Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΩΡΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΙ!!

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Δημοσίευσηαπό aapo » 12 Νοέμ 2005, 11:20

Μην έχετε καμία αμφιβολία οτι τα πράγματα το 2006 θα είναι πιο ξεκάθαρα . Δεν υπάρχει λόγος να ανησυχίας. Υπάρχει ολοκληρωμένη η πρόταση προς την Τεχνική Επιτροπή της ΕΘΕΑ και ολα θα πάνε καλά.
αα
aapo
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 290
Εγγραφή: 14 Οκτ 2003, 17:05
Τοποθεσία: Αγιος Στέφανος

Δημοσίευσηαπό spiros » 12 Νοέμ 2005, 11:41

Για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους μιας και δεν γνωρίζω τι ακριβώς κυκλοφορεί και από πού.
Αφορμή για την συνάντηση στην Εθεα ήταν το «μακελειό» με τους προφυλακτήρες.
Μετά από συζήτηση αποφασίστηκε ότι τα αυτοκίνητα θα πρέπει να έχουν οπωσδήποτε προφυλακτήρα χωρίς βέβαια να είναι υποχρεωτικά του εργοστασίου.
Ήταν η μέση λύση σύμφωνα με όσα συζητήθηκαν και μάλλον η πιο δίκαιη. Να μην είναι τελείως χύμα από την μια μεριά (ακόμα και τα GR E στους αγώνες σε ανοιχτή διαδρομή υποχρεούνται να έχουν προφυλαχτήρες) αλλά να μην είναι και υποχρεωτικό να είναι της «μαμάς» η Χ πανάκριβος με έγκριση τύπου κλπ.
Η Εθεα θέλοντας να βάλει μια τάξη, να γραφτεί ο κανονισμός στο βιβλίο της και να είναι τα πράγματα συγκεκριμένα και ξεκάθαρα και όχι σε έναν αγώνα έτσι και στον άλλον αλλιώς, είπε ότι θα πρέπει οι τεχνικοί κανονισμοί των αυτοκινήτων να είναι κοινοί για όλους τους αγώνες.
Είπαν ότι δεν θέλουν να κάνουν τους δικαστές αλλά εάν εμείς δεν βρούμε άκρη μεταξύ μας θα πάρουν τους κανονισμούς και των δύο πλευρών και θα φτιάξουν έναν.
Μιλάμε πάντα για τους ΤΕΧΝΙΚΟΥΣ κανονισμούς και όχι τον κανονισμό του αγώνα. Προσωπικά είμαι απόλυτα σύμφωνος με αυτό.
Να μπορώ δηλαδή να πηγαίνω με το αυτοκίνητο μου σε όποιον αγώνα θέλω και να μην χρειάζεται καμία αλλαγή και να τρέχω πάντα στην ίδια κατηγορία.
Νομίζω ότι αυτό είναι που θα ήθελε ο κάθε αγωνιζόμενος και ότι θα πρέπει αμφότεροι να κόψουν το λαιμό τους, να βάλουν νερό στο κρασί τους η ότι άλλο, αλλά αυτό να γίνει. Όσο διαφορετικά και να εξελιχθούν τα δύο παιχνίδια στο μέλλον είναι κέρδος για όλους οι τεχνικές προδιαγραφές να είναι κοινές. Εδώ έχουμε μείνει τώρα. Από την Εθεα περιμένουν τους κανονισμούς και θα αποφασίσουν.
spiros
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 12 Δεκ 2002, 08:54

Δημοσίευσηαπό superspy » 12 Νοέμ 2005, 13:54

Ακριβώς!
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό ANTON1$ » 12 Νοέμ 2005, 14:18

Οπως καταλαβαίνετε, όσοι οργανωτές παρευρεθούν θα πρέπει να φέρουν μαζί τους κρασί Ο.Π.Α.Π, παλιάς και νέας εσοδείας, αρίστης ποιότητας, κατα προτίμηση και γλυκό φρουτώδες, αλλά και ξηρό, γιά τους απαιτητικούς.

Οι ποσότητες δεν χρειάζεται να είναι μεγάλες, γιατί οι αγωνιζόμενοι θα φέρουμε αρκετό νερό γιά να το νερώσετε και έτσι θα φθουρήσει γιά όλους μας !!!!
Άβαταρ μέλους
ANTON1$
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 04 Φεβ 2005, 18:15
Τοποθεσία: ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

Δημοσίευσηαπό tedos » 12 Νοέμ 2005, 15:53

Ευτυχιδης, Σιουτης, Μπαρδης, Βιρβιλης, Δουρακος, Κυλιτης, Ηλιακακης, Κυπριανου, Μαρκατος, Μακρης, Δουκερης, Αποστολιδης, Αθανασιου, Κατσιμαλης, Αθανασουλοπουλος, Δελης θα ειναι εκει!

Με οσους εχω μιλησει βλεπω διαθεση συνεργασιας και συναινεσης! Καιρος ηταν! Ολοι μαζι, το παιχνιδι μας ειναι! :D :D :D
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό tedos » 12 Νοέμ 2005, 15:57

Spiros (φιλε Δουκερη) καποτε ειχες πει κατι για τον Σ.Ο.Α.Α. Διαφωτισε μας λιγο......
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό spiros » 13 Νοέμ 2005, 02:19

http://www.tο4x4.gr/html/site/forum/vie ... C1&start=0

Κάντε ένα κλίκ για επανάληψη. Πάει πολύς καιρός από τότε.
Αν θεωρείτε ότι «ωριμάσαμε», μέσα είμαι.
spiros
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 12 Δεκ 2002, 08:54

Δημοσίευσηαπό tedos » 13 Νοέμ 2005, 07:58

spiros έγραψε:http://www.tο4x4.gr/html/site/forum/viewtopic.php?t=564&postdays=0&postorder=asc&highlight=%D3%CF%C1%C1&start=0

Κάντε ένα κλίκ για επανάληψη. Πάει πολύς καιρός από τότε.
Αν θεωρείτε ότι «ωριμάσαμε», μέσα είμαι.


Η ενοτητα ειναι μαλλον απο τις "κλειστες". Εγω τουλαχιστον δεν εχω προσβαση :( Ισως ο Σταθης κανει κατι για να μπορεσουμε να μπουμε για διευκολυνση της συζητησης.......
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό tedos » 13 Νοέμ 2005, 08:10

spiros έγραψε:Για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους μιας και δεν γνωρίζω τι ακριβώς κυκλοφορεί και από πού.
Αφορμή για την συνάντηση στην Εθεα ήταν το «μακελειό» με τους προφυλακτήρες.
Μετά από συζήτηση αποφασίστηκε ότι τα αυτοκίνητα θα πρέπει να έχουν οπωσδήποτε προφυλακτήρα χωρίς βέβαια να είναι υποχρεωτικά του εργοστασίου.
Ήταν η μέση λύση σύμφωνα με όσα συζητήθηκαν και μάλλον η πιο δίκαιη. Να μην είναι τελείως χύμα από την μια μεριά (ακόμα και τα GR E στους αγώνες σε ανοιχτή διαδρομή υποχρεούνται να έχουν προφυλαχτήρες) αλλά να μην είναι και υποχρεωτικό να είναι της «μαμάς» η Χ πανάκριβος με έγκριση τύπου κλπ.
Η Εθεα θέλοντας να βάλει μια τάξη, να γραφτεί ο κανονισμός στο βιβλίο της και να είναι τα πράγματα συγκεκριμένα και ξεκάθαρα και όχι σε έναν αγώνα έτσι και στον άλλον αλλιώς, είπε ότι θα πρέπει οι τεχνικοί κανονισμοί των αυτοκινήτων να είναι κοινοί για όλους τους αγώνες.
Είπαν ότι δεν θέλουν να κάνουν τους δικαστές αλλά εάν εμείς δεν βρούμε άκρη μεταξύ μας θα πάρουν τους κανονισμούς και των δύο πλευρών και θα φτιάξουν έναν.
Μιλάμε πάντα για τους ΤΕΧΝΙΚΟΥΣ κανονισμούς και όχι τον κανονισμό του αγώνα. Προσωπικά είμαι απόλυτα σύμφωνος με αυτό.
Να μπορώ δηλαδή να πηγαίνω με το αυτοκίνητο μου σε όποιον αγώνα θέλω και να μην χρειάζεται καμία αλλαγή και να τρέχω πάντα στην ίδια κατηγορία.
Νομίζω ότι αυτό είναι που θα ήθελε ο κάθε αγωνιζόμενος και ότι θα πρέπει αμφότεροι να κόψουν το λαιμό τους, να βάλουν νερό στο κρασί τους η ότι άλλο, αλλά αυτό να γίνει. Όσο διαφορετικά και να εξελιχθούν τα δύο παιχνίδια στο μέλλον είναι κέρδος για όλους οι τεχνικές προδιαγραφές να είναι κοινές. Εδώ έχουμε μείνει τώρα. Από την Εθεα περιμένουν τους κανονισμούς και θα αποφασίσουν.


Ερωτηματα που εχω στο μυαλο μου.......

1. Σαφως οι προφυλακτηρες (απαντηθηκε) οπως και τα καθισματα και οι ζωνες. Αν θελουμε ενιαιες κατηγοριες θα πρεπει να υπαρξουν αλλαγες εκει!

2. Αλλαγες με αλλα after-market εξαρτηματα....Δισκοπλακες, εξατμισεις, μικρο-μηχανικες βελτιωσεις, εξτρα ρεζερβουαρ κ.α Τι θα γινει με αυτα? Αλλου επιτρεπονται αλλου απαγορευονται......

3. Υπαρχουν καποιες προτασεις για την βελτιωση του ελεγχου πριν τον αγωνα?? Τωρα τα αυτοκινητα τρεχουν σε κατηγορια ουσιαστικα κατα δηλωση μας.......

Περα απο τα τεχνικα......

1. Ποτε θα εχουμε προγραμμα και ημερομηνιες?? Δυο θεσμοι η ενας (Οι συμμετοχες φθινουν)?? Θα γινουν μικρα μονοημερα "sprint" για να ερθουν νεοι στο χωρο (υπο την μορφη εστω φιλικου)?

2. Το συστημα μετρησεων πρεπει να βελτιωθει....υπαρχουν προτασεις?
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό spiros » 13 Νοέμ 2005, 08:32

http://www.tο4x4.gr/html/site/forum/viewtopic.php?t=564

Για δοκίμασε και αυτό. Πρέπει να δουλεύει.
Τα λέμε το απόγευμα. Πάω στο trial στο Ελληνικό.
spiros
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 12 Δεκ 2002, 08:54

Δημοσίευσηαπό tedos » 13 Νοέμ 2005, 21:40

Τι να πουμε....μια απο τα ιδια :( :( Ακομη και με τον στοχο να εχουμε κοινο τεχνικο κανονισμο δεν μπορει να βρεθει προσφορο εδαφος κουβεντας..... :( Οι φιλοσοφιες των οργανωτων διαφερουν παρα πολυ....ας κανει ο καθενας αυτο που νομιζει και οι συμμετοχες θα δειξουν....
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό spiros » 14 Νοέμ 2005, 12:16

Με μαύρα γράμματα είναι ο κανονισμός που αποφασίστηκε τον Σεπτέμβριο στη συγκέντρωση copy-paste από το φόρουμ.

Με κόκκινα γράμματα είναι κάποιες παρατηρήσεις που κάναμε εμείς σαν λέσχη Εκάλης 4Χ4.

Σε τηλεφωνική συνομιλία κατόπιν που είχα με τον Γ. Αθανασίου μου είπε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα με όλα τα άλλα εκτός από αυτό με την αυτονομία και θα παρακαλούσε να μείνει έτσι μιας και θεωρεί ότι το πρόβλημα της αυτονομίας θα βάλει φρένο στα γρήγορα αυτοκίνητα.

Μου είπε ότι αυτό αφορά κυρίως τα τσερόκι που λόγω μεγάλης ιπποδύναμης έχουν την δυνατότητα να πάνε γρήγορα και είναι ο μόνος τρόπος για να τα «φρενάρουμε».

Αν και διαφωνώ με αυτόν τον συλλογισμό γιατί πιστεύω ότι αδικεί κάποια αυτοκίνητα ενώ «αβαντάρει» κάποια άλλα μεγάλα και γρήγορα το δέχτηκα για να προχωρήσουμε.

Άρα ο κανονισμός θα έμενε ως είχε με τις αλλαγές τις οποίες προτείναμε εκτός από αυτήν της αυτονομίας.

Στην τελευταία συνάντηση που είχαμε όλοι μαζί, οργανωτές και αγωνιζόμενοι, με πρωτοβουλία των αγωνιζομένων (13/11/2005) αν και αρχικά δεν υπήρχε φως στο τούνελ προς το τέλος της συζήτησης και κάτω από την πίεση των αγωνιζομένων, ο Σ. Κατσιμαλής δεσμεύτηκε ότι θα μελετήσει τον καινούργιο κανονισμό και θα προσπαθήσει και από την μεριά του όσο γίνεται να τον προσεγγίσει με στόχο να πάει στην ΕΘΕΑ ένας κοινά αποδεκτός κανονισμός.

Το email που ακολουθεί είναι η απάντηση του Σ. Κατσιμαλή (μπλε γράμματα).

Αποφάσισα να το δημοσιεύσω εδώ κρίνοντας ότι δεν είχε νόημα απλά να το στείλω στον Γ. Αθανασίου και να τον ρωτήσω την άποψη του, διότι εκείνος δεσμευμένος από αυτά που έχει συζητήσει στο παρελθόν με τους αγωνιζόμενους σίγουρα δεν θα μπορεί να αλλάξει βασικά σημεία στους προτεινόμενους κανονισμούς έτσι ώστε να βρεθεί μια μέση λύση.
Άρα δυστυχώς το αδιέξοδο συνεχίζεται.













Αγαπητέ Σπύρο

Το 2003, μετά το πρώτο παιχνίδι με αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες (Σκοτεινή πλευρά της Πάρνηθας) έγινε από εμένα η πρώτη συγγραφή του γενικού κανονισμού Trail Ride, ο οποίος είχε στόχο την γνωριμία με τα Rally Raid.

Τα Trail Ride, που μέχρι τότε πραγματοποιούνταν μόνο με μοτοσυκλέτες και χωρίς ΜΩΤ, άνοιξαν και για τα αυτοκίνητα.

Σε όλο το 2004 έγιναν αγώνες με αυτόν το κανονισμό, που τότε είχε τις παρακάτω κατηγορίες:
4Χ4, 4Χ4 Raid και SUV.

Στον απολογισμό στο τέλος της χρονιάς και μέσα από μια διαδικασία συνεχούς επαφής με τους συμμετέχοντες (μέσω εγγράφων που συμπλήρωναν στο τέλος των αγώνων) διαμορφώθηκε ο κανονισμός των Trail Ride Raid 2005, απαλείφθηκε η κατηγορία SUV (που δεν είχε ουσιαστικές συμμετοχές και νόημα) και συμπληρώθηκαν οι κατηγορίες Rally και Φορτηγών.

Λέσχες που μέχρι τότε δεν είχαν οργανώσει αγώνες του είδους, αποφάσισαν να οργανώσουν αποκλειστικά για αυτοκίνητα, το έπαθλο αντοχής 4Χ4, χρησιμοποιώντας σα βάση τον κανονισμό Trail Ride Raid 2004, με ελάχιστες διαφοροποιήσεις, διατηρώντας την κατηγορία SUV, χωρίς την κατηγορία Rally (που δεν υπήρχε στον κανονισμό 2004) και απαλείφοντας τις μοτοσυκλέτες.

Συνοψίζοντας οι διαφοροποιήσεις μεταξύ των τεχνικών κανονισμών αυτοκινήτων του επάθλου αντοχής 4Χ4 και του κυπέλλου Trail Ride Raid 2005 είναι οι ακόλουθες:

- Ο κανονισμός του επάθλου αντοχής 2005 έχει τις παρακάτω κατηγορίες: 4Χ4, 4Χ4 Raid και SUV

- Ο κανονισμός του κυπέλλου Trail Ride Raid 2005, έχει τις παρακάτω κατηγορίες: 4Χ4, 4Χ4 Raid, Rally και Φορτηγά

- Ο κανονισμός του κυπέλλου Trail Ride Raid 2005, έχει περισσότερες επιλογές, των υποχρεωτικών χειροκίνητων πυροσβεστήρων, όντας σύμφωνος με τους κανονισμούς πυροσβεστήρων της FIA. O κανονισμός του επάθλου αντοχής 2005, αναφέρει σαν μόνη επιλογή τον 2 κιλό σκόνης

- Η αλλαγή των καθισμάτων και η χρήση ζωνών 4 σημείων, όντας ουσιαστικό βοήθημα σε ένα πλήρωμα που κυνηγά υψηλή ΜΩΤ στο κύπελλο Trail Ride Raid, μεταφέρουν στην 4X4 Raid ένα αυτοκίνητο.
Η παραπάνω βελτιώσεις ΔΕΝ αλλάζουν κατηγορία (4Χ4) σε ένα αυτοκίνητο στο έπαθλο αντοχής.

- Στο κύπελλο Trail Ride Raid 2005, σχετική εγκύκλιος, παρέχει τη δυνατότητα για περαιτέρω ελευθερίες, στην απλή κατηγορία 4Χ4 όπως, αλλαγή προφυλακτήρα, υλικό δίσκου συμπλέκτη κλπ


Με βάση τις παραπάνω διαφορές των τεχνικών κανονισμών, τα Trail Ride Raid θα μπορούσαν για λόγους σύγκλισης κανονισμών και σε ένδειξη καλής θέλησης να υιοθετήσουν τη χρήση των καθισμάτων στην 4Χ4, καθώς επίσης τα αυτοκίνητα που έχουν προεγκατεστημένα από το εργοστάσιο, roll bar (πχ Wrangler, Feroza, Fronter κ.α.) να συμμετέχουν στην 4Χ4.

Σημειώνω ότι ήδη υπάρχει τεχνικός κανονισμός για το Πρωτάθλημα του 2006 Trail Ride Raid, με διαφοροποιήσεις που αξίζει να σημειωθούν όπως, δυνατότητα συμμετοχής εξελιγμένων δικίνητων (με αυξημένο ύψος κλπ σε στυλ πρωτότυπων στην απλή κατηγορία) καθώς και με περαιτέρω ελευθερίες στην απλή κατηγορία των 4Χ4, χωρίς να υπάρχουν αλλαγές που να αξίζουν εκτενέστερης αναφοράς επι του παρόντος.



Σχετικά με το κείμενο που μου έστειλες, σαν πρόταση για εντελώς νέους κανονισμούς του επάθλου αντοχής, θα πρέπει να αναφέρω ότι έχει αρκετές διαφοροποιήσεις σε σχέση με τον ισχύοντα κανονισμό του επάθλου αντοχής και ακόμα περισσότερες με τη φιλοσοφία του Trail Ride Raid.

Ύστερα από τη συζήτηση που κάναμε το απόγευμα της Κυριακής και με βάση αυτά που συζητήσαμε –χωρίς να έχουμε στα χέρια μας το παρακάτω κείμενο- αλλά με πρόθεση να εξετάσουμε την περαιτέρω υιοθέτηση προτάσεων, σου απαντώ με μπλε γράμματα κάτω από τις δικές σου παρατηρήσεις με κόκκινα γράμματα κάτω από τα άρθρα.
----
1 .Τεχνικός κανονισμός

Δύο κατηγορίες. Η μία (Α) με χαμηλό κόστος και έντονο συναγωνισμό, στην οποία περιορισμοί στα «αναλώσιμα» θα εξισώνουν δυνατά και αδύνατα αυτοκίνητα, με στόχο να μετράει η στρατηγική. Η δεύτερη (Β) ελεύθερη, με επιβαλλόμενα μέτρα ασφαλείας από το 2007, για περισσότερη ευχαρίστηση, για όσους θέλουν το κάτι παραπάνω. Τα αυτοκίνητα πρέπει να είναι νόμιμα για χρήση στο δρόμο και να βασίζονται σε αυτοκίνητα παραγωγής με έγκριση τύπου για την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Γνωρίζουμε τους κανονισμούς του επάθλου αντοχής και του Κυπέλλου Trail Ride Raid 2005, αμφότεροι έχουν κάποιες κατηγορίες που καλό είναι να μην αλλοιωθούν αλλά να εξελιχθούν. Η ένωση των δύο παραπάνω κανονισμών θα επέφερε τις παρακάτω κατηγορίες:
4Χ4, 4Χ4 Raid, SUV, Rally & Φορτηγά.
Η SUV, εκ των πραγμάτων και από πλευράς συμμετοχών αλλά και από πλευράς δυνατοτήτων (οι ελάχιστες που συμμετέχουν συστηματικά, έχουν κερδίσει αγώνες και «παίζουν» στη γενική), έχει ενοποιηθεί με τα 4Χ4.

Επίσης η ύπαρξη κατηγορίας Rally και Φορτηγών είναι δεδομένη.
Κατά συνέπεια: Οι κατηγορίες που μπορούμε να δούμε είναι οι: 4Χ4 (Α;), 4Χ4 Raid (Β;), Rally και Φορτηγά




1.1 Κατηγορία Α
Θεωρώ τις βασικές αρχές της 4Χ4 δεδομένες και απαντώ στις παραπέρα προτάσεις:

1.1.1 Λάστιχα: Πέντε ελαστικά, τα οποία θα μαρκάρονται, για κάθε αγώνα. Χρήση μη μαρκαρισμένου ελαστικού σημαίνει αποκλεισμό. Εξισώνει μικρά και μεγάλα αυτοκίνητα, μια και τα δεύτερα έχουν μεγαλύτερες απαιτήσεις σε ελαστικά.
Να έχουν δικαίωμα δεύτερης ρεζέρβας στους μεγάλους αγώνες.(πχ. Πάνω από 300χλμ)


6 λάστιχα από την αρχή ή ελεύθερα. Όσοι έχουν χρήματα ούτως η άλλως θα μπορούσαν με να χρησιμοποιήσουν μια τετράδα με mousse και να διαλύσουν το συναγωνισμό.
Είναι πιο οικονομικό και λογικό να βγάζεις τον αγώνα με μια ρεζέρβα ακόμα. Τα προβλήματα που έχουμε στην Ελλάδα με τα ελαστικά δεν φτάνουν στο σημείο να «φθαρθεί» ένα λάστιχο σε ένα αγώνα, αλλά απλώς να… σκάσει. Είναι απλώς θέμα ταλαιπωρίας και οι έχοντες με ένα σε mousse δε θα χρειαστεί να κουβαλάνε καν ρεζέρβα!



1.1.2 Αυτονομία: 200 χιλιόμετρα ελάχιστη αυτονομία για το 2006 και 220 για το 2007. Δεν επιτρέπεται η χρήση έξτρα ή/και μεγαλύτερου τεπόζιτου. Έτσι εξισώνονται τα δυνατά αυτοκίνητα, που καίνε πολύ, με τα πιό αδύνατα και γίνεται περιττή η όποια αλλαγή κινητήρα.
Αυτό φωτογραφίζει τα landrover. Τα άλλα μεγάλα δεν έχουν πρόβλημα γιατί έχουν μεγάλα ρεζερβουάρ. Είναι δίκαιο; Αντίθετα θα πρέπει να τους παροτρύνει για μεγάλα ρεζερβουάρ η οργάνωση αρκεί να μην είναι επικίνδυνες κατασκευές. Να κουβαλάς σε κάνιστρα σαφώς πρέπει να απαγορεύεται.


Ελλιπής σκέψη, μια και πχ το Lada με το δεδομένο ρεζερβουάρ, χωρίς να είναι «Δυνατό» αρκετές φορές με δυσκολία θα δει 200-220 χιλιόμετρα σε αγώνα. Επίσης ένα αρχαίο Land Rover καρμπυρατεράτο, καίει τα άντερά του και «σέρνεται» με 110 ίππους. Γιατί θα έπρεπε να μην παίζει εδώ;

ΥΓ (σε σχέση με την λανθασμένη πρόταση για υποχρέωση χρήσης roll bar από το 2007 παρακάτω στη Raid. Δηλαδή, όσοι έχουν ένα Lada και θέλουν να πάρουν μέρος το 2007, θα πρέπει υποχρεωτικά να βάλουν Roll Bar; Τι κουφό είναι αυτό;



1.1.3 Προβολείς: δύο πρόσθετοι το πολύ, χωρίς να υπολογίζονται οι ομίχλης που βρίσκονται κάτω από το νοητό άξονα που ενώνει τα δύο κύρια φώτα του αυτοκινήτου. Έτσι δυσκολεύει ακόμη περισσότερο η πλοήγηση για τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Α το βράδυ.

Σημαντικό πράγμα τα φώτα αλλά καλύτερα να τα αφήσουμε ελεύθερα. Αλλιώς θα κάνουμε κλεφτοπόλεμο με μαγνητικούς προβολείς, φώτα στις σχάρες που μια θα «κοιτάζουν» πότε εμπρός και πότε πίσω κλπ.


Δεν είναι δυνατόν να ζητάς διαφοροποίηση στην κατηγορία από ... τα φώτα, φωτογραφίζοντας μόνο βραδινούς αγώνες! Επίσης, πάλι όσοι έχουν χρήματα, επενδύουν σε προβολείς πλάσματος και αντίο ψαλίδα!


1.1.4 Ανάρτηση: ελεύθερη, από τη στιγμή που δεν αλλάζουν τα σημεία στήριξης στο αμάξωμα, δηλαδή τα σημεία στα οποία εδράζονται ελατήρια ή/και αμορτισέρ στο αμάξωμα.

Το θέμα των αναρτήσεων αναφέρεται εκτενώς και στους δύο κανονισμούς, Αντοχής και Trail Ride Raid.
Το παραπάνω είναι πολύ γενικό ΠΧ δηλαδή κρατάω μια σούστα πίσω (για να μου κρατά τον άξονα) και χώνω και ένα ελατηριάκι όπου γουστάρω; (δεν άλλαξα σημείο στήριξης της αρχικής σούστας !!!) και είμαι και στα νορμάλ που θέλω να προσελκύσω νέες συμμετοχές;




1.1.5. Συστήματα ασφαλείας: Υποχρεωτικός ένας πυροσβεστήρας τουλάχιστον 2 κιλών, ξηράς κόνεως και ζώνες 3 σημείων για όλα τα μέλη του πληρώματος. Τα πρόσθετα συστήματα επιτρέπονται, από τη στιγμή που ικανοποιούν τα στάνταρ της κατηγορίας Β ή τα αντίστοιχα της FIA.

Η σχετική παράγραφος του Κυπέλλου Trail Ride Raid, είναι παρέχει πιο πολλές δυνατότητες για τους πυροσβεστήρες και είναι αναλυτικότερη. Εκτιμώ ότι καλύτερα είναι να την υιοθετήσουμε αυτούσια.

Όχι roll bar κλπ στην μικρή κατηγορία, για θέμα κόστους αλλά και για τη διατήρηση μιας σχετικά «καθαρής» νορμάλ κατηγορίας.

Δεν είδα αναφορά για τα μπλοκέ, τους εργάτες, τις ποδιές, κλπ κλπ, υποθέτω ότι συνεχίζουν τα δεδομένα της κατηγορίας 4Χ4; Θέλουμε οι «νέοι» να μην φοβούνται να λάβουν μέρος με ένα normal αυτοκίνητο.




1.2 Κατηγόρια Β
Θεωρώ τις βασικές αρχές της 4Χ4 Raid δεδομένες και απαντώ στις παραπέρα προτάσεις:


1.2.1 Ελαστικά: ελεύθερα με μόνο περιορισμό τις δύο (μέγιστο) ρεζέρβες.
????


1.2.2 Αυτονομία: 200 χιλιόμετρα το 2006 και 150 το 2007.
Για την αυτονομία σου έγραψα και πιο πάνω.


?????? Έγραψα και εγώ! Δεν νοείται περιορισμός! Φυσικά ο ειδικός κανονισμός κάποιου αγώνα μπορεί να απαιτεί αυξημένη αυτονομία αν χρειάζεται. Ακόμα και αν ίσχυε τι θα κάνω εγώ ο παράξενος με το Lada που ανάφερα παραπάνω ή –ακόμα χειρότερα- με το «αρχαίο» 90 V8 των 110 (θα ήθελες….) ίππων; Δεν θα τρέχω το 2006 και θα περιμένω το 2007; Ας είμαστε σοβαροί.


1.2.3 Προβολείς: ελεύθεροι.
Δεν τίθεται θέμα!


1.2.4 Ανάρτηση: ελεύθερη.
Μα είναι από τον κανονισμό της Raid!

1.2.5 Συστήματα ασφαλείας: όλα τα συστήματα ασφαλείας που αναφέρονται παρακάτω είναι υποχρεωτικά από το 2007. Προτείνεται η χρήση τους και από το 2006.


(Κάποιο λάθος θα έχει γίνει εδώ... Υποτίθεται ότι θέλουμε να συνεχίσουν να υπάρχουν καθημερινά αυτοκίνητα στους αγώνες αυτούς, αυτή ήταν η λογική των Trail Ride Raid, από την αρχή, αυτό εξασφαλίσαμε και υποσχεθήκαμε.

Η υιοθέτηση τέτοιων άστοχων πρακτικών για απλά-καθημερινά αυτοκίνητα μόνο την καταστροφή –από πλευράς συμμετοχών- μπορεί να φέρει, αυξάνοντας ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ το κόστος και μαραζώνοντας και πάλι τους αγώνες – γιατί μου θυμίζει ’92-’93 η παραπάνω πρόταση;

Αν κάποιος θέλει να παίξει, υπάρχει η κατηγορία rally, μπορεί να το εξοπλίσει και να παίξει, αλλά όχι και να υποχρεώσουμε κάποιον για να συμμετέχει να βάλει και roll bar με ΜΩΤ!

Μπορεί όποιος θέλει να βάλει Roll Bar, αλλά όχι και να τον υποχρεώσουμε! Μου φαίνεται αρκετά φασιστικό. Θα χάσουμε και αυτούς τους λίγους που έχουμε!)



1.2.5.1 Καθίσματα: μπάκετ ή τύπου μπάκετ με θέση για τις ζώνες ασφαλείας.
1.2.5.2 Roll Bar: με προδιαγραφές FIA όσον αφορά τα υλικά και τις διατομές. Με πρόβλεψη να γίνει roll cage.
1.2.5.3 Πυρόσβεση: δύο πυροσβεστήρες 2 κιλών ξηράς κόνεως ή πυρόσβεση FIA.
1.2.5.4 Ζώνες ασφαλείας: 4 σημείων, προδιαγραφών EC (ή FIA με την προϋπόθεση να είναι σε ισχύ η ομολογκασιόν τους).
1.2.5.5 Κράνη: προδιαγραφών EC (ή FIA με την προϋπόθεση να είναι σε ισχύ η ομολογκασιόν τους).
1.2.5.6 Ηλεκτρικός διακόπτης ασφαλείας: να διακόπτει το κύκλωμα, να σβήνει τον κινητήρα και να είναι προσβάσιμος και από τα δύο μέλη του πληρώματος.



Υποθέτω ότι κατά τα άλλα ισχύουν τα άρθρα του κανονισμού για την κατηγορία Raid;


Χαιρετισμούς
Σπύρος
spiros
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 12 Δεκ 2002, 08:54

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot]. Υπάρχουν 13 επισκέπτες