Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Πάμε πάλι...

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Πάμε πάλι...

Δημοσίευσηαπό tazmania » 06 Νοέμ 2005, 23:31

Μπράβο στην οργάνωση - 0300 & Λέσχη 4Χ4 Εκάλη-, καταπληκτική διαδρομή, αλάνθαστο roadbook κλπ :D

Μπράβο σε όλους τους συμμετέχοντες. Εκτός από τις, μικρής έκτασης, εντάσεις που δημιουργήθηκαν στον τερματισμό της πρώτης μέρας, το κλίμα ήταν φιλικό και “παρείστικο”.

Μπράβο στους νικητές, άξιζαν τα κύπελλα :wink:

Αίσχος, για όσους προσπάθησαν να δυναμιτίσουν την ατμόσφαιρα λίγες ώρες πριν την εκκίνηση. Μπράβο σε αυτούς που χτύπησαν το χέρι στο τραπέζι και πήραν την κατάσταση στα χέρια τους.


Τέλος, ένα μεγάλο ευχαριστώ στους χορηγούς μας, για την υλική και ηθική τους υποστήριξη:

Servive Niva "Κωνσταντόπουλος"
Ελαστικά Egglezopoulos - Malatesta
Ergomotors
Iron Team
Τελευταία επεξεργασία από tazmania και 09 Νοέμ 2005, 00:54, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό forester » 07 Νοέμ 2005, 01:18

tazmania έγραψε:Μπράβο στην οργάνωση - 0300 & Λέσχη 4Χ4 Εκάλη-, καταπληκτική διαδρομή, αλάνθαστο roadbook κλπ :D

Μπράβο σε όλους τους συμμετέχοντες. Εκτός από τις, μικρής έκτασης, εντάσεις που δημιουργήθηκαν στον τερματισμό της πρώτης μέρας, το κλίμα ήταν φιλικό και “παρείστικο”.

Μπράβο στους νικητές, άξιζαν τα κύπελλα :wink:

Αίσχος, για όσους προσπάθησαν να δυναμιτίσουν την ατμόσφαιρα λίγες ώρες πριν την εκκίνηση. Μπράβο σε αυτούς που χτύπησαν το χέρι στο τραπέζι και πήραν την κατάσταση στα χέρια τους.



Τι να καταλάβουμε Γιώργο εμείς που μείναμε εδώ, έτσι όπως τα γράφεις????
Και πως να πάω για ύπνο τώρα??????
Καλά πήγατε?
Άντε θέλει λεπτομέρειες ο λαός!!!!! :D :D :D :alright: :bricks: :clubbed: :banging:
ΟΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ...
ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΚΟΙΜΑΤΑΙ!!!!
forester
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: 07 Δεκ 2003, 20:36
Τοποθεσία: Άλιμος, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tazmania » 07 Νοέμ 2005, 12:37

forester έγραψε:
tazmania έγραψε:Μπράβο στην οργάνωση - 0300 & Λέσχη 4Χ4 Εκάλη-, καταπληκτική διαδρομή, αλάνθαστο roadbook κλπ :D

Μπράβο σε όλους τους συμμετέχοντες. Εκτός από τις, μικρής έκτασης, εντάσεις που δημιουργήθηκαν στον τερματισμό της πρώτης μέρας, το κλίμα ήταν φιλικό και “παρείστικο”.

Μπράβο στους νικητές, άξιζαν τα κύπελλα :wink:

Αίσχος, για όσους προσπάθησαν να δυναμιτίσουν την ατμόσφαιρα λίγες ώρες πριν την εκκίνηση. Μπράβο σε αυτούς που χτύπησαν το χέρι στο τραπέζι και πήραν την κατάσταση στα χέρια τους.



Τι να καταλάβουμε Γιώργο εμείς που μείναμε εδώ, έτσι όπως τα γράφεις????
Και πως να πάω για ύπνο τώρα??????
Καλά πήγατε?
Άντε θέλει λεπτομέρειες ο λαός!!!!! :D :D :D :alright: :bricks: :clubbed: :banging:


Θοδωρή, δεν έχετε να καταλάβετε τίποτα. Αυτοί που πρέπει το κατάλαβαν κι εάν δεν το κατάλαβαν "κακό του κεφαλιού τους" :wink:

Για τα υπόλοιπα σου απάντησε ο εκπρόσωπος τύπου του Stratego, tedos :D :D
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tazmania » 07 Νοέμ 2005, 14:40

HUSQY έγραψε:Υποτίθεται ότι ο χρόνος όταν περνάει εκτός από τις άσπρες τρίχες που μας χαρίζει, μας κάνει και πιο πλούσιους σε εμπειρίες, άρα σοφότερους.
Μπορεί κάποιος να μου πει ύστερα από έναν χρόνο τι είναι αυτό που συμμετάσχουμε??

Παιχνίδι? Μπαααα. Με κούπες στα τραπέζια, τεχνικούς ελένχους, computer, χρονομέτρες στο βουνό, απονομές, αυτοκόλλητα με αριθμούς συμμετοχής στις πόρτες, παράβολο συμμετοχής, κλπ, κλπ, μάλλον ξεφεύγει από κυριακάτικη βόλτα στο βουνό.

Αγώνας? Εδώ γελάνε!

Υπάρχουν δύο θέματα 1) Μ.Ω.Τ. 2) Τρόπος χρονομέτρησης

1) ΜΩΤ
α) Θέλουμε μικρή Μ.Ω.Τ. με γνωστό σημείο χρονομέτρησης για να μην τρέχουμε και σκοτωθούμε.
Οδηγός: Μήπως θα έπρεπε να πάμε πιο γρήγορα από την Μ.Ω.Τ. για να έχουμε καβάντζα, και περιμένουμε μωρέ μπροστά στον χρονομέτρη.
(έχω άδικο ότι συμβαίνει??????)
Άρα η ασφάλεια πάει περίπατο.

β) Θέλουμε μικρή Μ.Ω.Τ. με άγνωστα σημεία χρονομέτρησης, άρα φίλε σε υποχρεώνω συνέχεια να πηγαίνεις το ίδιο.
Οδηγός: Μπορείς ρε φίλε να εγκιειθείς ότι όλα τα περάσματα έχουν τον ίδιο βαθμό δυσκολίας? Τότε να βάλω cruise control στο όχημα μου και να την αράξω άσχετα αν μπροστά μου έχει λούκια, χωριά, γκρεμούς, λάσπες, αγκωνάρια, εθνική, φιδίσιο δρόμο κλπ κλπ.
Άρα η ασφάλεια πάει περίπατο.

2) Τρόπος χρονομέτρησης
α) Δεν υπάρχει περίπτωση ακρίβειας δευτερολέπτου σε μέτρηση με το μάτι.
(υπάρχει κανείς να το συζητάει??)

β) Υποθέτω ότι υπάρχει φωτοκύτταρο σε γνωστή τουλίπα, έχουμε μαζευτεί λοιπόν όλοι πριν, (που πηγαίναμε με χαμηλή Μ.Ω.Τ. για να μην σκοτωθούμε !!!!!) περιμένουμε, κάνουμε το τσιγαράκι μας, και μόλις έρθει το λεπτό μας περνάμε.
ΕΞΗΓΗΣΤΕ μου ποίος είναι ο πιο γρήγορος?? Μάλλον ζάρια μου θυμίζει!

Συμπέρασμα κατά την γνώμη μου:
Μ.Ω.Τ που να μην πιάνεται, με κρυφό σημείο χρονομέτρησης και φωτοκύτταρο.

Μετά από όλα αυτά πια είναι η επόμενη σκέψη?

΄΄Τι λες ρε μεγάλε, θα κάνουμε αγώνες RALLY σε δρόμους ανοικτούς στην κυκλοφορία!!΄΄

Συμφωνώ με τον προβληματισμό και προτείνω:
Στην επόμενη διοργάνωση να μην δηλώσει κανείς συμμετοχή και να πάμε μια βόλτα όλοι μαζί στο βουνό


Φίλε HUSQY, ανοίγεις μεγάλο και σοβαρό θέμα, στο οποίο δεν νομίζω ότι μπορούν πολύ να διαφωνήσουν μαζί σου, τουλάχιστον ως προς την ουσία του ζητήματος. Καλό θα ήταν να ανοίξεις ένα άλλο post για να το συζητήσουμε διεξοδικά κι εδώ να γραφούν μόνο οι εντυπώσεις για τον συγκεκριμένο αγώνα :wink: .
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό forester » 07 Νοέμ 2005, 15:34

Δεν βάχω παράθεση, για να μην φωρρτώνουν τσάμπα οι σελίδες...
Αν ανοίξει άλλο ποστ, όπως σωστά λέει ο ΤΑΖΜΑΝΙΑ, να μετακινηθεί και η δική μου άποψη...
Το θέμα είναι μεγάλο και σοβαρό, αλλά πιστεύω ότι είναι στην ευχαίρεια του καθενός που τα "ακουμπάει' -έστω και λιγότερο από ότι σε άλλους αγώνες- να κάνει το κέφι του να βάλει νούμερα στις πόρτες και να τρέξει, να συμετέχει ή όχι κατά βούληση, μια και οι όροι του παιχνιδιού είναι γνωστοί και σταθεροποιούνται όσο παερνάει ο καιρός.
Όποιος νιώθει ανασφάλεια ας μην συμμετέχει.
Οι αγώνες raid, παγκοσμίως, διεξάγονται σε ανοικτούς δρόμους!
Όσο για τις μετρήσεις, εγώ συμφωνώ με άγνωστα σημεία και υψηλές ΜΩΤ, μια και ούτως ή άλλως, άπαντες που θέλουν να οδηγήσουν γρήγορα, πάνε τάπα με τις γνωστές και προαναφερθείσες τεχνικές....
Η ασφάλεια έίναι στα χέρια του καθενός για τον εαυτό του, τον συνοδηγό, τη μοτό, το τουτού, ή τους άλλους.
Πιστεύω ότι αυτό αρκεί.



:cry: :cry: :cry:
Μετά τις περιγραφές εδώ και τηλεφωνικές συνομιλίες που είχα, κλαίω ακόμα πιο γοερά που δεν ήμουνα εκεί....
Δεν το ξαναχάνω....Α! πα πα πα!!!!!! :D :D :D
ΟΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ...
ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΚΟΙΜΑΤΑΙ!!!!
forester
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: 07 Δεκ 2003, 20:36
Τοποθεσία: Άλιμος, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ThePresident » 07 Νοέμ 2005, 16:04

Μα αντι να λετε τοση ωρα γνωμες για το πως θα θελατε τον αγωνα, γιατι δεν οργανωνετε καποιον???
Καλος η κακος, οργανωθηκε ενας αγωνας απο μια καποια οργανωση. Ολοι εμεις ξεραμε τους κανονες απο την αρχη. Κατοπιν εορτης γιατι γκρινιαζουμε???
Εμενα μου αρεσε στο συνολο του και 100%!!
Ηταν επιλογη μου να ειμαι εκει.
Q. R. T.
quad racing team

The President
Van der Laasp
Άβαταρ μέλους
ThePresident
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 75
Εγγραφή: 02 Δεκ 2004, 08:54
Τοποθεσία: athens

Δημοσίευσηαπό tazmania » 07 Νοέμ 2005, 16:33

forester έγραψε:...Όποιος νιώθει ανασφάλεια ας μην συμμετέχει.
Οι αγώνες raid, παγκοσμίως, διεξάγονται σε ανοικτούς δρόμους!
...


Θοδωρή διαφωνώ. Οι αγώνες raid στους οποίους αναφέρεσαι, γίνονται σε περιοχές όπου οι κίνδυνοι είναι ελάχιστοι και τα αυτοκίνητα τηρούν συγκεκριμένες προδιαγραφές. Αυτό δεν σημαίνει ότι είμαι της μια ή της άλλης άποψης, απλά αυτή είναι η αλήθεια.


ThePresident έγραψε:Μα αντι να λετε τοση ωρα γνωμες για το πως θα θελατε τον αγωνα, γιατι δεν οργανωνετε καποιον???
Καλος η κακος, οργανωθηκε ενας αγωνας απο μια καποια οργανωση. Ολοι εμεις ξεραμε τους κανονες απο την αρχη. Κατοπιν εορτης γιατι γκρινιαζουμε???
Εμενα μου αρεσε στο συνολο του και 100%!!
Ηταν επιλογη μου να ειμαι εκει.


Φίλε ThePresident, γνωρίζεις πόσοι από αυτούς που αναφέρεσαι έχουν διοργανώσει αγώνες ή όχι;

Πέρα από αυτό, που είναι γραμμένο ότι όποιος δεν οργανώνει αγώνες, δεν έχει και άποψη ή ακόμα κι εάν έχει δεν πρέπει να την λέει;
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tedos » 07 Νοέμ 2005, 21:30

Μαλλον χρειαζομαστε τον Spy να μετακινησει τα ασχετα post και να μεινουν εδω οι εντυπωσεις του αγωνα :roll: :roll:
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό doc » 08 Νοέμ 2005, 01:04

tazmania έγραψε:Αίσχος, για όσους προσπάθησαν να δυναμιτίσουν την ατμόσφαιρα λίγες ώρες πριν την εκκίνηση. Μπράβο σε αυτούς που χτύπησαν το χέρι στο τραπέζι και πήραν την κατάσταση στα χέρια τους.


tazmania, καλή η υπερβολή, στους χαρακτηρισμούς όταν αυτοί είναι θετικοί, αλλά όταν είναι αρνητικοί ακούγονται κάπως...

Από την άλλη δεν μ' αρέσουν τα υποννοούμενα, για όποιον κι αν είναι, και το έχω επαναλάβει.
Αν έχεις να πεις κάτι, πές το ξεκάθαρα. Αν όχι, καλύτερα να μην ανοίγεις καθόλου θέμα. Είμαστε σε ένα φόρουμ και "μιλάμε" με κόσμο που δεν είναι υποχρεωμένος να "ξέρει" και να καταλαβαίνει τις σπόντες του καθένα.

Πάντα φιλικά,

DOC
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό tazmania » 09 Νοέμ 2005, 00:39

doc έγραψε:
tazmania έγραψε:Αίσχος, για όσους προσπάθησαν να δυναμιτίσουν την ατμόσφαιρα λίγες ώρες πριν την εκκίνηση. Μπράβο σε αυτούς που χτύπησαν το χέρι στο τραπέζι και πήραν την κατάσταση στα χέρια τους.


tazmania, καλή η υπερβολή, στους χαρακτηρισμούς όταν αυτοί είναι θετικοί, αλλά όταν είναι αρνητικοί ακούγονται κάπως...

Από την άλλη δεν μ' αρέσουν τα υποννοούμενα, για όποιον κι αν είναι, και το έχω επαναλάβει.
Αν έχεις να πεις κάτι, πές το ξεκάθαρα. Αν όχι, καλύτερα να μην ανοίγεις καθόλου θέμα. Είμαστε σε ένα φόρουμ και "μιλάμε" με κόσμο που δεν είναι υποχρεωμένος να "ξέρει" και να καταλαβαίνει τις σπόντες του καθένα.

Πάντα φιλικά,

DOC


Φίλε DOC, ίσως να έχεις και δίκαιο ... ίσως να μην έπρεπε να μιλήσω με υπονοούμενα από την αρχή ... ίσως να μην έπρεπε να μιλήσει και καθόλου για το θέμα ... αλλά τι να κάνω που με τρωει ο :assshaking: μου :D και θα το πώ ...

Θεωρώ απαράδεκτο αγωνιζόμενος να προσπαθεί να αποκλείσει μέσο του τεχνικού ελέγχου, επιλεκτικά, άλλους αγωνιζόμενους ! Όταν δε και μετά από πολύ "πίεση" και αντιπαραθέσεις, για να μην πως ίντριγκες - και με πεις πάλι υπερβολικό :D - δεν του βγαίνει, να καταγράφει, σαν τον Αρτέμη Μάτσα στα σκοτεινά, τους "παραβάτες" και να απειλεί με αναφορές κλπ,κλπ ...

Προσοχή, δεν κρίνω το εάν έχει δίκαιο ή όχι, που και αυτό συζητιέται, κρίνω κυρίως το επιλεκτικά και την συμπεριφορά του προς συναγωνιζόμενους και άλλους συναδέλφους του.

Συγνώμη, αλλά πιο ξεκάθαρος δεν μπορώ να γίνω. Περιμένω τις απόψεις σας.


ΥΓ 1 Γνωρίζω, ότι ίσως ανοίξω μεγάλο πόλεμο με αυτό το post, αλλά δεν συνηθίζω να κρύβομαι πίσω από το δάκτυλό μου. :wink:

ΥΓ 2 Όποιος απαντήσει σε αυτό το post, εκτίθεται προς όλους τους οργανωτές, αγωνιζόμενους ή απλούς αναγνώστες του forum, όπως άλλωστε κι εγώ, που απλά αποφάσισα - κακός ίσως - να πω ανοιχτά αυτό που συζητιόταν σε πολλά :discussion: όλο το ΣΚ.

Περαστικά μου, λοιπόν ... :rock:
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό doc » 09 Νοέμ 2005, 03:53

tazmania έγραψε:Θεωρώ απαράδεκτο αγωνιζόμενος να προσπαθεί να αποκλείσει μέσο του τεχνικού ελέγχου, επιλεκτικά, άλλους αγωνιζόμενους ! Όταν δε και μετά από πολύ "πίεση" και αντιπαραθέσεις, για να μην πως ίντριγκες - και με πεις πάλι υπερβολικό :D - δεν του βγαίνει, να καταγράφει, σαν τον Αρτέμη Μάτσα στα σκοτεινά, τους "παραβάτες" και να απειλεί με αναφορές κλπ,κλπ ...

Προσοχή, δεν κρίνω το εάν έχει δίκαιο ή όχι, που και αυτό συζητιέται, κρίνω κυρίως το επιλεκτικά και την συμπεριφορά του προς συναγωνιζόμενους και άλλους συναδέλφους του.

Συγνώμη, αλλά πιο ξεκάθαρος δεν μπορώ να γίνω. Περιμένω τις απόψεις σας.

Περαστικά μου, λοιπόν ... :rock:



Όντως περαστικά σου!
Νόμιζα ότι με το pm που σου έστειλα σου εξήγησα κάποια πράγματα.
Έκανα λάθος!
Ας τα πω εγώ λοιπόν τα πράγματα με το όνομά τους, γιατί εγώ δυστυχώς, μπορώ να γίνω ΤΕΛΕΙΩΣ ξεκάθαρος.

Ντρέπεσαι να πεις ότι αναφέρεσαι στον Σπύρο Κατσιμαλή; Γιατί; Γιατί προσπαθεί να διασφαλίσει ένα αυστηρό πλαίσιο που οδηγά κάπου; Όσο για το επιλεκτικά που αναφέρεις ξέχασέ το!
Η μισή αλήθεια είναι χειρότερη από την άγνοια... Και τα πράγματα δυστυχώς δεν τα ξέρεις καθόλου καλά. Γιατί δυστυχώς δεν έχεις βρεθεί ποτέ από την άλλη πλευρά και μιλάς για «προδότες»! Τρίχες! Ξεχνάς όμως ότι ο Μάτσας έβαζε και κουκούλα, εδώ τα πράγματα είναι φανερά και δεδομένα. Σε πληροφορώ λοιπόν για τρία γεγονότα που ο Μάτσας ήμουν εγώ και δεν ντρέπομαι καθόλου:
1. Ως αλυτάρχης δεν χαρίστηκα ούτε στο κολλητό μου, ρίχνοντάς του ποινή όταν έκλεψε σε ειδική και τον είδα μόνο εγώ! Μόνο που δεν με έδειρε, κι έκανε 3 μήνες να μου μιλήσει! Δεν μπορούσε να καταλάβει ότι άλλο η φιλία και άλλο η δουλειά…
2. Στη Χαλκίδα απαγόρευσα στον κολλητό μου τον Κανελλέα να ξεκινήσει καθώς δεν είχε μπότες. Πήγε στην Αθήνα και γύρισε αφού φοράει 47 νούμερο… αν αυτό σου λέει κάτι.
3. Στο Πήλιο ανάγκασα τον κουμπάρο μου Σπύρο Μαγκανιώτη, στον πρώτο του αγώνα, να αφήσει ταυτότητα στο τοπικό βενζινάδικο για να δανειστεί πυροσβεστήρα, καθώς δεν είχε δίκιλο!
Δεν νομίζω ότι ο Σπύρο ειδικά θα αντιδρούσε διαφορετικά. Εδώ έστειλε τον Δηλέ να αλλάξει αμορτισέρ νυχτιάτικα και τον Πενταρά πίσω στο Ναύπλιο για να αλλάξει ψαλίδια! Ξέχασέ το το «επιλεκτικά» λοιπόν, πόσο μάλλον το περί συμπεριφορών. Ο Σπύρος αντιδρά όπως αντιδρά, -δεν απολογούμαι για αυτόν- αλλά ως συνεργάτη μου σε κάποια πράγματα και ειδικά σε αυτό το πράγμα που λέγεται Rally Raid ΔΕΝ σηκώνω κουβέντα!

Αν δεν δημιουργηθούν εντάσεις και δεν ασκηθεί βέτο κάποιες φορές, ΚΑΝΕΙΣ μα ΚΑΝΕΙΣ δεν θα σέβεται τους κανονισμούς. Όταν παρακαλάω τον Πέτραινα και τον Μανώλη να καλύψουν τους κοτσαδόρους με αρμαφλέξ και το κάνουν αναντίρρητα αφαιρώντας παράλληλα τα ράουλα του εργάτη βραδιάτικα, τι να τους πω μετά όταν μου δείχνουν τα αυτοκίνητά σας?
Ξέρεις και ξέρω ότι παρακάλεσα τον Μάριο για κάτι, μπας και σας ρίξω στο φιλότιμο, αλλά με «έγραψε» κανονικά. Και συ βέβαια...
Ξέρω να κρατάω κάποιες ισορροπίες, ξέρω πότε πρέπει να κάνω πίσω, σέβομαι απολύτως τις επιλογές του συνεργάτη μου Αλέκου Αποστολίδη και τιμώ την συνεργασία μας. Τις προηγούμενες όμως (λανθασμένες) τεχνικές παραβλέψεις του Επάθλου δύσκολα θα τις αφήσω. Το γιατί θα το καταλάβεις εν καιρώ.
Παράλληλα προσπαθώ να διασφαλίσω μια καλή αναβάθμιση του Τεχνικού ελέγχου, καθώς από του χρόνου θα αλλάξουν άρδην τα πράγματα. Μην ξεχνάς ότι ο συγκεκριμένος αγώνας (και ο κάθε αγώνας) γίνεται σύμφωνα με τις διατάξεις του Γενικού Κανονισμού του Επάθλου Aντοχής, του Γ.Κ. του Κυπέλου TR και πάνω από όλα του ΕΙΔΙΚΟΥ κανονισμού του αγώνα! Αυτός είναι πάνω από όλα!
Τέλος πάντων… Πάντα κάνω μια «επίθεση» για να ρίξω το μήνυμα, υποχωρώ στη συνέχεια όταν βλέπω ότι θα βγουν μαχαίρια, αλλά την δεύτερη φορά δεν κάνω πίσω. Όποιος δεν πάρει το μήνυμα και δεν «εναρμονιστεί», πάει να πει ότι το κάνει απλώς για την κόντρα και για το πείσμα, άρα για το κακό του σπορ. Αυτό δεν πρόκειται να το ανεχτώ με τίποτα. Πρέπει κι εγώ να διασφαλίσω το πλαίσιο που θέλω να βάλω τα πράγματα, και πρέπει να το πετύχω. Αν δεν τα καταφέρω εγώ θα φταίω…

Φίλε taz, αν θες να πάμε βόλτα στο βουνό να κάνουμε την πλάκα μας, θα πάρουμε μαζί και τον Husky και θα πάμε. Αν θέλουμε όμως αγώνες και έχουμε απαιτήσεις από αυτούς, θα πρέπει να δεκτούμε και το πλαίσιο των κανονισμών τους.

Με ξενύχτησες βραδιάτικα :x :-x :cry: , και σε 2 ώρες ταξιδεύω…
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό mario » 09 Νοέμ 2005, 09:39

Kαλημέρα.

Αφού έχουμε όρεξη για χορό, ας χορέψουμε λοιπόν, αν και είχα πει ότι μια τέτοια συζήτηση θα έπρεπε να ξεκινήσει διαφορετικά και με καλύτερες προϋποθέσεις.

Αφού λοιπόν θέλουμε οχήματα σύμφωνα με τον Κ.Ο.Κ., που είναι λοιπόν οι καθρέφτες, τα φώτα, τα φλας, οι λασπωτήρες και οι αριθμοί σε κάποιες μοτοσυκλέτες και quad. Ποιος Κ.Ο.Κ. επιτρέπει στα αυτοκίνητα να έχουν κοτσαδόρο χωρίς άδεια ή επαγγελματικά να τρέχουν σε αγώνες. Που ήταν οι λασπωτήρες στα αυτοκίνητα ( απέκτησα και μια ωραία βούλα στο παρπρίζ μου από τον συναγωνιστή μας με το μπλε Terrano ). Ποιος Κ.Ο.Κ. επιτρέπει να τρέχουμε σε αγροτικούς και επαρχιακούς δρόμους με τις ταχύτητες που τρέχουμε.
Αυτά σαν αρχή γιατί ξέρω ότι θα αρχίσει μεγάλη ιστορία.

ΕΠΑΛΑΝΑΜΒΑΝΩ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ. Ο ΜΑΡΙΟΣ ΒΙΡΒΙΛΛΗΣ ΛΟΓΩ ΙΔΙΟΣΥΓΚΡΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΚΑΝΟΝΕΣ. ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΔΙΑΤΕΘΕΙΜΕΝΟΣ ΝΑ ΣΥΜΒΑΛΛΕΙ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΟ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΡΗΘΕΙ ΕΝΑΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΓΕΝΙΕΤΑΙ ΕΝ ΜΙΑ ΝΥΧΤΙ, ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΙΔΕ ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΟΥ ΟΡΑΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΟΝΟΥΦΡΙΟ, ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ ΜΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ ΟΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ 2-3 ΜΗΝΕΣ ΠΡΙΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΤΟΥΝ. (Τι ήθελες δηλαδή να κάνω, να ψάξω μέσα σε δύο μέρες να βρω πίσω προφυλακτήρα και στο κάτω κάτω όταν ο Σπύρος στο Πήλιο έκανε έλεγχο, αντί να σχολιάζει για το Roll Cage, γιατί δεν μου έλεγε και τότε για τον πρφυλακτήρα;).

Ειλικρινά κουράστηκα με αυτές τις κόντρες και νοοτροπίες. Σταματάω εδώ και όποιος νομίζει ότι θέλει την άποψή μου ας διαβάσει ξανά το κείμενο με τα ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ.

Την αγάπη μου και τα συγχαρητήρια για τον αγώνα. (Με την ευκαιρία, προσωπικά δεν θα ήθελα να ξανατρέξω σε αγώνα διπλής διοργάνωσης)

Μάριος Βιρβίλλης
mario
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2004, 11:32
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό aapo » 09 Νοέμ 2005, 11:23

Ο αγώνας τελείωσε και όλα πήγαν καλα ΠΡΟΣ ΤΙ ΛΟΙΠΟΝ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΟΝΤΡΕΣ.
Doc, Taz, mario δεν συμφέρει σε κανέναν ουτε στους αγωνιζόμενους ούτε στους οργανωτές μια τετοια κόντρα .aa
Τελευταία επεξεργασία από aapo και 09 Νοέμ 2005, 11:58, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
aapo
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 290
Εγγραφή: 14 Οκτ 2003, 17:05
Τοποθεσία: Αγιος Στέφανος

Re: Εντυπώσεις από μια διαδικασία επανένταξης στο χώμα!

Δημοσίευσηαπό superspy » 09 Νοέμ 2005, 12:03

Tazmania

Α. το ότι σε τρώει ο :assshaking: σου δε με ενδιαφέρει :(

Β. Το ότι επιλεκτικά παρουσιάζεις καταστάσεις όπως θα ήθελες με ενδιαφέρει

Αν ήθελα σαν την ατυχή παρομοίωση σου να είμαι Ματσας, δε θα είχες καταλάβει τίποτα....

Αντιθέτως, χωρίς να ασχοληθώ επιλεκτικά όπως λανθασμένα αναφέρεις, επισήμανα από την πρώτη στιγμή ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΤΟ ΒΡΑΔΥ στον τεχνικό έλεγχο ότι τα αυτοκίνητα που ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΕΣ θα πρέπει να τους φορέσουν. ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΠΛΟ.

Από κει και πέρα, αντί οι «έμπειροι» αγωνιζόμενοι, να φροντίσουν να το πράξουν αυτό, όντας το παράδειγμα για τους νέους, σκαρφίστηκαν κάθε τρόπο αποφυγής της ελλείψεως τους και αναφέρω μερικά παραδείγματα:

ΠΧ
1. Πήγα για ΔΤΤ και με έλεγξαν (αμέσως μετά που έγινε η παρατήρηση - το ίδιο βράδυ!) και δε μου το είπαν (!!!!), παραλείποντας φυσικά την αναφορά ότι στο ΔΤΤ, σε ελέγχουν ΜΟΝΟ για τα συστήματα ασφαλείας του πληρώματος και όχι για τη γενική εμφάνιση η οποία φυσικά και πρέπει να ελέγχεται σε κάθε αγώνα κλπ


2. Δεν το γράφει ο «κανονισμός» μας (!!!)
Απόσπασμα απο τον κανονισμό του ΕΠΑΘΛΟΥ ΑΝΤΟΧΗΣ:

6.1 ...
Αυτά τα αυτοκίνητα πρέπει να πληρούν τους κανονισμούς ασφάλειας που προβλέπει η Διεθνής Σύμβαση Οδικής Κυκλοφορίας, και του παρόντος Κανονισμού.
....

Και λίγο παρακάτω:

Επιτρεπόμενες αλλαγές, βελτιώσεις, προσθήκες.
....
Εργάτης ή βίντσι: Επιτρέπεται η προσθήκη εργάτη, αρκεί να μην εξέχει του προφυλακτήρα του αυτοκινήτου. Σε περίπτωση όπου ράουλα η άλλο εξάρτημα του εργάτη εξέxει τότε πρέπει να είναι επαρκώς καλυμμένα με αφρώδες υλικό.
....

3. Εμείς μέχρι τώρα έτσι τρέχαμε (!!!!!!!)
Κλασσική δικαιολογία Έλληνα αγωνιζόμενου:
Το ότι σε προηγούμενο (-νους) αγώνες δεν έγινε αντιληπτό (απο οποιονδήποτε και για οποιονδήποτε λόγο) δε σημαίνει ότι δεν πρέπει ο κάθε συμμετέχων να φροντίζει ώστε να είναι σύμφωνος με τους κανονισμούς

4. Μα είναι καλύτερα έτσι (!!!!!!!)
Σε οποιαδήποτε περίπτωση ατυχήματος που υπάρχει τραυματισμός, θα τηρηθεί το πρωτόκολλο με παρουσία ΤΟΤΑ. Το αυτοκίνητο που δεν θα είναι σύμφωνο με τον ΚΟΚ αυτόματα δεν θα καλυφθεί από την Ασφαλιστική του αγώνα με αποτέλεσμα και η οργάνωση (τεχνικός έφορος, Αλυτάρχης, Οργανωτική επιτροπή και φυσικά αγωνιζόμενος) να είναι υπόλογοι. ΓΙΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΕΝΤΑΞΕΙ!

Η γυναίκα του Καίσαρα δεν αρκεί να είναι τίμια, πρέπει να φαίνεται κιόλας.


ΥΓ 1 Γνωρίζω, ότι ίσως ανοίξω μεγάλο πόλεμο με αυτό το post, αλλά δεν συνηθίζω να κρύβομαι πίσω από το δάκτυλό μου.


Αντιθέτως αυτό δείχνεις ότι κάνεις


Συμπληρωματικά προς το Μάριο:
Ήδη από το Πήλιο σου είχε επισημανθεί το θέμα του προφυλακτήρα και όπως είχες αναφέρει, το αυτοκίνητο, θα πέρναγε γενική ανακατεσκευή, γιατί ο προηγούμενος το είχε «μπουρδέλο» όπως χαρακτηριστικά είχες αναφέρει. Συγχαρητήρια που αντικατέστησες το Roll Cage, (το οποίο ήταν απαράδεκτό).

Ο κανονισμός, όπως ανάφερα και παραπάνω είναι ξεκάθαρος, και από ότι γνωρίζω ισχύει από την αρχή της χρονιάς για όλους όσους συμμετείχαν στο έπαθλο αντοχής. ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΔΕΣ;


Ο DOC παραπάνω ανάφερε μερικά παραδείγματα, όπως πχ αγωνιζόμενου που στον αγώνα των Ψαχνών, έφυγε Σάββατο μεσημέρι να πάει στο Ναύπλιο, να αλλάξει τα ψαλίδια του για να έρθει την επόμενη μέρα στον αγώνα και να είναι εντάξει ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ πρώτα από όλα.

Μήπως δεν «βάραγα» το Σιμο, να βγάλει πινακίδες στο μηχανάκι του -παρόλο που στην περιοχή του δεν τις χρειάζεται και πλήρωσε μια περιουσία) για να είναι εντάξει;
Το ίδιο δεν έκανε και ο Husky, o Geco και τόσοι άλλοι;

Οι συμμετέχοντες που ήρθαν το βράδυ της Παρασκευής και έβγαλαν ράουλα κλπ επικίνδυνα, ήταν κορόιδα;

Θα μπορούσα να αναφέρω πολλά ακόμα.

Το κακό παράδειγμα που έδωσαν μερικοί όμως, παρέσυρε σε αυτό τον αγώνα, άνθρωπο που ενώ είχε τοποθετήσει προφυλακτήρες στον προηγούμενο αγώνα, μόλις είδε τους «αγωνιζόμενους» να πράττουν το αντίθετο τώρα.... τους αφαίρεσε! :evil:


Οι αγώνες Raid ξεκίνησαν απο το ΜΗΔΕΝ πριν απο δύο χρόνια με στόχο να είναι υπόδειγμα.
Αυτό γίνεται σιγά -σιγά, ο κανονισμός είναι ο ίδιος. Υπάρχουν άνθρωποι απο όλη την Ελλάδα που το θέλουν και πιθανών και άλλοι που δεν μπορούν να προσαρμοστούν.

Ευχαριστώ
Σπύρος
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό tazmania » 10 Νοέμ 2005, 00:28

Αγαπητέ μου DOC, όπως σου είπα και στο pm αλλά ανέφερα και στο post μου, το θέμα δεν είναι εάν έπρεπε ή όχι να έχουμε προφυλακτήρες. Προσωπικά δεν αμφισβήτησα ούτε τον κανονισμό ούτε τίποτα και δέχομαι όλα όσα λες ... αλλά έθεσα δύο ζητήματα:

1ον Ενώ εσύ και ο Αλέκος, προσπαθούσατε με το καλό να εξηγήσετε κάποιο πράγματα, ο Κατσιμαλής, όπως πάντα ξεροκέφαλος, έκανε τα αδύνατα δυνατά για να μην τρέξουμε και αυτό με πείραξε. Ξέρεις καλά κι εσύ και ο Αλέκος, ότι εαν αύριο κάνετε ένα αγώνα και απαιτήσετε πέντε πράγματα με τον τρόπο σας, θα γίνουν και τα πέντε. Αλλά όχι να παίρνουμε τηλέφωνα και να βάζουμε τρίτους να τρίξουν τα δόντια του τεχνικού εφόρου για να κόψει αγωνιζόμενους...

2ον Επιλεκτικά, το λεω και επιμένω ... Κανείς δεν απάντησε στον Μάριο για τις μηχανές που έτρεχαν χωρίς φώτα ή με LED!!, χωρίς πινακίδες και χωρίς καθρέφτες, για να μπορούν να μας βλέπουν όταν προσπερνάμε .... Κανείς δεν απάντησε για το πως έτρεχαν επαγγελματικά αυτοκίνητα, ή αυτοκίνητα χωρίς λασπωτήρες για να μην πω και άλλα χειρότερα. Ναι επιλεκτικά και όχι γιατί κάποιος είχε προσωπικά μαζί μας, αλλά γιατί σε κάποιον κόλλησε η ιδέα ότι ένα Niva ή ένα LR είναι πιο ασφαλές με προφυλακτήρα κάτι που σε όποιον κι εάν το πεις θα γελάει μέχρι το πρωί!!! Εάν, λοιπόν, δεν έγινε επιλεκτικά γιατί για τα υπόλοιπα δεν άνοιξε ρουθούνι και ασχοληθήκατε μόνο με προφυλακτήρες; Και εξηγούμε, ξανά, για να μην παρεξηγούμε, το πρόβλημα δεν ήμουν εγώ ή ο Μάριος ή ο Μακριγκίκας και δεν ξέρω ποιος άλλος, αλλά οι προφυλακτήρες! Ήμαρτον!!!

Και για να κλείσουμε, απάντησε μου ειλικρινά, θεωρείς ότι το δικό μου αυτοκίνητα παραβαίνει τον ΚΟΚ μόνο όσον αφορά τους προφυλακτήρες; Εάν ναι, τότε πρέπει να ξαναδιαβάσεις τον ΚΟΚ, εάν όχι τότε πες μου γιατί μου βάλατε χέρι μόνο - επιλεκτικά - γι' αυτό και όχι για τα υπόλοιπα;
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Επόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 26 επισκέπτες