Λοιπόοοον....
Αυτός ο αγώνας ήταν μοναδικός και ξεχωριστός για 'μένα, διότι είχα την ευκαιρία να τον ζήσω από διαφορετική σκοπια!!!!
Μέσα στην οργάνωση στο ρόλο του ουραγού , δηλ "σκούπα".
Έχω συμμετοχή σε αγώνες του είδους σαν οδηγός και σαν συνοδηγός.
Τώρα, τελείως διαφορετικό και σίγουρα πολύ όμορφο.
Κατ' αρχήν είσαι μέσα σε κάτι που αγαπάς.
Οδηγείς (στην περίπτωσή μου και συνοδηγείς
), σε ρυθμούς που αλλάζουν και κυμαίνονται από χελώνας μέχρι ταυτότητα στο στόμα, ανάλογα με τις ανάγκες του αγώνα και την εξέλιξη...
Βλέπεις πολλά πληρώματα και αναβάτες, βοηθάς σε δύσκολες, βλέπεις τα "χασίματα" (γιατί πρέπει να είσαι πάντα στο τέλος, οπότε όποιος χαθεί σε προσπερνάει...), βλέπεις τη χαρά στον τερματισμό των ε.δ. σε όσους τέλειωσαν χωρίς πρόβλημα και την απογοήτευση όσων εγκαταλείπουν ή έχουν σοβαρά προβλήματα, ακούς τα απίστευτα, του στυλ: με 2 γερά μπουλόνια και 1 να παίζει, βγάζω το τελευταίο κομμάτι της 2ης μέρας??? (Ζέλι-Λειβαδια) και άλλα τέτοια!!!!
Κατανοητά όλα λόγω της πίεσης του αγώνα και του πάθους για τερματισμό.
Μου άρεσε, αν και μου έλειψε η αδρεναλίνη της πίεσης του χρόνου.
Την 1η μέρα λόγω προβλημάτων στο Patrol έκανα μόνο την απλή μέχρι το Ρεγγίνι και ύστερα Θερμοπύλες, συμμαζέματα σε καλώδια και φίλτρα βενζίνης κι ύστερα τσίτα για Μπράλο-Άμφισα-Λιδωρίκι-Αρτοτίνα και μετά με το άλλο ουραγό πλήρωμα (Θωμάς και Γρηγόρης -ο γιατρός σας- με το L300) πάλι στη διαδρομή για Αγ. Δημήτριο.
Εκεί έκανα και φοβερό μπάνιο σε ιδιωτική πισινούλα με νερό κρύο.... τουλάχισον!!!
Βάλσαμο.....
Τη 2η μέρα πήγαν όλα καλά, το αυτ/το λειτούργησε άψογα και σε όποιο περιστατικό ζητήθηκε, φτάσαμε εγκαίρως - για ηθική κυρίως συμπαράσταση, μεταφορά κλπ.
Τώρα διαδρομές, σχεδίαση , οργάνωση και εκτέλεση του αγώνα, απλά άριστα!!!!
Δεν παινεύω κανέναν, αλλά έχω μάθει να σκέπτομαι και να κρίνω αναλογιζόμενος τις συνθηκες, τις απαιτήσεις, το κόστος, το αποτελέσμα και όλους γενικά τους παράγοντες ενός εγχειρήματος.
Τηρουμένων λοιπόν τον αναλογιών, ΑΨΟΓΑ!!!!
Σκεφτήτε, 2 άνθρωποι έδωσαν όλο τους τον εαυτό, έκαναν Πάσχα σε αντίσκηνο, έφαγαν Σαββατοκύριακα για τη σχεδίαση και τον έλεγχο της διαδρομής, κι είχαν βοήθεια από άλλους (εμένα κλπ) μόνο το κρίσιμο 2ήμερο.....
Μπράβο λοιπόν Δημήτρη και Σπύρο, πάντα να έχετε τέτοια αποτελέσματα!
Μπράβο : σε όσους συμμετείχαν!
σε όσους τερμάτισαν!
σε όσους κέρδισαν!
Μπράβο σε όλους διότι αν δεν υπήρχε αυτός ο πυρήνας, αντίο Rally-Raıd!!!
Ψάχνουν κάποιοι τις συμμετοχές του Αττικου...
Δυστυχώς -το καταλαβαίνω γιατί κι εγώ για τον ίδιο λόγο σταμάτησα να τρέχω....- το κόστος δεν αντέχεται από μισθωτούς....
Δεν είναι μόνο το κόστος της συμμετοχής, οι βενζίνες, οι διαμονές κλπ
Παθαίνουν και τα "σιδερικά" ζημιές και μάλιστα η κώπωση των μετάλλων είναι προσθετική....
Οπότε οι μεγάλοι και απιτητικόι σε αντοχή αγώνες, μοιραία θα έχουν λιγότερες συμμετοχές και μεγάλο κόστος για τον οργανωτή!!!
Αρα θέλει και από εμάς όλους βοήθεια η κατάσταση για να....έχουμε!!!!
Τι εννοώ;;;;
Α. Τρέχεις? δεν χρειάζονται γκρίνιες. Οι κανόνες γνωστοί (και σταθεροί επιτέλους), όποιος θέλει παίζει.
Β. Δεν τρέχεις? αν υπάρχει χρόνος και θέληση προσφερθείτε για "χώσιμο"!!!
Δεν είναι άσχημο, έχει την πλάκα του και σίγουρα είναι καλύτερο από να είσαι σπίτι ενώ η παλιοπαρέα και οι τρελαμένοι (σαν κι εσένα) παίρνουν τα βουνα.....
Με αγάπη κι ένα μεγάλο ευχαριστώ σε Doc & Superspy, που μου έδωσαν την ευκαιρία,
O Α3 με το κίτρινο PATROL.
ΟΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ...
ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΚΟΙΜΑΤΑΙ!!!!