leipsippos έγραψε:
1) Το συγκεκριμενο ΚΤΜ ειναι βαρυ για τετοιου ειδους κλειστα κομματια
Είναι, αλλά ταυτόχρονα είναι πολύ ελαφρύτερο από BMW boxer, KTM 950, DR Big και άλλα ... κουκουνάρια. Επιπλέον έχει πλαίσιο, αναρτήσεις και κινητήρα που σε βοηθάνε ακόμη και σε επίπεδο γενικής (π.χ. Σούλιος, Μπεμπέκος, Βάγγερ, Κατσιμαλής κλπ, κλπ...)
leipsippos έγραψε: Μου ειναι πολυ δυσκολο να πηγαινω μοτοκρος για 60 χλμ προκειμενου να κρατησω εναν καλο ρυθμο για αν πιασω την οποια ΜΩΤ
Κάνε πρώτα ... ένα γύρο σε πίστα μότοκρος και στη συνέχεια ... βλέπουμε!
Κανείς δεν σου ζητάει κάτι τέτοιο!
Όλοι προσπαθούμε γιά το καλύτερο ΣΤΑ ΜΕΤΡΑ ΜΑΣ ! Δεν είμαστε όλοι Τασούληδες ή Ορφανοί ! Άλλοι είναι γρήγοροι, άλλοι γρηγορότεροι, άλλοι ... μονόχειρες και άλλοι πάνκουλοι !!!
Συμβιβάσου με τις ΔΙΚΕΣ σου δυνατότητες και προσπάθησε να τις βελτιώσεις!
Η αποτυχία σε προσγειώνει, σε μαθαίνει να αυτοσαρκάζεσαι, να προσπαθείς περισσότερο, να μην εγκαταλείπεις εύκολα!
Προσπάθησε κι άλλο !!!
leipsippos έγραψε:3) Το μπροστινο μου φρενο ειναι ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΔΥΝΑΤΟ αφοτου αφησαμε μονο την μια δαγκανα.
Το βλέπουμε αυτό ...
leipsippos έγραψε:
Επισης να πω οτι δεν εχω πλεον κοντερ ουτε στροφομετρο και λυχνιες πλην της μπλε του προβολεα. Οποτε χλωμο με κοβω μεσα στο λιοπυρι να ερχομαι χωρις αυριο να τρεξω και αν με μπουγελωσει ο Μαρκατος για επιβραβευση.
Χωρια που προχθες κατεβαιναμε οι τρελοι αρματωμενοι ακι διπλα μας περναγαν κατι Βαρκαδερο και Τζι Ες με ημιγυμνες συνεπιβατιδες και μας αναβαν τα λαμπακια (οχι αυτα του κοντερ, τα αλλα , που δεν καιγονται).
Και αυτά τα βλέπουμε ...
Άκου ! Δεν χρειάζονται δικαιολογίες γιά να μην τρέξεις !
Λες απλά ... εγώ κωλώνω και ΔΕΝ τρέχω !
Και δεν λογοδοτείς ΠΟΥΘΕΝΑ !
Έτσι απλά !!!