Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Αγώνας αντοχής Trail Ride-Raid στο Ξυλόκαστρο Κυρ. 8/02/2004

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Δημοσίευσηαπό GiwrgosTH » 22 Ιαν 2004, 00:51

Κατ’ αρχήν καλησπέρα σε όλους και χαίρομε που είμαι εδώ μαζί σας!
Συγχαρητήρια για την καταπληκτική δουλειά που κάνετε στο site, για τα υπόλοιπα δεν έχω (ακόμη!) κρίση, ελπίζω να αποκτήσω σύντομα :wink: Αν και έχω ακούσει πολύ καλά λόγια από γνωστούς…
Μερικές απλές (και χαζές ίσως!) ερωτησούλες, λόγω του ότι δεν έχω καμία εμπειρία από Trail Ride κλπ, ίσα ίσα που είμαι νέος στο χώρο της τετρακίνησης, σαν ιδιοκτήτης!
1) Μπορώ να έρθω μόνος? Χωρίς συνοδηγό? Γνωρίζω φυσικά τη βοήθεια που θα μου προσφέρει, αλλά θεωρείτε απαραίτητη η ύπαρξη συνοδηγού για την συμμετοχή? Αν δηλώσω συμμετοχή μόνος και έρθω μετά με συνοδηγό, θα υπάρξει πρόβλημα? Άσχετο, αλλά εντελώς πληροφοριακά, υπάρχουν πολλές συμμετοχές χωρίς συνοδηγό? Αν επιτρέπετε φυσικά από τους κανονισμούς!
2) Ένα Jimny από τη μαμάκα του, που είναι και το μοναδικό και φυσικά καθημερινό μου αυτοκίνητο, χωρίς MUD ελαστικά κλπ, μπορεί να τα βγάλει πέρα? Εννοείτε ότι θα υπάρχει ο προαιρετικός εξοπλισμός, αλυσίδες, ιμάντες κλπ, όπως εννοείτε ότι υπάρχει και αρκετή εμπειρία, αν όχι από εντελώς εκτός δρόμου, από χωματόδρομους όλων των τύπων και με όλες τις καιρικές συνθήκες. Επίσης εννοείτε πως σκοπός δεν είναι η νίκη, αλλά το παιχνίδι και μόνο!
3) Διάβασα (στα γρήγορα ομολογώ) τον κανονισμό. Κάπου είδα ότι απαγορεύετε η προσπέραση, ή δεν κατάλαβα καλά? Δεν θέλω να κολλήσω κάπου και να είμαι εμπόδιο για τους υπόλοιπους!
Αυτά τα λίγα για αρχή!
Ευχαριστώ για την φιλοξενία και την (δεδομένη) απάντηση στις απορίες μου και ελπίζω να τα λέμε συχνά.
GiwrgosTH
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 22 Ιαν 2004, 00:28
Τοποθεσία: Ρέντης Αττικής

Re: 4X4-RAID!!!!

Δημοσίευσηαπό superspy » 22 Ιαν 2004, 11:25

ikal έγραψε:Πρωτα-πρώτα θεωρώ τουλάχιστον προσβλητικό (και για αυτους που γράφουν αλλά και για τους απλούς αναγνώστες) να ανοίγει κάποιος ενότητα σε ένα άλλο site και να μην απάντα με το προσχημα δεν έχω χρόνο παρά για το "σπίτι μου".


Λυπάμαι για το παραπάνω, πράγματι θα προτιμούσα τις ερωτήσεις σας να τις κάνετε από το site του off-road.gr, μια και «αυτό» βλέπω από το πρωί στις 9:00 έως το βράδυ στις 19:00 και είναι και το «σπίτι» του αγώνα. Δυστυχώς παρεξήγησες την φράση μου. Έχω πάντως κάνει ήδη post και στο site του φίλου Friar. OK;

ikal έγραψε:Δεύτερον αν θέλεις να κανεις εσύ ή κάποιος άλλος έναν "φιλικό αγώνα" ή "δοκιμαστικό αγώνα" ή "ένα παιχνίδι", μάζεψε 80 ή 107 ή όσους και όποιους εσύ θέλεις ,και κάνε ένα αγώνα "Περιορισμένης Συμμετοχής" ή "Κλειστής Συμμετοχής" όπως αναφαίρεται στον ΕΘΝΙΚΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ στα άρθρα 19 και 20.



Θέλουμε να δημιουργήσουμε μια μορφή αγώνα που να βοηθά και παροτρύνει τη συμμετοχή των καθημερινών ανθρώπων με το καθημερινό τους αυτοκίνητο, που θα έρθουν χωρίς πολλά έξοδα, προετοιμασία και γνώσεις να «τρέξουν», κάνουν βόλτα, ευχαριστηθούν, χωρίς ζημιές και τα παρατράγουδα που γίνονται (δυστυχώς) σε άλλες μορφές μηχανοκίνητου αθλητισμού. Οι αγώνες αυτοί είναι ανοικτοί για όλους. Δεν καταλαβαίνω γιατί θεωρείς ότι θα έπρεπε να είναι «κλειστής συμμετοχής»

ikal έγραψε:Αν όμως θέλεις να κάνεις ένα διαφορετικό αγώνα απ' αυτους, και μάλιστα με την έγκριση και τη σφραγίδα της ΕΛΠΑ όπως λές, πρέπει να σεβαστεις πρώτα πρώτα τον Εθνικό Αγωνιστικό Κανονισμό και τις εγκυκλίους της ΕΘ.Ε.Α. όπως πολύ καλά αναφαίρεις με σειρά προτεραιότητας στόν "δικό σου" κανονισμό.

Υπάρχει το "ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ" 2003 της ΕΛΠΑ (σύμφωνο με FIA) και σύντομα (απίθανο μου φαινεται) του 2004, με τον οποίο γινόταν, γίνονται και θα γίνονται οι "Εθνικοί Αγώνες".
Δεν χρειάζεται να μας παραπέμπεις στον κανονισμό FIA 2004. Δεν είμαστε υποχρεωμένοι όυτε να τον έχουμε ούτε να τον γνωρίζουμε, τουλάχιστον γι' αυτόν τον αγώνα.

Δώστε μας ένα ΓΕΝΙΚΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ (για αυτόν τον αγώνα) ξεκάθαρο και σύμφωνο με όλους τους ισχύοντες κανονισμόυς και μην μας αφήνετε έρμαια στην κρίση και απόφαση του κάθε Καλτσά ή Superspy ή Αποστολίδη που τυνχάνει να είναι οργανωτής ή αληταρχης σ΄ εκείνον τον αγώνα.




Λυπάμαι, περισσότερο, γιατί αφού φαίνεται ότι γνωρίζεις τους κανονισμούς, θα πρέπει να γνωρίζεις ότι σε κάθε ΓΕΝΙΚΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ (που είναι και η «βίβλος» τους αγώνα) διασαφηνίζονται όλα τα θέματα που αφορούν την μορφή του , άλλα και την διαφοροποίηση τους από το ΔΑΚ και τον ΕΑΚ και διάφορες άλλες οργανωτικές λεπτομέρειες και γίνεται απλή αναφορά σε άλλα άρθρα, όπως ο τεχνικός κανονισμός στην περίπτωση μας, τα οποία ο Γενικός δεν περιλαμβάνει, αλλά οι συμμετέχοντες πρέπει να ανατρέξουν σε αυτά και να γνωρίζουν.

Από την πλευρά μου, έγιναν, γίνονται και όσο έχω κουράγιο θα γίνονται όλα τα απαραίτητα βήματα για την συγγραφή των κανόνων ΑΥΤΟΥ του παιχνιδιού, με τέτοιο τρόπο που να βοηθήσει στην άνθιση του.
Να είσαι σίγουρος ότι θα «φροντίσω» ώστε να είσαι προστατευμένος από όλους και όσον αφορά για τον εαυτό μου, πρέπει να μου αναγνωρίζεις ότι υπάρχει όλη η καλή διάθεση για το παιχνίδι που σχεδίασα και προσπαθώ να προάγω.
Δεν καταλαβαίνω τι σε προβληματίζει. Αν έχεις κάποια απορία, μπορείς πάντα να με πάρεις στο τηλέφωνο να τα πούμε (6974095312 - 2109211312)


ikal έγραψε:Οι αγώνες πρέπει να γίνονται , όχι μόνο "με το μαχαίρι στο χέρι" αλλά με το μαχαίρι στο κόκαλο για να μην έχουμε συμβάντα παρόμοια με την Κρήτη και Πάτρα.
Ι.Καλτσάς


Συμφωνώ, αλλά δεν καταλαβαίνω τι σε προβλημάτισε μέχρι τώρα και βγάζεις μια (γενικά) πικρία χωρίς καν να έρθεις και δεις πως είναι αυτό το παιχνίδι αλλά κρίνεις μια προσπάθεια από μακριά;

Μέχρι τώρα πάντως η πιο «σκληρή» παρατήρηση και βασίζομαι σε ανθρώπους που ήρθαν είδαν και με της παρατηρήσεις τους «σχεδίασαν» ένα παιχνίδι για μεγάλα παιδιά, ήταν για την «σκληρότητα» (πέτρα) της διαδρομής και την μη «ξεκάθαρη» ανακοίνωση ότι θα είχαμε βαθμολογία. (Δεν μας άφησαν κάποιοι «καλοθελητές»). Έτσι τώρα, βρήκαμε διαδρομή χωρίς ίχνος πέτρας και δημιουργήσαμε όλες τις συνθήκες για να μπορούμε να πούμε ότι στο «παιχνίδι» μας θα έχουμε και βαθμολογία, χωρίς να φοβόμαστε κανέναν.

Δεν κατάλαβα ακόμα ποια είναι η «ταμπακέρα»;
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό superspy » 22 Ιαν 2004, 11:33

GiwrgosTH έγραψε:Κατ’ αρχήν καλησπέρα σε όλους και χαίρομε που είμαι εδώ μαζί σας!
Συγχαρητήρια για την καταπληκτική δουλειά που κάνετε στο site, για τα υπόλοιπα δεν έχω (ακόμη!) κρίση, ελπίζω να αποκτήσω σύντομα :wink: Αν και έχω ακούσει πολύ καλά λόγια από γνωστούς…
Μερικές απλές (και χαζές ίσως!) ερωτησούλες, λόγω του ότι δεν έχω καμία εμπειρία από Trail Ride κλπ, ίσα ίσα που είμαι νέος στο χώρο της τετρακίνησης, σαν ιδιοκτήτης!
1) Μπορώ να έρθω μόνος? Χωρίς συνοδηγό? Γνωρίζω φυσικά τη βοήθεια που θα μου προσφέρει, αλλά θεωρείτε απαραίτητη η ύπαρξη συνοδηγού για την συμμετοχή? Αν δηλώσω συμμετοχή μόνος και έρθω μετά με συνοδηγό, θα υπάρξει πρόβλημα? Άσχετο, αλλά εντελώς πληροφοριακά, υπάρχουν πολλές συμμετοχές χωρίς συνοδηγό? Αν επιτρέπετε φυσικά από τους κανονισμούς!
2) Ένα Jimny από τη μαμάκα του, που είναι και το μοναδικό και φυσικά καθημερινό μου αυτοκίνητο, χωρίς MUD ελαστικά κλπ, μπορεί να τα βγάλει πέρα? Εννοείτε ότι θα υπάρχει ο προαιρετικός εξοπλισμός, αλυσίδες, ιμάντες κλπ, όπως εννοείτε ότι υπάρχει και αρκετή εμπειρία, αν όχι από εντελώς εκτός δρόμου, από χωματόδρομους όλων των τύπων και με όλες τις καιρικές συνθήκες. Επίσης εννοείτε πως σκοπός δεν είναι η νίκη, αλλά το παιχνίδι και μόνο!
3) Διάβασα (στα γρήγορα ομολογώ) τον κανονισμό. Κάπου είδα ότι απαγορεύετε η προσπέραση, ή δεν κατάλαβα καλά? Δεν θέλω να κολλήσω κάπου και να είμαι εμπόδιο για τους υπόλοιπους!
Αυτά τα λίγα για αρχή!
Ευχαριστώ για την φιλοξενία και την (δεδομένη) απάντηση στις απορίες μου και ελπίζω να τα λέμε συχνά.


Καλώς ήρθες GiwrgosTH

1. Ναι, μπορείς να έρθεις μόνο χωρίς συνοδηγό ή να φέρεις μέχρι τρεις ενήλικους συνοδηγούς «εργάτες». Συνοδηγούς μπορείς να δηλώσεις μέχρι τελευταία στιγμή. Ακόμα και εσύ μπορείς να δηλώσεις τελευταία στιγμή, αρκεί να υπάρχουν θέσεις.

2. Χμ…. το λιγότερο που θα συνιστούσα θα ήταν ένα σετ AT και εφεδρικές αλυσίδες ή ακόμα καλύτερα MUD (αν έχει βρέξει). Οι αλυσίδες βοηθούν ουσιαστικά στη λάσπη, αλλά σκέψου πώς θα γίνεις κατά την τοποθέτηση! Αν πάντως δεν έχει βρέξει για μερικές μέρες η διαδρομή δεν θα σε προβληματίσει.

3. Όχι η προσπέραση επιτρέπεται, δεν επιτρέπεται να εμποδίζεις την προσπέραση.

Να σε καλά!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό IKE » 22 Ιαν 2004, 11:42

superspy θα ήθελα (ίσως και άλλοι) λίγες μέρες πρίν το trail ride εφόσον φαντάζομαι θα επισκεφθείτε την διαδρομή να μας πείτε περίπου σε τι κατάσταση θα είναι, δηλαδή αν όπως είπες και στον φίλο GiwrgoTH θα μπορεί να βγεί και χωρίς ΑΤ ή θα είναι απαραίτητα λόγω λάσπης.

Βέβαια μπορεί να μείνει και η κατάσταση του δρόμου έκπληξη, το αφήνω επάνω σας :o


ΥΓ.αμαν πια με τη γκρίνια για την πέτρα, εμένα μου άρεσε και ενγούσταρα 8)
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό superspy » 22 Ιαν 2004, 11:56

Αν έχει ήλιο για πέντε ημέρες πριν την ημέρα του αγώνα, η διαδρομή θα είναι πολύ εύκολη.
Η δυσκολότερη εκδοχή της δεν είναι με χιόνι, αλλά αμέσως μόλις λιώσει το χιόνι, ή αν βρέχει την ώρα του αγώνα.

ΙΚΕ, τα ΜΤ δεν θα πάνε χαμένα πάντως!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό superspy » 22 Ιαν 2004, 12:01

Μέχρι τώρα συμμετοχές έχουμε απο πολλά μέρη της Ελλάδος!
Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Ναύπλιο, Κόρινθος, Χαλκίδα, Κρήτη και Ζάκυνθο!

:dancing: :blob: :happy: :lolmen:
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό jdelis » 22 Ιαν 2004, 15:23

Θα μου επιτρέψετε μερικές παρατηρήσεις -αντιρρήσεις :

superspy έγραψε:1. Ναι, μπορείς να έρθεις μόνο χωρίς συνοδηγό ή να φέρεις μέχρι τρεις ενήλικους συνοδηγούς «εργάτες». Συνοδηγούς μπορείς να δηλώσεις μέχρι τελευταία στιγμή. Ακόμα και εσύ μπορείς να δηλώσεις τελευταία στιγμή, αρκεί να υπάρχουν θέσεις.


Δηλαδή σε έναν αγώνα που το μόνο κριτήριο είναι οι χρόνοι θα έρθει κάποιος να οδηγήσει με ρυθμό, να διαβάζει το road book, να μηδενίζει το οδόμετρο και δεν ξέρω τι άλλο. Και πώς προτείνουμε να το κάνει αυτός; Θα σταματάει στις διασταυρώσεις ή θα το κρατάει ανάμεσα στο τιμόνι...; Ας αφήσουμε επίσημα τι επιτρέπεται, το θέμα είναι να δωθούν οι σωστές συμβουλές ώστε κάποιος να ανταπεξέρχεται στις απιτήσεις και να ευχαριστιέται.

superspy έγραψε:2. Χμ…. το λιγότερο που θα συνιστούσα θα ήταν ένα σετ AT και εφεδρικές αλυσίδες ή ακόμα καλύτερα MUD (αν έχει βρέξει). Οι αλυσίδες βοηθούν ουσιαστικά στη λάσπη, αλλά σκέψου πώς θα γίνεις κατά την τοποθέτηση! Αν πάντως δεν έχει βρέξει για μερικές μέρες η διαδρομή δεν θα σε προβληματίσει.

Εδώ είσαι πιο ειλικρινής αλλά θα έπρεπε περισσότερο. Τέτοια εποχή δεν θα έπρεπε να προτείνεις σε κάποιον ούτε για εκδρομή να ανέβει στο βουνό με ασφάλτινα. Για να μην πω κιόλας πως ένας που έχει πάει έστω και λίγο σε μια τέτοια βόλτα οφείλει να το ξέρει. Θα έρθει για να οδηγήσει και γρήγορα...; :roll:

Πες μου, αν σε ρώταγαν τα ίδια για την εκδρομή που είχες οργανώσει πριν λίγους μήνες, τι θα απαντούσες;
Μην μπερδεύουμε κανονισμούς και επίσημες απαιτήσεις με τις πραγματικές καταστάσεις. Να λέγονται τα πράγματα με το όνομά τους ώστε να προστατευθούν και να διασκεδάσουν όλοι όσοι έρθουν.
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 22 Ιαν 2004, 15:50

Xappas έγραψε:Δηλαδή σε έναν αγώνα που το μόνο κριτήριο είναι οι χρόνοι θα έρθει κάποιος να οδηγήσει με ρυθμό, να διαβάζει το road book, να μηδενίζει το οδόμετρο και δεν ξέρω τι άλλο. Και πώς προτείνουμε να το κάνει αυτός; Θα σταματάει στις διασταυρώσεις ή θα το κρατάει ανάμεσα στο τιμόνι...; Ας αφήσουμε επίσημα τι επιτρέπεται, το θέμα είναι να δωθούν οι σωστές συμβουλές ώστε κάποιος να ανταπεξέρχεται στις απιτήσεις και να ευχαριστιέται.


Χμ… οι μοτοσικλετιστές κάνουν αυτό ακριβώς χρόνια τώρα. Ακόμα περισσότερο στο προηγούμενο trail ride ο Ν. Νίκας με το XTRAIL (και MUD) που είχε τους περισσότερους βαθμούς, ήταν... μόνος του!

Σίγουρα τουλάχιστον ένας συνοδηγός βοηθά ουσιαστικά σε όλα, οδηγίες, παρέα κλπ και για μένα είναι απαραίτητος, αλλά στο συγκεκριμένο παιχνίδι μπορεί κάποιος να τα βγάλει πέρα μόνος του.

Μέχρι τώρα όλα αυτοκίνητα έχουν κλείσει θέση για συνοδηγό, απλώς αρκετοί δεν ξέρουν ποιος θα είναι μέχρι την τελευταία στιγμή (συνηθισμένο) και θα τον δηλώσουν στη γραμματεία το πρωί.


Xappas έγραψε:Εδώ είσαι πιο ειλικρινής αλλά θα έπρεπε περισσότερο. Τέτοια εποχή δεν θα έπρεπε να προτείνεις σε κάποιον ούτε για εκδρομή να ανέβει στο βουνό με ασφάλτινα. Για να μην πω κιόλας πως ένας που έχει πάει έστω και λίγο σε μια τέτοια βόλτα οφείλει να το ξέρει. Θα έρθει για να οδηγήσει και γρήγορα...; :roll:

Πες μου, αν σε ρώταγαν τα ίδια για την εκδρομή που είχες οργανώσει πριν λίγους μήνες, τι θα απαντούσες;
Μην μπερδεύουμε κανονισμούς και επίσημες απαιτήσεις με τις πραγματικές καταστάσεις. Να λέγονται τα πράγματα με το όνομά τους ώστε να προστατευθούν και να διασκεδάσουν όλοι όσοι έρθουν.


Φίλε Xappas δεν υπάρχει λιγότερο η περισσότερο ειλικρινής.
Η διαδρομή σήμερα που μιλάμε είναι απροσπέλαστη, τη στιγμή που μόλις χθες το πρωί σκεφτόμαστε πώς θα μπορούσαμε να «δυσκολέψουμε» το παιχνίδι, μια και το έδαφος, με το βοριά και τον ήλιο που είχε τις τελευταίες μέρες είχε στεγνώσει.

Όσοι έχουν πάρει τηλέφωνο θα θυμούνται ότι το πρώτο που τους ρώτησα ήταν "και τι λάστιχα φοράτε" και το λιγότερο που μου είπαν ήταν AT (ένας).

Νομίζω ότι το αναφέρω αρκετά στο κεντρικό άρθρο σχετικά με την επιλογή ελαστικών και σίγουρα θα θυμάστε ότι ακόμα και τα MUD τα βρήκαν σκούρα. Τι παραπάνω να πώ; Ζήτησα και αλυσίδες!
Καλύτερα να δούμε και τον καιρό έτσι;


Σας "θυμίζω" τη λάσπη που είχε όταν σχεδιάζαμε την πρώτη εκδοχή της διαδρομής!

Εικόνα

Εικόνα

Τα λάστιχα που δεν βλέπετε είναι BF MUD, αλλά βγάλανε τη διαδρομή χωρίς κολλήματα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό superspy » 23 Ιαν 2004, 11:27

Χμ…. μετά το τελευταίο τηλεφώνημα θα προσπαθήσω να ξεμπερδέψω μερικούς από εσάς που…. μπερδευτήκατε.…..

Οι ομάδες Τ1, Τ2,Τ3 κλπ που αναφέρονται στον κανονισμό, αναφέρονται στις κλασσικές ομάδες CROSS COUNTRY RALLY και ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με τις αντίστοιχες ομάδες των Ελληνικών TRIAL….. ΟΚ

Αναφέρονται σε ΚΑΘΑΡΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΑ, σαν αυτά που πήραν μέρος στο BAJA!

Αν είχατε πάρει μέρος με το τετρακίνητο σας στα TRIAL και ανήκατε στις ομάδες Τ1, Τ2 (βάση μήκους) δεν κατατάσσεστε υποχρεωτικά στην ομάδα 4Χ4 – RAID.
Επαναλαμβάνω ότι εκεί ανήκουν τα καθαρά αγωνιστικά αυτοκίνητα….

Για οποιαδήποτε απορία μπορείτε να επικοινωνείτε τηλεφωνικά στο 210 9211312 – 697 4095312
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό Adven » 23 Ιαν 2004, 14:40

Συνεπιβάτης επιτρέπεται στις ΜΟΤΟ ?
Στην πάρνηθα νομίζω ήταν ενα ΚΤΜ 660 με συνεπιβάτη.
Άβαταρ μέλους
Adven
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: 30 Δεκ 2003, 14:31
Τοποθεσία: ΚΡΗΤΗ

Δημοσίευσηαπό superspy » 23 Ιαν 2004, 14:45

Adven έγραψε:Συνεπιβάτης επιτρέπεται στις ΜΟΤΟ ?
Στην πάρνηθα νομίζω ήταν ενα ΚΤΜ 660 με συνεπιβάτη.


Οχι, δεν έχει νόημα αυτή τη φορά....
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό nec-r » 25 Ιαν 2004, 13:41

superspy έγραψε:Υπάρχει ειδική χρονομετρημένη διαδρομή και απο εκεί θα βγούν ποινές.
Οχι, δεν θα υπάρχουν ειδικές δοκιμασίες (πχ σαν κυνήγι θησαυρού).
Στη διάθεση σας για κάθε διευκρίνηση!


ΠΟΣΑ ΧΛΜ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ Η ΕΙΔΙΚΗ ?
Η ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟ REGULATITE ?
MIA KAI MONO ''EIΔΙΚΗ'' ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟΝ ''ΑΓΩΝΑ'' ?
Η ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΗ ΚΑΙ ΘΑ ΙΣΧΥΟΥΝ ΑΠΛΑ ΟΙ ΙΔΑΝΙΚΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΑΠΟ ΣΕΧ ΣΕ ΣΕΧ ?

ΜΕ ΤΙΣ ΜΕΣΕΣ ΩΡΙΑΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΥΠΟΛΟΓΙΣΕΙ ΠΟΣΗ ΩΡΑ ΔΙΑΡΚΕΙ Ο ''ΑΓΩΝΑΣ'' ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ?

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ.

--------------------------------------------------------------------------------------

ΠΑΡΟΛΟ ΤΟ ΥΨΗΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΩΝ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ ΣΥΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΟΥΝ ΟΣΟΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟ SUV ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑΡΘΟΥΝ.ΜΙΑ ΕΥΕΛΙΞΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΝΑΛΟΓΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΝΟΜΙΖΩ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ , ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΙΑ ΤΗ ΜΟΡΦΗ ΑΥΤΗ ΤΩΝ ''ΑΓΩΝΩΝ'' :roll:
Άβαταρ μέλους
nec-r
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 184
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:38
Τοποθεσία: Ολυμπιακό χωριό - Αχαρναί

Δημοσίευσηαπό aapo » 25 Ιαν 2004, 19:12

Θά θέλαμε άν είναι δυνατόν οί συμμετοχές ΠΕΤΡΑΙΝΑΣ
ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ
ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΗΣ
ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΚΟΛΙΟΓΕΩΡΓΗΣ
Να αναφέρονται καί σάν Λέσχη 4χ4 Εκάλη. Από πληροφορίες γνωρίζω ότι θά υπάρξουν καί άλλες.
aapo
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 290
Εγγραφή: 14 Οκτ 2003, 17:05
Τοποθεσία: Αγιος Στέφανος

Δημοσίευσηαπό jdelis » 27 Ιαν 2004, 17:19

Ερωτήσεις :

1. Θα υπάρξει και επιπλέον ειδικός κανονισμός πέραν του γενικού που δημοσιεύτηκε;

2. Τι ισχύει σε περίπτωση που κάποιος χρειαστεί εξωτερική βοήθεια;
α) Από άλλον αγωνιζόμενο
β) Από την οργάνωση
γ) Αν χρησιμοποιήσει εργάτη
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 27 Ιαν 2004, 18:00

Xappas έγραψε:Ερωτήσεις :

1. Θα υπάρξει και επιπλέον ειδικός κανονισμός πέραν του γενικού που δημοσιεύτηκε;

2. Τι ισχύει σε περίπτωση που κάποιος χρειαστεί εξωτερική βοήθεια;
α) Από άλλον αγωνιζόμενο
β) Από την οργάνωση
γ) Αν χρησιμοποιήσει εργάτη



1. Ναι... αλλά έχω φάει "καπέλο"!

2. α. & β Καθυστερούν και οι δύο
2. γ. Καθυστερεί μόνο ο αγωνιζόμενος!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 64 επισκέπτες