Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Παντού υπάρχει ένας μύθος

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Παντού υπάρχει ένας μύθος

Δημοσίευσηαπό leipsippos » 07 Οκτ 2007, 22:45

"Παντού υπάρχει ένας μύθος"

...καιρός να φτιάξουμε τον δικό μας.

Υπάρχουν μερικές φορες που πρέπει να πάρεις αποσταση από τα γεγονότα για να μπορέσεις να εκφέρεις μια γνώμη. Εδώ και πολλές φορες το εχω συζητήσει το θέμα με διάφορα άτομα του χώρου και οι απόψεις ηταν πολλές, άλλες πιο γενικές, άλλες πιο ειδικές.
Είμαι σίγουρος οιτι μερικοι δεν θα συμφωνήσουν με αυτά που θα πω αλλά παρολαυτά ειδικά στο συγκεκριμένο χωρο πιστεύω οτι υπάρχει μια γενικότερη συμφωνία οτι το θέμα τώρα ξεκινάει.


Από χρόνια είχα σκεφτει οτι θα ήθελα να υπάρχει ένα τετοιο είδος αγωνων στην Ελλάδα (RR) και τελικά έγινε πραγματικότητα το 2003, με εναν αγώνα που είχα την χαρα να λάβω να λάβω μέρος. Ο λόγος φυσικά για τα Rally Raid και για την καθιέρωση τους στο ελληνικό αγωνιστικο στερέωμα.

Εδώ και 4 χρόνια εχουν γίνει αρκετές αξιολογες προσπάθεις τοσο απο τον κ.Κατσιμαλή οσο και απο λέσχες στην Ελλάδα οπου έχουν προσπαθησει να φέρουν τον κόσμο κοντα στην φύση και σε ένα πιο οργανωμενο σχέδιο, οσον αφορά στην γενικότερη ενασχόληση με το σπορ.

Παρολαυτά υπάρχει ενδιαφέρον απο πολλές πλευρές, και ο ορισμός του RR απο μονος του είναι πόλά υποσχόμενος για μια χώρα με την γεωγραφική ποικιλία που προσφέρει η Ελλάδα και τα Βαλκάνια, εν γένη.

Σαν πρώτη παρατήρηση επι του θέματος θα πρέπει να αναφέρω οτι σκοπός είναι να δούμε το θέμα σαν σύνολο και οχι σαν μεμονομένα γεγονότα. Με γνώμονα την μακροχρόνια προοπτική και την καθιέωση του σπορ σαν μια διαχρονική αξία θα πέπει πρώτα από ολα αν εξετάσουμε τι είναι αυτο που κανει κάτι να ξεχωρίζει σε ένα τέτοιο περιβάλλον.
Ας κοιτάξουμε τους παγκόσμιους θεσμούς και τις ιδιαιτερότητες τους που τους έχουν κανει τόσο διασημους. Ας δουμε πρώτα την formula 1, το πιο χαρακτηριστικό δειγμα του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ο πιο γνωστος αγώνας ειναι φυσικα το Grand Prix του Μονακό, ενας αγωνας που συνδυαζει τοσο την παράδοση, αφου λαμβάνει μέρος εδω και 50 χρόνια στο ίδιο μέρος, οσο και την λάμψη αλλά και τα όμορφα τοπία.

Κύριο χαρακτηριστικο του αγώνα ειναι το χρώμα , ο χαρακτηρας που εχει, και ξεχωριζει.
Κυρίως γιατί κάτι διαφορετικό απο έναν απλό αγώνα σε μια πίστα. Δεύτερο παράδειγμα η πίστα της Ινδιανάπολις, στις ΗΠΑ. Αν και δεν είχε σταθερα την F1, στις υποχρεώσεις της οι αγώνες τον 500 μιλιων που γινόντουσαν εκεί ήταν χαρακτηριστικο παράδειγμα της αμερικανικής φιλοσοφίας αγώνων.

Έδωσαν δε το ονομα τους σε μια κατηγορία μονοθεσίων, Indy cars, ξαναμπήκαν στο ημερολόγιο της F1, χωρίς μεγάλη επιτυχια ομως, λόγω οικονομικών συμφερόντων, αλλά παρόλα αυτά μπηκαν. Η πίστα στην Laguna Seca, στο Los Αngeles, παραδειγματος χαρη, δεν πήρε τον αγώνα και ας είναι πιο συγχρονη και σε πιο «trendy» σημείο.

Ας πάμε και στον «εθνικό» μας αγώνα, το ράλλυ Ακρόπολης. Ένας αγώνας σε μια χώρα που δεν έχει αυτοκινητοβιομηχανία, με μικρό πλυθυσμό, αλλά εχει καταφέρει να είναι απο τους μακροβιότερους, και ελπίζω να μείνει έτσι, ξεπερνώτας σε παρουσία στο Παγκόσμιο ΠΡ, ακόμη και το κλασσικό ράλλυ Σαφάρι.

Ένας αγώνας που το σήμα κατατεθέν του είναι η ακρόπολη των Αθηνών και η σκληρή πραγματικότα που του δίνουν οι ελληνικοί χωματόδρομοι σε συνδυασμο με τις συνθηκες του ξερού και ζεστού καλοκαιριού, το κανούν ένα μείγμα αξιο λόγου.

Αυτός ο συνδυασμός σε συναρτηση με τον κόσμο που εχει κατοχυρώσει το πρώτο ΣΚ του Ιουνίου για το ράλλυ, και είναι έτοιμος να υπομείνει ολη την ταλαιπωρία του πρωϊνού ξυπνηματος, της σκόνης και του περπατήματος σε συνθηκες εξστρατείας δίνουν στον αγώνα μια αξία ξεχωριστή και η απλή θεατές νιωθουν εξίσου σημαντικοί με τους συμμετέχοντες.

Τέλος το rallye Dakar, το χαρακτηριστικοτερο των αγωνων αυτών, αν και δεν έχει καταφέρει να συνδέσει την εκκίση με κάποιο τόπο, εχει συνδέσει τον τερματισμό με την Lac Rose και την πρωτεύυουσα της Σενεγάλης. Η διαδρμή στην Κόκκινη Λίμνη ελάχιστα μπορεί να αλλάξει τα αποτελέσματα στην γενική κατάταξη και ουδόλως ανυσηχει τους αγωνιζώμενους η απόσταση των 3-5 χλμ μετα απο 10,000 ερήμου και δυσκολιών, αλλά όμως όλοι περιμένουμε να δούμε τον γύρο του θριάμβου και βέβαια τα τηλεοπτικά είναι εκεί για να βγάλουν τις απαραίτητες «καρτ ποσταλ» του αγώνα με τα αγωνιστικά σε παράταξη να περνάνε με 120χλμ/ωρα την παραλία.

Αφου λοιπόν είδαμε τα κύρια χαρακτηριστικα μιας πετυχημένης συνταγης, τι άλλο μας μένει παρα να αντιγράψουμε τα στοιχεία και να έχουμε με την σειράς μας ε΄να ωραίο γλυκό.
Δυστυχώς δεν είναι τοσο απλό και μια πετυχημένη συνταγή δεν είναι τιποτα αν η φαντασία και το όραμα των ανθρώπων που δημιουργούν ειναι περιορισμένο. Δεν αναφέρομαι στον κο.Κατσιμαλή ή οποιοδήποτε άλλο ατομο του χώρου, αν αυτο σκέφτεστε, μιλάω γενικα παντα χωρίς να κατακρίνω κανέναν.

Μακροχρόνιος σχεδιασμός λοιπον και οραμα για το συκγεκριμένο ειδος ειναι το ένα ζητούμενο. Δεν ξερω κατα πόσο υπαρχει, πιστευω οτι υπάρχει σε ένα μεγάλο ποσοστο. Τόσο στους οργανωτές όσο και στους αγωνιζώμενους, στους σκληροπυρηνικους.Και αναφέρομαι σε αυτούς γιατι αν δεν ήταν αυτοί δεν θα υπήρχε μια σταθερη, ελάχιστη, ζητηση αρα η οργάνωση δεν θα είχε λόγω υπαρξης!

Το όρμα είναι ίσως απο τους πιο βασικούς παράγοντες αφου είναι αυτό που στην ουσία θα καθοδηγήσει τις υπολοιπες ενέργειες για την καθιέρωση ενός αγώνα. Τι χρώμα θελουμα να έχει, τι να σημαίνει, τι θα δίνει και τι θα παίρνει απο τον κόσμο ο αγώνας και το πρωτάθλημα γενικά.

Δεύτερο σημείο ειναι η εικοποιηση του αγώνα, η συνδεση του γεγονότος με μια σταθερή εικόνα, οπως το Μονακό και το Ακρόπολης, έτσι και εδω θα πρέπει πιστεύω να υπάρχει μια σαφής συνδεση με κάποιο οπτικο στοιχείο. Οι διαδρομές είναι για να βγαίνουν οι χρόνοι και οι πρωταθλητές, οι εκκινησεις και ο τερματισμός ειναι για να βγαίνουν οι φωτογραφίες και να ερχεται ο αγώνας στον κόσμο.

Η εικόνα των αγωνιστικών κατω απο την Ακρόπη, ακομα και αν είναι για το ράλλυ Παλλάδιο, μας φερνει στον νου αμέσως το Ακροπολης και τα συναισθήματα που έχουμε μας ερχονται στο νου.
Η ροζ λίμνη στη Ντακάρ, ως εικόνα ειναι το συναίσθημα της επιτυχίας και της ολοκλήρωσης του αγώνα που εχουν οι αγωνιζώμενοι, και κατα προεκτση εμείς ως θεατές.

Ταυτίζουμε την εικόνα των μηχανών σε μια παραλία να πηγαίνουν ζευγάρια με τον τερματισμό του ράλλυ. Η θάλλασα σηματοδοτεί το τέλος της διδρομής για τον αγώνα και το περασμα της Σαχάρας. Όπως οι Έλληνες μισθοφόροι του Κύρου κατα την «Κάθοδο τον μυρίων» του Ξενοφώντα ανεφώνησαν «θάλαττα, θάλλατα» οπου και σημανε το τέλος της πορειας τους έτσι και εδώ, αν και ο A.S.O. δεν νομίζω να είχε αυτό υπ ‘οψιν του οταν σχεδιαζε τον αγώνα, ο συνειρμός-μεταφορά της αλλάγης του τοπίου με τον τερματισμό της πορείας μεσα απο την ΑΝΥΔΡΗ ερημο στην ΘΑΛΛΑΣΑ, είναι σαφής!

Τρίτο στοιχείο που θα πρέπει να εξετάσουυμε είναι η επανάληψη. Σταθερά επιχρόνια αυτοί οι αγώνες λαμβάνουν χώρα στα ίδια περίπου μέρη, την ίδια περίπου εποχη, το GP του Μονακό ειναι το τελευταίο ΣΚ του Μαΐου, το Ακροπολης το πρώτο ή δευττερο του Ιουνίου και το Ντακάρ ξεκινάει μετά την πρωτοχρονιά.
Όπως το πάσχε πέφτει πάντα άνοιξη, οπως η σαρακοστή τον Μάρτη, έτσι και τα ράλλυ αυτά εχουν συνδεθει έμμεσα με μια συκγεκριμένη εποχή. ‘Οπως μερικοί «τρελοί» απο μας έχουμ άτυπα καθιερώσει το μεταμεσονύχτιο ξυπνημα για τον πρώτο αγώνα της F1 στην Αυστραλία, οπως οι αμερικάνοι έχοι το RoseBall, τον κολλεγιακό αγώνα αμερικανικού ποδοσφαίρου, την πρωτοχρονία, στο LA.

Τέλος βασική αρχη του όλου εγχειρηματος είναι δυνατότητα του όποιου υπευθυνου/νων να βλέπει/ουν με οριζοντα αλλά και με αρκετό ευρως αυτόν τον οριζοντα. Στην χώρα που ζούμε, δυστυχως η μικροπολιτική δεοντολογία υπερέχει της αρχής «η ισχύς εν τη ενώση», πράγμα που μας εχει ζημιώσει ως λαό σε πολλά σημεία στην συγχρονη ιστορία μας.

Μιάς και το είδος τοων αγώνων RR είναι σχετικά καινούριο στην χώρα μας και απευθύνεται σε νέους ανθρώπους με ανοιχτά θελω να πιστευω μυαλά, αφου εχουν το κουράγιο να πανε μια βολτα με το αμάξι στην φύση για μια δυο μέρες και μην καθονται σπίτι να γκρινιάζουν για την μιζέρια τους, καλό θα ήταν η όποια αρχή να αγνωρίσει αυτη την ιδιαιτερότητα, εμείς ως αγωνιζώμενοι να αφουγραδτουμε την επιταγή για κατι νέο και πιο σωστό απο αυτό που είναι σημερα οι αγώνες αυτοκινήτου, ενα σωρό αγωνιζώμενοι να έχουν κανει σκοπό της ζωής τους να ρίξουν τους άλλους στα τ΄ρταρα και οχι να βελτιωθούν οι ίδιοι, με λέσχες οι οποίες βλέπουν τους αγώνες σαν εκτακτο εισόδημα και δεν αναφέρομαι για τον χώρο της μοτοσυκλεττας, γιατί εδω έχουμε λέξεις ταμπού οπως ΕΛΠΑ, πανελλήνιο πρωτάθλημα, κτλ.

(Τα ίδια και απαράλαχτα γινόντουσαν σε επίπεδο λεσχων και στον αερομοντελισμό με την περιφημη Ένωση Αερομοντελιστών Αθηνών και μόλις εκλεισε το μοντελοδρόμιο στα Σπάτα σκορπίσαν οι πάντες και όλοι οσο φώναζαν τωρα πετάνε σε χωράφια στη Θήβα, την Αναβυσσο και την Σταμάτα, αφου κάποιοι κατάφεραν να κλείσουν και τους Θρακομαδόνες για να μην βγάλουν χρήμα οι «άλλοι» και πηγε κατα διαόλου το άθλημα και τωρα ολοι βριζουν αλλά δεν ξέρουν τι τους φταίει).

Για τα λεσχικά κτλ δεν θα αναφερθώ, υπάρχει σχετική συζήτηση στο φορουμ, δεν με απασχολούν , δεν είμαι σε καμία λέσχη, ουτε πρόκειται ευκολα να γίνω μέλος, και ποστ σχετικα με λεσχες και λοιπά θα φροντισω να τα φάει η μαρμάγκα.

Κρούω μολαταυτα το κώδωνα του κινδύνου οτι αν πέσουμε στην λούμπα του κοντοφθαλμου σχεδιασμου και συμφέροντος, με προσωπικες αντεκδικησεις και εμπαθειες θα γινουμε αλλη μια απο τα ίδια και τουλάχιστον οι άλλοι αγώνες έχουν και μια ιστορία, εδώ θα ληξει το θέμα εν τη γενέση του.

Τα Παραπάνω αποτελούν προσωπική άποψη όσον αφορα στους αγώνες Rally Raid στην Ελλάδα, δεν υπάρχει ούτε προσωπική σχέση, ούτε οικονομική με κάποιον συγκεκριμένο οργανωτή ή λέσχη.

Δεν υπάρχουν εμμεσα μυνήματα και υπονούμενα και ουτε προτιθεμαι να υπερασπιστώ ουτε δε να κατακρίνω κάποιον. Όποιος πιστευει οτι μπορεί να βοηθήσει , εδω είναι οι προτάσεις μου, αυτα έχω να πω, και τα λέω επειδη ειμαι απο τους σκληροπυρηκους αυτού του είδους αγώνα και πολυ θα ηθελα να δω τέτοιους αγωνες να ευδοκιμούν και να φέρουν μια νέα φιλοσοφία στο χώρο μπας και δούμε και τίποτα νέο και αξιόγολογο να συμβαίνει.

( Οχι τιποτα άλλο αλλα τα Αμερικανάκια εδω πέρα οταν είπα οτι ασχολούμαι με αγώνες αυτοκινητου θεώρησαν οτι παίζω στο play station παιχνίδια οπως V-rally & Need for speed, έπρεπε να τους εξηγήσω οτι καβαλάω πραγματικές μηχανές και οδηγω πραγματικό αυτοκινητο σε πραγματικούς χωματοδρομους.

Αλλα αν είναι να φτάσουμε εκει καλίτερα να ξεκινήσω εκείνα τα σεμεδάκια που εχει μισοτελωμένα η γιαγια για την αδερφή και ποτε δεν λέει να τα τελειώσει! :wink: )

Λείψιππος
Τελευταία επεξεργασία από leipsippos και 10 Οκτ 2007, 05:28, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Ένας στο χώμα, χιλιάδες στον αγώνα!

"ΤΕΑΜ 100+"
Άβαταρ μέλους
leipsippos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 17:58
Τοποθεσία: Πευκόφυτοι Πετρώδεις Ορεινοί Όγκοι

Δημοσίευσηαπό karka » 08 Οκτ 2007, 09:40

“Παντού υπάρχει ένας μύθος»
...καιρός να φτιάξουμε τον δικό μας.



οι μυθοι για να γινουν χρειαζωνται ηρωες (και δρακους).
η κοινωνια μας χρειαζεται ηρωες (και δρακους) επισεις.

ρε, μπας και ψαχνεις για ηρωες?
Άβαταρ μέλους
karka
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 632
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 19:52

Re: Παντού υπάρχει ένας μύθος

Δημοσίευσηαπό drMel » 08 Οκτ 2007, 09:50

leipsippos έγραψε:
Για το off-road.gr
Λείψιππος


εγώ θα μείνω σταθερός στις απόψεις μου και θα επιμείνω ότι πρέπει να @#%#%$# εκεί που είσαι,
μην κρίνεις ανόμοια πράγματα,

η ΑSO δεν είναι διοργανωτής, είναι εταιρεία με ισολογισμούς και προϋπολογισμούς και όχι με μπακαλοεξελάκια,
εκτός απο το Ντακάρ κάνει τον γύρο της Γαλλίας και καμμιά 10αριά διεθνή meeting ιππασίας. Και όλα με εμπορική επιτυχία........


Αλήθεια αυτό το τελείωμα τι σημαίνει, είσαι ανατποκριτής του off-road στο Αμερική????
drMel
 

Δημοσίευσηαπό leipsippos » 10 Οκτ 2007, 05:57

Ενω οι υπολοιποι αγωνες απο τις αλλες λεσχες, Μελέτη, γινονται υπερ πίστεως και πατρίδος ε;
Δεν κανω σύγκριση.

Οσο για το τι κανω εδω περα μου φαινεται δεν το πιασατε το "λεκτικο" στα μισοφόρια.
Ένας στο χώμα, χιλιάδες στον αγώνα!

"ΤΕΑΜ 100+"
Άβαταρ μέλους
leipsippos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 17:58
Τοποθεσία: Πευκόφυτοι Πετρώδεις Ορεινοί Όγκοι

Δημοσίευσηαπό drMel » 10 Οκτ 2007, 23:43

leipsippos έγραψε:Ενω οι υπολοιποι αγωνες απο τις αλλες λεσχες, Μελέτη, γινονται υπερ πίστεως και πατρίδος ε;
Δεν κανω σύγκριση.


Κάνεις, κάνεις, δεν κατάλαβα τι εννοείς με τις λέσχες αλλά τεσπα,
ρε παλληκάρι, κάνε τις σπουδές σου εκεί που είσαι και κοίτα να βρείς και δουλειά εκεί.
το λεκτικό, τα μισοφόρια?????
μου θυμίζεις τους τύπους που τα χώνουν εδώ για άλλο forum με δύο ταυτότητες και διαφορετικά "πληκτρολόγια"
drMel
 

Re: Παντού υπάρχει ένας μύθος

Δημοσίευσηαπό superspy » 11 Οκτ 2007, 00:17

leipsippos έγραψε:"Παντού υπάρχει ένας μύθος"

...καιρός να φτιάξουμε τον δικό μας.



Έχεις δίκιο στα περισσότερα απο αυτά που λές....
Εδώ στο ελλαντα όμως ισχύει το " να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα"...



1977: Ο Thierry Sabine χάνεται στην έρημο της Λιβύης, συμμετέχοντας στο Abidjan - Nice rally και επιστρέφει στην Γαλλία, μαγεμένος από την έρημο.
Θέλει πια, να μοιραστεί το πάθος του με όσο γίνεται περισσότερους ανθρώπους έχοντας στόχο να τους γνωρίσει την απεραντοσύνη της.
Οραματίζεται μια διαδρομή που ξεκινά από την Ευρώπη, διασχίζει τα πιο μυθικά σημεία της ερήμου και τερματίζει στο Dakar. Το σχέδιο του παίρνει γρήγορα μορφή.

Το rally Paris – Dakar ξεκινά σε έναν άγνωστο κόσμο στον οποίο ο Thierry Sabine, είναι πρωτοπόρος.
Το σύνθημα είναι: «Μια πρόκληση για αυτούς που συμμετέχουν, ένα όνειρο για αυτούς που μένουν πίσω»
Η Αφρική, παραμένει η ήπειρος που ονειρεύονται περισσότερο οι άνθρωποι και είναι πολύπλευρη.



1979 - Ο πρώτος χρόνος
Στις 26 Δεκεμβρίου 1978, ο Thierry Sabine, βλέπει το όνειρό του να πραγματοποιείται, ξεκινώντας από την πλατεία Trocadero στο Παρίσι, μπροστά από τον πύργο του Άϊφελ.

170 αγωνιζόμενοι, δίνουν το παρόν στην εκκίνηση και κατευθύνονται προς την περιπέτεια των 10000 χιλιομέτρων που θα τους οδηγήσει μέσω Αλγερίας, Νιγηρίας, Μάλι, Άνω Βόλτα στη Σενεγάλη.
Ο πιο γνωστός αγώνας των χρόνων του ’80 ξεκινά. Η ιδιαιτερότητα του βρίσκεται στις αντιθέσεις του: ο πληθυσμός των παραδοσιακών χωριών με τις λασποκαλύβες, υποδέχεται για μια στιγμή τον σύγχρονο κόσμο.

Ο πρώτος μοτοσικλετιστής είναι ένας νεαρός με το όνομα Cyril Neveu με Yamaha. Άγνωστός ακόμα, θα αρχίσει από αυτή τη στιγμή να συσσωρεύει επιτυχίες.
Εκ των υστέρων αναφέρει:
« Ήμουν 21 χρονών, έχοντας εμπειρία από την Αφρική με το Abidjan – Nice Rally. Ήμουν σαν όλους τους άλλους, ένας αρχάριος στηριζόμενος στο τιμόνι του ΧΤ 500, χωρίς τους δερμάτινους σάκους…»
Στα αυτοκίνητα νικητές οι Guenestier-Teribaut-Lemordant με Range Rover. Σε αυτή την πρώτη επαφή, το αθλητικό κατόρθωμα, η εσωτερική εξερεύνηση και η υπερπήδηση των ορίων βρίσκονταν σε συνεχή εναλλαγή.
Το πρώτο Dakar άλλαξε βαθιά την ζωή του κάθε αγωνιζόμενου. Αξίζει να σημειωθεί, ότι από την πρώτη εκείνη έκδοση, ο Hubert Auriol, ο μελλοντικός ηγέτης του Dakar, ήταν παρών.
Από αυτό τον αγώνα περιμένει να ανταμειφθεί με δυνατή συγκίνηση «είναι μια αληθινή εσωτερική πρόκληση» το ενδιαφέρον του για τον αγώνα δεν προέρχεται μονάχα από το ότι ο Auriol είναι ένας πραγματικός μοτοσικλετιστής, αλλά και από το γεγονός ότι έχει ζήσει στην Αφρική για 12 χρόνια, η οποία πια τον κατέχει οριστικά.


1980 - Η ιδέα
Έπειτα από την πρώτη προσπάθεια ο αγώνας του Dakar, γνωρίζει μεγάλη επιτυχία και αναγνωρίζεται από όλους με πάθος, λαμβάνοντας θέση κλειδί στο ημερολόγιο. Οι μεγαλύτερες ομάδες, Yamaha, VW, Lada και BMW προετοιμάζονται.
Ο Cyril Neveu κερδίζει για δεύτερη φορά, με μία ιδιωτική Yamaha. Στα αυτοκίνητα ο Freddy Kotuilinsky και ο Luiffelman με SWE-Volkswagen Ilits είναι οι νικητές.
Η michelin κερδίζει την πρώτη νίκη της στα φορτηγά με τους Ataquat/Bourkrif/Kaoula (Sonacome).



.
.
.
.



1986 - Ο σκοτεινός χρόνος
Ο Thierry Sabine, ο Γάλλος τραγουδιστής, Daniel Balayoine, η δημοσιογράφος, Nathaly Odent, ο πιλότος ελικοπτέρου, Francois Xanier και ο ασυρματιστής, Jean Paul Le Fur, σκοτώνονται σε πτώση ελικοπτέρου.
Ο Patrick Verdoy και o Gilbert Sabine αναλαμβάνουν. Όλοι είναι σοκαρισμένοι.
Οι στάχτες του Thierry Sabine σκορπίζονται στην έρημο.


1987
Ο αγώνας επιβιώνει από τον θάνατο του Thierry Sabine κάτω από την διοίκηση του πατέρα του. Το Dakar συνεχίζει την ανάπτυξή του και με την εμφάνιση ενός νέου κατασκευαστή, της Peugeot.
O Ari Vatanen με τον Bernard Giroux κερδίζουν την κατηγορία των αυτοκινήτων. Οι Hubert Auriol, Cyril Neveu και Gaston Rahier, μονομαχούν για την κατηγορία των μοτοσικλετών. Ο Cyril Neveu κερδίζει για πέμπτη φορά.


.
.
.
.


1994
Ο Gilbert Sabine και η ομάδα του T.S.O.(Thierry Sabine Organization) παραδίδουν τα σκήπτρα της οργάνωσης στην ομάδα A.S.O. (Amaury Sport Organisation). ....



Αυτά τα λίγα για τον θρύλο....
Ο Sabine ήταν ένας ήρωας οραματιστής....


Y.Γ. Βρες χρόνο να πεταχτείς μέχρι το Baja (αν κάτσεις μέχρι τότε... ;-) )
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Παντού υπάρχει ένας μύθος

Δημοσίευσηαπό superspy » 11 Οκτ 2007, 15:41

Λοιπά παρατράγουδα περι μύθων εδώ: http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-7767.html
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Παντού υπάρχει ένας μύθος

Δημοσίευσηαπό drMel » 11 Οκτ 2007, 16:51

superspy έγραψε:.............


Οι εποχές αλλάζουν..........

Δεν χρειάζεται να σκοτωθείς με παραπέντε στην Θήβα για να κάνεις καλούς αγώνες
drMel
 

Δημοσίευσηαπό leipsippos » 16 Οκτ 2007, 23:12

drMel έγραψε:Κάνεις, κάνεις, δεν κατάλαβα τι εννοείς με τις λέσχες αλλά τεσπα,
ρε παλληκάρι, κάνε τις σπουδές σου εκεί που είσαι και κοίτα να βρείς και δουλειά εκεί.
το λεκτικό, τα μισοφόρια?????
μου θυμίζεις τους τύπους που τα χώνουν εδώ για άλλο forum με δύο ταυτότητες και διαφορετικά "πληκτρολόγια"


Λεω οτι καμία λεσχη δε κανει αγώνες με το σκεπτικο οτι το χρωστάει στην αποθανουσα μητέρα του προεδρου της, ως κινητρο.
Ένας στο χώμα, χιλιάδες στον αγώνα!

"ΤΕΑΜ 100+"
Άβαταρ μέλους
leipsippos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 17:58
Τοποθεσία: Πευκόφυτοι Πετρώδεις Ορεινοί Όγκοι


Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 47 επισκέπτες