Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Trail Ride "ΡΟΥΜΕΛΗΣ"

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Δημοσίευσηαπό Gorgorofteros » 14 Απρ 2004, 07:59

Είδα και ένα φακό με ένα led, πολύ μικρός σε μέγεθος και με ένα εύκαμπτο λαιμό που μου άρεσε. :!:

Μήπως το ενα LED είναι λίγο ? .
Χθές πήρα και κάποια άλλα τηλέφωνα σε Καρρέρ , Μάντη κλ.π. δεν έχουν τίποτα, οπότε το λογικότερο θα είναι να δώσεις κάτι παραπάνω απο τα 80 της ACERBIS και να προμηθευτείς το αρκετά καλλίτερο απο τον ΜΑΚΑΝ.
Άβαταρ μέλους
Gorgorofteros
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 372
Εγγραφή: 13 Απρ 2004, 08:19
Τοποθεσία: Χαλάνδρι - Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 14 Απρ 2004, 10:33

Απαραίτητα όργανα προς ναυτιλλόμενους αναβάτες:

Α. Θήκη Road Book: Αν δε φτιάξετε καμιά πατέντα με αλουμινένια θήκη από παγωτό ή τάπερ, δώστε καλύτερα τα χρήματα για το χειροκίνητο της Touratech. Θα το χρησιμοποιήσετε και στα ταξίδια σας, τοποθετώντας μέσα τους χάρτες της διαδρομής.
Τα πλαστικά σπάνε, τρίβονται κλπ.
(Θήκες road book θα βρείτε στην acerbis στον Ιταλό (Μιχαλακοπούλου) και στο MAKAN (Θερμοπυλών) της Touratech)

Β. Ακόμα και αν το «λουλούδι» σας έχει ψηφιακό κοντεράκι, (ΚΤΜ ADV, HUSB κλπ), κάντε τον κόπο και αγοράστε ένα ποδηλατικό κοντεράκι. Εδώ η λύση είναι μονόδρομος:

Διαλέξτε μόνο το SIGMA 1400 και κανένα άλλο. !! (έχω χρησιμοποιήσει σχεδόν τα…. πάντα και ειλικρινά αυτό είναι το καλύτερο, προσωπικά έχω πάντα δυο πάνω στη μοτο!)

Έχει διπλό μετρητή χιλιομέτρων ημέρας και το σημαντικότερο, ο ένας από αυτούς μηδενίζει με ένα απλό πάτημα κουμπιού και δεν απαιτεί πάτημα για 3 δευτερόλεπτα όπως άλλα κοντεράκια.
Έτσι θα έχετε ακρίβεια 10 μέτρων, αν χαθείτε θα μετράτε εύκολα και γρήγορα τα μερικά και θα έχετε εφεδρεία και τον δεύτερο μετρητή για να υπολογίζετε την βενζίνη.
Μαγνητάκι είτε βάζετε αυτό που πάει μαζί (αν δεν έχετε πολύ χοντρές ακτίνες σαν του ΚΤΜ), είτε (καλύτερα) αγοράστε από τα ανταλλακτικά ΚΤΜ, το βιδωτό μαγνητάκι των KTM ADV 620-640 μοντέλο από 1997 – 1999 και όχι μεταγενέστερο (τα επόμενα δεν ήταν βιδωτά), μαζί με το λαμάκι στήριξης στο δίσκο.
Εναλλακτικά θα βρείτε και αυτοκόλλητα μαγνητάκια στο MAKAN.
Για φωτισμό, θα βρείτε πάλι της sigma εξωτερικό φακό ειδικό για τα κοντεράκια με LED και μπαταρία που διαρκεί περίπου 8-9 ώρες.
(Κοντεράκια και φωτισμό θα βρείτε στον Γατσούλη στη 3ης Σεπτεμβρίου)
Αν πάρετε το 1400, να ξέρετε ότι η ρύθμιση για τον 21’’ τροχό με BAJA και 17 πίεση είναι 2170, ελεγμένο με GPS.

Εναλλακτικά εξίσου χρήσιμο είναι και το κλασικό κοντεράκι εντούρο, όπου οι ενδείξεις (έως 99χλμ) μπορούν να πάνε μπρος – πίσω. (ΥΑΜΑΗΑ –KAWASAKI)

Τα ηλεκτρονικά κοντέρ των ΚΤΜ, είναι αισιόδοξα (κλέβουν) 3,4%, όποτε ρυθμίστε τα από την αρχή είτε στο μείων 3% είτε στο μείων 4%.


Γ. Camel back, (υδρόσακος) ποδηλατικό. Χωράει από 2-3 λίτρα, το φοράτε στην πλάτη και…. δεν κινδυνεύετε να πάθετε αφυδάτωση. Την ώρα του αγώνα, όσο και αν σας φαίνεται πολύ, θα χάσετε περίπου 3-4 λίτρα νερό, τα οποία λόγω της έντασης, πιθανόν, να μην το αντιληφθείτε έως ότου «φουντάρετε» από έλλειψη ηλεκτρολυτών.
Μέσα στο νερό αραιώστε κάποιο ισοτονικό σκεύασμα για να σας βοηθήσει.
Υδρόσακους θα βρείτε στον Γατσούλη 3ης Σεπτεμβρίου και στον Τασούλη EXTRA PRODUCTS στην Καλλιρρόης

Δ. Fast (τουλάχιστον δυο), κόντρες στα λάστιχα, μια μικρή καλή ποδηλατική τρόμπα, κάποιο σύστημα με αμπούλες διοξειδίου του άνθρακα, τρεις μικρούς λεβιέδες ελαστικών (20-30 πόντων) και… το κατάλληλο κλειδί για να λύνετε τα παξιμάδια των τροχών μπρος πίσω. Επίσης τουλάχιστον μια σαμπρέλα 21΄΄ που στην ανάγκη μπαίνει και στον πίσω τροχό.
Ακόμα και αν δεν ξέρετε να αλλάζετε σαμπρέλα, πάρτε μαζί σας τα παραπάνω, γιατί:
1. Μπορεί κάποιος να θέλει να σας βοηθήσει
2. Ακόμα και αν είστε κοντά σε κάποιο βουλκανιζατέρ, είναι μάλλον απίθανο, να έχουν σαμπρέλα για την μοτοσικλέτα σας.

Τρόμπες θα βρείτε στον Γατσούλη, 3ης Σεπτεμβρίου, στο ΜΑΚΑΝ Θερμοπυλών και στον Τασούλη, EXTRA PRODUCTS στην Καλλιρρόης. Στον Τασούλη θα βρείτε και τρόμπα με ενσωματωμένο φιαλίδιο CO2.

Ε. 100 γραμμάρια, κουκουνάρι (ξηροκάρπι) και μερικά κομματάκια κρυσταλλικής ζάχαρης (είναι σκληρή σαν πετραδάκια) για γρήγορη ανάκτηση δυνάμεων.

ΣΤ. Κινητή τηλέφωνο με γεμάτη μπαταρία.

Ζ. Σύστημα για φωτισμό στο road book (όσοι έχουν), είτε με led (καλύτερο) είτε με εξωτερικό φακό.


Φιλικά
Σπύρος
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό superspy » 14 Απρ 2004, 13:46

Προς ΑΝΑΒΑΤΕΣ:

Κάντε ένα κόπο να μου στείλετε ένα email στο superspy@off-road.gr ή ακόμα καλύτερα , πάρτε με ένα τηλ. στο 6974095312 ή 210 9211312 και ενημερώστε με ποιοι έχετε θήκη road book για να "κόψω" τα αντίστοιχα δρομοβιβλία.

Γιαυτούς που δεν έχουν θήκη την Κυριακή 18/4 θα δοκιμάσω μια νέα λύση, με "δεμένες" σελίδες A5 από πάνω με μεταλλικό σπιράλ, το οποίο θα τοποθετείτε στο τιμόνι με δεματικό, ώστε να αποφύγουμε τις αναξιόπιστες ζελατίνες (Θυμίζω ότι κάθε μέρα είναι περίπου 70 σελίδες A5!)

Αν "αντέξει" αυτή η λύση, εκτιμώ ότι θα είναι πολύ πιο εύχρηστη, από τον παλιό τρόπο.


Φιλικά
Σπύρος
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό xontros » 14 Απρ 2004, 16:12

superspy έγραψε:Απαραίτητα όργανα προς ναυτιλλόμενους αναβάτες:
...
Διαλέξτε μόνο το SIGMA 1400 και κανένα άλλο. !! (έχω χρησιμοποιήσει σχεδόν τα…. πάντα και ειλικρινά αυτό είναι το καλύτερο, προσωπικά έχω πάντα δυο πάνω στη μοτο!)

Έχει διπλό μετρητή χιλιομέτρων ημέρας και το σημαντικότερο, ο ένας από αυτούς μηδενίζει με ένα απλό πάτημα κουμπιού και δεν απαιτεί πάτημα για 3 δευτερόλεπτα όπως άλλα κοντεράκια.
Έτσι θα έχετε ακρίβεια 10 μέτρων, αν χαθείτε θα μετράτε εύκολα και γρήγορα τα μερικά και θα έχετε εφεδρεία και τον δεύτερο μετρητή για να υπολογίζετε την βενζίνη.
Μαγνητάκι είτε βάζετε αυτό που πάει μαζί (αν δεν έχετε πολύ χοντρές ακτίνες σαν του ΚΤΜ), είτε (καλύτερα) αγοράστε από τα ανταλλακτικά ΚΤΜ, το βιδωτό μαγνητάκι των KTM ADV 620-640 μοντέλο από 1997 – 1999 και όχι μεταγενέστερο (τα επόμενα δεν ήταν βιδωτά), μαζί με το λαμάκι στήριξης στο δίσκο.
Εναλλακτικά θα βρείτε και αυτοκόλλητα μαγνητάκια στο MAKAN.
Για φωτισμό, θα βρείτε πάλι της sigma εξωτερικό φακό ειδικό για τα κοντεράκια με LED και μπαταρία που διαρκεί περίπου 8-9 ώρες.
(Κοντεράκια και φωτισμό θα βρείτε στον Γατσούλη στη 3ης Σεπτεμβρίου)

Μη βαράτε :roll: , αλλά μπορεί ένα τέτοιο να δουλέψει σε αυτοκίνητο? Κάτι τέτοιο είχα διαβάσει νομίζω :oops:
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό tedos » 14 Απρ 2004, 16:49

xontros έγραψε:Έτσι Μη βαράτε :roll: , αλλά μπορεί ένα τέτοιο να δουλέψει σε αυτοκίνητο? Κάτι τέτοιο είχα διαβάσει νομίζω :oops:


Μιχαλη για εμας τους τετρακινητους η λυση ειναι μονοδρομος και λεγεται TERRATRIP Στοιχιζει αλλα πιστεψε με αξιζει καθε ευρω.......
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό superspy » 14 Απρ 2004, 16:57

xontros έγραψε:....SIGMA 1400 ....
Μη βαράτε :roll: , αλλά μπορεί ένα τέτοιο να δουλέψει σε αυτοκίνητο? Κάτι τέτοιο είχα διαβάσει νομίζω :oops:


To sigma 1400 ή το 1600 (όποιο βρείτε)έχει συνολικό χιλιομετρητή οχήματος, χρονόμετρο, ΜΩΤ, δύο μερικούς χιλιομετρητές ημέρας, χρόνο χρήσης, (μετράει και ….πεταλιές), ακρίβεια έως 10μ, ανώτατη ταχύτητα, δέχεται δύο διαφορετικές διαμέτρους τροχού, με ξεχωριστές μετρήσεις, στοιχίζει περίπου 40-45€ και …. μπαίνει οπουδήποτε μπορεί να το …. τοποθετήσει ο ιδιοκτήτης του.
Χρειάζεται μόνο σήμα περιστροφής του τροχού και…. για τους εξελιγμένους, τετρακίνητους, το μαγνητάκι το τοποθετείτε στον πίσω άξονα ή παίρνετε έναν αντάπτορα για ταξίμετρο από κοντερά ή κάποιον έτοιμο από terratrip που να ταιριάζει στο κοντέρ σας (ηλεκτρονικό ή αναλογικό).

Όχι το terratrip δεν είναι μονόδρομος για τα 4Χ4 (και στο κάτω κάτω είναι ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΑΚΡΙΒΟ), μια και εκτός από τη φθηνή λύση του SIGMA, υπάρχουν και οι υπολογιστές ταξιδιού όπως αυτοί της touratech, που κάνουν πολύ περισσότερα (στροφόμετρο, θερμοκρασίες νερού, λαδιού, ένδειξη κατανάλωσης + RALLY COMPUTER) με κόστος περίπου 400€, πολλαπλούς χιλιομετρητές, δυνατότητα προσθαφαίρεσης χιλιομέτρων και πολλά άλλα!

Ρίξτε μια ματία

http://www.sigmasport.de

SIGMA 1600
Εικόνα


http://www.touratech.de/shop/enter.html?lang=en-us

IMO RALLYE COMPUTER
Εικόνα

Υ.Γ. Θα μπορούσαμε να μιλάμε για ώρες για υπολογιστές ταξιδιού / Rallye, καλό είναι πριν ΚΑΤΑΞΟΔΕΥΤΕΙΤΕ πάρτε ένα τηλέφωνο να … τα πούμε…
Τελευταία επεξεργασία από superspy και 14 Απρ 2004, 17:14, έχει επεξεργασθεί 5 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό xontros » 14 Απρ 2004, 16:57

Φίλε Θοδωρή, η γνώμη σου βέβαια μετράει αφού το έχεις χρησιμοποιήσει, αλλά δεν είναι λίγο υπερβολική λύση απλά και μόνο για να μη χάνομαι σε 2-3 trail ride το χρόνο?
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό tedos » 14 Απρ 2004, 17:18

xontros έγραψε:Φίλε Θοδωρή, η γνώμη σου βέβαια μετράει αφού το έχεις χρησιμοποιήσει, αλλά δεν είναι λίγο υπερβολική λύση απλά και μόνο για να μη χάνομαι σε 2-3 trail ride το χρόνο?


Για να βαλουμε τα πραγματα στην σωστη....οικονομικη τους θεση :wink:

Το TERRATRIP 202 plus που ειναι μια εξαιρετικη λυση μου στοιχισε 218ε τιμη νομιζω λογικη. Βεβαιως υπαρχουν και τα πιο ακριβα μοντελα οπως το 303 που χρησιμοποιει ο ΤΑΖΜΑΝΙΑ αλλα νομιζω το 202 ειναι υπεραρκετο για τις αναγκες μας. Ειναι οχι μονο αξιοπιστο οχι μονο δοκιμασμενο αλλα και εξαιρετικα ανθεκτικο (πιστεψτε με στον εβρο το απεδειξε...τι νερα και τι κλωτσιες εφαγε δεν λεγεται)

Για 2-3 αγωνες το χρονο ισως δεν ειναι απαραιτητο ιδιως αν ειναι με το φως της ημερας....αν ειναι για παραπανω και για νυχτερινη οδηγηση το θεωρω απαραιτητο!

Σιγουρα υπαρχουν αλλες λυσεις οπως λεει ο σπυρος αλλα εγω αυτο δοκιμασα σε συνθηκες αγωνα και το βρηκα εξαιρετο!
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό Gorgorofteros » 15 Απρ 2004, 08:43

ROAD BOOK σε KTM
:horseshit:
Καλημέρα σε όλους,
οσοι ιδιοκτήτες ΚΤΜ θελήσουν να βάλουν ROADBOOK, θα πρέπει πρώτα να να τοποθετήσουν μια σχετικά φθηνή κατασκευή που θα συγκρατεί το roadbook πάνω στο φαίρινκ .
Αυτη λοιπόν την κατασκευή την πουλάει η ΚΤΜ έχει περίπου 30€ , ΜΟΝΟ ΠΟΥ :oops: το τιμόνι δεν γυρνάει σε όλη του την διαδρομή, ετσι θα χρειαστεί να κάνετε πατέντα , ή δοκιμάστε κάπου αλλού την τύχη σας .
Το σαββατοκύριακο θα το παίξω Ηφαιστος.
Άβαταρ μέλους
Gorgorofteros
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 372
Εγγραφή: 13 Απρ 2004, 08:19
Τοποθεσία: Χαλάνδρι - Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tazmania » 15 Απρ 2004, 10:25

tedos@teda έγραψε:
xontros έγραψε:Φίλε Θοδωρή, η γνώμη σου βέβαια μετράει αφού το έχεις χρησιμοποιήσει, αλλά δεν είναι λίγο υπερβολική λύση απλά και μόνο για να μη χάνομαι σε 2-3 trail ride το χρόνο?


Για να βαλουμε τα πραγματα στην σωστη....οικονομικη τους θεση :wink:

Το TERRATRIP 202 plus που ειναι μια εξαιρετικη λυση μου στοιχισε 218ε τιμη νομιζω λογικη. Βεβαιως υπαρχουν και τα πιο ακριβα μοντελα οπως το 303 που χρησιμοποιει ο ΤΑΖΜΑΝΙΑ αλλα νομιζω το 202 ειναι υπεραρκετο για τις αναγκες μας. Ειναι οχι μονο αξιοπιστο οχι μονο δοκιμασμενο αλλα και εξαιρετικα ανθεκτικο (πιστεψτε με στον εβρο το απεδειξε...τι νερα και τι κλωτσιες εφαγε δεν λεγεται)

Για 2-3 αγωνες το χρονο ισως δεν ειναι απαραιτητο ιδιως αν ειναι με το φως της ημερας....αν ειναι για παραπανω και για νυχτερινη οδηγηση το θεωρω απαραιτητο!

Σιγουρα υπαρχουν αλλες λυσεις οπως λεει ο σπυρος αλλα εγω αυτο δοκιμασα σε συνθηκες αγωνα και το βρηκα εξαιρετο!


Θα συμφωνήσω με τον tedouli για το terratrip. Σπύρο, θα ήθελα να τα πούμε και για τις άλλες λύσεις γιατί έχουν ενδιαφέρον.

Και μια παράκληση πως τους φίλους αναβάτες: καλό θα ήταν τις "άχρηστες" σελίδες από το road book να μην τις πετάτε κάτω. Είναι άσχημο να αντικρίζεις διάσπαρτες σελίδες στο βουνό.

ΥΓ Όπου άχρηστες σελίδες, εννοώ τις χρησιμοποιημένες!
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pino » 15 Απρ 2004, 11:10

superspy έγραψε:...Αν πάρετε το 1400, να ξέρετε ότι η ρύθμιση για τον 21’’ τροχό με BAJA και 17 πίεση είναι 2170, ελεγμένο με GPS.


Σπύρο σε παρακαλώ να σημαδέψεις σε δρόμο κοντά στο park ferme με σπρέυ ένα χιλίομετρο μετρημένο με το κοντέρ που έγραψες την διαδρομή ώστε να μπορούμε να ρυθμίσουμε εκεί τους μετρητές μας.
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Δημοσίευσηαπό superspy » 15 Απρ 2004, 11:22

pino έγραψε:
superspy έγραψε:...Αν πάρετε το 1400, να ξέρετε ότι η ρύθμιση για τον 21’’ τροχό με BAJA και 17 πίεση είναι 2170, ελεγμένο με GPS.


Σπύρο σε παρακαλώ να σημαδέψεις σε δρόμο κοντά στο park ferme με σπρέυ ένα χιλίομετρο μετρημένο με το κοντέρ που έγραψες την διαδρομή ώστε να μπορούμε να ρυθμίσουμε εκεί τους μετρητές μας.


Θα το κάνω αυτό το ΣΚ ( 17-18 ) και αύριο θα μετρήσω και ένα σημείο στην Συγγρού, για να κάνετε καλιμπράρισμα και στην Αθήνα.

Να επισημάνω πάλι, ότι σε μερικά σημεία τις διαδρομής το GPS, δέχεται παρεμβολές από πολύ κοντινές κεραίες με αποτέλεσμα να "γράφει" ότι θέλει και αυτό συμβαίνει σε 3 σημεία σε όλη τη διαδρομή, αλλά αρκεί για να σας βγάλει "εκτός" διαδρομής με λάθος μέτρηση.

Το ανακάλυψα πριν από 3 εβδομάδες, όταν έκανα τη διαδρομή με 4Χ4, όπου τα 3 GPS που είχα μαζί μου, σε αυτά τα σημεία «τρελαινόντουσαν» και το καθένα έγραφε τα δικά του, με διαφορές μέχρι και 1,5 χιλιόμετρα μέσα σε 6 (περίπου) πραγματικά χιλιόμετρα διαδρομής.

Γιαυτό το λόγο η μέτρηση γίνει (ξανά) με ψηφιακό κοντέρ ακριβείας.
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό dista » 15 Απρ 2004, 20:27

superspy έγραψε:...... όπου τα 3 GPS που είχα μαζί μου, σε αυτά τα σημεία «τρελαινόντουσαν» και το καθένα έγραφε τα δικά του, με διαφορές μέχρι και 1,5 χιλιόμετρα μέσα σε 6 (περίπου) πραγματικά χιλιόμετρα διαδρομής........


Σπύρο, απο περιέργεια και για ενημέρωση, είχε κάποιο απο τα 3 GPS τεχνολογία WAAS - EGNOS και αν ναι είχε διαφορά στην ακρίβεια απο τα υπόλοιπα :?:
Στη καταγραφή, αν έκανες, τι έδειξαν? τυχαίες γραμμές ή παράλληλη μετατόπιση ?
Άβαταρ μέλους
dista
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 479
Εγγραφή: 03 Νοέμ 2003, 10:24
Τοποθεσία: Μαρούσι Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 16 Απρ 2004, 10:27

dista έγραψε:
superspy έγραψε:...... όπου τα 3 GPS που είχα μαζί μου, σε αυτά τα σημεία «τρελαινόντουσαν» και το καθένα έγραφε τα δικά του, με διαφορές μέχρι και 1,5 χιλιόμετρα μέσα σε 6 (περίπου) πραγματικά χιλιόμετρα διαδρομής........


Σπύρο, απο περιέργεια και για ενημέρωση, είχε κάποιο απο τα 3 GPS τεχνολογία WAAS - EGNOS και αν ναι είχε διαφορά στην ακρίβεια απο τα υπόλοιπα :?:
Στη καταγραφή, αν έκανες, τι έδειξαν? τυχαίες γραμμές ή παράλληλη μετατόπιση ?


Τα GPS ήταν GPSIII, GPS76S MAP (WAAS), GPS 176C (WAAS).
To GPS176C ήταν με εξωτερική κεραία, το GPS76 ήταν τοποθετημένο έξω απο το αυτοκίνητο πάνω στον καθρέπτη, ενώ το GPSIII ήταν στο ταμπλό κοντά στο παράθυρο.

Και τα τρία είχαν διαφορετική συμπεριφορά, με μόνο το GPSΙΙΙ να κρατά πάντα την σωστή απόσταση και τέσσερις δορυφόρους!!!!!

Το 76 έδειξε μισό χιλιόμετρο παραπάνω σε ευθεία και αμέσως μετά επέστρεψε (track), ενώ το 176c έχασε τους δορυφόρους και σταμάτησε αμέσως την καταγραφή.
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό tedos » 18 Απρ 2004, 06:56

Νεωτερα απο την προετοιμασια του STRATEGO TEAM

To ζευγος dista κανει προπονηση στο Τερρατριπ. Το ζευγος ΤΑΖΜΑΝΙΑ ακολουθει την προσφιλη του τακτικη που του εχει χαρισει δαφνες......επισκευες παρασκευη πρωι προπονηση στο Τερρατριπ Σαββατο στην εθνικη για Λειβαδια Σαββατο μεσημερι τρεχουμε :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 18 επισκέπτες