Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

RR Ρούμελης 2006: Εντυπώσεις απο τον ΑΓΩΝΑ!

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Δημοσίευσηαπό Nektarios » 30 Μάιος 2006, 13:17

Τι χαράκτηκε ανεξίτηλα στο μυαλό:

1. Τα λούκια (ήθελαν προσοχή)
2. Τα ποταμάκια...
3. Οι γκρεμίλες (ακόμα βλέπω εφιάλτες)
4. Το τοπίο (ότι πρόλαβα)
5. Το φράγμα
6. Τα off road της 2ης μέρας (για όνομα....)
7. Το φορτηγό (.........) φάτσα κάρτα σε στροφή (άγιο είχαμε)
8. Οι αγριοαγελάδες όπως λέμε αγριοκάτσικα, που στεκόντουσαν μέσα στη μέση και μία μου έγλειφε τον καθρέπτη για ώρα!!!!!
9. Το ότι από κάποια στιγμή την πρώτη μέρα πήγαινα χωρίς οδόμετρο......
10. Το χειροκρότημα στην απονομή....

Το πλήρωμα του Vitara Νο 121
Άβαταρ μέλους
Nektarios
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 19 Απρ 2006, 08:03
Τοποθεσία: Gerakas

Δημοσίευσηαπό superspy » 30 Μάιος 2006, 13:38

sp0+ έγραψε:
superspy έγραψε:Επιτέλους !

Αποτελέσματα MOTO

Αποτελέσματα AUTO



Συνονόματε, το λινκ για τα αυτοκίνητα δεν δουλεύει..... :roll: :roll: :D


Τοσιαξα.....
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό atlas » 30 Μάιος 2006, 14:02

Nektarios έγραψε:Τι χαράκτηκε ανεξίτηλα στο μυαλό:

1. Τα λούκια (ήθελαν προσοχή)
2. Τα ποταμάκια...
3. Οι γκρεμίλες (ακόμα βλέπω εφιάλτες)
4. Το τοπίο (ότι πρόλαβα)
5. Το φράγμα
6. Τα off road της 2ης μέρας (για όνομα....)
7. Το φορτηγό (.........) φάτσα κάρτα σε στροφή (άγιο είχαμε)
8. Οι αγριοαγελάδες όπως λέμε αγριοκάτσικα, που στεκόντουσαν μέσα στη μέση και μία μου έγλειφε τον καθρέπτη για ώρα!!!!!
9. Το ότι από κάποια στιγμή την πρώτη μέρα πήγαινα χωρίς οδόμετρο......
10. Το χειροκρότημα στην απονομή....

Το πλήρωμα του Vitara Νο 121



ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΟΝ ΜΑΓΙΚΟ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ TRAIL RAID
Άβαταρ μέλους
atlas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: 04 Μαρ 2005, 00:43
Τοποθεσία: ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ, ΑΤΤΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό THANOS_KTM » 30 Μάιος 2006, 14:18

atlas έγραψε:
Nektarios έγραψε:Τι χαράκτηκε ανεξίτηλα στο μυαλό:

1. Τα λούκια (ήθελαν προσοχή)
2. Τα ποταμάκια...
3. Οι γκρεμίλες (ακόμα βλέπω εφιάλτες)
4. Το τοπίο (ότι πρόλαβα)
5. Το φράγμα
6. Τα off road της 2ης μέρας (για όνομα....)
7. Το φορτηγό (.........) φάτσα κάρτα σε στροφή (άγιο είχαμε)
8. Οι αγριοαγελάδες όπως λέμε αγριοκάτσικα, που στεκόντουσαν μέσα στη μέση και μία μου έγλειφε τον καθρέπτη για ώρα!!!!!
9. Το ότι από κάποια στιγμή την πρώτη μέρα πήγαινα χωρίς οδόμετρο......
10. Το χειροκρότημα στην απονομή....

Το πλήρωμα του Vitara Νο 121



ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΟΝ ΜΑΓΙΚΟ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ TRAIL RAID


TRAIL RAID...Last year.......RALLY RAID τώρα πιά. :wink: 8)
Άβαταρ μέλους
THANOS_KTM
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1156
Εγγραφή: 25 Ιαν 2005, 12:11

Δημοσίευσηαπό alexandros » 30 Μάιος 2006, 14:22

Berg έγραψε:Οι καλύτερες ατάκες = EPITAL :oops: :oops:

Raptor κόψε το κάπνισμα μας ντουμάνιασες στην διαδρομή :lol: :lol: :lol: :lol:


χα χα !! το παλευω, το παλευω !!
Άβαταρ μέλους
alexandros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3029
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 19:35
Τοποθεσία: Πάρνηθα

Ευχαριστώ !

Δημοσίευσηαπό geco » 30 Μάιος 2006, 14:25

geokat έγραψε:Καταπληκτική η είσοδος του GECO, άξιος και μπράβο για την αναγνώριση και το κύπελλο.


Ευχαριστώ πολύ, σύντροφε!

geokat έγραψε:Σε αρκετά σημεία πηγαίναμε μαζί και τον θαύμαζα. Ελπίζω και εγώ στην ηλικία του να έχω το κουράγιο και το ψυχικό σθένος να τερματίζω σε τέτοιους αγώνες.


Στο εύχομαι ολόψυχα !!!
Μου τά 'χωσες στο τέλος! Εύγε !

geokat έγραψε: Γιατί τελικά αυτό που μένει σε όλους μας είναι η αίσθηση ότι νικήσαμε, ξεπεράσαμε το όρια μας, σε όποια θέση και εάν τερματίσαμε. Και ευχαριστούμε την οργάνωση που μας δίνει αυτήν την δυνατότητα σχεδιάζοντας καταπληκτικούς αγώνες


Σωστά τα λές ! Ακόμα και ο τερματισμός είναι νίκη !!!
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1523
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

ΡΟΥ-ΡΟΥ-ΡΟΥΜΕΛΗ !!!

Δημοσίευσηαπό geco » 30 Μάιος 2006, 15:16

Berg έγραψε:Μετά από δύο μέρες ήρθα περίπου στα ίσα μου. Ακόμα μου λείπει ύπνος.


Εγώ, θα χρειαστώ ... λίγο ακόμη !


Berg έγραψε:ΤΡΑΓΟΣ, ΓΙΔΑ, ΦΑΣΟΛΑΔΑ
ΤΡΑΓΟΣ, ΓΙΔΑ, ΦΑΣΟΛΑΔΑ :lol: :lol: :lol: :lol

Δεν ρωτήσατε αν τα είχανε σε ... light !



Berg έγραψε:

Αλέξανδρος Νικολάου ...
Πραγματικά έμεινα έκπληκτος για το πως καταφέρνει και οδηγεί αυτό το μηχανάκι! Γειά σου Αλέξανδρε ... !



Δεν τα είπες όλα !
Το άτομο ήρθε καβάλα από την Πάτρα στην Λειβαδιά, έτρεξε δυό μέρες ... κόλαση με ακατάλληλο μηχανάκι, τερμάτισε και γύρισε καβάλα πίσω στην Πάτρα !!!

Εεεεεεεεεεεεε ;


Berg έγραψε:
Με ενόχλησε η ΣΚΟΝΗ βλαστήμησα άπειρες φορές. :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:



Σκόνη ;;; Ποιά σκόνη ;;;


Berg έγραψε:

Geco μπράβο για το κουράγιο σου. :D :D :D


Μπράβο και γιά το δικό σου !!!
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1523
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

Δημοσίευσηαπό Bill » 30 Μάιος 2006, 15:40

Οι εντυπώσεις μου γενικά είναι πολύ καλές και για μία ακόμη φορά αισθάνομαι καλά που αποφάσισα να λάβω μέρος σε ένα ακόμα αγώνα αυτού του είδους!

Φίλε Berg, θα περιμένω κάθε φορά που ένας από εμάς θα βρεθεί στον δρόμο μου με κάποιο πρόβλημα, όπως εσύ η ο Σωτήρης SOTOS Παπαιωάνου που ήταν άτυχος και κατέληξε με σπασμένη κλείδα και τρεις ώρες χειρουργείο!! Μεσα από αυτό το πνεύμα νομίζω άλλωστε ότι πρέπει να λειτουργούν αυτοί οι αγώνες.

Αυτό που με στεναχώρήσε ήταν η έλλειψη αναφοράς από μέρους της οργάνωσης στο SOTO και σε όλους τους άλλους που για κάποιο λόγο δεν κατάφεραν να τερματίσουν. Αντ' αυτού έγινε μεμονομένα αναφορά σε κάποιους 'γνωστούς και φίλους' που με κάνει να προβληματίζομαι!

Συγχαίρω λοιπόν ΟΛΟΥΣ όσους έκαναν το κόπο έρθουν στην Λιβαδειά και κατάφεραν να τερματίσουν είτε πρώτοι είτε τελευταίοι είτε καθόλου! Μπράβο σε όλους!!!

Περαστικά στον SOTO και γρήγορα κοντά μας !!

Ειδικά συγχαρητήρια στον φίλο μου τον Γ. Κουτά που μαζί με τον Πέτρο κατάφεραν να αποδείξουν ότι είναι σταθερά νικητές!!! Στον Geokat που δεν το βάζει κάτω με τίποτα και κάθε φορά τερματίζει χωρίς να χάνετε ούτε μέτρο!! και στον epital που και αυτός επιμένει και νικά!!! Μπράβο σε όλους!!

Αυτή την φορά ήμουν άτυχος μια που την δεύτερη μέρα έμεινα από λάστιχο και έχασα πολύ χρόνο.

Θα τα πούμε στο Πήλιο σύντομα. Πιστεύω να έχω ξεκουραστεί μεχρι τότε!!
Άβαταρ μέλους
Bill
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 46
Εγγραφή: 25 Απρ 2005, 19:05

Δημοσίευσηαπό HUSQY » 30 Μάιος 2006, 16:29

ΚΑΛΗΜΕΡΑ !!!!!!!!!

1)Διαδρομή: ΤΕΛΕΙΑ σε φυσικό κάλος, μέχρι το μεσημέρι της δεύτερης μέρας όπου η ζέστη στον κάμπο σε έφερνε στα όρια της αποπληξίας.

2)Ωράρια Εκκίνησης: Το 03:30 το βλέπω υπερβολικό, σίγουρα επικίνδυνο αφού μας φέρνει όλους στα όρια της αντοχής μας, και τελικά μας χαλάει όλη την ψυχολογία για την συνέχεια του αγώνα.(όση την κοπάνησαν ασφαλτάδα την Κυριακή σίγουρα θα συνέχιζαν αν είχαν κοιμηθεί 4 ώρες το βράδυ της παρασκευής). Δυστυχώς όλοι δουλεύουμε οπότε η αϋπνία μαζί με το άγχος της προετοιμασίας την προηγούμενη εβδομάδα σε εξουθενώνουν.

3)Κατασκήνωση: Ωραία ιδέα και μάλλον μονόδρομος εάν θέλεις να φτιάξεις μεγάλη και συνάμα όμορφη διαδρομή.

4)Οργάνωση: Εκτιμώντας τα χιλιόμετρα και την έκταση του αγώνα, τα πήγε πολύ καλά, χωρείς αυτό να σημαίνει ότι δεν υπάρχουν ακόμα πολλά προς βελτίωση.

Μια πρόταση προς συζήτηση: Μήπως θα έπρεπε την πρώτη μέρα τα χιλιόμετρα να είναι λιγότερα από την δεύτερη, ώστε να ανεβαίνει η ψυχολογία και να ξεκινάς την επόμενη πιο ξεκούραστος και όντας μέσα στο πνεύμα του αγώνα??

Bleu: Όποιος δεν τον έχει δει να οδηγεί χάνει. Είναι ανοικονόμητος πάνω στο μηχανάκι, περισσεύουν χέρια, πόδια, κεφάλια, κτλ. και το ΚΤΜ 620 μοιάζει με CR 250.

Berg: Ήρθε η ώρα της αλλαγής!!!!

Alexandros: Ψωφάκη κουφ@λ@ τελικά χάθηκες μπρος στην διχάλα !!!! 8) 8) 8) 8)

Τασούλης: Τι πίνεις και δεν μας δίνεις !!!

Pino: Τα κάνει να φαίνονται όλα τόσο απλά.

Geco: The new Legend !!!!

Denis: Πολύ ξεκούραστος και καθαρός ήσουνα την Κυριακή ??????????

Τελικά το ξημέρωμα και το σούρουπο είναι οι ωραιότερες ώρες της φύσης είτε είναι θάλασσα είτε βουνό.

Ραντεβού στο Πήλιο :D :D :D
Άβαταρ μέλους
HUSQY
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 83
Εγγραφή: 24 Μάιος 2004, 18:12

DON'T KILL ... BILL !!!

Δημοσίευσηαπό geco » 30 Μάιος 2006, 17:24

Φίλε Bill,

Συμφωνώ μαζί σου σε όλα !

Πρώτα από όλα συγχαρητήρια γιά το ήθος σου να βοηθήσεις συναθλητή και ΝΑΙ, έτσι πρέπει να κάνουν όλοι !!!

Όλοι οι αγώνες είναι... πολλές μικρές (ατομικές) ιστορίες μαζί που φτιάχνουν μιά μεγάλη !!!

Είναι ακόμα μιά ευκαιρία γιά τον καθένα να ζήσει την περιπέτεια στον βαθμό που μπορεί.

Κανείς δεν υποτιμά ΚΑ-ΝΕ-ΝΑ !!! Όλοι θέλουμε να μάθουμε την ιστορία των άλλων και να δούμε την ξεχωριστή οπτική γωνία καθενός!

Γι' αυτό ζητάει ο Spy τις εντυπώσεις ΟΛΩΝ !!!

Τώρα εμείς οι παλιότεροι συγχαίρουμε ο ένας τον άλλο, απλά επειδή ... γνωριζόμαστε!

Γι' αυτό τρέχω και εγώ : Γιά να γνωρίζω ... κόσμο !!!
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1523
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

Re: DON'T KILL ... BILL !!!

Δημοσίευσηαπό Berg » 30 Μάιος 2006, 17:30

geco έγραψε:Γι' αυτό τρέχω και εγώ : Γιά να γνωρίζω ... κόσμο !!!


Δεν πάς καλύτερα σε καμία κοινωνική εκδήλωση ή επίδειξη μόδας να σου έρθει πιό ξεκούραστα? :lol: :lol: :lol:

Γιωργάκη πες αλεύρι το Πήλιο και 40 υπό σκιάν σε γυρεύει. :lol: :lol:

Άτιμε υπερκατάσκοπε! :evil: :evil: :evil:
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Berg » 30 Μάιος 2006, 17:31

HUSQY έγραψε:Berg: Ήρθε η ώρα της αλλαγής!!!!


Αλλαγής ή απαλλαγής? :lol: :lol: :lol:
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό doc » 30 Μάιος 2006, 19:32

karka έγραψε:Παει και αυτο. τελειωσε!
...
...ΤΡΑΓΟ, ΓΙΔΑ, ΦΑΣΟΛΑΔΑ.

Ανδρέα,

Σωστές οι παρατηρήσεις σου...
Αλλά σου λέω και πάλι:
1. Μην προσπαθείς να φτιάξεις τους δικούς σου κανονισμούς! Ανακάλυψαν άλλοι την Αμερική πριν από μας! Που ξανακούστηκε προπορεία σε απλή για να μην κάνει κοιλιά ο αγώνας!!!! Οι κριτές δηλαδή τι φταίνε να παραφυλάνε σε ένα σημείο πέρα από τα προβλεπόμενα ωράρια?
2. Μάτια σε παρακολουθούσανε παντού και πάντα! Και μην ξαχνάς: Δεν τρέχεις ΟΥΤΕ ειδική WRC, ούτε enduro. Τρέχεις Cross Country Rally Raid.
3. Αν ο Μπούστας πέσει στην τελευταίθα στροφή, θα τον βγάλεις πρώτο επειδή ήταν μπροστά σε 19 από τους 20 γύρους? Πάντως, μην στεναχωριέσαι! Και στις άλλες μετρήσεις, δεν αλλάζει η κατάταξή σου, ούτε κάποιων άλλων.
4. Τα τελευταία 60 χιλιόμετρα είναι σαφώς κάτι υποκειμενικό! Την θέα από ψηλά δεν την αλλάζω με τίποτα, όπως την δίνη από το φράγμα που ξεπεταγόταν στον Εύηνο! Μάθε επιτέλους να απολαμβάνεις και λίγο το τουριστικό κομμάτι! Ξέφυγε από τον αγώνα! Για αυτό υπήρχε και η χαμηλή ΜΩΤ. Άλλωστε, δεν υπήρχαν και εναλλακτικές λύσεις.

Μη μασάς! Προχώρα!
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό doc » 30 Μάιος 2006, 19:40

geokat έγραψε:θα έπρεπε να μην διαχωρίζουμε φίλους, γνωστούς και μη φίλους. Θα έπρεπ να αναφέρουμε στους τραυματίες και αγωνιστές πχ. τον Σωτήρη Παπαϊωάννου ο οποίος έσπασε την κλείδα του την κυριακή, μετά από μια καταπληκτική για την ηλικία του επίδοση του Σαββάτου, εγχειρίστηκε εχθές και τώρα αναρρώνει. Αντίστοιχα για τον Βασίλη Σπηλιωτόπουλο ο οποίος τραυματίστηκε το Σάββατο και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει γυρνώντας από την Παύλιανη με την μηχανή μόνος στην Αθήνα πηγαίνοντας κατευθείαν στο νοσοκομείο!

Μην ξεχνάμε πάντως ότι σε αντίστοιχη περίπτωση στο Αττικό, 3 αναβάτες τερματίσαμε, με αντίστοιχη ΜΟΤ, και είχαν τελειώσει όλα! Ούτε στα αποτελέσματα δεν αναφέρθηκαν τα ονόματά μας!!


Γιώργο,

Σωστές οι παρατηρήσεις σου, αλλά να είσαι σίγουρος ότι ποτέ δεν έγιναν διακρίσεις. Την ώρα της απονομής πάντα αναφέρονται κάποιοι, πάντα κάτι ξεχνάμε... Μην είσαι τόσο αυστηρός ακόμη και σε αυτό! Σαφώς αξίζουν μπράβο σε όλους! Αλλά δεν παραλείψαμε κάτι εξεπίτηδες!

Όσο για τις καθυστερήσεις... πάντα μαθαίνουμε!
Στην περίπτωση του Αττικού το ΣΕΧ είχε κλείσει από πολύ νωρίτερα, είχε πέσει η νύχτα, και συνέτρεχαν άλλες καιρικές συνθήκες που μας ανάγκαζαν να κλείσουμε την ειδική. Να είσαι σίγουρος, ότι ο άνθρωπος που έχει την ευθύνη για όλα αυτά (και στην συγκεκριμένη περίπτωση δυστυχώς εγώ...) βρίσκεται σε πολύ δύσκολη θέση για να αποφασίζει, να "κόβει", και να κοιτάει να διασφαλίσει την ασφάλεια και τον έλεγχο του αγώνα, όντας αναγκασμένος να παίρνει ΑΜΕΣΕΣ, αποτελεσματικές και ριζικές αποφάσεις, άσχετα αν πολλές φορές είναι σκληρές, άδικες, όχι απολύτως σωστές ή στεναχωρούν κάποιους...
Την "χρυσή τομή" την ψάχνουμε ΟΛΟΙ!

Να είσαι καλά...


Υ.Γ. Εκκρεμεί η δική μου... "έκθεση"!
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Εντυπώσεις - προτάσεις rally raid Ρούμελη 2006

Δημοσίευσηαπό leon » 30 Μάιος 2006, 22:02

Τι σας άρεσε;

1. Η διαδρομή: δάση, βουνά, χωράφια, ποτάμια λίμνες, υψόμετρο, έλατα, ζώα και ότι άλλο είδαμε και νοιώσαμε
2. Η σχεδίαση του αγώνα: φλαταδούρες, στενά δύσκολα κομμάτια, πέτρες, χωράφια, κατηφόρες, ανηφόρες, γκρέμια, offroad (όπως το κομμάτι από τον Προφήτη Ηλία προς ΖΕΛΙ), τα είχε όλα
3. Οι κριτές (όχι όλοι, οι περισσότεροι): εκείνα τα παιδιά δεν θυμάμαι που, που μας κέρασαν λουκούμια, ο Κος με το Peugeot 307 στο Ρεγγίνι, το ζευγάρι με το Nissan Sunny και άλλοι, όλοι με το χαμόγελο στα χείλια και ένα καλό λόγο
4. Η δεύτερη μέρα που ήταν σαφώς πιο δύσκολη από την πρώτη
5. Το ότι τερματίσαμε στο 2ο rally raid μου και 1ο αγώνα της γυναίκας μου και πήραμε και κύπελλα.
6. Η πλοήγηση και χρονομέτρηση της γυναίκας με μόνο τριάντα χιλιόμετρα εκπαίδευση στο 3ο κομμάτι του Αττικού μια βροχερή Κυριακή - μετά κολλήσαμε στην λάσπη
7. Το κουράγιο του φίλου μου GECO (εγώ δεν έχω τόσο!!)


Τι ΔΕ σας άρεσε;

1. Η σκόνη ειδικά όταν έπρεπε να πλησιάσεις το προπορευόμενο όχημα για να καταλάβει ότι πρέπει να τον προσπεράσεις και να σε αφήσει (αν θέλει).
2. Τα 2 φορτηγά που βρήκαμε μπροστά μας σε στενό χωμάτινο κομμάτι και μας καθυστέρησαν έτσι ώστε να φθάσουν το 2 τζίπ που ακολουθούσαν και ένα καθυστερημένο quad και στην συνέχεια λόγω αδυναμίας του αυτοκινήτου μας στην ανηφόρα που ακολουθούσε να μας προσπεράσουν και αναγκαστικά να οδηγάμε στην σκόνη για πολλή ώρα μέχρι που για διαφορετικούς λόγους καταφέραμε να βρεθούμε μπροστά και από τους τρεις – μέσα στο παιχνίδι είναι αλλά……
3. Το παραπάνω quad που κοκάλωνε ακριβώς στην μέση του δρόμου για να διαβάσει το road book – την 2η φορά ίσα-ίσα που προλάβαμε να σταματήσουμε και δεν τον καβαλήσαμε


Τι σας κτύπησε πιο ΔΥΝΑΤΑ;

Ένας βράχος κρυμμένος μέσα σε στάχυα, 30 χλμ πριν τον τερματισμό σε μία ωραία ευθεία μέσα στα χωράφια. Μία μικρή μετατόπιση του αυτοκίνητου λόγω κάποιας λακκούβας μας έστειλε με πολλά χιλιόμετρα επάνω του – αποτέλεσμα 2 λάστιχα και 15 έως 20 λεπτά συνολική καθυστέρηση

Οικόπεδα; Αγοράσατε; Με θέα;

Όχι κανένα ούτε καν το σκεφτήκαμε

Ζημιές;

Βασικά ότι μας έκανε ο βράχος, θα το μάθουμε αργότερα στο συνεργείο

Προτάσεις

1. Στην ενημέρωση πριν από κάθε αγώνα να υπενθυμίζετε σε όλους και κυρίως στους αναβάτες ότι όταν καθυστερούν να προσέχουν για αυτοκίνητα που ακολουθούν. Δεν μου αρέσει να κορνάρω όταν πλησιάζω κάποιον με moto αλλά δυστυχώς αναγκάστηκα πολλές φορές να το κάνω. Επίσης τα αυτοκίνητα έχουν καθρέφτες και καλό είναι να τους χρησιμοποιούμε όταν για κάποιο λόγω βραδυπορούμε (ζημιά πχ) Παρακαλώ πολύ να το λέτε πάντα αυτό, πολλοί ξεχνάνε εύκολα
2. Να βάλετε ΣΕΔ στις εξόδους των δύσκολων offroad κομματιών αν είναι δυνατόν (ξέρω ότι δύσκολα πείθεις ένα κριτή να κάτσει στην μέση του πουθενά και να περιμένει διελεύσεις αραιά και πού). Κάποιοι από τους αγωνιζόμενους μπορεί να γνωρίζουν δρόμους και με μία ματιά στις επόμενες σελίδες του road book να γλιτώσουν χρόνο και κόπο και να ανέβουν στην Γενική κατάταξη. Π.Χ. Στο περιβόητο πήδημα του προφήτη Ηλία της Ακροπολικής Ελάτειας, αντί να κατέβουμε την offroad κατηφόρα, σε 6 εύκολα χωμάτινα χιλιόμετρα βγαίνουμε στο ΖΕΛΙ πριν το ΣΕΔ. ΟΧΙ!! Δεν το έκανα, ακολούθησα πάντα το road book. Αν δεν γίνεται με τα ΣΕΔ κάνετε περισσότερες χρονομετρήσεις, έτσι ώστε αν κάποιος κάνει κουφό χρόνο σε κομμάτι που ξέρετε την δυσκολία του και πάντα σε σύγκριση με τους χρόνους των άλλων και του δικούς του στα άλλα κομμάτια, θα καταλάβετε ότι κάτι δεν πάει καλά
3. Τα rally raid γίνονται σε ανοιχτούς δρόμους. Οι περισσότεροι από εμάς οδηγούν δίχως αύριο. Όταν κινούμαστε σε δρόμους που είναι μοναδικοί και ενώνουν χωριά καλό είναι να ενημερώνονται οι κάτοικοι των χωριών αυτών ώστε να μην κινηθούν στους δρόμους που περνάμε τις ώρες αυτές. Οι άνθρωποι αυτοί δεν φταίνε αν κάποιοι από εμάς θέλουν να φάνε το κεφάλι τους. Αν γίνει κάποιο χοντρό ατύχημα τέρμα τα rally raid. Ποιος θέλει κάτι τέτοιο? Νομίζω κανείς.
4. Περισσότερη δημοσιότητα, δεν λέω που, εσείς ξέρετε καλύτερα, τις χρειάζεστε τις συμμετοχές για ακριβότερες και πληρέστερες οργανώσεις. Που πήγαν οι συμμετέχοντες στο Αττικό?

Αυτά
Περαστικά στους τραυματίες γνωστούς και αγνώστους

Συγχαρητήρια στους τερματίσαντες και σε αυτούς που προσπάθησαν να τερματίσουν

Συγχαρητήρια σε εσάς

Ευχαριστώ τον GEOKAT για τα καλά του λόγια

Θα τα πούμε στο Πήλιο (ήδη έκλεισα δωμάτιο-περιμένω το άνοιγμα των συμμετοχών)
Άβαταρ μέλους
leon
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: 20 Μαρ 2006, 22:34
Τοποθεσία: Αγία Παρασκευή, Αθήνα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 37 επισκέπτες