Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Εντυπώσεις απο το ΑΤΤΙΚΟ Rally Raid 2006!!!

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Η πρώτη μου φορα..

Δημοσίευσηαπό LC8er » 20 Μαρ 2006, 10:43

Καλημέρα στα κουρασμένα κορμιά...

Πρώτη μου συμμετοχή χθες και μπορώ να πω ότι την απέλαυσα! Ήταν δε η 4η βόλτα με "μιρκό" μηχανακι... και το 2ο "διάβασμα" roadbook.

Το παιχνίδι με το Roadbook είναι απίστευτο και το μυαλό μου δούλευε ακατάπαυστα για να συγκεντρωθεί σ' αυτό. Συνάντησα 2 γρίφους με το rb στον έναν με βοήθησε η τύχη, στον άλλον γύρισα 7 τουλίπες πίσω για να επιβεβαιώσω... Το δεύτερο δεκαδικό στο τρίπ μαστερ μάλλον θα ήταν σωτήριο.

Τα κομάτια πίσω από το στρατόπεδο ήταν όλα τα λεφτά! (ειδικά με 250 χλμ κούρασης στην πλάτη). Το λατομείο το βρήκα επικίνδυνο (κατηφορικό - μεγάλες ταχύτητες) αλλά ο καθεις προσέχει για την ασφάλειά του.

Τα σκ@τ@ δεν χρειαζοταν να πατήσεις. Υπήρχε πέρασμα από τα πουρνάρια.

Ένα μεγάλο μπράβο ανήκει στους "τελευταίους" που το πάλεψαν αντρίκια.

Η οργάνωση ήταν άψογη... αλλά ας περάσουν και από ένα ψυχοθεραπευτή, μάλλον τους βαζανίζουν παιδικά τραύματα και έχουν αποκτήσει τάσεις σαδισμού :-)

τα λέμε στο επόμενο,

Σωτήρης - LC8er

ΥΓ. στο προτελευταίο σκέλος άφησα ένα τσαντάκι με εργαλεία βουλκανισμού σε ένα παλικάρι με LC4adv που τον είχε πιάσει λάστιχο. Αν με ακούει ας μου στείλει μειλάκι sotiris.kontolios@oracle.com
Άβαταρ μέλους
LC8er
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 242
Εγγραφή: 29 Δεκ 2004, 14:42
Τοποθεσία: ανατολικά...

Δημοσίευσηαπό Gorgorofteros » 20 Μαρ 2006, 10:43

Καλά ρε οργανωτές πόσα χιλιόμερτρα κάνατε για να βγάλετε την διαδρομή, πρέπει πραγματικά να δεινοπαθήσατε !!!
Την κοπρολαγνία δεν την έχετε ξεπεράσει εεε!!!, τι λάκκος ήταν αυτός !!!, το χειρότερο δεν ήταν αυτό , το χειρότερο ήταν λίγο πιο πέρα όταν με έπιασε λάστιχο !!! δεν έχω ξαναζήσει χειρότερη εμπειρία, κυριολεκτικά μέσα στα σκατά….. :shock: :shock: :shock:

Ευτυχώς που στην ενημέρωση ο superspy επέμενε «ακόμη και αν νομίσετε οτι δεν πάει … ο δρόμος τελικά πάει » αυτό είναι που με ξεμπλόκαρε αρκετές φορές.

:D Χθές νίκησα, τερμάτισα ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΟΣ !!!
:D Οχι το τελευταίο ανηφορικό κομμάτι δεν το ‘κανα, καθώς δεν μπορούσα με το 640 να το ανέβω, έτσι γύρισα πίσω Αθήνα, σήμερα τουλάχιστον δεν βρομάω κοπριά και είμαι ξεκούραστος.

ΘΕΤΙΚΑ
Οι οργανωτές , για τα χλμ. που έκαναν για να σχεδιάσουν την διαδρομή
Το μεγάλο σκέλος του αγώνα (ελπίζω ανάλογα σε διήμερο-τριήμερο)
Το Οδηγικό σθένος των τετράροδων.
Η μαγκιά των ακούραστων διχρονάκηδων, Ινδιάνοι με την καλή έννοια.

ΑΡΝΗΤΙΚΑ
Οι οργανωτές για την ατυχή σκέψη να εντάξουν το τελευταίο ανηφόρι στη διαδρομή.
Το κλατάρισμα μετά τον σκατόλακο (τα κουφάρια τα παρατηρήσατε ?)


ΣΥΓΓΝΩΜΗ
Ζητάω απο την οργάνωση που δεν πήρα τηλέφωνο , όπως κάνω πάντα σε ανάλογες περιπτώσεις , όταν στο τέλος δε τους ειδοποίησα οτι εγκατέλειψα. MEA CULPA , την επόμενη φορά ένα ταψί μπακλαβά δώρο.

ΛΟΙΠΑ ΣΧΟΛΙΑ
Μου αρέσει πολύ όταν γενικά στη ζωή μου πιάνομαι αδιάβαστος, παλιά πίστευα ότι είχα το καλλύτερο μηχανάκι και το πιο γρήγορο στο χώμα, μέχρι που είδα πως πάνε τα τετράροδα (4χ4 – ATV - Guad), καλά ρε δε τα λυπάστε !!!
Τελικά όλα είναι θέμα balls .
Αμα είσαι κότα , ότι και να έχεις άστα να πάνε….
Οσο ζώ μαθαίνω…

Καλή ανάρρωση στους τραυματίες.

Αντε και σε ενα καλύτερο διήμερο
KΕΡΑΣΙ CLUB
Άβαταρ μέλους
Gorgorofteros
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 372
Εγγραφή: 13 Απρ 2004, 08:19
Τοποθεσία: Χαλάνδρι - Αθήνα

Δημοσίευσηαπό madmax » 20 Μαρ 2006, 10:48

Καλημέρα,

ο αγώνας ήταν πολύ καλός (αντοχής, με κομμάτια εκτός δρόμου, μονοπάτια κλπ), το αυτοκίνητο ακόμα μυρίζει από το σύντομο πέρασμα στην κοπριά (λυπάμαι τον βενζινά που θα το πλύνει).

Έχω να εκφράσω μόνο ένα ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ προς τους διοργανωτές οι οποίοι δεν μας επέτρεψαν να ολοληρώσουμε τον αγώνα (ΕΙΔΙΚΑ ΑΦΟΥ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙ ΕΙΔΙΚΗ ΑΚΥΡΩΘΗΚΕ)- "τιμωρόντας" μας στην ουσία επειδή σταματήσαμε και προσπαθήσαμε να ξεκολλήσουμε κάποιο αυτοκίνητο.

Συγκεκριμένα στο ΣΕΔ πάνω από τον Άγιο Θωμά μας ζητήθηκε να παραδώσουμε την καρτούλα με τους χρόνους αφού όπως μας εξήγησε ο άνθρωπος που βρισκόταν εκεί είχε πάρει οδηγία πριν από 10 λεπτά να σταματάει τους αγωνιζομένους. Εκεί του εξηγήσαμε ότι χάσαμε 20'-30' λεπτά προσπαθώντας να ξεκολλήσουμε ένα DISCOVERY (109) αφήνοντας
μάλιστα μια δέστρα του JIMNY εκεί, σπάζοντας τον μπροστινό προφυλακτήρα και δημιουργώντας πρόβλημα στην τετρακίνησή μας.... Ο άνθρωπος του ΣΕΔ προσπάθησε να μεταπείσει κάποιον της διοργάνωσης για να συνεχίσουμε τον αγώνα, αλλά τον μόνο που πήραμε ήταν ένα (ειρωνικό ; ) ευχαριστώ που βοηθήσαμε.

Κόκκινος Αλέξανδρος (JIMNY 150)

ΥΓ1. Για την ιστορία το 109 απεγκλωβίστηκε από επερχόμενο NAVARA
ΥΓ2. Συγχαρητήρια σε όλους όσους (επιτράπηκε να) τερματίσανε καθώς και στο MAVERICK με το 155 (που πήγαινε καταπληκτικά μέχρι που έμεινε από λάστιχο).
Τελευταία επεξεργασία από madmax και 20 Μαρ 2006, 11:10, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
madmax
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 13 Απρ 2004, 13:40
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό aristid » 20 Μαρ 2006, 10:58

αγωνας:

Δεν ευχαριστηθηκαμε την διαδρομη. Ενω αλλες φορες οι διαδρομες ηταν καταπληκτικες, αδυνατουμε να καταλαβουμε τον λογο υπαρξης ολης αυτης της πετρας. Επειδη ειναι πιθανον διασκεδαστικη για τα μηχανακια? Για να διαλυσουμε οσο το δυνατον περισσοτερο τα αυτοκινητα? Και αφου ηταν τοσο επωδυνη, γιατι 320+χλμ? Νομιζω οτι η διαδρομη παραειταν βασανιστικη και υπερβολικη για αυτοκινητα με μετατροπες ή οχι. Παρ'ολα αυτα, και γυρω στο 200 χλμ., και ενω τρεχαμε παρεα με τον φιλο με το μαυρο wrangler, απο απροσεξια μου (ομολογω ψιλοκοιτουσα στον καθρευτη!), βουταμε σε μια λακουβα λασπη με, προφανως, καποια κρυμμενη ασχημη πετρα, και τελος. Καπνοι απο λαδια, η μηχανη τελος και αναγκαστηκαμε να αποχωρησουμε με τρακτερ, και μετα express. Γενικα, και αντιθετα απο αλλες φορες, ο αγωνας αποδειχθηκε κουραστικη και μη ευχαριστη εμπειρια (και μιλαω για πριν το σπασιμο). Ευχαριστομε πολυ τα παιδια - σκουπες με τα μηχανακια, ηταν ευγενεστατοι και βοηθησαν οσο γινοταν.

προβληματα στον τεχνικο ελεγχο:

Πρεπει να πω οτι στους προηγουμενους αγωνες (πχ πατρα), ενω δεν παραπονεθηκα ανοιχτα, εγινα θεατης και θυμα διαφορων καταστασεων. Καποια οχηματα στην πατρα περασαν με την φραση "ελα, περνα", ενω αλλα γινονταν στοχος αξιοζηλευτης μεριμνας. Δεν λεω οτι καποια οχηματα τα ειχαν καποιοι στο "ματι", αλλα σιγουρα καποια περασαν χωρις σοβαρο ελεγχο. Δεν συγκρατησα στοιχεια, (δεν τα χρειαζομαι γιατι ειμουν μπορστα), απλα σας το λεω για να καταλαβετε οτι υπαρχει προηγουμενο. Γενικα, οι τεχνικοι εφοροι, αν ειμουν πιο μαλακος, ευχαριστως θα βγαζανε και τον προφυλακτηρα του wrangler, γιατι εχει περιεργο σχημα. Γενικα δεν ειμαι ανθρωπος που υπερβαλλει. Οντως θελανε να βγαλουν τον προφυλακτηρα!

Τεταρτη λοιπον, ο Σπυρος μου λεει οτι οι τροχοι ειναι πολυ εξω απο τα φτερα και το αμαξι δεν τρεχει ετσι. Επισης, ο κ.Ταδε (δεν ξερω το ονομα του, ευχαριστως να τον ονομασω αν μου πειτε ποιος ειναι), παρατηρει οτι ο πυροσβεστηρας ειναι ασταθης (αληθευε) και μου λεει να παω να βρω βαση πυροσβεστηρα με δυο "τσερκια". Εκανε λαθος, το θεμα δεν ηταν τα τσερκια, αλλα η βαση, που διορθωθηκε με καλυτερο πιασιμο. Παρ'ολα αυτα, η διαθεση του να χρησιμοποιησει την, πιθανων συντομη, θεση εξουσιας του, αρχιζει να διαφαινεται.
Το αλλο ομως ηταν σοβαρο. Ηξερα πολυ καλα οτι αλλα αμαξια εχουν τρεξει ετσι στο παρελθον, αλλα πιθανον απο αυτον τον αγωνα, ο κανονισμος αυτος να πρεπει να τηρειται ευλαβικα.
Ειχα 3 επιλογες:
1. βγαζω τους αποστατες (ατοπο - 320χλμ με ασταθες αυτοκινητο και που οι ροδες δεν στριβουν σωστα λογω αναρτησης - οι αποστατες δεν ειναι για φιγουρα),
2. φτιαχνω προσωρινα φτερα που να καλυπτουν τους τροχους με πατεντα της ημερας.
3. παραγγελνω φτερα (ατοπο - 800ευρω και 1μηνα αναμονη)
Αναγκαζομαι λοιπον, εγω και αλλοι 3-4 αγωνιζομενοι με το ιδιο θεμα να φτιαξουμε φτερα. Δεν θυμαμαι τους αλλους, αλλα το μαυρο wrangler σιγουρα ειχε ακριβως το ιδιο θεμα.
Υποχρεωνομαι στον φιλο μου τον θεμη, φερνει εργαλεια, και περναμε ολο το σαββατο μεχρι το απογευμα να τα φτιαξουμε. Καθως τα φτιαχναμε, λεει ο θεμης: "φανταζεσαι να τραβαμε ολη αυτη τη μανουρα, και τα φιλαρακια τους να τρεξουν χωρις να βαλουν φτερα? ποσο μ...ς θα εισαι τοτε?" - "παρα πολυ" λεω εγω.

Το σαββατο, φερνω το αμαξι και το δειχνω στον Σπυρο. Ευγενικα με ευχαριστει που εκανα τον κοπο και του λεω: "αντιλαμβανεσαι οτι δεν θα μπορεσω να ανεχτω να τρεξει αμαξι χωρις σωστα φτερα αυριο, μετα απο ολο αυτο το καψονι." - "αν υπαρχει τετοιο αμαξι, δεν θα το εχω δει εγω." απανταει.

Κυριακη πρωι, και ενω ετοιμαζομαστε για εκκινηση βλεπουμε το 111 ακριβως οπως ηταν το δικο μου πριν τα φτερα. Επιλογες:
1. αποδεχομαστε οτι ημαστε και πολυ βλακες και κοροιδα,
2. βρισκουμε τον τεχνικο εφορο.
Επιλεξαμε το 2. Προσπαθησα να βρω τον Σπυρο, γιατι νοιωθω οτι συνεννουμαι καλυτερα, αλλα ειχε φυγει. Εμφανιζεται ο κ.Ταδε. Ομολογω οτι ειχα αρχισει να τα παιρνω, και ειμουν αποτομος. "Tο 111 δεν περασε τεχνικο ελεγχο?" - "Περασε." - "Τα φτερα δεν τα ειδατε?" - (εκνευρισμενος)"Ειμαστε εδω απο τις 6:45 και ελγχουμε τα αυτοκινητα και μας λετε οτι δεν κανουμε καλα την δουλεια μας!?"
Εμπλεξα τα λογια μου απο τα νευρα (βγηκε και λιγο χνουδακι στην καραφλα απο το αιμα που ανεβηκε στο κεφαλι). Η απαντηση ηταν ευκολη. "Ναι."
Εμφανιζεται ενας αλλος κυριος, τεχνικος εφορος αποτι καταλαβα. "Δεν εχω προβλημα με τα παιδια στο 111, με σας εχω προβλημα που δεν κανατε σωστα την δουλεια σας." του λεω. Μου δειχνει ενα χαρτι, οτι την τεταρτη, το αυτοκινητο περασε τεχνικο ελεγχο και δεν βρεθηκε κανενα προβλημα, οτι δεν ειχε παρατηρησεις. Δεν καταλαβε οτι λεγαμε το ιδιο πραγμα. Το αυτοκινητο οντως περασε και δεν ειχε παρατηρησεις (ενω επρεπε να μην περναει, για οσους δεν καταλαβαν).
Επιλογες και παλι:
1. το αμαξι ηταν σωστο, με μεγαλα φτερα στον τεχνικο ελεγχο, αλλα το πληρωμα τα αλλαξε για τον αγωνα (αυτο φανηκε να υποστηριζει ο τεχνικος εφορος νο.2 - γιατι να το κανουν αυτο? αεροδυναμικο πλεονεκτημα?)
2. τα φτερα ειναι τα ιδια, αλλα μικραινουν και μεγαλωνουν.
3. Τα πληρωματα που μπηκανε σε κοπο να συμμορφωθουν με τους κανονισμους ειναι μεγαλα κοροιδα. Ο τεχνικος ελεγχος εγινε επιλεκτικα.
Πιστευουμε οτι ισχυει το 3. Το οτι το πληρωμα του 111 ειναι Εγγλεζοπουλοι, χορηγοι του αγωνα απ'οτι καταλαβαινω, δεν βοηθαει στο "ιματζ" της ομαδας τεχνικου ελεγχου.

Εκκινηση, και ο κος Ταδε, εκνευρισμενος που του την ειπαμε, περιτριγυριζει το αυτοκινητο μας για να βρει προβληματα. Τετοια συμπεριφορα εχω να δω απο το νηπιαγωγειο. Μου ανοιγει την πορτα: "Η ρεζερβα εξεχει απο τον πισω προφυλακτηρα.". "Ναι" του λεω και παω να κλεισω την πορτα πριν προλαβει να μου πει κι αλλο. Δεν προλαβα. "Αυτα εδω ειναι μαμα?". Δειχνει τα σκαλοπατακια. Κλεινω την πορτα. Η Βασω σ'αυτο το σημειο νομιζω τον "στολισε". Δεν μασαει οσο εγω. Αυτος δεν προλαβε να με ρωτησει αν εχουμε τριγωνο.
απο τον τεχνικο κανονισμο:
5.9 Αμάξωμα. Τα σκαλοπάτια επιβίβασης οδηγού / πληρώματος καθώς και το rock sliders, είναι ελεύθερα, συνιστάται όμως η αφαίρεσή τους.
3.9 Εφεδρικοί τροχοί. Στα οχήματα που η στήριξη του εφεδρικού τροχού γίνεται στην πίσω πόρτα, αυτός ή θα
πρέπει να βρίσκεται στη θέση του (δηλαδή πάνω στην πόρτα) ή η βάση στήριξης να έχει αφαιρεθεί εντελώς και
να μην προεξέχουν επικίνδυνα για πεζούς ή αναβάτες σημεία.
Δεν αναφερεται κατι για προφυλακτηρα.
Η προταση μας προς την οργανωση οσον αφορα τον κο. Ταδε, να του δωσει πισω το γλυφιτζουρι του, και ενα αντιγραφο των κανονισμων.

Ξερουμε οτι κανετε μια προσπαθεια και φτιαχνετε ωραιες διαδρομες, αλλα πραγματικα νιωθω σαν να προσπαθειτε να μας ξενερωσετε. Καναμε προσπαθεια για να ερθουμε στον αγωνα, πιθανων και να μην ειχαμε καν jeep αν δεν ειχα τρεξει στο προηγουμενο αττικο, με τον φιλο μου τον Γιωργο. Εχουμε παρει terratrip, βαλαμε αναρτηση κλπ. , οποτε δεν ειναι οτι θελουμε να περναμε ετσι, η διαθεση μας να συμμετεχουμε ειναι επιβεβαιωμενη.
Στην θεση σας, θα εβλεπα δυο επιλογες:
1. θεωρουμε τους διαγωνιζομενους ψιλοκοροιδα.
2. προσεχουμε λιγο περισσοτερο.
Και θα διαλεγα το 2.

Περιμενω τα σχολια σας.


Αριστειδης - Βασω,
το κοκκινο wrangler.
Τελευταία επεξεργασία από aristid και 20 Μαρ 2006, 12:00, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
aristid
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2005, 07:37
Τοποθεσία: αθηνα

Δημοσίευσηαπό bebekos » 20 Μαρ 2006, 11:05

Κατ' αρχάς.... ΠΟΛΛΑ συγχαρητήρια για την διαδρομή.Δύσκολη και καλή.Μπράβο...
Ένα ευχαριστώ στο Σπύρο που προαπαθούσε να είναι παντού.Δυστυχώς το 2ο σκασμένο εμπρός λάστιχο δεν με άφησε να τερματίσω.Δεν είχα άλλη σαμπρέλα !!
Την επόμενη..έμαθα το μάθημα..2 μπροστινές σαμπρέλες....αν χρειαστώ κι άλλη..εεε τί να πώ.
Επίσης ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στον φίλο LC8er που μου έδωσε τις δικές του αμπούλες για να φουσκώσω την αλλαγμένη μου σαμπρέλα.
Αν και στον επόμενο αγώνα δεν με βλέπω να έρχομαι αφού θα είναι στις ημέρες που περιμένω το πρώτο μου παίδι...το πρώτο δείγμα της φετινής χρονιάς..ήταν ΚΑΛΟ !!
Σε όποιον τερμάτισε....ΜΠΡΑΒΟ..... !!!!!
Μου φαίνεται πάντως ότι "κάποιοι" μου έκαναν βουντού ....ξέρουν αυτοί και κάτι άλλοι....χαχαχα...
ΠΑΜΕ για..ΠΛΕΞΙΜΟ !! Είναι πιο φτηνό !!
Άβαταρ μέλους
bebekos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 216
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 16:13
Τοποθεσία: Νίκαια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό steliosh » 20 Μαρ 2006, 11:23

1. Θάνο... σου βάλαμε απουσία!
2. Σπύρο... ΑΜΜΟ δεν είχε!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
steliosh
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 21 Ιαν 2005, 00:57
Τοποθεσία: Penteli, Athens

Δημοσίευσηαπό bebekos » 20 Μαρ 2006, 11:27

Στέλιο..κάνεις λάθος..
Είχε ΚΑΙ άμμο !!! χοντρή όμως..χαχαχαχα..
ΠΑΜΕ για..ΠΛΕΞΙΜΟ !! Είναι πιο φτηνό !!
Άβαταρ μέλους
bebekos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 216
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 16:13
Τοποθεσία: Νίκαια, Αθήνα

όχι άλλη πέτρα !! φτάνειιιιιιιι !

Δημοσίευσηαπό alexandros » 20 Μαρ 2006, 12:00

Πονάνε τα κοκαλάκια μου ρεεεεε !! :clubbed:

Τα συγχαρητήρια μου σε όλους ασχέτως τερματισμού, αποκτήσαμε μια εμπειρία που όμοια της δύσκολα να ξαναβρεθεί (του χρόνου δεν θα έρθω :D )

Μου άρεσε πολύ το roadbook. Ήταν σωστό, ήταν λιτό, ήταν μεγάλο.
Μου άρεσε η διαδρομή που δεν μας πήγε μέχρι την Λαμία για να δικαιολογήσει τα 300+
Μου άρεσε ο Τσιμέκας που εμφανώς κουρασμένος στο τέλος που τον πρόλαβα κυριολεκτικά πέταγε πάνω από τις πέτρες.
Μου άρεσε που για αλλαγή δεν έσπασα το γουρούνι μου, που τόσο συχνά μου αρέσει να κάνω.
Μου άρεσε το λατομείο, το παντιλίκι της ζωής μου.
Μου άρεσε η προβατίνα της ταβέρνας
Μου άρεσε που είδα ξανά μετά από καιρό τον gorgoroftero & tsunami, άντε ρε παιδιά καιρός ήταν.
Μου άρεσε που η οργάνωση μας ενημέρωσε ακριβώς για το τι μας περίμενε.

Δεν μου άρεσε αυτή η πέτρα. Σε όποιον λείπει έχω καμιά 200 τόνους σε περρίσεμα, Σπύρο κάνω και delivery με νταλίκες !!! :hesitantdevil:
Δεν μου άρεσε αυτή η πέτρα, πονάνε τα κοκαλάκια μου.
Δεν μου άρεσε αυτή η πέτρα, τα γουρούνια μας σπάνε και πονάνε επίσης
Δεν μου άρεσε αυτή η πέτρα, το τελευταίο κομμάτι τι το θέλατε ρε αθεόφοβοι ??

Πιστεύω πως ήταν μια ‘’δυνατή’’ αρχή του πρωταθλήματος και εύχομαι σε όλους καλή συνέχεια

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον φίλο μου Σάββα Μυλωνά για όλες τις προετοιμασίες που έκανε και κάνει στο γουρούνι μου για να μπορώ να τρέχω σε τόσο δύσκολα κομμάτια. (ξέρεις τώρα, θέλει πάλι από την αρχή…)
Άβαταρ μέλους
alexandros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3041
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 19:35
Τοποθεσία: Πάρνηθα

Δημοσίευσηαπό dbel » 20 Μαρ 2006, 12:24

geokat έγραψε:
superspy έγραψε:Μόλις ξύπνησα.....

Για αρχή πάρτε τα αποτελέσματα:

Αποτελέσματα 4Χ4

Αποτελέσματα Moto

Τα παραπάνω είναι ύστερα απο την προσθήκη ποινών (ΣΕΔ / Ταχύτητας κλπ). Κάποια κύπελλα που δόθηκαν χθές με τα προσωρινά αποτελέσματα αλλάζουν χέρια....

Ενημερωτικά στις μοτο έγινε μόνο μέτρηση στο τέλος της διαδρομής, ενώ στα αυτοκίνητα έγιναν δυο μετρήσεις.

Μετά το "κλείσιμο" του ποδηλατόδρομου, οι επόμενοι τετρακίνητοι πήραν όπως προβλέπεται απο τον γενικό κανονισμό, το χειρότερο χρόνο που έκανε πλήρωμα που "πέρασε" τη διαδρομή.

Περισσότερα + φωτογραφίες σύντομα. (Αμέσως μόλις ανασυνταχθούμε.. :-) )



Συγχαρητήρια ΣΕ ΟΛΟΥΣ!

ΕΥΓΕ!

Ήταν ένας πραγματικά δύσκολος ΑΓΩΝΑΣ.



Περαστικά στους τραυματισμένους και ... καλές επισκευές στους ... τουμπαρισμένους.... :-)






που είναι οι 27, 28, 55 που τερματίσαμε όπως περιέγραψα πριν κατά τις 1900 αλλά δεν βρήκαμε κανέναν στο τέλος της ειδικής να μας καταγράψει. το αναφέραμε και στην ομάδα σου χθές στο "χαγιάτι", όταν φτάσαμε.



Συγχαρητήρια στους διοργανωτές για την ωραία διαδρομή που σχεδίασαν και από εμένα. Πέρα από τα συγχαρητήρια όμως πιστεύω πως θα πρέπει να ακούγονται τα παράπονα και οι προβληματισμοί, γιατί μόνο μέσα από μία τέτοια διαδικασία μπορούν οι αγώνες να βελτιώνονται.

1. Είναι πολύ μεγάλη η απογοήτευση να έχεις οδηγήσει 300+ χλμ (μερικά από αυτά την νύχτα) και στο τέλος της διαδρομής να μην υπάρχει κανείς να υπογράψει το μαγικό καρτελάκι...

2. Τι γίνεται με την ασφάλεια των αγωνιζομένων? Όταν φτάσαμε στην "ταβέρνα του τερματισμού" μία κοπέλα μας ρώτησε "τι έγινε το παιδί με το νούμερο 55, είναι καλά?" Πιστεύω, πως την απάντηση θα έπρεπε να τη γνωρίζουν τα μέλη της διοργάνωσης και όχι εμείς, γιατί αν ο αγωνιζόμενος δεν ήταν καλά και είχε κάποιο σοβαρό πρόβλημα ή είχε μείνει στα βουνά και στα λαγκάδια, αγώνες τέτοιου είδους και τέτοιας διοργάνωσης θα έπαυαν να υφίστανται. Άρα, θα πρέπει να υπάρχει κάποιος "μηχανισμός" ο οποίος θα εγγυάται την απόλυτη ασφάλεια των αγωνιζομένων. Τι να τα κάνω τα ασθενοφόρα (που όντως υπήρχαν σε διάφορα σημεία) όταν δεν καταφέρνω να φτάσω μέχρι αυτά, γιατί βρίσκομαι «ξάπλα» στο χαντάκι και ατενίζω τον Αττικό ουρανό ενώ δεν με έχει πάρει κανείς χαμπάρι...

3. Σχετικά με την αξιοπιστία των αποτελεσμάτων υπάρχουν πολλά ερωτηματικά από πολλούς, απλά προφανώς δεν έχουν τη διάθεση να σπαταλήσουν χρόνο, όπως εγώ κάνω τώρα. Απλά θα αναφέρω το γεγονός προγενέστερου αγώνα, όπου ξεκινήσαμε με φίλο, ο ένας μετά τον άλλο, τερματίσαμε μαζί και είχαμε διαφορά πάνω από 20 λεπτά!!! Με παρόμοια λογική, δεν συμπεριλαμβάνονται στα αποτελέσματα του χτεσινού αγώνα κάποιοι που τερμάτισαν.

Λαμβάνοντας υπόψη τα ανωτέρω, πιστεύω πως θα πρέπει να δοθεί περισσότερη προσοχή σε τέτοιου είδους θέματα αν θέλουμε να συνεχιστούν οι συγκεκριμένοι αγώνες με την ίδια επιτυχία. Αναμφίβολα, ο πήχης του συγκεκριμένου πρωταθλήματος έχει ανέβει και ο κόσμος το έχει "αγκαλιάσει", αλλά αυτό δεν είναι αρκετό. Θα χρειαστεί περισσότερη προσπάθεια, ώστε ο κόσμος να παραμείνει αντί να ψάχνει για εναλλακτικές προτάσεις διοργανώσεων αγώνων trail ride.
Άβαταρ μέλους
dbel
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 11:18

Δημοσίευσηαπό KADALAS » 20 Μαρ 2006, 12:46

bebekos έγραψε:Κατ' αρχάς.... ΠΟΛΛΑ συγχαρητήρια για την διαδρομή.Δύσκολη και καλή.Μπράβο...
Ένα ευχαριστώ στο Σπύρο που προαπαθούσε να είναι παντού.Δυστυχώς το 2ο σκασμένο εμπρός λάστιχο δεν με άφησε να τερματίσω.Δεν είχα άλλη σαμπρέλα !!
Την επόμενη..έμαθα το μάθημα..2 μπροστινές σαμπρέλες....αν χρειαστώ κι άλλη..εεε τί να πώ.
Επίσης ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στον φίλο LC8er που μου έδωσε τις δικές του αμπούλες για να φουσκώσω την αλλαγμένη μου σαμπρέλα.
Αν και στον επόμενο αγώνα δεν με βλέπω να έρχομαι αφού θα είναι στις ημέρες που περιμένω το πρώτο μου παίδι...το πρώτο δείγμα της φετινής χρονιάς..ήταν ΚΑΛΟ !!
Σε όποιον τερμάτισε....ΜΠΡΑΒΟ..... !!!!!
Μου φαίνεται πάντως ότι "κάποιοι" μου έκαναν βουντού ....ξέρουν αυτοί και κάτι άλλοι....χαχαχα...





ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΓΡΗΓΟΡΟΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΨΩΡΟ-ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ...
"Ο ΛΑΓΟΣ ΚΑΙ ΧΕΛΩΝΑ" ΣΕ ΒΡΗΚΑΝΕ ΝΑ ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΣΑΜΠΡΕΛΑ,
ΣΟΥ ΕΙΠΑΜΕ ΝΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕΣ.
ΜΑΣ ΠΡΟΛΑΒΕΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΙΠΑ...
"ΔΕ ΦΤΑΝΕΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ ΤΟ ΔΡΟΜΟ,
ΘΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΙΟΛΑΣ"
ΚΑΙ ΜΑΣ ΠΕΡΑΣΕΣ...
ΟΜΩΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΟΣ, ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΚΟΥΦΟΣ...
ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΕΣ, ΣΟΥ ΚΟΡΝΑΡΑΜΕ ΑΛΛΑ ΔΕΝ...

ΤΕΛΙΚΑ "Η ΧΕΛΩΝΕΣ" ΤΕΡΜΑΤΙΣΑΝ ΝΥΧΤΑ (ΠΕΡΙΠΟΥ 19:30)
ΞΕΡΟΥΝ ΑΥΤΕΣ...
ΚΑΝΟΥΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΤΙΣ ΚΥΡΙΑΚΕΣ ΟΔΗΓΟΥΝ ΚΑΙ ΣΕ ΧΙΟΝΙ ΚΑΙ ΣΕ ΛΟΥΚΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΒΡΙΣΚΕΙ Η ΝΥΧΤΑ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ...

ΜΗ ΜΟΥ ΣΤΕΝΟΧΩΡΙΕΣΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΘΑ ΣΕ ΒΑΛΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ...

"Ο ΛΑΓΟΣ ΚΑΙ ΧΕΛΩΝΑ"
Άβαταρ μέλους
KADALAS
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 24 Αύγ 2005, 21:12

Δημοσίευσηαπό THANOS_KTM » 20 Μαρ 2006, 13:16

steliosh έγραψε:1. Θάνο... σου βάλαμε απουσία!
2. Σπύρο... ΑΜΜΟ δεν είχε!!!!!!!!!


Στο τέλος θα μείνω από απουσίες. :oops:
Μια χοντρή θλάση (στο 5χ5) με άφησε εκτός αυτή την φορά. :(
Ελπίζω στο επόμενο να μην πάρω πάλι απουσία :P

edit.....ήρθανε και τα κοντέρια από το Αμέρικα :wink: :dancing:
τέρμα το ποδηλατικό κοντεράκι..που δεν το έβλεπα κιόλας τόσο μικρό που είναι. :wink: :D
Τελευταία επεξεργασία από THANOS_KTM και 20 Μαρ 2006, 13:42, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
THANOS_KTM
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1156
Εγγραφή: 25 Ιαν 2005, 12:11

Εντυπώσεις...

Δημοσίευσηαπό doc » 20 Μαρ 2006, 13:26

Καλημέρα σε όλους... ΟΧΙ δεν ξύπνησα τώρα, αλλά τώρα ξεμπέρδεψα γαι να αρχίσω τις... απαντήσεις.
1. Συγχαρητήρια σε ΟΛΟΥΣ που τερματίσανε, ιδίως στους αναβάτες που έφτασαν αργά! ΑΞΙΟΙ!!!
2. Συγχαρητήρια στο Superspy.- (Τελεία και παύλα)
Αλλά και σε πολλούς άλλους ανθρώπους που βοήθησαν την οργάνωση και δεν φάνηκαν καθόλου:
Πρώτος και καλύτερος η "σκούπα" μας, ο Γιώργος Θεοδωρόπουλος, που έμεινε κι αυτός από βλάβη και γύρισε αργότερα από όλους από το βουνό, και βοήθησε όσο πιο πολύ κόσμο μπορούσε.
Δεύτεροι και σημαντικότεροι Οι Γιάννης Δρακόπουλος και Φοίβος Κολιοπάνος, οι σκούπες με τις μοτοσυκλέτες, που έκαναν ΟΛΗ την διαδρομή -και μάλιστα πολλά σημεία της δύο φορές- για να σιγουρευτούμε ότι δεν υπάρχει άνθρωπος στο βουνό. Γύρισαν αργά το βράδυ, εν μέσω βροχής, βουτηγμένη στην λάσπη...
3. ΟΛΟΥΣ τους κριτές που έμειναν πολλές ώρες στα απόμακρα σημεία της διαδρομής περιμένοντας του αγωνιζόμενους.

Μερικές απαντήσεις τώρα, αρχίζοντας από ανάποδα...

dbel έγραψε:1. Είναι πολύ μεγάλη η απογοήτευση να έχεις οδηγήσει 300+ χλμ (μερικά από αυτά την νύχτα) και στο τέλος της διαδρομής να μην υπάρχει κανείς να υπογράψει το μαγικό καρτελάκι...

Το μαγικό χαρτάκι αγαπητοί φίλοι υπογράφηκε στον τερματισμό. Στο τέλος της ειδικής και το ΣΕΧ, είχε κλείσει, και τυπικά είσασταν από ώρα εκτός χρόνου, και για αυτό είχαν φύγει οι άνθρωποι. Ουσιαστικά είστε άξιοι νικητές αφού καταφέρατε να φτάσετε στην ταβέρνα και μάλιστα νύχτα υπό βροχή!


dbel έγραψε:2. Τι γίνεται με την ασφάλεια των αγωνιζομένων? Όταν φτάσαμε στην "ταβέρνα του τερματισμού" μία κοπέλα μας ρώτησε "τι έγινε το παιδί με το νούμερο 55, είναι καλά?" Πιστεύω, πως την απάντηση θα έπρεπε να τη γνωρίζουν τα μέλη της διοργάνωσης και όχι εμείς, γιατί αν ο αγωνιζόμενος δεν ήταν καλά και είχε κάποιο σοβαρό πρόβλημα ή είχε μείνει στα βουνά και στα λαγκάδια, αγώνες τέτοιου είδους και τέτοιας διοργάνωσης θα έπαυαν να υφίστανται. Άρα, θα πρέπει να υπάρχει κάποιος "μηχανισμός" ο οποίος θα εγγυάται την απόλυτη ασφάλεια των αγωνιζομένων. Τι να τα κάνω τα ασθενοφόρα (που όντως υπήρχαν σε διάφορα σημεία) όταν δεν καταφέρνω να φτάσω μέχρι αυτά, γιατί βρίσκομαι «ξάπλα» στο χαντάκι και ατενίζω τον Αττικό ουρανό ενώ δεν με έχει πάρει κανείς χαμπάρι...

Σαφώς και υπάρχει ο μηχανισμός που αναφέρεις και για αυτόν δουλέψαμε πάρα πολύ! Και σε πληροφορώ ότι τα "ασθενοφόρα" και μάλιστα και 4Χ4, φτάσανε σε σημεία της διαδρομής που ήταν τελείως απόμακρα για να παραλάβουμε τον Λέναδρο.
Για την ασφάλεια των αγωνιζομένων και επειδή ψάχναμε εσάς (27-28) και το νούμερο 55, τερματίσαμε το "σκούπισμα" 2 ώρες μετά από την στιγμή που τερματίσατε εσείς!!! Αφού μάλιστα κάποιοι δεν απαντούσαν σε πάνω από 20 κλήσεις που δέχτηκαν στο κινητό! Άρα καταλαβαίνεις, πώς ένας αγωνιζόμενος με την αδιαφορία του, μπορεί να μας κάνει να πάθουμε εγκεφαλικό - με το να ΜΗΝ ειδοποιήσει ότι κοιμάται ήσυχος στο σπίτι του.

dbel έγραψε:3. Σχετικά με την αξιοπιστία των αποτελεσμάτων υπάρχουν πολλά ερωτηματικά από πολλούς, απλά προφανώς δεν έχουν τη διάθεση να σπαταλήσουν χρόνο, όπως εγώ κάνω τώρα. Απλά θα αναφέρω το γεγονός προγενέστερου αγώνα, όπου ξεκινήσαμε με φίλο, ο ένας μετά τον άλλο, τερματίσαμε μαζί και είχαμε διαφορά πάνω από 20 λεπτά!!! Με παρόμοια λογική, δεν συμπεριλαμβάνονται στα αποτελέσματα του χτεσινού αγώνα κάποιοι που τερμάτισαν.

Σου έχει φανεί ότι δεν έχουμε την διάθεση και ότι δεν "σπαταλάμε" -όπως λες- χρόνο για τέτοια ή οποιαδήποτε άλλα ζητήματα? Κατ' αρχήν είσαι άδικος και ειρωνικός τουλάχιστον!
Σε ποιόν αγώνα αναφέρεσαι? Πιθανόν να κάνεις κάποιο λάθος, πιθανόν να κάναμε και μεις! Πες μας την περίπτωση και να το ψάξουμε! Μην αφήνεις όμως υπονοούμενα, δεν έχεις το δικαίωμα... :cry: :cry:
ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ: Κάποιοι δεν συμπεριλαμβάνονται στα αποτελέσματα αφού είναι εκτός χρόνου!

dbel έγραψε:Λαμβάνοντας υπόψη τα ανωτέρω, πιστεύω πως θα πρέπει να δοθεί περισσότερη προσοχή σε τέτοιου είδους θέματα αν θέλουμε να συνεχιστούν οι συγκεκριμένοι αγώνες με την ίδια επιτυχία. Αναμφίβολα, ο πήχης του συγκεκριμένου πρωταθλήματος έχει ανέβει και ο κόσμος το έχει "αγκαλιάσει", αλλά αυτό δεν είναι αρκετό. Θα χρειαστεί περισσότερη προσπάθεια, ώστε ο κόσμος να παραμείνει αντί να ψάχνει για εναλλακτικές προτάσεις διοργανώσεων αγώνων trail ride.

Δίκιο έχεις... όσο για την προσοχή, είμαι σίγουρος ότι ούτε καν μπορείς να αντιληφθείς πόσο πολλή προσοχή δίνουμε σε τέτοιου είδους θέματα - άσχετα αν εσύ και πολλοί άλλοι δεν τα ξέρεις ή δεν τα αντιλαμβάνεσαι.

Φιλικά
Δημήτρης Αθανασουλόπουλος

Υ.Γ. Επειδή είσαι καινούργιος στο φόρουμ... συστήσου μας
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό superspy » 20 Μαρ 2006, 13:27

aristid έγραψε:......
…..
Το σαββατο, φερνω το αμαξι και το δειχνω στον Σπυρο. Ευγενικα με ευχαριστει που εκανα τον κοπο και του λεω: "αντιλαμβανεσαι οτι δεν θα μπορεσω να ανεχτω να τρεξει αμαξι χωρις σωστα φτερα αυριο, μετα απο ολο αυτο το καψονι." - "αν υπαρχει τετοιο αμαξι, δεν θα το εχω δει εγω." απανταει.

Κυριακη πρωι, και ενω ετοιμαζομαστε για εκκινηση βλεπουμε το 111 ακριβως οπως ηταν το δικο μου πριν τα φτερα. Επιλογες:
1. αποδεχομαστε οτι ημαστε και πολυ βλακες και κοροιδα,
2. βρισκουμε τον τεχνικο εφορο….
...
...


Προς ενημέρωση σου, με ενημερώσανε για το 111 (ήμουν ήδη στο βουνό) και παρόλο που αυτό στεναχωρούσε την οργάνωση (λογικά μια και είναι και χορηγός του αγώνα ) και το πλήρωμα του, το 111 δεν «μέτραγε» στον αγώνα.

Σχετικά με ρεζέρβες κλπ φυσικά ισχύει ο κανονισμός.

Τέλος όσον αφορά τη διαδρομή, από κάθε σημείο της Ελλάδας που περνάνε οι αγώνες θα φροντίσουμε να αναδεικνύουμε το χαρακτηριστικό της φύσης της κάθε περιοχής.
ΠΧ Πήλιο, απίθανο δάσος, Ταύγετος μικτή διαδρομή, ΑΤΤΙΚΗ έχει πέτρα, η Ρούμελη και το Καρπενήσι απίθανα χώματα (αλλά και σκληρά κομμάτια).

Όλοι οι ΑΓΩΝΕΣ των Rally Raid θα είναι «σκληροί», ο κάθε ένας με τον τρόπο του.

Όπου έχει πολλά χιλιόμετρα θα έχει πιο «απαλή» διαδρομή.
Όπου έχει σκληρά κομμάτια, θα έχει λίγα χιλιόμετρα (όπως εχθές)

Φυσικά ανάλογα και τι υπάρχει σε κάθε «τόπο» που περνάμε.... :-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6822
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό almak » 20 Μαρ 2006, 13:28

Πολύ πέτρα ρε παιδί μου πολύ πράμα.
Καταρχάς κάναμε μόνο την ειδική της Πάρνηθας και στον έλεγχο εγκαταλείψαμε .Σύνολο 70 χλμ.
Ο αγώνας πολύ σκληρός για τα 4χ4 αλλά και τα 2Τ ….γνώμη μου.
Αυτή η πέτρα και κατά προέκταση το γκάπα-γκούπα του vitara , έκαναν τα υγρά και ότι άλλο υπήρχε στο στομάχι μου, να με χτυπούνε τόσο δυνατά που νόμιζα ότι αν δεν σπάσει το στήθος μου τότε θα σπάσει η πλάτη μου. Φρικτοί πόνοι απίστευτο , κάθε πέτρα που πατάγαμε ήταν σαν ένα σφυρί στην πλάτη……. εγκατάλειψη και βουρ για το Θριάσιο Νοσοκομείο. Εκεί βρήκα έναν αναβάτη ξάπλα σε ένα φορείο με το χέρι αγκαλιά ( μου είπε πως στο φόρουμ βγαίνει ως Λεο ..νομίζω) και συζητήσαμε λίγο για τον πόνο μας .Πρέπει να ήταν αυτός που περιγράψατε παραπάνω ως Λέανδρος.
Έτσι ανακάλυψα κι εγώ πως έχω χοντρό πρόβλημα με το στομάχι μου.

Τυχερός εγώ που ανακάλυψα το πρόβλημα υγείας μου , αλλά πιο τυχερό το vitara που γλύτωσε τα χειρότερα αν συνεχίζαμε.

Τέλος θα ήθελα να πω , μήπως ο οργανωτής θα έπρεπε να αποκλείει συμμετοχές «μαμά»………… (δηλαδή αυτοκίνητα που δεν θα βγάλουν τον αγώνα αλλά θα σπάσουν)
Δεν νομίζω πως έπρεπε να δούμε στην εκκίνηση forester , maverick , grand vitara με ασφάλτινα και μαμά διάσταση. Αυτοί οι άνθρωποι που ήρθαν και διάθεση είχαν και όρεξη και τρέλα , αλλά κάποιος πρέπει να τους προστατεύσει .

Εάν έχω την δυνατότητα να γνωρίζω ότι και οι επόμενοι αγώνες θα είναι της ίδιας σκληρότητας πολύ απλά δεν θα πάρω μέρος.

ΥΓ. Περαστικά στο παληκάρι που είδα στο νοσοκομείο.
Αλέξανδρος Μακρής / Santa Fe 2.7 V6
Πρόεδρος B.R.A.T. (τομέας Ψυχραιμίας)
www.braters.gr
Άβαταρ μέλους
almak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 342
Εγγραφή: 18 Μάιος 2005, 15:12
Τοποθεσία: Aχαρναί

Re: όχι άλλη πέτρα !! φτάνειιιιιιιι !

Δημοσίευσηαπό superspy » 20 Μαρ 2006, 13:31

alexandros έγραψε:.....
Τα συγχαρητήρια μου σε όλους ασχέτως τερματισμού, αποκτήσαμε μια εμπειρία που όμοια της δύσκολα να ξαναβρεθεί (του χρόνου δεν θα έρθω :D ) ....



Ωραία.... και θέλω βοήθεια στη σχεδίαση της διαδρομής.... :-)
(Φαντάσου πόσες φόρες θα κάνεις το Αττικό του χρόνου!!!)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6822
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot]. Υπάρχουν 3 επισκέπτες

cron