αποτέλεσμα που θα φέρεις, αλλά τους φίλους, τα μέρη, τις εμπειρίες, τις στιγμές που θα φέρεις πίσω σου, στην ατζέντα σου, στη μνήμη και στο μυαλό σου, και πάνω από όλα στην καρδιά σου..."
DOC


Σωστά μας τα είπε ο Γιατρός , μόνο που εκτός από αυτά ... νίκησε κιόλας !

Γιά όλους τους άλλους ισχύουν τα παραπάνω!

Πολύ καλή η περιγραφή του Γιατρού, γραμμένη με ψυχραιμία και αίσθηση του μέτρου. Λέει τα πράγματα όπως έγιναν και όχι όπως τα είδε μόνο!

Και να σας πω και εγώ πως τα είδατα πράγματα.

Ξεκινήσαμε με τον Σπυ το Σάββατο 31/5 και διανυκτερεύσαμε στο εξοχικό του στον Ασσο Κορινθίας. Έκεί έχουν την Μάγια, που παίζει ατελείωτα με την μπάλα! Ακόμα και αφού κουραστείς σου φέρνει την μπάλα στα πόδια και σε σκουντάει να συνεχίσεις ! Κλώτσαγα γιά πολύ ώρα εντυπωσιασμένος από την όρεξη γιά παιχνίδι και την ικανότητα που έχει να ντριμπλάρει αυτό το σκυλί! Με ξέκανε !!!

Την επόμενη μέρα βρήκαμε τους Νικολάου-Δροσόπουλο με το polo της Νόρας και ανεβήκαμε μαζί (2 αυτοκίνητα με τρέιλερ και 4 μοτό) μέχρι τα Τίρανα.

Έπαθα "πολιτισμικό σόκ" από την άθλια κατάσταση των δρόμων και από το πόσο επιθετικά οδηγούν οι άνθρωποι εκεί ! Χρειάστηκε σφίξιμο στους ιμάντες σε κάθε στάση! Παρά τον έλεγχο και το συνεχές σφίξιμο όμως έχασα και τους δύο "σταυρούς" της Acerbis που είχα βάλει στα πηρούνια (γιά να μην είναι συμπιεσμένα)!

Βρήκαμε τον Εντβιν στο γραφείο του και τους εντυπωσίασε που ήξερα τα ονοματεπώνυμα όλων αφού είχα μελετήσει το site τους.
Μας πήγαν στο Hotel Luna (συμπαθητικό) αφού προηγουμένως μας έβγαλαν γιά δείπνο στο Regency Casino που ήταν εξαιρετικό!
Την άλλη μέρα ασχοληθήκαμε με σέρβις στο DRZ του Δροσό που ήθελε ρουλεμάν τροχού και λάστιχο. Πήγαμε με τον Αλέξανδρο και βρήκαμε απ'όλα! Σε μιά αγορά με μικρά κυρίως μαγαζάκια που πούλαγαν τα πάντα σε χαμηλές τιμές! Μου έκανε εντύπωση ότι εκτός του ότι πολλοί μιλούσαν Ελληνικά, ήταν όλοι πρόθυμοι και ευγενικοί!

Γελάσαμε με πολλές επιγραφές που έγραφαν ... me porosi που στα Αλβανικά σημαίνει "Επί παραγγελία" ! Πήραμε παγωτό στο χέρι, νερό "Τεπελένι" με σήμα τον ... Αλή Πασσά (μπορεί γιά μας να ήταν τύρανος γιά τους Αλβανούς όμως είναι εθνικό σύμβολο), χαζέψαμε παπιά-φορτηγά που εκτελούσαν μεταφορές και αλλάξαμε Ευρώ σε LEK.
Τα παπιά-φορτηγά τα φτιάχνουν βγάζοντας το πηρούνι τους και τοποθετούν στη θέση του ένα μεγάλο καρότσι με δύο ρόδες που στρίβει πάνω στο άξονα του "λαιμού".
Γυρίσαμε στο ξενοδοχείο και ολοκληρώσαμε το σέρβις ενώ όλοι ήταν εκεί εκτός απ'τον Σπανό που άφησε το φορτηγό στο Ελληνικό έδαφος και ήρθε καβάλα στο ΗΡ2 λίγο αργότερα.
Λίγο πριν το βράδυ πήγαμε γιά Τεχνικό-Διοικητικό Έλεγχο στην κεντρική πλατεία των Τιράνων (Ναι μπροστά από την Βουλή τους) και εντυπωσιαστήκαμε από την παρουσίαση και το Glamour του event με τις μεγαφωνικές να παίζουν μουσική, ράμπα εκκίνησης, πάρκ φερμέ, πυροτεχνήματα, όφορφα κορίτσια από τους χορηγούς και ατελείωτα Red Bull που ήταν χορηγός και πίναμε συνέχεια to energy drink ...

Kάπου εκεί μας πήρε ο Κλώντιαν Βόκο και πήγαμε όλοι μαζί να μετρήσουμε το "χιλιόμετρο" γιά καλιμπράρισμα! Φύγαμε βιαστικά χωρίς κράνη και εξοπλισμό και όπως μετράγαμε μας πιάνουν κάτι τροχαίοι και μας σταματάνε!
-Κάσκο ! Μου λένε
-Είναι εκεί ! Λέω, δείχνοντας την πλατεία.
-Κάσκο ! Ξαναλένε και αρχίζουν να αγριεύουν
Αφού δεν μπορούσαμε να συνεννοηθούμε πέφτει τηλέφωνο στον Εντβιν που έστειλε τον ... αρχηγό της Αστυνομίας και έβαλε χέρι στους ανθρώπους που απλά έκαναν την δουλειά τους αφού και εμείς δεν σκεφτήκαμε να φορέσουμε κράνος γιά τόσο κοντά !

Τέλος της φιέστας, τσις και νάνι και πάμε γιά την επόμενη να ξεκινήσει ο Αγώνας !

Συνεχίζεται ...
Ένας στο χώμα - χιλιάδες στον αγώνα !
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1524
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

Rally Albania 2008

Δημοσίευσηαπό geco » 30 Ιουν 2008, 15:18

Τρίτη 3 Ιουνίου
Βάζουμε τα roadbook και τους "αισθητήρες προσέγγισης" (proximity sensors) γιά την χρονομέτρηση.
Στην εκκίνηση είναι και ο Matti Nattri που είναι μεγάλη μορφή!Φιλλανδός Motocrosser-Priest-Evangelist-sodomist ... και τι άλλο δεν θυμάμαι πως έλεγε το βιογραφικό του.
-Καλή τύχη φίλε μου! Μου λέει.
-Καλή τύχη και σε σένα! Απαντάω.
-Ας είναι ο Ιησούς μαζί σας!
-Μακάρι ! Ας είναι και ο Αλλάχ!(Μιά και έχουν και πολλούς μουσουλμάνους εκεί)
-Όχι ! Λέει. - Αυτός είναι νεκρός! Είναι θαμμένος στο χώμα!
-Καλά! Ότι πείς !
Ο Μπεν Μεκεμέγια ο Ισπανός με την Ελληνίδα μάνα που ζεί στην Αλβανία είναι άλλη φυσιογνωμία του αγώνα ! Λίγο πριν την εκκίνηση ποζάρει γιά φωτογραφίες με τα κορίτσια του Cosmote και του Red Bull μπροστά στο "τουμπανιασμένο" αυτοκίνητό του ! Μερικά από τα κοριτσια τα έπεισε να μπούν και μέσα να τους δείξει πως είναι το αγωνιστικό.!\Απαιχτος ο τύπος λέμε !

-"Ξεκινάει με τον αριθμό συμμετοχής 006 ο Έλληνας Γιώργος Οικονομάκος" λέει η φωνή στα Αλβανικά και ανεβαίνω στην ράμπα εκκίνησης με το πλήθος να ζητωκραυγάζει το ... τεφαρίκι και τα πιπινάκια να κουνάνε τις σημαίες με ενθουσιασμό!
Φτάνουμε χαλαρά με όλους μαζί στηναφετηρία της 1ης Ειδικής και ξεκινάω τον αγώνα στο Αλβανικό έδαφος! Βλέπω ότι μοιάζει με τα δικά μας πετρωτά και νοιώθω οικεία. Προσπαθώ να κρατήσω ρυθμό και σε λίγο πιάνω τον Κορολή που ανοίγει γκάζι με τον αντίχειρα με μιά όμορφη θηλειά που του έφτιαξε ο Ντοκ στην σπασμένη ντίζα! Πιό κάτω πιάνω τον Δροσό και σε λίγο τον "Γιώργο" (ο Αυστριακός Georg Shoeninger) και τους περνάω.
Και εκεί που λέω ότι πάω καλά με προσπερνάει ο Αλεξ με το Τζεμπελάκι του και απομακρύνεται σιγά-σιγά στο σαθρό κατηφορικό κομμάτι.
Εκεί ξεκίνησε το αστείο που λέγαμε στον Αλεξ και τις υπόλοιπες μέρες: -Ρε συ δεν ντρέπεσαι; Εγώ έχω επενδύσει 15.000 στο "βαρελότο" και εσύ με περνάς με εξοπλισμό του ... χιλιάρικου;"
Στη συνέχεια με περνάει ο Σπανός, ο Σπυ,οΝτοκ μετά το 1ο C.P. (Check Point).

Kάπου πιό κάτω βρίσκω τον Σπανό που ψάχνεται και πάμε μαζί μέχρι τον τερματισμό γιά να διαπιστώσουμε ότι πρέπει να γυρίσουμε πίσω και να πάρουμε σωστά την διαδρομή αφού ήρθαμε από την άλλη μεριά του βουνού.
Ίσα που προλαβαίνουμε και αρχίζουν να φτάνουν τα αυτοκίνητα που ξερνάνε φωτιά και πετάνε πέτρες παντού! Κάποιοι φτάνουν με διαλυμένους τροχούς σέρνωντας τα απομεινάρια τους στα βράχια αφού δεν σταμάτησαν να αλλάξουν λάστιχο!
Φτάνουμε στην αφετηρία της 2ης Ε.Δ. που κατηφορίζει ανάμεσα στα πεύκα και αρχίζει η άμμος! Κάπου εκεί "αγοράζω ένα οικοπεδάκι" αλλά μαζεύω τις δυνάμεις μου και βγαίνω στη παραλία όπου παίρνω και ένα ... παραθαλάσσιο αφού στο roadbook έγραφε 'οτι το κύμα βρέχει τους τροχούς ! (Εμένα με έβρεξε λίγο παραπάνω) Δεν το βάζω κάτω όμως και σε λίγω πιάνω την ευθεία των 10 χιλιομέτρων με την βαρειά άμμο! Το CRF "πυροβολεί" ενώ το σταβιλίζερ μου δίνει σιγουριά! Σούπερ ! πηγαίνω με σκασμένη 5η και το μοτέρ ξυρίζει!
Βγαίνω από την άμμο και συνεχίζω μέσα σε ένα χωριό με γουρουνάκια σε διάφορα μεγέθη να τρέχουν πανικόβλητα γιά να σωθούν από τους μανιασμένους off roaders. Xάνομαι σε μιά διχάλα και σε λίγο με περνάει ο Σπανός, χαμένος κι αυτός. Βρίσκω τον δρόμο γιά τον τερματισμό της πανέμορφης Ε.Δ. και εκεί βλέπω τον Altin Denja να τον παίρνει επειγόντως ασθενοφόρο αφού έπεσε σε ένα συρματόσχοινο στην παραλία και τραυματίστηκε σοβαρά!

Και εκεί κάνω την αυτοκριτική μου:" - Ρε σαχλαμάρα 'εχεις πέσει 2 φορές και έχεις χαθεί άλλες τόσες! Δεν διαβάζεις λίγο πιό προσεκτικά; Πως θα βγάλεις ρε συ 5 μέρες αγώνα; Άσε που θα φας κανένα ξεγυρισμένο βρόντο και θα σκορπίσεις, μεγάλος άνθρωπος !"

Φτάνουμε στη Σκόδρα που έχει ξεχαστεί ... 40 χρόνια πίσω!
Στο πάρκ φερμέ τα πιπινάκια μας δίνουν Red Bull που τα ρουφάμε με όρεξη. Το τεράστιο επιβλητικό ξενοδοχείο απέχει 20 μέτρα από τον τερματισμό, έχει να ανακαινιστεί από την δεκαετία του ... 70 αλλά έχει ζεστό νερό και καθαρά σεντόνια και λίγο σε νοιάζει αν ξεπροβάλει ο Ενβέρ Χότζα πίσω απ' την op art κουρτίνα. Το στρώμα όμως βουλιάζει στην μέση και πέφτω πάνω στον Σπύ ή κινδυνεύω να πέσω απ'έξω.

Το βράδυ η απονομή στο Cafe "Enigma" ! Ο Ντοκ και ο Σπύ πρώτοι σε μικρά και μεγάλα μοτό και η ατμόσφαιρα ζεστή και πανηγυρική!

Κάποιοι βγήκαν έξω με κορίτσια, έμαθα, αλλά δεν ξέρω περισσότερα γιά εκείνο το βράδυ.

Τετάρτη 4 Ιουνίου
Την επόμενη μέρα το καραβάνι πήγε στο Κόσοβο!
Το Κόσοβο είναι Ευρώπη! Το βλέπεις μόλις μπείς από τα σύνορα! Έχουν Ευρώ γιά νόμισμα και όλα είναι πιό περιποιημένα. Οι δρόμοι, τα σπίτια, οι πόλεις, τα μαγαζιά ...

Μας πήγαν σε ένα σημείο όπου έγινε η ειδική ! Κάναμε 4 γύρους ο καθένας και ο κόσμος ζητωκραύγαζε τόσο τους δικούς τους όσο και εμάς!
Και εδώ μάζεψα μιά ανώδυνη τούμπα αλλά το φχαριστήθηκα γενικά!
Πίσω συνοδεία στην Πρίστινα με τον Ιμπραήμ Ρουγκόβα (σε αφίσα) να μας κοιτάει σε μέγεθος 8όροφης πολυκατοικίας και φιέστες με (άγουρα) πιπίνια να αποθεώνουν τον Χασάν και τον Σπανό που νίκησαν αντίστοιχαν στα μικρά και τα μεγάλα μοτο. Ταρατατζούμ-σαματάς-κονφετί-Red Bull-μαμ-κακά και νάνι!

Πέμπτη 5 Ιουνίου
Η τρίτη ημέρα του αγώνα μας έφερε στο Πρίζρεν του Κοσόβου!
Ένα πανέμορφο, ορεινό, καταπράσινο θέρετρο! Περιμέναμε ώρα να πάρουμε εκκίνηση αλλά και αυτή η Ε.Δ. που ήταν μιά ανάβαση ήταν πολύ-πολύ όμορφη και με μεγάλη ποικιλία σε έδαφος!
Πήγα σβέλτα αλλά μετρημένα και χωρίς λάθη και έφτασα στην κορυφή από όπου φαινότανε η FYROM!
Πίσω στο νεόκτιστο Πρίζρεν με τους τέλειους δρόμους πήγαμε στο ολοκαίνουργο ξενοδοχείο, κάναμε μπάνιο, πλύναμε και λαδώσαμε τα μηχανάκια και βούρ στον πατρώνο του Χασάν " Kebabtore HYSKA" ! To μαγαζάκι ήταν μάλλον μικρό αλλά φωτεινό και πεντακάθαρο! Το δε κεμπάπ όνειρο ! Οι άνθρωποι αρνήθηκαν να τους πληρώσουμε αφού μας έστειλε ο Χασάν και εμείς τους ευχαριστήσαμε (Εγώ κι ο Σπυ) φωτογραφηθήκαμε μαζί τους και πήγαμε γιά το ... δείπνο και την τελετή απονομής στο ξενοδοχείο! Φυσικά δεν φάγαμε άλλο αλλά ήπιαμε χυμούς, και σόδες να χωνέψουμε!
Ένας στο χώμα - χιλιάδες στον αγώνα !
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1524
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

Rally Albania 2008

Δημοσίευσηαπό geco » 30 Ιουν 2008, 15:21

Παρασκευή 6 Ιουνίου
Ξεκινάμε την 4η μέρα αγώνα και όλα βαίνουν καλώς!
Το convoy περνάει από τα σύνορα ξανά στην Αλβανία και μπαίνει σε ένα δρόμο υπο κατασκευή! Η Ε.Δ. θα γίνει σε ένα βοηθητικό μικρό δρόμο παράλληλα με τον κεντρικό αυτοκινητόδρομο που φτιάχνεται και είναι ανοιχτός μόνο γιά τα φορτηγά του εργοταξίου και ... εμάς!

Λίγο πριν την αφετηρία ο θόρυβος της εξάτμισής μου δυναμώνει και σταματάω γιά να διαπιστώσω ότι έχουν λασκάρει τα παξιμάδια στον λαιμό της και είναι έτοιμος να φύγει! Χρόνος υπάρχει και ο Ντοκ βγάζει εργαλεία και ανταλλακτικά και το τακτοποιεί άμεσα ενώ δένει και κάποιες ακτίνες από τον πίσω τροχό του Κορολή που έχουν κοπεί .
Η εκκίνηση της Ε.Δ μεταφέρεται πιό κάτω αφού κυκλοφορούν φορτηγά και περιμένουμε ξανά γιά εκκίνηση.
Εκεί χάνω το ΙΜΟ αφού νεκρώνει από ρεύμα και μαζί το ηλεκτρικό roadbook! To λέω στον Σπυ που ξηλώνει την μάσκα και τα καλώδια, φτιάχνει μιά πρόχειρη σύνδεση και νέα γείωση και ξεκινάω ευτυχής που όλα δουλεύουν with a little help from my friends!
H EΔ είναι συμπαθητική αλλά μικρούλα και τελειώνει σύντομα γιά να μαζευτούμε πάλι και να ξεκινήσουμε γιά την επόμενη.
Μέχρι την 2η ΕΔ της ημέρας κάνουμε αρκετά χιλιόμετρα και κάπου το μηχανάκι του Αυστριακού Γιώργου μένει από πίσω λάστιχο και φορτώνεται σε ένα πικ-απ!
Έχει πιάσει απόγευμα όταν ξεκινάμε και η διαδρομή σφίγγει όλο και παραπάνω! Είναι πιά γεμάτη λούκια, λάσπη, πέτρα και νερόλακκους!
Απαιτητική αλλά όμορφη και απρόβλεπη απαιτεί αυτοσυγκέντρωση και προσοχή γιά να μην στουκάρεις!
Φτάνω στον τερματισμό με κέφι αφού πετυχαίνω τον Αλμπέρτο με σκασμένο λάστιχο και τον Αλεξ μέσα στους λασπόλακκους και τους αφήνω πίσω!
Έχει αρχίσει να σκοτεινιάζει και ο Σπύ έχει έρθει στο τσακιρ-κέφι από τις ρακές που τον κερνάνε οι κάτοικοι του χωριού!
-Πιες ! Μου λέει΄
-Δεν θέλω
-Πιές ρε ... πανί!
-Όχι
Και εκεί που κουβεντιάζω με περιλούζει με ένα ποτήρι ρακί!
Θέλουμε άλλα 120 χλμ γιά το Πόγραδετς, είμαστε μούσκεμα από τα λασπόνερα, έχει σκοτεινιάσει και φεύγω γιά το ξενοδοχείο.
Το ΗΡ2 φορτώνεται σε φορτηγό καθώς και τα μηχανάκια του Αλμπέρτο και του Χασάν νομίζω.
Φτάνουμε αργά στο Πόγραδετς, πλάι στη λίμνη Οχρίδα και η κούραση κάνει βαριά τα μέλη μας μέχρι να ...τεζάρουμε με συνοπτικές διαδικασίες !

Συνεχίζεται ...
Ένας στο χώμα - χιλιάδες στον αγώνα !
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1524
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

Rally Albania 2008

Δημοσίευσηαπό geco » 30 Ιουν 2008, 15:31

Σάββατο 7 Ιουνίου

Ξεκινάω γιά την 5η μέρα του αγώνα και αισθάνομαι αρκετά ακμαίος.

Παίρνω ένα "γενναίο" πρωινό και βλέπω κάτι γλυκά που τραβάνε την προσοχή μου.
-Τι γλυκό είναι αυτό; Ρωτάω
-Τουλούμπ!
-Αν δεν έρθει ο ... Λούμπ, να το φάω εγώ;
Η τουλούμπα τους είναι διαφορετική από την δική μας! Πιό μαλακή, πιό σπιτική, πιό ζυμαρώδης!
Δεν έχει το "κοτλέ" σχέδιο που ξέρουμε και το σιρόπι της είναι πιό αραιό αλλά η γεύση είναι σούπερ!
Κατεβαίνει και ο Σπύ, παραγγέλνει καρυδόπιττα με παγωτό και σκάμε στη μάσα!
Εκ των υστέρων αποδείχτηκε ότι αυτή ήταν η πιό σωστή κίνηση αφού θα ξανάτρωγα την άλλη μέρα το μεημέρι!

Φεύγουμε από το ξενοδοχείο στις 13:00 και πηγαίνουμε στην αφετηρία της Ειδικής μόνοι μας. Το σημείο είναι πανέμορφο ΄
με την λιμνούλα του, με την πρασινάδα του και με νωπό χώμα που κρατάει τέλεια!
Ο ήλιος λάμπει και η διάθεση ανεβαίνει στο High!
Ξεκινάω με κέφι και αρχίζουν κάτι όμορφα κατηφορικά όπου με περνάει σαν άνεμος ο Φιλλανδός-ΜΧερ-ιεραπόστολος με τέλειο στύλ!
Σκάει το ΥΖ πάνω στα μπέρμ και τον θαυμάζω να οδηγεί με τέχνη και ταχύτητα!
-Το έχει! Σκέπτομαι.
Και τότε τρώει ένα μεγαλοπρεπή βρόντο και τον περνάω γιά να σηκωθεί και να περάσει "μαλλιοκούβαρα" ξανά!

Η ειδική είναι πολύ όμορφη, περνάει μέσα από 2 χωριά και συνεχίζει αλλά τα λούκια βαθαίνουν όλο πιό πολύ!
Μπαίνω στο Χωριό Lunga και συναντώ τους υπόλοιπους να γυρίζουν πίσω!
Κάνω μεταβολή και ψάχνω που είναι ο σωστός δρόμος δοκιμάζοντας διάφορες διασταυρώσεις. Περνάω ένα ακετά βαθύ και ορμητικό ποτάμι
γιά να γυρίσω ξανά πίσω αφού δεν το έκοψα γιά σωστο από εκεί!
Εν τω μεταξύ η βροχή έχει αρχίσει και δυναμώνει σταθερά!
Συναντώ αυτοκίνητα που έχουν κολλήσει στις λάσπες αλλά δεν μπορούν να με βοηθήσουν αφού είναι χαμένοι και αυτοί!
Πηγαίνω πίσω-μπρός χωρίς αποτέλεσμα και η λάσπη γίνεται όλο και πιό γλιστερή.
Βρίσκω τον Μπεν να έχει τουμπάρει το "θηρίο" του.Τα λάδια και τα καύσιμα κυλούν μέσα στα λασπωμένα λούκια και τα μαυρίζουν!
Έρχονται άλλα αυτοκίνητα και προσπαθούν με ιμάντες και συρματόσχοινα να το φέρουν στα ίσια.

Η ώρα περνάει, είμαι χαμένος, μουσκεμένος, χωμένος στην λάσπη και οι τούμπες έχουν αρχίσει να πολαπλασιάζονται επικίνδυνα!
Τότε βρίσκει την ώρα να καεί το μπουτόν της μίζας από βραχυκύκλωμα και μου μένει μόνο η γλιστερή μανιβέλλα γιά να βάλω μπροστά
και να πέσω λίγο πιό κάτω αφού ο πηλός δεν αστειεύεται !Καταφέρνω να το μπουκώσω και η κατάσταση δυσκολεύει κι άλλο!
Με πλησιάζουν κάτοικοι του χωριού και μου λένε σε άπταιστα Ελληνικά:
-Έλα σπίτι βρε!
-Όχι, ευχαριστώ!
-Δεν θα τα καταφέρεις να ανέβεις πίσω!
-Θα τα καταφέρω!
Φτάνω με πολύ ζόρι πάνω σε ένα ύψωμα και εκεί ευτυχώς έχω σήμα στο κινητό!
Το σκοτάδι έχει πέσει και εγώ κάνω ... "διακοπές" σε ένα έρημο βουνό της Αλβανίας στη μέση του πουθενά!
Μιλάω με την γυναίκα μου, με τον Σπύρο, με τον Φυτά, με τον Ντοκ και τέλος με τον Εντβιν που μου λέει να περιμένω και θα
έρθουν να με μαζέψουν.Με παίρνει ο Άυρτος και του εξηγώ την κατάσταση!
Με όλα αυτά μου ήρθε 180 Ευρώ ο λογαριασμός του κινητού!

Η βροχή έχει σταματήσει και αφού έχω χρόνο ψάχνω το σακκίδιο γιά κάτι χρήσιμο. Το μόνο που θα βοηθήσει είναι ένας φακός με led
γιά να με βρούν οι διασώστες μου. Ευτυχώς δεν κάνει κρύο, δεν φυσάει και παρά το ότι είμαι βρεγμένος δεν υποφέρω!

Λίγο μετά τα μεσάνυχτα βλέπω φώτα αυτοκινήτων στο απέναντι βουνό και κάνω σήμα με τον φακό. Το βλέπουν και μου κάνουν σινιάλο
γιά απάντηση.Φτάνουν, φορτώνουμε το CRF στο ΤΟΥΟΤΑ του Εντβιν και ξεκινάμε σιγά-σιγά μέσα σε μιά κόλαση από λούκια και βαθειά
λάσπη! Σε κάποιο σημείο το αμάξι γλίστρησε και έπεσε ο πίσω τροχός σε ένα ...γκρεμάκι. Δέσιμο με ιμάντες και τράβηγμα μέχρι να
βγεί και στη συνέχεια μένει από φώτα γιατί είχε χαλάσει το δυναμό. Με 5-6 φορτήσεις από τα άλλα τζιπ φτάσαμε στο ξενοδοχείο
λίγο πριν τις 5 το πρωί και όλοι οι Έλληνες ήταν εκεί να μας υποδεχτούν σαν ήρωες!Μαζί μας ήταν και ο Μπεν που εγκατέλειψε μεν
αλλά γύρισε γιά να βοηθήσει! Η (Ελληνίδα) "μανούλα" ήταν εκεί να τον υποδεχτεί με μιά τσάντα φρούτα και μιά ζεστή αγκαλιά!

Δεν τερμάτισα την τελευταία μέρα αλλά χόρτασα ... περιπέτεια!
Το φχαριστήθηκα απίστευτα!
Γνώρισα τρομερούς τύπους με τους οποίους γίναμε "αδέρφια" στα δύσκολα με κέφι και αλτρουισμό, όλοι γιά όλους!
Οι Ελληνάρες στο εξωτερικό απέδειξαν πως είναι ενωμένοι, οργανωμένοι, ευέλικτοι, με τρομερή αίσθηση χιούμορ, ανεκτικοί,
υπομονετικοί, επίμονοι και ανθεκτικοί σαν ... "μαύρα σκυλιά" !
Οι Αλβανοί που γνώρισα με εντυπωσίασαν! Με αγκάλιασαν, με βοήθησαν, με στήριξαν, με καταϋποχρέωσαν! Η χώρα τους με ενθουσίασε, με
τα υπέροχα βουνά και την φυσική της ομορφιά, τα ποτάμια της, τα δάση της, τις λίμνες ...

Γιά άλλους ήταν αγώνας, γιά άλλους τουρισμός, γιά άλλους περιπέτεια, γιά άλλους εμπειρία!

Γιά μένα ήταν απ'όλα και σε ... μεγάλη δόση, και θα το ξανάκανα με ενθουσιασμό!
Ένας στο χώμα - χιλιάδες στον αγώνα !
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1524
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες