Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Μοτοσυκλέτες Rally Raid - Trail Ride

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Μοτοσυκλέτες Rally Raid - Trail Ride

Δημοσίευσηαπό doc » 28 Σεπ 2006, 11:39

Λοιπόν! Έχουμε και λέμε:

Οι έχοντες και κατέχοντες μοτοσυκλέτες Rally Raid που τις έχουν φτιάξει ειδικά για αυτό το σκοπό, να μας τις εκθέσουν, με μία ή περισσότερες φωτογραφίες, τεχνικά χαρακτηριστικά και βέβαια, πάνω από όλα, τις μετατροπές που έχουν κάνει και τα after market αξεσουάρ που έχουν πάνω τους.

Άντε μπας και κάνουμε κανένα καλό θεματάκι και τα δούμε κι εξώφυλλο...
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Yamaha WR 450 F Cross Country

Δημοσίευσηαπό doc » 28 Σεπ 2006, 11:52

Αρχίζω πρώτος:

Το Yamahaκι μου έχει αλωνίσει βουνά και βουνά, έχει γράψει αρκετά χιλιόμετρα και έχει χτιστεί ειδικά για αυτό το σκοπό:
Έχει τα παρακάτω:
-Ρεζερβουάρ 13 λίτρα Acerbis
-Ρεζερβουάρ 6 λίτρα Acerbis για το πίσω φτερό - σχάρα
-Υπάρχει και ένα 25λιτρο Acerbis το οποίο θα το δοκιμάσω σύντομα.
-Road Book Τouratech ηλεκτρικό
-ΙΜΟ 100Rally50
-Kοινός διακόπτης με 5 μπουτόν για τα 2 ανωτέρω.
-Δεύτερο κοντεράκι Endurance της Touratech
-Γρανάζι εμπρός 15 ή 16 δόντια (από 14)
-Γρανάζι πίσω 48 ή 45 δόντια (από 50) Ταξιδεύει με 150 και λίγες -σχετικά- στροφές
-Μαρσπιέ συνεπιβάτη (χρήσιμα για... σκούπα, ή δικάβαλα ταξίδια)
-Σχάρα
-Προστατευτικά - αποστάτες ψυγείων.
-Λάστιχα με mousse ή σκληρές σαμπρέλες (πιο άνετα) με δύο κόντρες σε κάθε τροχό. Σε κάθε περίπτωση, κι επειδή οι ταχύτητες είναι μεγαλύτερες από το Enduro, χρειάζεται σωστή ζυγοστάθμιση στους τροχούς, και πάντα δύο κόντρες γιατί αν υπάρχει μόνο μία χαλάει έντονα την ζυγοστάθμιση.
-Βark Busters στο τιμόνι
-Χοντρό τιμόνι Ramirez με ειδικό μπαράκι για το Road Book.
-Αποστάτες για να σηκωθεί ψηλότερα το τιμόνι.

Αυτά θυμάμαι προς το παρόν.
Θα βάλω και φωτό σύντομα.

Παρακαλούνται οι κάτωθι:
Geco
Berg
Husky
Pino
Lpks
Kαμαρούλιας
LC8er
Billy

...και οι λοιποί...

να "εκτεθείτε"!
Τελευταία επεξεργασία από doc και 29 Σεπ 2006, 08:58, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Yamaha WR 450 F Cross Country

Δημοσίευσηαπό Quadmaniac » 28 Σεπ 2006, 12:02

Φωτογραφίες δεν θα δούμε;;;
Quadmaniac
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 728
Εγγραφή: 12 Ιαν 2005, 11:38
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Yamaha WR 450 F Cross Country

Δημοσίευσηαπό doc » 28 Σεπ 2006, 12:04

Αφού το είπα:

doc έγραψε:Θα βάλω και φωτό σύντομα.


Αλλά αν βιάζεσαι, στο κομμάτι για το Καρπενήσι, τη Ρούμελη, τα Trail Ride υπάρχει το μηχανάκι μου...
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Re: Yamaha WR 450 F Cross Country

Δημοσίευσηαπό markd » 28 Σεπ 2006, 12:27

Εγώ μπορώ.........ή θα γελάτε???
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Rally Raid bikes

Δημοσίευσηαπό geco » 28 Σεπ 2006, 13:22

markd έγραψε:Εγώ μπορώ.........ή θα γελάτε???


Και εγώ γέλαγα στην αρχή, αλλά όταν με πέρασες μου κόπηκε το γέλιο !!!
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1523
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

Rally Raid bikes

Δημοσίευσηαπό geco » 28 Σεπ 2006, 14:03

Doc σ'ευχαριστώ γιά την ευκαιρία που μου δίνεις να εκτεθώ (ξανά) !

Το δικό μου μηχανάκι έχει παρουσιαστεί στο
http://www.off-road.gr/article693.html

Από τότε έχω προσθέσει το ρεζερβουάρ 16,3 lit της Clarke που έφερα από Αμερική και τα διπλά φανάρια από XLR 250 BAJA (Ευχαριστώ Μελέτη)!
Μπήκε και μιά ζελατίνα σαν μπροστινό number plate και αγρίεψε η εμφάνισή του !

Κανονικά θα χρειαζόταν και νέα περιέλιξη-αναβάθμιση στα πηνία φωτισμού αλλά επειδή είναι μπελάς το άφησα γιά αργότερα.

Έχουν μπεί και τα σωστά ελατήρια στο πηρούνι (λίγο σκληρότερα) και το μηχανάκι έχει γίνει ένα "ποίημα", ειδικά γιά μεγάλες αποστάσεις !

Τώρα στην πράξη και μετά από 10 αγώνες RR και TR έχει φανεί η ανάγκη μιάς μίζας αλλά προσπαθώ να την καλύψω με τακτική επίσκεψη στο ... γυμναστήριο !

Έχει φανεί ακόμα και η ... απίστευτα υψηλή ποιότητα της Honda αφού κάθε 5 αγώνες αλλάζω λάδια και ελέγχω βαλβίδες και τα διάκενα δεν χρειάζονται ρύθμιση !!!

Το μόνο μου παράπονο είναι πως το μηχανάκι είναι τόσο φιλικό και ροπάτο που τρώει πολύ ... λάστιχο, αφού με μικρό άνοιγμα του γκαζιού σκάβει σαν μπουλντόζα !!!
Τελευταία επεξεργασία από geco και 28 Σεπ 2006, 14:34, έχει επεξεργασθεί 3 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1523
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

Re: Yamaha WR 450 F Cross Country

Δημοσίευσηαπό Berg » 28 Σεπ 2006, 14:04

doc έγραψε:Παρακαλούνται οι κάτωθι:
Geco
Berg
Husky
Pino
Lpks
Kαμαρούλιας
LC8er
Billy

...και οι λοιποί...

να "εκτεθείτε"!


Και άλλο? :lol: :lol: :lol:
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Rally Raid bikes

Δημοσίευσηαπό doc » 28 Σεπ 2006, 15:11

geco έγραψε:...να εκτεθώ (ξανά) !

...και μετά από 10 αγώνες RR και TR έχει φανεί η ανάγκη μιάς μίζας...


Όντως, έχεις πλέον εκτεθεί ανεπανόρθωτα! Χαχαχαχα!!!

Πιστεύω ότι αυτό που πρέπει και μπορείς να κάνεις, είναι να το βάλεις αγγελία να πουληθεί, να κρατήσεις την προίκα του, να πάρεις ένα μιζάτο και να το ξαναστήσεις από την αρχή! Πιστεύω ότι θα σου έρθει μία η άλλη από το να του βάλεις μίζα...
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Re: Yamaha WR 450 F Cross Country

Δημοσίευσηαπό doc » 28 Σεπ 2006, 15:14

markd έγραψε:Εγώ μπορώ.........ή θα γελάτε???


Φυσικά! Γιατί να γελάσουμε? Έχεις δει ποτέ Dakarίσιο Βigoula?

Ξεκίνα!!!
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Husaberg FE 550 e

Δημοσίευσηαπό doc » 28 Σεπ 2006, 15:16

Berg έγραψε:...


Ξεκινήστε και σεις κύριε Πάρι. Τι περιμένετε?
Βαριέσαι να γράφεις?
ή συγκεντρώνεις τις πληροφορίες?

Θα σου πάρει καμιά βδομάδα και 5 σελίδες γράψιμο... αυτό σκέφτεσαι ε?
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Husaberg Rally

Δημοσίευσηαπό Berg » 28 Σεπ 2006, 15:41

Το HUSABERG FE550e δεν χρειάστηκε πολλές βελτιώσεις διότι τα περισσότερα περιφερειακά που έχει είναι αυτά που οι άλλοι αγοράζουν σαν after market. Οι προσθήκες και αλλαγές που έγιναν είναι για προσαρμογή στο συγκεκριμένο είδος αγώνων και στην θέση οδήγησης.

1. Στο φανάρι μπήκε μόνο μια λάμπα PIAA 4000Κ 60/55W και δίνει ικανοποιητικό φωτισμό στα νυκτερινά κομμάτια.

2. Τοποθετήθηκε πρόσθετο ντεπόζιτο 2.8L για να μεγαλώσει η αυτονομία, (συνολικά 11.8L μέχρι στιγμής).

3. Έγινε revalving στις αναρτήσεις WP από τον Δ.Κουνέλη.

4. Τοποθητήθηκε το Roadbook της Touratech διατηρόντας το μεγάλο ψηφιακό όργανο σε άλλη θέση.

5. Τοποθετήθηκε ψηλή σέλα και χαμηλότερα μασπιέ κατα 3 cm με συνολική αλλαγή θέσης κατά 5 cm. (Αναβάτης 1,83 ζωή νάχει).

6. Για ποιό ξεκούραστη και ασφαλή οδήγηση τοποθέτησα stabilizer τιμονιού Ohlins με "εργοστασιακή" βάση. Όχι πως το χρειαζόταν αλλά λόγω κουλαμάρας.

SPECIAL PARTS


a. Τοποθετήθηκε Βεντιλατέρ για τις ζεστές μέρες και προτότυπο πρόσθετο εξωτερικό ψυγείο λαδιού.

b. Τέλος τοποθετήθηκαν οι "πασίγνωστες βαλβίδες και ελατήρια τιτανίου". Που πρόσθεσαν ευστροφία στον κινητήρα.

Τον τελευταίο καιρό γίνονται προσπάθειες βελτίωσης και ανανέωσης του αναβάτη. Special Parts 22 - 28 χρονών.
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό markd » 29 Σεπ 2006, 07:34

Λοιπόν..........
SUZUKI DR 800 BIG μοντ. 1992!!!
Ξεκίνησα με τα απαραίτητα ξηλώματα.
Αφαίρεσα το χαμηλό φτερό και το αντικατέστησα με ένα ΤΜ που τοποθετήθηκε ψηλά (με πατέντα φυσικά).
Αφαίρεσα μάσκα, ζελατίνα, ράμφος και όλα τα μπροστινά πλαστικά και τα αντικατέστησα με μία μάσκα UFO.
Αφαίρεσα τα όργανα και τη κλειδαριά.
Έφτιαξα μία βάση για το roadbook holder και τοποθέτησα πάνω της το χειροκίνητο της touratech και το φώτισα με το λαμπάκι από το κοντέρ.
Την θέση του διακόπτη έχει πάρει ένας στεγανος on-off τύπου λεβιέ.
Πάνω από το roadbook holder τοποθετήθηκε το ΙΜΟ (100R50 rallye).
έχω τοποθετήσει και ένα ποδηλατικό κοντεράκι της sigma sport πάνω στο RENTHAL τιμόνι.
Οι χούφτες έχουν αντικατασταθεί με ACERBIS.
Έχω αφαιρέσει τον διακόπτη του στάντ και τους μαρσπιέδες του συνεπιβάτη.
Το πίσω φτερό έχει αντικατασταθεί με ένα UFO universal (με πατέντα φυσικά) και το κομάτι που περίσεψε έγινε προέκταση της μάσκας.
Πάνω στο φτερό έχει τοποθετηθεί ένα τσαντάκι UFO.
Η εξάτμιση έχει αντικατασταθεί με μία LEOVINCE.
Τα λάστιχα είναι CHENG SHIN C-755.

Αυτά προς το παρόν.

Φωτογραφίες αργότερα!
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό sacram » 29 Σεπ 2006, 11:08

TT600R:
-Αφαίρεση κοντέρ, φλάς, μασπιέ συνεπιβάτη κτλ κτλ
-Τοποθέτηση εξάτμισης τερμιγιόνι :twisted: :twisted:
-Ψηλό τιμόνι renthal για όρθια οδήγηση
-Χούφτες κλειστές
-Χειροκίνητη θήκη για roadbook της touratech
-Ψηφιακό κοντέρ sigmasport
-Στα σχέδια και ένα ντεπόζιτo για το πίσω φτερό(για να μην φάμε πόρτα από τον doc :lol: :lol: )
-Λάστιχα endurotour...pirelli MT21

Αυτά το ολίγα. Για τα υπόλοιπα έχει προνοήσει η yamaha
Ισως κάποια στιγμή, ατικατάσταση του sigmasport με ένα πιο εύχρηστο κοντέρ
Άβαταρ μέλους
sacram
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1026
Εγγραφή: 28 Μάιος 2005, 19:49
Τοποθεσία: ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΑΣΠΗ

Δημοσίευσηαπό markd » 29 Σεπ 2006, 13:30

Πάρτε και μερικές φωτό.
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Επόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 39 επισκέπτες