δεν ειμαι οργανωτης. οργανωτες ειναι αυτοι που περιδιαβενουν την ελλαδα καθε σαββατοκυριακο κανοντας αγωνες πισω απο λεσχες.
δεν τα ειπα σαν οργανωτης, αλλα σαν μελος αυτης της "παρεας"
συγρινε το μπατζετ και τις βελτιωσεις ενος αυτοκινητου σαν του μαριου του χαρακιδα "μιλαω γιατι το ξερω " και πες μου τι σχεση εχει με ενα αντιστιχο αυτοκινητο που πρωταγωνιστει στο ελλ. πρωτ. ραλλυ η ακομα
τιρουμενων των αναλογιων με μια μοτοσυκλετα απο το μοτοκρος η το μοταρντ ?
ναι, δεν ειπε κανεις οτι δεν υπαρχουν ατομα που εχουν "χωσει" λεφτα αλλα οχι τοσα ωστε να μιλαμε για πρωταθλητισμο. μετα απο μερικα χρονια μπορει.
πριν μερικα χρονια ο doc, ο χουντρας, ο κατσαφαρος, και ο small, βαζοντας ενα ζευγαρι ζαντολαστιχα 17' στο μαμα μηχανακι τους, συμετηχαν στους πρωτους αγωνες μοταρντ στην ελλαδα και χριζονταν κυπελουχοι.
τι σχεση εχουν αυτα τα μηχανακια με τα σημερινα? καμια.
γιατι το ειδος εξελιχθηκε αποκτηθικε τεχνογνωσια μπηκαν χοριγοι και τοσα αλλα που τωρα μιλαμε για πραγματικο πρωταθλημα βλεποντας και κανοντας συγκρησεις με το παρελθον.
βεβαιως και αυτοι ηταν οι πρωτοι που δειξαν το δρομο στον μπουστα, τον μικε, τον νακη, σημερα μα απλα αυτοι που ασχολουνται ξερουν οτι δεν μπαινουν συγκρησεις.
αν δεν ενιωθα ευθυνη και σεβασμο για καθε "σαν εσενα" δεν θα αφηνα την δουλεια μου να τρεχω στα βουνα μηνες πριν τον αγωνα, αλλα θα τον ξεπεταγα με 5-10 νοματεους τελευταια στιγμη, και οχι με 70 ατομα στο βουνο οπως τωρα.
ουτε θα πληρωνες αν ερχοσουν να τρεξεις 100 ευρω, αλλα 70ευρω και 30 τα μηχανακια, με "ολα μεσα" χωρις ποινη αν δηλωνες την κυριακη το πρωι και πολλα αλλα που συνεβησαν.
γιατι η λεσχη του αιγιου δουλεψε για τον αγωνα και αφου τα οικονομικα της πηγαν καλα "εδωσε" και στον αγωνιζομενομετα μετα απο δικη μου προτροπη.
ετσι για να καταλαβεις οτι οι αποψεις μου δεν ειναι του "οργανωτη " -που δεν ειμαι- αλλα του μελους της "παρεας" οπως εισαι και εσυ.