από spiros » 23 Φεβ 2004, 18:06
ΠΡΟΣ: Περιοδικό ΜΟΤΟ
ΥΠΟΨΗ: Διευθυντή Σύνταξης, κου Βασίλη Καραχάλιου
ΘΕΜΑ: TRIΑL RIDE ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟΥ
Ήταν Σάββατο απόγευμα όταν τα μέλη της λέσχης Εκάλη 4x4, έχοντας ένα πολύ καλά οργανωμένο σχέδιο στο μυαλό τους, έτρεχαν με ιλιγγιώδη ταχύτητα στην Εθνική Οδό Αθηνών-Κορίνθου. Έπρεπε να φτάσουν έγκαιρα στο Ξυλόκαστρο, ώστε να προλάβουν να περάσουν τεχνικό έλεγχο και να πάρουν το road book στα χέρια τους. Ήταν η μεγάλη τους ευκαιρία. Καιρό τώρα το μυαλό τους βασάνιζε μία σκέψη: πώς θα μπορέσουν να κατακτήσουν τον τίτλο του νικητή στον αγώνα «Τrail Raid-Ride Ξυλοκάστρου».
Το σχέδιο ηταν καλά οργανωμένο. Δεν υπήρχαν πολλές επιλογές. Έπρεπε να «κλέψουν» τους συναγωνιζόμενούς τους. Έπρεπε να εξαπατήσουν την Οργάνωση.
Δύσκολο εγχείρημα, αν σκεφτεί κανείς ότι ένας εκ των οργανωτών, έχοντας παντού κατασκόπους και πληροφοριοδότες, ήταν σε θέση να ξέρει ανά πάσα ώρα και στιγμή την παραμικρή τους κίνηση.
Νύχτωνε... Η ώρα περνούσε και ο κλοιός γύρω από το ξενοδοχείο που διανυκτέρευαν τα μέλη της εν λόγω λέσχης έσφιγγε. Έπρεπε να το κάνουν όμως. Έπρεπε να βγουν στο βουνό για να βγάλουν χρόνους μιας και... κανένας τους δεν είχε προνοήσει για ένα κομμάτι χαρτί και ένα μολυβί ή πολύ περισσότερο κανένας δεν ήταν σε θέση να κάνει πέντε μαθηματικές πράξεις για να υπολογίσει το λόγω ταχύτητας/απόστασης.
Κάπου εκεί καταφτάνει και η δεύτερη ομάδα. Γνωστή και σαν «ομάδα υποστήριξης». Ήταν αυτοί που έφερναν τα δεύτερα αυτοκίνητα από την Αθήνα, ώστε ο «εχθρός» να χάσει τα ίχνη τους.
Στην ταράτσα του ξενοδοχείου το επιτελείο που είχε καταλύσει μια εβδομάδα νωρίτερα, είχε στήσει το στρατηγείο του (δορυφορικά πιάτα, ασύρματα οπτικοακουστικά μέσα...) Όλα, καυχήματα προηγμένης τεχνολογίας, αγορασμένα από τη λέσχη Εκάλη 4x4 για ανάλογου ενδιαφέροντος περιπτώσεις. Σκοπός τους η κάλυψη. Οι άνθρωποι αυτοί θα ήταν το «άγρυπνο μάτι» της λέσχης Εκάλη 4x4 όλη νύχτα. Θα μπορούσαν να ενημερώσουν τα πληρώματα, σε περίπτωση που άνθρωποι της Οργάνωσης καταλάβαιναν κάτι, έτσι ώστε να ακολουθηθεί ένα από τα περίπου δεκαπέντε εναλλακτικά σχέδια.
Τα δεύτερα αυτοκίνητα με «αναμμένους» κινητήρες περίμεναν δύο τετράγωνα πιο κάτω. Ο χρόνος που απέμενε λίγος. Έφτανε η ώρα. Η τελευταία ενημέρωση από το κέντρο επικοινωνιών (στην ταράτσα) έλεγε ότι άνθρωποι με καμπαρτίνες και παράξενα καπέλα κυκλοφορούσαν πάνω-κάτω στο προαύλιο του ξενοδοχείου. Και τότε γίνεται η περίφημη κίνηση. Μέλος της λέσχης, που στο στρατό υπηρέτησε ως οδηγός στη ΜΟΜΑ, εμφανίζεται οδηγώντας τουριστικό λεωφορείο. Οι οδηγοί μεταμφιεσμένοι σε Άγγλοι τουρίστες και κρατώντας ψάθες, ομπρέλες και αντηλιακά, υπό την καθοδήγηση του «μιλημένου» ξενοδόχου, βγαίνουν από την πίσω πόρτα του ξενοδοχείου και κατευθύνονται προς το τουριστικό λεωφορείο. Το βαρυφορτωμένο όχημα ξεκινά. Μέσα στην ησυχία της νύχτας και καθώς απομακρύνεται ακούγεται και το γνωστό τραγούδι «τρέ-χα τρέ-χα ο-δη-γέ, για να τους πε-ρά-σου-με...».
Τη στιγμή εκείνη ένα τηλέφωνο χτυπά διαβολεμένα. Χτυπά και ξαναχτυπά! Ένα χέρι που βγαίνει μέσα από τα βαριά σκεπάσματα το σηκώνει και ακούει :
«Από τη ρεσεψιόν κύριε, είναι οχτώ η ώρα. Ξυπνήστε!»
Έτσι δυστυχώς ο εμπνευστής των παραπάνω έμεινε με την εξής απορία:
«Αληθεύει πως μέλη του Ekali 4x4 Club πήραν την προηγούμενη το βράδυ τα βουνά με το road book για να βγάλουν χρόνους, ετσι ώστε να βγουν πρώτοι την επόμενη»; (MOTO τευχος 321 15/2/2004 σελ. 12)
Αφιερωμένο σε όλους εκείνους, Οργανωτές, χορηγούς ή μη, που σκέφτηκαν ότι καποιοι μπορεί να έκλεψαν τους συναγωνιζόμενους και φίλους, υποτιμώντας τη νοημοσύνη των ανθρώπων της Οργάνωσης.
Με εκτίμηση
Σπύρος Δουκέρης