Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

5ο Trail Ride Αυλώνα - Θήβα. Εντυπώσεις!

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Δημοσίευσηαπό steliosh » 23 Οκτ 2006, 08:50

φωτό
Άβαταρ μέλους
steliosh
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 21 Ιαν 2005, 00:57
Τοποθεσία: Penteli, Athens

Δημοσίευσηαπό steliosh » 23 Οκτ 2006, 08:51

φωτό
Άβαταρ μέλους
steliosh
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 21 Ιαν 2005, 00:57
Τοποθεσία: Penteli, Athens

Δημοσίευσηαπό steliosh » 23 Οκτ 2006, 08:52

αυτά!
Άβαταρ μέλους
steliosh
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 21 Ιαν 2005, 00:57
Τοποθεσία: Penteli, Athens

Δημοσίευσηαπό markd » 23 Οκτ 2006, 09:02

:cry: :( :? :( :? :( :? :( :? :( :? :( :? :( :cry:
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό steliosh » 23 Οκτ 2006, 09:04

φωτό: Η κορυφογραμμή!
Άβαταρ μέλους
steliosh
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 21 Ιαν 2005, 00:57
Τοποθεσία: Penteli, Athens

Δημοσίευσηαπό markd » 23 Οκτ 2006, 09:27

iatrodikastis έγραψε:Και εγώ ακόμα δεν έχω καταλάβει τι φτάει γιά τα τόσα χασίματα.
1)Λάθη στο δρομοβιβλίο?
2)Είμαι πολύ γρήγορος?
3)Το ΚΤΜ είναι φτερωτό?
Και κάτι ακόμα.
Υπήρχαν και μονοπάτια?


Μήπως είχαν θαμπώσει τα γυαλιά σου???
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό markd » 23 Οκτ 2006, 09:38

doc έγραψε:
geokat έγραψε:και κάτι ακόμη.....
άσχετο αλλά πολλές φορές το σκέφτηκα σήμερα. Τι βάθος έχει το κανάλι του Μόρνου? Πατώνουμε?


Γ@μησέ τα! Το θέμα δεν είναι αν πατώνεις, αλλά αν το πετύχεις την ώρα που έχουν ανοίξει τα κανάλια και έχει γρήγορη ροή... την π@ύτσισες!

Δεν έχει και από που να πιαστείς!

ΑΝ ω μη γέννοιτο σου τύχει, πρέπει να μείνεις με το κεφάλι από τη ροή και το πόδια εμπρός, ανάσκελα και στην επιφάνεια, και να μην προσπαθήσεις να πατήσεις και σε πάρει εμπρός και μπρούμυτα! Νγάζεις όσο πιο γρήγορα μπορείς το κράνος, και αρχίζεις το ταξίδι. Αφήνεις τον πανικό να φύγει, και σιγά σιγά πάς όσο πλάι μπορείς....

Όλο και κάπως θα τη βγάλεις...

Βέβαια, δύσκολα θα πέσεις πέσα...

Μάλλον θα σε προλάβει το στηθαίο που πονάει περισσότερο!



Για να ξέρεις τόσα πολλά..............μάλλον το έχεις πάθει!!!
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό markd » 23 Οκτ 2006, 09:52

Αποτελέσματα???
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό jfk60 » 23 Οκτ 2006, 09:53

Αθανασουλοπουλε ΕΥΓΕ!

Εστησες πραγματικα μια πολυ ωραια διαδρομη με πετυχημενες
κατα την γνωμη μου εναλλαγες (μονοπατι-γκαζερο) προσωπικα
θα προτιμουσα περισσοτερη λασπη και την αποφυγη του τελευταιου
γκαζερου κομματιου (10,5 χλμ) διπλα στον αγωγο που καποια
στιγμη ειδα το κοντερακι να κατοσταριζει και περασαν ξαφνικα
απο το μυαλο μου <κινηματογραφικα> στιγμες απο το ΚΑΤ.

Αν και θεωρω οτι η πλοηγηση ηταν αρκετα ευκολη και σαφης
εγω εκανα αδικαιολογητα και τρομερα λαθη. :( :(

Τελικα δεν χρειαζεται να οδηγεις και να διαβαζεις σωστα
αλλα να μπορεις και να αντεχεις την ψυχολογικη πιεση της βαθμολογιας
αυτο κανει τους ΟΔΗΓΟΥΣ να ξεχωριζουν βλ. ROSSI.


Κωστα σε ευχαριστω πολυ για το DVD, αυτα βλεπεις στο
video και μετα λες <που πας ρε καραμητρο?> :D :D :D
Άβαταρ μέλους
jfk60
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 140
Εγγραφή: 02 Μαρ 2005, 16:21
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό KaTaNaS » 23 Οκτ 2006, 10:20

κλάψ κλάψ! :? :( :( :(
Άβαταρ μέλους
KaTaNaS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 851
Εγγραφή: 14 Δεκ 2005, 15:42

Δημοσίευσηαπό kchatz » 23 Οκτ 2006, 12:06

Καλημέρα και συγχαρητήρια σε όλους ! μετά απο ενα καταπληκτικό TR γεμίσαμε τις μπαταρίες μας ! Δυστυχώς για εμένα τα λάθη στην πλοήγηση ήταν πολλά...εντυπωσιακά πολλά. Τουλάχιστον 12-13 , το καλύτερο αμέσως μετά το σημείο που έλεγε προς Σπαρμένα...(στην κορυφογραμμμή) συνέχισα ευθεία και μπήκα σε ενα λούκι χωρίς επιστροφή. Τρελή κατρακύλα (έπρεπε να το φανταστώ νωρίς νωρίς οτι δεν πάει...(δε πέρναγε ΑΤ απο εκει... με τίποτα) , στα μισα τρώω ενα τρελό μπρουμύτισμα και το μηχανάκι καπάκι ...τεσπα... βγήκα μεσα σε ενα ρεματάκι
το οποιο για κανα 10λεπτο δεν έβγαζε απο πουθενά. Αποφασισμένος να μην αφήσω εκει τα κόκαλα μου , βρήκα ενα πιο χαμηλό σημείο και μετά απο 5λεπτά είδα στα 300 μέτρα στην απέναντι κορυφή τον Κοντολιο να με χαιρετά !
τουλάχιστον 20 λεπτά χάσιμο εκεί...

Αδιάφορο ως ενοχλητικό το κομμάτι 10χλμ δίπλα στον αγωγό. Μόνο άγχος πρόσθετε και χρόνο...μα πολύ άγχος. (τελικά όλοι σκεπτόμασταν πως βγαίνεις αν πέσεις μέσα...)

Λίγο μπέρδεμα με τα χλμ γιατι περίμενα λιγότερα απο 100 και βγήκαν 132 αυτα που έκανα ! Ευτυχώς υπήρχε βενζινάδικο .

Doc για πες μας... ποια ειναι η καλύτερη προπόνηση για τα TR. Να παίρνεις
τα roadbook και να τα ξανακάνεις χρονομετρημένα ?

Απο την εμπειρία σας , πόσο χρόνο κερδίζεις με το roadbook σε ρολό σε σχέση με το βιβλιαράκι ?

Ευχαριστούμε και εν αναμονή για το επόμενο

Χατζηθωμάογλου Κώστας (no 47 EXC250)
Άβαταρ μέλους
kchatz
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: 10 Μαρ 2004, 15:15
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό Berg » 23 Οκτ 2006, 12:13

kchatz έγραψε:Απο την εμπειρία σας , πόσο χρόνο κερδίζεις με το roadbook σε ρολό σε σχέση με το βιβλιαράκι ?

Χατζηθωμάογλου Κώστας (no 47 EXC250)


Κερδίζεις πολύ χρόνο και δεν σπας τα νεύρα σου. Πάρε ένα χειροκίνητο Acerbis ή Ramirez ή καλύτερα το χειροκίνητο αλουμινιένιο της Touratech.
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό jfk60 » 23 Οκτ 2006, 12:40

( Απο την εμπειρία σας , πόσο χρόνο κερδίζεις με το roadbook σε ρολό σε σχέση με το βιβλιαράκι ? )



Εαν υποθεσουμε οτι χρειαζεσαι να σταματας για να διαβασεις την
τουλιπα και προσθεσουμε και τον χρονο που χρειαζεσαι για να αλλαξεις
σελιδα, υπολογισε οτι σε συνολο 130 τουλιπων ο χρονος ειναι περιπου
8-10 λεπτα (σε 10 λεπτα παιζονται θεσεις απο 1-6 )

Το σημαντικοτερο ομως ολων ειναι το κοντερακι, ο χρονος που τρως
για να μηδενισεις η να διαβασεις ειναι πραγματικα μεγαλος εαν δεν διαθετεις σοβαρο κοντερ[quote][/quote]
Άβαταρ μέλους
jfk60
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 140
Εγγραφή: 02 Μαρ 2005, 16:21
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό doc » 23 Οκτ 2006, 12:53

kchatz έγραψε:Doc για πες μας... ποια ειναι η καλύτερη προπόνηση για τα TR. Να παίρνεις
τα roadbook και να τα ξανακάνεις χρονομετρημένα ?



Τα Χριστούγεννα ετοιμάζουμε θεωρητικό σεμινάριο Για Rally Raid - Trail Ride όπου θα λυθούν όλες οι απορίες, θα εξηγηθούν τα RB, και βασικά - και το κυριότερο: η νοοτροπία του χαράκτη της διαδρομής!

Δηλαδή: "Τι θέλει να πει ο ποιητής όταν γράφει;"

Η καλύτερη προπόνηση πάντως, είναι να φτάξεις εσύ ο ίδιος μόνος σου, μια φορά τουλάχιστον, ένα Road Book. To δίνεις σε έναν άσχετο ή σχετικό, και σου λέει τα λάθη σου! Για να μάθεις να διαβάζεις σωστά, πρέπει να μπεις στην νοοτροπία της χάραξης και της καταγραφής. Μόνο έτσι θα μπορείς να καταλάβεις τα... λάθη που τυχόν υπάρχουν, τις αποκλίσεις και να τις ξεπερνάς!
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό doc » 23 Οκτ 2006, 13:03

Δεν το συζητάμε βέβαια ότι με ένα καλό κουτί RB και με ένα όργανο ακριβείας σωστά σεταρισμένο και τοποθετημένο στην σωστή θέση ψηλά και μπροστά, που να διορθώνει από το χέρι, ο χρόνος που γλιτώνεις είναι πολύς! Όχι μόνο 10 λεπτά, αλλά ώρα ολόκληρη!

Κατ' αρχήν - και το βασικότερο, είναι ότι δεν σταματάς σχεδόν καθόλου, δεν χαλάς το ρυθμό σου! Κόβεις απλώς ταχύτητα, αφού έχεις πάντα στο οπτικό σου πεδίο την επόμενη τουλίπα και την χλμ ένδειξη. Την έχεις επεξεργαστεί στο μυαλό σου ήδη, την περιμένεις, και όταν φτάσεις, απλά στρίβεις!

Αλλά αυτά θα τα πούμε στο σεμινάριο!

Βρείτε χώρο, βρείτε ημερομηνία, μετά τις 17/12 και εμείς εδώ είμαστε!
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 23 επισκέπτες