Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Isidre Esteve Pujol

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Isidre Esteve Pujol

Δημοσίευσηαπό drMel » 25 Μαρ 2007, 23:14

Ο Ισπανός αναβάτης τραυματίστηκε σε αγώνα του Πρωταθλήματος All Terain της Ισπανίας.
Η πτώση του σε ειδική του αγώνα επέφερε σοβαρό τραυματισμό στα πλευρά και στην μέση καθώς και στους πνεύμονες.
Το ιατρικό ανακοινωθέν αναφέρει ότι ο Ισπανός έχει χάσει την κινητικότητα του απο την μέση και κάτω ενώ έχει ανακτήσει τις αισθήσεις του και έχει επαφή με το περιβάλλον.
drMel
 

Δημοσίευσηαπό patrinos » 25 Μαρ 2007, 23:27

Οχι ρε γμτ... :( :( :( Πότε εγινε αυτο;... :cry:
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Kώστας
Άβαταρ μέλους
patrinos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 218
Εγγραφή: 01 Απρ 2005, 19:50
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό Papasouzas » 25 Μαρ 2007, 23:38

Κρίμα....
:( :cry: Με πιάνει κάτι όταν ακούω για τέτοια ατυχήματα :? :? :?
Όσο υπάρχει τράπουλα,θα βγένουνε ρηγάδες
κι όσο υπάρχουν δάσκαλοι θα βγαίνουν μαθητάδες!

TEAM 65- !!

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Papasouzas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 769
Εγγραφή: 18 Ιαν 2007, 18:36
Τοποθεσία: Κάτω από τις λάσπες και το μηχανάκι απο πάνω!

Δημοσίευσηαπό superspy » 30 Μαρ 2007, 16:04

Operation confirms paralysis for Isidre Esteve Pujol

KTM factory rider Isidre Esteve Pujol of Spain underwent surgery on Friday in Barcelona, Spain to stabilize a spinal injury sustained during a high speed crash last weekend.

The Spanish rider was injured while competing in the Spanish All Terrain Rally.

Specialists Dr. Villanova and Dr. Meir have reported after the operation that the level of injury to the 7th and 8th vertebrae was such that the rider has suffered paralysis from the waist down. They must now wait for inflammation to subside from the spinal column to establish if any further treatment is at all possible. The situation must be considered serious and it is too early to tell if certain experimental treatments for spinal injuries being conducted in the USA and Canada will be able to help the injured rider. Esteve was wearing a neck brake, which is effective against neck injuries and a strong back protector but tragically, because of the nature of the crash, neither protective device was able to prevent this particular type of spinal injury.

KTM’s Motor Sports Consultant and former motocross world champion Heinz Kinigadner visited Esteve in hospital shortly after the accident and said that considering the serious situation, the rider was in relatively good spirits. He is able to speak, breathe and eat independently and was able to explain exactly how the accident happened.

“Esteve was riding a 525 racing machine , not a rally bike,” Kinigadner said. “He was traveling through a dry river bed at quite high speed when he hit a large rock. He was able to lift the front wheel but then lost control and shot over the handlebars.”

“Esteve never lost consciousness,” Kinigadner reported. “He thinks that that bike may have fallen on top of him but he is not sure. But he was aware from the moment of impact that the injury was a serious one”. Both KTM and sponsor Galoisses are standing by to offer Esteve whatever support is possible, Kinigadner said.
Τελευταία επεξεργασία από superspy και 30 Μαρ 2007, 16:12, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό superspy » 30 Μαρ 2007, 16:09

Να πώ για το PDS πάλι;
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό ktmakis » 30 Μαρ 2007, 16:15

Ελα ρε superspy τώρα.....
Μηπως φταιει το 160 ζιγκλέρ που φόραγε.....
Τα ίδια δεν εχουν πάθει τόσοι και τόσοι??
Ο Merriman δηλ. που έπαθε ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο με Yamaha??
Μήπως ξεβάφει το τζιν??
Άβαταρ μέλους
ktmakis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 968
Εγγραφή: 04 Ιούλ 2005, 14:45
Τοποθεσία: Αθήνα - Μελίσσια

Δημοσίευσηαπό Papasouzas » 30 Μαρ 2007, 16:28

Το PDS δεν είναι το σύστημα της ανάρτησης?
Γιατί φταίει αυτό?
Όσο υπάρχει τράπουλα,θα βγένουνε ρηγάδες
κι όσο υπάρχουν δάσκαλοι θα βγαίνουν μαθητάδες!

TEAM 65- !!

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Papasouzas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 769
Εγγραφή: 18 Ιαν 2007, 18:36
Τοποθεσία: Κάτω από τις λάσπες και το μηχανάκι απο πάνω!

Δημοσίευσηαπό superspy » 30 Μαρ 2007, 16:29

Μήπως να θυμηθούμε τα:
http://www.off-road.gr/article460.html

μήπως ότι ακόμα τα 660 και τα 690 είναι με μοχλικό;

Άσε έχω και άλλα....
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό Papasouzas » 30 Μαρ 2007, 17:08

Δεν ξέρω πως το πήρες,αλλά εγώ εννοώ οτι δεν ξέρω τι ακριβώς διαφορές έχει στην λειτουργία του το PDS σε σχέση με το μοχλικό...
Γιατί έφταιγαν αυτά και στα 2 ατυχήματα?
Για να μαθαίνω ρωτάω...
Όσο υπάρχει τράπουλα,θα βγένουνε ρηγάδες
κι όσο υπάρχουν δάσκαλοι θα βγαίνουν μαθητάδες!

TEAM 65- !!

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Papasouzas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 769
Εγγραφή: 18 Ιαν 2007, 18:36
Τοποθεσία: Κάτω από τις λάσπες και το μηχανάκι απο πάνω!

Δημοσίευσηαπό ktmakis » 30 Μαρ 2007, 17:50

superspy έγραψε:Μήπως να θυμηθούμε τα:
http://www.off-road.gr/article460.html

μήπως ότι ακόμα τα 660 και τα 690 είναι με μοχλικό;

Άσε έχω και άλλα....


Τα λεγόμενα του εν λόγω αντιπροσώπου καλύτερα να μην τα σχολιάσω....
Γιατί δεν κάνουνε ρε παιδιά μια μήνυση στη ΚΤΜ για το χαμό των ανθρώπων? και τη Husamberg λόγω έκθεσης σε κίνδυνο?
Λέει κάποιος μια κουβέντα και πάμε σαν όχλος μαζί του.....Εχει κάποιος αποδείξεις ότι το PDS προκαλει θανατηφόρα ατυχήματα?? Η ότι δεν δουλεύει σωστά? Αμα σου κανει ένα μηχανάκι καλώς....αν όχι γιατί φταίει το PDS και όχι κάτι άλλο?
Αυτό μόνο μηχανικοί-αναβάτες που σχεδιάζουν και κατασκευάζουν αναρτήσεις μπορούν να το πούν εμπεριστατωμένα.....και να δείς που οι καλύτεροι είναι Σουηδοί.....
Άβαταρ μέλους
ktmakis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 968
Εγγραφή: 04 Ιούλ 2005, 14:45
Τοποθεσία: Αθήνα - Μελίσσια

Δημοσίευσηαπό superspy » 30 Μαρ 2007, 19:27

Ξέρεις..... στα berg δουλεύει.... είναι τοποθετημένο διαφορετικά....
Απο 'κει και πέρα.... δε σου είπε κανείς να μην το πάρεις....
Απλά που και που ανέβαινε και σε κανένα με μοχλικό και θα δείς...
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό drMel » 30 Μαρ 2007, 19:43

Μήπως φταίει το κυνήγι των χρόνων και των διακρίσεων??
Μήπως φταίει το ότι τα μηχανάκια έχουν φτάσει ψηλά σε απόδοση και παρασύρουν τους αναβάτες??
Μήπως φταίει το ότι η ανάγκη για θέαμα κάνει τους αγώνες αρένα??
Μήπως φταίει ότι αυτοί οι αναβάτες πρέπει να διακιολογήσουν το μεροκάματο που βγάζουν??
Στην τελική άν το PDS δεν ήταν ασφαλές δεν θα έλεγαν κάτι τόσοι επαγγελματίες αναβάτες?
Η εξέλιξη δεν βασίζεται σε αυτούς??.
Στον Cervantes φέτος έφτιαξαν ειδικό μοτέρ στα 520cc για να ταιριάξουν καλύτερα το μηχανάκι στις απαιτήσεις του στην Ε3(αντι για το homolgue 525), στο μοχλικό θα κολλάγανε??
Το μπροστινό του Knight πέρυσι στο 525 κόστιζε 20000€, τι θα τους χάλαγε να κάνουν κάτι και στο πισινό για να είναι ασφαλές??

Στo Dakar που τρέχουν όλα με μοχλικό γιατί διαβάζουμε τους περισσότερους θανάτους???
drMel
 

Δημοσίευσηαπό Papasouzas » 31 Μαρ 2007, 02:23

Τουλάχιστον μπορεί κανένας να μου πει τι σκ@τά κάνει το PDS και ορισμένοι πιστεύουν ότι δεν λειτουργεί καλά?
Ποια η διαφορά στην λειτουργία του με το μοχλικό?
Όσο υπάρχει τράπουλα,θα βγένουνε ρηγάδες
κι όσο υπάρχουν δάσκαλοι θα βγαίνουν μαθητάδες!

TEAM 65- !!

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Papasouzas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 769
Εγγραφή: 18 Ιαν 2007, 18:36
Τοποθεσία: Κάτω από τις λάσπες και το μηχανάκι απο πάνω!

Δημοσίευσηαπό ktmakis » 31 Μαρ 2007, 09:19

Superspy (στην ηλικία μας) όλοι μοχλικά πρώτα πρώτα καβαλήσαμε.
Δεν πειράζει με κάλυψε ο Δοκτωρ. Το ίδιο συμβαίνει και με πολλά άλλα πράγματα στη ζωή.
Οπως λένε φταίνε τα παλιομηχανάκια που σκοτώνονται τα παιδιά...
Εικόνα
Δίχρονο μέλος :dancing:
Άβαταρ μέλους
ktmakis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 968
Εγγραφή: 04 Ιούλ 2005, 14:45
Τοποθεσία: Αθήνα - Μελίσσια

Δημοσίευσηαπό ktmakis » 31 Μαρ 2007, 09:25

Papasouza το PDS είναι ο τρόπος με τον οποίο συνδέεται το ψαλίδι με το αμορτισέρ. Ενώ στο XR σου έχει ενα σύστημα
με 2 μεγάλες "λάμες" που σχηματίζουν ένα Γ ανεστραμμένο στα 2 άκρα του οποίου βιδώνουν το ψαλίδι και το αμορτισέρ,
στο σύστημα της WP (που ονομάζεται PDS) βιδώνει το αμορτισερ κατευθείαν στο ψαλίδι.
Εικόνα
Δίχρονο μέλος :dancing:
Άβαταρ μέλους
ktmakis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 968
Εγγραφή: 04 Ιούλ 2005, 14:45
Τοποθεσία: Αθήνα - Μελίσσια

Επόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 29 επισκέπτες