Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

trail ride - asfalia

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

trail ride - asfalia

Δημοσίευσηαπό lmbaby » 02 Μαρ 2004, 17:55

AGAPITI FILI

ISOS OPIOS DIAVASI AYTO TO MAIL NA ME GNORIZI ALLA MPORI KAI OXI,LIPON THELO NA THIKSO KAPIO POLI SOVARO THEMA POU SIGOURA OS TORA DEN EXEI LIFTHI IPOPSI APO TA PERIOODIKA KAI TOYS "YPEFTHINOUS" POU DIORGANONOYN TA TRIAL RIDES.
YPARXI LIPON ORGANOSI APO AYTA TA ATOMA PROS OFELOS PANTA TON PERIODIKON KAI TON XORIGON TOYS. KANIS OMOS APO AYTOYS DEN SKEFTIKE TI ASFALIA TON ANAVATON KAI TIS PROIPOTHESIS POU PREPI NA EXI KATHENAS MAS PRIN PAI SE ENA TRAIL RIDE.
AYTO LIPON TO LEO APO PROSOPIKI MOU EBIRIA POU EIXA ERXOMENOS OS THEATIS STIN EKINISIS TOY TRAIL RIDE STIN AYLONA STIS 29/2/2004 ME TO KTM 950 ME FTHARMENA LASTIXA XORIS EKSOPLISMO EDOURO KAI ME OXI TOSO TIN EMPIRIA GIA NA PERASO TIS DISKOLIES AYTIS TIS DIORGANOSIS,VRETHIKA KSAFNIKA NA PALEVO NA KSEKOLISO APO TIS LASPES TIN MIXANI MOU KAI META APO LIGO DISTIXOS KE TO SOMA MOU KATO APO TIN EKSATMISI POU MOU IXE KOLISI STO PODI APO TIN PTOSI MOU SE MIA LIMNI ME LASPI.
AFOU LIPON EPATHA ENA SOVAROO EGAYMA KAI KATHISTERISA NA FTASO STIN TAVERNA OPOU I SKOUPA KAI OLI I IPOLIPI PERNAGAN KALA EGO EFTASA SPITI MOU SE POLI ASXIMI KATASTASI.
KLINONTAS LIPON THELO NA PO POS KANIS APO TOUS ORGANOTES KE APO AYTOUS POU GNORIZAN TIN DIADROMI DEN EKRINE AN BORO I OXI NA PERASO ME TON EKSOPLISMO POU EXO KE MALISTA ANTITHETOS KAI TO TONIZO AYTO ,IPARXOUN KAI MARTIRES ME PAROTRINAN NA KANO TIN DIADROMI LEGONTAS MOU POS INE POLI EFKOLOS KE XORIS POLI LASPI.ANTI NA MOU TO APAGOREPSOUN I TOULAXISTON NA MIN ME PAROTRINOUN OS
"EMPIRI KAI YPEFTHINI POU EINAI GIA AFTO POU KANOUN" LIPON TOULAXISTON EYXOME NA PIASI TOPO AYTO TO E-MAIL KAI NA MIN YPARKSI ALLOS ME XIROTERA TRAYMATA.GIATI KAPIOI ASINIDITI VRETHIKAN BROSTA TOYS NA TOYS PAROTRINOUN KAI NA TOYS OREOPIOISOUN TA ASXIMA.....!
lmbaby
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 02 Μαρ 2004, 17:51

Δημοσίευσηαπό tedos » 02 Μαρ 2004, 18:54

Το θεμα φαινεται αρκετα σοβαρο...καποιος απο την οργανωση να μας πει περισσοτερα??? Εδω φαινεται να προκειται για ατυχημα με σωματικη βλαβη και οχι μονο σιδερα και πλαστικα....
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό IKE » 02 Μαρ 2004, 20:21

lmbaby καταρχήν αν μπορείς γράφε ελληνικά και χωρίς κεφαλαία γιατι κοντεψα να τυφλωθώ.

Το πόσο εύκολη ή δύσκολη είναι η διαδρομή επαφίεται στον αναβάτη/οδηγό, χωρίς να ξέρω πως ακριβώς ήτανε στον Αυλώνα η μηχανή σου δεν είναι ακατάλληλη για trail ride, ισα ισα που θα μπορούσες πιθανώς να κερδίσεις και κανονικό αγώνα χωρίς ιδιαίτερες μετατροπές.Στα trail ride σε πάρνηθα και ξυλόκαστρο είδα transalp africa twin αλλα και BMW R1150GS οπότε δεν νομίζω πως τίθεται θέμα ακαταλληλότητας της μοτοσυκλέτας σου. Οι οργανωτές νομίζω ορθώς σου είπαν πως δεν είναι ακατάλλη για τη συμετοχή στο event, τώρα όσον αφορά το θέμα του εξοπλισμού και το οτι βρέθηκες να χαροπαλεύεις πιστευω πως θα πρέπει εσύ να βάλεις τα δικά σου όρια και να δώσεις χρόνο στον εαυτό σου να εξοικειωθεί με τη μηχανή πριν αρχίσεις να λαμβάνεις μέρος σε τέτοιες εκδηλώσεις.

Αν κατάλαβα λάθος απο το ποστ σου διορθωσέ με δεν μπορώ να πώ πως μου είναι και 100% σαφές.

Για να μην νομίσεις πως σου την λέω δεν δηλώνω καλύτερος οδηγός απο εσένα και το πιθανότερο είναι να φοβόμουνα να συμετάσχω σε trail ride me KTM950 (!) μιας και έχω ελάχιστη εμπειρία απο εντούρο.
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό pino » 02 Μαρ 2004, 23:44

Φίλε lmbaby, το θέμα που θίγεις είναι αρκετά σοβαρό χωρίς όμως να μπορείς να διεκδικήσεις και το δίκαιό σου από κάποιον.
Έχοντας κάποιες εμπειρίες από αγώνες σαν διοργανωτής και σαν συμμετέχων θα σου πω πως κανείς δεν υποχρεώνει κανέναν να συμμετέχει, αλλά…
Από την στιγμή που κάποιος καλεί μέσω περιοδικών και λοιπών μέσων, ανεξαιρέτως όλους όσους θα ήθελαν ή νομίζουν πως θα ήθελαν να συμμετέχουν σε μια διοργάνωση φιλικού, αγωνιστικού ή περιηγητικού χαρακτήρα θα έπρεπε να ενημερώσουν τους συμμετέχοντες για τις πραγματικές συνθήκες που επικρατούν στην συγκεκριμένη διοργάνωση.
Αν σε ενημέρωσαν σχετικά με την κατάσταση τις διαδρομής τότε αυτοί είναι ¨καθαροί¨ καθώς δεν μπορεί κανείς να κρίνει αν εσύ μπορείς να οδηγήσεις το LC8 στο χώμα. Αυτό το ήξερες μόνον εσύ…
Αν πήγες ως θεατής και τελικά πήρες εκκίνηση πάλι δεν φταίνε αυτοί καθώς είναι κοινά αποδεκτό σε μια ελεύθερη χώρα να αποφασίζουμε ελευθέρα για το τι θέλουμε να κάνουμε. Αν πήρες λάθος απόφαση ήταν όλη δική σου.
Αυτά συμβαίνουν σε αγώνες-διοργανώσεις χωρίς την έγκριση της αρμόδιας αρχής.

Σε εγκεκριμένους αγώνες-διοργανώσεις υπάρχει τεχνικός έλεγχος για να σε σταματήσει αν δει πως είσαι ελλιπής σε εξοπλισμό εσύ ή μοτοσικλέτα σου και δεν θα πεις κουβέντα.
Σε εγκεκριμένους αγώνες-διοργανώσεις υπάρχει παράβολο ασφάλειας και αγωνιστική άδεια που σε αποζημιώνει με 150ευρώ ημερησίως αν πάθεις κάποιο ατύχημα κατά την διάρκεια του event.
Υπάρχει επίσης και νομοθεσία η οποία μπορεί να αποδώσει δικαιοσύνη σε περιπτώσεις αντιδικίας.
Σε κάθε άλλη περίπτωση όλοι αντιμετωπίζουμε τον νόμο περί «τέλεσης και συμμετοχής σε αυτοσχέδιους αγώνες».
Ευχαριστώ το Θεό που σε όσους παράνομους αγώνες συμμετείχα στην οργάνωση δεν υπήρξε τραυματισμός κάποιου.

Και λίγα τεχνικά..

Το LC8 είναι ένα ταξιδιωτικό megaenduro αλλά για να πας στο χώμα μαζί του θα πρέπει να «γράψεις» πολλές χωμάτινες εργατοώρες οδηγώντας μικρότερα και ελαφρύτερα μηχανάκια. Τα περιοδικά προσπαθώντας να παρουσιάσουν το προϊόν, υπερβάλλουν ξεχνώντας πως όσοι θα το αγοράσουν δεν είναι έμπειροι δοκιμαστές-δημοσιογράφοι ειδικού τύπου…

Περαστικά και σε περιμένουμε σε κάποιο trail ride με σωστό εξοπλισμό και περισσότερη αποφασιστικότητα…

:wink: :wink:
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Δημοσίευσηαπό forester » 03 Μαρ 2004, 00:44

Γενικά, συμφωνώ μαζί σας IKE και Pino.
Επίσης, φίλε τραυματία, (δε λέω άτυχε, γιατί είσαι πολύ τυχερός με μόνο ένα σοβαρό, έστω, έγκαυμα....), έχεις ακούσει αυτό που λέει ο λαός: " τι θέλει η αλεπού στο παζάρι;"
Αυτό ακριβώς δηλώνεις με την ενέργεια της συμμετοχής σου σε τέτοια εκδήλωση!
Μου θυμίζεις, και επιβεβαιώνεις , αυτό που λέω κάθε μέρα.
Έχει γεμίσει η Ελλάδα, άσχετους οδηγούς και αναβάτες, που επειδή έχουν την οικονομική άνεση, αγοράζουν αυτοκίνητο ή μοτοσυκλέτα, βγάζουν ένα δίπλωμα οδήγησης, που από μόνο του δε σε κάνει και οδηγό..... και όποιον πάρει ο χάρος.
Είμαι ωμός, μπορεί να στεναχωρώ κόσμο, όμως έτσι είναι....
Δεν το παίζω αναβάτης, ούτε οδηγάρα...
Οδηγώ όμως από 10 χρονών αυτοκίνητο , από 16 μοτοσυκλέτα, κάνω πάνω από 70-80.000 χλμ το χρόνο και με τα 2 και βλέπουν τα μάτια μου πολλά......
Η εκδήλωση στην οποία πήρες μέρος, δεν αποτελούσε αγώνα, διάβασα την προκύρηξη, όπως δεν ήταν αγώνας "Η σκοτεινή πλευρά της Πάρνηθας...."
Το Ξυλόκαστρο, όμως, ήταν.
Ουσιαστική διαφορά;
Καμία. Μόνο τυπική. Ο Pino, τα λέει σωστά και όσο αφορά τις διαδικασίες της οργάνωσης, το νόμο περί αυτοσχέδιων αγώνων και κυρίως τις δυνατότητες και τη γνώση των ορίων, ο καθένας για τον εαυτό του.... Μεγάλη αλήθεια κι αυτά που λέει για την αξιολογότατη μοτοσυκλέτα σου!
Αλήθεια, έχεις οδηγήσει αυτή τη μοτοσυκλέτα σε χώμα-λάσπη, άλλη φορά;
Αυτό που λες για τη "σκούπα" της διοργάνωσης, δεν το κατάλαβα....
Δηλαδή πόσο πίσω ήσουν;
Σε προσπέρασε η σκούπα κι έπεσες μετά;
Χάθηκες κι έπεσες εκτός διαδρομής;
Όπως και να 'χει, κανείς δε σε υποχρέωσε να λάβεις μέρος. Εσύ είχες πάει σα θεατής....
Παρασύρθηκες; Νόμιζες ότι μπορείς; Καλά, όταν είδες τη λάσπη, δεν υπήρχε δυνατότητα γυρισμού ή αποφυγής;
Πόσων ετών είσαι;
Δεν είχες λάστιχα καλά; Και ποιός ευθύνεται; Και οδηγούσες το θηρίο με ακατάλληλα λάστιχα; Ήταν ασφάλτινα; Αν ναι, τι ήθελες στο χώμα;
Αν ήταν χωματερα, καθημερινά οδηγείς στους δρόμους με φθαρμένα λάστιχα; Μάλλον αποτελείς δημόσιο κίνδυνο.....
Τέλος πάντων, μέσα στον πόνο σου στα "χώνω" κι εγώ, αλλά αφού δημοσιεύεις γνώμη-άποψη και παράπονο-διαμαρτυρία, θα ακούσεις τις απόψεις των υπολοίπων....
Άλλη φορά να είσαι προσεκτικός και προετοιμασμένος, τόσο εσύ όσο και η μηχανή σου.....
Το πάθημα , μάθημα!
forester
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: 07 Δεκ 2003, 20:36
Τοποθεσία: Άλιμος, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό forester » 03 Μαρ 2004, 01:09

pino έγραψε:Αυτά συμβαίνουν σε αγώνες-διοργανώσεις χωρίς την έγκριση της αρμόδιας αρχής.

Σε εγκεκριμένους αγώνες-διοργανώσεις υπάρχει τεχνικός έλεγχος για να σε σταματήσει αν δει πως είσαι ελλιπής σε εξοπλισμό εσύ ή μοτοσικλέτα σου και δεν θα πεις κουβέντα.
Σε εγκεκριμένους αγώνες-διοργανώσεις υπάρχει παράβολο ασφάλειας και αγωνιστική άδεια που σε αποζημιώνει με 150ευρώ ημερησίως αν πάθεις κάποιο ατύχημα κατά την διάρκεια του event.
Υπάρχει επίσης και νομοθεσία η οποία μπορεί να αποδώσει δικαιοσύνη σε περιπτώσεις αντιδικίας.
Σε κάθε άλλη περίπτωση όλοι αντιμετωπίζουμε τον νόμο περί «τέλεσης και συμμετοχής σε αυτοσχέδιους αγώνες».


Φίλε, επέτρεψέ μου το χαρακτηρισμό, μια κι έχουμε συστηθεί στο Ξυλόκαστρο και με βόηθησες και σε τεχνικό θέμα (λάστιχα) με την Africa...,
μη μου πεις ότι η διοργάνωση του 0-300, είχε διαφορά από αυτή του ΜΟΤΟ και του παρόντος Site, στην Πάρνηθα.....
Και τότε, έγραφαν ότι δεν είναι αγώνας, όμως χρονομέτρηση και έπαθλα, υπήρξαν!
Ας μην κατηγορούμε όποιους ακολουθούν το παράδειγμα, έστω κι αν το κάνουν ερασιτεχνικά στην αρχή. Η επόμενη διοργάνωσή τους, μπορεί να είναι καλύτερη κι από το Ξυλόκαστρο!
Ακόμα και στο Ξυλόκαστρο, που όλα ήταν κάτω από την αιγίδα της ΕΘΕΑ, έγινε σοβαρός τεχνικός έλεγχος όσο αφορά την κατάσταση των αυτ/των και μοτό;
Κοίταξε κανείς τα λάστιχα; Και ποιον απέκλισαν; 182 οδηγοί και αναβάτες είχαν άψογα προετοιμασμένα οχήματα;
Ας είμαστε επιεικείς με τους άλλους, όσο και με τον εαυτό μας.
Οφείλω πάντως να τονίσω, την επιμονή του SuperSpy στην εκκίνηση του 1ου Trail Ride Raid στην Πάρνηθα, για την ακαταλληλότητα του Forester με το οπίο έλαβα μέρος. Το αν εγώ συμμετείχα, τερμάτισα και ξανέλαβα μέρος και στο επόμενο, είναι άλλο θέμα....
Αυτός όμως μου είπε τι παιζότανε και τον ευχαριστώ.
Πάντως δεν πιστεύω ότι στη Αυλώνα έγινε κάτι διαφορετικό.
Ούτε αυτοί που παρότρυναν τον τραυματισθέντα, πιστεύω ότι ήταν της οργάνωσης....
Σε κάθε περίπτωση, ο καθένας αποφασίζει για τον εαυτό του!
Όσο για τον εξοπλισμό που αναφέρει ο φίλος, και ρούχα για τη συγκεκριμένη χρήση να φορούσε, δεν τον έσωζαν από έγκαυμα. Δεν είναι δερμάτινα, ούτε από ανθρακονήματα. Προστατεύουν ώμους, αγκώνες γόνατα και κεφάλι, αλλά ως εκεί!
Τέλος δεν πιστεύω ότι πρέπει να ψάχνουμε ευθύνες σε άλλους, για λάθη δικά μας!
ΥΓ: Για την ιστορία, ήθελα κι εγώ να πάω με την Africa ως θεατής, αλλά και μόνο για το πλησίασμα σε χώμα, δεν πήγα μια και δεν έχω τοποθετήσει ακόμα τα Τ63 που μου προτείνατε εσύ κι Σπύρος. Θα τα βάλω αργότερα και με τα ασφάλτινα, δεν τολμώ!
και με το Forester στο χώμα, είδες με τι λάστιχα ήρθα....
forester
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: 07 Δεκ 2003, 20:36
Τοποθεσία: Άλιμος, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pino » 03 Μαρ 2004, 09:12

forester έγραψε:Φίλε, επέτρεψέ μου το χαρακτηρισμό, μια κι έχουμε συστηθεί στο Ξυλόκαστρο και με βόηθησες και σε τεχνικό θέμα (λάστιχα) με την Africa...,
μη μου πεις ότι η διοργάνωση του 0-300, είχε διαφορά από αυτή του ΜΟΤΟ και του παρόντος Site, στην Πάρνηθα.....
Και τότε, έγραφαν ότι δεν είναι αγώνας, όμως χρονομέτρηση και έπαθλα, υπήρξαν!

Φίλε μου forester, καμία διαφορά και αυτό έγινε μόνον μια φορά. Την επόμενη στο Ξυλόκαστρο τα πράγματα ήταν εντελώς διαφορετικά, τουλάχιστον από την νομική πλευρά τους.

forester έγραψε:Ας μην κατηγορούμε όποιους ακολουθούν το παράδειγμα, έστω κι αν το κάνουν ερασιτεχνικά στην αρχή. Η επόμενη διοργάνωσή τους, μπορεί να είναι καλύτερη κι από το Ξυλόκαστρο!

Αν αναφέρεσε στο 0-300 να σου θυμίσω πως η εταιρεία τους είναι από τις πρώτες που διοργάνωσε πετυχημένους διεθνής αγώνες με την αιγίδα της FIM και η πρώτη εδώ και πολλά χρόνια στην διοργάνωση trail ride με μοτοσικλέτες αλλά χωρίς την αιγίδα κανενός.

forester έγραψε:Ακόμα και στο Ξυλόκαστρο, που όλα ήταν κάτω από την αιγίδα της ΕΘΕΑ, έγινε σοβαρός τεχνικός έλεγχος όσο αφορά την κατάσταση των αυτ/των και μοτό;
Κοίταξε κανείς τα λάστιχα; Και ποιον απέκλισαν; 182 οδηγοί και αναβάτες είχαν άψογα προετοιμασμένα οχήματα;
Ας είμαστε επιεικείς με τους άλλους, όσο και με τον εαυτό μας.


Μπορεί να μην ήταν σοβαρός όπως αναφέρεις αλλά ήταν τεχνικός έλεγχος.

Ο άτυχος φίλος μας που έφυγε με κάταγμα στο χέρι από το Ξυλόκαστρο αποζημιώθηκε από την ασφαλιστική εταιρεία και όλα μέλι-γάλα...

Δεν κατηγορώ κανέναν (πως θα μπορούσα άλλωστε αφού κι εγώ το έκανα χρόνια τώρα). Απλά συμβουλή μου είναι, λόγω εμπειρίας πια, να μην προσπαθεί κανείς να οργανώνει αγώνες χωρίς την εξασφάλιση που του δίνει η νομοθεσία για το δικό του καλό.
Το σενάριο είναι..."οργανώνεις φιλικό αγώνα, έρχετε πιτσιρικάς που πέφτει, τραυματίζετε και μένει ανάπηρος από την μέση και κάτω, η οικογένεια ζητάει αποζημείωση, σε τρέχουν στα δικαστήρια και πληρώνεις για τα επόμενα 100 χρόνια. Γιατί να το κάνω αυτό στον εαυτό μου;
Δεν θα ήθελα να συμβεί ποτέ σε κανέναν αλλά όλοι μας παίζουμε με τη φωτιά αφού επιλέξαμε το vivere pericolozamente...

Φίλε Forester τα λέμε στο Ακρόπολης με τις Africanes μας :wink: :wink:
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Δημοσίευσηαπό dista » 03 Μαρ 2004, 12:06

Φίλοι μου θα συμφωνήσω μαζί σας στα περισσότερα, όπως για την απόφαση συμμετοχής σε αγώνες – βόλτες – παιδιές – κλπ, στον εξοπλισμό, τις γνώσεις, τα ρίσκα κλπ, αλλά θα διαφωνήσω σε δύο πράγματα, τη «σκούπα» και τη «καταμέτρηση».
Η σκούπα είναι απαραίτητη και μείζονος σημασίας σε κάθε εξόρμηση – διοργάνωση πόσο μάλλον σε έναν αγώνα αρκετών χιλιομέτρων με δύσκολες συνθήκες και μεγάλο πεδίο. Πρέπει να είναι έμπειρη, γνωρίζοντας καλά τη διαδρομή και τη περιοχή, τις παγίδες και τις πιθανές περιπτώσεις που μπορεί να χαθεί κάποιος. Κάνει δε αυτό που λέει το όνομα της, ΣΚΟΥΠΙΖΕΙ όλη τη διαδρομή ελέγχοντας διασταυρώσεις και πιθανά «σκοτεινά» σημεία. Αν η ομάδα είναι πολυάριθμη χρησιμοποιούμε και ενδιάμεσες «σκούπες» ή παρατηρητές στα δύσκολα σημεία.
Το άλλο σημαντικό και απολύτως απαραίτητο είναι η καταμέτρηση των συμμετεχόντων στην αρχή, στις ανασυγκροτήσεις, αν υπάρχουν και κυρίως στο τέλος ώστε να βεβαιωθούμε ότι όλοι φτάσανε και είναι καλά.. Αν δε μας βγούνε τα «κουκιά» δεν εφησυχάζουμε και φυσικά δεν αράζουμε στη ταβέρνα (κατά τα λεγόμενα πάντα του αρθρογράφου), αλλά ψάχνουμε, ρωτάμε τους υπόλοιπους, παίρνουμε τηλέφωνα κλπ θεωρώντας πάντα ότι συμβαίνει το χειρότερο.
Από διοργανώσεις με οχήματα και μηχανές δεν έχω εμπειρία αλλά έχω από διοργανώσεις στο βουνό που ασχολούμαι πολλά χρόνια τόσο σε ατομικό όσο και σε εκπαιδευτικό επίπεδο, έχοντας κάνει πολλές φορές και τη σκούπα σε ομάδες σχολών και εκδρομέων σε χειμερινές αναβάσεις αλλά και απλές πεζοπορικές, με συμμετέχοντες από τελείως άσχετους και πρωτάρηδες έως πεπειραμένους. Επειδή η άτυχη στιγμή, η άγνοια και η υπερεκτίμηση μπορεί να συμβεί σε όλους, οποτεδήποτε και οπουδήποτε και επειδή μιλάμε για ανθρώπινες ζωές χρειάζεται καλή οργάνωση, εμπειρία και κυρίως υπευθυνότητα. Δεν φτάνει να λέμε ότι μόνος σου το αποφάσισες, ήξερες τους κινδύνους, ας πρόσεχες κλπ. Αυτά ισχύουν όταν πας μόνος σου και όχι σε οργανωμένες εκδηλώσεις.
Πάντα φιλικά και καλοπροαίρετα.

ΥΓ. Να προσθέσω εδώ ότι και εμένα που εγκατέλειψα στο Ξυλόκαστρο δεν με έψαξε η οργάνωση, εκτός και αν ενημερώθηκε από άλλο συμμετέχοντα, αλλά και πάλι θα έπρεπε να μου γίνει παρατήρηση που δεν τους ενημέρωσα !
Άβαταρ μέλους
dista
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 479
Εγγραφή: 03 Νοέμ 2003, 10:24
Τοποθεσία: Μαρούσι Αθήνα

Δημοσίευσηαπό forester » 04 Μαρ 2004, 21:00

dista έγραψε:Φίλοι μου θα συμφωνήσω μαζί σας στα περισσότερα, όπως για την απόφαση συμμετοχής σε αγώνες – βόλτες – παιδιές – κλπ, στον εξοπλισμό, τις γνώσεις, τα ρίσκα κλπ, αλλά θα διαφωνήσω σε δύο πράγματα, τη «σκούπα» και τη «καταμέτρηση».
Η σκούπα είναι απαραίτητη και μείζονος σημασίας σε κάθε εξόρμηση – διοργάνωση πόσο μάλλον σε έναν αγώνα αρκετών χιλιομέτρων με δύσκολες συνθήκες και μεγάλο πεδίο. Πρέπει να είναι έμπειρη, γνωρίζοντας καλά τη διαδρομή και τη περιοχή, τις παγίδες και τις πιθανές περιπτώσεις που μπορεί να χαθεί κάποιος. Κάνει δε αυτό που λέει το όνομα της, ΣΚΟΥΠΙΖΕΙ όλη τη διαδρομή ελέγχοντας διασταυρώσεις και πιθανά «σκοτεινά» σημεία. Αν η ομάδα είναι πολυάριθμη χρησιμοποιούμε και ενδιάμεσες «σκούπες» ή παρατηρητές στα δύσκολα σημεία.
Το άλλο σημαντικό και απολύτως απαραίτητο είναι η καταμέτρηση των συμμετεχόντων στην αρχή, στις ανασυγκροτήσεις, αν υπάρχουν και κυρίως στο τέλος ώστε να βεβαιωθούμε ότι όλοι φτάσανε και είναι καλά.. Αν δε μας βγούνε τα «κουκιά» δεν εφησυχάζουμε και φυσικά δεν αράζουμε στη ταβέρνα (κατά τα λεγόμενα πάντα του αρθρογράφου), αλλά ψάχνουμε, ρωτάμε τους υπόλοιπους, παίρνουμε τηλέφωνα κλπ θεωρώντας πάντα ότι συμβαίνει το χειρότερο.
Από διοργανώσεις με οχήματα και μηχανές δεν έχω εμπειρία αλλά έχω από διοργανώσεις στο βουνό που ασχολούμαι πολλά χρόνια τόσο σε ατομικό όσο και σε εκπαιδευτικό επίπεδο, έχοντας κάνει πολλές φορές και τη σκούπα σε ομάδες σχολών και εκδρομέων σε χειμερινές αναβάσεις αλλά και απλές πεζοπορικές, με συμμετέχοντες από τελείως άσχετους και πρωτάρηδες έως πεπειραμένους. Επειδή η άτυχη στιγμή, η άγνοια και η υπερεκτίμηση μπορεί να συμβεί σε όλους, οποτεδήποτε και οπουδήποτε και επειδή μιλάμε για ανθρώπινες ζωές χρειάζεται καλή οργάνωση, εμπειρία και κυρίως υπευθυνότητα. Δεν φτάνει να λέμε ότι μόνος σου το αποφάσισες, ήξερες τους κινδύνους, ας πρόσεχες κλπ. Αυτά ισχύουν όταν πας μόνος σου και όχι σε οργανωμένες εκδηλώσεις.
Πάντα φιλικά και καλοπροαίρετα.

ΥΓ. Να προσθέσω εδώ ότι και εμένα που εγκατέλειψα στο Ξυλόκαστρο δεν με έψαξε η οργάνωση, εκτός και αν ενημερώθηκε από άλλο συμμετέχοντα, αλλά και πάλι θα έπρεπε να μου γίνει παρατήρηση που δεν τους ενημέρωσα !


Δημήτρη, όπως πάντα, έχεις δίκιο και το εννοώ!
Επειδή η κεντρική ιδέα της δημοσίευσης του Imbaby, δεν ήταν η σκούπα, παρά μονο αναφέρθηκε σε ένα σημείο, γι αυτό και δεν εστίασα εκεί.
Η σκούπα και κυρίως το μέτρημα των κουκιών, είναι πολύ σοβαρό θέμα.
Δυστυχώς, ούτε στο Ξυλόκαστρο ήταν όπως έπρεπε σ' αυτό τον τομέα και είναι κάτι που πρέπει να δεί πιο ζεστά η οργάνωση στο επόμενο. Στην Πάρνηθα πάντως, ήταν καλύτερα νομίζω....
forester
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: 07 Δεκ 2003, 20:36
Τοποθεσία: Άλιμος, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό forester » 04 Μαρ 2004, 21:21

pino έγραψε:
forester έγραψε:Φίλε, επέτρεψέ μου το χαρακτηρισμό, μια κι έχουμε συστηθεί στο Ξυλόκαστρο και με βόηθησες και σε τεχνικό θέμα (λάστιχα) με την Africa...,
μη μου πεις ότι η διοργάνωση του 0-300, είχε διαφορά από αυτή του ΜΟΤΟ και του παρόντος Site, στην Πάρνηθα.....
Και τότε, έγραφαν ότι δεν είναι αγώνας, όμως χρονομέτρηση και έπαθλα, υπήρξαν!

Φίλε μου forester, καμία διαφορά και αυτό έγινε μόνον μια φορά. Την επόμενη στο Ξυλόκαστρο τα πράγματα ήταν εντελώς διαφορετικά, τουλάχιστον από την νομική πλευρά τους.

forester έγραψε:Ας μην κατηγορούμε όποιους ακολουθούν το παράδειγμα, έστω κι αν το κάνουν ερασιτεχνικά στην αρχή. Η επόμενη διοργάνωσή τους, μπορεί να είναι καλύτερη κι από το Ξυλόκαστρο!

Αν αναφέρεσε στο 0-300 να σου θυμίσω πως η εταιρεία τους είναι από τις πρώτες που διοργάνωσε πετυχημένους διεθνής αγώνες με την αιγίδα της FIM και η πρώτη εδώ και πολλά χρόνια στην διοργάνωση trail ride με μοτοσικλέτες αλλά χωρίς την αιγίδα κανενός.

forester έγραψε:Ακόμα και στο Ξυλόκαστρο, που όλα ήταν κάτω από την αιγίδα της ΕΘΕΑ, έγινε σοβαρός τεχνικός έλεγχος όσο αφορά την κατάσταση των αυτ/των και μοτό;
Κοίταξε κανείς τα λάστιχα; Και ποιον απέκλισαν; 182 οδηγοί και αναβάτες είχαν άψογα προετοιμασμένα οχήματα;
Ας είμαστε επιεικείς με τους άλλους, όσο και με τον εαυτό μας.


Μπορεί να μην ήταν σοβαρός όπως αναφέρεις αλλά ήταν τεχνικός έλεγχος.

Ο άτυχος φίλος μας που έφυγε με κάταγμα στο χέρι από το Ξυλόκαστρο αποζημιώθηκε από την ασφαλιστική εταιρεία και όλα μέλι-γάλα...

Δεν κατηγορώ κανέναν (πως θα μπορούσα άλλωστε αφού κι εγώ το έκανα χρόνια τώρα). Απλά συμβουλή μου είναι, λόγω εμπειρίας πια, να μην προσπαθεί κανείς να οργανώνει αγώνες χωρίς την εξασφάλιση που του δίνει η νομοθεσία για το δικό του καλό.
Το σενάριο είναι..."οργανώνεις φιλικό αγώνα, έρχετε πιτσιρικάς που πέφτει, τραυματίζετε και μένει ανάπηρος από την μέση και κάτω, η οικογένεια ζητάει αποζημείωση, σε τρέχουν στα δικαστήρια και πληρώνεις για τα επόμενα 100 χρόνια. Γιατί να το κάνω αυτό στον εαυτό μου;
Δεν θα ήθελα να συμβεί ποτέ σε κανέναν αλλά όλοι μας παίζουμε με τη φωτιά αφού επιλέξαμε το vivere pericolozamente...

Φίλε Forester τα λέμε στο Ακρόπολης με τις Africanes μας :wink: :wink:


Όπως είπα και στην πρώτη μου δημοσίευση, έχεις δίκιο. Τόσο νομικά, όσο και ηθικά.
Παρόλαυτά, τονίζω πάλι, ότι σε κάτι που έχουμε το μεγάλο μερίδιο της ευθύνης δεν πρέπει να ζητάμε τα ρέστα από τρίτους, αφού την πατήσουμε.
Ασφαλώς και πρέπει να είναι στόχος όλων , η διοργάνωση άρτιων και ασφαλών εκδηλώσεων του είδους.
Κανείς δε θέλει να γίνουν αυτές οι ομορφιές και το κέφι μας, πρωτοσέλιδα στις εφημερίδες, που διψάνε για ατυχήματα.....
Ασφαλώς και το post του Imbaby, πρέπει να γίνει μάθημα και εφαλτήριο προς όλους που προτίθενται να προχωρήσουν σε τέτοιες διοργανώσεις, για περισσότερη προσοχή στα θέματα ασφάλειας των συμμετεχόντων!
Εκείνο που στιλιτεύω, είναι ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση, ο φίλος αφού έλαβε μέρος ενώ δεν θα έπρεπε λόγω εξοπλισμού και δυνατοτήτων, όπως αποδείχτηκε, ότι και να έκανε η οργάνωση αυτός θα τραυματιζόταν και το πολύ πολύ, να είχε και κάποιον παρέα για συνοδεία στην επιστροφή.
Δεν κάνω καλή την οργάνωση..... Έχει τις ευθύνες της!

Όσο για το Ακρόπολις, ετοιμάζω διαδρομές και προγράμματα, πάντα σφιχτά με 4-5 ειδικές ημερησίως...., καθώς και τη λευκή μου Αφρικάνα!
Ήδη έχω βάλει καλά ασφάλτινα (Michelin Anakee) και "έκλεισα" τα Τ63 για μετά το Πάσχα. :D ΄(είμαι της άποψης ότι για κάθε έδαφος και χρήση, στο αυτ/το και στη μοτό, πρέπει να έχεις τα κατάλληλα λάστιχα και ρυθμίσεις....)
Αγόρασα ζώνη μέσης, πάω για θώρακα, κράνος και μπότες enduro μέσα στο Μάϊο, ενώ προστατευτικά για γόνατα-αγκώνες τα έχω.
Αφού βελτιωθώ οδηγικά και ξαναθυμηθώ τα χώματα μετά από μια 5ετία αποχής, στα επόμενα Trail Ride-Raid, ελπίζω σε συμμετοχή με την
XRV 750 :D :D :D 8) 8)
Παραμονές Του ΑΓΩΝΑ, θα σου στείλω το τηλέφωνό μου, να βρεθούμε στο βουνό!!!!!! :wink:
forester
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: 07 Δεκ 2003, 20:36
Τοποθεσία: Άλιμος, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό nec-r » 04 Μαρ 2004, 23:16

Eίναι αναμφισβητητο γεγονός οτι οι κατοχοι off road αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών ολοενα και αυξάνονται.Αντιστοιχη αύξηση υπαρχει και στους πινακες συμετοχόντων των οποιων τρέιλ ραιντ γινονται για μοτό ή 4χ4-μοτο.Ομως προσοχή :όλα αυτα είναι μεν παιχνίδια ,αλλά ΟΧΙ για οδηγούς και πολυ περισσότερο ,ΟΧΙ για αναβάτες που δεν εχουν ξαναγράψει χιλιόμετρα στο χώμα και δεν εχουν δει ποτε καποιο αγωνα είτε αυτοκινήτου είτε μοτοσυκλέτας.Ολά ξεκινούν σιγα σιγά. Δέν ξεκινουμε ποτε χωρις εξοπλισμό -ναι απαιτειται πλήρης εξοπλισμός εντουρο ακόμη και για μια σβέλτη βόλτα.Ξεκινά κανεις εκτός αγωνα ,αρχικά να ''γραψει'' χωμάτινα χιλιόμετρα ,με μικροτερο και ελαφρυτερο μηχανάκι,στο δάσος ,σε πίστα,ρωταει διαβαζει μαθαίνει,παρακολουθει αγωνες να δει τις συμπεριφορες και τις αντιδρασεις των οδηγων στο όριο και μετα από ένα εύλογο χρονικο διαστημα πειραματισμών και αναζήτησης των προσωπικών του ορίων αποφασίζει να δοκιμαστεί και ενώπιων των συναθλητών του.
Ευχομαι περαστικά στον Imbaby , όμως θα έλεγα οτι οταν ξεκινάει χωρις εξοπλισμό και με φθαρμενα λάστιχα με μηχανή 950 cc (!) να συμετάσχει σε ένα παιχνιδι μέν που μετραει ομως ο καλυτερος χρόνος δε , τότε σίγουρα φέρει κατα ένα μεγάλο μέρος ιδία ευθύνη.Ευθύνη βεβαια εχουν και οι οργανωτές οπου ΔΕΝ θα επρεπε να αφήνουν κανέναν αναβάτη να ξεκινά χωρίς εξοπλισμο.Ας ελπίσουμε οτι το γεγονός θα ειναι το τελευταιο και προτρέπω όλους τους παλαιότερους (έστω και θεατές αγωνων) την επόμενη φορά που θα δουμε εναν αντιστοιχο αναβατη να ξεκινα τρειλ ράιντ χωρίς εξοπλισμο και γενικά με ανορθόδοξα κριτήρια , να τον αποτρέπουμε να εκκινήσει.
To enduro και όλες οι offroad δραστηριότητες ειναι πανέμορφες και ασφαλεστερες από ισως κάθε άλλη μορφή μηχανοκίνητου αθλητισμού ,εφόσον όμως τηρουνται τα μετρα ασφάλειας απο εμας τους ίδιους πρώτα. Συμφωνω απόλυτα με ΙΚΕ και forester και χαιρομαι ιδιαίτερα για τα ποστ του pino που αφορούν την ασφαλιστική καλυψη και την νομιμότητα των αγωνων αυτων.
--------------------------------------------------------------------------------------
Το θέμα μάλον θα πρεπει να μεταφερθει στο topic ''trail rides''
Άβαταρ μέλους
nec-r
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 184
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:38
Τοποθεσία: Ολυμπιακό χωριό - Αχαρναί

Δημοσίευσηαπό forester » 04 Μαρ 2004, 23:39

NEC-R έγραψε:Eίναι αναμφισβητητο γεγονός οτι οι κατοχοι off road αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών ολοενα και αυξάνονται.Αντιστοιχη αύξηση υπαρχει και στους πινακες συμετοχόντων των οποιων τρέιλ ραιντ γινονται για μοτό ή 4χ4-μοτο.Ομως προσοχή :όλα αυτα είναι μεν παιχνίδια ,αλλά ΟΧΙ για οδηγούς και πολυ περισσότερο ,ΟΧΙ για αναβάτες που δεν εχουν ξαναγράψει χιλιόμετρα στο χώμα και δεν εχουν δει ποτε καποιο αγωνα είτε αυτοκινήτου είτε μοτοσυκλέτας.Ολά ξεκινούν σιγα σιγά. Δέν ξεκινουμε ποτε χωρις εξοπλισμό -ναι απαιτειται πλήρης εξοπλισμός εντουρο ακόμη και για μια σβέλτη βόλτα.Ξεκινά κανεις εκτός αγωνα ,αρχικά να ''γραψει'' χωμάτινα χιλιόμετρα ,με μικροτερο και ελαφρυτερο μηχανάκι,στο δάσος ,σε πίστα,ρωταει διαβαζει μαθαίνει,παρακολουθει αγωνες να δει τις συμπεριφορες και τις αντιδρασεις των οδηγων στο όριο και μετα από ένα εύλογο χρονικο διαστημα πειραματισμών και αναζήτησης των προσωπικών του ορίων αποφασίζει να δοκιμαστεί και ενώπιων των συναθλητών του.
Ευχομαι περαστικά στον Imbaby , όμως θα έλεγα οτι οταν ξεκινάει χωρις εξοπλισμό και με φθαρμενα λάστιχα με μηχανή 950 cc (!) να συμετάσχει σε ένα παιχνιδι μέν που μετραει ομως ο καλυτερος χρόνος δε , τότε σίγουρα φέρει κατα ένα μεγάλο μέρος ιδία ευθύνη.Ευθύνη βεβαια εχουν και οι οργανωτές οπου ΔΕΝ θα επρεπε να αφήνουν κανέναν αναβάτη να ξεκινά χωρίς εξοπλισμο.Ας ελπίσουμε οτι το γεγονός θα ειναι το τελευταιο και προτρέπω όλους τους παλαιότερους (έστω και θεατές αγωνων) την επόμενη φορά που θα δουμε εναν αντιστοιχο αναβατη να ξεκινα τρειλ ράιντ χωρίς εξοπλισμο και γενικά με ανορθόδοξα κριτήρια , να τον αποτρέπουμε να εκκινήσει.
To enduro και όλες οι offroad δραστηριότητες ειναι πανέμορφες και ασφαλεστερες από ισως κάθε άλλη μορφή μηχανοκίνητου αθλητισμού ,εφόσον όμως τηρουνται τα μετρα ασφάλειας απο εμας τους ίδιους πρώτα. Συμφωνω απόλυτα με ΙΚΕ και forester και χαιρομαι ιδιαίτερα για τα ποστ του pino που αφορούν την ασφαλιστική καλυψη και την νομιμότητα των αγωνων αυτων.
--------------------------------------------------------------------------------------
Το θέμα μάλον θα πρεπει να μεταφερθει στο topic ''trail rides''


Σωστός!!!
Έτσι πρέπει να βλέπουμε το σπορ που μας αρέσει και έτσι πρέπει να το προσεγγίζουμε, θεατές, συμμετέχοντες και οργανωτές!
Θα σε δούμε NEC-R στο επόμενο με την κατασκήνωση;
forester
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: 07 Δεκ 2003, 20:36
Τοποθεσία: Άλιμος, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό nec-r » 04 Μαρ 2004, 23:59

forester έγραψε:Θα σε δούμε NEC-R στο επόμενο με την κατασκήνωση;


Αν ειμαστε καλά πρώτα ο Θεός...
Ωστόσο εχω ήδη κατεβασει τη σκήνή απο τό πατάρι...
Θα τα πουμε όμως εκτενέστερα για το θέμα αυτό στο αντίστοιχο topic.
Άβαταρ μέλους
nec-r
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 184
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:38
Τοποθεσία: Ολυμπιακό χωριό - Αχαρναί

Δημοσίευσηαπό denis » 05 Μαρ 2004, 02:04

Tα περαστικα και απο μενα στο φιλο Imbaby.
Με τη σειρα μου και εγω θα ηθελα να πω τα εξης'
1. συμετιχα στο trail ride με την AFRICANA μου.
2.Η οργανωση ειχε ενημερωση οτι η διαδρομη ειναι "βατη" ακομα και για μεγαλα on off.και ετσι ητανε.
3.Η εκπληξη μου ητανε μεγαλη οταν στην αφετηρια ειδα ενα VARADERO με χωματινα λαστιχα να περιμενει να τρεξει με δυο ατομα.(πιστεψτε με δεν ειναι και οτι καλυτερο).μπραβο φιλε μου!
4.Το θεμα ασφαλειας ειναι μεγαλο θεμα.πρωτα απο ολα πρεπει εμεις οι ιδιοι πριν απο καθε (παιδια) να εχουμε τον καταληλο εξοπλισμο και φυσικα το οχημα μας να ειναι σε αριστη κατασταση.
5.παντως εγω προσωπικα απο τη σκουπα δεν εχω κανενα παραπονο οταν η africana μου σταματησε να δουλευει λογω προβληματος της τρομπας βενζινης τα παιδια ηρθαν και με μαζεψανε αφου πριν ειχαν μαζεψει και 2 ATV πριν.
Τελος θελω να πιστευω οτι ο φιλος με το KTM 950 θα ερθει στο επομενο trail ride ποιο καλα εξοπλισμενος.
Άβαταρ μέλους
denis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 540
Εγγραφή: 02 Φεβ 2004, 23:47
Τοποθεσία: N.ΙΩΝΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό IKE » 05 Μαρ 2004, 12:05

Καλό θα ήτανε να απαντούσε ο Imbaby
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Επόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 67 επισκέπτες