Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Δυστύχημα TR Tαύγετου 07:Μαρτυρία, σκέψεις και ερωτηματικά.

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Δυστύχημα TR Tαύγετου 07:Μαρτυρία, σκέψεις και ερωτηματικά.

Δημοσίευσηαπό fotisalp » 23 Δεκ 2007, 12:19

Για όσους δε με γνωρίζουν, λέγομαι Φώτης Δημητρακόπουλος, κάτοικος Αθηνών, ιατρός στο επάγγελμα. Τα τελευταία 2 χρόνια όποτε έχω τον ελεύθερο χρόνο συμμετέχω στα διάφορα Trail rides και Rally Raids.
Στις περιστάσεις αυτές είχα την ευκαιρία να συναντήσω τον Αλέξανδρο Καλαποθάκη.

Πότε δεν έτυχε να τον γνωρίσω εις βάθος, ήταν όμως εύκολο να καταλάβει κανείς ότι ήταν άντρας μετρημένος και στα λόγια και στα έργα, σοβαρός και αξιοπρεπής.

Στις περιστάσεις αυτές είχα και την ατυχία, την τραγική ατυχία, να του κλείσω τα μάτια για πάντα.

Ήμουν ο «ιατρός-αγωνιζόμενος», όπως διάβασα σε κάποιο δημοσιογραφικό site τοπικής τηλεόρασης, που του έδωσε τις πρώτες βοήθειες.

Παρών και πολύτιμος βοηθός μου ήταν και άλλος αγωνιζόμενος που οδηγούσε μάλιστα μαζί με τον Αλέκο την ώρα του τραγικού δυστυχήματος.

Το όνομά του δεν θα το γράψω, αν θέλει ας μιλήσει αν και όποτε θέλει. Παρών ήταν και ένας ακόμη διερχόμενος αναβάτης, αυτός που πρωτοέκανε την κλήση στην οργάνωση για το ατύχημα και έκατσε να βοηθήσει ειδοποιώντας εγκαίρως τα διερχόμενα οχήματα να μειώσουν ταχύτητα.

Οι τρεις μας είμαστε οι μόνοι που ήμασταν εκεί συνέχεια από την αρχή έως το τέλος.

Την επιστολή αυτή τη γράφω γιατί αρχίζω πλέον και φοβάμαι ότι αυτός ο θάνατος θα περάσει στη λήθη χωρίς να σημαδέψει με τη σημασία του τα κακώς κείμενα που πρέπει να σημαδέψει, ώστε αυτά κάποτε να διορθωθούν.

Γιατί βλέπω κάποιους να καπηλεύονται το γεγονός της τυχαίας παρουσίας μου εκεί και της ιατρικής μου ιδιότητας, για να παραπλανήσουν ότι δήθεν υπήρχε έγκαιρη ιατρική αντιμετώπιση και αυτό ΜΕ ΕΞΟΡΓΙΖΕΙ.

Έχουν περάσει 2 εβδομάδες από το θάνατό του. Στο διάστημα αυτό περίμενα να δω κάποια κινητικότητα, κάποια επίσημη ανάλυση του γεγονότος, κάτι τελοσπάντων.

Στο site της ΕΘΕΑ-ΕΛΠΑ υπάρχει απλά μια λακωνική (και παραπλανητική) αναφορά. Η ΛΕΜΟΚΑ εξαφανισμένη, δεν μου έχει πάρει καν μια υποτυπώδη «κατάθεση» για το συμβάν (από ποιον μάθανε τα τι και πώς? Τι είπανε στην ΕΛΠΑ?) ενώ στο www.trailride.gr (το site του off road team , ενός εκ των δύο οργανωτών του αγώνα) ήδη πριν εκπνεύσει η πρώτη εβδομάδα από το τραγικό γεγονός είχε ανακοινωθεί trail ride «για τον Αλέκο».

Δηλαδή τελειώσαμε όλα τα άλλα ζητήματα και μας έμεινε η διοργάνωση αγώνα στη μνήμη του???

Δεν μπορώ να δεχθώ το επιχείρημα της συντριβής (όπως ειπώθηκε κάπου) για την καθυστέρηση της κριτικής και αυτοκριτικής τη στιγμή που οργανώνονται απονομές και κανονίζονται αγώνες εις μνήμην.

Γι’ αυτά υπάρχει διάθεση, για αυτοκριτική όχι? Επειδή σε σχετικό thread στο skartaekato.gr (http://www.skartaekato.gr/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=872&postdays=0&postorder=asc&start=0) ο συναγωνιζόμενος Ανδρέας Καρκάτσας που τόλμησε να ξεκινήσει κουβέντα για το θέμα έφτασε να κατηγορηθεί για αλαζονεία και σκοπιμότητες –χώρια οι ανακρίβειες που γράφτηκαν από κάποιους εκεί, είμαι πραγματικά περίεργος να δω τι θα ειπωθεί για μένα μετά από αυτή τη δημοσίευση, καθώς ούτε φιλαράκι είμαι με κανένα, ούτε εχθρός, ούτε κλίκα, ούτε «παράγοντας», ούτε κουμπάρος, ούτε συμφέροντα έχω στο χώρο.

Απλά είχα την ατυχία να αποκτήσω ένα από τα τραγικότερα βιώματα στη ζωή μου.

Ο λόγος που δημοσιεύω στο forum του off-road.gr είναι πρώτον διότι είναι ευρείας αναγνωσιμότητος και δεύτερο διότι για μένα (και για πολλούς άλλους) από εδώ ξεκίνησε η ενασχόληση μου με το χώρο.

Άλλωστε, όπως αναγράφεται στην αφίσα του αγώνα, ήταν και χορηγός επικοινωνίας της διοργάνωσης. Όποιος θέλει μπορεί να αναρτήσει την παρούσα σε όποιο forum θέλει, έχει όχι μόνο την άδεια αλλά και την προτροπή μου.

Στους ανθρώπους του off road team και της ΛΕΜΟΚΑ θεωρώ περιττό να τους κοινοποιήσω την παρούσα με κατ’ ιδίαν αποστολή, όπως περιττό θεώρησαν και οι ίδιοι τόσες μέρες τώρα να επικοινωνήσουν προσωπικά μαζί μου και να μου πουν δυο κουβέντες επεξηγηματικές για αυτά που αναγκάστηκα τόσο τραγικά να βιώσω και που με έχουν σημαδέψει για την υπόλοιπη ζωή μου. Θεωρώ ότι μου όφειλαν τουλάχιστον αυτό.

Επίσης την επιστολή αυτή θέλω να τη γράψω όσο έχω ακόμα στο στόμα μου νωπή τη γεύση από το αίμα και τον εμετό του Αλέκου, καθώς τις τελευταίες του στιγμές του έκανα μια απεγνωσμένη (και μάταιη) προσπάθεια καρδιοαναπνευστικής ανάνηψης, θέτοντας σε πιθανό κίνδυνο την ίδια μου την υγεία, αφού δεν είχα τα κατάλληλα προστατευτικά.

Αυτή την επιστολή τη χρωστάω καταρχήν στον ίδιο, σε αυτούς που τον αγαπούσαν αλλά και στους αγωνιζόμενους των αγώνων αυτών. Τη χρωστάω και στη συνείδησή μου.

Γιατί, αν κάποια πράγματα δεν ειπωθούν και κάποια ερωτήματα δεν τεθούν (ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΘΟΥΝ), τότε ο θάνατος του Αλέκου θα έχει μια αμείλικτη κενότητα που δε θα μου τη συγχωρούσα ποτέ. Ας μετρήσουν λοιπόν καλά τα λόγια που θα πουν κάποιοι, που θα σπεύσουν ενδεχομένως να αντιλογήσουν, γιατί θα απευθύνονται σε κάποιον που ΗΤΑΝ ΕΚΕΙ και που ρίσκαρε τη ζωή του για τον Αλέκο.

Που τον είχε στην αγκαλιά του να ψυχορραγεί 1,5 ώρα και τον είδε να «φεύγει» στο πλάι του δρόμου, 15 χλμ από την Καλαμάτα . Δεν θέλω να μου πει κανείς μπράβο, ούτε να με θαυμάσει. Απαιτώ όμως ΣΕΒΑΣΜΟ και για τον Αλέξανδρο και για εμένα.

Δε σκοπεύω να δευτερολογήσω, το ξεκαθαρίζω από τώρα. Αυτά που διαδραματίστηκαν δε σηκώνουν μικροπρεπείς αντιλογίες, παρά μόνο γόνιμο προβληματισμό και μελλοντική δράση.

Το τραγικό συμβάν του Ταύγετου έχει δύο σκέλη. Το πρώτο σκέλος είναι το γιατί η μηχανή του Αλέκου ξέφυγε από την πορεία της. Οι τραυματισμοί των εσωτερικών οργάνων του άτυχου Αλέκου, που στην τραυματιολογία καλούνται «υψηλής ενέργειας» και δε γίνονται με ένα απλό πέσιμο, μαρτυρούν ένα πράγμα : υψηλή ταχύτητα πρόσκρουσης.

Έχουμε λοιπόν υψηλή ταχύτητα και χωμάτινα ελαστικά σε βρεγμένο, ολισθηρό, κατηφορικό, ασφάλτινο οδόστρωμα που κατέληγε στη μοιραία κατηφορική αριστερή φουρκέτα με βράχια και γκρεμό στην εξωτερική της.

Ο νοών νοείτω…

Και τίθεται το ερώτημα: Τι ήταν αυτό που οδήγησε έναν τόσο έμπειρο και ικανό οδηγό (νικητή σε σειρά προηγούμενων αγώνων) σαν τον Αλέξανδρο, στο να κάνει τόσο λάθος εκτίμηση των συνθηκών και παραμέτρων και να αναπτύξει υπερβολική ταχύτητα με αποτέλεσμα να βγει απ’ το δρόμο και να τραυματιστεί θανάσιμα?

Τι ήταν αυτό που αλλοίωσε τόσο την κρίση του? Όλα τα δεδομένα επικινδυνότητας του σημείου ήταν εκεί, γιατί δεν τα αξιολόγησε?

Και όλα αυτά στο 15o χιλιόμετρο του αγώνα, στο καλημέρα…και είχε ήδη πέσει άλλη μια φορά (ελαφρά) λίγα χλμ πριν. Γιατί πήγαινε έτσι?

Όσοι νομίζουν ότι στο βωμό της ταχύτητας και της διάκρισης μπορούν να θυσιαστούν όλα, ακόμα και η ανθρώπινη ζωή, ας αλλάξουν τώρα topic (και πλευρό) για να μην ταράξω τον ύπνο τους.

Κινδυνεύουν βέβαια να ταραχθούν μια και καλή κάποτε… Όσοι επίσης είναι οπαδοί της θεωρίας «η κακιά στιγμή», «η κακιά η ώρα», «δυσαστρία», «η Αφροδίτη ήταν ανάδρομη στον Ερμή» κλπ κλπ ας αλλάξουν κι αυτοί topic (και πλευρό…).

Διότι εδώ, δεν μιλάμε για κανένα νεαρούδι αναβάτη, άπειρο, που καβάλησε ένα μηχανάκι 120 κιλά 45 ίππων και όποιον πάρει ο Χάρος.

Μιλάμε για έναν ώριμο 45άρη, φτασμένο και πολύπειρο αναβάτη, με την τελευταία λέξη προστατευτικού εξοπλισμού πάνω του, σύζυγο και πατέρα που έκανε το χόμπι του. Το ΧΟΜΠΙ του. Δε μιλάμε για κανένα πιτσιρικά που έβραζε το αίμα του…

Ή μήπως έβραζε?

Ας αναλογιστούν όλοι αυτοί που ακολουθούν την ίδια τακτική οδήγησης και συμμερίζονται τα ίδια κίνητρα, αν όλα αυτά αξίζουν τέτοιο βαρύ τίμημα.

Γιατί ο θάνατος βρήκε τον Αλέξανδρο, όχι έναν τυχαίο «άσχετο» που «αφού δεν ήξερε τι το γκάζωνε το εργαλείο». Αλίμονο, ο Αλέξανδρος ήξερε...

Κάντε μια χάρη στον εαυτό σας και σε αυτούς που σας αγαπάνε, στις γυναίκες σας, στα παιδιά σας, και σκεφτείτε λίγο. Μη σπεύδετε να γράψετε το μηνυματάκι του στυλ «έχε γεια, ρίξε μια γκαζιά και για μας σαν θα πας στη Βαλχάλα των εντουράδων» κλπ κλπ και μετά μια γύρα στο Trail Ride-αφιέρωμα στη μνήμη του και μετά όλα περασμένα, πάμε γι’ άλλα.

Θα μπορούσατε να ήσαστε εσείς στη θέση του Αλέξανδρου. Μπορεί να είστε οι επόμενοι.

Μη μένετε έξω από την εκκλησία στην κηδεία σχηματίζοντας πηγαδάκια που μόνο το μαχαίρι στο κόκκαλο δε βάζουν. Κοπιάστε!

Καθίστε στο απέναντι στασίδι και κοιτάξτε λίγο τη μάνα, τη σύζυγο, το δεκάχρονο παλικαράκι που δε θα του μάθει αυτός ο καταπληκτικός άνθρωπος πώς να οδηγεί σωστά στα στροφιλίκια της ζωής του και στους αγώνες του.

Κοιτάξτε αυτό το πρόσωπο του Θανάτου και αναθεωρείστε λίγο κάποια πράγματα. Ας μην πάει εντελώς στράφι αυτή η ζωή. Ας σώσει τις δικές μας…Δεν έσπασε απλά κάποιος ένα πόδι, ζωή χάθηκε!

Όσα ΣΕΧ και ραντάρ και δεν ξέρω τι άλλο βάλουν οι οργανωτές σε έναν αγώνα ( που εφεξής ΠΡΕΠΕΙ να βάλουν πολλά), αν δε βάλουμε καλά στο μυαλό μας ότι η σύνεση στην οδήγηση δεν πρέπει να μας λείπει ποτέ, ΟΥΤΕ και όταν τρέχουμε σε αγώνα, είναι ζήτημα χρόνου να ξανασυμβεί σοβαρό δυστύχημα.

Η σύνεση είναι αυτή που θα μας προστατεύσει. Σαφώς υπάρχει και η «κακιά στιγμή», ας μην τα κουκουλώνουμε όλα όμως κάτω από αυτήν.

Ας αναλύσουμε λίγο και ας παραδειγματιστούμε. Δεν πιάνω καν το θέμα των 4Χ4 που έχει επισημανθεί στο παρελθόν ότι ενίοτε θέτουν αναβάτες ή άλλα πληρώματα σε κίνδυνο με τον τρόπο που οδηγούν μερικοί πορωμένοι.

Αυτά είναι πραγματικά ηλίθια ρίσκα και πρέπει επιτέλους να εκλείψουν. Οι αγώνες αυτοί μπορούν να είναι απολαυστικοί και χωρίς επικίνδυνου βαθμού ταχύτητα και χωρίς επικίνδυνες συμπεριφορές.

Τις παραπάνω απόψεις όποιος θέλει τις δέχεται και τις εφαρμόζει (έστω και ένας να το κάνει, κέρδος το θεωρώ) και όποιος θέλει τις απορρίπτει και συνεχίζει να πηγαίνει τάπα, με το μοιρολατρικό σκεπτικό ότι ο θάνατος του αναβάτη ήταν αναπόφευκτος και άρα αναμενόμενος και άρα κάποτε θα επαναληφθεί, τι να κάνουμε τά’ χει το σπορ. Διαλέγετε και παίρνετε.

Ας δούμε τώρα και το άλλο σκέλος: Στον αγώνα της Καλαμάτας είχα το Νο 14, πήρα εκκίνηση στις 09.43.

Λίγα λεπτά μετά το δυστύχημα (κατά τις 10.10-10.15), όταν σταμάτησα να βοηθήσω, είχε ήδη ειδοποιηθεί η οργάνωση και ο Αλέκος είχε μεν τις αισθήσεις του, δεν είχε όμως ελπίδες.

Ναι, ο Αλέκος μιλούσε, ήθελε μάλιστα να σηκωθεί γιατί «δεν είχε τίποτα».

Εκ πρώτοις κάποια θλαστικά τραύματα στο πηγούνι, δυο σπασμένους καρπούς, που με τις ενδορφίνες που ανάβλυζε εκείνη την ώρα ο εγκέφαλός του δεν ένιωθε καθόλου πόνο. Ούτε αγωνία.

Για τη μία σχεδόν ώρα που είχε τις αισθήσεις του και μιλούσαμε κανείς σχεδόν δεν θα μπορούσε να υποπτευθεί την τραγική κατάληξη που επίκειτο.

Ένας γιατρός βέβαια μπορεί να διακρίνει ένα δυο πραγματάκια παραπάνω, αρκετά για να τον κάνουν να ανησυχεί και να κοιτάει με αγωνία το ρολόι, και αυτό έκανα: 20 λεπτά, 30 λεπτά, 40 λεπτά, 1 ώρα...

Ένα λαδί Disco της οργάνωσης ήρθε στις 11.30 (μέχρι τότε δεν είχε φτάσει ΚΑΝΕΙΣ της οργάνωσης εκεί, απλά έκανε μια ολιγόλεπτη στάση διερχόμενη η μοτοσικλέτα-σκούπα και μετά συνέχισε) και το ασθενοφόρο ήρθε στις 11.40, δηλαδή 1,5 ώρα μετά την πρώτη κλήση, απλά για να τον παραλάβει νεκρό!!!

Όχι, καλά θυμάστε, το τροχαίο δεν έγινε σε κανένα κορφοβούνι στη μέση του πουθενά, δεν έγινε στα μισά κάποιας ξεχασμένης από το Θεό αδιάβατης σε ασθενοφόρα αντιπυρικής, ώστε να δικαιολογήσει κανείς την κραυγαλέα καθυστέρηση.

Έγινε λίγο πάνω από το Ελαιοχώρι, στην τουλίπα 17 προς 18, στο 14ο περίπου χιλιόμετρο από την αφετηρία στην Καλαμάτα, σε ασφαλτοστρωμένο δρόμο!!!

Ποιος και πότε θα απολογηθεί για αυτή την τραγική καθυστέρηση? Διότι ναι μεν ο Αλέξανδρος με τα εσωτερικά τραύματα που είχε ήταν καταδικασμένος, τι θα γινόταν όμως αν είχε πχ ένα απλό πνευμοθώρακα?

Τι είπατε, είμαι σκληρός?
Ας ήσασταν εσείς στο πλάι ενός δρόμου και να ασφυκτιάτε μέχρι θανάτου 15 χλμ από μια μεγάλη πόλη, 15 χλμ από τη σωτηρία ενός νοσοκομείου και ας έρθει μετά η χήρα σας να με πει σκληρό και υπερβολικό.

Θα βγει κανείς να μας πει πώς έγινε αυτό?
Ποιος ήταν ο υπεύθυνος?

Τι έγινε, δόθηκε μήπως λάθος σημείο από τον αναβάτη που τηλεφώνησε στους οργανωτές να ενημερώσει για το τροχαίο ? (ρητορική ερώτηση, ήταν παρών όλη την υπόλοιπη ώρα και τον ρώτησα 10 φορές)

Γιατί άραγε το ασθενοφόρο εστάλη από το Τουριστικό (διότι έτσι διαμαρτυρήθηκε ο οδηγός καταφτάνοντας, τον ακούσαμε όλοι) ενώ το σημείο ήταν 15χλμ από την παραλιακή της Καλαμάτας μέσω Ελαιοχωρίου?

Εγώ στο γυρισμό γύρισα ΑΡΓΑ, από κανονικό δρόμο, με ελάχιστο κομμάτι βατό χωματόδρομο και ΕΚΤΟΣ διαδρομής αγώνα και σε 20-25 λεπτά ήμουν στην αφετηρία.

Ποιος το έστειλε λοιπόν από το Τουριστικό και γιατί?
Φταίνε οι οργανωτές?
Φταίει το νοσοκομείο?
Φταίει ο οδηγός του ασθενοφόρου?
Ποιος φταίει ρε παιδιά?

Τι ενέργειες θα κάνετε για να μην ξανασυμβούν τόσο τραγικές καθυστερήσεις που σε κάποιο άλλο τραυματισμό μπορεί να είναι μοιραίες?

Τι ενέργειες θα κάνετε ώστε το ασθενοφόρο που θα έρθει τελικά να έχει πλήρωμα και εξοπλισμό ικανό να αντιμετωπίσει σε αρχικό στάδιο έναν πολυτραυματία?

Γιατί ναι μεν το ασθενοφόρο που ήρθε είχε γιατρό, αλλά αυτό δε φτάνει. Να κάνει τι ο γιατρός του ασθενοφόρου όταν δεν είχε καν σετ διασωλήνωσης στη διάθεσή του?

Και να τον βοηθήσει ποιος την ώρα της διακομιδής, ο οδηγός που έπρεπε να οδηγεί ταυτόχρονα? (εγώ ήμουν ΤΥΧΑΙΑ εκεί, ως διερχόμενος αγωνιζόμενος).

Αυτό είναι για τους οργανωτές ιατρική κάλυψη αγώνα?
Για να αντιμετωπιστεί σε πρώτη φάση πολυτραυματίας δε αρκεί μία κλούβα με κόκκινο σταυρό στο πλάι κι ένας άνευ υποστήριξης γιατρός!

Αντ’ αυτού χίλιες φορές πιο αποτελεσματικοί είναι δύο εξειδικευμένοι paramedics-διασώστες ΜΕ κατάλληλο εξοπλισμό ΜΕ κατάλληλο ασθενοφόρο. Και αν υπάρχει και εξειδικευμένος στην επείγουσα ιατρική γιατρός ακόμα καλύτερα.

Αν στραμπουλίξω το πόδι μου πάω και δικάβαλο στο νοσοκομείο που λέει ο λόγος. Αν έχω απόφραξη λάρυγγος από αιμάτωμα και χρειάζομαι μια απλή διασωλήνωση να μου σώσει τη ζωή, ποιος και με τι θα μου την κάνει?

Γιατί σε κάποιους αγώνες του ιδίου πρωταθλήματος είχαμε ομάδες εκπαιδευμένων και εξοπλισμένων διασωστών και γιατρών με κατάλληλα οχήματα (βλ Πάτρα) και σε κάποιους άλλους κανονίζουμε μόνο γουρνοπούλα και ξέκωλα για την απονομή ?
(δείτε πχ τι έγραψε κάποιος κος Βλαχονικολός που στο παρακάτω link παρουσιάζεται ως ένας από τους οργανωτές http://www.trailride.gr/forum/viewthread.php?forum_id=4&thread_id=194&rowstart=20 )

Δε φτάνουν τα λεφτά?
Ζητήστε μας κι άλλα ρε παιδιά, πιστέψτε με το αξίζουν, θα τα δώσουμε!

Αλλιώς ενημερώστε μας να ξέρουμε ότι ο αγώνας ΘΑ έχει γουρνοπούλα, ΘΑ έχει ξέκωλα, ΘΑ έχει συμβολική δενδροφύτευση ΔΕΝ ΘΑ έχει ουσιαστική ιατρική-διακομιστική κάλυψη.

Να αναλάβουμε κι εμείς τις ευθύνες μας, να ξέρουμε πού πάμε.
Και όταν λέω οργανωτές δεν εννοώ μόνο τον Δημήτρη τον Αθανασουλόπουλο.

Η αφίσα έγραφε: Οργάνωση off road team (που είναι μια ομάδα ανθρώπων, όχι ένας) και ΛΕΜΟΚΑ.

Τα λεφτούλια κατατέθηκαν στο λογαριασμό κάποιου κου Δημήτρη Φίλντιση, έχουμε επίσης τον κο Βλαχονικολό που προαναφέρθηκε και τέλος στην ενημέρωση οδηγών μοιράστηκε εκτός του Doc και το κινητό κάποιου κου Χαραλαμπόπουλου, ως υπέυθυνου.

Και δεν ξέρω και πόσοι άλλοι ακόμα ενεπλάκησαν στην οργάνωση. Πού είναι όλοι αυτοί τώρα?

Ποιος θα βγει μπροστά να δώσει εξηγήσεις?
Ποιος είχε αναλάβει την οργάνωση της ασφάλειας του αγώνα?
Γιατί δεν είχε παρόμοια ασφάλεια με αυτή πχ του Trail Ride της Πάτρας ?

Τι ακριβώς έγινε από την ώρα που έγινε η κλήση προς αυτούς και γιατί τελικά υπήρξε αυτή η κραυγαλέα καθυστέρηση?

Από την άλλη θα μου πείτε, ποιος από εμάς τους αγωνιζόμενους έστειλε ποτέ ένα post πριν από αγώνα ρωτώντας αυτές τις «λεπτομέρειες»?

Πότε το απαιτήσαμε? Ποτέ! Το πιθανότερο βέβαια , αν θιγόταν το ζήτημα, να ξεκινούσε το γνωστό thread «όχι, οι αγώνες δεν είναι επικίνδυνοι, άκου με που σου λέω, είμαι παλιός και σου μιλάω εκ πείρας, μην πας να δημιουργήσεις εντυπώσεις» κλπ κλπ.

Ακόμα κι εγώ, που είμαι και γιατρός στην τελική, ποτέ δεν αναρωτήθηκα για την υποδομή ασφαλείας πριν δηλώσω συμμετοχή σε αγώνα. Στερνή μου γνώση να σε είχα πρώτα…

Αγαπώ αυτούς τους αγώνες και θα ξανατρέξω (κάποτε). Το έχω ξαναγράψει. Μου αρέσουν, περνάω καλά. Δεν θέλω με τίποτα όμως να ξαναχαθεί στις τουλίπες τους τόσο άδικα μια ζωή. Αυτοί οι αγώνες είναι για να μας κάνουν να νιώθουμε ζωντανοί σε αυτό τον κόσμο όπου η νάρκωση του καναπέ θεωρείται life style, όχι να καταλήγουμε νεκροί. Είναι για να μας κάνουν καλύτερους αναβάτες όχι πιο επικίνδυνους.

Πέρυσι, στο Trail Ride της Πάτρας, κάποιος αγωνιζόμενος είχε σταματήσει στη μέση του αγώνα για να φάει στο ταβερνάκι ενός χωριού. Κάποιοι άλλοι τον είχαν χλευάσει.

Ας το ξανασκεφτούμε κι ας βάλουμε λίγο από αυτή τη νοοτροπία στα κεφάλια μας. Ας αναθεωρήσουμε τις προτεραιότητές μας. Ας προστατέψουμε τους εαυτούς μας και τους αγαπημένους μας από τον αδυσώπητο πόνο της απώλειας…


Και εσείς κύριοι οργανωτές, απαντήστε στα σαφή ερωτήματα που προκύπτουν. Μας το χρωστάτε.


Φώτης Δημητρακόπουλος


ΥΓ Στην ΕΘΕΑΜ-ΕΛΠΑ κατατέθηκε έκθεση αγώνα?
Τι έλεγε για όλα αυτά και από ποιον πήραν κατάθεση?
Τι λέει η ίδια η ΕΘΕΑΜ-ΕΛΠΑ για όλα αυτά-και εννοώ επί της ουσίας, πέραν από το άκρως παραπλανητικό «Παρά τις άμεσες προσπάθειες των συναθλητών του αλλά και των γιατρών που έσπευσαν άμεσα»(???) που διάβασα στο http://www.ethea.elpa.gr/?cat_id=160&page_id=754.

Eννοείται ότι σχετική επιστολή εστάλη και με αυτούς αποδέκτες.


Edit by mod: Για την αποφυγή παρεξηγήσεων: Το Off-Road.gr δεν έχει σχέση με το Off Road Team, πρόκειται για άλλο site http://www.offroadteam.gr
fotisalp
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: 02 Νοέμ 2006, 12:35
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό yannis24 » 23 Δεκ 2007, 14:13

Τοσα χρονια στο Ιντερνετ, τοσα χρονια σε διαφορα φορουμ, δεν θυμαμαι να εχω ξαναδιαβασει ποστ αγνωστου σε εμενα ανθρωπου (μοτοσυκλετιστη, δυτη, off-road-ερα ) που να με εχει αγγιξει και να με εχει προβληματισει τοσο.
Μπραβο σου Φωτη και για την προσπαθεια που εκανες εκεινη την ωρα να σωσεις ενα συνανθρωπο-συναθλητη σπυ ( και να εισαι σιγουρος οτι παρολο που εισαι γιατρος θα σου σημαδεωει την ζωη σου....εχω περασει κατι αναλογο χωρις να ειμαι καν γιατρος !) και μπραβο σου που βγαινεις ετσι δημοσια, λες τους προβληαμτισμους σου, και προβληματιζει ολους μας !

ΕΥΓΕ !
Άβαταρ μέλους
yannis24
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 550
Εγγραφή: 13 Ιαν 2006, 12:02
Τοποθεσία: athens

Δημοσίευσηαπό iatrodikastis » 23 Δεκ 2007, 15:34

Φώτη,
προσωπικά δεν με προβλημάτισες,απλά εξέφρασες τον προβληματισμό μου.

ΕΥΓΕ !
1 χρόνο μπροστά τουλάχιστον.

iatrodikastis
Άβαταρ μέλους
iatrodikastis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3390
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2005, 16:52
Τοποθεσία: n.smirni

Δημοσίευσηαπό jdelis » 23 Δεκ 2007, 17:39

Διάβασα κάπου πως ο οδηγός του ασθενοφόρου αρνιόταν κατηγορηματικά να πάει προς τον τραυματία "αντίθετα στη φορά" του αγώνα. Ενός αγώνα ανοικτού στην κυκλοφορία. Δεν γνωρίζω πώς τελικά πείστηκε και μετά από τόση ώρα.

Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι αν είναι στην κρίση (και στη διάθεση) του κάθε οδηγού τέτοιου οχήματος για το πού και πώς θα πάει όταν κληθεί. Και το θέμα προέκυψε τότε ή είχε τεθεί στην οργάνωση; Γιατί τότε θα γνώριζαν πως έπρεπε να καλύπτει άλλο όχημα το συγκεκριμένο κομμάτι, αφού τα ασθενοφόρα κινούνται one way!

Κατάλαβα από τα γραφόμενα πως ο άτυχος αναβάτης δεν θα σωζώταν ούτως ή άλλως, αλλά αυτό δεν έχει σημασία στα συγκεκριμένα θέματα που τίθονται. Προσωπικά αν ανήκα στην οικογένεια του θύματος θα εξέταζα πολύ αναλυτικά το θέμα των ποινικών και αστικών ευθυνών του οδηγού, των ανωτέρων του και της υπηρεσίας του γενικότερα.

Και φυσικά χρειάστηκε να συμβεί κάτι κακό για να φανεί η πραγματική γύμνια που υπάρχει. Πιθανότατα έχουν υπάρξει αγώνες με πολύ χειρότερη υποδομή (και δε μιλάω μόνο για τύπου raid) απλώς ήμασταν τυχεροί και δεν χρειάστηκε να το διαπιστώσουμε. Αλλά...

...τον κάλο του καθενός ή την ανικάνότητα μεμονωμένων ατόμων που υποτίθεται παρέχουν υποστήριξη, πώς θα τα αντιμετωπίσουμε; Αν χτυπήσω και δίπλα μου υπάρχει όχημα, αλλά ο κρετίνος που το οδηγεί καθυστερήσει (για τους δικούς του λόγους) να έρθει, εκεί φταίει ο οργανωτής...; Πού αρχίζει και πού τελειώνει η ευθύνη του; Αν καλύψει τις ανάγκες ποσοτικά είναι υπόλογος και για την ποιότητα αυτών που θα έρθουν; Είναι νομίζω ένας εύλογος προβληματισμός και δε μπορώ να πω πως έχω καταλήξει ακόμη κάπου.

Πάντως καλό θα ήταν να αποφασιστούν κάποια μίνιμουμ στάνταρ κάλυψης σε επίπεδο διάσωσης και επικοινωνιών τουλάχιστον. Ανάλογα με τα χιλιόμετρα ας πούμε. Και να υποχρεούνται όσοι αναλαμβάνουν κάποιον αγώνα να τα τηρούν και μάλιστα να τα αναφέρουν στην προκύρηξη. Έτσι θα είναι και υπεύθυνοι αν δεν τηρηθούν.

Αν τώρα τηρηθούν και δεν αποδώσουν είναι άλλο ερώτημα, που θέλει μεγάλη ανάλυση.
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 594
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό toshmagic » 23 Δεκ 2007, 23:45

Μάλλον θα πρέπει να συνετιστούμε όλοι από αυτή την τραγωδία, στα μέτρα των ευθυνών που αναλογούν στον καθένα (δεν εξαιρώ κανέναν που συμμετέχει σε αυτή την ιστορία).
Δεν υπάρχουν μαγικές συνταγές.
Αν δεν βάλουμε όλοι το λιθαράκι μας είναι σαν να εθελοτυφλούμε.
Άβαταρ μέλους
toshmagic
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 31 Ιαν 2005, 14:41
Τοποθεσία: Πεύκη-Αθήνα

Δημοσίευσηαπό THANOS_KTM » 24 Δεκ 2007, 13:06

Φώτη....δεν θα ήθελα να είμαι στην θέση σου με ΤΙΠΟΤΑ.!!
Ελπίζω να μην ξαναθρηνήσουμε αλλον φίλο μας.
Άβαταρ μέλους
THANOS_KTM
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1156
Εγγραφή: 25 Ιαν 2005, 12:11

Δημοσίευσηαπό Berg » 24 Δεκ 2007, 17:44

Ισως να φαντάζει σαν παραμύθι αλλά κάποτε υπήρχαν ομοσπονδίες αναβατών μοτοσυκλέτας. Υπάρχουν ακόμα, (στα χαρτιά), ποτέ δεν υπήρξαν στην ουσία. Έλεγχος αγώνα, έλεγχος διαδρομής, έλεγχος μέσων ασφαλείας αυτή είναι οι δουλειά τους. Να εξασφαλίζουν τους αναβάτες.

Και εμείς σαν μεμονωμένοι δεν κάνουμε τίποτα. Κανείς από εμάς δεν κοιτά αν υπάρχουν ασθενοφόρα, με τι είναι εξοπλισμένα κλπ κλπ.

Κρίμα που συνέβει αυτό. Ίσως ο Αλέκος να μην πήγε άδικα και αποτελέσει σημαία για την ασφάλεια στο μέλλον. Και το διευκρινίζω σημαία και όχι εκμετάλευση.
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό karka » 24 Δεκ 2007, 23:12

φωτη, μεσα σε ολον αυτο τον παραλογισμο, "χαιρομαι" που βρεθηκε καποιος, -ο σημαντικοτερος "καποιος" μετα τον αλεκο- να πει δυο πραγματα.

δεν σου κρυβω οτι φοβηθηκα μηπως μεσα σε ολο αυτο το παιγνιδι της παραπληροφορισης και των κατευθυνομενων "φιλων" χανοσουν εσυ και τα πραγματικα γεγονοτα.

ενιωσα "μονος" καποια στιγμη.
χρειαστηκε "να βγω απ'εξω" απο το θεμα να τα βαλω κατω σαν ξενος παρατηριτης και να δω ξανα μηπως και καπου εκανα λαθος.

αλλα οσο και αν το εψαχνα πραγματικα περισοτερο οργηζομουν παρα εβρισκα λαθος.

ελεγα "δεν ειναι δυνατον! που ειναι ολοι αυτοι οι συναγωνιστες? ολοι αυτοι οι φιλοι που γεμιζουν σελιδες ολοκληρες με φιλοφρονησεις και χαδια μεταξυ τους".

δεν ειδε κανεις ολα αυτα? δεν φανταστηκαν ουτε λιγο απο τα υπολοιπα?

και μετα ηρθαν οι "φιλοι"...
τα βαλαν με τα κοντερ μου, με το μηχανακι μου, με μια τουλιπα απο εναν αγωνα δυο χρονια πριν, με το εγω μου, με τις "κοπελιτσες" απο την ΕΟΔ. ΜΕ ΕΝΑ ΣΩΡΩ ΑΛΛΑ ΑΣΧΕΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΚΤΩΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΓΕΓΟΝΟΣ!!!
νομισα οτι εβλεπα ειδησεις.
με περασαν για τον Μαγγινα η τον Ζαχαροπουλο και βγηκαν να με ξεμπροστιασουν για τα παρανομα μου!!!!

ηθελα το πρωταθλημα!!! με πειραξε που τελειωσε ξαφνικα το κυπελο!!! ηθελα το ενα, ηθελα το αλλο, ηθελα γενικως και γι'αυτο βγηκα και φωναζα χωρις λογο!!
φωναξα και την ελπα χωρις λογο, γιατι τα εχει κανει ολα σωστα.
αλλα το βασικοτερο φωναξα μια αρτια οργανωση αδικα!!!


αν ειναι δυνατον!!!

ποιοι? οι "φιλοι" του!!!

ο οικονομακος, ο μελετης, ο κανελλεας, ο μαρκατος ο αϋρτον.

να ειστε καλα ρε παιδια για το ενδιαφερον σας εναντι του "φιλου σας".
Άβαταρ μέλους
karka
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 632
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 19:52

Δημοσίευσηαπό karka » 24 Δεκ 2007, 23:28

epiσεις να "αποκαταστησω" μια αδικια οπως εγω την ξερω και την εχω υποψην μου.
ο κωστας ο βλαχονικολος ειναι ενας φιλος και χωριγος του αγωνα που πειρε το βαρος της ενημερωσης του αγωνα πρως τους αγωνιζωμενους.
οι δημοσιες σχεσης με λιγα λογια.

απο οσο ξερω δεν ειχε σχεση με την οργανωση του αγωνα ουτε με την διαδρομη (αυτο συγουρα γιατι το αυτοκινητο του ηταν στην πατρα χαλασμενο δυο μηνες(!!!) και δεν ειχε αυτοκινητο).

δυστυχως για την "φημη του" και τον ιδιο, φαινεται αυτος σαν "καλαματα" και εισπαρτει ολα τα κακα αυτου του αγωνα.


αυτα τα λεω παντα συμφωνα με οσα γνωριζω και ξερω.
(και δεν νομιζω να κανω λαθος)
Άβαταρ μέλους
karka
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 632
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 19:52

Σκέψεις

Δημοσίευσηαπό geco » 25 Δεκ 2007, 02:13

Από την μιά η απόλυτη καφρίλα του επαρχιακού "παράγοντα" που βρήκε αφορμή να εκδικηθεί όσους του στέρησαν το κύπελλο πετώντας απλόχερα λάσπη ολόγυρα !

Από την άλλη η ταύτιση του συγκλονισμένου αλλά αποπροσανατολισμένου αγωνιζόμενου-γιατρού!

Και οι δύο ζητούν τους ενόχους γιά να τους τιμωρήσουν παραδειγματικά !

Το ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΣΦΑΛΜΑ δεν αναφέρθηκε πουθενά !

Όσοι δεν συμφωνούν είναι κατευθυνόμενοι, συνομώτες, κουμπάροι, επιστρατευμένοι, τσάτσοι του οργανωτή που κρύβεται και σιωπά! (γιά τον πρώτο) Γιαυτό προσπαθεί αναφέροντας τα ονόματά τους να τους διαπομπεύσει !

ΟΜΩΣ !

ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΗΡΘΕ ΓΡΗΓΟΡΑ !

ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΠΕ ΟΤΙ Η ΚΡΑΤΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ ΚΑΙ Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΟΥΛΕΨΑΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ !

ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΞΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΖΩΗ!

ΚΑΝΕΙΣ, ΕΚΤΟΣ ΑΠ' ΤΟΝ ΚΑΡΚΑΤΣΑ, ΔΕΝ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΣ!

ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ Ο ΧΑΜΟΣ ΤΟΥ ΑΛΕΚΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ!

Σε λίγες μέρες ξεκινά το "Ντακάρ" !

Ο Μεόνι, ο Σαίνκτ, ο Κάλντεκοτ, ο Πέρες, ο Ντήκον, ο Σάιμονς και πολλοί άλλοι ΔΕΝ ήταν καθόλου μα καθόλου τυχαίοι, είναι όμως όλοι τους νεκροί !

Αύριο μπορεί και εγώ και κάποιοι άλλοι να έχουμε την ίδια τύχη!

Οσοι τρέχουν χρόνια το ξέρουν καλά, απλά ελπίζουν να μην είναι εκείνοι οι "τυχεροί"!

Ο θάνατος ενός αγωνιζόμενου έχει ΠΑΝΤΑ μιά αμείλικτη κενότητα !

Τα Τρέιλ Ράιντ και τα Ράλλυ Ρέιντ μπορεί να είναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ!

Όσοι δεν είναι σίγουροι καλύτερα να το ξανασκεφθούν πριν υπογράψουν την δήλωση συμμετοχής !
Ένας στο χώμα - χιλιάδες στον αγώνα !
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1524
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

Σκέψεις

Δημοσίευσηαπό iatrodikastis » 25 Δεκ 2007, 12:10

Το είδα και αυτό.

Σύγκριση του trail ride με dakar.

Η ασφάλεια είναι θέμα ευκολίας διαδρομής.Οσο και αν δεν το θέλουν μερικοί,τα trail ride οφείλουν να αποκτήσουν ταυτότητα.

Τέλος οι αγώνες που συμμετέχουν και αυτοκίνητα,τέλος τα πολλά χιλιόμετρα,τέλος οι φλαταδούρες που σκοτώνουν.

Οποιος αναζητά τα παραπάνω να τρέξει rally.

Eγώ επιλέγω trail ride μονοπατάδικα,εντουράδικα και χαμηλή μ.ω. και εκεί θα ξαναυπογράψω δήλωση συμμετοχής.
1 χρόνο μπροστά τουλάχιστον.

iatrodikastis
Άβαταρ μέλους
iatrodikastis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3390
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2005, 16:52
Τοποθεσία: n.smirni

Δημοσίευσηαπό ullyses » 25 Δεκ 2007, 13:48

συγκεκριμένα για το γεγονός:
δεν μπορώ να σχηματίσω άποψη μέχρι να τοποθετηθούν όλοι οι αρμόδιοι. Και είναι κάτι που περιμένω να δω διότι αφορά την αξιοπιστία ομάδων/φορέων στους οποίους εναποθέτω την ασφάλειά μου σε πρώτη φάση όταν συμμετέχω σε αγώνες. Τα υπόλοιπα είναι δευτερεούσης σημασίας.

γενικά:
πρέπει και με απασχολεί το επίπεδο οργάνωσης των αγώνων στους οποίους μετέχω και ειδικά όσον αφορά το επίπεδο ασφαλείας που παρέχουν (ιατρική ασφάλιση, κάλυψη με γιατρό(υς) και ασθενοφόρο κλπ, κλπ).
Φυσικά και υπάρχουν κόστη, αλλά προσωπικά προτιμώ να δώσω κάτι παραπάνω για να νιώθω ασφαλής.

Σαφέστατα και υπάρχει βαθμός επικινδυνότητας, όπως άλλωστε σε κάθε στιγμή της ζωής μας. π.χ όταν βγαίνω με την μηχανή στο δρόμο, κινδυνεύω από τις λακούβες στις οποίες μπορεί να πέσω και να χτυπήσω. Εκεί μιας και ζούμε σε οργανωμένη κοινωνία (ας το πάρουμε σαν υποθετική πραγματικότητα) έχω την επιλογή να καλέσω το ΠΕΧΩΔΕ ή τον Δήμο ή όποιου τέλος πάντων φορέα είναι αρμοδιότητα (κάποιος πάντως είναι υπ-εύθυνος) να με αποζημιώσει. Ο υπεύθυνος θα πρέπει να επιδιορθώσει το σημείο αυτό, ώστε να μην ξανασυμβεί παρόμοιο γεγονός και χτυπήσει κάποιος άλλος. Βέβαια θα μπορούσε να υπάρχει τέτοια οργάνωση από την πλευρά του υπ-εύθυνου ώστε να ελέγξει και να καλύψει τις όποιες τρύπες υπάρχουν χωρίς να πρέπει να συμβεί ατύχημα.
Εσείς τί θα προτιμούσατε ?

Εν πάση περιπτώσει το θέμα είναι ότι υπάρχουν διάφορα θέματα οργάνωσης ενός αγώνα τα οποία σχετίζονται άμεσα ή έμμεσα με την ασφάλεια των ανθρώπων που συμμετέχουν σε αυτούς. Με αφορμή το ατυχές περιστατικό θα πρέπει να δούμε τί επιλογές έχουμε σε πρώτη φάση και πώς, πόσο και με τί κόστος μπορούν να υλοποιηθούν. Θα ήθελα να ξέρω μέχρι ποιό επίπεδο είμαι ασφαλής. Σίγουρα γνωρίζω ότι δεν υπάρχει 100% ασφάλεια και ότι υπάρχει κίνδυνος για την σωματική μου ακεραιότητα. Αλλά από την άλλη σίγουρα κάθε διαδικασία ή οργάνωση έχει περιθώρια βελτίωσης.

Εν κατακλείδι να τονίσω ότι η ειδοποιός διαφορά που με έκανε να μετέχω σε αγώνες τέτοιου ύφους είναι η ασφάλεια που ένιωθα. Ότι σε περίπτωση που χτυπήσω, κάποιος θα με βοηθήσει να βγω από εκεί και να επιστρέψω σπίτι μου. ...Να με βοηθήσει κάποιος να επιστρέψω σπίτι μου...
Αυτό έγινε και στο Πευκί, όπου έπεσα και ήρθε κάποιος υπ-εύθυνος και με βοήθησε να γυρίσω. Αυτό θέλω να ξέρω ότι θα ισχύει.


Χαίρομαι που οι διοργανωτές αποφάσισαν αυτό http://www.trailride.gr/news.php?readmore=62 και ελπίζω όσοι προβληματισμοί υπάρχουν να εκφρασθούν εκεί, ώστε στους αγώνες να υπάρχουν μόνο χαμόγελα! :wink:
"Να είσαι η αλλαγή που θέλεις να δεις στον κόσμο"
ullyses
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 73
Εγγραφή: 29 Μαρ 2005, 13:15
Τοποθεσία: στον δρόμο για την.....Ιθάκη

Δημοσίευσηαπό karka » 25 Δεκ 2007, 16:19

geco,χρονια πολλα.
καλα χρηστουγενα και ευτυχησμενο το 2008.

για ολα τα υπολοιπα...
θα σου πω μονο οτι το αθενοφορο πηγε σε 20 με 30 λεπτα, ο γιατρος ηταν εκει στο πενταλεπτο και, και, και, και...

αυτα για να ξερουμε τι λεμε.

Α!! αυτα τα ειπαν οι οργανωτες στην εθεαμ ε !!.

και παλι χρονια πολλα.
Άβαταρ μέλους
karka
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 632
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 19:52

Δημοσίευσηαπό tagre » 25 Δεκ 2007, 23:15

Ρε σεις

Ηρεμηστε Χριστουγεννιατικα.
Αφηστε κατω τα πληκτρολογια μερες που ειναι. Καντε κατι αλλο επιτελους!

Χρονια Πολλα-Καλες Γιορτες.

Ταγκρε
Άβαταρ μέλους
tagre
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 140
Εγγραφή: 05 Απρ 2005, 18:24
Τοποθεσία: iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό chrtsi » 26 Δεκ 2007, 08:18

Πληροφοριακά, κάλυψη των αγώνων μπορεί να γίνει και από το σώμα Σαμαρειτών του ΕΕΣ (Ελληνικού Ερυθρού σταυρού), με πολύ μικρό κόστος, ουσιασικά τις μετακινησεις των εθελοντών, τη δαμονή τους όταν προκειται για διανυκτέρευση και ότι προερείται να δώσει ο καθε διοργανωτής για την αναβάθμιση του σώματος. Νομίζω υπάρχει κάποιο έξτρα κόστος για χρήση ασθενοφόρων.
Πάντως οι υπεύθυνοι μπορούν να το ψάξουν και αυτό http://www.samarites.gr/
chrtsi
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: 24 Οκτ 2004, 12:18
Τοποθεσία: Μαρούσι Αθήνα

Επόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot]. Υπάρχουν 2 επισκέπτες

cron