Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Trail Ride - Raid Ξυλοκάστρου - Εντυπώσεις

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Δημοσίευσηαπό tazmania » 09 Φεβ 2004, 14:19

nstefa έγραψε:Αυτα απο εμενα.Ο 151 με 47 λεπτα καπελο!!!!!!!


47 :?: :?: :?: Εγώ με δύο "καλά" χασίματα είχα 9,5 λεπτά καπέλο και θα μπορούσα να πάω και πιο γρήγορα. Δεν λέω ότι πήγαινα χαλαρά, κάθε άλλο μάλιστα, αλλά υπήρχαν κομμάτια που πήγαινα πραγματικά χωρίς αύριο :oops: Αυτό που φοβόμουν, κυρίως, ήταν οι άλλοι που μπορούσα να συναντήσω στο "αντίθετο" ανά πάσα στιγμή.

Εδώ, θέλω να σημειώσω, ότι ο πλοηγός παίζει πολύ μεγάλο ρόλο στην έκβαση τέτοιον αγώνων. Συγχαρητήρια λοιπών και σε αυτούς.

Θα συμφωνήσω ότι ο αγώνας; είχε ξεφύγει λίγο από τα όρια των αγώνων αντοχής και πλησίαζε τους αγώνες ταχύτητας, αλλά πιστεύω ότι υπεύθυνος γι' αυτό ήταν ο καιρός και όχι η οργάνωση.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό nstefa » 09 Φεβ 2004, 14:36

Απλως ειπα πως η μεση ωριαια ηταν πολυ υψηλη για την συγκεκριμενη διαδρομη με αποτελεσμα ολοι να πηγαινουν οσο πιο γρηγορα μπορουν για να πιασουν το χρονο.
Και δεν μπορεις να πεις πως γι' αυτο φταιει ο καλος καιρος..
Αυτο οπως προειπα ειναι στην κριση του καθε οδηγου αλλα θα επρεπε και η οργανωση να προφυλαξει ολους εμας ή να εχει περισσοτερα μετρα ασφαλειας.Εστω υποχρεωτικα κρανος.

Για τα 47 λεπτα καπελο ειπα πως ημουν περισσοτερο χαμενος παρα σε σωστη διαδρομη.Για αυτο δεν φταιει σιγουρα η οργανωση. (Ηταν η πρωτη φορα του συνοδηγου μου)
nstefa
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 13 Ιαν 2003, 15:42
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό tazmania » 09 Φεβ 2004, 14:49

nstefa έγραψε:Απλως ειπα πως η μεση ωριαια ηταν πολυ υψηλη για την συγκεκριμενη διαδρομη με αποτελεσμα ολοι να πηγαινουν οσο πιο γρηγορα μπορουν για να πιασουν το χρονο.
Και δεν μπορεις να πεις πως γι' αυτο φταιει ο καλος καιρος..
Αυτο οπως προειπα ειναι στην κριση του καθε οδηγου αλλα θα επρεπε και η οργανωση να προφυλαξει ολους εμας ή να εχει περισσοτερα μετρα ασφαλειας.Εστω υποχρεωτικα κρανος.

Για τα 47 λεπτα καπελο ειπα πως ημουν περισσοτερο χαμενος παρα σε σωστη διαδρομη.Για αυτο δεν φταιει σιγουρα η οργανωση. (Ηταν η πρωτη φορα του συνοδηγου μου)


Συμφωνώ σε αυτά που λες και συμφώνησα και στο ότι ο αγώνας έτεινε προς αγώνα ταχύτητας. Σκέψου όμως να είχε λάσπη η διαδρομή. Η μέση ωριαία θα έπεφτα στα 16 χιλ/ω κάτι που πραγματικά θα έκανε τον αγώνα αντοχής.
Προσωπικά τερμάτισα στις τρεις ώρες ακριβώς και όταν βγήκα από το αυτοκίνητο δεν ένιωθα τα πόδια μου. Σκεφτείτε ο αγώνας να διαρκούσε 6 ώρες :D :D Τελικά θέλω προπόνηση :(
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό chriska » 09 Φεβ 2004, 16:26

[quote="xontros"]
- Επειδή κάπου χαθήκαμε και περιπλανιόμασταν για αρκετή ώρα (ίσως και 30') μαζί με άλλα 3 αυτοκίνητα, όταν φτάσαμε στο δεύτερο ΣΕΧ δεν υπήρχε ούτε ταμπέλα, ούτε κανείς για σφραγίδα...
-

- Ο κριτής στο 2ο ΣΕΧ, πόση ώρα έμεινε στη θέση του πέρα από την ιδανική? Αν βέβαια είμασταν από τους πρώτους εκκινήσαντες, θα μπορούσαμε να αργήσουμε ακόμα και 1 ώρα παίρνωντας και σφραγίδα
- Τί νοήμα έχει ο χρόνος σε μια διαδρομή που είναι τόσο στενή στο μεγαλύτερο μέρος της? Η προσπέραση είναι καθαρά θέμα τύχης και καλής θέλησης του μπροστινού αυτοκινήτου. Έτσι συμφωνώ με τον Chriska για την εκκίνηση, ίσως θα πρέπει να δίνεται βάσει των δυνατοτήτων των αυτοκινήτων.

Είμαι και εγώ απο αυτούς που δεν βρήκα τον κριτή στο τμήμα 2 και δεν έχω σφραγίδα και υπογραφή.Ημουν πολύ νωρίτερα απο σένα Μιχάλη εκεί. Περίμενα λίγι δεν είδα τίποτα και συνέχισα στο τρίτο σκέλος.Τελείωσα το τρίτο και το τέταρτο.Δεν ξέρω χρόνους και δεν ενδιαφέρει.
Οσο για τις κατηγορίες πρέπει να υπάρχουν γιατί δεν υπάρχει πραγματικός ανταγωνισμός.
Και κάτι ακόμη.Προσοχή σε επόμενα για όσους χάνουν την διαδρομή και γυρίζουν πίσω στην/ις προηγούμενη/ες τουλίπες.Ερχονται οι επόμενοι και μπορεί να βρεθούν μούτρα μαζί τους.Σε κάποιο κατηφορικό στεναδούρι μόλις πρόλαβε και μπήκε κάποιος πριν πέσουν πάνω του 3-4 "αγριεμένα" LR.Ούτε ψύλλος στον κόρφο του.......
chriska & Highlander
ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ
Άβαταρ μέλους
chriska
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 02 Απρ 2003, 17:53
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ, ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό chriska » 09 Φεβ 2004, 16:36

Xappas έγραψε:
chriska έγραψε:Και κάτι πολύ μικρό οργανωτικό για σήμερα.Στο επόμενο τουλάχιστον στα αυτοκίνητα ας ξεκινούν σε δίλεπτο γιατί κάποια "αγριεμένα" LR κοντέψανε να καταπιούνε μερικούς πιο αργούς και προπορευόμενους :!: :!: :!:


Χρήστο δίλεπτο με 80 συμμετοχές (μόνο από αυτοκίνητα) δεν γίνεται. Εμείς πάντως δεν είχαμε τα προβλήματα που αναφέρθηκαν πιό πάνω, με κομβόι κλπ, παρόλο που ξεκινήσαμε από τους τελευταίους. Τρεις - τέσσερις φορές που φτάσαμε αυτοκίνητα, μας άφησαν να προσπεράσουμε (αν και συνήθως χρειαζόταν κόρνα :? ).


Γιάννη,
Και στα rally υπήρχαν κάποτε 80 συμμετοχές αλλά το δίλεπτο στο χώμα είναι κανονισμός.Ας γίνει η εκκίνηση νωρίς το πρωϊ (8.00).
Πάντως εγώ προσπαθούσα να περάσω ένα LR 110 αλλά ο δρόμος ήταν πολύ στενός και....Βέβαια ένα LR που με κυνηγούσε απο πίσω του έφευγα στα στενά και με στροφές αλλά στα πατημένα κόντευε να με καταπιή 8) :wink:
chriska kai Highlander
ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ
Άβαταρ μέλους
chriska
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 02 Απρ 2003, 17:53
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ, ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό xontros » 09 Φεβ 2004, 17:30

Εμένα πάντως δεν με προσπέρασε κανένας, μάλλον θα ήμουν τελευταίος :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό tedos » 09 Φεβ 2004, 17:37

1. Να ευχαριστησουμε ολους αυτους που μοχθησαν (ολοι τους ξερουμε) για να περασουμε τοσο καλα :D :D :D

2 Να ειμαστε ευτυχεις που μας δοθηκε η ευκαιρια να γνωρισουμε και να κανουμε νεους φιλους (ετσι δεν ειναι στελιο? :wink: )

3. Ενα τεραστιο ευχαριστω στην αγαπημενη και συνοδηγο-πλοηγο μου TEDA χωρις την βοηθεια της οποιας ακομα θα με ψαχνατε στα ορεινα του ξυλοκαστρου :twisted: :twisted: :twisted: (Μωρο οταν μου αναβεις τσιγαρο πανω στη διαδρομη σε παρακαλω να μου το βαζεις στο στομα και οχι στο αυτι :twisted: :twisted: :twisted:)

4. Ο τερματισμος ειναι νικη για ολους μας

Ενα μεγαλο μπραβο σε ολους τους συμμετεχοντες. :D :D :D
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό tedos » 09 Φεβ 2004, 18:39

Αυτοι που ειδα......και αυτοι που δεν προλαβα.....να δω
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

ΝSTEFA καλα ρε νικολο με τον KONNINOS πλοηγο τι περιμενες??? Αφου οπου εβλεπε ωραια γυναικα εκει θα σε τραβαγε :twisted: :twisted: :twisted:

ΚΑΛΤΣΑΣ 4χ4 εκαλη Ωραιοτατο το κιτρινο θηριο!!! Παρακαλω αλλη φορα να μη γκαζωνετε στα μουτρα μου γιατι χρειαζομαι αλλαγη στο BABYLINO καθυστερω και τρωω καπελλο :lol: :lol: :lol:

ΙΚΕ Μπραβο χερα μου!!! Ομοιως CHRISG!!!!

DENIS ΣΑββα αξιος!!!

DISTAΔεν πειραζει φιλαρακο την αλλη φορα παντως πηγαινες αερα :D :D

XONTROS Oχι μιχαλη δεν ηταν στο δρομοβιβλιο η ταβερνα......εκκλησακι ηταν.... :lol: :lol: :lol:

METALAXE ποτε ναρθουμε για χορτα αρχηγε μου???? :lol: :lol: :lol:

FORESTER Μπραβο ρε θοδωρη!!!

ΜΠΛΕ RAV που με ακολουθουσε Τα ειπαμε και στον τερματισμο....πολλα συγχαρητηρια!!!
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό nec-r » 09 Φεβ 2004, 21:00

tedos@teda έγραψε:ΜΠΛΕ RAV που με ακολουθουσε Τα ειπαμε και στον τερματισμο....πολλα συγχαρητηρια!!!


ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΟΥΜΕ.ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΧΤΥΠΗΜΑ ΠΙΣΩ ΣΤΟΝ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΑ ΣΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΗΤΑΝ ΤΙΠΟΤΕ ΤΟ ΣΟΒΑΡΟ.
Άβαταρ μέλους
nec-r
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 184
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:38
Τοποθεσία: Ολυμπιακό χωριό - Αχαρναί

Δημοσίευσηαπό tedos » 09 Φεβ 2004, 21:10

NEC-R έγραψε:
tedos@teda έγραψε:ΜΠΛΕ RAV που με ακολουθουσε Τα ειπαμε και στον τερματισμο....πολλα συγχαρητηρια!!!


ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΟΥΜΕ.ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΧΤΥΠΗΜΑ ΠΙΣΩ ΣΤΟΝ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΑ ΣΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΗΤΑΝ ΤΙΠΟΤΕ ΤΟ ΣΟΒΑΡΟ.


Χτυπημα ποιο χτυπημα???? :lol: :lol: :lol: Μια στραβη πινακιδα μια βιδουλα δηλαδη :D :D Βλεπεις οι αφιλοτιμοι βαζουν πετρες στα βουνα :lol: :lol: :lol:
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό nec-r » 09 Φεβ 2004, 21:15

ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΣΤΑ ΠΛΗΡΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΚΥΠΕΛΛΟ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥΣ ΔΙΟΤΙ Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΚΕΡΑΙΑ ΣΤΟ ΟΠΟΙΔΗΠΟΤΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.ΑΛΛΩΣΤΕ ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ.ΚΑΙ ΜΗ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟ ΧΤΕΣΙΝΟ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΓΩΝΑΣ...

ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΟΙΟ ΚΑΛΟΟΡΓΑΝΟΜΕΝΟ ΤΡΕΙΛ ΡΑΙΝΤ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ.ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΛΟΠΡΟΕΡΕΤΑ .ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΟΥΜΞΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΠΑΝΤΡΕΨΕΙΣ ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΝΟΣ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΑ HARD JEEPING Ή ΡΑΛΛΥ 4Χ4 ,ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΝΟΣ ΑΤΙΣΤΟΙΧΟΥ ΜΕ ΑΠΛΟ 4Χ4 ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΕ SUV.ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΚΑΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΒΟΗΘΗΣΕ ΕΧΘΕΣ ΩΣΤΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΙΣ ΑΝΩΤΕΡΑ !
Άβαταρ μέλους
nec-r
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 184
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:38
Τοποθεσία: Ολυμπιακό χωριό - Αχαρναί

Δημοσίευσηαπό spiros » 09 Φεβ 2004, 21:36

Πριν γράψω οτιδήποτε σας δηλώνω εκ των προτέρων ότι θα με πειράξει πολύ αν βγει κάποιος και πει ότι είμαι κακοπροαίρετος η ότι βλέπω ανταγωνιστικά την όποια προσπάθεια λόγω του ότι είμαι μέλος της Εκάλης 4x4 που κάνει αγωνες 4x4 κλπ.
Για να ξεκαθαρίσω εντελώς τη θέση μου σας λέω τα εξής:
Ζήλευα που έβλεπα τους Αγγλους και ηταν κάθε γειτονιά και λέσχη 4x4, κάθε Σαβ/κο και εκδήλωση. Θεωρούσα πολύ μακρινό Όνειρο το να γίνει κατι τέτοιο στη χώρα μας.
Κι όμως μέσα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα τα πάντα άλλαξαν. Δημιουργήθηκαν πολλές νέες λέσχες, περισσότερος κόσμος μπήκε στο χώρο και έφτασε η στιγμη που πιάνοντας το αγωνιστικό ημερολόγιο 4x4 ειδαμε τις εκδηλώσεις να αγγίζουν τις τριάντα. Πολλοι χάρηκαν, άλλοι είπαν ότι τόσο πολλές αγωνιστικές εκδηλώσεις ισως είναι υπερβολή και ότι ο κόσμος θα κουραστεί και δε θα ξέρει που να πρωτοπαει.
Η δική μου άποψη είναι ότι ανεβαίνει το επίπεδο. Ισως οι τριάντα εκδηλώσεις να μην μπορούν να πραγματοποιηθούν σε δυο-τρία χρονια από τωρα, ισως δηλαδή υπάρξει ένα σχετικό «ξεσκαρτάρισμα», αλλα αυτές που θα μείνουν θα ‘ναι οι καλύτερες. Όποιοι είναι οι ικανότεροι φορείς, αυτοί θα αντέξουν. Το αποτέλεσμα αυτής της «κόντρας» όμως θα είναι η δικια μας ευχαρίστηση. Θα μπορούμε να λαμβάνουμε μέρος σε εκδηλώσεις «υψηλών προδιαγραφών» και να διασκεδάζουμε χωρίς προβλήματα και γκρίνιες.
Θεώρησα απαραίτητο αυτόν τον πρόλογο για να δικαιολογήσω την πρώτη μου παράγραφο στην οποία και είμαι απόλυτος.
Στον αγώνα τωρα.

Τι μου άρεσε.
Η διαδρομή θεωρώ ότι ειχε από όλα και αν έβρεχε θα ηταν καταπληκτική για 4x4.
Το roadbook μου φάνηκε καλό και πιστέψτε με είναι δύσκολο να βρεις μια τόσο μεγαλη διαδρομή που στην ουσία να κυκλώνει. Το πόσο χρόνο θέλει για γράψιμο και για τσεκάρισμα θα το φαντάζεστε. Επίσης να λάβουμε υπόψη μας ότι όλα αυτά γίνονται από ερασιτέχνες του χώρου, που για να κάνουν αυτό που τελικά αγαπούν, χάνονται από τα σπίτια τους για καιρό ώστε να καταφέρουν να «στήσουν» μια τόσο μεγαλη εκδήλωση.

Τι δε μου άρεσε.
Το γεγονός ότι πολλοι αγωνιζόμενοι δεν είχαν καταλάβει το σκοπό του παιχνιδιού και προσπαθούσαν να επιβάλουν και στους υπόλοιπους το ρυθμό τους.
Είναι απαράδεκτο να φτάνεις τον μπροστινό σου και εκείνος αντί να σου ανοίγει το δρόμο, να συνεχίζει με το ρυθμό του η, ακομα χειρότερα, να πατάει το γκάζι για να προσπαθήσει να σου ξεφύγει χαροπαλεύοντας από βράχο σε βράχο. Το ειδαμε πολλές φορές το έργο αυτό χθες. Γιατι πρέπει να προσπαθούμε να «κλέψουμε» τον άλλον στα φρένα η μέσα από χωράφια για να τον προσπεράσουμε σε ένα παιχνίδι; Δεν μπορούσαν καποιοι να καταλάβουν ότι δεν ηταν σιρκουι. Εδώ «φταίει» λίγο η οργάνωση που δεν τόνισε πολλές φορές ότι όταν θέλει ένα αυτοκινητο να περάσει ένα άλλο σημαίνει ότι καποιο υπολογισμό θα εχει κάνει και θα βιάζεται να μην καπελωθεί και όχι ότι το πλήρωμα φαντασιωνεται ότι αγωνίζεται σε ράλι.
Η αλήθεια είναι πως, δια στόματος Superspy, η Οργάνωση προειδοποίησε πως λόγω της στενότητας μεγάλων τμημάτων της διαδρομής κατι τέτοιο θα συνέβαινε και συνέστησε σε όλους την προσοχή τους στα οχήματα που πιθανόν να τους ακολουθούσαν, όμως μονο μια φορά. Δεν επέμεινε όσο τελικά θα έπρεπε, ισως θεωρώντας κατι τέτοιο αυτονόητο.
Σε ο,τι αφορά τη μέση ωριαία ταχύτητα, που τελικά ηταν και το ζητούμενο του παιχνιδιού, θεωρώ ότι ηταν πολύ υψηλή για τέτοιου είδους αγώνα, Στην ουσία δεν άφηνε κανενα περιθώριο λάθους στην πλοήγηση και σε τέτοια περίπτωση, για να καλύψει ένα αυτοκινητο την απόσταση στον ιδανικό χρόνο χρειαζόταν να κινείται σε ρυθμό Baja. Και μάλιστα σε δρόμο ανοιχτό στην κυκλοφορία. Ας μην κινδυνολογώ, αλλα, από τύχη δεν έγινε καποιο ατύχημα, αφου ουκ ολίγες φορές ειδαμε αντίθετα διερχόμενα οχήματα που δε συμμετείχαν στο παιχνίδι η αλλα που είχαν χαθεί.
Επιπλέον, η απουσία ενδιάμεσων σε τέτοιου είδους αγώνα είναι στοιχείο που μπορεί να τον καταστρέψει. Ποιος άνθρωπος της Οργάνωσης γνώριζε ανά πάσα ώρα και στιγμη που βρισκόταν το κάθε πλήρωμα; Και πολύ περισσότερο ότι ηταν καλα; Κακά τα ψέματα, κανείς.

Σίγουρα η απουσία της λάσπης που ολοι περιμέναμε ανέτρεψε το πλάνο της Οργάνωσης που όμως φαντάζομαι ηταν αδύνατο να αλλάξει σχέδια την τελευταία στιγμη. Με τον ένα η τον άλλο τρόπο (και αναφέρομαι στο στόχο του παιχνιδιού) κατάφερε να πραγματοποιήσει την εκδήλωση ανταμείβοντας ουσιαστικά την πλειοψηφία των συμμετεχόντων που μπορεί να ξεκίνησε για μια μάχη με τη λάσπη, δεν έδειξε όμως να πτοείται και από τη μάχη με το χρονόμετρο. Οι παρατηρήσεις μου θα μπορούσαν να έχουν γίνει σε πιο “κλειστό” κύκλο αν είχα συμπληρώσει τη φόρμα που μας έδωσε η Οργάνωση στον τερματισμό, πιστεύω όμως πως συλλογικά μπορούμε να εντοπίσουμε τα πιθανά θέματα που χρίζουν διόρθωσης και ανάλογα, να τα επεξεργαστούν ολοι όσοι κόπιασαν αυτή τη φορά, για να απολαύσουμε κατι ακομα καλύτερο την επόμενη.
Τελειώνοντας, θέλω να συμπληρώσω ότι η προσέλευση τόσων εταιριών στο πλευρό του Οργανωτή αλλα και η συμπαράσταση των περιοδικών του ειδικού Τύπου μονο θετικά μηνύματα για το μέλλον μπορεί να προμηνύουν.

Σπυρος Δουκερης
spiros
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 12 Δεκ 2002, 08:54

Δημοσίευσηαπό forester » 09 Φεβ 2004, 23:53

Παρά λίγο να αφήσω το ίδιο μύνημα 2 φορές....
Τελευταία επεξεργασία από forester και 10 Φεβ 2004, 00:26, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
forester
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: 07 Δεκ 2003, 20:36
Τοποθεσία: Άλιμος, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό forester » 10 Φεβ 2004, 00:23

Έχω ήδη συμπληρώσει τη φόρμα με τις παρατηρήσεις, αλλά διαβάζοντας τη δημοσίευση του Σ. Δουκέρη, νομίζω ότι αντέγραφα! (δεν το έκανα φυσικά, απλώς συνέπεσαν οι απόψεις)
Καλό θα ήταν Σπύρο αυτά να μένουν σε πιο κλειστό κύκλο, μόνο και μόνο για να μην τρομάξει πολύς κόσμος.
Όντως ήταν υψηλή η μέση ταχύτητα και επέβαλε γρήγορο ρυθμό, διότι αποκλειεται να μη χαθεί κάποιος.Ακόμα κι αν δεν έκανε πουθενά λάθος, υπήρχαν οι αργοί προπορευόμενοι, τα ούτως ή άλλως αργά κομάτια-μονοπάτια και η κατηφόρα με τα νεροφαγώματα.
Χωρίς να είναι γκρίνια οι διαπιστώσεις, ας περάσουμε στα ευχάριστα.
Και είναι πολλά.
α. Χορηγοί
β. Πολλές συμμετοχές
γ. Αρκετοί θεατές
δ. Γνωριμίες
ε. Πλάκα
στ.Αδρεναλίνη
ζ. για το δρομοβιβλίο, που τόσο συζητήθηκε, το πραγματικό λάθος (Δ τμήμα τουλίπα 28-29), δεν είχε ιδιαίτερη σημασία, η χρονομέτρηση είχε τελειώσει και έπαιρνες γενική κατεύθυνση για... θάλασσα!
Καλό κι αυτό λοιπόν!
Τέλος , αν υπήρχε και λάσπη, θα ήταν πραγματικά ότι σχεδίαζε η οργάνωση και δε θα υπήρχαν οι παρατηρήσεις.
Μπράβο στην οργάνωση και καλή συνέχεια-αντάμωση στο επόμενο!
forester
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: 07 Δεκ 2003, 20:36
Τοποθεσία: Άλιμος, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό nikglock17 » 10 Φεβ 2004, 00:30

ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΩ ΤΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΜΟΥ,ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟ 139 ΕΕΕΕ!!!!!!!!!(ΑΣΗΜΙ GRAND VITARA).ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΠΡΩΙ ΠΟΥ ΑΡΧΙΣΕ Η ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΤΑ ΕΠΑΙΞΑ ΒΛΕΠΩΝΤΑΣ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΑ ΦΟΡΟΥΝ MUD TERRAIN,Η ΑΠΟΘΕΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΑΝ ΕΙΔΑ ΤΟ FORESTER ΚΑΙ TO XTRAIL ΜΕ MUD,ΕΚΕΙ ΠΑΡΕΛΥΣΑ.ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΗΚΑ ΠΟΥ ΠΑΩ Ο ΔΥΣΜΟΙΡΟΣ ΞΥΠΟΛΥΤΟΣ ΣΤΑ ΑΓΚΑΘΙΑ ΜΕ ΑLL TERRAIN(ΜΠΡΑΒΟ FORESTER KAI XTRAIL,ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΣΤΕ,ΑΣΕ ΠΟΥ ΜΟΥ ΒΑΛΑΤΕ ΚΑΙ ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ MUD).ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥΣ,ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΟΥ,ΕΚΑΝΕ ΤΡΟΜΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ.ΥΠΟΛΟΓΙΖΕ ΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ,ΕΒΓΑΖΕ ΑΠΟΚΛΙΣΕΙΣ,ΑΝΕΦΕΡΕ ΣΗΜΕΙΑ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ,ΚΛΠ.ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΤΡΟΜΕΡΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΕΛΙΚΑ,ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ ΣΑΣΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ(ΤΟ ΣΤΡΑΒΟ ΚΟΡΜΙ ΔΕΝ ΣΙΑΖΕΙ).
nikglock17
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 11 Ιαν 2004, 17:41
Τοποθεσία: Αθηνα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 14 επισκέπτες

cron