A. Ναι, παραιτήθηκα από την αναζήτηση λάσπης (έτσι κι αλλιώς, «έφαγα» αρκετή φέτος, πριν τον αγώνα του Ξυλοκάστρου)
Βου. Η διαδρομή δεν θα είναι «trial» και θα μπορεί να βγαίνει και με SUV. Μερικά μέρη της, θα είναι εντελώς εκτός δρόμου και εκεί θα «μετρήσει» και η ικανότητα προσανατολισμού. (Στο τρίτο βραχάκι ακολουθείς ανατολική κατεύθυνση για 300 μέτρα μέχρι που συναντάς τη λιμνούλα. Μετά συνεχίζεις για 600 μέτρα δυτικά έως....)
Γου. Η διαδρομή έχει σχεδιαστεί (Στα χαρτιά! Ακόμα τα βουνά της περιοχής έχουν τόσο χιόνι, που μόνο με ... ATV περνάς).
Η κάθε μέρα (δύο συνολικά), θα έχει δύο διαφορετικές ειδικές των 120 χιλιομέτρων, περίπου, (σύνολο 230-240 χιλιόμετρα ανά μέρα) με ενδιάμεση στάση και ανασυγκρότηση, ώστε να μαζευτούν τα κενά.
Δου. Οι μοτοσικλέτες για να λάβουν μέρος θα πρέπει να έχουν αυτονομία τουλάχιστον 100 χιλιομέτρων, ενώ τα αυτοκίνητα τουλάχιστον 200 χιλιομέτρων.
Ε. Η εκκίνηση προγραμματίζεται για τις 12:00 μεσημέρι του Σαββάτου, με τερματισμό της πρώτης μέρας στις 20:00. Η δεύτερη μέρα προγραμματίζεται να ξεκινά στις 05:00 της Κυριακής και τερματισμό στις 13:00.
ΣΤου. Μερικά κομμάτια θα είναι ξεχωριστά για μοτοσικλέτες (βλέπε ελαφριά μονοπατάδα)
Ζου. Πιθανό να γίνει τεχνικός και διοικητικός έλεγχος στην Αθήνα, την Πέμπτη πριν τον αγώνα, ενώ τεχνικός και διοικητικός έλεγχος θα γίνει το πρωί του Σαββάτου στο χώρο της εκκίνησης, μόνο για τις συμμετοχές, εκτός Αθηνών.
Η. Αυτή τη φορά θα υπάρχει κόστος συμμετοχής, αν και προσπαθούμε να καλυφθεί μέρος του, από χορηγούς, ενώ το όριο των συμμετοχών είναι 80 (40 μοτο & 40 4Χ4)
Περισσότερα, σύντομα!