Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Αγώνας αντοχής Trail Ride-Raid στο Ξυλόκαστρο Κυρ. 8/02/2004

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Δημοσίευσηαπό tazmania » 20 Ιαν 2004, 21:24

superspy έγραψε:Μια διόρθωση λάθους...... :huh:
Ο πυροσβεστήρας δεν πρέπει να είναι Halon 4 κιλών, όπως αρχικά είχε αναφερθεί, αλλά σκόνης 2 κιλών.


Ερώτηση :

Πυροσβεστήρας για κατάσβεση πυρκαγιών τύπου Α (στερεά) και τύπου Β (υγρά) εγκεκριμένος από την πυροσβεστική, 1.2kg με κατασβεστική ικανότητα μεγαλύτερη από αυτή του ξηράς κόνεως των 2kg δεν κάνει :?:
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tazmania » 20 Ιαν 2004, 21:51

aapo έγραψε:Σχετικά μέ τά συμβάντα στήν Κρήτη καί Πάτρα είναι περιπτώσεις πού καλό είναι νά τίς θυμώμαστε γιά νά μήν κάνουμε καί εμείς τά ίδια λάθη αλλά οί περιπτώσεις είναι διαφορετικές.


Μπορείτε να διαφωτίσετε και εμάς τους νεότερους :?:
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 20 Ιαν 2004, 22:02

IKE έγραψε:Μια απορία σχετικά με την δήλωση συμμετοχής, κατέβασα το .doc αλλα μετά τί το κάνω, θα το στείλω με email? (και αν ναί τι υπογραφή να βαλω? :oops: ) ή αυτό που φαντάζομαι, δηλώνουμε συμμετοχή με email όπως στο προηγούμενο και φέρνουμε μαζί μας τυπωμένο το χαρτί της συμμετοχής?

Απαντήστε γρήγορα πρίν γεμίσουνε οι 60 θέσεις των αυτοκινήτων γιατι αλλιώς θα έρθω στο trail ride με honda Superfour 8)


Όπως τα είπες IKE. Συμπληρώνεις, τη στέλνεις με Email και τη φέρνεις στην εκκίνηση
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό superspy » 20 Ιαν 2004, 22:09

tazmania έγραψε:
superspy έγραψε:Μια διόρθωση λάθους...... :huh:
Ο πυροσβεστήρας δεν πρέπει να είναι Halon 4 κιλών, όπως αρχικά είχε αναφερθεί, αλλά σκόνης 2 κιλών.


Ερώτηση :

Πυροσβεστήρας για κατάσβεση πυρκαγιών τύπου Α (στερεά) και τύπου Β (υγρά) εγκεκριμένος από την πυροσβεστική, 1.2kg με κατασβεστική ικανότητα μεγαλύτερη από αυτή του ξηράς κόνεως των 2kg δεν κάνει :?:


[-X Λυπάμαι, όχι!

Είναι το ελάχιστα απαιτούμενο μέτρο ασφαλείας, μην το παρακάνουμε :cry:
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό tedos » 20 Ιαν 2004, 22:14

superspy έγραψε:
tazmania έγραψε:
superspy έγραψε:Μια διόρθωση λάθους...... :huh:
Ο πυροσβεστήρας δεν πρέπει να είναι Halon 4 κιλών, όπως αρχικά είχε αναφερθεί, αλλά σκόνης 2 κιλών.


Ερώτηση :

Πυροσβεστήρας για κατάσβεση πυρκαγιών τύπου Α (στερεά) και τύπου Β (υγρά) εγκεκριμένος από την πυροσβεστική, 1.2kg με κατασβεστική ικανότητα μεγαλύτερη από αυτή του ξηράς κόνεως των 2kg δεν κάνει :?:


[-X Λυπάμαι, όχι!

Είναι το ελάχιστα απαιτούμενο μέτρο ασφαλείας, μην το παρακάνουμε :cry:


:lol: :lol: :lol: :lol: TAZ ποσους τετοιους ειπες οτι πηραμε?? :lol: :lol: :lol:
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό tazmania » 20 Ιαν 2004, 22:25

superspy έγραψε:
tazmania έγραψε:
superspy έγραψε:Μια διόρθωση λάθους...... :huh:
Ο πυροσβεστήρας δεν πρέπει να είναι Halon 4 κιλών, όπως αρχικά είχε αναφερθεί, αλλά σκόνης 2 κιλών.


Ερώτηση :

Πυροσβεστήρας για κατάσβεση πυρκαγιών τύπου Α (στερεά) και τύπου Β (υγρά) εγκεκριμένος από την πυροσβεστική, 1.2kg με κατασβεστική ικανότητα μεγαλύτερη από αυτή του ξηράς κόνεως των 2kg δεν κάνει :?:


[-X Λυπάμαι, όχι!

Είναι το ελάχιστα απαιτούμενο μέτρο ασφαλείας, μην το παρακάνουμε :cry:


Πως :?: Με ποια λογική :?: Δηλαδή εάν χρησιμοποιούσαμε πυροσβεστήρες εγκεκριμένους από την FIA δεν θα μπορούσαμε να συμμετέχουμε, επιδή δεν είναι ξηράς κόνεως :?: Ακριβώς επειδή είναι το ελάχιστο μέτρο ασφαλείας ρωτάω κι εγώ. ο πυροσβεστήρας που αναφέρομε είναι εγκεκριμένος από την Πυροσβεστική Υπηρεσία, υπάρχει χαρτί για αυτό, και καλύτερος, για να το πω απλά, από αυτόν που προτείνει η διοργάνωση. με ποια λογική δεν κάνει :?:

Φιλικά
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 20 Ιαν 2004, 22:44

tazmania έγραψε:Πως :?: Με ποια λογική :?: Δηλαδή εάν χρησιμοποιούσαμε πυροσβεστήρες εγκεκριμένους από την FIA δεν θα μπορούσαμε να συμμετέχουμε, επιδή δεν είναι ξηράς κόνεως :?: Ακριβώς επειδή είναι το ελάχιστο μέτρο ασφαλείας ρωτάω κι εγώ. ο πυροσβεστήρας που αναφέρομε είναι εγκεκριμένος από την Πυροσβεστική Υπηρεσία, υπάρχει χαρτί για αυτό, και καλύτερος, για να το πω απλά, από αυτόν που προτείνει η διοργάνωση. με ποια λογική δεν κάνει :?:

Φιλικά


Αν και το είπα προηγουμένως, ο πυροσβεστήρας είναι το ελάχιστο που ζητάμε, επισυνάπτω, τμήμα του άρθρου 253, παράρτημα J, από την FIA:

7.3.2) Permitted extinguishants: AFFF, FX G-TEC, Viro3 ,
powder or any other extinguishant homologated by the FIA.
7.3.3) Minimum extinguisher capacity:
In case of use of powder: 2.60 litres for the quantities specified
hereafter.
7.3.4) Minimum quantity of extinguishant:
AFFF: 2.4 litres
FX G-TEC: 2.0 kg
Viro3: 2.0 kg
Powder: 2.0 kg
7.3.5) All extinguishers must be pressurised according to the
contents:
AFFF: in accordance with the manufacturer's
instructions
FX G-TEC and Viro3 : in accordance with the manufacturer's
instructions
Powder: 13.5 bar
Furthermore, each extinguisher when filled with AFFF must be
equipped with a means of checking the pressure of the contents.

Ο πυροσβεστήρας, ξηράς σκόνης, επιλέχθηκε, μια και είναι ο πιο οικονομικός. Μπορείς όμως να έρθεις με κάποιον από τους παραπάνω εγκεκριμένους!

Φιλικά
Σπύρος
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό tazmania » 20 Ιαν 2004, 22:55

Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω, γιατί δεν μπορώ να έρθω με κάποιον πυροσβεστήρα καλύτερο από τον ξηράς κόνεως. Εξάλλου, από τα λίγα που γνωρίζω, δεν υπάρχει ξηράς κόνεως 2kg, εγκεκριμένος από την ΠΥ. Υπάρχουν 1kg, 3kg, 6kg και κάποιοι μεγαλύτεροι.

Δεν επιμένω άλλο. Παραιτούμαι από κάθε προσπάθεια συνεννόησης και θα ψάξω να βρω άλλο πυροσβεστήρα όταν έρθει η ώρα.

Φιλικά
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό jdelis » 21 Ιαν 2004, 09:15

Supespy,

στο άλλο forum έχουν διατυπωθεί κάποιες σημαντικές ερωτήσεις. Αν θέλεις ρίξε μια ματιά και εκεί.
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 21 Ιαν 2004, 11:32

Πράγματι και σε άλλο site έχουν διατυπωθεί απορίες. Δυστυχώς δεν έχω το χρόνο (πάντα) να τσεκάρω όλα τα σχετικά site (to4x4.gr, motomag.gr, rally.gr, mοtο.gr, bikenet.gr, endurο.gr), οπότε μια και αυτό είναι το «σπίτι» μου και το επίσημο site του αγώνα, θα προσπαθήσω να απαντήσω από εδώ (μου είναι και πιο εύκολο) σε όλες τις απορίες που είδα παντού (άμα ξεχάσω και καμιά μην βαράτε, προσπαθήστε απλώς να μου το θυμίσετε οκ;)


Λοιπόν:

:band:

Ο σκοπός της συγγραφής κανονισμών και της οργάνωσης τέτοιων «αγωνιστικών» εκδηλώσεων έχει στόχο να προάγει τους Μαραθώνιους αγώνες αντοχής (πολλών χιλιομέτρων όχι στιγμιαίων καταπονήσεως των οχημάτων και αναβατών / οδηγών) στην χώρα μας.

Δεν μπορώ να δεχτώ ότι στη Σαρδηνία, στην Ισπανία, στην Ιταλία ακόμα και στην Τουρκία, (χώρες με παραπλήσιο γεωγραφικό ανάγλυφο με την Ελλάδα), μπορούν να διεξάγουν Cross Country Rally και…. εμείς εδώ με τις άρτιες οργανωτικές γνώσεις (τα τελευταία χρόνια το Ακρόπολις, με την σοβαρή προσπάθεια που γίνεται από την οργάνωση, βαθμολογείται σαν ο καλύτερος οργανωτικά αγώνας του ΠΠΡ) και την καταπληκτική Ελληνική φύση δεν έχουμε τίποτα να δείξουμε. :huh:

Τα μοναδικά επίσημα event που υπάρχουν στο χώρο του 4Χ4 και της μοτοσικλέτας, απαιτούν μεγάλη προετοιμασία του οχήματος και του αναβάτη αντίστοιχα για να αντεπεξέρθουν στις υψηλές καταπονήσεις που υποβάλλονται.

Υπάρχει ένα τεράστιο δυναμικό ανθρώπων που θα θέλανε να συμμετέχουν με το καθημερινό τους όχημα (MOTO ή 4Χ4) την Κυριακή σε ένα (πέστε το όπως θέλετε), αγώνα, παιδιά, παιχνίδι κ.α.) με μικρό κόστος, ελάχιστη προετοιμασία και την Δευτέρα να πάνε με το όχημα τους στη δουλεία και όχι στο συνεργείο. :violent1:

Trail Ride γίνονται εδώ και χρόνια στο χώρο της μοτοσικλέτας και η μορφή τους ήταν αυτή που περιγράψαμε πιο πάνω. Φίλοι σχεδιάζανε μια εύκολη διαδρομή και την Κυριακή μαζευόντουσαν 40-50 μοτοσικλέτες με στόχο πάντα τη διασκέδαση και αφού ολοκληρώνανε τη διαδρομή, καταλήγανε σε κάποια ταβέρνα για φαγοπότι. Σιγά σιγά, αρχίσανε να μετράνε και χρόνους, για να γίνει και ποιο ενδιαφέρον.

Φυσικά μην φαντασθείτε τρελές ταχύτητες κλπ, απλώς στο τέλος ο «γρήγορος», έκανε καζούρα στους υπόλοιπους και εκεί τελείωνε το παιχνίδι. :tongue3:

Δεν υπήρχε καμιά σπουδαία οργάνωση, χρονομέτρες, ουραγούς κλπ, ακόμα και στις καλύτερες των οργανώσεων, τα δρομοβιβλία ήτανε απλώς, ζωγραφισμένα στο χέρι, περισσότερο μουτζούρες, με πολλά λάθη και τον τελευταίο καιρό λόγο, της προχειρότητας σχεδίασης είχε καθιερωθεί και το παιχνίδι «βρες το λάθος στο road book»!
:smilebox:

Κάτω από αυτό το πρίσμα και με στόχο τους χομπίστες λοιπόν έγινε η πρώτη προσπάθεια τον Δεκέμβριο ώστε στο Κυριακάτικο παιχνίδι να «μπουν» και οι φίλοι του 4Χ4, αλλά με πιο σοβαρή οργανωτική προσπάθεια (φανταστείτε ένα αυτοκίνητο να «ψάχνει» να βρει το λάθος στο βουνό!).
Η προσπάθεια νομίζω ότι απέδωσε ικανοποιητικά (είχαμε βάλει σα μακρινό στόχο τις 80 συμμετοχές και…. τελικά ήρθαν 107!)
Με βάση τις παρατηρήσεις σας, για μεγαλύτερα και διήμερα Trail ride καθώς και ότι η συντριπτική πλειοψηφία θα ήθελε «επίσημη» χρονομέτρηση, δουλέψαμε όλη την περίοδο των γιορτών για να γίνονται πλέον αυτές οι διοργανώσεις με «επίσημους» κανονισμούς. Κανονισμούς που στόχο έχουν να βοηθήσουν τον άπειρο χομπίστα να περάσει μια ωραία Κυριακή (και σύντομα και Σαββατοκύριακο) και να δώσει στους οργανωτές έναν «μπούσουλα» για το πώς πρέπει να είναι αυτά τα event και να μην κάνει ο καθένας του «κεφαλιού του»!

Πιθανός οι κανονισμοί να θέλουν κι άλλο «ραφινάρισμα» κάτι το οποίο σας υποσχόμαστε ότι θα γίνει.

Με αυτή τη μεγάλη εισαγωγή θα προσπαθήσω να απαντήσω στις απορίες που «είδα» μέχρι τώρα.
:glasses7:

Α. Οι «ειδικές» διαδρομές είναι ανοικτές στην κυκλοφορία. Δηλαδή κατά τη διάρκεια που θα κινήστε στο δρόμο, τίποτα δεν αποκλείει να συναντήσετε αγροτικά, ποδηλάτες, ζώα και οτιδήποτε συνηθίζει να κυκλοφορεί στο δρόμο.
Όπως καταλαβαίνετε γιαυτό το λόγο οι ειδικές διαδρομές δεν είναι διαδρομές επίτευξης καλύτερου χρόνου. Ο οργανωτής που σχεδιάζει τη διαδρομή και ξέρει τις συνθήκες, αποφασίζει για τη μέγιστη λογική μέση ωριαία την οποία όποιος συμμετέχων πλησιάσει με ακρίβεια θα είναι και ο νικητής.
Αν την ξεπεράσει, οι ποινές (βαθμολογικά) θα είναι εξοντωτικές. Επίσης μέσα στη διαδρομή υπάρχουν κρυφά σημεία ελέγχου ταχύτητας ώστε η κατάσταση να είναι όσο το δυνατό ελεγχόμενη. Με αυτή τη μορφή γίνονται οι αγώνες και στα ιστορικά αγωνιστικά αυτοκίνητα (REGULARITY)
Αν και ακούγεται (ίσως) βαρετό, πληροφοριακά στο προηγούμενο trail ride οι μέσες ωριαίες ήταν 30 για τα αυτοκίνητα (29 περίπου έκανε ο καλύτερος 20-24 οι περισσότεροι) και 36 για τις μοτοσικλέτες (32 έκανε ο καλύτερος, 28-30 οι περισσότεροι).

B. Μεγάλη απορία φαίνεται να έχει δημιουργήσει η κατηγορία των 4X4-RAID. Ποια οχήματα ανήκουν εκεί;
Πιθανός στην Ελλάδα, προς το παρόν αυτά τα αυτοκίνητα να είναι ελάχιστα. Οι κανονισμοί για της FIA για το 2004, περιλαμβάνουν δύο κατηγορίες T1 & T2. (Τ4 για φορτηγά!)

Επίσης στην Ελλάδα υπάρχουν οχήματα, που ανήκουν σε παλαιότερες κατηγορίες Cross Country Rally (Τ3 κα).

Μια και θα ήταν άδικο και αντίθετο με τη γενική φιλοσοφία του παιχνιδιού να υπάρχουν «αγωνιστικά» μαζί με τα καθημερινά οχήματα, σε αυτή την κατηγορία κατατάσσονται τα ανωτέρω οχήματα.

Αν έχετε απορία ή δεν ξέρετε αν ανήκετε σε αυτή την κατηγορία πάρτε ένα τηλέφωνο να το συζητήσουμε. Η τελική απόφαση, πάντως, για το που ανήκει το κάθε όχημα είναι του Αλυτάρχη.
Ο αγώνας του Ξυλοκάστρου είναι δοκιμαστικός και θα είναι και πιο ελαστικός, για να δούμε και τι υλικό υπάρχει. Μην διστάσετε να επικοινωνήσετε για να ….. τα πούμε. Καλή διάθεση υπάρχει!

Γ. Τηλεφωνική απορία, ήταν και αυτή που αφορούσε τις ιδιοκατασκευές για των TRIAL. Για να αποφύγουμε το σκόπελο, με καλή διάθεση σας ενημερώνω ότι καλύτερα θα ήταν να μην έρθετε με το χειροποίητο όχημα που χρησιμοποιείτε, καθαρά για λόγους ασφαλείας. (Ευστάθεια σε κανονικές συνθήκες δρόμου). Σε κάθε περίπτωση, πάντως θα εφαρμοσθεί το άρθρο από το παράρτημα J.

“Suspension is free, but vertical suspension travel for 4-wheel drive
vehicles is limited to :
- 300 mm for a "banjo" type rigid axle; the axis of the differential
outlet merging with the centre line of the wheels (see drawing 285-
2).
- 250 mm for the other types of transmission.”

Δ. Ασφαλιστική κάλυψη: Ναι υπάρχει ασφαλιστική κάλυψη, για τη διάρκεια του αγώνα. Τα οχήματα, όμως, πρέπει να ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΑ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟ.

Σκεφτείτε ατύχημα το οποίο μπορεί να συμβεί κατά την ώρα που μπαίνετε στο χώρο το πρωί για το διοικητικό έλεγχο. (Έχει συμβεί)
Γιαυτό μέσα στα ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ έγγραφα του διοικητικού ελέγχου είναι και το ασφαλιστήριο συμβόλαιο.

Ε. Μπλόκε διαφορικά: Δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα για μπλοκέ διαφορικά μια και αρκετά οχήματα έχουν εκ κατασκευής ή διαθέτουν ηλεκτρομηχανικά συστήματα ελέγχου πρόσφυσης. Στο κάτω – κάτω δεν πρόκειται για αγώνα TRIAL με δύσκολα εμπόδια και απαιτήσεις δεξιοτεχνίας.
Σε κανονικούς δρόμους είναι η διαδρομή και όσοι έχουν ελεγχόμενα 100% διαφορικά μάλλον θα κάνουν πιο δύσκολη τη ζωή τους.

Ουσιαστικά κερδισμένοι είναι οδηγοί των SUV με αυτόματα συστήματα ελέγχου πρόσφυσης και όσοι τετρακίνητοι έχουν τοποθετήσει διαφορικά τύπου torsen.

Στ. Η διοργάνωση αυτών των αγώνων έχει κάποιο κόστος, το οποίο και αυτή τη φορά, καλύπτουν τα περιοδικά ΜΟΤΟ & Drive, η Μοτολέσχη Ξυλοκάστρου και το Off-road.gr και εσείς καλείστε να καλύψετε μόνο την προσωπική αγωνιστική άδεια σας.

Ουφ!!!! Σας κούρασα και κουράστηκα από αυτό το μακροσκελές post.

Είμαι στη διάθεση σας για κάθε απορία και στο forum και στο τηλέφωνο (210 9211312 ή 6974095312) για ποιο πολύπλοκές απορίες.
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

4X4-RAID!!!!

Δημοσίευσηαπό superspy » 21 Ιαν 2004, 14:27

Λοιπόν….. το είπα και στην προηγούμενη αναφορά μου αλλά φαίνεται δεν έγινα κατανοητός.

Βρε παιδιά ένα παιχνίδι είναι!

Αυτή τη φορά, κάνουμε ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΗ διοργάνωση στο Ξυλόκαστρο και τα πράγματα θα είναι πιο χαλαρά για να δούμε και τι συμμετοχές υπάρχουν.

Η κατηγορία RAID δεν θα έχει κάποιες ουσιαστικές διαφορετικές διατυπώσεις και ο τεχνικός έλεγχος δεν θα γίνει με το μαχαίρι στο χέρι……

Ο σκοπός είναι να υπάρχει διαχωρισμός μεταξύ των «μαμά» οχημάτων σε σχέση με τα βελτιωμένα (πχ διπλά αμορτισέρ, διαφορετική ανάρτηση κλπ).
Πιο σημαντικό είναι να δούμε τι δυναμικό υπάρχει με βλέψεις για αυτή την κατηγορία και το συζητάμε πάλι.

Είμαι πάντα στη διάθεση σας για κάθε διευκρίνηση και πληροφορία και καλό είναι οι ερωτήσεις σας να γίνονται απευθείας σε μένα σχετικά με την κατηγορία RAID και όχι μέσω τρίτων. Υπάρχει όλη η καλή διάθεση.

Διαμαρτυρίες του στυλ....
«Μα εγώ μόνο ένα roll cage έχω τοποθετήσει στο κατά τα άλλα normal NIVA μου, γιατί με βάζετε με τα «άγρια»»

Έχουν την πολύ απλή απάντηση-ερώτηση:
«Ποιος σου είπε ότι θα πάς στα 4X4-RAID; Θα μπεις στα απλά 4Χ4!

Κάντε ένα κόπο να ρωτήσετε και θα δείτε ότι τα πράγματα είναι πολύ πιο απλά και μην «πλάθετε» ιστορίες στο μυαλό σας! :P
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό superspy » 21 Ιαν 2004, 18:29

Σας έπρηξα σήμερα ε;;;;;
Για να σας ζεστάνω είπα να σας δώσω μια ιδέα απο τα είδη των 4Χ4 που έχουν μέχρι τώρα δηλώσει συμμετοχή:

DISCOVERY
MITSUBISHI L200 (Αν και «αγροτικά» δύο παρακαλώ!)
ΚΙΑ SPORTAGE
LADA NIVA (Πολλά !)
SUZUKI VITARA
SUZUKI JIMNY (Επίσης πολλά)
LR 90 (ΠΟΛΛΑ – Κάνουν κόντρα με τα Jimny)
PAJERO
CHEROKEE
TERIOS
RAV4
NISSAN TERRANO

Ίσως το Σάββατο (να βρω και λίγο χρόνο) θα «ανεβάσω» λίστα με ονοματεπώνυμα (και ψευδώνυμα)
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: 4X4-RAID!!!!

Δημοσίευσηαπό ikal » 21 Ιαν 2004, 18:39

superspy έγραψε:Λοιπόν….. το είπα και στην προηγούμενη αναφορά μου αλλά φαίνεται δεν έγινα κατανοητός.

Βρε παιδιά ένα παιχνίδι είναι!

Αυτή τη φορά, κάνουμε ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΗ διοργάνωση στο Ξυλόκαστρο και τα πράγματα θα είναι πιο χαλαρά για να δούμε και τι συμμετοχές υπάρχουν.

Η κατηγορία RAID δεν θα έχει κάποιες ουσιαστικές διαφορετικές διατυπώσεις και ο τεχνικός έλεγχος δεν θα γίνει με το μαχαίρι στο χέρι……

Ο σκοπός είναι να υπάρχει διαχωρισμός μεταξύ των «μαμά» οχημάτων σε σχέση με τα βελτιωμένα (πχ διπλά αμορτισέρ, διαφορετική ανάρτηση κλπ).
Πιο σημαντικό είναι να δούμε τι δυναμικό υπάρχει με βλέψεις για αυτή την κατηγορία και το συζητάμε πάλι.

Είμαι πάντα στη διάθεση σας για κάθε διευκρίνηση και πληροφορία και καλό είναι οι ερωτήσεις σας να γίνονται απευθείας σε μένα σχετικά με την κατηγορία RAID και όχι μέσω τρίτων. Υπάρχει όλη η καλή διάθεση.

Διαμαρτυρίες του στυλ....
«Μα εγώ μόνο ένα roll cage έχω τοποθετήσει στο κατά τα άλλα normal NIVA μου, γιατί με βάζετε με τα «άγρια»»

Έχουν την πολύ απλή απάντηση-ερώτηση:
«Ποιος σου είπε ότι θα πάς στα 4X4-RAID; Θα μπεις στα απλά 4Χ4!

Κάντε ένα κόπο να ρωτήσετε και θα δείτε ότι τα πράγματα είναι πολύ πιο απλά και μην «πλάθετε» ιστορίες στο μυαλό σας! :P



Πρωτα-πρώτα θεωρώ τουλάχιστον προσβλητικό (και για αυτους που γράφουν αλλά και για τους απλούς αναγνώστες) να ανοίγει κάποιος ενότητα σε ένα άλλο site και να μην απάντα με το προσχημα δεν έχω χρόνο παρά για το "σπίτι μου".

Δεύτερον αν θέλεις να κανεις εσύ ή κάποιος άλλος έναν "φιλικό αγώνα" ή "δοκιμαστικό αγώνα" ή "ένα παιχνίδι", μάζεψε 80 ή 107 ή όσους και όποιους εσύ θέλεις ,και κάνε ένα αγώνα "Περιορισμένης Συμμετοχής" ή "Κλειστής Συμμετοχής" όπως αναφαίρεται στον ΕΘΝΙΚΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ στα άρθρα 19 και 20.

Αν όμως θέλεις να κάνεις ένα διαφορετικό αγώνα απ' αυτους, και μάλιστα με την έγκριση και τη σφραγίδα της ΕΛΠΑ όπως λές, πρέπει να σεβαστεις πρώτα πρώτα τον Εθνικό Αγωνιστικό Κανονισμό και τις εγκυκλίους της ΕΘ.Ε.Α. όπως πολύ καλά αναφαίρεις με σειρά προτεραιότητας στόν "δικό σου" κανονισμό.

Υπάρχει το "ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ" 2003 της ΕΛΠΑ (σύμφωνο με FIA) και σύντομα (απίθανο μου φαινεται) του 2004, με τον οποίο γινόταν, γίνονται και θα γίνονται οι "Εθνικοί Αγώνες".
Δεν χρειάζεται να μας παραπέμπεις στον κανονισμό FIA 2004. Δεν είμαστε υποχρεωμένοι όυτε να τον έχουμε ούτε να τον γνωρίζουμε, τουλάχιστον γι' αυτόν τον αγώνα.

Δώστε μας ένα ΓΕΝΙΚΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ (για αυτόν τον αγώνα) ξεκάθαρο και σύμφωνο με όλους τους ισχύοντες κανονισμόυς και μην μας αφήνετε έρμαια στην κρίση και απόφαση του κάθε Καλτσά ή Superspy ή Αποστολίδη που τυνχάνει να είναι οργανωτής ή αληταρχης σ΄ εκείνον τον αγώνα.

Οι αγώνες πρέπει να γίνονται , όχι μόνο "με το μαχαίρι στο χέρι" αλλά με το μαχαίρι στο κόκαλο για να μην έχουμε συμβάντα παρόμοια με την Κρήτη και Πάτρα.


Ι.Καλτσάς
ikal
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:04

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 21 Ιαν 2004, 18:47

superspy έγραψε:Ίσως το Σάββατο (να βρω και λίγο χρόνο) θα «ανεβάσω» λίστα με ονοματεπώνυμα (και ψευδώνυμα)

Να βρεις χρόνο, περιμένουμε :P :P :P :P
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό pino » 21 Ιαν 2004, 21:28

Καημένε Superspy πάλι βρέθηκες στην μέση του πεδίου βολής :alright:
Απ΄ την μια οι συμμετέχοντες (από πρωτάρηδες έως επαγγελματίες των αγώνων) και από την άλλη οι έμπειροι διοργανωτές διάφορων events...
Το πως θα βρεις την μέση οδό είναι κάτι πολύ δύσκολο...
Αν καταλάβουμε όλοι μας πως η προσπάθειά σου γίνετε μόνο και μόνο επειδή είσαι ΑΡΡΩΣΤΟΣ, ναι ΑΡΡΩΣΤΟΣ με τα Cross Country Rallye και πως είσαι ουσιαστικά μόνος σου σ΄αυτήν την προσπάθεια τότε ίσως σε βοηθήσουμε λιγάκι...
Εγώ έβαλα το χεράκι μου και πήραμε τον αγώνα της Δράμας για την 7/11/2004 μέσω του ΟΦΑΔ.
Οι υπόλοιποι φίλοι ας βοηθήσουν με την συμπεριφορά τους ΜΟΝΟ, πριν και μετά το Trail Ride του Ξυλοκάστρου.
Το κερδος θα είναι για όλους...έτσι κι αλλιώς ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ λόγος που είμαστε εδώ είναι η ΚΟΙΝΗ αγάπη μας για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Θα ήταν ευχής έργο να δούμε τέτοιους αγώνες σε όλα τα σημεία της Ελλάδας. Έτσι θα μπορούμε να γνωριζόμαστε ευκολότερα μεταξύ μας και να γνωρίζουμε και μέρη διαφορετικά από αυτά που έχουμε συνηθήσει.
Έχοντας βρεθεί στην θέση του διοργανωτή αρκετές φορές μπορώ με σιγουριά και βεβαιότητα να πω, πως οι ψυχικές δυνάμεις που πρέπει να διαθέτεις ξεπερνούν το επίπεδο του "διοργανωτή". Η γκρίνια- καλοπροαίρετη και μη- που εισπράτεις πριν και μετά από κάθε διοργάνωση σου κόβει τα φτερά...
Μόνο η αποδοχή της προσπάθειας σου από τους υπόλοιπους μπορεί να ισορροπήσει τα αρνητικά της όλης ιστορίας...
Αν δεν υπάρξει αυτό, τότε δύσκολα, μα πολύ δύσκολα θα επαναλάβεις το ίδιο εγχείρημα για δεύτερη φορά.
Για αυτό τον λόγο θα ήθελα να πω πως δεν έχει και πολύ μεγάλη σημασία (τώρα που είναι αρχή τουλάχιστον) αν οι κανονισμοί τηρηθούν με θρησκευτική ευλάβια από την πλευρά των διοργανωτών και των συμμετεχόντων.
Σημασία έχει να καταλάβουμε όλοι μας πως μια τέτοια προσπάθεια αξίζει της υποστήριξης ΟΛΩΝ προς τους ανθρώπους που κοντεύουν να απολυθούν από την δουλειά τους προσπαθώντας να έχει η Ελλαδίτσα μας ΚΑΙ αγώνες μεγάλλων αποστάσεων...
Αυτά και παρακαλώ, μέσα τα πιστόλια... :wink:
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 14 επισκέπτες