Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

DAKAR 2005

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Δημοσίευσηαπό Gorgorofteros » 27 Δεκ 2004, 09:20

Bandit έγραψε:
Καμιά θεσούλα ρε παιδιά στην οροφή υπάρχει??


Ρε συ κατέβα κάτω απο την οροφή, εκεί κάθομαι εγώ.

Λοιπόν για να μπούμε και λίγο στο ψητό.

Την Παρασκευή ξεκινάνε.

Πιστεύω ο Ορφανός ότι θα κολυμπήσει στον Ατλαντικό στίς 16 του μήνα.
Απο τις 10 του Γενάρη που θα μπούνε σε πιο κλειστά κομμάτια νότια της περιοχής του ATAR, εκεί πιστεύω οτι ο Βασίλης θα αρχίσει να ανεβαίνει θέσεις.
Σαν πιο επικίνδυνη ημέρα για τις δυνατότητες του XR, βλέπω την 3η του Γενάρη καθώς το έδαφος του Ατλαντα είναι πετρώδες και τις τελευταίες ημέρες του αγώνα που στο Μάλι και την Σενεγάλη υπάρχουν κρυφά αμμούδια.

Βασίλη καλή επιτυχία.
KΕΡΑΣΙ CLUB
Άβαταρ μέλους
Gorgorofteros
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 372
Εγγραφή: 13 Απρ 2004, 08:19
Τοποθεσία: Χαλάνδρι - Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tazmania » 31 Δεκ 2004, 14:14

Σήμερα η εκκίνηση του Telefonika-Dakar 2005, από την Βαρκελώνη. Οι θεατές, θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μια Super Ειδική στην παραλία.

Να σας θυμίσω ότι, στην κατηγορία 400 cc Super Production, εκκίνηση θα πάρει και ο δικός μας Βασίλης Ορφανός .

Να ευχηθούμε καλή επιτυχία στον Βασίλη
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tazmania » 02 Ιαν 2005, 22:01

Μετά την ολοκλήρωση του Stage 3, 1ος Γενικής στα αυτοκίνητα ο McRae με Nissan ενώ ο Βασίλης Oρφανός είναι στην 89η Γενικής στις μοτοσικλέτες.
Τελευταία επεξεργασία από tazmania και 04 Ιαν 2005, 15:27, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Berg » 04 Ιαν 2005, 15:12

Αν δεν παινέσεις το σπίτι σου θα πέσει να σε πλακώσει.

Φωτογραφίες από το μοναδικό HUSABERG που συμμετέχει στο Dakar 2005.

Αναβάτης ο Ολανδός Rob Van Pelt No81.
Εικόνα
Εικόνα
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tazmania » 05 Ιαν 2005, 13:57

11:18 NIGHT WATCH

Όταν τα πληρώματα κοιμούνται, οι μηχανικοί εργάζονται. Μια τυπική νύχτα στο bivouac ....

22h36 – De Rooy: “sh... happens!
Shortly before 23h00, the youngest of the De Rooy family eventually made it to the Smara bivouac in a well-battered DAF truck. The night was to be long… After suffering a serious crash, not only did Gerard have to cope with the deception of letting the Kamaz take control of the race while he was comfortably leading, he also has to spend the night working on his truck. in order to eventually start Stage 5. Crashed on its side at km 310, the DAF n°516 was put back on its wheels with the help of the Kamaz team, his father Jan and the fast assistance DAF. But once on the Smara bivouac, Gerard still had a smile on his face when explaining his accident: “It was very bumpy with big jumps. On one of them, the truck lost balance, the rear wheel was stuck in a hole and we pivoted before crashing on the side. There are days like that. Sh… happens”. Time then to start working on the monster machine.

23h30 – 3 hours lost and 4 to repair for Masuoka
The whole Mitsubishi assistance team did all they could for Hiroshi Masuoka to have a brand new car for the start of the Smara-Zouerat stage. The Japanese driver indeed lost around three hours due to a mechanical problem and finally made it to the bivouac at 19h30 in a damaged vehicle. It was time for the mechanics to change the front transmission. It took 4 hours to repair, thanks to the help of the mechanics who usually work on the other official cars.

0h00 – Complete check-up on Vatanen’s car
In the late hours of the night (or early of he morning) the Nissan team was still working on the cars and especially on Ari Vatanen’s pickup after the Finn had complained about transmission problems during g the day’s stage. The car was totally checked in order to be in perfect condition for the very demanding stag 5 and its first dunes of the rally.

1h30 – Everyone at work at Euromaster
After working on all the bikes and cars that they normally take care of, the Euromaster team started this time taking care of their own trucks. A complete check that also concerned the assistance vehicles before the dunes to come and the second part of the rally.

2h10 – A Kamaz crashes
After a series of changes on the Kamaz truck of Ilzigar Mardeev, a truck member and a mechanic took the vehicle on a test run outside the bivouac. The two team members hit a pavement before losing control of the truck and crashing on its side. Both were seriously injured and taken to a close by hospital. The truck was totally wrecked and Mardeev forced to retire from the race.

2h43 – De Rooy still at work
In the DAF team, the De Rooy family was still at work. Father Jan supervising the work of son Gerard on the damaged truck. Despite the helping hand of the entire team members, nothing was yet decided whether to carry on the race of not.

3h00 – The absent
213 bikes made it to the bivouac. Miguel Agullo Gonzalez, Franck Weissner and Robert Knecht were still expected. 149 cars had also made it, 10 were still expected. 65 trucks were also in the bivouac.

www.dakar.com
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tazmania » 06 Ιαν 2005, 12:34

Μετά από θεαματικές τούμπες, McRae και Gordon είναι εκτός αγώνα.

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Ενώ φωτιά πήραν το βράδυ τα μαγειρεία

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tazmania » 07 Ιαν 2005, 01:50

Με την σημερινή του νίκη, ο Peterhansel είναι πρώτος στην γενική, με δεύτερο τον ομόσταβλο του Alphand με 21'32" διαφορά και τρίτο τον KLEINSCHMIDT με VW και διαφορά 22'44". Πολύ κοντά, στην τέταρτη θέση, είναι ο AL ATTIYAH με 22' 53", ενώ πέμπτος είναι ο, γνωστός μας από τις συμμετοχές του στα FIA Baja της Λέσχης 4Χ4 Εκάλης, Carlos Sousa πρώτη φορά με Nissan εφέτος, και διαφορά 1h 52' 49".

Την ίδια στιγμή, ο Βασίλης Ορφανός κατάφερε να αναρριχηθεί στην 54η θέση της γενικής με συνολικό χρόνο 28h 51' 13", αφού σήμερα τερμάτισε στην 48η θέση και χρόνο 14h 41' 15". Μπράβο Βασίλη.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Gorgorofteros » 07 Ιαν 2005, 10:17

Ισως άρχισε νωρίς την επίθεσή του, ελπίζω οτι αν δεν κουραστεί θα δούμε τον Βασίλη Ορφανό σε πολύ καλή θέση.

Εχουμε μέρες ακόμη μπροστά μας πολές και επικίνδυνες.
KΕΡΑΣΙ CLUB
Άβαταρ μέλους
Gorgorofteros
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 372
Εγγραφή: 13 Απρ 2004, 08:19
Τοποθεσία: Χαλάνδρι - Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tazmania » 07 Ιαν 2005, 10:23

Gorgorofteros έγραψε:Ισως άρχισε νωρίς την επίθεσή του, ελπίζω οτι αν δεν κουραστεί θα δούμε τον Βασίλη Ορφανό σε πολύ καλή θέση.

Εχουμε μέρες ακόμη μπροστά μας πολές και επικίνδυνες.


Ίσως να έχεις δίκαιο.. Ας ελπίσουμε ότι θα τα καταφέρει :D

Πάντως, όσον αφορά τ' αυτοκίνητα, η νίκη θα παιχτεί μεταξύ λίγων και τυχερών, αφού πολλά μεγάλα και μικρά "ονόματα" έχουν τεθεί εκτός από νωρίς.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 07 Ιαν 2005, 10:43

Gorgorofteros έγραψε:Ισως άρχισε νωρίς την επίθεσή του, ελπίζω οτι αν δεν κουραστεί θα δούμε τον Βασίλη Ορφανό σε πολύ καλή θέση.

Εχουμε μέρες ακόμη μπροστά μας πολές και επικίνδυνες.


Γνωρίζοντας τον Βασίλη από κοντά, είναι ο μοναδικός– ίσως – Έλληνας αναβάτης, που έχει όλα εκείνα τα στοιχεία που χρειάζονται να έχει κανείς για κερδίζει στο Dakar.

Πρώτο και κύριο, αγάπη, πάθος και ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ για αυτό που κάνει…
Για το ταλέντο και τις οδηγικές του ικανότητες δεν το συζητάμε, οι νίκες του σε ότι έχει λάβει μέρος – με ότι μοτοσικλέτα και αν έχει λάβει – είναι δεδομένες.

Τα παραπάνω είναι και ο λόγος που πολύ άλλοι τον ζηλεύουν, δυστυχώς με κακό τρόπο....
Σου λένε: Αν δεν μπορώ εγώ - δεν πρέπει να μπορείς και εσύ!
Θυμάστε την περσινή κατάντια μερικών;
Σε άλλο site είχαν μέχρι και ψηφοφορία με επιλογή, -> Ο Ορφανός θα ... πέσει!!!! - ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ - και μόλις είχε το ατύχημα του, τρέξαν γρήγορα - γρήγορα να ... κρύψουν την ψηφοφορία - καταλαβαίνοντας τη μαλακία που είχαν κάνει!



Είμαι σίγουρος, πως θα είναι στεναχωρημένος για το πετσόκομμα της σημερινής ειδικής, μια και σε αυτές της μεγάλες και δύσκολες μαραθώνιες έχει την ευκαιρία να χτυπήσει πολύ μεγαλύτερα και καλύτερα μηχανάκια.
Όλα είναι μέσα στο σχέδιο!
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό Gorgorofteros » 07 Ιαν 2005, 13:12

Το περσινό χάλι με την ψηφοφορία δείχνει περίτρανα το μέγεθος της κακοπροαίρετης ζήλειας τους και το πόσο μεγάλος οδηγός είναι ο Ορφανός .
Ενα ακόμη δείγμα της υποκουλτούρας τους, είναι οτι ποτέ δεν προσπάθησαν να κάνουν κάποιο ανάλογο εγχείρημα.

Διάπυρος ευχέτης της αξιέπαινης προσπάθειάς του Βασίλη.
Μήτσος ο Γοργορόφτερος

Υ.Γ.
Σαν παλιοκαραβάνα να θυμίσω σε όσους σνομπάρουν τον Ορφανό, οτι υπήρχε κάποια εποχή, που όπως και τώρα βασίλευαν τα ευρωπαϊκά, που ο Βασίλης έτρεχε και κέρδιζε με ενα ταπεινό DR 350.
Αν δεν θυμάμαι καλά, διορθώστε με.
KΕΡΑΣΙ CLUB
Άβαταρ μέλους
Gorgorofteros
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 372
Εγγραφή: 13 Απρ 2004, 08:19
Τοποθεσία: Χαλάνδρι - Αθήνα

Δημοσίευσηαπό IKE » 07 Ιαν 2005, 14:45

Kαλά θυμάσαι για το DR350, θυμάμαι διάβαζα τα κατορθώματα του στους 2Τ τότε και μου έκαναν εντύπωση όπως και τα τεστ που έγραφε τα οποία ήταν πολύ καλά.

Η κακοήθεια πάντως εγω νομίζω είναι θεμιτή επειδή πιστοποιεί το μέγεθος του επιτευγματος :P

ΥΓ. ποιο site είχε την ψηφοφορία?
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό superspy » 07 Ιαν 2005, 16:59

IKE έγραψε:Kαλά θυμάσαι για το DR350, θυμάμαι διάβαζα τα κατορθώματα του στους 2Τ τότε και μου έκαναν εντύπωση όπως και τα τεστ που έγραφε τα οποία ήταν πολύ καλά.

Η κακοήθεια πάντως εγω νομίζω είναι θεμιτή επειδή πιστοποιεί το μέγεθος του επιτευγματος :P

ΥΓ. ποιο site είχε την ψηφοφορία?


Και όχι μόνο κέρδιζε, αλλά το έκανε μετά το ατύχημα που του είχε κοπή το πόδι και όλοι τον είχαν ξεγράψει..... κανείς δεν πίστευε ότι μπορούσε να ξανά-πρωταγωνιστήσει..... (Παιρναν παράδειγμα από τους... εαυτούς τους που ούτε όταν είναι σε καλή -υποτίθεται- φυσική κατάσταση δεν τα έβγαζαν πέρα - τσ -τσ -τσ)

Για το σχετικό site... μπορώ να πώ ότι φέτος ξαφνικα τον... θυμήθηκαν!
(Θα σου στείλω pm)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό Berg » 07 Ιαν 2005, 17:59

Κατ' αρχήν η προσπάθεια οποιουδήποτε Έλληνα σε αγώνες στο εξωτερικό πρέπει να υποστηρίζεται και επιβραβέβεται από όλους, υποστηρικτές ή μή.

Το ότι ο Βασίλης κάνει εξειδικευμένη προπόνηση ειδικά για μοτοσυκλέτα είναι γνωστό εδώ και πολλά χρόνια και μπράβο του και μακάρι να συνεχείσει για πολλά χρόνια ακόμα.

Επιτρέψτε μου να διαφωνίσω σε μερικά πράγματα. Η ταχύτητα και το ταλέντο ενός αναβάτη, δεν έχουν να κάνουν με τίποτα με τον χαρακτήρα του. Το ότι κάποιος έχει την δυνατότητα να συμμετέχει σε διεθνείς αγώνες λόγω των δημοσίων σχέσεων που έχει, (και πολύ καλά κάνει), δεν σημαίνει ότι είναι και ο ταχύτερος,(Σπύρο).

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Enduro ξεκινάει σε μερικούς μήνες και όποιος θέλει να χαρακτηρίζεται ως ο ταχύτερος μπορεί να συμμετέχει σε αυτό.

Οι εποχές που ο Τασούλης κέρδιζε γενική με DT200 και ο Βασίλης όχι μόνο με DR350 αλλά και με ένα υβρίδιο που του είχαν κατασκευάσει πέρασαν.

Καλύτερα να καβαλάει κάποιος μηχανή παρά καλ...........

Όσο για το ατύχημα του Βασίλη πριν πολλά χρόνια ήμουν από τους λίγους που είχαν πάει στο νοσοκομείο να τον δούν.

Μακάρι να τερματίσει στο φετινό Dakar και σε πάρα πολλά επόμενα.
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 07 Ιαν 2005, 18:17

Πάρι, δεν είδα ουσιαστική διαφωνία, πέρα ίσως απο τις ικανότητες του Βασίλη....
Εδώ http://www.off-road.gr/article52.html υπάρχει σχετική συνέντευξη και το palmares του μέχρι το 2002...
Νομίζω ότι δεν τα έκανε αυτά τυχαία και σίγουρα οι δημόσιες σχέσεις απο μόνες τους, δεν σε φέρνουν στην πρώτη θέση....

Εκτιμώ ότι κάθε ΕΛΛΗΝΙΚΗ προσπάθεια που γίνεται στο εξωτερικό πρέπει να στηρίζεται απο όλους τους Έλληνες και όχι να μπαίνουν τρικλοποδιές (ας τις αφήσουμε για τα εντός Ελλάδος παιχνίδια.... εκεί τουλάχιστον έχουμε αποδείξει ότι το ... ξέρουμε καλά το παιχνίδι...)

Για τον τερματισμό!
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 95 επισκέπτες