Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Trail Ride στο Ξυλόκαστρο Κυρ. 8/02/2004 - (Παλιά συζήτηση!)

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Δημοσίευσηαπό superspy » 13 Ιαν 2004, 15:03

kursk έγραψε:Φιλε superspy επειδή η καταγωγή μου ειναι από Ξυλόκαστρο με ενδιαφέρει
πολύ η συγκεκριμένη διοργάνωση αν και μαλλον πεφτει πάνω στην εξεταστική μου.Εχω καποιεσ ερωτησούλες.
1-Η διαδρομή του αγώνα θα ανακοινωθεί νωριτερα η θα μείνει μυστική μεχρι την αρχή του αγώνα?
2-Ειπες οτι τη διαδρομή την κάνατε και με νιβα.Μήπως ήταν μαύρο?
3-Από οτι κατάλαβα θα υπάρχουν ενδιάμεσοι στον αγώνα για βοήθεια (όπως πχ το Unimog).Αν δεν τρέξω θα ενδιαφερόμουνα πολύ να βοήθησω σαν ενδιάμεσος (πχ.) αν υπάρχει ανάγκη


χμ... λυπάμαι για την καθυστερημένη απάντηση :oops: :oops: :oops:

Α. Η διαδρομή μένει μυστική μέχρι την αρχή του αγώνα!
Βου. Μαύρο;;; Μάλλον κόκκινο, εκτός αν έχει λερωθεί τόσο πολύ!
Γου. Έλα να τρέξεις να το χαρείς!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό superspy » 13 Ιαν 2004, 15:09

tnick έγραψε:Δεν ξέρω κατά πόσο εκφράζω την πλειοψηφία, αλλά η άποψή μου για το θέμα είναι η εξής:

Η μορφή της οργανωμένης και πολυμελούς δραστηριότητας είναι κάτι που από μόνο του σε ελκύει. Ο αγωνιστικός χαρακτήρας δίνει κάποιο παραπάνω κίνητρο, αλλά θα πρέπει να δοθεί προσοχή ώστε να μην γίνει αυτό αιτία να παρεξηγηθεί η διοργάνωση. Εννοώ οτι αν η διοργάνωση αποκτήσει καθαρά αγωνιστικό χαρακτήρα, τότε είναι σαν να αποκλείονται αυτοί που θέλουν απλά να κάνουν τη διαδρομή και να συμμετέχουν χωρίς περαιτέρω διατυπώσεις. Βέβαια, από την άλλη μεριά αυτοί που ενδιαφέρονται περισσότερο για την εμπειρία σε πιο αγωνιστικό και ανταγωνιστικό επίπεδο, καλύπτονται πλήρως. Άρα, το σημαντικό είναι να "χαρακτηριστεί" μια τέτοια προσπάθεια προς τη μία ή την άλλη κατεύθυνση, έτσι ώστε ο κάθε ενδιαφερόμενος να μπορεί να καταλάβει τί πρόκειται να συναντήσει και τί απαιτήσεις του δημιουργεί η συμμετοχή του.

Πάντως στην περίπτωση που μιλάμε για καθαρά αγωνιστική διοργάνωση -και μόνο- πιστεύω οτι δεν θα βρεθεί κάποιος που θέλει να έχει συμμετοχή αλλά θα κολλήσει στα χρήματα. Αντιθέτως, κάποιος που θέλει να συμμετέχει για να συμμετέχει (κι εγώ μέσα) δε δίνει εύκολα.
Φτηνή σε κόστος συμμετοχής και προετοιμασίας αγωνιστική διοργάνωση, σημαίνει και μικρό κύρος. Με λίγα λόγια, ή τα σκάς και τρέχεις, ή απλά συμμετέχεις με μόνο αντίκρυσμα την ικανοποίησή σου.



Χμ.... καλή παρατήρηση..... πάμε στην επόμενη :lol: :lol: :lol:



Σοβαρά τώρα: Λίγα χιλιόμετρα, σημαίνει ότι οι φίλοι που έρχονται για την βόλτα και μόνο, θα μείνουν ικανοποιημένοι και οι «γρήγοροι» θα κάνουν καλή προπόνηση σε πραγματικές συνθήκες.
Σε μεγαλύτερες διοργανώσεις με περισσότερα χιλιόμετρα, οι απαιτήσεις, αντοχής και ταχύτητας είναι μεγαλύτερες και θα «ζορίσουν» αρκετά ακόμα και τους γρήγορους, χωρίς να αποκλείονται και οι «τουρίστες» (στο προηγούμενο trail ride πρώτο ήρθε στα αυτοκίνητα ένα... Xtrail βάζοντας τα γυαλιά σε πιο «σκληρά» 4Χ4)

Όπως και σε όλες τις άλλες μορφές μηχανοκίνητου αθλητισμού, ο πολύς κόσμος έρχεται πρώτα για την χαρά της συμμετοχής και της συναναστροφής με άλλους ομοϊδεάτες.
Όταν το ζουζουνάκι μπει και αρχίζει να τους σκαλίζει, πιέζουν και για επιτυχίες. Αν υπάρχουν οι ικανότητες τότε το πράγμα εξελίσσεται σε σοβαρό ανταγωνισμό θέσεων.
Αλλά μέχρι τότε οι περισσότεροι έχουν ξεκαθαρίσει μέσα τους το λόγο που συμμετέχουν και ξέρουν να επιλέγουν διοργανώσεις...

Βου. Το ότι μια διοργάνωση είναι φθηνή σε κόστος συμμετοχής, δεν μειώνει το κύρος της. Το κύρος της, εξαρτάται από τους συμμετέχοντες και το επίπεδο των στελεχών της οργάνωσης. Τώρα αν μια οργάνωση, είναι καλύτερη από άλλες, θα φροντίσει να έχει φθηνό κόστος συμμετοχής, θα βρει τρόπο να καλύψει τα έξοδα της από χορηγούς και άλλες δραστηριότητες.

Υποτίθεται ότι η αγωνιστικές λέσχες, δημιουργούνται για να προσφέρουν αγώνες στους ενδιαφερόμενους, με ελάχιστο κόστος.
Υποτίθεται ακόμα, ότι φροντίζουν να έχουν έσοδα, χορηγούς κ.α. ώστε να καλύπτουν τα έξοδα των αγωνιστικών διοργανώσεων και όχι να περιμένουν να καλύψουν όλα τα έξοδα της λέσχης από ... τη συμμετοχή των αγωνιζομένων στο παιχνίδι.

Σίγουρα θα πρέπει να υπάρχει ένα κόστος συμμετοχής (μικρό έτσι, όχι για μια «παιδική χαρά» να πληρώνεις μια περιουσία), για να καλύπτει η οργάνωση κάποια έξοδα, τα οποία όμως θα τα επιστρέφει σε παροχές στους συμμετέχοντες.

Μέχρι στιγμής, η μοτολέσχη Ξυλοκάστρου (ικανότατη και εμπειρότατη με πολλούς πρωταθληματικούς αγώνες στο ημερολόγιο της), το Off-road.gr, το MOTO και το Drive, χειρίσθηκαν το θέμα έτσι ώστε οι συμμετέχοντες να πληρώσουν σε αυτή τη φάση, μόνο την απαιτούμενη ασφάλιση, της ημέρας του αγώνα, που είναι της τάξης των 15€.

Να συμπληρώσω, για όσους δεν το γνωρίζουν, ότι κατά τη διάρκεια αγώνα, δεν ισχύει η κανονική σας ασφάλεια και γιαυτό, χρειάζεστε και πρόσθετη ασφάλεια, μια και ο αγώνας διεξάγεται σε κανονικούς δρόμους.
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό RX4 » 13 Ιαν 2004, 23:03

superspy έγραψε:
tnick έγραψε:Δεν ξέρω κατά πόσο εκφράζω την πλειοψηφία, αλλά η άποψή μου για το θέμα είναι η εξής:

Η μορφή της οργανωμένης και πολυμελούς δραστηριότητας είναι κάτι που από μόνο του σε ελκύει. Ο αγωνιστικός χαρακτήρας δίνει κάποιο παραπάνω κίνητρο, αλλά θα πρέπει να δοθεί προσοχή ώστε να μην γίνει αυτό αιτία να παρεξηγηθεί η διοργάνωση. Εννοώ οτι αν η διοργάνωση αποκτήσει καθαρά αγωνιστικό χαρακτήρα, τότε είναι σαν να αποκλείονται αυτοί που θέλουν απλά να κάνουν τη διαδρομή και να συμμετέχουν χωρίς περαιτέρω διατυπώσεις. Βέβαια, από την άλλη μεριά αυτοί που ενδιαφέρονται περισσότερο για την εμπειρία σε πιο αγωνιστικό και ανταγωνιστικό επίπεδο, καλύπτονται πλήρως. Άρα, το σημαντικό είναι να "χαρακτηριστεί" μια τέτοια προσπάθεια προς τη μία ή την άλλη κατεύθυνση, έτσι ώστε ο κάθε ενδιαφερόμενος να μπορεί να καταλάβει τί πρόκειται να συναντήσει και τί απαιτήσεις του δημιουργεί η συμμετοχή του.

Πάντως στην περίπτωση που μιλάμε για καθαρά αγωνιστική διοργάνωση -και μόνο- πιστεύω οτι δεν θα βρεθεί κάποιος που θέλει να έχει συμμετοχή αλλά θα κολλήσει στα χρήματα. Αντιθέτως, κάποιος που θέλει να συμμετέχει για να συμμετέχει (κι εγώ μέσα) δε δίνει εύκολα.
Φτηνή σε κόστος συμμετοχής και προετοιμασίας αγωνιστική διοργάνωση, σημαίνει και μικρό κύρος. Με λίγα λόγια, ή τα σκάς και τρέχεις, ή απλά συμμετέχεις με μόνο αντίκρυσμα την ικανοποίησή σου.



Χμ.... καλή παρατήρηση..... πάμε στην επόμενη :lol: :lol: :lol:



Σοβαρά τώρα: Λίγα χιλιόμετρα, σημαίνει ότι οι φίλοι που έρχονται για την βόλτα και μόνο, θα μείνουν ικανοποιημένοι και οι «γρήγοροι» θα κάνουν καλή προπόνηση σε πραγματικές συνθήκες.
Σε μεγαλύτερες διοργανώσεις με περισσότερα χιλιόμετρα, οι απαιτήσεις, αντοχής και ταχύτητας είναι μεγαλύτερες και θα «ζορίσουν» αρκετά ακόμα και τους γρήγορους, χωρίς να αποκλείονται και οι «τουρίστες» (στο προηγούμενο trail ride πρώτο ήρθε στα αυτοκίνητα ένα... Xtrail βάζοντας τα γυαλιά σε πιο «σκληρά» 4Χ4)

Όπως και σε όλες τις άλλες μορφές μηχανοκίνητου αθλητισμού, ο πολύς κόσμος έρχεται πρώτα για την χαρά της συμμετοχής και της συναναστροφής με άλλους ομοϊδεάτες.
Όταν το ζουζουνάκι μπει και αρχίζει να τους σκαλίζει, πιέζουν και για επιτυχίες. Αν υπάρχουν οι ικανότητες τότε το πράγμα εξελίσσεται σε σοβαρό ανταγωνισμό θέσεων.
Αλλά μέχρι τότε οι περισσότεροι έχουν ξεκαθαρίσει μέσα τους το λόγο που συμμετέχουν και ξέρουν να επιλέγουν διοργανώσεις...

Βου. Το ότι μια διοργάνωση είναι φθηνή σε κόστος συμμετοχής, δεν μειώνει το κύρος της. Το κύρος της, εξαρτάται από τους συμμετέχοντες και το επίπεδο των στελεχών της οργάνωσης. Τώρα αν μια οργάνωση, είναι καλύτερη από άλλες, θα φροντίσει να έχει φθηνό κόστος συμμετοχής, θα βρει τρόπο να καλύψει τα έξοδα της από χορηγούς και άλλες δραστηριότητες.

Υποτίθεται ότι η αγωνιστικές λέσχες, δημιουργούνται για να προσφέρουν αγώνες στους ενδιαφερόμενους, με ελάχιστο κόστος.
Υποτίθεται ακόμα, ότι φροντίζουν να έχουν έσοδα, χορηγούς κ.α. ώστε να καλύπτουν τα έξοδα των αγωνιστικών διοργανώσεων και όχι να περιμένουν να καλύψουν όλα τα έξοδα της λέσχης από ... τη συμμετοχή των αγωνιζομένων στο παιχνίδι.

Σίγουρα θα πρέπει να υπάρχει ένα κόστος συμμετοχής (μικρό έτσι, όχι για μια «παιδική χαρά» να πληρώνεις μια περιουσία), για να καλύπτει η οργάνωση κάποια έξοδα, τα οποία όμως θα τα επιστρέφει σε παροχές στους συμμετέχοντες.

Μέχρι στιγμής, η μοτολέσχη Ξυλοκάστρου (ικανότατη και εμπειρότατη με πολλούς πρωταθληματικούς αγώνες στο ημερολόγιο της), το Off-road.gr, το MOTO και το Drive, χειρίσθηκαν το θέμα έτσι ώστε οι συμμετέχοντες να πληρώσουν σε αυτή τη φάση, μόνο την απαιτούμενη ασφάλιση, της ημέρας του αγώνα, που είναι της τάξης των 15€.

Να συμπληρώσω, για όσους δεν το γνωρίζουν, ότι κατά τη διάρκεια αγώνα, δεν ισχύει η κανονική σας ασφάλεια και γιαυτό, χρειάζεστε και πρόσθετη ασφάλεια, μια και ο αγώνας διεξάγεται σε κανονικούς δρόμους.
:roll: :?: :?: :?: FILE SUPERSPY
ΟΝΤΑΣ ΑΣΧΕΤΟΣ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΕΡΙΚΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
1. Η ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΩΝ 15 ΕΥΡΩ ΤΙ ΚΑΛΥΠΤΕΙ;;;
2. ΕΧΩ ΕΝΑ RENAULT SCENIC RX4 (SUV) ΜΕ ΛΑΣΤΙΧA MICHELIN 4x4 SYNCRONE ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΛΑΒΩ ΜΕΡΟΣ Η ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ;;;;
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
:P
RX4
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 05 Ιαν 2004, 12:48

Δημοσίευσηαπό nikglock17 » 13 Ιαν 2004, 23:32

ΕΦΟΣΟΝ ΤΟΤΕ ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΛΑΣΠΕΡΕΣ ΤΟΤΕ........1-2-3 ΒΒΒΒΟΟΥΥΥΡΡΡΡ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΟFF-ROAD PORTAL EKEI.ΤΑ ΛΕΜΕ ΤΖΙΠΑΔΕΣ ΚΑΙ ΕΝΤΟΥΡΑΔΕΣ.ΠΑΩ ΓΙΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΡΟΛΑΒΩ,ΜΗΝ ΞΕΦΤΙΛΙΣΤΟΥΜΕ ΚΙΟΛΑΣ!!!!!ΕΙΠΑΜΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΙΑ ΤΙΜΗ ΤΩΝ ΟΠΛΩΝ.ΜΗΠΩΣ ΜΕ ΧΤΥΠΗΣΕ ΤΟ ΜΙΚΡΟΒΙΟ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΑΤΕ???????? :o :o
nikglock17
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 11 Ιαν 2004, 17:41
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό forester » 14 Ιαν 2004, 23:31

Superspy,

Εντάξει , το να ακουμπήσω κάτω στη λάσπη ειδικά, δε με πειράζει, το είδες και στην Πάρνηθα άλλωστε....
Με τους πρόβολους, ειδικά στο σημείο που θα είναι το Unimog, τι θα γίνει???Λες να τους αφήσω προίκα στα Ζήρεια?
Χαχαχα!
forester
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: 07 Δεκ 2003, 20:36
Τοποθεσία: Άλιμος, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Adven » 15 Ιαν 2004, 10:49

Απο Κρητη τι γινεται? Υπάρχει κάποιο (εστω και πρωιμο) ενδιαφερον για συμμετοχές? Το σκεφτομαι να ανεβω (αρχαριος γαρ), ενδιαφέρεται κανεις αλλος? :?:
Άβαταρ μέλους
Adven
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: 30 Δεκ 2003, 14:31
Τοποθεσία: ΚΡΗΤΗ

Δημοσίευσηαπό spiros » 16 Ιαν 2004, 12:38

Άργησα αλλα σήμερα τα διάβασα.

Superspy. Αν δεν μπορείς να πεις ποιοι σαμποτάρισαν και με ποιο τρόπο τα προηγούμενα τότε μην το λες καθόλου γιατι παίρνει πολλούς η μπάλα.
Πάντως θα μου άρεσε αν ξέρεις κατι να το πεις με το όνομα του.

Friar. Δεν κατάλαβα γιατι πρέπει να σταλεί ο κανονισμός στην λέσχη Εκάλη 4χ4. Τι είναι αυτό, καινούργιο?
Δεν Νομιζω ότι έχουν καμμια τέτοια υποχρέωση. Τι θα πει θα τρέξουν τόσα αυτ/τα? Όταν κάνει η λέσχη μας αγώνα στέλνει σε όλον τον κόσμο τον κανονισμό μήπως?

Οι αγωνες γίνονται για τους αγωνιζόμενους όχι για τους οργανωτές.
Οι αγωνιζόμενοι θέλουν ωραίους αγωνες αδιαφορώντας για το ποιος τους κάνει. Θα ηταν πολύ κρίμα λοιπον να δούμε καμμια χαζοκοντρα μεταξύ των λεσχών οργανωτών κλπ.
spiros
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 12 Δεκ 2002, 08:54

Δημοσίευσηαπό superspy » 16 Ιαν 2004, 16:25

spiros έγραψε:Άργησα αλλα σήμερα τα διάβασα.

Superspy. Αν δεν μπορείς να πεις ποιοι σαμποτάρισαν και με ποιο τρόπο τα προηγούμενα τότε μην το λες καθόλου γιατι παίρνει πολλούς η μπάλα.
Πάντως θα μου άρεσε αν ξέρεις κατι να το πεις με το όνομα του.


Λυπάμαι για την μπάλα, αλλά δεν νομίζω ότι είναι η κατάλληλη στιγμή να ανοίξουμε αυτή τη συζήτηση τώρα. Εκτιμώ ότι αν τους αναφέρω, μεγαλύτερο πρόβλημα θα δημιουργήσω στους εν λόγω και ειλικρινά δεν είναι ο στόχος μου να ασχοληθώ μαζί τους.
Καλά θα κάνουν και αυτοί, να μην προσπαθούν να βάλουν τρικλοποδιές σε όποιον προσπαθεί να κάνει κάτι καλύτερο για όλους.

spiros έγραψε:Οι αγωνες γίνονται για τους αγωνιζόμενους όχι για τους οργανωτές.

Ναί.... αυτό φωνάζω!

spiros έγραψε:Οι αγωνιζόμενοι θέλουν ωραίους αγωνες αδιαφορώντας για το ποιος τους κάνει. Θα ηταν πολύ κρίμα λοιπον να δούμε καμμια χαζοκοντρα μεταξύ των λεσχών οργανωτών κλπ.


Συμφωνώ, ας κάνει ο καθένας και όλοι μαζί ότι καλύτερο μπορούμε. Αν αντί να χαλάμε φαιά ουσία, για να προβλέψουμε οι μεν τις τρικλοποδιές που προσπαθούν να μας βάλουν και να αποφύγουμε τα εμπόδια και οι δε τον τρόπο να βάλουν τρικλοποδιές και εμπόδια, εκτιμώ ότι θα είναι καλύτερα για όλους!

(δεν ξέχασα το email σου, με τον πυροσβεστήρα κλπ θα χαρώ να τα πούμε ζωντανά!)

Σπύρος Κατσιμαλής
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό superspy » 16 Ιαν 2004, 16:36

Μια και σήμερα 16/1/2004 έγινε η επίσημη ανακοίνωση και παρουσίαση του αγώνα του Ξυλοκάστρου, άνοιξα νέο θέμα στο οποίο μπορούμε να συνεχίσουμε τη συζήτηση εκεί!

Ευχαριστώ
Superspy
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 8 επισκέπτες