Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Rally Raid Ταϋγετος 2006 - Εντυπώσεις

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Δημοσίευσηαπό smf » 20 Δεκ 2006, 23:25

Παρακολουθώ την συζητησή σας και σκέφτομαι πόσο μάταιη ακούγετε αυτή η συζήτηση όταν ο κολητός μου και συναθλητής σας (μας) πονάει από την σπασμένη κλείδα που απέκτησε στο κατά γενική ομολογία όμορφο RR και κανείς δεν του ευχήθηκε. ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΟΥ ΡΕ [ΑΠΑΤΗ]
Άβαταρ μέλους
smf
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: 09 Ιουν 2006, 13:33
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό atlas » 21 Δεκ 2006, 00:22

[quote="almak"][quote="doc"][quote="almak"]

Οκ οκ οκ!!!!!!!!!! Με πείσατε .την επόμενη φορά όποιος έχει μείνει ,να του δείχνετε έκδηλα την χαρά σας και βουρρρ για διάκριση.
Εγώ όπως και μερικοί άλλοι ρομαντικοί τύποι θα συνεχίσουμε να τρέχουμε περισσότερο με το συναίσθημα παρά με τον επαγγελματισμό.
Σταματώ την π@π@ροκουβεντα εδώ γιατί πλέον δεν έχει κανένα νόημα.
Άβαταρ μέλους
atlas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: 04 Μαρ 2005, 00:43
Τοποθεσία: ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ, ΑΤΤΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό doc » 21 Δεκ 2006, 00:22

smf έγραψε:Παρακολουθώ την συζητησή σας και σκέφτομαι πόσο μάταιη ακούγετε αυτή η συζήτηση όταν ο κολητός μου και συναθλητής σας (μας) πονάει από την σπασμένη κλείδα που απέκτησε στο κατά γενική ομολογία όμορφο RR και κανείς δεν του ευχήθηκε. ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΟΥ ΡΕ [ΑΠΑΤΗ]


Επειδή δεν το γράψαμε στο φόρουμ (που μάλλον δεν το παρακολουθεί...), δεν σημαίνει ότι δεν του ευχηθήκαμε. Υπάρχουν και τα τηλέφωνα, κι άλλες μέθοδοι επικοινωνίας.
Μην είσαι τόσο καυστικός.

Μάταιο? Ε όχι! Μήπως εσύ είσαι πολύ ρομαντικός νομίζοντας ότι όλα σε ένα αγώνα είναι ρόδινα?
Από βρόντους άλλο τίποτα Σπύρο μου!
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό xontros » 21 Δεκ 2006, 08:58

atlas έγραψε:Οκ οκ οκ!!!!!!!!!! Με πείσατε .την επόμενη φορά όποιος έχει μείνει ,να του δείχνετε έκδηλα την χαρά σας και βουρρρ για διάκριση.
Εγώ όπως και μερικοί άλλοι ρομαντικοί τύποι θα συνεχίσουμε να τρέχουμε περισσότερο με το συναίσθημα παρά με τον επαγγελματισμό.
Σταματώ την π@π@ροκουβεντα εδώ γιατί πλέον δεν έχει κανένα νόημα.

O Almak είπε την άποψή του και είναι σεβαστή, αλλά νομίζω ότι υπερβάλλει κάπως γιατί το είδε αλλιώς εκείνη την ώρα. Αν είχαμε αυτοκίνητο που δούλευε κανονικά και αν ήταν έτοιμος ο συνοδηγός του Νίβα με τον ιμάντα στο χέρι να τον δέσει σε μας (νομίζω πως ήταν), δεν θα μας στοίχιζε και τίποτα να σας τραβήξουμε, και να είσαι σίγουρος ότι θα το είχαμε κάνει. Ρωτήσαμε όσους είδαμε στο δρόμο σταματημένους αν θέλανε κάτι, και φάγαμε 10-15 λεπτά σπρώχνωντας ένα Taro (?) που είχε κάτσει με την καρότσα σε δέντρο... Για την ιστορία, αυτό που εγώ πιστεύω ότι φταίει είναι ότι παρεξηγήσαμε την αγωνία σας για τερματισμό και την είδαμε ως παράλογη επιμονή για τράβηγμα με το ζόρι, γιατί αν θυμάστε σας εξηγήσαμε ότι ΔΕΝ είχαμε δίσκο. Ένα Βιτάρα με 80 άλογα, 31Χ10.5 και μακρυά διαφορικά, που κάνει όλο τον αγώνα με κοντά, που έχει μυρίσει ήδη ο δίσκος άσχημα και που πρέπει να τερματίσει και να γυρίσει Αθήνα γιατί είναι συμμετοχή της πλάκας, ΔΕΝ είναι το κατάλληλο αυτοκίνητο για να σας βγάλει από εκεί που είχατε κολλήσει. Σας είπα ότι δεν έχουμε δίσκο και μπορεί να μείνουμε εμείς μετά, αλλά ξυνίσατε (τουλάχιστον έτσι μας φάνηκε). Παρόλα αυτά, προσωπικά δεν μου πήγαινε καρδιά να σας αφήσουμε έτσι και θα την είχα κάνει την εξυπνάδα (γιατί νομίζω θα μου στοίχιζε αργότερα) άσχετα με το τί λέει ο συνοδηγός, αλλά φύγαμε μόλις είδαμε ότι ήρθε πίσω μας ένα pickup που φυσικά θα σας τράβαγε πολύ πιο άνετα. Βέβαια ούτε αυτός δεν σας τράβηξε, αλλά μπορεί να είχε ο άνθρωπος και αυτός τους λόγους του.
Όσο για το "βουρ για διάκριση" που λες, για μας διάκριση είναι ο τερματισμός χωρίς ζημιές και η επιστροφή στο σπίτι...
Σταματήστε τα ειρωνικά σχόλια, νομίζω ότι ο αγώνας ήταν τόσο καλός που ψάχνουμε να γράψουμε κάτι και τρωγόμαστε :-)
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό sp0+ » 21 Δεκ 2006, 10:36

Που είναι οι φωτογραφίες να τις καμαρώσουμε;;;;
sp0+
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 25 Απρ 2005, 09:43

ΠΑΙΖΩ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΩ !!!

Δημοσίευσηαπό geco » 21 Δεκ 2006, 10:48

LC8er έγραψε:
kchatz έγραψε:Γαμώτ.... παιζουμε χωρίς να ξέρουμε τους κανόνες...
κατι πρεπει να γίνει γι αυτο.


γι' αυτό θα παίζουμε μέχρι να μάθουμε!!!!


Δηλαδή πόσο να μάθετε ρε Σωτηράκη ; Αφού ήδη βγαίνετε πρώτοι !

Άμα μάθετε τι άλλο θα μας κάνετε εμάς που ... ήδη γνωρίζουμε;
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1523
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

ΠΑΙΖΩ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΩ !!!

Δημοσίευσηαπό kchatz » 21 Δεκ 2006, 12:06

Στον Ταύγετο ειχε χώρο για βελτίωση ...ίσα με 180χλμ...
ποσα θα έχει στο επόμενο (Trail Ride)....? αντε περιμένουμε ανακοίνωση

(τελικά ξαναδιαβάζοντας τώρα τις οδηγίες του cuspid περι ΜΩΤ...μαθαίνεις αρκετά)
Άβαταρ μέλους
kchatz
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: 10 Μαρ 2004, 15:15
Τοποθεσία: Athens

Re: ΠΑΙΖΩ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΩ !!!

Δημοσίευσηαπό LC8er » 21 Δεκ 2006, 12:57

geco έγραψε:
LC8er έγραψε:
kchatz έγραψε:Γαμώτ.... παιζουμε χωρίς να ξέρουμε τους κανόνες...
κατι πρεπει να γίνει γι αυτο.


γι' αυτό θα παίζουμε μέχρι να μάθουμε!!!!


Δηλαδή πόσο να μάθετε ρε Σωτηράκη ; Αφού ήδη βγαίνετε πρώτοι !

Άμα μάθετε τι άλλο θα μας κάνετε εμάς που ... ήδη γνωρίζουμε;


Ρε Γιώργο, δεν έχει σημασία μόνο να βγαίνεις πρώτος... σημασία έχει να παίζεις σωστά το παιχνίδι και όχι να πετάς πυροτεχνήματα... σημασία έχει αγώνα με τον αγώνα να βελτιώνεσαι...
LC8er
xrepia.gr-SCRAT team
_________________
Άβαταρ μέλους
LC8er
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 242
Εγγραφή: 29 Δεκ 2004, 14:42
Τοποθεσία: ανατολικά...

Δημοσίευσηαπό Berg » 21 Δεκ 2006, 16:16

smf έγραψε:Παρακολουθώ την συζητησή σας και σκέφτομαι πόσο μάταιη ακούγετε αυτή η συζήτηση όταν ο κολητός μου και συναθλητής σας (μας) πονάει από την σπασμένη κλείδα που απέκτησε στο κατά γενική ομολογία όμορφο RR και κανείς δεν του ευχήθηκε. ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΟΥ ΡΕ [ΑΠΑΤΗ]


Επ φάουλ! Για διάβασε καλύτερα τα προηγούμενα post!

berg έγραψε:Περαστικά στον Αναστασόπουλο Νο10.


Έπεσε ακριβώς μπροστά μου. Τον περιμάζεψα και έφυγα όταν με βεβαίωσε ότι είναι καλά. Ήθελε να συνεχίσει χωρίς τότε να γνωρίζει κανείς μας ότι είχε σπάσει την κλείδα. Για ασφάλεια ειδοποίησα και το επόμενο ΣΕΔ και ενημέρωσα την γραμματεία στον τερματισμό και ρώτησα να μάθω τι τελικά είχε πάθει. Περαστικά του και πάλι.
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό fotisalp » 21 Δεκ 2006, 17:17

Καλησπέρα και από μένα,
Να συγχαρώ κι εγώ τη ΛΕΜΟΚΑ, τον Doc, τον Κένταυρο και όλους γενικά τους συντελεστές αυτού του επιτυχημένου αγώνα και βέβαια το Golden Palace που μας τόνωσε καταλλήλως το «ηθικό» στην απονομή.
:dancing: Για τη διαδρομή:
-Άκρως απολαυστική (τα ανιαρά κομμάτια θεωρώ ότι είναι αναγκαίο κακό όταν συνδυάζεις βουνό με θάλασσα)
-Τα 4 χλμ παραλίας πρωτόγνωρη και συναρπαστική εμπειρία
-Ο Ταύγετος δε σταματά ποτέ να με μαγεύει παρά το ότι τον αλωνίζω χρόνια πεζός ή δίκυκλος-χαίρομαι που τα καμμένα έχουν αρχίσει να παίρνουν τα πάνω τους σε αρκετά σημεία.
-η πάσης φύσεως υποστήριξη αρτιότατη
Η αλήθεια είναι ότι έχοντας φέτος συμμετάσχει αποκλειστικά σε trail rides νόμιζα ότι τα rally raids θα είναι το ίδιο απαιτητικά σε περάσματα. Ευτυχώς δεν ήταν γιατί και τα χιλιόμετρα είναι συνολικά περισσότερα και βέβαια το γεγονός ότι η διαδρομή πρέπει να βγαίνει και από τετρακίνητα επιβάλλει διαφορετικά κριτήρια επιλογής της διαδρομής.
Γίνεται μια κουβέντα περί αλληλοβοήθειας κλπ. Καταθέτω τη δικιά μου εμπειρία: Στο πρώτο δύσκολο πέρασμα της διαδρομής μετά την παραλία, δηλ στην ανηφοριά με το σαθρό έδαφος στην έξοδο ενός χωριού, πετυχαίνω το KTM 990 κολλημένο και τον αναβάτη εξουθενωμένο από την υπερπροσπάθεια και σε κακή ψυχολογική κατάσταση να απευθύνει έκκληση για βοήθεια. Σταματάω (ως θεωρώ ότι όφειλα) και πριν προλάβω να πλησιάσω κολλάει και το δεύτερο «μεγάλο» που ερχόταν. Αυτό ξεκόλλησε εύκολα, το 990 δυσκολότερα αλλά με τη βοήθεια όλων όσων σταμάτησαν και νομίζω και των παιδιών του Κένταυρου με το Vitara το καταφέραμε. Ακολούθως τα δυο μεγάλα ΚΤΜ και ένα 640 Adv.(νομίζω) κοντοστάθηκαν στο μικρό ίσιωμα μετά την πρώτη ανηφόρα αλλά πριν προλάβω να ξαναβάλω κράνος και σακίδιο έφυγαν μπροστά. Αυτό κατά τη γνώμη μου ήταν λάθος γιατί ο αναβάτης του 990 δεν είχε συνέλθει ακόμα σωματικά και ψυχικά από το επίπονο κόλλημα και η δύσκολη τουλίπα δεν είχε τελειώσει . Απόδειξη ότι 20 μέτρα παραπάνω πάλι σε δύσκολο ανηφορικό τον πετυχαίνω ΜΟΝΟ (οι άλλοι δυο είχαν φύγει μπροστά) πάλι κολλημένο και πάλι να ζητάει βοήθεια απελπισμένα. Ξανασταματάω, σταματάει κι ένα άλλο παληκάρι (20 κάτι νούμερο) και τον ξεκολλάμε. Με το που βγήκαμε πάνω στο χωματόδρομο του επισημαίνω έντονα ότι ή πρέπει να εγκαταλείψει ή να κάνει τουλάχιστον μισή ώρα διάλειμμα γιατί ήταν επικίνδυνος για τον εαυτό του αν συνέχιζε έτσι (είχε γίνει μωβ και είχε χάσει την ψυχραιμία του) και ενδεχομένως και για τους άλλους αναβάτες. Εκείνος καλώς ή κακώς συνέχισε και τελικά ανέβηκε και στο βάθρο…
Κάνω το εξής σχόλιο : δεν με πείραξε ούτε τα τουλάχιστον 30 λεπτά καπέλο που έφαγα για χάρη του ούτε ότι πήρε και κύπελλο τελικά. Με πείραξε το γεγονός ότι η παρέα του ενώ ήξερε ότι αντιμετώπιζε προβλήματα σωματικής και ψυχικής εξάντλησης (όσοι ήταν εκεί αντιλαμβάνονται τι εννοώ) συνέχισαν χωρίς να βεβαιωθούν αν μπορούσε να βγάλει μόνος του τη δύσκολη τουλίπα και με πείραξε επίσης ότι από το βάθρο δεν είχε την ευαισθησία να απευθύνει ένα ευχαριστώ στους άγνωστους αναβάτες που τον βοήθησαν και που χωρίς αυτούς όχι κύπελλο αλλά ούτε τερματισμό δε θα είχε δει.
Από την άλλη θα πει κανείς «κάνε το καλό και ρίξτο στο γυαλό». Όσοι ήταν εκεί όμως πιστεύω ότι καταλαβαίνουν τον εκνευρισμό μου.
Με τίποτα δεν αφήνω όμως αυτό το συμβάν να καλύψει τη φοβερή απόλαυση που ένιωσα από τη συμμετοχή μου στον αγώνα. Του χρόνου νομίζω θα μειώσω τα trail rides και θα έρθω σε περισσότερα raids.
Νάστε όλοι καλά και περαστικά στους τραυματίες.
Fotisalp
xrepia.gr-SCRAT team
_________________
fotisalp
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: 02 Νοέμ 2006, 12:35
Τοποθεσία: Αθήνα

γρκίνια

Δημοσίευσηαπό Bleu » 21 Δεκ 2006, 21:35

Να γράψω. Να μη γράψω.
Να γραψω. Να μη γράψω.

Μπα, άστο, τώρα που είμαι ακόμα στραβωμένος θα αδικήσω πολλούς.
Θα αδικήσω τη Καλαμάτα, την ΛΕΜΟΚΑ, τον καιρό, την Alpinestars, τον Κοντολιό, τον Σεβαστόπουλο, το BRAT, τον Ποντίκη, την Bridgestone, το Mucosolvan, τον Husqy (μπααααα), τον χρονομέτρη.

Εκτός ότι θα αδικήσω πολλούς διάβασα ότι οι περισσότεροι περάσατε αψογα και να μη σας το χαλάσω με τις γκρίνιες μου.
Οπότε λεώ να μην γράψω ακόμα. Πού θα πάει θα ξεστρίψω.
Αλλά επειδή κάποια πράγματα πρέπει να λέγονται:
Ευχαριστώ τον Μήτσο, τον Σπύρο και τον Μήτσο.
Ελπίζω τα προβλήματα που σας δημιούργησα να μη τα ξαναδημιουργήσει κανένας.

Προς όποιον ενδιαφερεται:
O Husqy αν έφευγε όταν τον διαβεβαίωσα ότι είμαι καλά θα είχε παρει μία πανάξια πρώτη θέση στον αγώνα στην open και μία πανάξια δεύτερη στο πρωτάθλημα.
Άβαταρ μέλους
Bleu
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 518
Εγγραφή: 10 Απρ 2005, 18:20

γρκίνια

Δημοσίευσηαπό Bleu » 21 Δεκ 2006, 22:36

Μίλα μίλα ξεστράβωσα λίγο.
Πάμε λοιπόν
Θα προσπαθήσω να μην γκρινιάξω.

Τον συγκεκριμένο αγώνα θα προσπαθήσω να τον βγάλω τελειως από την μνήμη μου.
Όχι γιατί ήταν μικρός αλλά και γι αυτό.

Όχι γιατί ακόμα λιγο άσφαλτο να είχε θα έπρεπε να βαλουμε sahara λάστιχα αλλά και για αυτό

Όχι γιατί έβαλα το λάστιχο που έθαβα στον προηγούμενο αγώνα και ο Κοντολιός το αγαπημένο μου λαστιχο αλλά και γι αυτό.

Όχι γιατί έχασα το πρωτάθλημα αλλά καί γι αυτό

Όχι γιατί τα χρονόμετρα ήταν σουρωμένα αλλά και γιαυτό.

Όχι γιατί ο Husqy με περδικολάρισε αλλά και γιαυτό.

Ούτε γιατί την προηγούμενη βδομάδα δε μπορούσα να κοιμηθώ απο τον βήχα και τον πυρετό αλλά και γι αυτό.

Ούτε για τις καινούργιες μπότες, που έιχαν μπακλαβά από κάτω,( για να μην γλιστράς ντε μεκ) και σκαλώναν συνέχεια μιά στο μαρπιέ, μιά στο φρένο, μιά στις πέτρες και έψαχνα το ποδι μου πίσω από το πισινό φτερό.

Για το μπουρδέλο το Golf που ήταν σε τυφλή κατηφορική στο κατάλληλο σημείο ώστε να τρομάψω τόσο ώστε να τσαρουχώσω το πισινό ο μαλ@κ@ς και να σκάσω απάνω του.
Κλάσματα δευτερολέτπου πριν σκάσω απάνω του πέρασε από το μυαλό μου(λέμε τώρα) ο Doc και ο Σπύρος να μας λένε για τα χωριά, και πάτε σιγά και προσέχετε μην έχουμε γέλια (σιγά πήγαινα ο κακομοίρης- ρωτήστε και τον Husqy) και τα προβλήματα που πάντα ένα ατύχημα με κάτοικο δημιουργεί στην οργάνωση και το πρωτάθλημα και..........σκατά......................ΜΠΑΜ.................................ΚΡΙΜΑ.

Καλά ρε Bleu δε σου άρεσε τίποτα.
Ναι μου άρεσε:
• η άμμος όπου το λάστιχο ήταν φανταστικό
• οι αντιπυρικές και όχι αντιπυρηνικές ρε φίλε ( το άκουσα και αυτό) όπου επίσης το λαστιχο ήταν καταπληκτικό.
• Η ατμόσφαιρα πρίν και μετά τον αγώνα
• Η ΛΕΜΟΚΑ και το κέφι της
• Η superειδική πού αν δεν είχα φιλήσει το Golf ήταν δικιά μου –αυτό σίγουρο λέμε. Δε θελω αμφιβολίες. Την είχα στο τσεπάκι. Στάνταρ.

Στο τέλος όμως.... κατάλαβα γιατί δε πηγαινα καλά σ’ αυτόν τον αγωνα.....
Είδα μονο μία φορά ......τη προηγούμενη βδομάδα το...... Dust To Glory.

ΥΓ:Στον μοναδικό αγώνα φέτος που δεν ήμουν βαθρο είχε γκόμενες και δεν είχε κυπελα για τον τέταρτο και πέμπτο.

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΧΤΙΚΑ ...... ΕΧΟΥΜΕ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
Άβαταρ μέλους
Bleu
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 518
Εγγραφή: 10 Απρ 2005, 18:20

γρκίνια

Δημοσίευσηαπό smf » 21 Δεκ 2006, 23:11

Δημήτρη sorry δεν ήθελα να φανώ καύστικος και από βρόντους όπως είπες ξέρω πολύ καλά.Πρός τιμήν σου είναι το οτι μέσα στα οχι και τόσο ρόδινα του αγώνα βρήκες χρόνο να ενδιαφερθείς για τον ίδιο.Απλός την δεδομένη στιγμή ίσως υποκεινούμενος από σύναίσθημα όπως είπες έριξα το σχόλιο.
Φιλε BERG εκ των ηστέρων έμαθα και τι τιμόνι είσαι και οτι έκανες το χρέος σου........
Άβαταρ μέλους
smf
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: 09 Ιουν 2006, 13:33
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό atlas » 21 Δεκ 2006, 23:19

Ο άγραφος νόμος είναι πιο ισχυρός από αυτές.

Σπύρο

Υπάρχει διαφορά και στην φιλοσοφία για την βοήθεια. Αν σκέφτεσαι με την φιλοσοφία του μοτοσικλετιστή (εκτεθειμένος , ευπαθής) βοηθάς πιο εύκολα. Αν σκέφτεσαι με την φιλοσοφία του αυτοκινητιστή (μη εκτεθειμένος, ασφαλής) αδιαφορείς. Το αυτονόητο στους μοτοσικλετιστές είναι εξαίρεση στους τετράτροχους
Άβαταρ μέλους
atlas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: 04 Μαρ 2005, 00:43
Τοποθεσία: ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ, ΑΤΤΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό markd » 21 Δεκ 2006, 23:41

Ρε ασ' τα αυτά και έλα να τρέξεις με μηχανάκι του χρόνου!!!
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 18 επισκέπτες