zman έγραψε:Απλα παρατηρω μια αλλαγη στον κανονισμο η οποια τεινει να εξωθησει τους αγωνιζομενους σε παρατυπιες οι οποιες ειναι σχεδον αδυνατο να περιοριστουν με αλλο τροπο εκτος απο μια μεση ωριαια χαμηλη αρκετα ωστε να μην υπαρχει και πολυ νοημα στο να πηγαινεις με 100+ στα μονοπατια, ειδικα με αυτοκινητο.
Αν μπορέσεις να πας με 100+ στα μονοπάτια... ε! τότε μπράβο σου! Αυτό είναι το δεδομένο! Εκεί είναι η μαγκιά! Χωρίς πλάκα! Γιατί στην άσφαλτο όλοι τρέχουν...
zman έγραψε:Και λεω παρατυπιες γιατι ειναι φως φαναρι οτι αν η διαδρομη ειναι στο συνολο της ειδικη οπως αυτες που εχω τρεξει εγω και ανοικτη στην κυκλοφορια και η μεση ωριαια ειναι 49 με στασεις, χασιματα στην πλοηγηση, ανεφοδιασμους, προσπερασματα κλπ. τοτε ειναι βεβαιο οτι πρεπει να τρεχεις με πανω απο 70 για να την πιασεις. Οταν ειναι ελευθερη με ποσα θα πρεπει να τρεχεις;
Μα με ακόμη περισσότερα! Αγώνες κάνουμε! Δεν το έχεις καταλάβει???
zman έγραψε:Ακομα και στη Baja η διαδρομη ειναι οριοθετημενη και γνωστη στους θεατες οπως και οι χρονοι κατα τους οποιους επιτρεπονται οι μετακινησεις. Δε λεμε οτι ντε και καλα πρεπει κατι να συμβει η οτι οι αγωνιζομενοι θα πηγαινουν με το σταυρο στο χερι αν παιζει χαμηλη ΜΩΑ, αλλα τουλαχιστον τυπικα πρεπει να φαινεται οτι γινεται το παν για να αποφυγει η οργανωση τις μεγαλες ταχυτητες. Μπορει κανενας να μην πιασει ποτε 59 αλλα γιατι να τον βαζεις να προσπαθησει;
Η πρόκληση του αγώνα...
zman έγραψε:Στην τελικη ας υπαρχουν μια δυο κλειστες ειδικες η υπερειδικες για να βγαζουν το αχτι τους οι ραλλιστες. Και ενταξει, στο μηχανακι εχεις και λιγη αισθηση παραπανω της ταχυτητας και των συνθηκων (προσφυση κλπ) και το σκεφτεσαι να το διακοσαρισεις το 990 στα δυσκολα, με τα αμαξια ομως τι γινεται; Μην ξεχνας οτι ερχονται απο πισω και ζυγιζουν αρκετα...
Νομίζεις ότι είναι εύκολο να κλείσεις ειδική για πάνω από 15 χιλιόμετρα? Ξέρεις πόσος κόσμος και πόσα οχήματα χρειάζονται? Μάλον δεν ξέρεις...
Όσο για το 990... πιο εύκολα διακοσαρίζεις ΚΤΜ 250 παρά το 990 στα δύσκολα... Σύνελθε!
Δηλαδή οι οδηγοί των αυτοκινήτων τι είναι? Καμικάζι?
zman έγραψε:Τελος παντων, η γνωμη μου ειναι οτι θα επρεπε ο συγκεκριμενος κανονας να μεινει τουλαχιστον ως εχει, και σκεφτομαι να τρεξω με μηχανακι με δυο ροδες φετος γαμωτο...
zman έχεις μπερδευτεί... Πολλές φορές -για να μην πω τις περισσότερες άπαξ και είναι εφικτή- η ύπαρξη ΜΩΤ είναι πιο επικίνδυνη από την ελεύθερη ταχύτητα. Έτσι κι αλλιώς φέτος, σχεδόν κανείς δεν την έπιασε. Ποιο το νόημα της ύπαρξής της? Να εφησυχάζεις τον οδηγό όταν την πιάνει, και να τον αγχώνεις δυσανάλογα όταν την χάνει για μια τουλίπα και πάει "κομμάτια" για να χρεωθεί όσο το δυνατόν λιγότερη ποινή από τον κάθε αντίπαλο -σε μια μόνο τουλίπα!
Νομίζω ότι ο Geco έχει δίκιο. Πρέπει να εντρυφήσεις λίγο το θέμα για να καταλάβεις καλύτερα κάποια πράγματα προτού εκφέρεις κατηγορηματικά γνώμη.
Εδώ είμαστε, να απαντήσουμε σε κάθε απορία σου...
Καλωσήρθες στον δίτροχο κόσμο!