Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Κανονισμός Trail Ride

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Κανονισμός Trail Ride

Δημοσίευσηαπό superspy » 22 Μαρ 2004, 17:14

Ολοκληρώθηκε και εγκρίθηκε από την ΕΘΕΑ, ο κανονισμός για τα trail ride, ύστερα από τις τελευταίες αλλαγές, μετά το δοκιμαστικό αγώνα του Ξυλοκάστρου.
Κατεβάστε τον εδώ, με δεξί κλίκ και save as (PDF, 384Kb)

http://www.off-road.gr/uploads/files/su ... on-new.pdf


Ουσιαστική αλλαγή το ξεκαθάρισμα των κατηγοριών 4X4 και 4Χ4 Raid.
Μικρές επιτρεπόμενες αλλαγές στην κατηγορία 4X4, ενώ όσα οχήματα, έχουν περισσότερες βελτιώσεις, περνούν αυτόματα στην κατηγορία 4Χ4 Raid. Διαβάστε για τα κριτήρια διαχωρισμού και ετοιμαστείτε ανάλογα.

Στις μοτοσικλέτες, μια μικροδιαφορά στα βάρη, σε σχέση με τον προηγούμενο δοκιμαστικό κανονισμό.

Ετοιμαστείτε!
Τελευταία επεξεργασία από superspy και 29 Μαρ 2004, 09:20, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό tazmania » 22 Μαρ 2004, 23:42

Απορία:

Έχουμε ένα Niva (τυχαίο το παράδειγμα) το οποίο έχει 10 πόντους σήκωμα από σκληρότερα ελατήρια και προσθήκες, διαθέτει ΜΤ ελαστικά 175/R16 (εργοστασιακή διάσταση), μπλοκέ εμπρός και πίσω και εργάτη. εάν κατάλαβα καλά τρέχει στην κατηγορία "Ομάδα 4Χ4", σωστά :?:

Έχουμε και ένα δεύτερο Niva το οποίο το μόνο που διαθέτει είναι ΑΤ ή ακόμα και ST ελαστικά 205/R15. Αυτό θ' αγωνιστεί στην κατηγορία "Ομάδα 4Χ4 - Raid, σωστά;

Αυτό δεν είναι λίγο παράδοξο :?:

Φιλικά και με διάθεση βελτίωσης :D
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό jdelis » 23 Μαρ 2004, 09:37

Γιώργο,

οι μετατροπές που αναφέρεις στο πρώτο παράδειγμα δεν οφελούν σε αγώνες τέτοιου τύπου. Οπότε λογικά κατατάσσονται στα απλά.

Για το δεύτερο με τα λάστιχα συμφωνώ. Δε στέκει να απαγορεύεται αύξηση μεγέθους ελαστικών, αφού έτσι κι αλλιώς σε τέτοιους αγώνες δε βοηθούν. Αν δείτε σε Baja κλπ. τα αυτοκίνητα χρησιμοποιούν μέτρια μεγέθη.

Η ουσία των μετατροπών έγκειται βασικά σε ανάρτηση και προδιαγραφές ασφαλείας. Όσο για μηχανικές μετατροπές έχω απορία ποιός και πώς θα τις ελέγχει... :?
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Re: Κανονισμός Trail Ride

Δημοσίευσηαπό chriska » 23 Μαρ 2004, 09:52

superspy έγραψε:Ολοκληρώθηκε και εγκρίθηκε από την ΕΘΕΑ, ο κανονισμός για τα trail ride, ύστερα από τις τελευταίες αλλαγές, μετά το δοκιμαστικό αγώνα του Ξυλοκάστρου.
Ουσιαστική αλλαγή το ξεκαθάρισμα των κατηγοριών 4X4 και 4Χ4 Raid.
Μικρές επιτρεπόμενες αλλαγές στην κατηγορία 4X4, ενώ όσα οχήματα, έχουν περισσότερες βελτιώσεις, περνούν αυτόματα στην κατηγορία 4Χ4 Raid. Διαβάστε για τα κριτήρια διαχωρισμού και ετοιμαστείτε ανάλογα.

Στις μοτοσικλέτες, μια μικροδιαφορά στα βάρη, σε σχέση με τον προηγούμενο δοκιμαστικό κανονισμό.

Ετοιμαστείτε!

Σπύρο,
Εχω μια απορία σχετικά με τις κατηγορίες σύμφωνα με τον γενικό κανονισμό.
Εγώ έχω λάστιχα άλλα στο jimny με διαφορά 5,2%.Ανήκω λοιπόν στην κατηγορία 4χ4 Raid? :!: :!: :!:
Αυτά που συμμετείχαν στο Ξυλόκαστρο και διακρίθηκαν,βλ.LR κόκκινα,κίτρινα κλπ(οι γνωστοί / άγνωστοι) που ανήκουν, στα απλά?
Μάλλον εμείς θα πρέπει να είμαστε αυτοι που πλέον θα "συμπληρώνουμε" τις συμμετοχές?Τι μου θυμίζει αυτό........Κάτι απο παλαιότερα Ακρόπολις με τους "φτωχούς" στην Α5.
chriska & Highlander
ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ
Άβαταρ μέλους
chriska
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 02 Απρ 2003, 17:53
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ, ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό superspy » 23 Μαρ 2004, 10:41

tazmania έγραψε:Απορία:

Έχουμε ένα Niva (τυχαίο το παράδειγμα) το οποίο έχει 10 πόντους σήκωμα από σκληρότερα ελατήρια και προσθήκες, διαθέτει ΜΤ ελαστικά 175/R16 (εργοστασιακή διάσταση), μπλοκέ εμπρός και πίσω και εργάτη. εάν κατάλαβα καλά τρέχει στην κατηγορία "Ομάδα 4Χ4", σωστά :?:


Λάθος:
«Αµορτισέρ & ελατήρια - σούστες: Επιτρέπεται η αλλαγή των αµορτισέρ και των ελατηρίων, υπό την προϋπόθεση ότι ο αριθµός τους, τα σηµεία στήριξης τους και η αρχή λειτουργίας τους, θα είναι αυτά του κατασκευαστή. Επιτρέπεται η προσθήκη ή αφαίρεση αριθµού σουστό-φύλλων όχι όµως και τα σηµεία στήριξης των ή και η αρχή λειτουργίας τους.»

Σύμφωνα με τον κανονισμό το παραπάνω, πάει στην κατηγορία Ομάδα 4Χ4-Raid, (Προσθήκες στα ελατήρια)

tazmania έγραψε:Έχουμε και ένα δεύτερο Niva το οποίο το μόνο που διαθέτει είναι ΑΤ ή ακόμα και ST ελαστικά 205/R15. Αυτό θ' αγωνιστεί στην κατηγορία "Ομάδα 4Χ4 - Raid, σωστά;


Σωστά:
«Ελαστικά: Επιτρέπεται η αλλαγή των γνήσιων µε ελαστικά τύπου ΑΤ ή ΜΤ, στις διαστάσεις που προτείνει ο κατασκευαστής στο βιβλίοοδηγιών του (manual) ή µε µέγιστη απόκλιση από αυτές ±5%.»

Τα 205 είναι πολύ μεγαλύτερα του 5%.

tazmania έγραψε:Αυτό δεν είναι λίγο παράδοξο :?:


Όχι…. Το πρώτο αυτοκίνητο, έχοντας αλλάξει ουσιαστικά, τα σημεία στήριξης, μεταπηδά στην επόμενη κατηγορία.
Το δεύτερο, έχει μεγαλώσει τη διάσταση πέραν του 5% οπότε και αυτό μεταπηδά την κατηγορία RAID.

Από κει και πέρα ο εργάτης, του πρώτου είναι απλώς ένα πρόσθετο, άχρηστο βάρος για αυτούς τους αγώνες, ενώ αν έχει κάνει το λάθος ο οδηγός, να προσθέσει κάποιο 100% μπλοκέ, δεν θα το χρησιμοποιήσει «ΠΟΥΘΕΝΑ», (τα πράγματα αλλάζουν αν έχει torsen που θα του είναι γενικά παντού χρήσιμο). Αντίστοιχα όμως υπάρχουν αυτοκίνητα με εργοστασιακό διαφορικό (-ά) περιορισμένης ολίσθησης ή ηλεκτρομηχανικά συστήματα ελέγχου.

Ουσιαστικά ο στόχος είναι στην πρώτη κατηγορία να συμμετέχουν τα τετρακίνητα με ελάχιστες μετατροπές, ενώ στη δεύτερη τα πιο βελτιωμένα και με πιο αγωνιστικές διαθέσεις.

Φιλικά
Σπύρος
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Κανονισμός Trail Ride

Δημοσίευσηαπό superspy » 23 Μαρ 2004, 11:03

chriska έγραψε:Σπύρο,
Εχω μια απορία σχετικά με τις κατηγορίες σύμφωνα με τον γενικό κανονισμό.
Εγώ έχω λάστιχα άλλα στο jimny με διαφορά 5,2%.Ανήκω λοιπόν στην κατηγορία 4χ4 Raid? :!: :!: :!:
Αυτά που συμμετείχαν στο Ξυλόκαστρο και διακρίθηκαν,βλ.LR κόκκινα,κίτρινα κλπ(οι γνωστοί / άγνωστοι) που ανήκουν, στα απλά?
Μάλλον εμείς θα πρέπει να είμαστε αυτοι που πλέον θα "συμπληρώνουμε" τις συμμετοχές?Τι μου θυμίζει αυτό........Κάτι απο παλαιότερα Ακρόπολις με τους "φτωχούς" στην Α5.
chriska & Highlander


Ναι... ανήκεις στην κατηγορία Raid, αλλά όχι για να "συμπληρώσεις" τις συμμετοχές, μια και αυτή η κατηγορία θα έχει περισσότερες συμμετοχές, από την απλή.

Τα Trail ride δεν έχουν σχέση με το Ακρόπολις και δεν καταλαβαίνω τον προβληματισμό σου με την κατηγορία Raid, μήπως βρωμάει άσχημα;

Φιλικά
Σπύρος
Τελευταία επεξεργασία από superspy και 23 Μαρ 2004, 11:06, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό IKE » 23 Μαρ 2004, 11:05

Μια απορία που κινείται στο γράμμα του κανονισμού:

ποιο θεωρείται το σημαντικό ψηφίο για το 5% που λέμε για τα λάστιχα?

Αν είναι το τελευταίο ακέραιο τότε το 5,2 στρογγυλοποιείται στο 5 και πχ το 5,5 ή το 5,6 στρογγυλοποιείται στο 6%. Αν βέβαια θεωρήσουμε σημαντικό ψηφίο το πρώτο δεκαδικό θα πρέπει να λέμε λάστιχα μεγαλύτερα κατα 5.0% για να είναι εκτός το 5.2%. Τυπικά (και τυπολατρικά μάλλον 8) ) οταν λέμε λάστιχα μεγαλύτερα του 5% σημαίνει απο και 5.5% και επάνω σε ακρίβεια πρώτου δεκαδικού.

Τι απο τα 2 ισχύει ??

ΥΓ. Οσοι νοιώσετε μια επιθυμία να αρχίσετε να με βαράτε μετα το παραπάνω είναι φυσιολογικό αλλα ελπίζω να σας περάσει μέσα σε 1-2 ώρες :P
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό superspy » 23 Μαρ 2004, 11:07

IKE έγραψε:Μια απορία που κινείται στο γράμμα του κανονισμού:

ποιο θεωρείται το σημαντικό ψηφίο για το 5% που λέμε για τα λάστιχα?

Αν είναι το τελευταίο ακέραιο τότε το 5,2 στρογγυλοποιείται στο 5 και πχ το 5,5 ή το 5,6 στρογγυλοποιείται στο 6%. Αν βέβαια θεωρήσουμε σημαντικό ψηφίο το πρώτο δεκαδικό θα πρέπει να λέμε λάστιχα μεγαλύτερα κατα 5.0% για να είναι εκτός το 5.2%. Τυπικά (και τυπολατρικά μάλλον 8) ) οταν λέμε λάστιχα μεγαλύτερα του 5% σημαίνει απο και 5.5% και επάνω σε ακρίβεια πρώτου δεκαδικού.

Τι απο τα 2 ισχύει ??

ΥΓ. Οσοι νοιώσετε μια επιθυμία να αρχίσετε να με βαράτε μετα το παραπάνω είναι φυσιολογικό αλλα ελπίζω να σας περάσει μέσα σε 1-2 ώρες :P


ΙΚΕ έχεις ξεφύγει τελείως; Να βάλω τις φωνές;
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Κανονισμός Trail Ride

Δημοσίευσηαπό chriska » 23 Μαρ 2004, 11:15

superspy έγραψε:
chriska έγραψε:Σπύρο,
Εχω μια απορία σχετικά με τις κατηγορίες σύμφωνα με τον γενικό κανονισμό.
Εγώ έχω λάστιχα άλλα στο jimny με διαφορά 5,2%.Ανήκω λοιπόν στην κατηγορία 4χ4 Raid? :!: :!: :!:
Αυτά που συμμετείχαν στο Ξυλόκαστρο και διακρίθηκαν,βλ.LR κόκκινα,κίτρινα κλπ(οι γνωστοί / άγνωστοι) που ανήκουν, στα απλά?
Μάλλον εμείς θα πρέπει να είμαστε αυτοι που πλέον θα "συμπληρώνουμε" τις συμμετοχές?Τι μου θυμίζει αυτό........Κάτι απο παλαιότερα Ακρόπολις με τους "φτωχούς" στην Α5.
chriska & Highlander


Ναι... ανήκεις στην κατηγορία Raid, αλλά όχι για να "συμπληρώσεις" τις συμμετοχές, μια και αυτή η κατηγορία θα έχει περισσότερες συμμετοχές, από την απλή.

Τα Trail ride δεν έχουν σχέση με το Ακρόπολις και δεν καταλαβαίνω τον προβληματισμό σου με την κατηγορία Raid, μήπως βρωμάει άσχημα;

Φιλικά
Σπύρος

O νοών νοήτω 8) Αλλο 250 Hp kai άλλο 80 Hp.
To Ακρόπολις απλώς αναφέρθηκε σαν "παραλληλισμός".
Η εξέλιξή του ουσιαστικά κατήργησε τον συναγωνισμό στους "μικρούς".
CHRISKA & HIGHLANDER
ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ
Άβαταρ μέλους
chriska
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 02 Απρ 2003, 17:53
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ, ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό chriska » 23 Μαρ 2004, 11:19

IKE έγραψε:Μια απορία που κινείται στο γράμμα του κανονισμού:

ποιο θεωρείται το σημαντικό ψηφίο για το 5% που λέμε για τα λάστιχα?

Αν είναι το τελευταίο ακέραιο τότε το 5,2 στρογγυλοποιείται στο 5 και πχ το 5,5 ή το 5,6 στρογγυλοποιείται στο 6%. Αν βέβαια θεωρήσουμε σημαντικό ψηφίο το πρώτο δεκαδικό θα πρέπει να λέμε λάστιχα μεγαλύτερα κατα 5.0% για να είναι εκτός το 5.2%. Τυπικά (και τυπολατρικά μάλλον 8) ) οταν λέμε λάστιχα μεγαλύτερα του 5% σημαίνει απο και 5.5% και επάνω σε ακρίβεια πρώτου δεκαδικού.

Τι απο τα 2 ισχύει ??

ΥΓ. Οσοι νοιώσετε μια επιθυμία να αρχίσετε να με βαράτε μετα το παραπάνω είναι φυσιολογικό αλλα ελπίζω να σας περάσει μέσα σε 1-2 ώρες :P

Φίλε IKE,
Εσύ δεν πρέπει να αντιμετωπίζεις πρόβλημα με τα "μαμίσια" λάστιχα.
Πάλι μέσα 'επεσες στην επιλογή των ελαστικών :!:
Η πρόταση να επιλέγεις λάστιχα για τους αγώνες, εξακολουθεί να ισχύει :lol:
ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ
Άβαταρ μέλους
chriska
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 02 Απρ 2003, 17:53
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ, ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό tazmania » 24 Μαρ 2004, 00:10

superspy έγραψε:
tazmania έγραψε:Απορία:

Έχουμε ένα Niva (τυχαίο το παράδειγμα) το οποίο έχει 10 πόντους σήκωμα από σκληρότερα ελατήρια και προσθήκες, διαθέτει ΜΤ ελαστικά 175/R16 (εργοστασιακή διάσταση), μπλοκέ εμπρός και πίσω και εργάτη. εάν κατάλαβα καλά τρέχει στην κατηγορία "Ομάδα 4Χ4", σωστά :?:


Λάθος:
«Αµορτισέρ & ελατήρια - σούστες: Επιτρέπεται η αλλαγή των αµορτισέρ και των ελατηρίων, υπό την προϋπόθεση ότι ο αριθµός τους, τα σηµεία στήριξης τους και η αρχή λειτουργίας τους, θα είναι αυτά του κατασκευαστή. Επιτρέπεται η προσθήκη ή αφαίρεση αριθµού σουστό-φύλλων όχι όµως και τα σηµεία στήριξης των ή και η αρχή λειτουργίας τους.»

Σύμφωνα με τον κανονισμό το παραπάνω, πάει στην κατηγορία Ομάδα 4Χ4-Raid, (Προσθήκες στα ελατήρια)

tazmania έγραψε:Έχουμε και ένα δεύτερο Niva το οποίο το μόνο που διαθέτει είναι ΑΤ ή ακόμα και ST ελαστικά 205/R15. Αυτό θ' αγωνιστεί στην κατηγορία "Ομάδα 4Χ4 - Raid, σωστά;


Σωστά:
«Ελαστικά: Επιτρέπεται η αλλαγή των γνήσιων µε ελαστικά τύπου ΑΤ ή ΜΤ, στις διαστάσεις που προτείνει ο κατασκευαστής στο βιβλίοοδηγιών του (manual) ή µε µέγιστη απόκλιση από αυτές ±5%.»

Τα 205 είναι πολύ μεγαλύτερα του 5%.

tazmania έγραψε:Αυτό δεν είναι λίγο παράδοξο :?:


Όχι…. Το πρώτο αυτοκίνητο, έχοντας αλλάξει ουσιαστικά, τα σημεία στήριξης, μεταπηδά στην επόμενη κατηγορία.
Το δεύτερο, έχει μεγαλώσει τη διάσταση πέραν του 5% οπότε και αυτό μεταπηδά την κατηγορία RAID.

Από κει και πέρα ο εργάτης, του πρώτου είναι απλώς ένα πρόσθετο, άχρηστο βάρος για αυτούς τους αγώνες, ενώ αν έχει κάνει το λάθος ο οδηγός, να προσθέσει κάποιο 100% μπλοκέ, δεν θα το χρησιμοποιήσει «ΠΟΥΘΕΝΑ», (τα πράγματα αλλάζουν αν έχει torsen που θα του είναι γενικά παντού χρήσιμο). Αντίστοιχα όμως υπάρχουν αυτοκίνητα με εργοστασιακό διαφορικό (-ά) περιορισμένης ολίσθησης ή ηλεκτρομηχανικά συστήματα ελέγχου.

Ουσιαστικά ο στόχος είναι στην πρώτη κατηγορία να συμμετέχουν τα τετρακίνητα με ελάχιστες μετατροπές, ενώ στη δεύτερη τα πιο βελτιωμένα και με πιο αγωνιστικές διαθέσεις.

Φιλικά
Σπύρος


Έτσι όπως το θέτετε έχετε δίκαιο.

Πάντως θα συμφωνήσω με τον Γιάννη, ότι υπάρχουν τεχνικές δυσκολίες σε κάποιους από αυτούς τους ελέγχους.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό forester » 24 Μαρ 2004, 01:22

Εκ 1ης όψεως, μου φαίνεται δίκαιος ο παρόν διαχωρισμός των συμμετοχών, με βάση την ύπαρξη και την έκταση των μετατροπών των αυτοκινήτων, σε σχέση με την έκδοση παραγωγής.
Το δύσκολο είναι η τήρησή του και η διαδικασία τεχνικού ελέγχου.
Αμέσως -αμέσως, πρέπει να προστείθεται πριν από κάθε αγώνα, και 1 ημέρα ή έστω απόγευμα για Τ.Ε.
Δεν πιστεύω ότι απαιτείται περαιτέρω διαχωρισμός σε κλάσεις κλπ βάσει ιπποδυνάμεων , κυβισμού κλπ. Στο Ξυλόκαστρο οι νικητές δε νίκησαν επειδή είχαν θηρία, ούτε από πολύ μεγάλη ταχύτητα σε σχέση με άλλους....
Νίκησαν λόγω εμπειρίας και θα νικούσαν σχεδόν σίγουρα με ότι και να συμμετείχαν (Για παράδειγμα, ο Δουκέρης με τον αγρότη είναι πιο γρήγορος σε απόλυτες επιδόσεις, από το X-Trail & Forester? Όχι, αλλά μας νίκησε....). Υπήρχαν κι άλλοι έμπειροι, ομως πιθανόν να μην απέφυγαν τα λάθη κλπ....
forester
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: 07 Δεκ 2003, 20:36
Τοποθεσία: Άλιμος, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό nec-r » 24 Μαρ 2004, 23:56

Σίγουρα τον πρώτο λόγο τον εχει εμπειρία τόσο του οδηγού όσο και του συνοδηγού.Ωστόσο , στο Ξυλόκαστρο το στήσιμο και οι ιδανικοί χρόνοι του αγώνα , εδειναν ενα ελαφρό προβάδισμα στα καλά στημένα και δυνατά αυτοκίνητα.Αυτό αποδεικνυεται αλλωστε και απο τα αποτελέσματα οπου όλα τα LR των πρώτων θέσεων ηταν βελτιωμένα.
Νομίζω ομως οτι στο προσεχές τρέιλ ράιντ εχει δοθεί μεγαλυτερη έμφαση στην πλοήγηση ,τα χιλιομετρα ειναι περισσότερα και ετσι δίνονται κάποιες πιθανότητες μεγαλύτερες σε αργότερους αλλά προσεκτικότερους συνδυασμούς να διεκδικήσουν υψηλότερες θέσεις στην κατάταξη. :wink:
Άβαταρ μέλους
nec-r
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 184
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:38
Τοποθεσία: Ολυμπιακό χωριό - Αχαρναί

Re: Κανονισμός Trail Ride

Δημοσίευσηαπό tsoupziggy » 29 Μαρ 2004, 01:32

[quote="superspy"]Ολοκληρώθηκε και εγκρίθηκε από την ΕΘΕΑ, ο κανονισμός για τα trail ride, ύστερα από τις τελευταίες αλλαγές, μετά το δοκιμαστικό αγώνα του Ξυλοκάστρου.
Κατεβάστε τον εδώ, με δεξί κλίκ και save as (PDF, 384Kb)

http://www.off-road.gr/uploads/files/su ... on-new.pdf


Ουσιαστική αλλαγή το ξεκαθάρισμα των κατηγοριών 4X4 και 4Χ4 Raid.
Μικρές επιτρεπόμενες αλλαγές στην κατηγορία 4X4, ενώ όσα οχήματα, έχουν περισσότερες βελτιώσεις, περνούν αυτόματα στην κατηγορία 4Χ4 Raid. Διαβάστε για τα κριτήρια διαχωρισμού και ετοιμαστείτε ανάλογα.

Στις μοτοσικλέτες, μια μικροδιαφορά στα βάρη, σε σχέση με τον προηγούμενο δοκιμαστικό κανονισμό.

Ετοιμαστείτε!


Διαβασα τον κανονισμο αλλα ως νεως δω αλλα και γενικα στο ''αθλημα'' εχω καποιες (αρκετες!) απορειες.
1)για να συμετασχω σε αυτο το trail ride θα πρεπει να εχω καποια εγγραφα οπως π.χ. αγωνιστικη αδεια?εαν ναι ποια ειναι αυτα και πωσ μπορω να τα εκδωσω?
2)εχω ενα suzuki drz400, η κατηγορια στην οποια κατατασωμε ειναι η enduro? το βαρος της κενης ειναι 118kg.
3)που και πως θα δηλωσω συμετοχη? υπαρχει καποιο κοστος ή κατι αλλο που πρεπει να κανω?
thanx και ελπιζω να τα ποθμε στο ΧΩΜΑ!!!!!
tsoupziggy
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 22 Μαρ 2004, 03:54

Δημοσίευσηαπό superspy » 29 Μαρ 2004, 09:22

Ρίξε μια ματία στο άρθρο που "ανέβηκε" σήμερα 29/3/2004, με όλες τις λεπτομέρειες! :razz: :razz: :razz: :razz: :razz:
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Επόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 116 επισκέπτες