Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Raid Πάτρας: Εντυπώσεις μετά τον αγώνα και το κύπελλο!

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Δημοσίευσηαπό tedos » 05 Δεκ 2005, 18:49

Ηταν πραγματι ενας υπεροχος αγωνας :D ομως

Τελιωνοντας θα ηθελα να παρακαλεσω τις Κασανδρες που εβγαλαν τη βρωμα οτι φουνταραμε στα γκρεμια και μας τραβουσαν οι κριτες και η ΕΜΑΚ με σχηνια και δυχτια να ειναι πιο προσεκτικοι και σοβαροι σε αυτα που λενε χωρις να τα εχουν διασταυρωσει και καλυτερα να προσεχουν να μην σκανε τα λαστιχα τους.
Και εμας μας περιμενουν φιλοι και συγγενεις να ερθουμε πισω καλα ,και ολα αυτα ανησηχουν κοσμο χωρις λογο.


Επι προσωπικου και μια και φωτογραφιζομαστε ως το συγκεκριμενο πληρωμα να πω για την αποκατασταση της αληθειας τα εξης.

Γιωργο
Σταματησαμε σε ουρα 5 αυτοκινητων....(μπροστα μας οι Παιδας, Πενταρας οποτε μπορει να διασταυρωσεις αυτα που γραφω)
Διασωστης " Εφυγε ενα μακρυ LR μπλε στο νεροφαγωμα κυλησε πιο κατω και το τραβαμε ειναι ενταξει" Και το Cherokee? (Κεφαλας) Διασωστης "Πηγε να περασει απο την πανω μερια του νεροφαγωματος και κολλησε" Οντως τον τραβηξε ο Παιδας μπροστα μου με το Pajero.

To γεγονος το συζητησα εγω μονο με εναν αγωνιζομενο τηλεφωνικα γυρω στις 3! και δεν θα μπορουσα να διαδωσω τιποτα αφου τερματισα στις 4.30.

Αλλωστε ημουν μαλλον απασχολημενος για το πως καλυπτουν την αποσταση Καλαβρυτα-Πατρα με 3 λαστιχα και μια ζαντα :lol: :lol: :lol:

Μενω σε αυτα και μονο και θεωρω τα σχολια σου μαλλον υπο καθεστως εκνευρισμου. Τα λεμε..... :wink:
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό markd » 05 Δεκ 2005, 20:14

Τώρα που αρχισα να κουνάω τα χέρια μου (από την κούραση) και τα μάτια μου δεν τσούζουν (από τη λάσπη) μπορώ κι εγώ να γράψω τις εντυπώσεις μου.

Πρωί Κυριακής 7:05 φτάνω στο γήπεδο φρέσκος και όλο όρεξη (όχι για φα'ί').
Παίρνω έναν καφέ και στρώνομαι αμέσως στην δουλειά.
Ξήλωμα φτερού, αποσύνδεση διακόπτη στάντ, τοποθέτηση roadbook, σύνδεση και καλιμπράρισμα ποδηλατικού κοντέρ, δέσιμο μασπιέδων συνεπιβάτη και ένας τελευταίος έλεγχος σε όλα.
Ξεκινάω να ντυθώ και διαπιστώνω ότι λείπουν οι επιγονατίδες.
Δεν δίνω σημασία και συνεχίζω το ντύσιμο.
Τα μηχανάκια έχουν αρχίσει να φεύγουν και το άγχος έχει φθάσει στο αποκορύφωμα.
Το Νο 33 παίρνει θέση για την εκκίνηση και μόλις τον βλέπει ο doc του σηκώνεται η τρίχα κάγκελο.
Ο τύπος φοράει μπότες, αθλητική φόρμα και ένα μπουφάν απλό.
Τον βάζει στην άκρη και του ξεκολάει τους αριθμούς.
"Μπράβο doc" λεω από μέσα μου.
Φεύγει το Νο 34 και έρχεται η σειρά μου.
Παίρνω θέση και λίγο πρίν μου δώσει το οκ ο doc βάζει το χέρι του στο γόνατό μου και αμέσως μου λέει να κάνω στην άκρη.
Με πιάνει κρύος ιδρώτας και αρχίζω τα παρακάλια αλλά ο doc επιμένει (και καλά έκανε).
Κάνω στην άκρη βρίζοντας με και πάω σφεράτος στην καφετέρια ενω όσο περπατάω γδύνομαι.
Κόβω τα μπράτσα από τον θώρακα και τα κάνω επιγονατίδες.
Ντύνομαι γρήγορα και ξαναπάω στην εκκίνηση.
Ο doc μου δινει νέα ώρα εκκίνησης (ευχαριστώ πολύ).
Ξεκινάω και μόλις βγαίνω στην βρεγμένη άσφαλτο τρώω όλο το νερό στη μούρη.
Αρχίζει το πρώτο ανηφορικό χωμάτινο κομμάτι και εγώ νομίζω ότι τρέχω σε αγώνα motocross.
Περνάω 2-3 μηχανάκια αλλά μετά από 5 λεπτά τα χέρια μου έχουν γίνει σαν του Ποπάυ.
"Κόψε μ@λ@κ@" μονολογώ.
Από εκεί και πέρα πιάνω ρυθμούς βόλτας για να αντέξω σε όλη τη διαδρομή.
Περίπου στο 20ο χλμ. τα γυαλιά μου έχουν γίνει καφέ και δεν βλέπω τίποτα.
Τα βγάζω και τα δίνω σε ένα εθελοντή νοσοκόμο που ήταν σε αυτό το σημείο.
Η ομίχλη έχει κάνει την εμφάνισή της και όταν βρίσκω λάσπη το μηχανάκι αλλού πατάει κι αλλού βρίσκεται.
Μετά από ώρα λύνονται λίγο τα χέρια μου και πιάνω έναν ικανοποιητικό ρυθμό με άλλα 3 μηχανάκια.
Σε μία διχάλα παίρνουμε τον λάθος δρόμο και στο γύρισμα μου γέρνει το μηχανάκι και καταλήγει ξάπλα.
Μετά από 15 λεπτά καταφέρνω να το σηκώσω.
Ξαναπιάνω ρυθμό και να το ΣΕΔ της αρκούδας.
Το παληκάρι της οργάνωσης μου δείχνει το μονοπάτι κι εγώ του λέω "άσε αύριο" και ακολουθώ την παράκαμψη.
7.5 ατελείωτα χιλιόμετρα.
Στην τουλίπα που συνατάει τους άλλους χάνομαι, και βλέπω τον dista που μου λέει "δεν είναι από εδώ".
Ο πρώτος στόχος χάθηκε.
Με έφθασαν τα αυτοκίνητα.
Ευτυχώς κοντεύω.
Στο επόμενο ΣΕΔ βλέπω σταματημένο τον kill bill, ενώ το παληκάρι της οργάνωσης μου λέει ότι μέχρι εδώ ήταν.
Μετά τις απαρτητες φωτογραφίες με τον Βασίλη ξεκινάω για τον τερματισμο.
Μετα από λίγο μπαίνω στο πάρκινκ του γηπέδου όλο ικανοποίηση και υπερηφάνια που μετά από τόσο δύσκολη διαδρομή κατάφερα να φέρω το bigουλα και τον εαυτό μου χωρίς απώλειες.
Αλλάζω ρούχα και αρχίζουν τα πειράγματα με φίλους και γνωστούς.
Μετά από μερικές ώρες o doc μου λέει "μή φύγεις, θα πάρεις κύπελλο".
Αυτό ήταν το αποκορύφωμα.

Ευχαριστώ πολύ την οργάνωση και ειδικά τον Δ. Αθανασουλόπουλο για τον όμορφο αγώνα που μας προσέφερε.

Ακόμα ένα μεγάλο ευχαριστώ στον μπατζανάκη μου που με κουβάλησε με το φορτηγάκι του, με κοίμησε στο σπίτι του και μου προσέφερε πολλή βοήδεια πρίν και μετά τον αγώνα.

Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες και ιδιαίτερα στους πρώτους.

Αυτά για τώρα.
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5356
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό Bleu » 05 Δεκ 2005, 20:19

Ο αγώνας ήταν πράγματι καταπληκτικός.
Ο καλύτερος φέτος.'Οτι και να περιγράψεις πιθανόν να τον αδικήσεις γι αυτό και δεν θα το κάνω.
Όσοι τυχεροί τρέξαμε γυρίσαμε με ένα ηλίθιο χαμόγελο μέχρι τα αυτιά και με την απορία γιατί όλοι οι αγώνες δεν ήταν έτσι.
Με τον κίνδυνο να γίνω κακός φάνηκε ότι οι άνθρωποι του αγώνα γνωρίζαν το αντικείμενο.........
Συγχαρητήρια στην οργάνωση και για τον αγώνα και για την φιλοξενία.
Στο τέλος δεν μπορούσα να μην σκέφτομαι τον Pino και τα καντήλια που έριχνε στο τερματισμό της Υπάτης. Τί έχασε ο άνθρωπος.
Η παρέα μου πάλι έγραψε ιστορία:
Husky: Μετά από ένας αγώνα τακτικής το καταευχαριστήθηκε... μέχριπου είδε το πίσω λάστιχό του.
Μετά μονολογούσε: "Τι πρέπει να κάνω για να καταστρέψω ένα λάστιχο". "Δέ πάω γρήγορα ". και κάτι τέτοια αυτοκαταστροφικά.
Berg: Ήρθε 5 και 38 από Αθήνα έκλεισε τα μάτια του 3,5 λεπτά και σηκώθηκε.Ετρεξε και τερμάτισε. Μετά έλεγε ότι κουνούσε το μπροστινό του Μπέργκου στά πολλά και γι αυτό δε το πίεσε.(αυτό δεν υπάρχει ούτε σε αυτή τη ζωή ούτε στην άλλη)
Βγάλτε συμπέρασμα.
Σταυρινάκης: Ηρθε έιδε και ενίκησε. Θα ξαναέρθει. Έμεινε με ανοιχτό το στόμα όταν έιδε L.Cruiser σαν το δικό του να συμμετέχει.

ΥΓ.Μπεμπέκο πάλι φωτό?
ΥΓ2. Φάση απο Αστερίξ.
Μετά την τελευταία μέτρηση κατηφορίζουμε χαλαρά με τον Husky βρίσκουμε σταματημένους τον Θπύρο και το Ψωμάκη να βρίζουν για το γνωστό θέμα που δημιουργήθηκε με την βενζίνη.
Αφού λοιπόν μας είπαν να μήν απομακρυνθούμε για να τους δώσουμε αν χρειαστούν.....
ανοίγουν το γκάζι και κουτρουβαλάνε μέχρι την Πάτρα τσίταααααα
Το ερωτηματικό πρέπει να φαινότανε πάνω από το κεφάλι μου. Τι εννοούσαν "να μήν απομακρυνθούμε "
Άβαταρ μέλους
Bleu
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 518
Εγγραφή: 10 Απρ 2005, 18:20

Δημοσίευσηαπό Bleu » 05 Δεκ 2005, 20:34

Το μονοπάτι φοβερό.
Μακάρι να υπήρχε μιά κάμερα εκεί.
Ψωμάκηηηηηηηηηηηηηη
Άβαταρ μέλους
Bleu
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 518
Εγγραφή: 10 Απρ 2005, 18:20

Δημοσίευσηαπό supermario » 05 Δεκ 2005, 21:22

Ενα μεγαλο μπραβο στον Doc και στον ΑΟΔΠ για τον υπεροχο αγωνα που μας προσφεραν,οτι καλυτερο για κλεισιμο της χρονιας. Συγχαρητηρια σε ολους τους αγωνιζομενους.
Άβαταρ μέλους
supermario
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 138
Εγγραφή: 28 Μάιος 2005, 17:46
Τοποθεσία: ΝΑΥΠΑΚΤΟΣ

Δημοσίευσηαπό jimnyman » 05 Δεκ 2005, 21:31

ΠΡΟΣΟΧΗ ....ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΠΟΣΤ ΜΑΜΟΥΘ !!!!!!!!!!


Ο πρώτος μας αγώνας !!!! Η εμπειρία ενός trail ride - raid , απο "μέσα".

Η Μένια είχε μία ιδέα πριν δέκα μέρες. Με πήρε τηλέφωνο και μου την είπε !
Συγκεκριμένα μου είπε>>>>...... Ιωσήφ πάμε να τρέξουμε στην Πάτρα ????
Έμεινα για λίγο άφωνος.
Χμμμμμμμμμμμμμ.
Με τα λάστιχα που φοράς και χωρίς ανάρτηση ??? την ρώτησα.
Ναι. Μου απάντησε.
ξανά...... Χμμμμμμμμμμμ, εγώ.

Ξέρεις Μένια.........χμμμμμμ.
Η αλήθεια είναι πως, μεγάλη εμπειρία στην εκτός δρόμου οδήγηση και γενικά σε δύσκολες συνθήκες μπορεί να μην έχεις, αλλά μου αρέσει που θέλεις να αποκτήσεις.
(Όχι ότι είχα εγώ κανά "μεγάλο" αγώνα στο ενεργητικό μου, αλλά τα έχω τα κυπελλάκια μου).
Έτσι, μετά από λίγη σκέψη ,απάντησα θετικά.
Δεν μου πήγαινε η καρδιά να της απαντήσω διαφορετικά. Είδα ότι..... «την έχει την ‘τρέλα’ » !!!!!!!!!

ΦΥΓΑΜΕ !!!!!!!!!!!!!!!


Ένα breafing τρεις μέρες πριν τον αγώνα και ένα αυτοκίνητο ΜΑΜΑΤΟ με την μοναδική αλλαγή επάνω του να είναι τα τέσσερα ολοκαίνουργια all teeren ελαστικά της cooper, μας πήγε το Σαββάτο το μεσημέρι στην πόλη της Πάτρας.
Ο ουρανός καθαρός. (Καλό σημάδι).
Ένα "pit-stop" στο pizza signore , στην πλατεία και κατευθείαν στο «Θεατράκι» για καφέ. (πολύ φασαρία εκεί μέσα ρε παιδιά. Καλύτερα να πηγαίναμε στο veso mare με τα δεκαπεντάχρονα)! !!! ! ! ! ! !

Ο τεχνικός έλεγχος ήταν προγραμματισμένος το απογευματάκι του Σαββάτου. Έτσι μετά από συνοπτικές διαδικασίες, βρεθήκαμε στο πάρκινγκ του γηπέδου του ΑΠΟΛΛΩΝΑ ΠΑΤΡΩΝ (γραφεία ΑΟΔΠ).
Οδηγός Μένια
Πλοηγός Ιωσήφ

Χαρτιά στο χέρι και βούρ για την γραμματεία, το 130 στις πόρτες και πάμε μες στην καλή χαρά να περάσουμε από τεχνικό έλεγχο !
Την ‘φάγαμε’ την Ήττα, αντί για δίκιλο πυροσβεστήρα είχαμε δύο μονόκιλους και μας έκοψαν.
ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΛΕΩ.
Είχα και κάτι ατομάκια που έβγαζαν ‘γλωσσίτσα’ για τα Α/Τ cooperάκια και σχόλια του στυλ>>>>> ‘πού πάτε ρε παιδιά με αυτά τα λάστιχα? Δεν θα την βγάλετε’
Υπήρχαν και ‘γελάκια’ ειρωνικά από τους παλιότερους του ‘αθλήματος’,τα οποία σε εμένα προσωπικά, λειτουργούν ΑΝΤΙΘΕΤΑ απ’ότι στους περισσότερους και απλά σκέφτομαι πάντα, ότι γελάει καλύτερα όποιος γελάει τελευταίος !!!!
Τελοσπάντων, πάμε και αγοράζουμε έναν τρίκιλο πυροσβεστήρα , καθώς και ένα ζευγάρι αλυσίδες , μήπως και μας χρειαζόντουσαν σε κάποιο εμπόδιο από αυτά που μόνο το 0-300 και το «off-road. τζί-άρ» βάζει στους αγώνες του. (θυμήθηκα το «αέριο» που έβλεπα στον αγώνα της Αττικής, ως θεατής πέρσι,καθώς και έναν κολλητό που ξέρει απο πρώτο χέρι, τι ΕΙΔΟΥΣ διαδρομές βγάζουν αυτά τα ‘παιδιά’).
Ξαναπεράσαμε από Τ.Ε.Ο. , ενώ τα σχόλια, μεταξύ σοβαρού και αστείου, συνεχιζόντουσαν !!!!!
Έγινε και η ενημέρωση των αγωνιζομένων, αφού μοιράστηκε και το δρομοβιβλίο,
Εξηγήθηκαν κάποιες απορίες και φύγαμε για ξεκούραση.

Το πρωί της Κυριακής έφτασε. Το ψιλόβροχο με "πάγωσε".Ενιωσα οτι ο αγώνας για εμάς θα είναι καμιά εικοσαριά τουλίπες. Ο ύπνος ήταν αρκετός και είπα και δύο-τρία πραγματάκια στην οδηγό, για το «τι ακριβώς πρέπει να κάνουμε, για να ‘την βγάλουμε’».
Εκκίνηση πήραμε στις 10:08.
Η Μένια ξεκίνησε τον , χμμμμμμ..........την ‘βόλτα’ της, ενώ εγώ ως καλός πλοηγός, προσπαθούσα να την ‘τσιτώσω’ λίγο παραπάνω, από τις πρώτες κι’όλας τουλίπες.
Τα πληρώματα που ξεκίνησαν αργότερα από εμάς, δεν άργησαν να μας «ρίχνουν».
Κάθε λίγο και λιγάκι, άναβα τα αλάρμ, σε σημεία που μπορούσε να γίνει προσπέραση για να μη χαλάσουμε τον αγώνα των άλλων. (fair play).
Για περίπου το ¼ του αγώνα οδήγησε η Μένια, μία άψογη βόλτα στο Παναχαϊκό. Ο χαμένος χρόνος αρκετός. Χασίματα δεν είχαμε. Το δρομοβιβλίο ΑΚΡΙΒΕΣΤΑΤΟ, για όποιον ξέρει να το διαβάζει. Τις μικροαποκλίσεις στα μέτρα, πρέπει να τις μαντέψεις.
Ή έχεις καλή μαντεψιά, ή κάνεις κύκλους.(κάναμε εναν μικρό,μετα την παρατεταμένη πλαγιολίσθηση σε ένα ξέφωτο).
Τα ¾ του αγώνα που έκανα, προσπάθησα και κέρδισα κάποιον, από τον χαμένο μας χρόνο. Ήξερα ότι είναι αδύνατο να καλυφθεί όλη η διαφορά, αλλά ο αγώνας τελειώνει στην γραμμή του τερματισμού.
Η Μένια, αν και δεν είχε πιάσει ξανά δρομοβιβλίο στα χέρια της, μετά από δύο τρεις φορές που τις ‘έχωσα’ λίγα ‘γκαζάκια’, λειτούργησε ως ΑΨΟΓΗ ΠΛΟΗΓΟΣ !!!!!!!!!
Αρχικά μου έλεγε ελλιπή στοιχεία της επόμενης τουλίπας. Αποφάσισα ότι πρέπει να βρω ένα τρόπο, για να λειτουργήσει καλύτερα το «σπικάζ».
Πραγματικά μερικοί άνθρωποι, λειτουργούν ΠΟΛΥ καλύτερα «υπό πίεση», αρκεί να μην το παρακάνεις. Έτσι και η Μένια.
Πράγματι, για το υπόλοιπο του αγώνα, ήταν Άψογη.

Είχαμε ένα ευτράπελο,σε ένα προπορευόμενο όχημα, το οποίο μας καθυστέρησε περί τα 15 λεπτά.
Το βαρύ τετρακίνητο «έβαλε» την ρόδα του σε ένα νεροφάγωμα και δεν μπορούσε να βγει.
Το πέρασμα στενό και μπροστά μου ο ‘ψηλός’ ακίνητος και εκείνος, να περιμένει να περάσει το ‘αγροτικό’ !!! :D :D
Βγήκα έξω να εκτιμήσω την κατάσταση. Το βαρύ τετρακίνητο κολλημένο να παλεύει διαφορίζοντας να βγει. Μάταια. Ο οδηγός του δεν βγήκε κάν, να δει ‘πώς είναι το αμάξι του’. Ο συνοδηγός δεν κατάλαβα ποτέ, γιατί ‘πάταγε’ στον μπροστινό προφυλακτήρα, ενώ διαφόριζε η πίσω ρόδα !!!!!!!
ΟΚ......... ΑΣΧΕΤΟΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΣ αναφώνησα και ρώτησα τον ψηλό αν έχει κανά εύκολο ιμάντα. Έχω εργάτη ,μου απάντησε. Πάω κατευθείαν μπροστά να τραβήξω συρματόσχοινο......μάταια. Ο συνοδηγός του έχει κατέβει από την άλλη μεριά και μου φέρνει έναν φορητό εργάτη.
Βάλτο μέσα, του είπα, θα χάσουμε πολύ χρόνο έτσι και έτρεξα να φέρω από το jimny έναν μικρό ιμάντα, που δεν περίμενα να αντέξει.
Δένω, (ο οδηγός του ‘κολλημένου’, μέσα ,καθ’όλη την διάρκεια)
Τράβηγμα από τον ‘ψηλό’ ,ξεκόλλημα και ‘φεύγει’ το κονβόϊ που είχε σχηματιστεί πίσω μας.
Ο ‘κολλημένος’ με το βαρύ μπροστά και ο ψηλός και εγώ από πίσω.
Τι του σφυράγαμε, τι φώτα παίζαμε.........ΤΙΠΟΤΑ. Αυτό ήταν το ευχαριστώ του? ή δεν ήξερε ότι κάποια στιγμή έπρεπε να τον περνάγαμε ?
Ο άνθρωπος έκανε την βόλτα του μάλλον, αλλά δεν ήξερε ότι εγώ προσπαθούσα να «ροκανίσω» όσο χαμένο χρόνο μπορούσα !!!!!
Δεν τους εξήγησε κάποιος , ότι αν είναι από πίσω του δύο αυτοκίνητα, δεν χρειάζεται να τους χαλάσει τον αγώνα ???
Μόνο εγώ το άκουσα στην ενημέρωση ?????? ή νόμιζε ότι από πίσω του σφυράνε για την νύφη που παντρευόταν στο εκκλησάκι της 72 τουλίπας ?????
Προσπέραση δεν μας έκατσε, αλλά μία μικρή κοπάνα από τον δρόμο και οδηγώντας για λίγο εκτός, σε ένα ‘πέταλο’ , καταφέραμε να τον περάσουμε.
Ο αγώνας συνεχίστηκε για αρκετή ώρα,με υψηλές ταχύτητες με τον ψηλό να ακολουθεί, ως ότου τον έχασα από τον καθρέφτη μου.(στον τερματισμό μου είπε οτι κόλλησε σε κάποιο σημείο και δεν τον είδα).
Περάσαμε όλα τα δύσκολα, χωρίς καμία παράκαμψη με τα Α/Τ. (βλ. τουλίπα 151 Α Ν Ε Τ Α )
Μία πολύ μικρή καθυστέρηση , είχαμε στον «φράχτη», (βλ. τουλίπα 95)
στον οποίο σταματήσαμε αφού τον περάσαμε , για κατούρημα , νερό και ένα κομματάκι κέικ, ενώ πολλοί ΠΑΛΕΥΑΝ με τα Mud ελαστικά τους για να βγουν στην κορυφή του φράχτη και εμείς βλέπαμε το ‘θέαμα’.
Μετά βγήκαμε από το στενό πέρασμα των δέντρων, με αποκορύφωμα το τελευταίο ‘διπλό’, στο οποίο κρεμάστηκα απ’έξω για να μη γραντζουνίσουμε το αμάξι. Αφού ο οδηγός ήταν κρεμασμένος απ’έξω, η Μένια βοήθησε την κατάσταση από μέσα, λύνοντας το χειρόφρενο τόσο, ώστε να τσουλήσει λίγο στον κατήφορο και να περάσουμε από τα δύσκολα, ενώ πιο δεξιά και πάνω μας, υπήρχε εύκολο πέρασμα το οποίο δεν το είδα........!!!!!!!!
Ο αγώνας συνεχίστηκε ομαλά, με μία ακόμη προσπέραση στην 151.
Το ΜΑΜΑΤΟ jimny μας έβγαλε από εκεί, που κάποιοι πριν χασκογελούσαν και βγάζανε ‘γλωσσίτσα’. (αλήθεια, που πήγατε ?? Σε καμιά λάθος τουλίπα που έβγαζε Αυστραλία, μήπως ?? Δεν σας είδα στην απονομή !) :D :D :D :D
Διαβάζοντας την 159 η Μένια, έβγαλα ζώνη ,σταμάτησα στο ΣΕΔ και πήρε το τιμόνι για να οδηγήσει το λασπωμένο αμάξι μέχρι το γήπεδο του Απόλλωνα. Ωρα άφηξης στο τελευταίο χρονομετρημένο 15:20.
Ήξερα ότι έκανα ότι μπορούσα. Τα ¾ του αγώνα που οδήγησα, το έκανα όσο σβέλτα μπορεί κάποιος να οδηγήσει ένα ξένο αμάξι. (και είχα δίπλα μου και λίγο γκρίνια, όταν το ‘πάταγα’ λίγο παραπάνω).
Ήξερα ότι είχαμε χάσει πολύ χρόνο στην αρχή.
Είδα να περνώ κάποια αμάξια στον ‘φράχτη’. Ήμουν ευχαριστημένος, γιατί κάναμε αυτό για το οποίο πήγαμε.
Το είχα πει από την αρχή στη Μένια. Πάμε να κάνουμε μία σβέλτη βόλτα προσανατολισμού, χωρίς όργανα ακριβείας και με ένα gps το οποίο δεν χρησιμοποιήθηκε και αρκέστηκε μόνο στο ‘γράψιμο’ της διαδρομής, για κάποια μελλοντική βόλτα στο σημείο.(gps απλό,χωρίς χάρτη) Ο σκοπός μας από την αρχή ήταν ο τερματισμός με το αμάξι ‘ολόκληρο’ και επάνω του μόνο λάσπη.

Μία αξιοπρεπή ΠΡΩΤΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ σε έναν ΤΕΛΕΙΑ ΔΙΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΑΓΩΝΑ ride-raid. (χωρίς δικής μας βαθμολογικής σημασίας).
Ελπίζω απο το 2006, να πάρουμε μέρος στο πρωτάθλημα. Ψάχνω για χορηγούς. (ακούς Μανόλη Εγγ. ή είσαι ακόμα στον Στέφανο ? ) :D :D



Πραγματικά πανέμορφη διαδρομή. Πιστεύω οτι όλοι το διασκεδάσαμε και με το παραπάνω !
ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.
Με εκτίμηση
Ιωσήφ-jimnyman. 13ο πλήρωμα Α1





υγ> Ευχαριστώ και τον «κύριο γενικό» για το δεύτερο δρομοβιβλίο που μου έδωσε.
jimnyman
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 15 Οκτ 2004, 00:23
Τοποθεσία: Piraeus

Δημοσίευσηαπό LandLover » 05 Δεκ 2005, 22:23

tedos έγραψε:Γιωργο
Σταματησαμε σε ουρα 5 αυτοκινητων....(μπροστα μας οι Παιδας, Πενταρας οποτε μπορει να διασταυρωσεις αυτα που γραφω)
Διασωστης " Εφυγε ενα μακρυ LR μπλε στο νεροφαγωμα κυλησε πιο κατω και το τραβαμε ειναι ενταξει" Και το Cherokee? (Κεφαλας) Διασωστης "Πηγε να περασει απο την πανω μερια του νεροφαγωματος και κολλησε" Οντως τον τραβηξε ο Παιδας μπροστα μου με το Pajero.


Aν και τρεχουμε 2 χρονια περιπου μαζι περιμενα να ξερεις οτι το LR μου δεν ειναι ΜΠΛΕ αλλα φερνει λιγο προς το ΚΑΝΑΡΙΝΙ

[/quote]Τo γεγονος το συζητησα εγω μονο με εναν αγωνιζομενο τηλεφωνικα γυρω στις 3! και δεν θα μπορουσα να διαδωσω τιποτα αφου τερματισα στις 4.30.:[/quote]

Τα τηλεφωνα εκτος απο ακριβεις θεσεις μπορουν να μεταδιδουν και ανακριβιες

:[/quote] Μενω σε αυτα και μονο και θεωρω τα σχολια σου μαλλον υπο καθεστως εκνευρισμου. Τα λεμε..... :wink:[/quote]

Εγω δεν μενω.
Στεναχωριμενος..... οπως θα ηταν οποιοσδηποτε ηταν στη θεση μου για αυτα που εγιναν στον αγωνα αλλα και μετα ......ΝΑΙ
Εκνευρισμενος......ΟΧΙ

Το ΓΚΡΙ 110
LandLover
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 45
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 16:22
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό tedos » 05 Δεκ 2005, 22:45

LandLover έγραψε:
tedos έγραψε:Γιωργο
Σταματησαμε σε ουρα 5 αυτοκινητων....(μπροστα μας οι Παιδας, Πενταρας οποτε μπορει να διασταυρωσεις αυτα που γραφω)
Διασωστης " Εφυγε ενα μακρυ LR μπλε στο νεροφαγωμα κυλησε πιο κατω και το τραβαμε ειναι ενταξει" Και το Cherokee? (Κεφαλας) Διασωστης "Πηγε να περασει απο την πανω μερια του νεροφαγωματος και κολλησε" Οντως τον τραβηξε ο Παιδας μπροστα μου με το Pajero.


Aν και τρεχουμε 2 χρονια περιπου μαζι περιμενα να ξερεις οτι το LR μου δεν ειναι ΜΠΛΕ αλλα φερνει λιγο προς το ΚΑΝΑΡΙΝΙ

Τo γεγονος το συζητησα εγω μονο με εναν αγωνιζομενο τηλεφωνικα γυρω στις 3! και δεν θα μπορουσα να διαδωσω τιποτα αφου τερματισα στις 4.30.:[/quote]

Τα τηλεφωνα εκτος απο ακριβεις θεσεις μπορουν να μεταδιδουν και ανακριβιες

:[/quote] Μενω σε αυτα και μονο και θεωρω τα σχολια σου μαλλον υπο καθεστως εκνευρισμου. Τα λεμε..... :wink:[/quote]

Εγω δεν μενω.
Στεναχωριμενος..... οπως θα ηταν οποιοσδηποτε ηταν στη θεση μου για αυτα που εγιναν στον αγωνα αλλα και μετα ......ΝΑΙ
Εκνευρισμενος......ΟΧΙ

Το ΓΚΡΙ 110
[/quote]

Ας αφησουμε την ενοτητα σε αυτους που ανηκει...Στους αγωνιζομενους για τις εντυπωσεις τους.
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό markd » 05 Δεκ 2005, 22:46

Μην τρώγεστε ρε παιδιά.
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5356
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό tedos » 05 Δεκ 2005, 22:53

markd έγραψε:Μην τρώγεστε ρε παιδιά.


Δε τρωγομαστε απλα περναμε κλιμακτηριο :twisted: :twisted: Ο γιατρος (doc) ειπε οτι θεραπευεται μονο με περισσοτερους αγωνες :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό LandLover » 05 Δεκ 2005, 22:56

markd έγραψε:Μην τρώγεστε ρε παιδιά.


οκ.......πασο

Δημητρη μπραβο....αξιος.
Λιγα κιλα αμα χασετε και οι δυο .......εχει σοβαρο προβλημα ο Ψωμακης και Σια

το Γκρι 110
LandLover
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 45
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 16:22
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό markd » 05 Δεκ 2005, 22:57

tedos έγραψε:Δε τρωγομαστε απλα περναμε κλιμακτηριο :twisted: :twisted: Ο γιατρος (doc) ειπε οτι θεραπευεται μονο με περισσοτερους αγωνες :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:


Μα καλά, τόσο μικρός μπήκες στην κλιμακτήριο :?: :P :lol: :razz: :twisted: :razz: :lol: :P :?:
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5356
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό markd » 05 Δεκ 2005, 23:00

LandLover έγραψε:Δημητρη μπραβο....αξιος.
Λιγα κιλα αμα χασετε και οι δυο .......εχει σοβαρο προβλημα ο Ψωμακης και Σια


Καλά ρε, τόσο χοντρός είμαι που με βλέπεις διπλό :?: :?: :P :?: :?:
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5356
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό markd » 05 Δεκ 2005, 23:02

LandLover έγραψε:Δημητρη μπραβο....αξιος.


Ευχαριστώ πολύ!!!
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5356
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό LandLover » 05 Δεκ 2005, 23:08

tedos έγραψε:
markd έγραψε:Μην τρώγεστε ρε παιδιά.


Δε τρωγομαστε απλα περναμε κλιμακτηριο :twisted: :twisted: Ο γιατρος (doc) ειπε οτι θεραπευεται μονο με περισσοτερους αγωνες :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:


Αρχισες παλι.............?????????

Εγω φιλε μπορει αγωνιστικα τελευταια να τα πηγαινω χαλια
αλλα σεξουαλικα ομως............. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Φιλακια

Το ΓΚΡΙ 110
LandLover
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 45
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 16:22
Τοποθεσία: Αθηνα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot]. Υπάρχουν 2 επισκέπτες