Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Mονοήμεροι ή διήμεροι αγώνες ή και τα δυο ?

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Mονοήμεροι ή διήμεροι αγώνες ή και τα δυο ?

Δημοσίευσηαπό nec-r » 29 Απρ 2004, 21:48

Το τρέιλ ράιντ της Ρούμελης ήταν σαφώς ένα κλικ πιό ''official'' από το μονοήμερο στο Ξυλόκαστρο.Με τον όρο ''official'' εννοώ πιο απαιτητικό,πιο ακριβό ,πιό καλά οργανομένο και με υψηλότερο επίπεδο συμετοχόντων ,οδηγών και οχημάτων.
Ειναι σίγουρα μία θετική εξέλιξη για το είδος αυτο των αγώνων η οποία είμαι σίγουρος οτι θα έχει και συνέχεια.
Ωστοσο ,πιστεύω οτι οσο πιο πολύ εξειδικευεται κάτι τόσο μικρότερος θα είναι και ο αριθμός των συμμετοχών που θα συγκεντρωνει.Ας θυμηθούμε οτι στο Ξυλόκαστρο οι συμμετοχές είχαν κλείσει σχεδόν 15 ημέρες πρίν τον αγώνα ενώ στη Ρούμελη δέν συμπήρωσαν κάν το μέγιστο αποδεκτό αριθμό.
Ως εκ τούτου ,νομίζω οτι και οι μονοήμεροι αγώνες δεν θα πρέπει να ξεχαστούν.
Άβαταρ μέλους
nec-r
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 184
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:38
Τοποθεσία: Ολυμπιακό χωριό - Αχαρναί

Δημοσίευσηαπό IKE » 29 Απρ 2004, 22:12

Το καλύτερο θα ήταν να υπάρχουν και μονοήμεροι και διήμεροι αλλα ίσως και πολυήμεροι αγώνες.
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό Gorgorofteros » 30 Απρ 2004, 08:12

Καλημέρα σε όλους,
είμαι φανατικά υπέρ των πολυήμερων, αλλά δεν μπορώ να μην σκεφτώ την ψυχική κούραση των διοργανωτών όταν μετά απο τέτοια ταλαιπωρία να σχεδιάσουν και να υλοποιήσουν ιδέες για 2ήμερα ή 3ήμερα Trail Ride , στήν γραμμή της εκκίνησης να βρίσκονται λίγοι και πάντα οι ίδιοι .
Είναι δυνατόν να μην έκλεισε ούτε με 40 συμμετοχές η Ρούμελη ? πίστευα οτι θα βάζαμε μέσον για να τρέξουμε .

Ισως τελικά τα μονοήμερα να βοηθούν τον θεσμό ώς φυτώριο,νέων συμμετοχών.
Εγω προσωπικά πρώτη φορά πήρα μέρος σε 2ήμερο αγώνα και έφυγα με τις καλύτερες εντυπώσεις.

Αν τελικά γίνει και η Οδύσσεια, τότε το 2004 θα μετράει 3 διήμερα Trail Ride , και απο μονοήμερα ήδη σε δυο μέρες έχουμε την Βαρυπόμπη . Δεν είναι άσχημα έτσι ?

Αν μάλιστα πραγματοποιήσουν τις απειλές τους Pino και Superspy για Πανευρωπαϊκό φιλικό , θέλω να πιστεύω οτι θα πήξουμε στήν συμμετοχή.

Οπως και να'χει πάντως καλό κουράγιο στους διοργανωτές, άντε και στο μέλλον με ενα τριήμερο.

Καλή σας ημέρα όπου και να είστε.
Μήτσος και ΚΤΜ.
Άβαταρ μέλους
Gorgorofteros
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 372
Εγγραφή: 13 Απρ 2004, 08:19
Τοποθεσία: Χαλάνδρι - Αθήνα

Δημοσίευσηαπό jdelis » 30 Απρ 2004, 08:27

Το θέμα που θέτει ο NEC-R είναι αρκετά βαθύ. Η άποψη που εκφράζεται είναι πως η άνοδος του επιπέδου (δυσκολία-κόστος κλπ.) μοιραία φέρνει μείωση των συμμετοχών. Εκ πρώτης όψεως φαίνεται κάτι τέτοιο. Είναι όμως έτσι;

Πιστεύω πως όχι εντελώς. Ο τρόπος που στήθηκαν - επικοινωνήθηκαν οι δύο προηγούμενοι αγώνες έφερε κόσμο με εντελώς λάθος άποψη και κριτήρια. Ειδικά ο πρώτος δε μπορεί να χαρακτηριστεί καν έτσι. Το Raid Ρούμελης προσέγγισε περισσότερο από ποτέ τη μορφή που θα έπρεπε οι αγώνες αντοχής να έχουν. Και αυτή που μάλλον στόχευαν οι οργανωτές εξ' αρχής. Με την τωρινή μορφή αρχίζει και έρχεται ένα πιο συνειδητοποιημένο κοινό, όσον αφορά στο τι περιμένει να συναντήσει.

Προσωπικά δεν θεωρώ λίγες τις 35 συμμετοχές, αναφερόμενος στα αυτοκίνητα που παρακολουθώ. Το τελευταίο Enduro είχε 30 ενώ πέρισυ 23. Μην σχηματίζουμε λάθος συμπεράσματα από τις 80 συμμετοχές του Ξυλοκάστρου. Το νούμερο αυτό είναι πλασματικό και ήρθε σαν συνέχεια της Πάρνηθας. Δεν μαζεύουν (με τα σημερινά δεδομένα) 80 αυτοκίνητα πραγματικοί αγώνες αντοχής. Αριθμοί από 20-40 είναι αποδεκτοί και δίνουν έναν καλό αγώνα. Όσον αφορά τη βιοσιμώτητα δε μπορώ να πω, πάντως να καταλάβουμε πως χαμηλό κόστος και ποιότητα δε συμβαδίζουν. Η όποια εμπειρία μου λέει πως όποιος θέλει πραγματικά να τρέξει θα πάει, αν το κόστος είναι ρεαλιστικό. Αντιθέτως αυτός που δεν το έχει σκοπό θα το αναφέρει σαν δικαιολογία.

Για την διάρκεια τώρα. Όπως λέει και το όνομα πρέπει να είναι αγώνας αντοχής. Άρα αρκετά χιλιόμετρα και ώρες. Στη Ρούμελη η κάθε ημέρα περιλάμβανε συνεχή οδήγηση 6-10 ωρών. Νομίζω πως είναι αρκετά κοντά στο επιθυμητό. Μικροί σε διάρκεια αγώνες κινδυνέυουν να εξελιχθούν σε sprint, ενώ στο μεγάλο προσπαθείς να φυλάξεις και το αυτοκίνητό σου, να σε βγάλει ως το τέλος.

Προσωπικά θα σκεφτόμουν τέτοιο αγώνα μονοήμερο μόνο αν ήταν πολύ κοντά στην πόλη μου. Δεν θα ξεκινούσα για μακριά για αγώνα μιας ημέρας. Πάρτε σαν παράδειγμα τα trial, που γίνονται μακριά από την Αθήνα. Συγκεντρώνουν κυρίως τοπικές συμμετοχές, πράγμα που είναι λογικό. Πόσοι θα ξεκινήσουν να πάνε Ορεστιάδα για έναν αγώνα 3-4 ωρών; Ενώ για ένα Trophy δείτε πόσοι και από πού ξεκίνησαν.

Για πολυήμερο τώρα που λέει ο ΙΚΕ τι να πω...; Ας δούμε τους διήμερους πως πάνε και βλέπουμε. Ίσως μια τριήμερη Οδύσσεια βέβαια να ήταν καλή ιδέα :walk: :walk:
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό IKE » 30 Απρ 2004, 09:37

Xappas συμφωνώ μαζί σου απλώς πιστευω πως και οι μονοήμερες οργανώσεις με τις πολλές συμμετοχές έχουν επίσης το ενδιαφέρον τους και καλό θα ήταν να συνεχιστούν (χωρίς να εξελιχθούν σε σπρίντ βέβαια), όσο για τα πολυήμερα μιλάω γενικά, άλλωστε και εμένα μου έπεσε βαρύ το 2ήμερο αλλα σιγά σιγά πιστευω ανεβαίνει ο πήχης απο την οργάνωση και τους συμμετέχοντες οπότε γιατί όχι κάποια στιγμή να γίνουν και πολυήμερες οργανώσεις.
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό chriska » 30 Απρ 2004, 11:23

IKE έγραψε:Το καλύτερο θα ήταν να υπάρχουν και μονοήμεροι και διήμεροι αλλα ίσως και πολυήμεροι αγώνες.


Συμφωνώ και εγώ και προσθέτω ότι δεν πρέπει να αποθαρρύνονται τα stock αυτοκίνητα (σαν κατηγορία Ν, λόγω σκληρότητας και αντοχής των αγώνων), αλλά να υπάρχουν κριτήρια εναλλακτικών διαδρομών με άλλη βαθμολογία.
Στο τελευταίο trail raid πολλοί άρχισαν να σκέπτονται εάν συμμετέχουν ξανά, γιατί έβγαλαν αρκετές ζημιές και ίσως έτσι αποθαρρυνθούν.
Πιστεύω ότι θέλουμε όλες τις συμμετοχές απο όλους και όλα και όλα τα αυτοκίνητα.
chriska
ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ
Άβαταρ μέλους
chriska
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 02 Απρ 2003, 17:53
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ, ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό chriska » 30 Απρ 2004, 11:31

IKE έγραψε:Το καλύτερο θα ήταν να υπάρχουν και μονοήμεροι και διήμεροι αλλα ίσως και πολυήμεροι αγώνες.


Ισως στους διήμερους να εξεταστεί εάν θα είναι χρήσιμο να υπάρχει και μία ενδιάμεση ανασυγκρότηση σε στύλ service κάπου στο τελείωμα των χρονομετρημένων διαδρομών (βλ.Παύλιανη για παράδειγμα στο προηγούμενο).
chriska
ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ
Άβαταρ μέλους
chriska
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 02 Απρ 2003, 17:53
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ, ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό nec-r » 01 Μάιος 2004, 21:04

Nομίζω οτι μονοήμεροι αγωνες οπως ήταν για παράδειγμα ή πρωτη μέρα της Ρούμελης ,ειναι ικανοί να προσελκύσουν νέους στο χώρο και να πλημμυρίσουν τους πινακες συμμετοχών.
Η διάρκεια των 8-10-12 ωρών , και ο βαθμός δυσκολίας της Ρούμελης ο οποίος και μόνο με τις αλλαγές του καιρου μπορει μεταβάλλεται ,κάνοντας ευκολότερους ή δυσκολότερους τους αγωνες , ίσως αποτελουσε μια ιδανική ενδιάμεση λύση.
Δεν διαφωνω με τον Χpapas. Ωστόσο νομίζω οτι μόνο με διήμερους ή πολυήμερους αγώνες θα βλεπουμε συνεχως αυτές τις 30-35 συμετοχές των εντούρο ,24 ωρων κτλ να επαναλαμβάνονται και πολλούς να θέλουν αλλά να μην αποφασίζουν.
Άβαταρ μέλους
nec-r
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 184
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:38
Τοποθεσία: Ολυμπιακό χωριό - Αχαρναί

Δημοσίευσηαπό forester » 02 Μάιος 2004, 21:17

Πιστεύω ότι όλες οι μορφές αυτών των διοργανώσεων είναι απαραίτητες, ειδικά όταν μιλάμε για όλη τη χρονιά.
Δηλαδή στη διάρκεια του έτους, πρέπει να υπάρχουν ημερήσιες, 24ωρες και 2ήμερες ή πολυήμερες διοργανώσεις.
Οι ημερήσιες, όταν φτάνουν ή ξεπερνούν λίγο τα 130-140 χλμ διαδρομής, σίγουρα γίνονται αντοχής.
Η Πάρνηθα και το Ξυλόκαστρο δεν έφταναν τα 100 και τις 3 ώρες διάρκειας, για τους πιο αργούς...
Άρα όταν αυξήσουμε κατά το 1/3 τουλάχιστον αυτά τα μεγέθη, φτιάχνουμε αγώνα αντοχής.
Τέλος κατά τη γνώμη μου, πρέπει και στα SUV να δημιουργηθούν κατηγορίες, τουλάχιστον 2.
Μια για εντελώς νορμάλ, και μια ακόμα για αυτ/τα με μετατροπές (+5% αύξηση στη διάμετρο και το πλάτος των τροχών, ψηλώματα αναρτήσεων κλπ).
Μη μου πείτε ότι μόνο 3-4 συμμετοχές έχουμε....
Δεν έχει σημασία. Έστω κι ένα να είναι με μετατροπές, πρέπει να ξεχωρίσει.
Ακόμα κι αν μπει στην κατηγορία των φτιαγμένων 4Χ4. Με 2-3 πόντους παραπάνω ύψος, τα περισσότερα SUV ειδικά σ' αυτούς τους αγώνες, υπερέχουν και των καθαρόαιμων...
Το λέω γιατί και το Forester έχει τέτοιες βλέψεις :wink: και είναι άδικο - για τα άλλα- να μπει στο ίδιο τσουβάλι με ένα νορμάλ όμοιό του, ή Terios, X-Trail κλπ....
Αυτός που θα κάνει επεμβάσεις σ΄ένα SUV , το κάνει συνειδητά και με σκοπό τη χρήση του αυτ/του κυρίως για εκτός δρόμου ευχαρίστηση. Άρα, δεν θα έχει -λογικά- πρόβλημα αν συγκαταλέγεται ανάμεσα σε πιο δυνατούς συνδιασμούς...
Τώρα γιατί δεν παίρνει καθαρόαιμο, είναι αρκετοι οι λόγοι... Οικογενειακοί, οικονομικοί κλπ...
Επίσης αν θέλουμε περισσότερη δυσκολία, χωρίς να αυξάνουμε τους κινδύνους από υπερβολικές ΜΩΤ, θα μπορούσαν να υπάρχουν εμπόδια με εναλλακτικές διαδρομές και οι αντίστοιχες ποινές ή μπόνους.
Επίσης υπάρχουν άπειρα τεχνάσματα σε σχέση με τον προσανατολισμό, που μπορούν να χρησιμοποιηθούν και να επικεντρωθεί το ενδιαφέρον των πληρωμάτων σ' αυτά. ενώ ταυτόχρονα γίνονται ελαστικότεροι οι χρόνοι στις απλές διαδρομές και αυστηρές οι ποινές προπορίας, για να μην τρέχει κανείς.....
Να δώσω ένα παράδειγμα άσκησης προσανατολισμού:
Φτάνουμε σε ένα σημείο όπου υπάρχει ΣΕΧ και ο κριτής μοιράζει φωτοτυπία χάρτη, με σημειωμένο το σημείο στάσεως και το σημείο προορισμού. Ανάμεσά τους υπάρχουν αρκτετά δρομολόγια, αλλά κι εκτός δρόμου (συντομότερες...) διαδρομές. Με μόνη προϋπόθεση την ύπαρξη πυξίδας ή GPS κάθε πλήρωμα, δημιουργείται μια δοκιμασία τόσο για τις δεξιότητες του πληρώματος, όσο και για τις δυνατότητες του αυτ/του-οδηγού. Διότι αυτός που διαθέτει ικανό εκτός δρόμου αυτ/το, έχει ικανότητες διέλευσης εμποδίων και ξέρει να βρίσκει τα δρομολόγια και να τα δημιουργεί εκεί που δεν υπάρχουν , επιλέγει το συντομότερο και κερδίζει.....
Αυτά τα ανέφερα, για να δείξω ότι δεν είναι ανάγκη ο αγώνας να είναι πολυήμερος, με σπαστήρια και απύθμενες λάσπες ή κοτρώνες που θα σπάσουν τα πάντα, για να είναι αντοχής κι όχι ταχύτητας.
Είπα πολλά, αλλά είχα καιρό να γράψω, διάβαζα αυτά που απασχολούν όλους και τα μάζευα....
Πιστεύω να βοηθάω και τους οργανωτές μ΄αυτά που λέω και να μην τους μπερδεύω.......
forester
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: 07 Δεκ 2003, 20:36
Τοποθεσία: Άλιμος, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 03 Μάιος 2004, 11:15

Διαβάζοντας τα σχόλια σας, τα οποία θα έχετε αντιληφθεί ότι προσωπικά τα λαμβάνω σοβαρά υπόψη μου, θα ήθελα να δώσω μια κατεύθυνση.

Συγκρίνετε τον αγώνα της Ρούμελης με ένα αντίστοιχο αγώνα του εξωτερικού (οι οποίοι γίνονται με τους γνωστούς κανονισμούς Cross-Country Rally) και θα δείτε ότι θέλουμε ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ ακόμα. Οι αγώνες Raid (Επιδρομή) απέχοντας αρκετά από τα Cross Country Rally, δημιουργήθηκαν, για να μπορέσουν εύκολα χωρίς ιδιαίτερο κόστος (για όλους), να πάρετε μια γεύση από πραγματικούς αγώνες αντοχής.

Λάβετε υπόψη ότι σε αυτούς τους αγώνες, παίζει ρόλο η ικανότητα πλοήγησης, η γρήγορη οδήγηση και τα πολλά χιλιόμετρα διαδρομής, τα οποία πρέπει να καλυφθούν σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Οι αγώνες αυτοί δεν είναι αγώνες Trial γιαυτό τα εμπόδια που θα συναντήσετε θα είναι προσπελάσιμα με οποιοδήποτε 4Χ4 ή SUV (Θυμηθείτε εμπόδια Πάρνηθας και Ρούμελης, τα οποία ήταν και τα δυσκολότερα που θα συναντήσει κάποιος σε τέτοιους αγώνες με αυτά της Πάρνηθας να βρίσκονται στο πάνω όριο).

Όχι δεν έχει νόημα να μπουν ενδιάμεσα παιχνίδια τύπου κυνήγι θησαυρού, ούτε χαμηλές ΜΩΤ. Σε πρώτη ευκαιρία που η γενικότερη μορφολογία εδάφους θα επιτρέψει με λογικό κόστος «κλείσιμο» διαδρομής, οι νικητές θα βγουν ουσιαστικά από με βάση τον καλύτερο χρόνο.
Και η Πάρνηθα και το Ξυλόκαστρο (μια και δεν έβρεξε) ήταν δοκιμαστικές βόλτες και σίγουρα όχι αγώνες αντοχής (και στις δύο περιπτώσεις το ξεκαθαρίσαμε αυτό).

Η Ρούμελη είχε σχετικά λίγα χιλιόμετρα (230 ανά ημέρα), αλλά τουλάχιστον τόσα ώστε να μπορούμε να μιλήσουμε για αντοχή. (Κάτι που έγινε και με την συνειδητή επιλογή ωραρίων εκκίνησης)

Οι κατηγορίες ακόμα απέχουν από τα διεθνή πρότυπα μια και το δυναμικό των οχημάτων απέχει και αυτό.

Μονοήμερες βόλτες σαν της Πάρνηθας και του Ξυλοκάστρου σίγουρα θα συνεχίσουν να γίνονται έτσι ώστε, εύκολα να μπορούν να δοκιμάσουν τους αγώνες αυτούς περισσότεροι. Ο στόχος πάντως είναι οι πολυήμερες εκδηλώσεις με πάνω όριο για το σύντομο μέλλον τις τρεις ημέρες και τα 1500 χλμ. (Σκεφτείτε αγώνα ΑΘΗΝΑ – ΓΡΑΜΜΟΣ – ΑΘΗΝΑ)

Σχετικά με τις ανασυγκροτήσεις, μην ξεχνάμε ότι το επίπεδο των συμμετοχών είναι ακόμα χαμηλό (μια και οι αγώνες αυτοί είναι κάτι εντελώς νέο και δεν υπάρχει αντίστοιχη εμπειρία) έτσι πού.... αν κάναμε ανασυγκρότηση (το είδατε και εσείς) στην Παύλιανη, μόνο οι 3-4 πρώτοι θα είχαν το κέρδος αυτού του χρόνου, ενώ οι υπόλοιποι με το που θα φθάνανε θα … φεύγανε μια και ήρθαν με καθυστέρηση από 1-5!!! Ώρες (μετά έκλεισε το ΣΕΧ έχοντας μείνει ανοικτό αντί για τις 1.30 ώρες μετά τον προβλεπόμενο χρόνο του τελευταίου αυτοκινήτου, 3 ώρες!!!


Η προσπάθεια που γίνεται είναι τέτοια ώστε τα βασικά σημεία αυτών των αγώνων (Διεθνής μορφή δρομοβιβλίου, Αποτελέσματα στους προβλεπόμενους χρόνους κ.α.) να είναι ΗΔΗ έτοιμα και ο υπόλοιπος κανονισμός έχει προσαρμοστεί στα Ελληνικά οικονομοτεχνικά δεδομένα.

Όσοι μας τίμησαν με τη συμμετοχή τους στη Ρούμελη, θα έχουν καταλάβει τη μεθοδικότητα των κινήσεων μας, (οι οποίες γίνονται με βάση την αγάπη μας για τους αγώνες αντοχής και τίποτα άλλο), έτσι ώστε να μυήσουμε όσο γίνεται περισσότερους σε αυτό το άθλημα.

Συνεχίστε να γράφετε στο forum ή να μας στέλνετε τις παρατηρήσεις σας, τις οποίες περιμένουμε.
Μην ξεχνάτε ότι η όλη δουλεία γίνεται με περισσότερο κέφι όταν έχουμε βλέπουμε ενδιαφέρον από εσάς.
Θυμηθείτε επίσης ότι όταν εσείς τρέχετε, εμείς ΔΕΝ τρέχουμε στον αγώνα (ζηλεύουμε) αλλά να είστε σίγουροι ότι κάθε αγωνιστική μέρα κάνουμε μέχρι και τα διπλάσια χιλιόμετρα, προσπαθώντας να είμαστε παντού και έχουμε κάνει τον αγώνα «αρκετές» φορές για να περάσετε εσείς όσο γίνεται καλύτερα.

Φιλικά
Σπύρος
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό Tetrakinisi » 18 Μάιος 2004, 00:49

Εγώ θα συμφωνήσω με τον Σπύρο. Γι' αυτό άλλωστε και πήγαμε το θέμα αντοχής πολύ πιό πέρα, κάνοντας αγώνες 24 ωρών εδώ και έναν χρόνο.

Οι συμμετοχές έχουν παγιωθεί στις πάνω απο 40! Οπότε no problem!!!

Το θέμα με τις κατηγορίες είναι ενας μεγάλος πονοκέφαλος που μάλλον θα λυθεί σύντομα, για να έχουμε το 2005 και ένα κυπελάκι για όλους αυτούς τους αγώνες. Σίγουρα κάποιοι θα δυσαρεστηθούν, κάποιοι θα οφεληθούν. Το ζήτημα όμως είναι να πάμε εμπρός...

Μετά το 1ο Experience φάνηκε καθαρά ότι υπάρχει χώρος για εναλλακτικούς αγώνες 4Χ4. Απο εκεί μας προέκυψε το 24 Ώρες, σε μία συζήτηση ένα βράδυ στην πίστα του Λάσδα. Απο εκεί και πέρα είχαμε όλους αυτούς τους αγώνες που μας δίνουν το δικαίωμα να μιλάμε σήμερα για κάτι που χθες έμοιαζε τόσο μακρινό: έναν διεθνή αγώνα Raid στην Ελλάδα!

Όσο για τα παίχνιδια πλοήγησης και τους γρύφους, σίγουρα δεν ταιριάζουν στα Raids. Έχουμε τα Experience, που είναι... ασκήσεις πλοήγησης, μυαλού και εκτός δρόμου σκέψης. Το επόμενο στις αρχές Οκτωβρίου, σε μέρος που θα σας γνωστοποιήσουμε άμεσα...

ΥΓ. Για τις ανασυγκροτήσεις θα διαφωνήσω με τον Σπύρο! Απλά θα τις ονομάσω αλλιώς: καλό είναι να υπάρχουν σημεία service με αρκετό χρόνο για επισκευές. Δεν είναι ούτε ανθρώπινο, ούτε ασφαλές να βάζεις ένα αυτοκίνητο με πρόβλημα που λύνεται στο επόμενο κομμάτι. Το ένιωσα!!!
Tetrakinisi
 

Δημοσίευσηαπό jdelis » 18 Μάιος 2004, 10:23

forester έγραψε:Οι ημερήσιες, όταν φτάνουν ή ξεπερνούν λίγο τα 130-140 χλμ διαδρομής, σίγουρα γίνονται αντοχής.
Η Πάρνηθα και το Ξυλόκαστρο δεν έφταναν τα 100 και τις 3 ώρες διάρκειας, για τους πιο αργούς...
Άρα όταν αυξήσουμε κατά το 1/3 τουλάχιστον αυτά τα μεγέθη, φτιάχνουμε αγώνα αντοχής.

Με τίποτα. Τα 230 χλμ. του Ξυλοκάστρου είναι το κάτω όριο κατά τη γνώμη μου.

forester έγραψε:Τέλος κατά τη γνώμη μου, πρέπει και στα SUV να δημιουργηθούν κατηγορίες, τουλάχιστον 2.
Μια για εντελώς νορμάλ, και μια ακόμα για αυτ/τα με μετατροπές (+5% αύξηση στη διάμετρο και το πλάτος των τροχών, ψηλώματα αναρτήσεων κλπ).
Μη μου πείτε ότι μόνο 3-4 συμμετοχές έχουμε....


Με τα δεδομένα της Ρούμελης αμφιβάλλω αν θα συνεχίσουμε να τις έχουμε κι αυτές. Σε άλλο post είδα τον Δουράκο (νικητή στο τελευταίο και παλληκάρι) να ψάχνει για Niva. :shock:

forester έγραψε:Δεν έχει σημασία. Έστω κι ένα να είναι με μετατροπές, πρέπει να ξεχωρίσει.
Ακόμα κι αν μπει στην κατηγορία των φτιαγμένων 4Χ4. Με 2-3 πόντους παραπάνω ύψος, τα περισσότερα SUV ειδικά σ' αυτούς τους αγώνες, υπερέχουν και των καθαρόαιμων...
Το λέω γιατί και το Forester έχει τέτοιες βλέψεις :wink: και είναι άδικο - για τα άλλα- να μπει στο ίδιο τσουβάλι με ένα νορμάλ όμοιό του, ή Terios, X-Trail κλπ........


Αυτό που προτείνεις έχει βάση. Μπορούν να ισχύσουν τα ίδια κριτήρια με την Raid και ένα φτιαγμένο SUV να παίζει εκεί. Κατηγορία πάντως για τέτοια SUV δεν θα συμπληρώνεται μόνη της με τίποτα.

forester έγραψε:Αυτός που θα κάνει επεμβάσεις σ΄ένα SUV , το κάνει συνειδητά και με σκοπό τη χρήση του αυτ/του κυρίως για εκτός δρόμου ευχαρίστηση. Άρα, δεν θα έχει -λογικά- πρόβλημα αν συγκαταλέγεται ανάμεσα σε πιο δυνατούς συνδιασμούς....


Σωστό αυτό. Πάντως έχεις υπ' όψιν σου τα προηγούμενα Trail Ride, καμία σχέση. Φαντάσου ότι ο Νίκας τη δεύτερη μέρα δεν ξεκίνησε. Ζορίστηκε πολύ την πρώτη και ξέρεις πως δεν είναι σίγουρα κάποιος που διστάζει να το χώσει.

Μέχρι την τελευταία στιγμή παιζόταν να έρθουμε με το Terios του mario. Γιατί κι εμείς είχαμε την εικόνα του Ξυλόκαστρου στο μυαλό μας. Μετά τον αγώνα μου έλεγε πως πάλι καλά που δεν πήγαμε με το Terios και δεν ξέρει αν θα ολοκλήρωνε τον αγώνα. :?

forester έγραψε:Να δώσω ένα παράδειγμα άσκησης προσανατολισμού:
Φτάνουμε σε ένα σημείο όπου υπάρχει ΣΕΧ και ο κριτής μοιράζει φωτοτυπία χάρτη, με σημειωμένο το σημείο στάσεως και το σημείο προορισμού. Ανάμεσά τους υπάρχουν αρκτετά δρομολόγια, αλλά κι εκτός δρόμου (συντομότερες...) διαδρομές. Με μόνη προϋπόθεση την ύπαρξη πυξίδας ή GPS κάθε πλήρωμα, δημιουργείται μια δοκιμασία τόσο για τις δεξιότητες του πληρώματος, όσο και για τις δυνατότητες του αυτ/του-οδηγού. Διότι αυτός που διαθέτει ικανό εκτός δρόμου αυτ/το, έχει ικανότητες διέλευσης εμποδίων και ξέρει να βρίσκει τα δρομολόγια και να τα δημιουργεί εκεί που δεν υπάρχουν , επιλέγει το συντομότερο και κερδίζει.....


Αυτό που περιγράφεις είναι τα Experience. Καλοί αγώνες αλλά εντελώς διαφορετικό πράγμα.
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό jdelis » 18 Μάιος 2004, 10:42

Να πω και μερικά για τις παρατηρήσεις των Superspy και Tetrakinisi.

Το θέμα των κατηγοριών για τέτοιους αγώνες είναι σε αρκετά καλό δρόμο. Λίγο ο διαχωρισμός της Raid με τα απλά θέλει δουλειά. Ξέρω πως πραγματικά φτιαγμένα Rally Raid δεν υπάρχουν και πολλά, και ακόμη λιγότερα κατεβαίνουν στους αγώνες αυτούς, τουλάχιστον προς το παρόν. Αλλά δε μπορεί να βάζουμε σε αυτή την κατηγορία ένα εντελώς νορμάλ Jimny με ένα νούμερο μεγαλύτερο λάστιχο. Πιστεύω πως τα πρώτα θα αρχίσουν να αυξάνονται, οπότε στα δεύτερα να πηγαίνουν αυτά που πρέπει.

Για ανασυγκροτήσεις ίσως η λύση να είναι κάπου στη μέση. Μεγάλη διακοπή δε βολεύει, αλλά μία 15άλεπτη ας πούμε στη μέση θα ήταν καλή ιδέα. Για ανεφοδιασμό, μικροεπισκευές και φυσικές ανάγκες στο κάτω κάτω. :oops:

Πάντως μία ενοποίηση και έπαθλο θα ήταν καλή ιδέα, αν οργανωθεί σωστά. Τα trail ride και οι 24άωροι μπορούν να μπουν μαζί. Όπως και τα Enduro με τα Trophy, μεταξύ τους. Και πιθανά να υπάρχουν συντελεστές στη βαθμολογία, ένας διήμερος να μετράει διπλά από έναν μονοήμερο.

Αλήθεια με την Οδύσσεια έχουμε νέα; Ενώ χρονικά προηγείται της Ροδόπης, τίποτα δεν έχει ακουστεί ακόμη.
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα


Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 114 επισκέπτες