Ευχαριστούμε για τις παρατηρήσεις σου, είναι πολύ σωστές, και τα έχουμε σκεφτεί όλα πολλές φορές.
KADALAS έγραψε:ΕΙΣΑΣΤΕ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΤΟ 50% ΤΩΝ ΜΟΤΟ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΔΕΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΕ, ΠΑΡ’ ΟΛΑ ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ;
ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΥΤΟ ΝΑ ΑΓΓΙΖΕ ΤΟ 70-80% Η ΚΑΙ ΤΟ 100% ;
Το ποσοστό των τερματισάντων αυξάνεται με την εμπειρία, την προσπάθεια και την άνοδο του επιπέδου των συμμετεχόντων. Για να ανέβει αυτό το "επίπεδο" οι αγώνες πρέπει συχνά να ανεβάζουν τον πήχη, να μεγαλώνουν, να δυσκολεύουν. Δεν θα είναι κανόνας, αλλά πάντα πρέπει να προχωράμε μπροστά. Αν τερμάτιζε το 100% ή το 90%, να είσαι σίγουρος ότι δεν θα διοργανώναμε αγώνα, αλλά εκδρομή... Που απαιτεί πολύ λιγότερο κόπο, ευθύνη, χρήμα...
Η ικανοποίησή μας είναι ότι ΟΛΟΙ είστε καλά, και ότι ΟΛΟΙ θα μπορούσατε να τερματίσετε αν υπήρχε καλύτερη προετοιμασία / εμπειρία / προπόνηση / αντοχή... Η ικανοποίησή μας είναι ότι ΟΛΟΙ στον επόμενο αγώνα θα είσετ πιο έτοιμοι, θα προχωρήσετε ένα βήμα παραπέρα, αυτοί που τερμάτισαν κουρασμένοι θα τερματίσουν ξεκούραστοι, κι αυτοί που εγκατέλειψαν θα καταφέρουν να τερματίσουν...
KADALAS έγραψε:2. ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΑΝΑΒΑΤΩΝ
ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΩ ΑΚΡΙΒΗ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΠΕΡΥΣΙ ΣΕ 7 ΑΓΩΝΕΣ ΥΠΗΡΞΑΝ 3 ή 4 ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΙ (ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ, ΓΥΨΟΣ, ΚΡΕΒΑΤΙ). ΦΕΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΑΓΩΝΑ ΕΧΟΥΜΕ 2 ή 3 ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ. ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ ΚΑΤΑΓΡΑΨΤΕ ΟΣΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ (π.χ. σε ποιο χλμ. της διαδρομης συνέβη, σε τι εδαφος κλπ.) ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ, ΩΣΤΕ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΣΦΑΛΗ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ.
Η αλήθεια είναι ότι δεν έχεις ακριβή στοιχεία... ΔΕΝ υπήρχαν τόσοι τραυματισμοί, ούτε καν ένας γύψος / νοσοκομείο, μόνο κρεβάτι, κι αυτό από την κούραση και τις μικροθλάσεις. Στον συγκεκριμένο αγώνα τραυματίστηκε ο Λέανδρος - έπαθε εξάρθωση στο καρπό που αντιμετωπίστηκε με εξωτερική ανάταξη και ήδη βρίσκεται σπίτι του. Το ατύχημα έγινε στα πρώτα χιλιόμετρα, και δεν δικαιολογείται από την κούραση. Ένα ελαφρύτερο ατύχημα είχε ο Ayrton, αφού είχε εγκαταλείψει, στην επιστροφή του ανάποδα μέσα στην ειδική. (Κάτι που επιτρεπόταν φυσικά). Έπεσε από μπροστινό φρένο πανικού με σκασμένο ελαστικό, όταν αντίκρυσε αμάξι να έρχεται... Η διαδρομή ήταν απλό χωματάκι. Οπότε ας μην υπερβάλουμε.
Ατύχημα μπορεί να γίνει οπουδήποτε, κι οποτεδήποτε, άσχετα με το έδαφος, την κούραση, την ώρα, την διάρκεια του αγώνα. Στους αγώνες πάντα υπάρχει ο κίνδυνος ατυχήματος - δεν μπορείς να τα αποκλείσεις. Αυτό που προσπαθούμε πάντα, είναι να τα ελαχιστοποιούμε με σωστό τεχνικό έλεγχο - εξοπλισμό, και να τα αντιμετωπίζουμε όσο μπορούμε καλύτερα όταν αυτά συμβαίνουν.
KADALAS έγραψε:ΤΕΛΟΣ ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΜΑΣ ΜΟΙΑΖΟΥΝ ΛΙΓΟ ΜΕ ΤΟ DAKAR ΕΠΙΤΡΕΨΤΕ ΜΟΥ ΝΑ ΣΑΣ ΘΥΜΙΣΩ ΟΤΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΝΤΑΣΣΟΝΤΑΝ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΩΝ ΑΝΑΒΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΕΙΩΣΗΣ ΤΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ (βλ. οριο ταχυτητας κ.α.).
Αυτή τη φορά υπήρχε και radar. και μοιράστηκαν ποινές σε πολλούς παραβάτες. Θα υπάρξει και συνέχεια, με αυστηρότερες ποινές αν ξεπεραστούν τα όρια που επιβάλλονται από την οργάνωση σε ορισμένες τουλίπες.
Να 'σαι καλά, ευχαριστούμε και πάλι