Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Εντυπώσεις απο το ΑΤΤΙΚΟ Rally Raid 2006!!!

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Re: όχι άλλη πέτρα !! φτάνειιιιιιιι !

Δημοσίευσηαπό steliosh » 20 Μαρ 2006, 13:45

κάποιος να μας δώσει επαφή με το παληκάρι που πουλάει τα tshirt και τα footer του Rally Raid, please?!

Θέλω άλλο ένα τshirt και ένα footer!
Άβαταρ μέλους
steliosh
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 21 Ιαν 2005, 00:57
Τοποθεσία: Penteli, Athens

Re: όχι άλλη πέτρα !! φτάνειιιιιιιι !

Δημοσίευσηαπό bebekos » 20 Μαρ 2006, 13:49

Kadalas,

Καπετάν Γιώργη..ευχαριστώ αλλά το πρόβλημά μου δεν ήταν οτι χάθηκα.Δεν ξέρω για που λές,αλλά για εμένα ο αγώνας τερμάτισε στο ΣΕΔ της Μαλακάσας.Λίγο πρίν απ' αυτό (2-3 χλμ) έπαθα και 2ο λάστιχο.
Την επόμενη φορά,μην ανησυχείς..θα τα πούμε στον τερματισμό....χαχα....και να σκέφτεσαι οτι θα ξεκινήσετε ΜΠΡΟΣΤΑ μου....
ΠΑΜΕ για..ΠΛΕΞΙΜΟ !! Είναι πιο φτηνό !!
Άβαταρ μέλους
bebekos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 216
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 16:13
Τοποθεσία: Νίκαια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό doc » 20 Μαρ 2006, 13:58

aristid έγραψε:Δεν ευχαριστηθηκαμε την διαδρομη. Ενω αλλες φορες οι διαδρομες ηταν καταπληκτικες, αδυνατουμε να καταλαβουμε τον λογο υπαρξης ολης αυτης της πετρας. Επειδη ειναι πιθανον διασκεδαστικη για τα μηχανακια? Για να διαλυσουμε οσο το δυνατον περισσοτερο τα αυτοκινητα? Και αφου ηταν τοσο επωδυνη, γιατι 320+χλμ? Νομιζω οτι η διαδρομη παραειταν βασανιστικη και υπερβολικη για αυτοκινητα με μετατροπες ή οχι.

...προβληματα στον τεχνικο ελεγχο...

Ξερουμε οτι κανετε μια προσπαθεια και φτιαχνετε ωραιες διαδρομες, αλλα πραγματικα νιωθω σαν να προσπαθειτε να μας ξενερωσετε. Καναμε προσπαθεια για να ερθουμε στον αγωνα, πιθανων και να μην ειχαμε καν jeep αν δεν ειχα τρεξει στο προηγουμενο αττικο, με τον φιλο μου τον Γιωργο. Εχουμε παρει terratrip, βαλαμε αναρτηση κλπ. , οποτε δεν ειναι οτι θελουμε να περναμε ετσι, η διαθεση μας να συμμετεχουμε ειναι επιβεβαιωμενη.
Στην θεση σας, θα εβλεπα δυο επιλογες:
1. θεωρουμε τους διαγωνιζομενους ψιλοκοροιδα.
2. προσεχουμε λιγο περισσοτερο.
Και θα διαλεγα το 2.

Περιμενω τα σχολια σας.

Αριστειδης - Βασω,
το κοκκινο wrangler.


Κατ' αρχήν συγχαρητήρια για την συμμετοχή σας, όπου κι αν φτάσατε.
Όσον αφορά τα ζητήματα που θίγετε:
1ον κανείς δεν έκρυψε ότι το φετεινό ΑΤΤΙΚΟ θα ήταν δύσκολο, με υπερβολική πέτρα, τεχνικό και με την μεγαλύτερη (ειδική και όχι μόνο...) διαδρομή σε χρόνο που έχει γίνει επί ελληνικού εδάφους. Το αν ή όχι σας άρεσε η πέτρα... είναι τελείως υποκειμενικό θέμα. Ίσως να μην αρέσει σε κανέναν... αλλά η Αττική Γη έχει κατεξοχήν πέτρα... Άλλωστε, η οδηγική απόλαυση ενός αγώνα δεν προκύπτει πάντα από την εδαφική του ιδιομορφία, αλλά από την ποικιλία, την δυσκολία, την έκταση...
Όσο για τα μηχανάκια... αυτά ταλαιπωρούνται περισσότερο.
Και το... να σπάσεις το αυτοκίνητο... αγώνες τρέχεις! Δεν πας βόλτα! Μην τρελαθούμε κιόλας!

Στα σχόλιά σας για τον τεχνικό έλεγχο κάποια είναι σωστά, κάποια είναι λάθος.
Λάβετε όμως υπόψιν σας τα εξής:
1ον Κανένας δεν σας δίνει το δικαίωμα να καταφέρεστε με αυτό το στυλ έναντι των στελεχών του αγώνα π.χ. τεχνικών εφόρων.
2ον Το ότι μπορεί να ξεκινήσει στον αγώνα παράτυπο όχημα, για οποιοδήποτε λόγο, αυτό δεν σημαίνει ότι μπορείτε να απασχολείτε τον Αλυτάρχη την ώρα της εκκίνησης με το στυλ που το κάνατε.
3ον Το ότι μπορεί να ξεκινήσει στον αγώνα παράτυπο όχημα, για οποιοδήποτε λόγο, αυτό δεν σημαίνει ότι είναι κανόνας ή ότι "αθωώνει" λοιπές παρατυπίες, δικές σας ή άλλων! Στην Πάτρα, ακόμη κι αν ο προφυλακτήρας σας ήταν ο γνήσιος, αν ο Αλυτάρχης ή ο Τεχνικός έφορος κρίνει ότι μπορεί να είναι επικίνδυνος για κάποιο λόγο, σας το επισημαίνει για να το διορθώσετε. Θέλετε κι άλλο παράδειγμα? Το ότι μια μοτοσυκλέτα Motocross αποκτά άδεια κυκλοφορίας και συνεπώς ασφάλεια με... "πλάγιο" τρόπο, δεν την καθιστά και "νόμιμη" για την συμμετοχή της στο αγώνα αν δεν πληροί τις προδιαγραφές του τεχνικού ελέγχου.
4ον Τα σχόλια περί του Εγγλεζόπουλου τα θεωρώ τουλάχιστον άστοχα - για να μην πω τίποτε άλλο. Το ότι είναι χορηγός ο Εγγλεζόπουλος, τον καθιστά ακόμη πιο υπόλογο έναντι της οργάνωσης και ΟΥΔΕΠΟΤΕ θα είχε μεροληπτική αντιμετώπιση. Σε τηλεφωνική μας επικοινωνία λίγο μετά την εκκίνηση, ενημερώθηκε ότι θα αποφασιστεί η ακύρωσή του από τον αγώνα και ότι θα ενημερωθεί αργότερα σε κάποιο ΣΕΔ, προκειμένου να μην "ταλαιπωρεί" το αμάξι του. Πρώτοι λοιπό οι άνθρωποι της οργάνωσης της οποίας είναι χορηγός, έγιναν "κακοί" μαζί του.

Τέλος, το αν βλέπουμε τους αγωνιζόμενους ως κορόϊδα το έχουμε ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ. Το αν προσέχουμε ΠΑΝΤΑ λίγο περισσότερο, κι αυτό επίσης, προσπαθώντας να βελτιώνουμε ΠΑΝΤΑ λίγο παραπάνω τον κάθε μας αγώνα.

DOC
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό doc » 20 Μαρ 2006, 14:07

geokat έγραψε:Η μεγάλη απογοήτευση ήρθε όταν νύχτα πια φτάσαμε στο τέλος της ειδικής και η οργάνωσε δεν ήταν παρούσα! Σας είχαμε ειδοποιήσει μέσω άλλου συνάδελφου αναβάτη ακριβώς σε ποιες τουλίπες είμασταν την τελευταία ώρα, οπότε περιμέναμε κάποιον να βρίσκεται εκεί να βάλει την υπογραφή του στο βρεγμένο και τσαλακωμένο "χαρτάκι". Δυστυχώς όμως ουδείς ήτανε εκεί!


...απάντησα πιο πάνω...
Το ΣΕΧ είχε κλείσει, το όριο χρόνου είχε ξεπεραστεί... το καρτελάκι υπογράφηκε στον τερματισμό.
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό bebekos » 20 Μαρ 2006, 14:11

Geco,

Τί έμαθα ; εγκατέλειψες κι εσύ τελικά ; Δεν μου έδινες το μπροστινό τροχό να συνεχίσω...ή..ακόμα καλύτερα δεν μου ζήταγες βενζίνη στο ΣΕΔ..έτσι κι αλλιώς..εγώ δεν χρειάστηκα άλλη.... χαχαχα...
Τελικά,ενώ είχα υπολογίσει να νοικιάσω βενζίνη...δεν είχα υπολογίσει οτι θα χρειαζόταν να νοικιάσω κι εγώ σαμπρέλες...χοχοχοχο
ΠΑΜΕ για..ΠΛΕΞΙΜΟ !! Είναι πιο φτηνό !!
Άβαταρ μέλους
bebekos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 216
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 16:13
Τοποθεσία: Νίκαια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό doc » 20 Μαρ 2006, 14:16

madmax έγραψε:Έχω να εκφράσω μόνο ένα ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ προς τους διοργανωτές οι οποίοι δεν μας επέτρεψαν να ολοληρώσουμε τον αγώνα (ΕΙΔΙΚΑ ΑΦΟΥ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙ ΕΙΔΙΚΗ ΑΚΥΡΩΘΗΚΕ)- "τιμωρόντας" μας στην ουσία επειδή σταματήσαμε και προσπαθήσαμε να ξεκολλήσουμε κάποιο αυτοκίνητο.

Συγκεκριμένα στο ΣΕΔ πάνω από τον Άγιο Θωμά μας ζητήθηκε να παραδώσουμε την καρτούλα με τους χρόνους αφού όπως μας εξήγησε ο άνθρωπος που βρισκόταν εκεί είχε πάρει οδηγία πριν από 10 λεπτά να σταματάει τους αγωνιζομένους. Εκεί του εξηγήσαμε ότι χάσαμε 20'-30' λεπτά προσπαθώντας να ξεκολλήσουμε ένα DISCOVERY (109) αφήνοντας
μάλιστα μια δέστρα του JIMNY εκεί, σπάζοντας τον μπροστινό προφυλακτήρα και δημιουργώντας πρόβλημα στην τετρακίνησή μας.... Ο άνθρωπος του ΣΕΔ προσπάθησε να μεταπείσει κάποιον της διοργάνωσης για να συνεχίσουμε τον αγώνα, αλλά τον μόνο που πήραμε ήταν ένα (ειρωνικό ; ) ευχαριστώ που βοηθήσαμε.

Κόκκινος Αλέξανδρος (JIMNY 150)

ΥΓ1. Για την ιστορία το 109 απεγκλωβίστηκε από επερχόμενο NAVARA
ΥΓ2. Συγχαρητήρια σε όλους όσους (επιτράπηκε να) τερματίσανε καθώς και στο MAVERICK με το 155 (που πήγαινε καταπληκτικά μέχρι που έμεινε από λάστιχο).


Καλημέρα και σε σένα!
Όχι μόνο δεν ήταν ειρωνικό το "ευχαριστούμε πολύ", αλλά πολύ αληθινό και ουσιαστικό, καθώς είχα ήδη ειδοποιηθεί ότι εσείς συγκεκριμένα είχατε σπαταλήσει απίστευτη ώρα βοηθώντας συναθλητή σας! Μπράβο και πάλι μπράβο!

Όσο για την εντολή διακοπής το ΣΕΔ είχε κλείσει, η καθυστέρηση ήταν μεγάλη και ΕΠΙΒΑΛΛΟΤΑΝ να "αδιάσουμε" την διαδρομή!

Νάστε καλά
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

ΠΑΡΤΕ ΤΑ ... ΑΡΡΩΣΤΟΙ !!!

Δημοσίευσηαπό geco » 20 Μαρ 2006, 14:19

Είναι τρελλός αυτός ο Σπύρος !

Τρελλός με φαντασία ! Αφού κατόρθωσε να ... μεγαλώσει τόσο πολύ την Αττική συνδυάζοντας γνωστά και άγνωστα κομμάτια με ιδανικό τρόπο!

Τρελλός με γνώσεις μαγειρικής ! Κάτι σαν τον Μαμαλάκη ένα πράμα. Αφού έφτιαξε ένα "φαγητό" μούρλια χρησιμοποιώντας γνωστά υλικά. Έβαλε πέτρα μαζί με πέτρα, έρριξε και λίγη ... πέτρα, πρόσθεσε άφθονη λάσπη, δασικά κομμάτια, ανηφοροκατηφόρες, χώμα, χαλίκι, χορτάρι, ανακάτεψε καλά, έψησε σε χαμηλή φωτιά και σέρβιρε ΧΟΡΤΑΣΤΙΚΕΣ μερίδες!

Τρελλός με Όραμα ! Οραματίζεται να γίνει η Ελλάδα έρημος γιά να φτιάξει αγώνα "Καλαμάτα-Ορεστιάδα" με επιστροφή μέσω Μετσόβου χωρίς να περάσουμε από πολλά ... χωριά!

Και αφού είναι αυτός τρελλός, εμείς γιατί πάμε και τρέχουμε;
Μήπως είμαστε άρρωστοι; Μην είμαστε μαζώχες; Μήπως τα θέλει ο κώλος μας;

ΝΑΙ ! Σκίσε με και πέτα με στα βράχια !!!
Η ζήτηση δημιουργεί την προσφορά! Όπερ και εγένετο!

Τώρα εγώ, φρόντισα να πάθω ότι φοβόμουνα.
Χάθηκα αρκετές φορές (Όχι, δεν έφταιγε το δρομοβιβλίο!)
Διέλυσα τα τακούνια από το καινούργιο μου λάστιχο αφού έβαλα μαλακή-ενδιάμεση γόμα ΜΧ.
Έπεσα σε ένα ... γκρεμουδάκι από ενθουσιασμό! (Ήταν και λίγο παγίδα, άν δεν πρόσεχες)
Κόλλησα σε ένα λασποχώραφο προσπαθώντας να παρακάμψω ακινητοποιημένα τζιπ!
Έπεσα στα βράχια, χωρίς σοβαρές συνέπειες, ευτυχώς!
Και τελικά έμεινα από ... βενζίνη από διαρροή και αναγκάστηκα να εγκαταλείψω!

Έφτασα σπίτι μου μετά 14 ώρες! Χόρτασα καβάλα !!!
Έφαγα πολύ κρύο, στεναχωρήθηκα που δεν ... ολοκλήρωσα, απόλαυσα την διαδρομή, χόρτασα πέτρα, λάσπη, ζόρι, βάσανο!
Έζησα μοναδικές στιγμές χαράς, απογοήτευσης, ενθουσιασμού, απελπισίας, ελπίδας, αγωνίας! Είδα φωτεινά χαμόγελα στα πρόσωπα των "αντιπάλων".Ένοιωσα συντροφικότητα στα δύσκολα και φιλική διάθεση παντού!

Περαστικά σε Ayrton, Λέανδρο και όσους ατύχησαν.

Συγχαρητήρια σε όλους !

Άν πονάω ολόκληρος; Και βέβαια

Άν θα το ξανακάνω; Με φανατισμό !


ΥΓ1 Αυτό το παλληκάρι ο Θύμιος ο Τσιαπας με το Afrika, πως πάει έτσι !!!

ΥΓ2 Την Open πήρε ο Bleu ? Μπράβο Κωστάκη, άξιος!

ΥΓ3 Συγχαρητήρια στον Aristid γιά την υπομονή του να γράψει το πιό μακροσκελές post που περιγράφει προσωπικές απόψεις με "ανατριχιαστική" λεπτομέρεια!
Τελευταία επεξεργασία από geco και 20 Μαρ 2006, 15:57, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1524
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

Μπλουζάκια!

Δημοσίευσηαπό doc » 20 Μαρ 2006, 14:20

steliosh έγραψε:κάποιος να μας δώσει επαφή με το παληκάρι που πουλάει τα tshirt και τα footer του Rally Raid, please?!

Θέλω άλλο ένα τshirt και ένα footer!


Εμείς τα έχουμε...
Το Off-Road Team...
Θα ανοίξουμε topic...
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό aristid » 20 Μαρ 2006, 14:29

superspy έγραψε:
Προς ενημέρωση σου, με ενημερώσανε για το 111 (ήμουν ήδη στο βουνό) και παρόλο που αυτό στεναχωρούσε την οργάνωση (λογικά μια και είναι και χορηγός του αγώνα ) και το πλήρωμα του, το 111 δεν «μέτραγε» στον αγώνα.



Το λαθος λοιπον (ή η πονηρια) της οργανωσης με εβαλε στην δυσκολη θεση να ερθω σε αντιπαραθεση με τα παιδια απ'οτι φαινεται, κατι που δεν ηθελα ουτε με ενδιεφερε να κανω. Βγαινω λοιπον κακος, στριμμενος, κλπ, και παιρνω επανω μου τον αποκλεισμο ενος αυτοκινητου γιατι η τεχνικη επιτροπη δεν εκανε καλα την δουλεια της. Νομιζω οτι χρωστατε στο πληρωμα του 111 ενα μεγαλο συγγνωμη. Σκοπος μου ηταν να μην δουλευετε εσεις (η οργανωση) εμας, σε μια προσπαθεια να διατηρησουμε μια αξιοπρεπεια, και οχι να αποκλεισω ενα αυτοκινητο. Αλλωστε ειμαστε απειροι και αρχαριοι, δεν νομιζω να ειχαμε καμμια κοντρα σε βαθμολογιες - θεσεις κλπ. Αφου το φερατε μεχρι εκει, ή θα εκανα κατι, ή εγω και οι υπολοιποι που βαλανε μεγαλυτρα φτερα θα συνεχιζαν να ειναι κοροιδα. Με φερνετε σε δυσκολη θεση, αλλα δεν θα ηθελα να ειμαι και στην δικη σας.

Ελπιζω τα παιδια του 111 να καταλαβαινουν οτι δεν ειχα τιποτα μαζι τους, επαναλαμβανω, αλλα με εσας. Εκτος βεβαια αν ειχε συζητηθει η "εξαιρεση" μεταξυ τους-σας, οποτε, φυσιολογικα, εχω προβλημα με ολους. Πληρωσαν ομως την νυφη απ'οτι φαινεται, και εσεις μεταφερατε τις ευθυνες σας με επιτυχια στους αγωνιζομενους.


superspy έγραψε:Όπου έχει σκληρά κομμάτια, θα έχει λίγα χιλιόμετρα (όπως εχθές)

δηλ. τα 320χλμ - χωρις διακοπη - στις πετρες - ηταν μικρη διαδρομη?
Άβαταρ μέλους
aristid
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2005, 07:37
Τοποθεσία: αθηνα

Re: ΠΑΡΤΕ ΤΑ ... ΑΡΡΩΣΤΟΙ !!!

Δημοσίευσηαπό superspy » 20 Μαρ 2006, 14:34

geco έγραψε:.....Διέλυσα τα τακούνια από το καινούργιο μου λάστιχο αφού έβαλα μαλακή-ενδιάμεση γόμα ΜΧ.
.....



Εεεε;;;;;
Τα είπαμε - δεν τα είπαμε;

geco έγραψε:Και τελικά έμεινα από ... βενζίνη από διαρροή και αναγκάστηκα να εγκαταλείψω!
......


Μη μου πείς απο το φλοτέρ; (Γιατί αν είναι απο το καινούργιο καλούδι -λέγ με ρεζερβουάρ - .... :-( )
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6822
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό superspy » 20 Μαρ 2006, 14:35

aristid έγραψε:
superspy έγραψε:Όπου έχει σκληρά κομμάτια, θα έχει λίγα χιλιόμετρα (όπως εχθές)

δηλ. τα 320χλμ - χωρις διακοπη - στις πετρες - ηταν μικρη διαδρομη?



Μα..... ναι :oops:
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6822
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Φωτό....

Δημοσίευσηαπό superspy » 20 Μαρ 2006, 14:52

Εικόνα


Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6822
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό geokat » 20 Μαρ 2006, 14:56

doc έγραψε:
geokat έγραψε:Η μεγάλη απογοήτευση ήρθε όταν νύχτα πια φτάσαμε στο τέλος της ειδικής και η οργάνωσε δεν ήταν παρούσα! Σας είχαμε ειδοποιήσει μέσω άλλου συνάδελφου αναβάτη ακριβώς σε ποιες τουλίπες είμασταν την τελευταία ώρα, οπότε περιμέναμε κάποιον να βρίσκεται εκεί να βάλει την υπογραφή του στο βρεγμένο και τσαλακωμένο "χαρτάκι". Δυστυχώς όμως ουδείς ήτανε εκεί!


...απάντησα πιο πάνω...
Το ΣΕΧ είχε κλείσει, το όριο χρόνου είχε ξεπεραστεί... το καρτελάκι υπογράφηκε στον τερματισμό.


Τελικά ποια ώρα έκλεισε η ειδική, τι ώρα έφυγαν οι άνθρωποί σου από το τελευταίο σημείο?

Διότι βλέποντας τα αποτελέσματα έχουν καταγραφεί τερματισμοί στις 19:23!


Δεν σχολιάζουμε την εξαιρετική δουλειά σας, αλλά έλα στην θέση μας και κατάλαβε την απογοήτευση 3 ανθρώπων που έτρεξαν τα τελευταία 18 χλμ μέσα στην νύχτα. Περάσαμε, δύο ποτάμια, απίστευτη λάσπη, κεκλιμένα εδάφη, όπως είπες και εσύ με βροχή, χωρίς καν το φως του φεγγαριού, με το αδύναμο και κακορυθμισμένο φως, λόγω του roadbook, ενός ΚΤΜ ΕΧC. Τα άλλα δύο δεν είχαν καν μεγάλη σκάλα όπως αποδείχτηκε την τελευταία στιγμή.
Άβαταρ μέλους
geokat
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 21 Ιαν 2006, 20:28

Re: Εντυπώσεις...

Δημοσίευσηαπό geokat » 20 Μαρ 2006, 15:09

doc έγραψε:
dbel έγραψε:3. Σχετικά με την αξιοπιστία των αποτελεσμάτων υπάρχουν πολλά ερωτηματικά από πολλούς, απλά προφανώς δεν έχουν τη διάθεση να σπαταλήσουν χρόνο, όπως εγώ κάνω τώρα. Απλά θα αναφέρω το γεγονός προγενέστερου αγώνα, όπου ξεκινήσαμε με φίλο, ο ένας μετά τον άλλο, τερματίσαμε μαζί και είχαμε διαφορά πάνω από 20 λεπτά!!! Με παρόμοια λογική, δεν συμπεριλαμβάνονται στα αποτελέσματα του χτεσινού αγώνα κάποιοι που τερμάτισαν.

Σου έχει φανεί ότι δεν έχουμε την διάθεση και ότι δεν "σπαταλάμε" -όπως λες- χρόνο για τέτοια ή οποιαδήποτε άλλα ζητήματα? Κατ' αρχήν είσαι άδικος και ειρωνικός τουλάχιστον!
Σε ποιόν αγώνα αναφέρεσαι? Πιθανόν να κάνεις κάποιο λάθος, πιθανόν να κάναμε και μεις! Πες μας την περίπτωση και να το ψάξουμε! Μην αφήνεις όμως υπονοούμενα, δεν έχεις το δικαίωμα... :cry: :cry:
ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ: Κάποιοι δεν συμπεριλαμβάνονται στα αποτελέσματα αφού είναι εκτός χρόνου!




Ο φίλος και συνάδελφος πάντα καλοπροαίρετα, αναφέρεται στον αγώνα της Πάτρας 6 μήνες πριν, όπου τα 43, 44 ξεκίνησαν μαζί, περάσαν όλα τα controls μαζί τερματισανε μαζί αλλά τελικά είχαν στα αποτελέσματα μεγάλη διαφορά! Προσπαθήσαμε εκείνο το μεσημέρι να μάθουμε από εσένα τι συνέβη, αλλά ήσουνα μπλεγμένος με τα αποτελέσματα και δεν μας απάντησες. Ποτέ βέβαια δεν είναι αργά να μάθουμε τι έγινε.

Αλλά γιατί αυτό το επιθετικό ύφος? Όλοι είμαστε μια παρέα, ψάχνοντας κάθε ευκαιρία να ξεπεράσουμε τα όρια μας. Μην ξεχνάς και την συναισθηματική φόρτιση των αγωνιζομένων - τσιτωμένων από το καθημερινό ξεθέωμα των πολυεθνικών που φροντίζουν να υπηρετούν- 40ρηδων παρά κάτι.
Άβαταρ μέλους
geokat
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 21 Ιαν 2006, 20:28

Δημοσίευσηαπό aristid » 20 Μαρ 2006, 15:35

doc έγραψε:
Κατ' αρχήν συγχαρητήρια για την συμμετοχή σας, όπου κι αν φτάσατε.
Όσον αφορά τα ζητήματα που θίγετε:
1ον κανείς δεν έκρυψε ότι το φετεινό ΑΤΤΙΚΟ θα ήταν δύσκολο, με υπερβολική πέτρα, τεχνικό και με την μεγαλύτερη (ειδική και όχι μόνο...) διαδρομή σε χρόνο που έχει γίνει επί ελληνικού εδάφους. Το αν ή όχι σας άρεσε η πέτρα... είναι τελείως υποκειμενικό θέμα. Ίσως να μην αρέσει σε κανέναν... αλλά η Αττική Γη έχει κατεξοχήν πέτρα... Άλλωστε, η οδηγική απόλαυση ενός αγώνα δεν προκύπτει πάντα από την εδαφική του ιδιομορφία, αλλά από την ποικιλία, την δυσκολία, την έκταση...
Όσο για τα μηχανάκια... αυτά ταλαιπωρούνται περισσότερο.
Και το... να σπάσεις το αυτοκίνητο... αγώνες τρέχεις! Δεν πας βόλτα! Μην τρελαθούμε κιόλας!



Δεκτο. Το ολο θεμα ειναι το πως εκλαμβανουμε αυτους τους αγωνες, και σε ποιους απευθυνονται. Υπαρχει παντα και το θεμα του budget. Η αρχικη μας εκτιμηση (λαθεμενη ή οχι) ηταν οτι οι αγωνες αυτοι ειναι πλοηγηση σε ομορφες περιοχες στο βουνο, με μαμα ή οχι αυτοκινητα, με συναγωνισμο. Αν στο τελος μετατραπουν σε επικινδυνα ραλυ που χρειαζονται service teams, σιγουρα απευθεινεστε σε αλλο (και πιθανων μικροτερο) γκρουπ. Εμεις οι δυο πχ προσωπικα δεν ειμαστε μηχανικοι για να κανουμε service αναμεσα σε διαδρομες.

doc έγραψε:Λάβετε όμως υπόψιν σας τα εξής:
1ον Κανένας δεν σας δίνει το δικαίωμα να καταφέρεστε με αυτό το στυλ έναντι των στελεχών του αγώνα π.χ. τεχνικών εφόρων.


Δεκτο. Η στιγμη που νοιωθεις οτι σε δουλευουν απαιτει αυτοσυγκρατηση την οποια δεν δειξαμε. Ζηταμε συγνωμη. Εκτος αν μιλας για το παραπανω post και οχι την στιγμη της εκκινησης, στο οποιο δεν βρισκω προβλημα με τους χαρακτηρισμους.

doc έγραψε:2ον Το ότι μπορεί να ξεκινήσει στον αγώνα παράτυπο όχημα, για οποιοδήποτε λόγο, αυτό δεν σημαίνει ότι μπορείτε να απασχολείτε τον Αλυτάρχη την ώρα της εκκίνησης με το στυλ που το κάνατε.


Δεκτο. Για το στυλ ζηταμε ξανα συγνωμη. Επισης ομολογω οτι δεν ξεραμε που να απευθυνθουμε, και παντα εσυ και ο Σπυρος φαινεστε σαν τα καταλληλα ατομα για τετοιου ειδους προβληματα, δεν σκεφτηκα ταμπελα "αλυταρχης" ή οχι εκεινη την στιγμη.

doc έγραψε:3ον Το ότι μπορεί να ξεκινήσει στον αγώνα παράτυπο όχημα, για οποιοδήποτε λόγο, αυτό δεν σημαίνει ότι είναι κανόνας ή ότι "αθωώνει" λοιπές παρατυπίες, δικές σας ή άλλων! Στην Πάτρα, ακόμη κι αν ο προφυλακτήρας σας ήταν ο γνήσιος, αν ο Αλυτάρχης ή ο Τεχνικός έφορος κρίνει ότι μπορεί να είναι επικίνδυνος για κάποιο λόγο, σας το επισημαίνει για να το διορθώσετε.

Το συγκεκριμενο θεμα ειναι πολυ ξεκαθαρο. Ή εξεχουν τα ελαστικα ή οχι. Αφου η οργανωση αποφασισε να ριξει βαρος στο θεμα και να "χωσει" καποιους σε δουλεια, αυτο που ζηταμε ειναι να γινει δικαια και σε ολους. Ας μην γελιομαστε, σε καποιους κανονισμους πεφτει βαρος και σε αλλους οχι, ειναι απλα η πραγματικοτητα και το βρισκω απολυτα φυσιολογικο, αλλιως θα ειχαμε ολο βαρετες συζητησεις, οπως αυτην τωρα. Φυσικα η εκκινηση παρατυπου οχηματος δεν αθωωνει παρατυπιες αλλων οχηματων (απλα ειναι το ιδιο παρατυπο), κατεβαζει ομως κατακορυφα το επιπεδο της οργανωσης και ανοιγει τον "τρελλο χωρο των ενστασεων" στο τελος του αγωνα, κατι που στην θεση σας θα ηθελα να αποφυγω. Προσωπικη γνωμη, οπως και τα υπολοιπα που γραφω, αλλωστε.

doc έγραψε:4ον Τα σχόλια περί του Εγγλεζόπουλου τα θεωρώ τουλάχιστον άστοχα - για να μην πω τίποτε άλλο.

Δεν υπαρχουν σχολια περι Εγγλεζοπουλου.
Το οτι το 111 ειναι αμαξι Εγγλεζοπουλου και οτι ειναι χορηγος σας ειναι γεγονοτα.
Το οτι ειναι το μονο αμαξι που πηρε εκκινηση ενω οι ροδες ηταν εξω απο τα φτερα ειναι επισης γεγονος.


doc έγραψε:Πρώτοι λοιπό οι άνθρωποι της οργάνωσης της οποίας είναι χορηγός, έγιναν "κακοί" μαζί του.

Διαφωνω. Μεσω των χειρισμων σας ανγκασατε εμενα να γινω κακος πρωτα, και μετα εσεις. Μονοι σας δεν νομιζω οτι θα το κανατε, και αυτο ακριβως ειναι που δεν ανεχομαστε.

doc έγραψε:Τέλος, το αν βλέπουμε τους αγωνιζόμενους ως κορόϊδα το έχουμε ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ. Το αν προσέχουμε ΠΑΝΤΑ λίγο περισσότερο, κι αυτό επίσης, προσπαθώντας να βελτιώνουμε ΠΑΝΤΑ λίγο παραπάνω τον κάθε μας αγώνα.

Τα κεφαλαια ειναι περιττα. Το πρωτο πρεπει να συνεχιζετε να το αποδεικνυετε οσο οργανωνετε αγωνες. Με τα υπολοιπα συμφωνω.
Ολο αυτο το θεμα που σας κανω ειναι για να σας θυμισω οτι στους αγωνες σας παιρνουν μερος ανθρωποι που εχουν ΜΑΤΙΑ και ΑΥΤΙΑ (για να χρησιμοποιησω και γω λιγα κεφαλαια). Μπορει να μην μιλανε συνεχεια, αλλα δεν σημαινει οτι δεν σας κρινουν συνεχως, ή οτι δεν θα μιλησουν ποτε.
Τελευταία επεξεργασία από aristid και 21 Μαρ 2006, 08:26, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
aristid
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2005, 07:37
Τοποθεσία: αθηνα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες