Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Πάμε παλι...

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Πάμε παλι...

Δημοσίευσηαπό karka » 10 Ιαν 2006, 00:18

KALI XRONIA
Τελευταία επεξεργασία από karka και 10 Ιαν 2006, 14:03, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
karka
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 632
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 19:52

Πως πρέπει να είναι τα Rally Raid ?

Δημοσίευσηαπό geco » 10 Ιαν 2006, 11:40

Φίλε Κάρκα,

Μεγάλο το post σου, με πολύ πάθος και ένταση !!!

Κατ'αρχήν όλοι συμφωνούμε σε γενικές γραμμές!

Ναι, σε όλους άρεσε η Πάτρα και συγχαρητήρια γιά την εξαιρετική επιλογή της διαδρομής! Εγώ διαφώνησα γιά το μονοπάτι στο τέλος, αυτό όμως δεν μειώνει την επιτυχία του αγώνα που άν κάνουμε ψηφοφορία θα βγεί ο καλύτερος της χρονιάς!
Γιατί; Επειδή είχε ποικιλία εδαφών, καιρικών συνθηκών, υπέροχα κομμάτια off road, δάση, βουνά, ανηφόρες κατηφόρες κλπ, κλπ... Δηλαδή είχε απ΄όλα και ΔΕΝ ΣΕ ΑΦΗΝΕ ΝΑ ΒΑΡΕΘΕΙΣ με τίποτα!!!
Σωστά ! Αυτό είναι το μυστικό της επιτυχίας, η ΠΟΙΚΙΛΙΑ σε σωστές δόσεις !

Και πάμε στην ουσία της διαδρομής των Rally Raids!
Πρέπει να είναι κάτι σαν τον αγώνα της Πάτρας με περισσότερα χιλιόμετρα όμως! Δεν νομίζω ο Σπύρος να σου είπε κάτι διαφορετικό. Ίσως σου είπε ότι δεν πρέπει να έχει δύσκολα μονοπάτια και είναι λογικό αφού οι μοτοσυκλέττες σε αυτό το είδος αγώνα είναι μεγαλύτερες, βαρύτερες με μεγαλύτερα ρεζερβουάρ.
Η διάκριση πρέπει να βασίζεται στην σωστή πλοήγηση, την πετυχημένη στρατηγική ανεφοδιασμών, στην αντοχή αλλά βεβαίως και στην ταχύτητα και ικανότητα των αναβατών.

Το συμπέρασμα είναι πως στα Rally Raid η διαδρομή πρέπει να είναι μέτριας δυσκολίας μιά και τα πολλά χιλιόμετρα δημιουργούν έναν επιπλέον παράγοντα δυσκολίας!

Μην ξεχνάς ότι το Dakar είναι ένας "Ακραίος" αγώνας με θρυλικό όνομα αλλά και πολλούς νεκρούς (Μεόνι, Σαινκτ, Ντήκον και εχθές μόλις, ο Κάλντεκοτ)!!!
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1523
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

Δημοσίευσηαπό zman » 10 Ιαν 2006, 12:04

Με κινδυνο ν'ακουσω κραξιμο λογω απειριας στο χωμα θα ηθελα να πω μερικα πραγματα...
Ο αγωνας της Πατρας ηταν ο πρωτος μου αγωνας σε χωμα, δεν εχω καβαλησει ποτε εντουρο στο χωμα ουτε για προπονηση, μονο οτι εκανα με το γουρουνι για να το στρωσω. Την εβγαλα καθαρη παρ'ολο το κρυωμα και τον πυρετο, το ξενυχτι το βραδυ, τα 230χλμ να παω και αλλα τωσα να γυρισω κλπ. Δεν μπορω να κρινω τη δυσκολια απο πλευρας πλοηγησης γιατι δεν πολυασχοληθηκα (δεν μπορουσα ετσι κι αλλιως) πηρα ταξι. Σαν τερραιν δεν μπορω να πω οτι με δυσκολεψε η με κουρασε ιδιαιτερα, τουλαχιστον οσο περιμενα απο εναν τετοιο αγωνα και δεν πηγαινα και πολυ σιγα οταν ηξερα που πηγαινα. Θα ηθελα η ποικιλομορφια των διαδρομων και ο βαθμος δυσκολιας να κρατηθει αν ειναι δυνατον σε ολο το πρωταθλημα. Αν αυτο σημαινει λιγοτερα χλμ και μικροτερες μεσες ωριαιες, καλυτερα. Μια ή περισσοτερες ειδικες με απολυτη χρονομετρηση τυπου Αρκουδας με βαθμους ποινης αναλογα με τη διαφορα απο τον πρωτο θα μπορουσαν να δωσουν ιδιαιτερο ενδιαφερον. Ακομα δεν εχω καταλαβει πως βγαινει η βαθμολογια και συγκεκριμενα γιατι οι ποινες μεταφερονται απο το ενα ΣΕΧ στο αλλο με αποτελεσμα οποιος φαει ποινη στο πρωτο κομματι του αγωνα να τελειωσει με πολλαπλασια διαφορα απ'οτι ενας που θα φαει την ιδια ποινη στο τελευταιο χρονομετρημενο.
Σιγουρα θα πρεπει να υπαρχει κατι πιο ηρεμο απο τα Rally Raid για οποιον θελει να παει απλα μια γρηγορη βολτα, αν και νομιζω οτι οποιαδηποτε διαδρομη εκτος απο δυσκολα trial κομματια θα μπορουσε να απλοποιηθει σε βολτα να κοψει λιγο καποιος το ρυθμο του. Μην ξεναμε οτι το οριο ταχυτητας ειναι 70χαω το ανωτερο και δεν θα επρεπε να ωθουνται οι αγωνιζομενοι στο να το υπερβαινουν κατα κανονα για να μαζεψουν την μεση ωριαια απο τα αργα κομματια.
Αυτα απο εμενα, τα γουρουνια φρεσκαρονται και τσεκαρονται και θα ειναι ετοιμα για πολεμο το Φεβρουαριο.
Άβαταρ μέλους
zman
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 298
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2005, 01:24
Τοποθεσία: Athens

εκπτωσεις τελος

Δημοσίευσηαπό karka » 10 Ιαν 2006, 12:49

KALI XRONIA
Τελευταία επεξεργασία από karka και 10 Ιαν 2006, 14:05, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
karka
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 632
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 19:52

Δημοσίευσηαπό doc » 10 Ιαν 2006, 13:51

Αντρέα,

Μην το βλέπεις τόσο αρνητικά το θέμα! Ούτε ο Σπύρος σου είπε για ειδικές "τέρμα γκάζι", ούτε σημαίνει ότι τα πολλά χιλιόμετρα της διαδρομής σημαίνουν και πολλά σε ταχύτητα! Αντίθετα, όσο μεγαλύτερη η διαδρομή, τόσο μικρότερες οι ταχύτητες.

Όσο για τις εκπτώσεις, μάλλον λάθος κάνεις!
Το ότι κάποια πράγματα γίνονται πλέον πιο εύκολα και είναι πιο προσιτά, δεν πρόκειται περίι εκπτώσεων, αλλά κατακτήσεις για τις οποίες έχουμε φτύσει αίμα...
Και φυσικά για να γίνει πρωτάθλημα, έχουμε κάνει πολλά μικρότερα, δοκιμασμένα, ασφαλή.
Η ασφάλεια φίλε μου ξέρεις πολύ καλά πως διασφαλίζεται.
Και σε αυτό παλέυουμε πάντα, με κάθε τρόπο, πρώτα από όλα.
Όμως μην μπλέκουμε την μορφή αυτών των αγώνων με άλλους. Έτσι είναι η μορφή τους. Διαφορετικής μορφής, απλά δεν είναι Rally Raid.

Νάσαι καλά, και ετοίμαζε διαδρομές... :wink:
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά


Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 18 επισκέπτες